lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 03.09.2015, 11:37:38   przez: ozzy1333
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 146  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(145)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
umbilical
2015-09-03 18:32:34
Ocena: 37(glosow:101)-+
Faktycznie, bo nie podał Premier ręki! Skandal! Ale to, że nie chce imigrantów, chce coś zrobić dla Polaków (tak tak media pokazują zupełnie coś innego, ale wystarczy samodzielnie myśleć, żeby zobaczyć jak jest na prawdę). Pogratulować toku myślenia ;)

kowala27
2018-03-16 10:33:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
Był żenujący, jest żenujący i żenujący pozostanie Pan długopis.

dawid7107
2017-09-15 17:44:37
Ocena: 2(glosow:2)-+
Andrzej Duda i premier Ewa Kopacz? A nie powinno być Prezydent Andrzej Duda i Ewa Kopacz. No i je...ć tą małpe i całe niemieckie PełO

PO_chwa
2015-09-10 13:06:12
Ocena: -1(glosow:3)-+
Brawo !!!!!!

franc69
2015-09-08 21:50:51
Ocena: -2(glosow:4)-+
prezes ci kazal tak ?

franc69
2015-09-08 21:47:00
Ocena: -4(glosow:8)-+
Duda WIOCHA !!!!!

k73k73
2015-09-08 11:47:23
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

kris691
2015-09-06 22:43:28
Ocena: -1(glosow:9)-+
co za ciemnota, jest z góry ustalony protokół, że to głowa państwa pierwsza wyciąga rękę, tak było jest i będzie, ale wy dalej toczcie pianę pisowskie lemingi

alimis
2015-09-05 16:53:15
Ocena: -2(glosow:6)-+
CHAM

Crisstov
2015-09-05 15:29:59
Ocena: -4(glosow:14)-+
Jaka partia i wyborcy taki prezydent...

ostry5523
2015-09-05 20:30:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Piotrek266
2018-03-09 13:46:03
Ocena: -1(glosow:1)-+
Zgadza się. Pozdrów Bolka i Szoguna.

jacek.jacek
2015-09-05 12:15:16
Ocena: 1(glosow:17)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Slowianin14
2015-09-04 23:42:18
Ocena: 4(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Slowianin14
2015-09-04 23:24:08
Ocena: 10(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Slowianin14
2015-09-04 23:15:23
Ocena: 8(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez moderatora

ostry5523
2015-09-05 20:34:05
Ocena: 2(glosow:4)-+
Nie widziałem tego ale mówisz prawde. kiwa szmata do jakiegos frajera on podchodzi a ona wtedy dyla....

WiesiuWiejski
2015-09-04 19:11:40
Ocena: 2(glosow:4)-+
oby dwie parte siebie warte, w ch.. robią wszystkich a takimi zagrywkami odwracają uwagę od spraw naprawdę istotnych i dalej robią co chcą. Smutne, że po wyborach dalej będzie to samo.

WiesiuWiejski
2015-09-04 19:10:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

antony
2015-09-04 17:39:04
Ocena: 4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

aspidom
2015-09-04 17:22:16
Ocena: -1(glosow:5)-+
Trole polityczne. Spadać z wiochy. Nie interesuje mnie ręka Dudy ani kopacz. Widać ze kwybory blisko. To samo było przed prezydenckimi i jak wtedy to pisiory sa aktywniejesze.

kev21
2015-09-04 17:21:06
Ocena: -6(glosow:16)-+
A potem wszedzie w mediach bedzie gadac ze to premier sie zle zachowala. Caly PIS

Nykx
2015-09-04 22:07:19
Ocena: 3(glosow:5)-+
Bo premier się nieodpowiednio zachowała? Powinna podejść najpierw do prezydenta jako najwyższego rangą, a zrobiła duże faux pas.

Slowianin14
2015-09-04 23:16:25
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

biliRCbob
2015-09-04 15:23:26
Ocena: 1(glosow:5)-+
Rajcujecie się takimi pierdołami a z dnia na dzień nastawiacie coraz mocniej dupska !!!! Przejmujecie się jakby to zależało od tego czy dostaniecie jakąś gratyfikację ?!?!?!?! Co z wami?

koreperytor12
2015-09-04 14:03:04
Ocena: 4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

largopo
2015-09-04 12:46:42
Ocena: -7(glosow:15)-+
Faktycznie wygląda tak, że cham się zabrał i poszedł w PiSdu. On podaje tylko rękę pisowco, a klęka przed klerem i prezesem.

Slowianin14
2015-09-04 23:19:40
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Gregory2509
2015-09-04 11:12:43
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

grzech36
2015-09-04 10:30:23
Ocena: -9(glosow:19)-+
Prezydent jako sprawujący wyższą funkcję podaje rękę Premierowi - protokół dyplomatyczny mówi o tym jasno widać jeszcze nie jest do końca znany

trepek
2015-09-04 10:42:42
Ocena: 16(glosow:22)-+
Grzechu, mój imienniku! Dobrze piszesz, że to prezydent podaje rękę jako pierwszy. Ale nie dopisałeś, że to osoby niższe rangą mają się kierować w stronę prezydenta. Prezydent nie może ustawiać się w kolejce do przywitania z osobą niższą rangą. Może jedynie się odwrócić i stać.

trepek
2015-09-04 10:30:22
Ocena: 19(glosow:21)-+
Nie ważne, kto popełnij większe fo pa, czy prezydent, który nie wyciągnął dłoni do powietrza, czy premier, która nawet nie kukneła do prezydenta, że zaraz podejdzie. Przegrała Polska w wojnie polsko-polskiej. Kolejny durny i zastępczy temat dla mediów zamiast debatować i uświadamiać społeczność na temat imigrantów.

binder69
2015-09-04 10:15:17
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jaki jest koń każdy widzi..

hassanciach
2015-09-04 09:38:10
Ocena: 16(glosow:26)-+
To nie było powitanie, a pożegnanie po uroczystości. Prezydent powitał wcześniej oficjalnie panią premier w swoim przemówieniu, natomiast pani premier w swoim witając innych pominęła prezydenta- czyli pierwszy afront i ignorowanie prezydenta tego dnia. Jednak najważniejsze- protokół ceremoniału i dyplomatyczny WYMAGA, żeby osoba niższa rangą-w tym wypadku premier( 4 osoba w państwie)- podeszła do osoby wyższej rangą- w tym wypadku prezydenta( 1 osoba w państwie) i nie ma tu znaczenia płeć.

marcus346
2015-09-04 09:34:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Kubanczyk6
2015-09-04 09:31:25
Ocena: 6(glosow:14)-+
Skandal! Jak on śmiał nie podać ręki do jaśnie wielmożnej pani premier. Odwołać go ze stanowiska prezydenta!

koreperytor12
2015-09-04 09:08:12
Ocena: -4(glosow:22)-+
komentarz usunięty przez moderatora

b-g-s
2015-09-04 12:10:28
Ocena: -1(glosow:7)-+
Niestety masz racje. Nie zapominaj że dałby jeszcze na tacę.

vynn
2015-09-04 12:25:30
Ocena: 3(glosow:11)-+
twój awatar do ciebie pasuje :)

koreperytor12
2015-09-04 13:57:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

oley86
2015-09-04 16:15:27
Ocena: 2(glosow:2)-+
...wystarczy przeczytać komentarze...

karolinam19
2015-09-04 08:24:25
Ocena: 13(glosow:13)-+
Jest to tak ważna sprawa dla naszego kraju, że naprawdę warto mówić o tym w telewizji, pisać w gazetach, wstawiać filmiki na wiocha.pl... masakra nie macie co robić? W dupie mam czy podali sobie ręce, nogi, łokcie czy nie podali nic. To nie jest ważna sprawa, nawet więcej to nie jest wcale żadna sprawa. Weźcie nie wstawiajcie tu takich śmieciowych filmików... Wystarczy że tv jest tym ścierwem zaśmiecone...

kundta
2015-09-04 08:04:34
Ocena: 8(glosow:18)-+
Prawda jest taka, że to premier powinna podjeść w pierwszej kolejności do prezydenta jako do urzędnika wyższego rangą. Więcej na demotach.

grzech36
2015-09-04 10:34:03
Ocena: 1(glosow:5)-+
Nie znasz protokołu dyplomatycznego to Prezydent jako osoba wyższa rangą wita Premiera

trepek
2015-09-04 10:39:38
Ocena: 7(glosow:9)-+
Owszem, wita ale nie podchodzi. Osoba wyższa rangą nie może ustawiać się w kolejce do osoby niższej rangą. Ale prezydent, jak widzi, że ktoś do niego zmierza jako pierwszy wyciąga dłoń. Kilka zasad, proszę, nauczcie się!

kundta
2015-09-04 08:01:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

lolo88888888
2015-09-04 07:41:46
Ocena: 5(glosow:7)-+
tak, to właśnie moi rodacy. kłócą się o to, kto komu rękę powinien podać, a mamy ważniejsze problemy. jestem z was dumny. pięknie podzielili Polskę.

lolo88888888
2015-09-04 07:38:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

dibo2
2015-09-04 06:18:41
Ocena: -9(glosow:21)-+
Nasz Dudu jest taki sam jak ta reszta tej bandy więc nic się nie zmieniło

groh
2015-09-04 03:36:55
Ocena: 6(glosow:20)-+
przecież to kobieta pierwsza podaje rękę - a ona go olała i zamiast podejść do głowy państwa, zaczęła podawać rękę swoim przydupasom - frajerskie zagranie

gordon.lameman
2015-09-04 07:46:15
Ocena: -5(glosow:13)-+
Gówno prawda. Prezydent to pierwsza osoba w Polsce i to on inicjuje podawanie ręki. Wystarczy zerknąć na film - nie patrzą na siebie, ktoś podchodzi do Dudy, a ten podaje mu rękę - w tym momencie Kopacz patrzy, że Duda się z kimś żegna i nie jest to ona, więc zaczyna dziękować współpracownikom, wtedy widzi to Duda i odchodzi. Żadne z nich nie potrafiło się zachować.

trepek
2015-09-04 10:36:51
Ocena: 4(glosow:4)-+
Ten "ktoś" to prezydent Gdańska. Czlowiek z PO. Na filmiku widać, że podbiega do Dudy z wyciągniętą dłonią. Kobieta pierwsza podaje rękę jak są osoby na równych stanowiskach. Polska konstytucja mówi, że prezydent jest wyżej od premiera więc to prezydent pierwszy wyciąga rękę. Ale wyciąga, jak osoba niższa rangą podejdzie. Prezydent jedyne co może zrobić to odwrócić się do drugiej osoby i czekać. I szkoda, wielka szkoda, że prezydent nie poczekał tych kilku (nastu) sekund. Ale w żadnym wypadku prezydent nie mógł podejść do premier!

Xilion
2015-09-04 00:58:44
Ocena: 2(glosow:6)-+
Obydwoje są siebie warci. Ale gównoburza musi być. Heh ... brak słów. Ale jak by kutafona z rozpora wyciągnął i pani premier włożył do uśmiechniętej buzi (zamiast rękę podać) to by było OK ???

Borg39
2015-09-04 07:36:56
Ocena: 2(glosow:12)-+
Z tym to zapewne zaczeka, aż Jarek zostanie premierem ;-)

TUR3K
2015-09-04 00:34:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

sandslash
2015-09-04 00:16:17
Ocena: 4(glosow:12)-+
od kiedy prezydent ma sie klaniac premierowi? od kiedy? bo jest kobieta?

kabasa
2015-09-03 23:51:37
Ocena: 6(glosow:16)-+
komentarz usunięty przez moderatora

vynn
2015-09-04 12:33:38
Ocena: 1(glosow:5)-+
bo na PO to już tylko skrajni idioci głosują. trzeba im jednak niestety o tym regularnie przypominać. Nikt nie mówi, że jak nadejdzie PIS to nagle będzie lepiej. Ale może wreszcie przestanie być gorzej. Moja jedna uwaga: zauważcie, że jak w PO ktoś coś odwali to się nic nie stało. W PiSie dostają out - Ziobro, Dorn, Kluzik itd. Kaczor ucina cwaniaczków

spacz
2015-09-03 23:38:12
Ocena: -1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

vacarius
2015-09-03 23:32:12
Ocena: 4(glosow:8)-+
Ch.j, d.pa i kamieni kupa.

spacz
2015-09-03 23:40:04
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

rzusto
2015-09-03 22:59:55
Ocena: 5(glosow:5)-+
Dupę z wiochy można wyciągnąć ale wieś z dupy nigdy.

maciejos78
2015-09-03 22:47:11
Ocena: 6(glosow:16)-+
Wy tu pitu-pitu, co wam mainstream żałośnie podaje, a po cichu Ewka premier wpuszcza do Polski 140 000 islamistów, bo zrobić dobrze koledze z partii oddelegowanemu na najwyższe unijne stanowisko.

spacz
2015-09-03 23:41:40
Ocena: 4(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

TUR3K
2015-09-04 00:35:56
Ocena: 3(glosow:3)-+
Jak jeb*ięte trzeba mieć w głowie żeby tego nie widzieć.(chodzi mi o minusy do postu maciejos78) Jakieś argumenty,czy tylko minus bo pani w tv tak mówiła wieczorkiem?

davidstar
2015-09-03 22:46:56
Ocena: 5(glosow:21)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

davidstar
2015-09-03 22:55:13
Ocena: 2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

guuuh
2015-09-03 22:30:52
Ocena: 11(glosow:23)-+
Komentarz specjalisty od public reltaions Pana Andrzeja Lazara : Niepodanie ręki E. Kopacz można by rozpatrywać jako niewybaczalną gafę ze strony Andrzeja Dudy jedynie w sytuacji, gdyby podeszła ona do niego, a on ją zignorował. W sytuacji, gdy to ona zignorowała zasady precedencji i protokołu wszelka krytyka należy się tylko p. premier i jej otoczeniu – bez względu na preferencje polityczne i bez względu na to, że jest ona kobietą

spacz
2015-09-03 23:44:19
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

okido
2015-09-04 00:01:56
Ocena: 3(glosow:3)-+
A może zamiast słuchać gościa od PR posłuchałbyś gościa od protokołu dyplomatycznego i ceremoniału państwowego? Bo co jak co, ale jak wyglądają takie spotkania z pewnością nie decyduje jakiś gość od PR.

guuuh
2015-09-03 22:27:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

lisztpl
2015-09-03 22:26:52
Ocena: 0(glosow:4)-+
no to się POPiSali ....

mxii
2015-09-03 22:17:36
Ocena: 0(glosow:6)-+
Zachowanie obydwojga na poziomie piaskownicy, gdy jedno drugiemu zabawkę chciałoby ukraść.

guuuh
2015-09-03 22:16:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

czacha666_2004
2015-09-03 21:42:11
Ocena: 5(glosow:17)-+
Szczerze mówiąc to zakładałem, że jako prezydent "wszystkich polaków" wyłamie się z tego kanonu prezydentów - aparatczyków i faktycznie będzie apolityczny ale coraz bardziej nie mam złudzeń. Niestety granie pod jedną partię i wieczne otaczanie się takimi typami jak przewodniczący "Niezależnego" Samorządowego ZZ "Solidarność", w którym od miłości od PiSu aż kipi sprawia, że będzie jeszcze mniej niezależny od Śp. J. Kaczyńskiego, którego powiązania były bardzo widoczne. Miał być naszym prezydentem, a będzie tylko części prawicowych Polaków. Szkoda, bo jest dość ogar

vynn
2015-09-04 12:35:54
Ocena: 1(glosow:1)-+
bo nie podał ręki "twojej" premierzycy. Po co? ona i tak za 2 miesiące poleci

brumby
2015-09-03 20:32:31
Ocena: 4(glosow:40)-+
Prezydent to najwyższy przedstawiciel władzy a Kopacz wolała się żegnać z każdym innym tylko nie z nim, więc kto tutaj nie zna hierarchii? Jakby była u papieża, to też najpierw by się przywitała ze swoimi ministrami a dopiero na końcu z papieżem?

Buchan
2015-09-03 21:47:49
Ocena: 2(glosow:20)-+
Nie żebym się czepiał ale w tej sytuacji prezydent jest gospodarzem i pierwszą osobą w państwie. Premier jest gościem prezydenta i czwarta osobą w państwie. Akurat tutaj prezydent powinien wyjśc z inicjatywą. Gdyby premier zaprosił do siebie na posiedzenie rady ministrów prezydenta wówczas musiałaby pierwsza podac rękę. Gdyby spotkanie miało czysto towarzyski charakter wówczas kobieta jako pierwsza podaje rękę.

czacha666_2004
2015-09-03 21:50:26
Ocena: 6(glosow:18)-+
Niestety protokół na oficjalnych spotkaniach nakazuje prezydentowi (pierwsza persona w państwie) przywitać się zgodnie z hierarchią z pozostałymi osobami, w tym z czwartą osobą w państwie czyli premierem i powinien był ruszyć w jej kierunku zamiast witać się z jakimś gościem. Kopacz popełniła błąd, że zaczęła się kręcić i witać ze swoimi przydupasami, zamiast dać jeszcze kilka sekund prezydentowi na ogarnięcie. Ale na bank to nie ona ma podlatywać do niego, tylko on do niej. Co innego gdyby prezydent gościł w kancelarii RM, wtedy premier jako gospodarz ma obowiązek go przywitać. Proste.

Buchan
2015-09-03 21:50:45
Ocena: 6(glosow:6)-+
Takie panują zasady w protokole dyplomatycznym przyjetym w naszym kraju. Inną sprawą jest to, że obydwoje nie pałają do siebie wzajemnym entuzjazmem co zresztą było aż nadto widać na uroczystości państwowej, przykre.

pirelli
2015-09-03 20:29:31
Ocena: 6(glosow:18)-+
Wszędzie gdzie nie wejdę afera że się nie przywitał. To mam propozycję - idźcie się przywitać za nie go z Kopaczką i jeszcze z resztą PO przy okazji dziękując za ostatnie osiem lat jakże owocnej pracy na rzecz kraju. Bo przecież żyje się nam lepiej - prawda ???

terrorparty
2015-09-03 20:09:01
Ocena: 12(glosow:48)-+
komentarz usunięty przez moderatora

plemiona1234
2015-09-03 20:25:32
Ocena: 3(glosow:11)-+
a wiesz co w tym jest najgorsze , że masz rację

mmcs
2015-09-03 20:00:47
Ocena: 0(glosow:32)-+
na drugi raz jak sie tak do niego odwroci plecami to powinien ja kopnac w dupe , przynajmniej nikt mu potem nie zarzuci za sie z nia nie przywital

plemiona1234
2015-09-03 20:26:47
Ocena: 1(glosow:11)-+
a ty tak swoich znajomych traktujesz kopniakiem w d.... ( pewnie ich dużo nie masz)

okido
2015-09-04 00:04:04
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie, jego kopią.

plemiona1234
2015-09-03 19:56:04
Ocena: 1(glosow:9)-+
o ale tego, że w 5s filmu jakiś gostek z panną/córką? podszedł do Prezydenta i pierwszy wyciągnął rękę lekceważąc zupełnie protokół to jeszcze nikt nie zauważył ? a szefowa kancelarii prezydenta się temu przyglądała nie reagując

czacha666_2004
2015-09-03 21:22:46
Ocena: 4(glosow:6)-+
No umówmy się, że protokół na oficjalnych uroczystościach obliguje osobę najwyżej stojącą w hierarchii aby wykonać gest, który wyrażałby chęć przywitania się z 4 osobą w państwie czyli premierem. Natomiast raczej nie oczekiwałbym, że będzie uciekał z łapą przed zwykłym człowiekiem, bo tego wymaga kultura, nawet jeżeli ten protokół złamał.

plemiona1234
2015-09-03 22:12:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
ale to nie oto chodzi - chodzi o brak profesjonalizmu osób przygotowujących tą uroczystość pomijając już fakt podejścia do prezydenta "zwykłego człowieka" i to pewnie "turysty" prosto z ulicy

Wonderwall1977
2015-09-03 19:41:57
Ocena: 0(glosow:32)-+
Kto go wybrał ten karny kuta,,,,,,,,s

jw12
2015-09-03 19:39:14
Ocena: 4(glosow:16)-+
no i miała dokturka problemoss - olał ją ! w sumie to jeszcze siedzi na stołku góra 2 miechy

kawalrafala
2015-09-03 19:27:22
Ocena: -2(glosow:20)-+
komentarz usunięty przez moderatora

tomi2000
2015-09-03 19:42:52
Ocena: 3(glosow:31)-+
No nie do końca. Nasz św pożal się Boże prezydent zobaczył, że premier podaje ręce po kolei niższym od siebie rangą i nie patrzy się na naszego santo subito, to z debilnym uśmieszkiem odszedł. Jak uczeń podstawówki, który nie musiał dać kwiatka dyrektorce, bo ta akurat gratulowała poloniście i nie patrzyła w jego - ucznia stronę. Tylko radiomaryjne lemingi widzą wszędzie winę premier, a prezydent jest wolny nawet od grzechu pierworodnego.

kawalrafala
2015-09-03 20:15:08
Ocena: 0(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Prawdaboli1234
2015-09-04 00:23:40
Ocena: -1(glosow:7)-+
Rafalala czy jak ci tam, jak wy robicie z igły widły to nic się nie dzieje, jak lemingi robią to wszystkim (wam) odpier*ala.

tomi2000
2015-09-04 08:10:38
Ocena: -2(glosow:2)-+
Hasło "temat zastępczy" jest wałkowane do porzygu. Pod to można podpiąć dosłownie wszystko

kawalrafala
2015-09-04 21:27:22
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

tomi2000
2015-09-06 23:04:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
@kawalrafala, nie mogę się z Tobą zgodzić. Media w Polsce pracują tak, żeby wypracowywać zysk. Twierdzisz, że są na usługach PO. Do Rzeczy, W Sieci, Trwam, TV Republika, oni wszyscy Twoim zdaniem służą PO? A to, że są media życzliwe PO, to się zgodzę. Tak jest na całym świecie. Dopóki możemy wybierać, dopóty jest OK

farat96
2015-09-03 19:21:56
Ocena: 8(glosow:10)-+
jak moze byc zgoda miedzy Polakami jak na najwyższych szczeblach władzy sie nie szanują

mariuszencja
2015-09-03 19:21:55
Ocena: 1(glosow:23)-+
każdy widzi to co chce. Była to oficjalna uroczystość państwowa i obowiązuje tam protokół, który niestety maliniak albo nie zna lub co bardziej prawdopodobne ma głęboko w dupie. On ma swój pisuarowski.

KSUT
2015-09-03 19:13:03
Ocena: 5(glosow:31)-+
komentarz usunięty przez moderatora

KSUT
2015-09-03 19:22:30
Ocena: 0(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

xawery30
2015-09-03 19:07:31
Ocena: 1(glosow:25)-+
dla mnie to ewidentna ustawka peowskich pajaców.Widac,że Duda mimo wszystko chciał do Kopacz podejsc ale ona odwróciła sie i całe jej otoczenie plecami do prezydenta.Uważnie to obejrzałem kilka razy

terrorparty
2015-09-03 19:36:02
Ocena: 0(glosow:18)-+
komentarz usunięty przez moderatora

homo_sapiens
2015-09-03 19:43:18
Ocena: -3(glosow:15)-+
@xawery - Gratuluję zdolności odgadywania z filmu, co człowiek w danym momencie "chciał". Tylko, że ja twierdzę (powiedzmy, że też mam tą zdolność), że wcale nie chciał podejść, tylko chciał upewnić się, że znienawidzona pani premier stoi wystarczająco daleko i nie musi obawiać się fizycznego kontaktu z nią. I teraz ciekawi mnie, według jakich kryteriów rozstrzygniesz, że Twoja interpretacja jest lepsza od mojej.

macko886
2015-09-03 18:31:28
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

andrzes
2015-09-03 18:27:43
Ocena: -7(glosow:21)-+
cham pierwszej wody

ramsess
2015-09-03 18:23:25
Ocena: 6(glosow:24)-+
dobrze Duda jazda z k.... z tego kraju...!

LeSaux
2015-09-03 18:21:04
Ocena: 0(glosow:30)-+
Dwa dni wcześniej na obchodach Sierpnia 80 panu prezydentowi oficjalne protokoły nie przeszkadzały i sam pomykał truchcikiem uścisnąć rękę prezesowi wszechczasów.

umbilical
2015-09-03 18:20:23
Ocena: 11(glosow:41)-+
Tylko jak tu zainicjować pożegnanie (chociaż akurat ja uważam, że Pani Premier powinna się chociaż odwrócić w stronę prezydenta) jak Pani Kopacz wystawiła w jego stronę tyłek i zaczęła żegnać się ze swoimi "przydupaskami". I te ciągłe płacze na PiS, żalenie się we wszystkich stacjach ciągle przychylnych PO... to jest dopiero godne zachowanie Premiera RP.

amblin
2015-09-03 18:13:34
Ocena: -4(glosow:42)-+
za 5 lat Duda skończy z poparciem na poziomie 20 procent i drugiej kadencji nie będzie. Od pierwszych dni na to ciężko pracuje.

umbilical
2015-09-03 18:32:34
Ocena: 37(glosow:101)-+
Faktycznie, bo nie podał Premier ręki! Skandal! Ale to, że nie chce imigrantów, chce coś zrobić dla Polaków (tak tak media pokazują zupełnie coś innego, ale wystarczy samodzielnie myśleć, żeby zobaczyć jak jest na prawdę). Pogratulować toku myślenia ;)

homo_sapiens
2015-09-03 19:37:11
Ocena: -5(glosow:17)-+
@umbilical - Skąd Ci do głowy przyszło, że Duda "chce coś zrobić dla Polaków"? Z jego absurdalnych obietnic wyborczych wynika jasno, że chce, by to rząd coś zrobił, czym akurat nie różni się od reszty Polaków.

umbilical
2015-09-03 19:42:48
Ocena: 1(glosow:9)-+
Bo tak się składa, że za tych wcześniejszych rządów PiSu i prezydenta Kaczyńskiego było zrobione na prawdę wiele. Wystarczy tylko dobrze poczytać różnego rodzaju informację (i to przez 2 lata!). Nie mówię, że PiS jest partią idealną, prezydent na pewno też nie jest bez skazy (ale nie ma takich osób). Ale patrząc co robił Komorowski i robi do tej pory PO to ja już zdecydowanie wole PiS. Całą Polską gospodarkę sprzedali za granicę, na szczęście lasów Państwowych im się na razie nie udało. PiS ma swoje minusy, ale widzę, że na Polsce im zdecydowanie bardziej zależy niż PO i żałosnemu PSL-u

homo_sapiens
2015-09-03 20:06:50
Ocena: -1(glosow:7)-+
@umbilical - Komorowski zrobił dużo jako prezydent - zgolił wąsy! A poważnie, to prawda, że "za tych wcześniejszych rządów PiSu i prezydenta Kaczyńskiego było zrobione na prawdę wiele" - problem w tym, że było to WIELE ZŁEGO. PO okazało się potwornym rozczarowaniem, ale PiS ze swoim socjalistycznym programem, spolegliwością wobec Kościołów Rzymskokatolickiego i Toruńskokatolickiego, kadrami zdziesiątkowanymi przez katastrofę i humory prezesa i tegoż prezesa psychozą po stracie brata, może być już tylko gorsze.

amblin
2015-09-03 20:34:12
Ocena: 0(glosow:4)-+
Umbilical ja tylko dodam że nie udało im się sprzedać Bałtyku Szczecina, Tatr i Podkarpacia. To po pierwsze a po drugie ja pamiętam rządy pisu z lat 05-07 z własnych dorosłych obserwacji.I to że przegrali kolejne dwie kadencje to jest efekt tych rządów. Wystarczy samodzielnie myśleć aby zrozumieć dlaczego.

Prawdaboli1234
2015-09-04 00:25:33
Ocena: -1(glosow:3)-+
amblin, jesteś prorokiem.

mdra
2015-09-03 18:07:43
Ocena: 9(glosow:15)-+
To ja też włączę się do dyskusji na ten temat, ale króciutko. Wczoraj opublikowano materiały jak prezes NIK z Bieńkowską i kolesiami z PSL załatwiają znajomkom dyrektorskie stołki, a wy tak jak wam usłużne media aferę "powitalną" znalazły, tak pie..rzycie o tych powitaniach już drugi tydzień. Pozdrawiam myślących.

deathmind
2015-09-03 18:11:57
Ocena: 4(glosow:6)-+
A bo co pod stołem to społeczeństwu od tego wara. Pospólstwo to sobie może co najwyżej komentować to, że ktoś ma dziurę w skarpecie, nie podał komuś ręki albo może uśmiechnął się kiedy nie wypadało.

amblin
2015-09-03 18:14:38
Ocena: -1(glosow:7)-+
.. od pierwszego września minęło dwa tygodnie? ja pierdoole gdzie?

Antycyponek
2015-09-03 17:29:23
Ocena: -1(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

deathmind
2015-09-03 18:14:06
Ocena: -1(glosow:3)-+
Antycyponek hahahahahhahaha. A masz bulbulator na farczłapach?

de_vall
2015-09-03 17:02:11
Ocena: 0(glosow:6)-+
no i se poszedł a już miała do niego podejść jak on nie chciał - ech

nerato
2015-09-03 13:21:25
Ocena: 0(glosow:6)-+
wystarczy poczytać o zasadach a później komentować

janosik1971
2015-09-03 14:22:45
Ocena: 2(glosow:8)-+
Zasada jest jedna, panienka nigdy z du...y do buzi brać nie powinna a chłopak nalegać żeby wzięła :D

krowal
2015-09-03 12:24:49
Ocena: 0(glosow:8)-+
Chyba już pójdę, nie? Co tu będę tak sam siedział

przem700
2015-09-03 12:24:14
Ocena: 4(glosow:16)-+
do b-g-s : etykieta mówi wyraźnie - to kobieta podaje pierwsza rękę tak samo jak starszy młodszemu czy przełożony podwładnemu ( nawet jak jest starszy), nie wypominaj więc braku kultury ludziom nie mając przy tym nawewt tak podstawowej wiedzy na temat dobrego wychowania bo chamstwem od Ciebie bije poprzez pryzmat twojego wpisu.

krowal
2015-09-03 12:29:24
Ocena: 4(glosow:14)-+
Chyba od 1 września byłeś offline i ominęła cię dyskusja na temat protokołu dyplomatycznego. Ale nie tylko ciebie, budyń, też się z nim nie zapoznał.

homo_sapiens
2015-09-03 12:33:47
Ocena: 7(glosow:27)-+
Masz rację, ale w przypadku oficjalnych "imprez" z udziałem "dostojników" państwowych to nie etykieta obowiązuje tylko protokół, który mówi, że przywitanie i pożegnanie inicjuje osoba o wyższej randze w państwie, w tym wypadku prezydent.

b-g-s
2015-09-03 13:00:19
Ocena: 4(glosow:14)-+
Nie obrażaj ludzi bo karma wraca. Dla Twojej informacji jestem Politologiem który pracował jako specjalista kreowania wizerunku. Cała sytuacja jest źle zaplanowana przez organizatorów. Prezydent i Premier powinni stać obok siebie. Wszystkie czynności jak np. oddanie honorów powinny odbywać się wspólnie jednak Prezydent jako wyższy rangą powinien ustępować miejsca Pani Premier. Jeżeli już była taka sytuacja jak na filmiku to Pan Prezydent miał obowiązek pierwszy nazwijmy to nawiązać kontakt. Mógł wykonać krok w stronę Pani Premier na 100% nie odwróciła by się od Niego tylko wyciągnęła rękę.

przem700
2015-09-03 13:08:05
Ocena: -3(glosow:3)-+
Jezeli jestem w bledzie to przepraszam , w dalszym ciagu jednak nie do konca musze sie z Toba zgadzac wiec pofatyguje sie i zweryfikuje swoja wiedze.

Prawdaboli1234
2015-09-03 18:11:16
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

bodan
2015-09-03 12:00:24
Ocena: 0(glosow:26)-+
komentarz usunięty przez moderatora

homo_sapiens
2015-09-03 12:38:09
Ocena: -2(glosow:18)-+
Tak zachowuje się zwykły burak, bo "złodziejka" i "oszustka" to Twoja opinia (do której masz prawo), a faktem jest, że to urzędująca premier kraju. Ja np. uważam za oszusta prezydenta Dudę, ale do głowy by mi nie przyszło, że można mu z tego powodu ręki nie podać.

fantomas3103
2015-09-03 11:58:04
Ocena: 0(glosow:26)-+
słuchajcie a co to jest Kopacz dwumiesięczna premier która dzieli Polaków i z kim tu prezydent ma rozmawiać obstawiła się śmieciami z całej Polski

egon68
2015-09-03 21:10:10
Ocena: -1(glosow:3)-+
czyli też jesteś śmieciem

b-g-s
2015-09-03 11:55:23
Ocena: -5(glosow:19)-+
Pomijam jakie urzędy sprawują, czy się lubią czy nie ale Duda jest facetem i to on miał obowiązek podejść do kobiety. Czysta kultura. Chyba, że czekał aż kobieta pierwsza się ukłoni a tak to wygląda. Oczami tak przewraca że można w nich wyczytać: no Ewka podejdziesz do mnie czy nie? Nie, to ja też nie. panowie zwijamy się z tej imprezy. Żenada.

janosik1971
2015-09-03 11:53:35
Ocena: 1(glosow:9)-+
Jedno jak drugie znalazło się w niewłaściwym miejscu :) Dudzie aż warga opadła a Kopacz ochrona zasłoniła, mogła się popłakać ale tego nie pokazano :D

BOBY102
2015-09-03 11:46:50
Ocena: 5(glosow:29)-+
EWIDĘTNIE Kopacz poszła "swoją drogą", DUDA też zażenowany widokiem "tyłkiem" Kopacz odwraca się i idzie zabrać głos! Ja na jego miejscu podszedł bym i WYSTAWIŁ GRABĘ, by TVn24 widział i nie MANIPULOWAŁ SPOŁECZEŃSTWEM które nie wybrało "ZGODY I BEZPIECZEŃSTWA"

krowal
2015-09-03 12:26:27
Ocena: -3(glosow:9)-+
Sam byś pewnie lizał taki "tyłek" jak świeży boczek.

BOBY102
2015-09-03 12:28:42
Ocena: 0(glosow:4)-+
JA MAM PREZESA do OBCIĄGANIA! CHCESZ SIĘ ZAMIENIĆ?

krowal
2015-09-03 12:38:40
Ocena: -3(glosow:3)-+
Nie dzięki, co do obciągania, to wolę sam sobie obciągać.

BOBY102
2015-09-03 12:41:43
Ocena: 2(glosow:4)-+
NO WIDZISZ, a ja OBCIĄGAM ale BEZ POŁYKU i DOSTAJĘ ROZGRZESZENIE

radsons
2015-09-03 11:46:20
Ocena: -8(glosow:18)-+
zawinął się i poszedł. kultura osobista pierwsza klasa

Psiapsiolek
2015-09-03 11:41:51
Ocena: -13(glosow:37)-+
Jaki dupek... i ten uśmiech sadysty, który właśnie oberwał muszce skrzydełka...

vynn
2015-09-04 12:40:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
Platformerski debilek :)
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  To katotalib. Czy spodziewaliśmy się czegoś innego?
  •  Nieoczekiwany zwrot akcji w proteście rolników
  •  Pokaz buty i pogardy.Koleś jest od dobrych 8 lat
  •  Czekamy, czekamy ale już widać, że się doczekamy

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0