lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 11.02.2015, 22:35:21   przez: skomorucha
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 307  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(164)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
glayt
2015-02-12 05:37:13
Ocena: 122(glosow:258)-+
Górnicy produkują węgiel, rolnicy żywność a fotografowie co produkują? Właśnie takie gówna jak te powyżej.

kaik
2015-03-06 14:59:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
dobry fotograf na siebie zarobi.... a dobry górnik i rolnik się narobi i wielki ch.... z tego ma...... A po drugie to co to za porównanie rolnik czy górnik do fotografa ?? ŻAŁOSNE....

skora1787
2015-02-16 18:57:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
słuchajcie tvp info a nie tvn. Tvn podaje, że rolnicy dostają po 300tys zł, gdzie dostają? muszą najpierw wyłożyć 700tys, by mu zwrócili 300tys. Rolnik wygląda na bogatego bo ma sprzęt, ale nikt nie wspomni, że na to ma wielkie kredyty. a dopłaty do gruntów jest dla tych cweli co mają po 1000ha i wiecej, co tylko przesieją by dostać dopłaty. Niech dadzą dopłaty do wyprodukowanego kg wieprzowiny lub od tony zboża. U nas w małym gospodarstwie wygląda tak... na słabych glebach, obornik co 3 lata, co roku nawozy, sieczona słoma, wynik 9ton pszenicy z ha a sąsiednie byłe PGR?8 ton z 7 ha. po to

astrokolor
2015-02-15 23:22:52
Ocena: -1(glosow:1)-+
tak tu widze komenty ze szlag mnie trafia to wszystkich zrobmy uprzywilejowanych!!!!nie moze tak byc ze kilka sektorow ma fory areszta ma cicho siedziec.kazdego praca jest ciezka nawet ten co przy biorku siedzi dostanie chemorojdow i kregoslup siadzie,ludzie w kanalach pracuja na drogach itp...nawet ten co w sklepie pracuje musi narazac sie na stres przy takim sflustrowanym spoleczenstwie poprostu niema lekkiej pracy,mozna to prosto rozwiazac jak w panstwach beneluxu 13 placi panstwo wszystkim na zasadzie %wiecej wypracujesz wiecej masz proste,a nie dzielic spoleczenstwo tak jak unas proste

rafciodud
2015-02-15 22:10:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
Co niektórzy myślą, że rolnik to takie kokosy dostaje za swoje produkty.Jesteście w błędzie,sadownicy swoje jabłka sprzedawali po 30-40gr za kg a w sklepach były po 1-1.50zl.Koszt produkcji tych jabłek często przekraczał cenę sprzedaży.Nawozy, paliwo, opryski to wszystko kosztuje,a jak by się nie opryskało,nawozu nie podsypało to by nic nie było.Co z tego, że mają nowe ciągniki,maszyny itp. jak połowę zapłaciło za nie UE a resztę muszą sami zapłacić,a jak zwierzęta niszczą im uprawy czyli główne źródło dochodów,to się nie dziwcie,że upominają się o swoje. Jestem rolnikiem i czekam na "he

rafciodud
2015-02-15 22:12:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
"hejty"

plok99
2015-02-15 12:27:56
Ocena: 3(glosow:3)-+
Niech fotografowie jedzą zdjęcia albo palą nimi w piecu. A tak poważnie to uważam, że to jest prowokacja ludzi, którzy mają w tym cel czyli skłócenie Polaków, a my powinniśmy stać razem przeciwko tym rządzącym bydlakom!

baor18
2015-02-14 22:58:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
DEBIL!!!!

fryndzel15
2015-02-14 15:16:29
Ocena: 2(glosow:2)-+
Widać ze cały mózg przez obiektyw mu uciekł

Jurand
2015-02-14 10:39:35
Ocena: 5(glosow:5)-+
nie jestem ani górnikiem, ani rolnikiem, ale państwo bez własnej produkcji żywności, oraz zabezpieczenia energetycznego, jest o ch... rozbić, więc Pan fotograf powinien się pacnąć w czuprynę

kawalrafala
2015-02-13 16:20:49
Ocena: 4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

AQ16
2015-02-13 12:20:41
Ocena: 9(glosow:15)-+
Może rolnicy powinni przestać uprawiać role? Jestem ciekawa jak szybko byłby płacz. A najgłośniej płakali by twórcy takowych "bilbordzików"

zezulki
2015-02-13 12:18:20
Ocena: 4(glosow:6)-+
A co do wykonywanych zawodów, to są bardziej pożyteczne i te mniej pożyteczne. Są takie bez których może społeczeństwo się obejść i takie bez których nie moglibyśmy normalnie funkcjonować.

kuczli
2015-02-13 11:47:51
Ocena: 10(glosow:10)-+
ale nie rozumiem dlaczego jedni drugich się czepiają, chwała za to górnikom i rolnikom za to że strajkują i powiem więcej wszyscy powinniśmy wyjść na ulice i obalić ten rząd który nie potrafi zadbać o własne państwo, gdzie ludzie głodują i zastanawiają się jak przeżyć do 10 to rząd wysyła 100 mln na ukraine, nosz kur**, chyba nie o taką Polskę walczyli nasi dziadkowie! W końcu rząd jest tutaj dla nas, a nie jak oni sądzą ludzie są po to żeby napchać ich portfele, niech każdy zastanowi się ile zarabia miesięcznie i pomnoży to co najmniej x3 taką wypłate powinien dostawać w tym pięknym kraju

heller69
2015-02-13 09:10:19
Ocena: 2(glosow:2)-+
coto191919 miałem doj....bać fotografom /przepraszam nie wszystkim tylko autorom tej akcji/ ale Twój komentarz mówi wszystko. Każde słowo jest prawdą. Napszedł czas by zawalczyć o swoją ojczyznę!!!

coto191919
2015-02-13 08:27:39
Ocena: 9(glosow:11)-+
Ludzie z MIASTA czy wy jesteście naprawdę tak głupi jak sądzi Korwin????Jest wam dobrze pracować za 1500zł??Stać was na 3krotnie droższy gaz niż w Niemczech?? Macie jakiekolwiek szanse na rozwinięcie swojej działalności??Stać was na płacenie tak wysokich podatków??Stać was na leczenia na własną rękę bo na NFZ już nikt o zdrowych zmysłach nie liczy??Stać was na kupno własnego mieszkania lub samochodu z wyższej półki (oczywiście podpierając się kredytem ale NIE NA CAŁE ŻYCIE)??Chcecie pracować do 67r. na psie pieniądze z pseudo emerytury??Nie macie już dość tego że te św...e na Wiejskiej okradaj

coto191919
2015-02-13 08:29:18
Ocena: 6(glosow:6)-+
was wszystkich a mają was za bydło?? Ciągle jakieś przekręty ciągle znikają grube miliony a wy tylko im przyklaskujecie i oddajecie głos w wyborach!Na kogo??Na własnego oprawcę który miesza was z błotem jak tylko mu się podoba! Kopaczowa chce pożyczyć 100mln EURO Ukrainie a nie lepiej przeznaczyć te pieniążki na rozwój mikroprzedsiębiorstw, małych firm itd.??Piszecie o rolnikach że to "hołota" "buraki" itp. ale oni mają już dość polityki nastawionej na wyprzedanie wszystkiego co narodowe, tego że zwykły obywatel jest śmieciem który ma płacić podatki i siedzieć cichutko! Rzą

coto191919
2015-02-13 08:30:51
Ocena: 5(glosow:5)-+
Rząd nie obchodzi co będzie za 10, 20, 25lat czy będzie nas stać na normalne życie liczy się to ile teraz nakradną.....Jestem rolnikiem i dziwię się wam że daliście się omotać i podzielić na miasto i wieś a o to właśnie im chodzi bo społeczeństwo podzielone między sobą nie da rady walczyć o własne prawa o godne życie oraz o normalnych przedstawicieli w Rządzie który ma SŁUŻYĆ OBYWATELOM a nie tak jak dzieje się teraz że to obywatel jest służącym...

coto191919
2015-02-13 08:32:03
Ocena: 6(glosow:6)-+
Moim zdaniem teraz jest ten moment w którym powinniśmy się zjednoczyć (miasto i wieś) i wyjść na Warszawę pod Pałac Prezydencki oraz Sejm i wynieść te szumo..ny, które mają nas za nic! Obalmy Rząd który służy zachodnim państwom, okrada nas i pogardza nami!

coto191919
2015-02-13 08:34:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

hakkar100
2015-02-13 06:12:00
Ocena: -4(glosow:12)-+
rolnictwo jest biznesem koniec kropka gospodarstwo przynosi straty? twój rolniku problem a to że są interwencyjne skupy dopłaty i inne pomoce powoduję że te całe rolnictwo nie działa jak normalny rynek i bez gadania że jakby rolnicy przestaliby pracować to do gęby mieszczuchy nie mieli by co włożyć taaaa tylko wtedy zamiast współczesnych rolników znaleźliby się nowi którzy bez dopłat i innych przywilejów zaczeli by uprawiać i to z zyskiem normalny wolny rynek zweryfikuje wszystko

tom89ek
2015-02-13 08:07:55
Ocena: 3(glosow:7)-+
biznes potrzebuje wolnego rynku, a gdzie masz wolny rynek jeśli chodzi o produkcjie rolną?? Nie dość że jak sam napisałe padłbyś z głodu to jeszcze kwestia jest taka że to właśnie rolnictwo napędza gospodarke, przetwórnie, magazyny, transport itd... kretynie szlak mnie trafia jak czytam takie wypociny...nie mamy żadnych własnych fabryk nic co gwarantuje jakiekolwiek bezpieczeństwo, a dzięki tak płytko myślącym nie długo nawet ziemie nasze państwo sprzeda...ale co tam miejski filozofku...swoją drogą jakoś nie widze żebyście tak z miasta na super wieś uciekali do tego dobrobytu...

hakkar100
2015-02-14 09:07:18
Ocena: -2(glosow:2)-+
tom89ek po pierwsze sam jesteś kretynem po drugie czytanie ze zrozumieniem jest dla ciebie problemem po trzecie baaardzo płytko to akurat ty "myślisz" opierając sie wyłącznie, ze to rolnictwo napędza gospodarkę(buhahaha bez przesady jakby nie było inny dziedzin ) oraz jakie to nasze państwo jest złe bla bla bla drzeć mordę to ty potrafisz ale logiczne myślenie jest dla ciebie obce WIOSKOWY TĘPAKU jakoś nie widzę żebyście uciekali do miast i płacili takie same podatki(brak przywilejów) jak wam tak żle na tej wsi

tom89ek
2015-02-18 18:45:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
widzisz jesteś kretynem i będziesz niewolnikiem hehe takmi malutkim białym murzynkiem, buhaha, idioto szczury z pod biedronki będziesz jadł, przywileje kur..jaki powiedz?? jakie?? durniu sąsiada spytaj czy hektara nie ma żeby cie dymać po cichu...jeśli chodziłeś do szkoły wiesz co to łańcuch pokarmowy? jesteś na samym początku, wszystkie inne dziedziny jakie pytam powiedz??? Budownictwo? banda kolesi i dymani podwykonawcy, transport? bez hurtowni spożywczych, kopalni co będą wozić? przemysł ciężki? nie istnieje...więc kurw...co????? IDIOTO!zdychaj padalcu

alicew86
2015-02-12 23:04:53
Ocena: 5(glosow:15)-+
Mieszczuchy- darmozjady- nie kupujcie naszych produktów jedzcie chińskie- nas wykańczają ceny nawozów, środków ochrony roślin itp. a jak nie podsypiesz to nie zbierzesz plonu i płyniesz z długami! zamiast 3 tony z hektara zbierzemy 1tonę i dobranoc nie stać Cię na zapłacenie za środki! To jest obrót pieniędzmi a nie nasz czysty zysk- niech sobie unia zabiera dopłaty- ale niech każdy z was zapłaci tyle za nasze produkty żebyśmy nie byli na minusie albo na zero! zresztą jeśli ktoś się upomina o swoje to niech nie obraża tych co ciężko pracują!

alicew86
2015-02-12 22:44:44
Ocena: 2(glosow:14)-+
rolnictwo to nie machanie łopatą- a swoją drogą darmozjady to mieszczuchy- jak się wam polska żywność nie podoba to żryjcie tą z Argentyny albo z Chin- my sobie poradzimy bez was ale czy wy bez rolników... powodzenia!

C2ShadowMan
2015-02-12 20:04:46
Ocena: 1(glosow:25)-+
wiocha dla wyżelowanych rurkowców z wodogłowiem, że nazywają ludzi wykonujących ciężką pracę darmozjadami.

jamez
2015-02-12 20:18:36
Ocena: -3(glosow:9)-+
wiesz ile wyżelowanych rurkowców mało urobionych chodzi po wsiach ?

tomi2000
2015-02-12 21:02:36
Ocena: -13(glosow:23)-+
Wiocha dla tych, którzy myślą, że ciężką pracą można nazwać tylko wymachiwanie łopatą. Fizycznej pracy każdy głupol się prędzej czy później nauczy, a dobrego zdjęcia możesz nie zrobić przez całe życie

zezulki
2015-02-12 21:21:05
Ocena: 6(glosow:18)-+
tomi2000 - dobrym zdjęciem możesz sobie co najwyżej d#pę podetrzeć ale się nim nie najesz, ani nie ogrzejesz. Są potrzeby ważniejsze i mniej ważne, a zdjęcia to co najwyżej hobby

tomi2000
2015-02-13 08:40:45
Ocena: -4(glosow:8)-+
Moną Lisą też się nie najesz ani nie podetrzesz, a jednak jest bezcenna. Dla niektórych fotografia to zawód. Jedzenie, dach nad głową to jedne z najbardziej podstawowych, ale i najbardziej prymitywnych potrzeb człowieka. To upodabnia nas do zwierząt. A to co nas odróżnia, to że mamy też wyższe potrzeby jak obcowanie ze sztuką. Dla Twojej wiadomości zdjęcia to nie tylko sweet focie na fejsie, wiszą też w najważniejszych galeriach świata

zezulki
2015-02-13 12:13:51
Ocena: 4(glosow:4)-+
Skoro jesteś artystą i podstawowe potrzeby człowieka sprowadzasz do prymitywnych i upodabniających nas do zwierząt, to z nich zrezygnuj. Dla mnie, jak i dla wielu innych normalnych ludzi, którzy maja rodzinę twoje "obcowanie ze sztuka" ma zdecydowanie mniejsze znaczenie niż wychowanie dzieci i zaspokojenie ich "prymitywnych" potrzeb. A jeżeli mam już "obcować" to zdecydowanie wolę przyrodę. Wyjście na spacer, obserwowanie piękna otaczającego nas świata jest bez porównania wspanialsze, niż tysiące zdjęć, które często podobają się tylko niektórym.

tomi2000
2015-02-14 00:04:28
Ocena: 0(glosow:2)-+
Nie jestem artystą. Zgodnie z piramidą Maslowe'a moją podstawową potrzebą jest bezpieczeństwo, a zaraz potem jedzenie, spanie defekacja itp. Ale nie jestem też prymitywem, który uważa, że pisarz, malarz, fotograf czy muzyk to darmozjad. Nie dam Ci minusa, bo też uwielbiam przyrodę. Jutro jadę na weekend do lasów milickich i zarąbiście się cieszę na kilka godzin spaceru po lesie i nocleg tamże

fomasz321
2015-02-12 19:51:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bezkasku
2015-02-12 17:25:50
Ocena: 7(glosow:19)-+
z tym skupem interwencyjnym to przeginka na maxa, było tyle produkować, jak wiadomo, że zbytem jest kłopot, kazdy taki biznesik potrafi zrobić, wyprodukowac za dużo i potem larum od sejmem bo nikt kupic nie chce, niech poszukają kontrahentów i sie ogarną trochę

tom89ek
2015-02-12 19:19:54
Ocena: -1(glosow:11)-+
bo kolego jest to wynikiem embargo...dowiedz sie więcej przed dalszymi wypowiedziami

jamez
2015-02-12 19:32:55
Ocena: -1(glosow:7)-+
tom to putinowi się pożal bo to jego embargo ,on ci da odszkodowanie

bezkasku
2015-02-12 19:36:04
Ocena: 0(glosow:8)-+
od wczoraj to embargo jest?

jan_pancerny
2015-02-12 20:31:49
Ocena: 1(glosow:5)-+
A świnia w miesiąc rośnie?

jamez
2015-02-12 21:26:32
Ocena: 2(glosow:8)-+
jan ile płacisz krusu ?

czacha666_2004
2015-02-12 22:34:25
Ocena: 2(glosow:2)-+
Embargo, embargiem ale nadprodukcja, brak jakiejkolwiek organizacji w grupy i przeinwestowanie w sprzęt powoduje, że produkują na potęgę, żeby potem sprzedać jeden przed drugim za grosze, bo trzeba urobić na ratę...Jakoś dziwnym trafem po akcji ARR z wypłatą rekompensat zabijali się, żeby orać kapuchę po 10 gr/kg, a dzisiaj kosztuje po 1zł/kg i ciągle rośnie. Znieśli embargo? Nie, jest mało kapusty. Działają prawa rynku i tyle.

alicew86
2015-02-12 22:51:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
ile płaci się KRUSu? pewnie że mało- za to jest 650-700zł emerytury! to nie rolnicy ustalają składki tylko Rząd- a im jest na rękę żeby małe emerytury płacić- my możemy płacić większe składki ale niech nam za nasze produkty godnie zapłacą a nie tak że kilogram pszenicy jest tańszy niż jedno jajko! Unia kosi małych rolników a Ci co inwestują spłacają tak duże kredyty że Ty zus-owców byś się osmarkał!

marcinek235
2015-02-12 23:36:27
Ocena: 1(glosow:3)-+
Widzę na mojej wiosce jak ci mali rolnicy są wykańczani. Odbębni obrządek i stoi cały dzień i piwkuję pod sklepem a pod domem stoi tyle samochodów ile prawek w domu, wprawdzie używanych, ale wcześniej popylali co najwyżej na starej trzydziestce.

jamez
2015-02-13 06:59:56
Ocena: 0(glosow:4)-+
małe gospodarki już dawno temu powinny się połączyć ,ale nie rolnicy to taki ciężki naród że woli klepać biedę niż posłuchać mądrzejszego,co do kredytów to co myślisz że zakłady produkujące np masło nie mają ich ? każdy ma jakiś kredyt tylko teraz kwestia czy wziął bo dawali czy mu był potrzebny,odszkodowania to kolejna śliska sprawa ,jak chodziły słuch że będą odszkodowania za jabłka to wszyscy producenci jabłek nagle okazało się że handlowali z ruskimi,wniosków więcej niż ogólnego eksportu ,zachłanność ?

tom89ek
2015-02-13 08:17:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
hehe napiszę tylko tyle będziecie płakać, tak jak z węglem tak i ze zbożem jak i z wieprzowiną jest tak samo, spekulacje cenowe i tyle, np po żniwach trąbią że jest nadwyżka wszystkiego super plon cena spada do 250pln/tona, mija pół roku 8m-c, i się okazuje że magazyny wszędzie puste cena 800, kto zarobiła? Zgadnijcie cwaniaki... dodam że większość rolników magazynuje zboże, zdając sobie sprawe z kombinacji, drugą sprawą jest to że obrót wszystkimi tymi produktami nadzorowany jest przez rząd...więc zacznijcie myśleć bo będziemy niewolnikami w fikcyjnym państwie...ulągi

marcinek235
2015-02-13 11:27:24
Ocena: 2(glosow:2)-+
To jest biznes. Kupić taniej, sprzedać drożej, jak rolnicy tego nie rozumieją to niech do biznesu nie pchają. Niestety rolnictwo jest zwykłym biznesem, tylko bardzo wspieranym przez państwo.

Rewolucyjny
2015-02-12 17:16:16
Ocena: -5(glosow:25)-+
Autor billboardu jak nie będzie miał co żreć, gdzie sie leczyć i mu dupsko zmarznie to może zakuma jak bardzo ma nasrane w głowie... A nie, przepraszam, wtedy będzie miał pretensje o to do wszystkich w okół ...

marcinek235
2015-02-12 17:28:22
Ocena: 3(glosow:11)-+
A za darmo to robią, raczej nie jest to praca charytatywna. Każdy pracuje, płaci podatki i musi się godzić, że z tych podatków idą kolejne mld na kolejne ratowanie górnictwa czy dopłaty do emerytur rolników. Lepiej by było by te mld poszły na opiekę zdrowotna czy wojsko.

zielunahaluna
2015-02-12 17:42:22
Ocena: 5(glosow:15)-+
Twierdzisz, że rolnicy go za darmo karmią? I póki co, to tylko rolnicy i górnicy maja problem. Nie róbmy z rolników wolontariuszy, którzy nam świadczą usługi za darmo, bo tak nie jest. Płacimy za to.

Rewolucyjny
2015-02-14 01:30:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
Oczywiście że płacimy za to.... Powagi troche... No ale do cholery jasnej, obecny rząd doprowadzi do tego, że rolnikowi nie będzie się już opłacało w ogóle uprawianie roli i co wtedy? Będziemy kupować wszystko z zagranicy... Gorszej jakości i za wyższą cene. A kasy brakuje nie dlatego, że jest bieda w budżecie... Tylko dlatego że całą kase kradną gnoje z wiejskiej...

vahanara
2015-02-12 17:13:25
Ocena: 2(glosow:8)-+
co fakt to fakt: węgiel i wiktualia można importować - będzie taniej, a z kopalni można by było porobić parki rozrywki, nawet czarne małpki (w postaci związkowców) by się znalazły...

lukashgl
2015-02-12 16:59:30
Ocena: -3(glosow:9)-+
No to wlasnie typowy gimb na wiosce zobaczcie jego inne obrazki wszystko wyciete z kwejka. A potem spina jaki jestem pro! zero wiedzy o zyciu. wie tylko to co pokaze mu IE.

kawalrafala
2015-02-12 16:41:42
Ocena: -6(glosow:20)-+
komentarz usunięty przez moderatora

marcinek235
2015-02-12 17:25:15
Ocena: 10(glosow:12)-+
I co z tego, całe społeczeństwo pracuje, tylko niektóre grupy nie umieją funkcjonować bez pomocy państwa. Dlaczego w Czechach do górnictwa nie trzeba ciągle dokładać.

jamez
2015-02-12 19:35:25
Ocena: 4(glosow:8)-+
każdy jest od czegoś ,jak nie idzie w rolnictwie to trzeba się przebranżowić a nie jojczyć że mu się należy

marcinek235
2015-02-12 22:28:32
Ocena: 3(glosow:5)-+
Jak panu pasuje, ze co 5 złotówka z pana podatków idzie na różnego rodzaju pomoc dla takich grup społecznym to już pana sprawa. Ja wole by te środki poszły np na służbę zdrowia, bo ona jest w Polsce w opłakanym stanie, a te 17,5 mld, które wspieramy KRUS, istotnie by ją wparły. Skoro jednak woli pan wspierać osoby, które do niedawna nie płaciły nawet ubezpieczenia zdrowotnego, tylko my je sponsorowaliśmy, to raczej wiele w tym państwie się nie zmieni.

kawalrafala
2015-02-13 10:40:40
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

marcinek235
2015-02-13 11:16:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ubezpieczyć to nie łaska, ja nie liczę na manę z nieba tylko swój dobytek ubezpieczam. W Czechach się już górnictwo nie opłaca, od dwóch lat ich NWR notuje mld straty i zamyka kopalnie. Zródłem tej dochodowości było traktowanie ludzi jak bydło i śrubowanie wydobycia. Proszę zapytać górnika z PG Silesia jak są traktowani i jak tam płacą to pogadamy.

kawalrafala
2015-02-13 16:09:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Obserwatorekk
2015-02-12 16:32:00
Ocena: -5(glosow:11)-+
Co za idiotyzm :D gratuluje panu co to wstawił a teraz proszę wracać do lekcji bo jeszcze duzo trzeba się będzie nauczyć o życiu i świecie ;)

lolita225
2015-02-12 16:14:08
Ocena: -5(glosow:19)-+
Zamień się chociaż na jeden dzień z rolnikiem. On sobie we wakacje nie wyjedzie chociaż na weekend nad morze. Rolnik w jeden dzień wakacji ma taki zapier*dal jak Ty przez cały rok w klimatyzowanym biurze.

zielunahaluna
2015-02-12 17:11:25
Ocena: 8(glosow:14)-+
1. Sam wybrał, wszystkiego mieć nie można. Ja za to zapierdzielam całą zimę, kiedy rolnik nie robi prawie nic. Jak nie wyjedzie nad morze w wakacje, to pojedzie gdzieś indziej po sezonie. Nie każdy ma urlop w wakacje, znam całą masę innych zawodów, gdzie też w lato o urlopie można zapomnieć. Ale narzeka tylko rolnik, choć jak każdy, widział jaki zawód wybiera i co się z tym zawodem wiąże.

miodzjo
2015-02-13 13:41:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
Teraz rolnicy stawiają przeważnie na jedno, a z tym nie ma aż tyle roboty codziennie. Gospodarstwa w których było wszystko to przeszłość.

rustynail
2015-02-12 15:53:36
Ocena: 18(glosow:20)-+
Ludzie! gdzie wy macie mózgi? każdy jest potrzebny tak samo górnik rolnik fotograf i każdy inny fach! wszyscy razem tworzymy społeczeństwo! władzy na rękę jest abyśmy pałali do siebie niechęcią i nienawiścią. Wszyscy jednakowo zasługujemy na przyzwoite traktowanie i godziwe życie, jeżeli w tej "machinie" pewne jej części szwankują to odbija się na całości. Stańcie ponad podziałami! Należało by rząd obalić. Konstytucję napisać od nowa! i zacząć w końcu KU*WA NORMALNIE!!! ŻYĆ.

kawalrafala
2015-02-13 16:12:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

boy_bad
2015-02-12 15:45:02
Ocena: 8(glosow:8)-+
to może tak bezrobotni,pracujący na umowach 'śmieciowych'i tyrający po 12 godz. za najniższą krajową by tak w końcu wyszli i zaczęli się domagać o swoje

zielunahaluna
2015-02-12 17:12:53
Ocena: 5(glosow:9)-+
Nie, bo to "mniastowe", miastowym przecież zawsze jest dobrze, nie musza pracować, a kasę maja za nic i to jeszcze ile!

manniana
2015-02-12 15:14:55
Ocena: -1(glosow:1)-+
przepraszam ale czemu moj komentarz został usuniety ??

PL966
2015-02-12 15:12:59
Ocena: -3(glosow:9)-+
co to za pederasta na zdjęciu? pewnie robi zdjęcia swojemu chłopakowi jeszcze chce by to ktoś kupił

manniana
2015-02-12 15:11:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jacek.jacek
2015-02-12 14:58:08
Ocena: 6(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez moderatora

miodzjo
2015-02-12 14:48:42
Ocena: 7(glosow:9)-+
Najśmieszniejsze w tym wszystkim jest to, że najwięcej protestują ci co naprawdę mają najmniej do narzekania. Inni pracują na umowach śmieciowych, ze stawką minimalną, a pracodawca im zalega z pensją kilka miesięcy, lub wcale nie płaci.

jacekt
2015-02-12 15:21:13
Ocena: 0(glosow:8)-+
To nie znaczy że wszyscy maja tak dać robić ze sobą,jak nie potrafią walczyć oto co im się należy za pracę,tylko pozwalają zarabiać krocie prezesom.

zbycho6305
2015-02-12 14:27:40
Ocena: -1(glosow:9)-+
żal mi robotników którzy oddali życie za taką wolność,ale są tacy co sobie to chwalą PO to robotników podpuszczali

barbarella123
2015-02-12 13:59:13
Ocena: -10(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez moderatora

howman
2015-02-12 15:38:43
Ocena: 5(glosow:5)-+
Nikt nie każe ci wracać. Siedź tam gdzie siedzisz!!!

szulcik
2015-02-12 13:46:06
Ocena: 2(glosow:14)-+
Co mozna ze zdjeciami robić? Jeść ?Palić nimi w piecu ?

nevermore11
2015-02-12 17:32:55
Ocena: 2(glosow:4)-+
Jakimś dziwnym trafem ludziom potrzebne są zdjęcia. Inaczej fotografowie by zbankrutowali.

tom89ek
2015-02-12 13:11:35
Ocena: 11(glosow:17)-+
Wszyscy powinni wyjść na ulice i zlikwidować popispsl i spółkę. Rolnicy zostali oszukani dziwnym trafem mogą stracić gospodarstwa akurat rok przed otwarciem rynku nieruchomości rolnych dla zachodnich producentów, niemieccy rolnicy mają dużą nadprodukcje trzody, którą my od nich odkupujemy. Niemiecki rolnik ma ok 3x wyższe dopłaty, i wsparcie rządu, który rozumie że bez własnej zdrowej gospodarki nawet UE nie pomoże...a nasi kochani politycy dadzą sobie po kilkadziesią tysi premii za nic.

maciejos78
2015-02-12 13:08:46
Ocena: 11(glosow:21)-+
Bez waszych zdjęć ten kraj jest w stanie całkiem normalnie funkcjonować, bez kopalin i żarcia już nie.

szczepciokali777
2015-02-12 12:48:16
Ocena: -22(glosow:40)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

djmati222
2015-02-12 12:57:36
Ocena: 8(glosow:22)-+
od kiedy to zapierdalasz na rolników i górników cwelu?

synboga
2015-02-12 12:57:47
Ocena: -3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

gajcy
2015-02-12 13:03:30
Ocena: 11(glosow:17)-+
Szczepcio, a kim ty jestes z zawodu, bo moze okazać sie ze jestes z budżetówki i na ciebie zapier...my.

punkpropaganda
2015-02-12 13:24:10
Ocena: 4(glosow:14)-+
Bez rolnika zdechniesz z glodu (nie umrzesz ale zdechniesz) bez górnika zamarzniesz. Wiesz do ilu rzeczy sie w Polsce urzywa wegiel? No darmozjadzie.. Zap... do roboty bo wstyd takie cos napisac..

szczepciokali777
2015-02-12 13:47:32
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

megasam1
2015-02-12 13:56:37
Ocena: 1(glosow:3)-+
Uciekł z psychiatryka debil.

paul17
2015-02-12 14:11:39
Ocena: -3(glosow:5)-+
ja wy ku...y gorole nojwiyncy robice

maciejos78
2015-02-12 14:40:18
Ocena: 1(glosow:1)-+
Widać jak w czwartek o 12:48 musisz być zawalony robotą...

szczepciokali777
2015-02-12 14:42:10
Ocena: -5(glosow:11)-+
DJ Mati ... Cwelu??? wiesz co to znaczy? ??? Widzę że mam przyjemność wymienić zdania z kolegą któremu słoma z butów wystaje.Do pługa a nie do kompa bity wieśniaku.

marcinek235
2015-02-12 15:40:06
Ocena: 2(glosow:6)-+
Wystarczy, że płacimy podatki. Ile mld zł Kopacz podarowała górnikom. Ile mld zł co roku dopłacamy do KRUS-u, w tym roku tylko 17,5 mld. A te ponad 20 mld zł można było przeznaczyć na wojsko czy służbę zdrowia.

howman
2015-02-12 15:42:00
Ocena: 1(glosow:5)-+
Dobrze gada. KRUS i dopłaty z czyich pieniędzy. A do kopalni kto dokłada skoro są nierentowne bo mają trzynastki, czternastki, deputat węgla, piórnikowe, karpiowe i chu... wie co jeszcze. My za to płacimy skoro brakuje na to ze sprzedaży węgla!!! Co za pusty naród... Ja pracuję w firmie w której nie dają mi wyprodukowanych rzeczy, nie mam 13 i 14. A jakbyśmy strajkować zaczęli to na drugi dzień na nasze miejsce jest 50 osób....

jamez
2015-02-12 20:19:41
Ocena: -1(glosow:1)-+
mało

kawalrafala
2015-02-13 16:16:19
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

wodnik123J
2015-02-12 12:44:58
Ocena: -2(glosow:2)-+
Cwel

szczepciokali777
2015-02-12 12:49:36
Ocena: -3(glosow:15)-+
Masz taką ksywe na osiedlu???

Obserwatorekk
2015-02-12 16:33:03
Ocena: 1(glosow:3)-+
Nie ty masz ;)

synboga
2015-02-12 12:43:43
Ocena: 9(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

gajcy
2015-02-12 13:02:17
Ocena: -1(glosow:5)-+
PO zależy , bo PO jak pokazują dowody powstało za niemieckie pieniadze, pochodzenie donalda t, chyba tez jest bliższe Niemcom niz polakom. Wiec wyglada na to ze ta partia wykonuje polecenia niemcow.

zielunahaluna
2015-02-12 13:11:00
Ocena: 0(glosow:6)-+
No wiesz? Chłopska rolnicza partia u władzy, a ty piszesz, że im zależy, żeby nie było rolnictwa? Może rolnikom samym nie zależy na rolnictwie? Przecież o ile wiem, to PSL teraz rządzi.

wyrwisut
2015-02-12 12:34:07
Ocena: 7(glosow:9)-+
Są zawody strategiczne dla państwa bez których nie może ono współcześnie istnieć. Woda, kanalizacja, prąd, żywność, służba zdrowia czy edukacja. Tak samo przemysł ciężki czy wydobycie surowców. Co będzie jak nam Chiny zablokują eksport żywności, Rosja gaz albo bliski wschód ropę? Dzisiaj może mamy nadwyżkę węgla czy żywności ale to nie znaczy, że mamy wszystko zamykać i wszystkich zwalniać. Jak sami o siebie nie zadbany to potem się obudzimy z ręką w nocniku.

rozpruwacz78
2015-02-12 12:32:03
Ocena: 0(glosow:8)-+
Lewacka propaganda.

megasam1
2015-02-12 11:12:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

tlenowygonzo
2015-02-12 10:41:44
Ocena: 17(glosow:21)-+
Fotograf, to był kiedyś, jak sam płyty robił, taszczył aparat, potem wywoływał, utrwalał, retuszował. teraz to jest jełop z pstrykawką. Nawet jak mu sama niechcacy pstryknie, to potem się pisze zachwyty" co za cudowne wyczucie chwili, idealnie skadrowane, elekt przysłony dobrany genialnie itd.".

Cipkozaur
2015-02-12 11:19:34
Ocena: -4(glosow:14)-+
"efekt przysłony"? Widze, że mamy tu eksperta.

tlenowygonzo
2015-02-12 12:48:54
Ocena: 2(glosow:6)-+
Np. "przysłona Harrisa", czyli naświetlasz 3 razy tę samą klatkę, tylko za każdym razem z innym filtrem. Teraz oczywiście nikt tego chyba nie robi fizycznie, tylko w photo shopie. Nie znam się na tym, ale coś tam liznąłem. Oczywiście są nalal fachowcy w tej branży, ale tacy kolesie w krótkich spodenkach lansujący sie przy napisie "WYPRIELADAĆ" to raczej pstrykacze.

kawalrafala
2015-02-13 16:19:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

zielunahaluna
2015-02-12 10:39:56
Ocena: -5(glosow:23)-+
1.Żywność produkują nie tylko rolnicy. A poza tym uświadamiam - nie produkują jej za darmo, nie rozdają, więc nie mamy powodów żeby ich z tego powody po pietach całować, bo my za tę żywność płacimy tak samo jak za wszystko. Płacimy za auta, za leki, za ubranie - i identycznie za żywność. 2. Gdybyśmy mieli elektrownie jądrowe, jak w każdym cywilizowanym kraju, jak w krajach z nami sąsiadujących, to energia elektryczna byłaby o połowę tańsza. 95% zużycia węgla w Polsce pochłaniają elektrownie, jedynie 5% to zużycie w gospodarstwach domowych i zakładach produkcyjnych.

zielunahaluna
2015-02-12 10:42:26
Ocena: -2(glosow:14)-+
Dlatego mamy najdroższy prąd w Europie - bo hołubimy górników, dajemy sie im terroryzować, nie potrafimy się im sprzeciwić i lobby węglowe całe dziesięciolecia nie daje nam tych atomówek postawić. O ile pamiętam, to w Żarnowcu już w latach 80tych były plany elektrowni jądrowej. Ale nie - nie możemy, bo wtedy elektrownie nie kupią węgla, górnicy znów zaczną tupać - niech lepiej już społeczeństwo buli za prąd.

zielunahaluna
2015-02-12 10:45:16
Ocena: -7(glosow:13)-+
Zgadzam się z autorem plakatu. Jak rolnikowi nie pasuje - niech sprzedaje hektary i idzie pracować do miasta. Albo niech produkuje coś, na co jest większe zapotrzebowanie. Jak pada fabryka w mieście, która zatrudnia dziesiątki osób, to jakoś im państwo nie zapewnia gwarantowanego zbytu i cen gwarantowanych. Musi ludzi na bruk wywalić i tyle. Ja też założę fabrykę zielonych guzików i będę strajkowała, żeby mi państwo zagwarantowało zbyt po cenie, którą ja uważam za właściwą. I wtedy 100% ludzi powie, że baba oszalała. A rolnikom dajecie się terroryzować...

gajcy
2015-02-12 11:35:20
Ocena: 11(glosow:21)-+
Zielona, głupio gadasz , najdroższy prąd w europie mamy bo mamy bardzo wysokie podatki, to samo jest z benzyna, płacimy najwiecej za gaz, górnicy wpłacili do budżetu ( nie pamietam okresu) ok 100 miliardow, w tym samym czasie z budżetu otrzymali 11 miliardow. Wiec nie do konca my dotujemy górnictwo, co do rolników to politycy wymyślili embargo do Rosji wiec chyba nie sądzisz ze nie nalezy im sie pomoc od tych politykow, po za tym rolnicy nie sa niezależni ekonomicznie, sa ograniczenia unijne tylko ze rolnik unijny dostaje bardzo duze dotacje a polski juz az takich nie dostaje.

marcinek235
2015-02-12 12:27:28
Ocena: -2(glosow:8)-+
Tylko te 100 mld to prosta manipulacja. 50 % to są składki na ZUS, ale po co górnicy maja płacić. ZUS, skoro sponsorujemy im już 2\3 emerytur to sponsorujmy im całą, co to dla Polaków extra 12 mld. Kolejne 40 % to jest VAT i akcyza, ale w ogromnej większości z węgla, kopalnie nie mają nic z nim wspólnego a nawet dostawią zwrot tego podatku gdy eksportują węgiel.

kasagaz
2015-02-12 12:41:57
Ocena: 1(glosow:3)-+
dodałbym jeszcze że węgiel poszedł sporo na dół a ceny energii jakoś nie.

wodnik123J
2015-02-12 12:48:51
Ocena: 1(glosow:7)-+
Dla dobra społeczeństwa powinno się strzelać do takich ciuli jak ty ,gówno wiesz a mordą klapiesz ,przyjedż na śląsk porozmawiaj z ludzmi to szeroko otworzysz oczy ,a nie słuchasz co pieprzy rząd i TV.

zielunahaluna
2015-02-12 13:15:23
Ocena: 3(glosow:5)-+
Sam jesteś ciul, skoro myślisz, że na śląsku świat się kończy. Nie muszę jechać na śląsk, żeby znać proste mechanizmy ekonomiczne. Co niby miałabym tam zobaczyć? A z ludźmi ze śląska rozmawiam regularnie, bo tak się składa, że mam tam rodzinę. Jeszcze jakieś propozycje nie do odrzucenia?

okido
2015-02-12 13:55:23
Ocena: 0(glosow:2)-+
@kasagaz W mojej okolicy nie widzę zbytnich obniżek cen węgla, niestety. Za komuny moi rodzice jeździli na śląsk i sami sobie przywozili. A teraz nie można. znowu niestety. @zielunahaluna "Jeszcze jakieś propozycje nie do odrzucenia" Zmądrzej albo nie pfrzynajmneij głupoty nie pokazuj.

aleubaw
2015-02-13 15:20:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
Z całym szacunkiem dla zawodów ale mój wujek też jest rolnikiem i tez się musi nazap.ie...ć ale nie stać by go było na "podróż" do Warszawy bo a) ropa kosztuje b) ktoś się musi rolą zająć bo nawet zimą świnia chce żreć 3 razy... Co do górników... Jak widzę matkę z dwójką dzieci, na oko 8 i 12 lat i ona nie pracuje bo wychowuje dzieci a mąż jest jedynym żywicielem rodziny... nosz kur... jak wiele kobiet teraz stać na to, żeby 12 lat w domu siedzieć???? W całej Polsce może pracować każdy a na Śląsku tylko facet?!

aleubaw
2015-02-13 15:29:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
No to nie może byc tak źle, że jedna osoba jest w stanie całą rodzinę utrzymać. A tłumaczenie, że niema innej pracy jest dla mnie nie zrozumiałe. Są mniejsze miejscowości i ludzie sobie radzą. Rozumiem, że ten pod ziemią ryzykuje swoje życie... ale jak bardzo ryzykowne jest wypisywanie papierków za biurkiem w spółce górniczej, że należy im się tak wiele przywilejów? Niech strajkują. Prawda jest taka, że szary pracownik strajkować nie pójdzie bo nie będzie miał gdzie wracać... Nie porównuje pracy na roli z pracą w mieście jak już kilka razy było. Tylko jakby spytać to żaden się nie zamieni...

tymsol
2015-02-12 10:25:02
Ocena: 1(glosow:3)-+
skomorucha pelo dmucha

Carpath
2015-02-12 10:20:26
Ocena: -6(glosow:10)-+
glayt od kiedy to ryle produkuja wegiel?

dudala
2015-02-12 10:12:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Tom-Star
2015-02-12 10:11:09
Ocena: -6(glosow:10)-+
Fotograf wbrew pozorom, produkuje rzeczywistość :D Porzućcie wszelkie zdjęcia i reklamy z handlu, zobaczymy co sprzedacie ;)

lipton25
2015-02-12 10:13:26
Ocena: 5(glosow:9)-+
ta jasne szczególnie rzeczywistość poprawioną fotoshopem :/ .

gajcy
2015-02-12 12:15:56
Ocena: 1(glosow:3)-+
A TVN i dziennikarze GW mowia prawde:)

linaxis
2015-02-12 10:07:07
Ocena: 7(glosow:13)-+
Budowlańcy powinni też strajkować, za gówniane pieniądze, narażają zdrowie i życie na remontach budowlanych.

dudala
2015-02-12 10:13:45
Ocena: 7(glosow:7)-+
Przecież nikt im nie broni strajkować! Skoro nie potrafią się zjednoczyć i walczyć o swoje to albo jest im dobrze albo są pierdołami.

casino_casino
2015-02-12 10:14:25
Ocena: 3(glosow:7)-+
Jak uważasz, że należy Ci się więcej to strajkuj. Typowo polskie...ja mam mało to inni niech też mają...

linaxis
2015-02-12 10:16:34
Ocena: 1(glosow:7)-+
Przeciętny Kowalski c o robi na budowie aby utrzymać rodzinę, nie ma nawet czym do tej warszawy dojechać bo jeździ z kolegami do roboty, która jest w większości na czarno, nie to co rolnicy co drugi ciągnik to john deere za 400tys zł

casino_casino
2015-02-12 10:21:59
Ocena: 7(glosow:9)-+
Ale czy ty nie dostrzegasz tego, że górnicy czy rolnicy nie walczą tylko o swoje. Walczą o zmiany w tym kraju i z tą chorą władzą ! Czy Wy naprawdę nie widzicie, że chcą sprzedać wszystko i zrobić z Polaków niewolników.

linaxis
2015-02-12 10:28:45
Ocena: -3(glosow:5)-+
Przecież im chodzi o pieniądze sami powiedzieli że nie wystarczają im dodatki do upraw rolnych, to tak jak by nagle zaczęli strajkować księża, że im tak strasznie źle, i chcą mieć większe wynagrodzenie. Sam widzę jak żyją na wiosce rolnicy, co drugi od krawatem nigdy wideł z gnojem w ręce nie miał.

tom89ek
2015-02-12 12:55:09
Ocena: 1(glosow:1)-+
kolego właśnie dla tego strajkują bo te wszystkie luksusy o których mówisz są na kredyt, nasze kochane państwo tak namawiało, zachęcało do inwestowania a teraz plecami się odwraca! Nie rozumiesz? Jeśli rolnik dopłaca 2pln do kilograma świni to zaraz przyjdzie komornik i zabierze tego john dera z podwórka, później przyjdzie niemiaszek a od przyszłego roku będzie mógł kupować legalnie, i od niepolskiego banku kupi za groszę polską ziemie, a wtedy fotograf zezre aparat, komórke i sąsiada... jak już koledzy pisali są sektory strategiczne gospodarki.

mesing
2015-02-12 15:17:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
@linaxis. Rozumiem, że gdyby ci rolnicy przyjechali nowymi Ursusami o zbliżonych parametrach to by już tak w oczy nie kuło. Nowy Ursus też kosztuje koło 400 tys złotych.

gajcy
2015-02-12 09:50:50
Ocena: 2(glosow:18)-+
Jak bedziemy robili kanapki z fotografii to bedziemy ciebie popierać, mozna jeszcze palić twoimi zdjęciami w piecu ale węgiel jest lepszy .wiec jak twoj zawod wyginie niewielka to bedzie strata dla kraju i spoleczenstwa, gdy zniszczą górnictwo i rolnictwo bedzie kłopot, wiec wez moze sie w sumie nierobie za robotę uczciwa i przestań pisac na tych co ciezko pracuja. A jeszcze napisz z jakiej gazety jestes bo moze z GW ?

Cipkozaur
2015-02-12 11:20:55
Ocena: -1(glosow:7)-+
Górnictwo wyginęło w wielu krajach, do których teraz polacy zapieprzają za pracą aż się kurzy, taki z niego pożytek.

gajcy
2015-02-12 13:00:47
Ocena: -1(glosow:1)-+
Wyginelo w wielu krajach , ale to nie oznacza ze jest nieopłacalne, bo te kraje maja np. Elektrownie atomowe, lub sprowadzają tani gaz. My nie mamy elektrowni atomowych, i niestety pan Pawlak podpisał taka umowę z Rosja ze mamy najdroższy gaz w europie i w swiecie. To jest ta roznica miedzy krajami gdzie węgiel niby wyginął.

Rexio_Yebaka
2015-02-12 09:45:47
Ocena: -5(glosow:13)-+
Ale wy zazdrościcie tym gurnikom i rolnikom, bo sami nic nie macie.:P

faille
2015-02-12 12:20:54
Ocena: -1(glosow:3)-+
tak, szczególnie gUrnikom.....debil.....

glayt
2015-02-12 05:37:13
Ocena: 122(glosow:258)-+
Górnicy produkują węgiel, rolnicy żywność a fotografowie co produkują? Właśnie takie gówna jak te powyżej.

Piotrek266
2015-02-12 11:48:39
Ocena: 2(glosow:2)-+
... i do tego te tęczowe ptaki. Wiadomo czyja to prowokacja.

cokolino123
2015-02-12 12:36:01
Ocena: -1(glosow:9)-+
co za gówniana argumentacja. ty nie rozumiesz że te uprzywilejowane rujnują Polskę, ze to przez ich przywileje nie ma pieniędzy na zdrowie, edukjcję, podwyższenie minimalnej pensji? nie rozumiesz tego czy jesteś ograniczony. Ja chcę by oni pracowali i dobrze zarabiali ale nie moim kosztem, niech pracują dostają wypłatę, ale nie trzynastki czternastki, barbórki, deputaty, całoroczne płatne urlopy etc.!

axel2000
2015-02-12 13:10:52
Ocena: 2(glosow:6)-+
czy wy tego nie widzicie, że celem obecnej władzy jest właśnie skłócenie ludzi!? Jak widać dobrze im to wychodzi. Jakby była jedność w narodzie długo te władze by się nie utrzymały. Propagandę wam sieją, a wy to zwyczajnie łykacie. To nie obciążenia płacowe powodują zły stan górnictwa, lecz znaczny import węgla z Rosji przez spółki należące w większości do Kulczyka! Ludzie to co wydają na wynagrodzenia dla kadry pracowniczej to kropla w morzu. Radzę poszperać w trochę bardziej wiarygodnych źródłach niż Wyborcza czy TVN....

lipa414
2015-02-12 14:08:52
Ocena: 4(glosow:8)-+
Górnicy nie produkują tylko wydobywają węgiel, nazywając rolników oraz górników darmozjadami trzeba być hipokrytą i debilem.

damian.szefo
2015-02-12 14:14:34
Ocena: 2(glosow:2)-+
Profesorowie na wyższych uczelniach, instytutach badawczych też nic nie produkują. Czy to jest jakiś argument przeciw nim. Jest to argument z wieców Lenica dla ludzi tak ciemnych jak autor tego komentarza.

jabialy
2015-02-12 14:20:26
Ocena: 0(glosow:2)-+
Od kiedy górnicy "produkują" węgiel?

iva_h
2015-02-12 17:33:31
Ocena: -1(glosow:1)-+
a fotografowie mateusza mage, rafalale i innych popaprancow!

iva_h
2015-02-12 17:36:23
Ocena: -2(glosow:2)-+
a fotografowie produkuja- promuja mateusza mage, rafalale i innych popaprancow!

Aimshot
2015-02-16 14:38:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
@glayt Dobrze gada, polać mu

Daroeu
2015-02-12 03:20:18
Ocena: 0(glosow:4)-+
Kolejne multikonto Jureczka grodzkiego

thor102
2015-02-11 22:47:25
Ocena: 2(glosow:14)-+
dobrze dobrze wreście ktoś sie za to bierze bo siedzieliśmy wszyscy cicho jak mysz pod miotłom a te barany robiły nw ty,m kraju co chciały ....

lukaszenka17
2015-02-11 22:44:24
Ocena: 3(glosow:7)-+
Już szkoda słów w tej Polsce... Może niedługo Niemiecki wprowadzą zamiast Polskiego... I też każdy będzie siedzieć cicho bo Unia tak karze i tak musi być... Najpierw się bawić petardami a potem płakać że jest źle, tylko czemu producenci tych petard nie mówią że są one nie dobre... Ciekawe ile osób to zrozumie...:)

cokolino123
2015-02-12 12:37:34
Ocena: -3(glosow:3)-+
Może gdybyś umiał pisać logicznie i po polsku, to wtedy więcej osób by zrozumiało.A tak rozumieją to tylko takie imbecyle jak ty:)

lukaszenka17
2015-02-12 14:35:25
Ocena: -1(glosow:1)-+
Jak ja nie lubie dzieciom tłumaczyć o co chodzi, pierwsze co to gospodarka dostała w dupę, dotacje dotacjami ale nawóz skoczył o 100% a zbożem jednego roku już palili bo był po 18 złoty za 50 kg... Wieprzowina nie ma stałej ceny inewestycja to to rosyjska ruletka, sadownicy teraz też dostali prezent od naszego państwa, górnictwo tylko w Polsce się nie opłaci... Jak ja kocham tą propagandę że Unia do czegoś nam dokłada. Tylko skąd ma na to pieniądze? Zacznijmy od tego że im się opłaci stawiać markety, eksportować towar drugiego gatunku... A Polski pierwszej klasy węgiel czy beton idzie taniej..

lukaszenka17
2015-02-12 14:41:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
... na zachód. A może dowiesz się że na Europe wschodnią idzie inny towar niż na zachodnią? A może się dowiesz ile Polska dostaje kar ile wpłaca do funduszu Europejskiego, kto nam narzuca co mamy robić i ile nam dają pieniędzy? Raczej to ochłapy... Jeśli nie rozumiesz o czym piszę to taka osoba jak Ty nie sądzę żeby zrozumiała o co chodzi w przenośni... I nie zauważy komu się polepszyło przez czas bycia w UE, wystarczy przypatrzeć się jakie zawody dostały podwyżki bez strajków :). Głowa boli już od szukania informacji? Użyj "google"... Tam trzeba napisać czego chcesz wyszukać...

marcinek235
2015-02-12 15:34:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
Górnictwo nie opłaca się też w Niemczech, Francji czy Anglii. Rolnikom bardzo się polepszyło od wejścia do Unii i to ostro. A w rolnictwie są górki i dołki, każdy rolnik o tym wie , tylko nie każdy do tego się odpowiednio przygotowuje.

lukaszenka17
2015-02-12 18:18:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
Odpisałem Ci prywatnie :). Raczej nikt już tu nie zajrzy...

ender011
2015-02-11 22:42:43
Ocena: 6(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez moderatora

maxicoveri
2015-02-11 23:00:27
Ocena: -5(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

skomorucha
2015-02-11 23:09:30
Ocena: -6(glosow:6)-+
Za późno żeby do plebana dzwonił :-)

glaca86
2015-02-12 09:45:36
Ocena: 2(glosow:4)-+
@skomorucha zadzwoń do kozy!

skomorucha
2015-02-12 21:43:13
Ocena: -1(glosow:1)-+
glaca a po co mam dzwonić do twojej małżonki?

glaca86
2015-02-13 08:27:47
Ocena: 1(glosow:1)-+
skomorucha muszę Cię zdziwić, my w Polsce nie wiążemy się z kozami! Wiem że nie potrafisz zrozumieć jak może pociągać płeć przeciwna, skoro można wybrać piękną z futerkiem jak plusz kózkę, niestety kolego takie są realia. Z całego serca życzę Ci a raczej Wam szczęścia nie poddawajcie się po tym co Wam powiedziałem!

argh22
2015-02-11 22:41:56
Ocena: 4(glosow:14)-+
Proponuje przyznanie emerytury po wykonaniu min. 10 zdjeć w karierze.

pppp5656
2015-02-11 22:41:26
Ocena: 4(glosow:4)-+
jaki madry to od dzis wpierd..... ulotki i nie placz ze tak drogo z nieba nie spadly

kasiula214
2015-02-11 22:40:38
Ocena: 2(glosow:2)-+
bilboard z Photoshopa

argh22
2015-02-11 22:39:46
Ocena: -8(glosow:14)-+
Święta prawda. Ciekawe kiedy ci "zniesmaczeni" zrozumieją, ze oni kradną ich pieniądze?
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Nieoczekiwany zwrot akcji w proteście rolników
  •  Zarabianie kasy na Tik-Toku
  •  Mądrego dobrze i miło posłuchać
  •  Ordo Iuris
Sprawca podobno uciekł z miejsca zdarzenia.
główna
Dodano: 24.06.2018, 15:41:00   przez: vashek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 141Skomentuj (23) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0