lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 07.09.2022, 19:22:22   przez: MTeresaJP
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 100  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(72)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
yurek6819
2022-09-07 19:47:42
Ocena: 23(glosow:25)-+
No i teraz, krzyżem leżem i płaczem. Ze śmiechu.

Stach19401
2022-09-15 08:09:14
Ocena: 4(glosow:4)-+
Hokus pokus, czary mary, co zrobili z naszej wiary. Ludzie cóż się dzieje, każdy kto to czyta to się śmieje.

Stach19401
2022-09-15 08:08:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

hoseroberto2
2022-09-14 21:26:54
Ocena: 7(glosow:7)-+
Dalej dawać robicie super robotę odpychania od kościoła dziękuję w imieniu Narodu.

Hugo_Mineta
2022-09-14 21:07:24
Ocena: -5(glosow:5)-+
Jak widze tych mlodych na katechizmie to rzygam ze smiechu. Konkretny FAIL.MLody teraz to tylko telefon,po szkole na kebab,po drodze wypic piwo, zapalic fajke. Pograc w brutalna gre i gadac z kazdym na okolo na jeden temat.Gadac w kołko o DUPCENIU.

czestek1
2022-09-14 20:37:31
Ocena: 7(glosow:7)-+
Jak mówił marek Konrad... Kur... Ja prdl.

barman-21
2022-09-14 20:06:55
Ocena: 4(glosow:4)-+
Już widzę jak w LO lub technikum młodzież przychodzi na religię z książką

zbigi
2022-09-14 19:43:09
Ocena: 5(glosow:5)-+
Niezły dowcip...

krak0805
2022-09-08 09:39:02
Ocena: 10(glosow:12)-+
Jak ja się cieszę ze za moich czasów byli pozamykano w kościołach i niewpierdlali się do polityki ( nie to żebym lubił komunistów ale każdy powinien znać swoje miejsce w społeczeństwie) i nie było dziadostwa i indokrynacji w szkołach i nikt nikomu z butami nie wchodził do wyra . A teraz……. Świat się wali!!!!!!!!😤😤😤😤😤😤

wiesniakzwawy
2022-09-08 07:54:18
Ocena: 5(glosow:5)-+
Japrd, co za średniowiecze :/ ...

podlas2
2022-09-08 06:48:00
Ocena: 4(glosow:6)-+
Toż Mateusz Morawiec ki był przy Wielkim Wybuchu. Stworzenie świata nie jest teorią , lecz bajką. Nauka to przeciwieństwo bajek wymyślonych dla kasy i władzy.

SkoczPoWino
2022-09-07 23:09:54
Ocena: -19(glosow:21)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Edek_Kotek
2022-09-08 07:29:14
Ocena: 2(glosow:8)-+
Boga nie ma, sam mu o tym powiedział.

gruzawik
2022-09-10 18:19:29
Ocena: 3(glosow:5)-+
doprawdy? a jakie obserwacje i obliczenia stoją za teorią stworzenia?

SkoczPoWino
2022-09-10 20:20:49
Ocena: -7(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2022-09-10 22:10:24
Ocena: 6(glosow:6)-+
znaczy, COBE tak sobie poleciało? homo_sapiens jest fizykiem, pewnie jest w stanie to wytłumaczyć, ale mozesz nie przyjąć do wiadomości... zdaje się, że rozkład mikrofalowego promieniowania tła bardzo dokładnie odpowiada przewidywaniom teorii opartej na wielkim wybuchu właśnie. ale nie jestem fizykiem.

SkoczPoWino
2022-09-10 23:02:33
Ocena: -3(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

SkoczPoWino
2022-09-10 23:07:26
Ocena: -5(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2022-09-10 23:35:36
Ocena: 4(glosow:6)-+
a dlaczego miałoby to być stworzenie? pytanie nadal aktualne: jakie obserwowalne dowody przemawiają za jakimś stworzeniem? przyjmujesz do wiadomosci fakty obserwowalne, zgodne z założeniem WW? nic niczego inicjować nie musi, jak mnie, prostaczkowi się zdaje, bo samo pojęcie przyczyny traci sens w osobliwości. przed czasem nie ma żadnego przedtem ani przyczyny. ale znów, pytaj fizyków, dowolnych. to trochę ryzykowne, wziąwszy pod uwagę jak sobie z paleontologią radzisz. podoba mi się znacząca obietość poświęcona atakowi personalnemu:) baty były srogie, mniemam.

gruzawik
2022-09-10 23:39:28
Ocena: 4(glosow:6)-+
stwierdziłeś, że obie teorie są równie prawdopodobne, czy przyjmujesz do wiadomości dokumentację naukową WW? jaką dokumentacją chcesz to zrównoważyć? dla uzyskania podobnego prawdopodobieństwa.

SkoczPoWino
2022-09-11 07:36:43
Ocena: -5(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2022-09-11 09:00:05
Ocena: 4(glosow:4)-+
Czyli zgodnsc obserwacji z obliczeniami ma taka sama wartosc dla ciebie jak wydumka:) a NASA, ESA tak sobie grube miliardy w kosmos wystrzeliwuja...

SkoczPoWino
2022-09-11 10:03:01
Ocena: -6(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

SkoczPoWino
2022-09-11 10:06:19
Ocena: -3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2022-09-11 10:43:58
Ocena: 3(glosow:5)-+
sam sobie znajdź, zanim podstawisz pod to stwarzanie. napisałem, jakich obserwacji i czego dotyczyły obliczenia. wystarczyłoby, żeby się nie zgadzały, i WW do kosza. ale się zgadzają. żeby stwarzanie nazwać teorią, w tym samym sensie jaką jest nią WW, musiałbyś podać warunki falsyfikacji: jak by miało być, gdyby to NIE było stworzenie. co musiałoby być inaczej? może nie wiesz, ale w nauce nie ma nic mocniejszego niż teoria, ale żeby nią zostać, to trzeba szereg warunków spełnić. aż niektóre maja w status faktów, tak dobrze sa udokumentowane. jak WW czy TE. możesz wierzgać, ale tak jest:)

gruzawik
2022-09-11 10:56:01
Ocena: 3(glosow:5)-+
oczywiście, że nie tylko na badanie początków wszechświata wydają, ale wysłanie obserwatorium ponad ekliptykę trochę kosztuje. fizycy byli przekonani, że to ma sens. i się potwierdziło. znowu. co ma potwierdzać stworzenie? co by mogło tą hipotezę obalić? jakie obserwacje ją potwierdzają? zdaje się, że znów, jak z paleo, czytasz nagłówki płaskoziemskich zeszycików: margines błędu datowania odkrytego obiektu wynosi 800mln lat, więc wypada różnie. o marginesie błędu w badaniu słyszałeś kiedy, dyletancie kwadratowy? czy tak zupełnie odmawiasz przyjęcia do wiadomości jak działa nauka?

gruzawik
2022-09-11 11:12:43
Ocena: 2(glosow:2)-+
pierwszy artykuł popularnonaukowy z brzegu, i wszyscy się na WW powołują, sensację rozpraszajac do ciekawostki raczej, bo dla nawet kompletnego amatora raczej jasnym się wydaje, że im dawniej sięgnąć, tym pewność datowania bardziej sie rozjeżdża. jak z paleo:) nikt co do WW czy TE watpliwości nie ma, spór dotyczy szczegółów przebiegu zjawiska, a temu to teorię naukową wywraca... żenua.

homo_sapiens
2022-09-11 11:23:03
Ocena: 6(glosow:8)-+
Uwielbiam, gdy o teoriach naukowych wypowiada się autorytatywnie totalny ignorant pokroju SPW, który wiedzę z fizyki, astronomii i kosmologii czerpie z portali religijnych i ezoterycznych.

homo_sapiens
2022-09-11 11:28:41
Ocena: 5(glosow:5)-+
"a jakie obserwacje i obliczenia stoją za teorią wielkiego wybuchu?" - nawet taki ignorant jak ty może to sobie bez trudu wygooglać. Jest wiele stron, które wyjaśniają to prostym, przystępnym językiem zrozumiałym dla laika... chociaż nie, czekaj - dla ciebie to może być i tak zbyt trudne.

homo_sapiens
2022-09-11 11:33:41
Ocena: 3(glosow:5)-+
"Jesli homo_sapiens rzeczywiscie jest fizykiem to by tlumaczylo dlaczego w Polsce nie mamy zadnych wybitnych naukowcow, zadnych noblistow z nauk scislych" - no to dalej, wytłumacz wszystkim ten ciąg przyczynowo skutkowy, który prowadzi od jednej czterdziestoletniej osoby niepełniącej żadnych funkcji publicznych do tego, że w kraju nie ma noblistów z nauk ścisłych od czasów Skłodowskiej. Bo o tym, że są w Polsce wybitni naukowcy, skąd taki dureń jak ty mógłby wiedzieć?

homo_sapiens
2022-09-11 11:41:51
Ocena: 4(glosow:8)-+
"Nie ma zadnej dokumentacji naukowej WW" - takie brednie może pisać tylko ktoś, kto nie ma zielonego pojęcia o temacie. "Jedynymi przeslankami..." - nie jedynymi. "Obie teorie sa rownie prawdopodobne bo o poczatku wszechswiata nie wiemy praktycznie nic" - to zdanie należy czytać: "ja, SPW, nie wiem praktycznie nic, bo nie mam wiedzy i nic z tego nie rozumiem, więc nikt inny też tego nie wie".

homo_sapiens
2022-09-11 11:48:22
Ocena: 2(glosow:6)-+
"wiec opieranie sie na teori ktora jest tylko modelem w zaden sposob nie potwierdzonym naukowo, a ktory przeczy znanym nam prawom fizyki jest conajmniej smieszne" - ile bredni w jednym zdaniu! Odniosę się tu do najciekawszego fragmentu o "śmieszności teorii, która przeczy znanym nam prawom fizyki" - po pierwsze nie przeczy, tylko rozszerza wiedzę na niezbadany wcześniej obszar, po drugie STW i OTW Einsteina oraz mechanika kwantowa i Model Standardowy (czyli większość fizyki XX i XXI wieku) też cię śmieszą? Pewnie tak, skoro "przeczą znanym SPW prawom fizyki".

homo_sapiens
2022-09-11 11:59:48
Ocena: 2(glosow:4)-+
@gruzawik - nie zgodzę się tylko z tym jednym stwierdzeniem: "nikt co do WW czy TE watpliwości nie ma" - otóż w obu przypadkach jest pewien odsetek uczonych, dla których najwyższym kryterium naukowym jest zgodność z taką czy inną świętą księgą lub nauczaniem takiego czy innego gremium kapłanów. "Konkurencyjną" "teorią" do WW jest wszechświat stacjonarny, który nie wchodzi w paradę głównym doktrynom religijnym. To, że kompletnie nie zgadza się z obserwacjami i faktami, to oczywiście szczegół, bo dla jego zwolenników jeśli fakty są sprzeczne z (ich) teorią, to tym gorzej dla faktów.

gruzawik
2022-09-11 12:07:17
Ocena: 2(glosow:4)-+
No tak: kwantyfikator ogolny:) na kazdym zdjeciu klasowym tez zawsze jest taki jeden, czy 2ch... ale najzabawniejsze jest, gdy taki nieuk zadnego argumentu po zadnej ze stron sporu znalezc nie umi, a co znajdzie, to taka kompromitacja, ze brak wiedzy brakiem kultury nadrabiac probuje:)

SkoczPoWino
2022-09-11 13:04:01
Ocena: -9(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora

SkoczPoWino
2022-09-11 13:12:15
Ocena: -4(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

homo_sapiens
2022-09-11 13:31:38
Ocena: 6(glosow:6)-+
"Homo_pedal" - jak miło zobaczyć prymitywa SPW znów taplającego się w gnojówce. :) Co do podawania faktów, to już kiedyś je podawałem. Oczywiście do takiego kretyna bez cienia wiedzy, za to z rozbuchanym ego, to nie dotarło wtedy i nie dotarłoby teraz, więc nawet nie zamierzam PONOWNIE tracić na to czasu. "tyle sie naprodukowal" - a SPW zdołał przyczepić się jedynie do Skłodowskiej. Wow!

SkoczPoWino
2022-09-11 13:35:14
Ocena: -5(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

SkoczPoWino
2022-09-11 13:39:57
Ocena: -6(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2022-09-11 13:56:39
Ocena: 4(glosow:4)-+
Ogromnie mi sie podoba to nieprzyjmowanie faktow do wiadomosci: ani Darwin o nas nie pisal (cytat calkowicie zignorowany), ani ucieczka galaktyk , ani plastycznosc organizmow... nic nie jest w stanie przebic sie przez czapeczke z alufolii...

homo_sapiens
2022-09-11 14:04:08
Ocena: 5(glosow:5)-+
Fascynujące! Wielokrotnie nazywa kogoś "pedałem" i myśli, że ten ktoś będzie zaspokajał jego zachcianki. Ale jeszcze zabawniejszy jest fragment: "Chcialbym poznac badania naukowe, obliczenia obserwacje". A ja chciałbym zobaczyć, jak specjalista nauk wszelakich SPW czyta pracę naukową z kosmologii czy astrofizyki, a potem opowiada o tym, co z tego zrozumiał. :D

gruzawik
2022-09-11 14:10:41
Ocena: 3(glosow:5)-+
Zaproponowalem mu kiedys prace nt pomiaru czaszek naszych przodkow, ale tez chyba slabo poszlo, bo nadal z samego faktu istnienia sporu klasyfikacyjnego wnioskow nie jest zdolny wyciagnac. Nikt nie potrzebuje analizy matematycznej punktow kostnych, gdy gatunki sie jakos wyraznie roznia, az jakiegos ogniwa komus do czegos brakuje.

homo_sapiens
2022-09-11 14:18:12
Ocena: 3(glosow:3)-+
"Drugie: wyrzucanie materiału z prędkością większą niż prędkość światła" - on nawet nie rozumie tego, że w inflacji kosmologicznej nie chodzi o "eksplozję" w stylu wybuchającej bomby w istniejącej przestrzeni, jakie widział na filmach, tylko o ekspansję samej przestrzeni.

SkoczPoWino
2022-09-11 14:39:07
Ocena: -7(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

SkoczPoWino
2022-09-11 14:44:36
Ocena: -3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

homo_sapiens
2022-09-11 15:03:34
Ocena: 3(glosow:5)-+
"wypelnienie przestrzei" - dalej nie zrozumiał. "nie uzyskalem odpowiedzi" - naprawdę, SERIO? Jeszcze nie dotarło do niego, że nie prowadzę dyskusji z takimi prymitywami? "studiowalem nauki scisle, miedzy innymi fizyke i matematyke (mechatronika i elektronika), mam tez specjalizacje w IT (computing science i advanced computing), uwierz ze przeczytalem wiecej prac naukowych" - dawno się tak nie uśmiałem i to z wielu powodów. :D

SkoczPoWino
2022-09-11 15:28:17
Ocena: -5(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

SkoczPoWino
2022-09-11 15:56:59
Ocena: -3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2022-09-11 16:39:50
Ocena: 4(glosow:4)-+
to raczej o spw, a nie do spw... ja napisałem o promieniowaniu tła, i co z tego? ty napisałeś o STW i OTW, i tez nic. nie rozumie różnicy między rozszerzaniem przestrzeni a przemieszczaniem się w jej obrębie:) cyrk je we wsi, i to za darmo!!! ja się nie mogę doczekać na obserwacje potwierdzające stworzenie, ani na warunki falsyfikacji. to naprawdę świetna "teoria", potrzebuję tylko świetnych obserwacji, faktów, obliczeń, przewidywań, zakresu stosowania... takich tam, przy teoriach normalnych imponderabiliów. czy dotarło tym razem, że "much light will be thrown on our own origins"? wątpię...

gruzawik
2022-09-11 16:51:52
Ocena: 3(glosow:5)-+
chciałby poznać obliczenia, obserwacje, argumenty, a czy może jakąś książkę na ten temat przeczytał? Hawkinga jakiegoś, czy innych astrofizyków? studiował, a znaleźć całkiem dostępnych publikacji znaleźć nie może, cytatu w podsumowaniu pracy nie dostrzega, żałośnie kapituluje w dyskusji argumentując ad personam. tupet nieziemski, mający chyba pokryć głębokie braki w logice, wiedzy, kulturze. wspaniały okaz, bobczy. jak kurdel :)

homo_sapiens
2022-09-11 17:04:24
Ocena: 3(glosow:3)-+
Ależ on jest tępy! Aż mi go żal. "To dlaczego piszesz do mnie polmozgu" - biedak nigdy chyba nie załapie, że nie piszę DO NIEGO. Według Google zwrot "wyrzucanie materiału z prędkością większą niż prędkość światła" pojawia się tylko na pewnym portalu informacyjnym (nie naukowym) w artykule popularnonaukowym i to w zupełnie odwrotnym znaczeniu - że właśnie nie to jest inflacją. Nawet nie będę tracił czasu na inne wyszukiwarki. Te jego "portale naukowe", zgadując po dotychczasowych doświadczeniach, to pewnie portale religijne, informacyjne lub w najlepszym razie popularnonaukowe.

SkoczPoWino
2022-09-11 17:05:46
Ocena: -7(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2022-09-11 17:05:58
Ocena: 4(glosow:4)-+
SPW: dlaczego nie zapoznasz się z misją COBE, jej wynikami, sprawdzisz obliczenia? wróć, pokaż gdzie tkwi błąd, pogadamy... może sam Nobla wyhaczysz? skoro uważasz, że masz równie mocne dowody na stworzenie, jak ja na WW, pędź do fundacji Tempeltona, będziesz sławny i bogaty. dopraszam się tych dowodów na stwarzanie, sorry, ale "miłość i odkupienie grzechów" mi się nie wydają równoważnie prawdopodobne z danymi z kosmosu, spełniającymi przewidywane teorią warunki.

SkoczPoWino
2022-09-11 17:07:37
Ocena: -5(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

homo_sapiens
2022-09-11 17:11:05
Ocena: 5(glosow:5)-+
"nasmiewasz sie nie z moich okreslen..." - ani razu nie zaśmiałem się z tego "skopiowanego" sformułowania. Śmiałem się akurat z innych jego tekstów. Nawet tak trywialna kwestia przerasta możliwości jego genialnego umysłu.

homo_sapiens
2022-09-11 17:16:39
Ocena: 4(glosow:4)-+
"merytorycznych argumentow doslownie zero" - przypadek beznadziejny. Nigdy do niego nie dojdzie, że merytorycznie przestałem dyskutować z tym prymitywnym prostakiem już dawno temu, kiedy swoim rynsztokowym językiem wykluczył się z grona osób godnych merytorycznej rozmowy.

gruzawik
2022-09-11 17:17:00
Ocena: 2(glosow:4)-+
nie zrozumiał przeczenia w zdaniu? urocze:) ale nie zamierzam ułatwiać zrozumienia znaczenia różnicy w temperaturze, niech sobie dalej patataja, bo naswietlenie mogłoby popsuc zabawę. to chyba jakiś troll admina, żeby wiochę nieco ubarwić, bo aż nieprawdopodobne, żeby taki okaz był zdolny oddychać samodzielnie... to jakieś szkolenie trzeba przejść? pranie mózgu?

SkoczPoWino
2022-09-11 17:24:26
Ocena: -5(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2022-09-11 17:25:28
Ocena: 3(glosow:3)-+
ja merytorycznie nie jestem zdolny w zakresie fizyki, skazany jestem na publikacje popularnonaukowe, ale w mojej dziedzinie to on odmawia przyjęcia faktów do wiadomości, i tyle. ambaras z klasyfikacją kości świadczy o jakiejś luce, jako przykład specyficznej logiki, przy tym. jego pojęcie w mojej dziedzinie jawi się jak alchemia przy chemii, astrologia przy astronomii... jakiś zlepek przekonań z gazetek dla jehowych, wróżki i jakiejś foliarskiej pieczary, odporny na argumentację. to choroba psychiczna, gdy dołożyć mniemanie o sobie temu towarzyszące. jeszcze w wiadomościach będzie wieczorem:)

homo_sapiens
2022-09-11 17:25:40
Ocena: 5(glosow:5)-+
W świecie niemało płaskoziemców i innych egzotycznych indywiduów. Co prawda SPW nie wierzy w teorie WW czy TE, ale za to wierzy w teorię pochodzenia ludzkości od kosmitów. Ta teoria jest (w przeciwieństwie do tamtych) solidnie udokumentowana, ugruntowana i potwierdzona naukowo... przynajmniej według SPW.

homo_sapiens
2022-09-11 17:29:23
Ocena: 5(glosow:5)-+
"To przeczytaj swoja wypowiedz..." - no, przeczytałem. I jakoś nie zauważyłem tak ani krztyny śmiechu czy śladu ironii. Ale, ale! Zapomniałbym, że SPW wie lepiej, "co autor miał na myśli", niż sam autor, nie mówiąc o znajomości stanu emocjonalnego autora w trakcie pisania.

homo_sapiens
2022-09-11 17:33:48
Ocena: 3(glosow:3)-+
@gruzawik - "jakiś zlepek przekonań z gazetek dla jehowych, wróżki i jakiejś foliarskiej pieczary, odporny na argumentację" - przecież dokładnie tak samo jest z fizyką, astronomią i kosmologią. To w końcu nie pierwsza wymiana zdań w tym temacie z tym osobnikiem. Potrafił czasem jeszcze rzucić jakimś cytatem (jak tutaj), którego - po dojściu do źródła - okazało się, że nie zrozumiał. Albo podawał źródła tak kompromitujące, że śmiech na sali.

gruzawik
2022-09-11 17:42:44
Ocena: 0(glosow:2)-+
Bobczy... ogon pod spód, uszy na płask, i ze sromem na twarzy w ostęp poszedł, chyba spłoszony.

Arnold_Boczek
2022-09-07 22:42:19
Ocena: 6(glosow:6)-+
Ciekawe, czy w podręczniku religii dla technikum, nadal niejaki Karol Wojtyła senior widnieje jako polski oficer, gdy na zdjęciach nosi austriacki mundur porucznika von Nogaya.

baxbany
2022-09-07 21:50:38
Ocena: 4(glosow:12)-+
Tam gdzie kończy się umysł, tam zaczyna się wiara. Mając przed sobą debili, można takie bajki opowiadać.

gumbad
2022-09-07 21:19:12
Ocena: 3(glosow:3)-+
A oni wciąż swoje. Lepiej z mądrym zgubić, niż z głupim znaleźć. Wmawiają na siłę jakieś baśnie i państwo im za to płaci. Kirk na kwadratowych kołach.

JohT
2022-09-07 20:41:40
Ocena: 11(glosow:11)-+
I dlatego młodzież nie chodzi na religię. W klasie mojej córy na 36 osób chodzi całe 0.

krak0805
2022-09-07 20:39:55
Ocena: 5(glosow:5)-+
Czyli znowu wrócą krucjaty krzyżowców i wielka inkwizycja nieomylnego kleru o pisowcow?????????? Żal mi tego pięknego kraju!!!! Narodzie podnieś się z kolan!!!!!!!😤😤😤😤😤😤😤 😤

SkoczPoWino
2022-09-08 08:56:57
Ocena: -8(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

pibi80
2022-09-07 19:59:25
Ocena: 9(glosow:9)-+
Ten sam Joszue z Nazaretu mawiał: "po owocach ich poznacie". A owoce te są robaczywe, zgniłe, podłe i obrzydliwe. A co do prawdopodobieństwa Wielkiego Wybuchu, które szanowny autor tej nobliwej publikacji szacuje na małe, pozostaje stwierdzić: za głupiś, ośle, aby dyskutować na takie tematy. Zamilcz i nie rób wstydu.

yurek6819
2022-09-07 19:47:42
Ocena: 23(glosow:25)-+
No i teraz, krzyżem leżem i płaczem. Ze śmiechu.

elpapiotr2
2022-09-07 19:32:27
Ocena: 8(glosow:10)-+
A to odkupienie grzechów to ktośc widział już?

stoney
2022-09-15 09:51:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ojciec był tak zarobiony wąchaniem dymu z ofiar całopalnych że musiał syna posłać do odwalenia czarnej roboty.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Zgadzam się ze wszystkim co Filiks Magdalena tu powiedziała.
  •  Nosił wilk razy kilka...
  •  Tak to wygląda
  •  Eliza Michalik, jeńców nie bierze.
główna
Dodano: 05.07.2018, 13:31:53   przez: qbus91
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 68Skomentuj (26) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0