lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 02.06.2022, 19:29:09   przez: FED0RA
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 165  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(46)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
homo_sapiens
2022-06-02 22:22:31
Ocena: 22(glosow:26)-+
Mieszasz dwie grupy, które razem stanowią ogromną większość pisowskiego elektoratu. Jedna grupa to ludzie nastawieni na socjal, zazwyczaj bez wykształcenia i podstawowej wiedzy o państwie, gospodarce itp. Dzięki PiSowi jako tako im się żyje bez wysiłku, więc dopóki jest kasa, dopóty będą na PiS głosować. Druga grupa to tzw. żelazny elektorat, czyli katoliccy konserwatyści, dla których liczy się przede wszystkim sojusz PiSu z Kościołem. To ludzie zarówno prości jak i świetnie wykształceni, ale mający wspólną cechę: religijno-polityczny fanatyzm.

Piotrekswiy
2022-06-08 09:07:42
Ocena: 3(glosow:3)-+
Poparcie dla PIS jest bo to wszystko przecież..... Wina Tuska! (i totalnej opozycji)

Jakub58437
2022-06-08 11:14:40
Ocena: -5(glosow:5)-+
Chyba jedyna mądra odpowiedź w tym wątku. Ludzie zatkają nosy, zacisną poślady i zagłosują na PIS bo boją się tej bandy wariatów, jaką stała się PO.

Brst
2022-06-08 08:53:21
Ocena: 4(glosow:8)-+
Niestety rodzi się nowy problem. Jeśli wygra ktoś inny i za jego rządów gospodarka padnie totalnie to ludzie na kolanach będą tęsknić za pisem. Musi być tak źle, że każdy w tym kraju zrozumie co oznacza polityka rozdawnictwa a politycy za to odpowiedzialni muszą bać się wyjść na ulicę i wtedy dopiero można odbijać się od dna.

Bogdan48144
2022-06-08 09:35:09
Ocena: 1(glosow:3)-+
Dokładnie, gospodarka ma paść za pis, nikt nie udźwignie tego rozdawniczego garba bezkarnie.

rapp
2022-06-07 20:36:04
Ocena: 7(glosow:9)-+
Bo te 30% to nie lekarze, nauczyciele czy przedsiębiorcy czyli ludzie wykształceni, inteligentni i zarabiający na siebi. Te 30% to niepracujacy beneficjenci wszelkiej maści socjali, bogobojne emerytki które tańczą jak im ksiądz zagra czy rolasy z zabitych dechami wiocha co to klękają przed klechą a wszelaką wiedzę czerpią z jedynych mediów jakie do nich docierają czyli TVPiSS. Oni powiedzą, że paliwo może być po 15zł, wegiel po 5000zł a chleb po 20zł. Dla nich liczy się, że rządzi PiSS który znów coś obieca i ksiądz który ich z ambony pochwali. Reszta to folksdojcze kochający Putina którzy mog

rapp
2022-06-07 20:37:19
Ocena: 0(glosow:2)-+
mogą zdychać z głodu albo wyjechać na "zgniły zachód"...

smietnik81
2022-06-07 19:50:12
Ocena: 7(glosow:9)-+
Powiem Wam tak... Cieszę się, że wybory odbędą się po nadchodzącym sezonie grzewczym. Na zadupiach ludzie głownie ogrzewają węglem i innymi paliwami stałymi. Do tego dodamy te wszystkie podwyżki prądu, gazu, benzyny. Myślę, że sporo osób się "nawróci"...

ZgRyZ
2022-07-06 03:36:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
ciekaw jestem, ile osób przeżyje???

Jarek74907
2022-06-07 19:33:07
Ocena: 2(glosow:4)-+
Tak. Zrycie zasranych mózgów większości poloków.

wordeck
2022-06-07 19:26:14
Ocena: -14(glosow:20)-+
Już tłumaczę. Po prostu nagrzebaliście sobie przed 2016 a teraz nie szanujecie ludzi o poglądach innych, niż Wasze. I to wystarczy.

Kazach1982
2022-06-07 20:36:12
Ocena: 2(glosow:4)-+
A ja się pytam: w jakim celu PiS tak poróżnił Polaków?

informatyk26
2022-06-07 21:34:03
Ocena: 8(glosow:8)-+
Przelecisz się zimą parę razy na chrust to Ci się poglądy naprawią.

wordeck
2022-06-07 21:52:21
Ocena: -8(glosow:12)-+
Nie palę chrustem. Palę groszkiem, chociaż stać mnie nawet na grzanie prądem. Polacy byli poróżnieni na długo przed PiS-em, co dość nieudolnie wykorzystał najpierw KOD a później PO, zwłaszcza po odejściu Grześka Sympatycznego. Teraz upajacie się politycznym onanizmem, prowadząc kampanię obrzydzania PiS, w zupełnym oderwaniu od myśli i potrzeb przeciętnego wyborcy. Do tego Doniek swoim powrotem praktycznie uniemożliwił zjednoczenie opozycji. Ergo, już po Was.

informatyk26
2022-06-07 22:20:35
Ocena: 9(glosow:11)-+
To że Cię stać na dziś na grzanie prądem nie znaczy że zawsze tak będzie. Spokojnie, chrust będzie, jak nie w najbliższą zimę to w następną czy kolejną. Pod rządami PIS idziemy ostrym kursem w kierunku Wenezueli, tylko z taką różnicą że u nas nie ma ropy.

wordeck
2022-06-08 07:05:43
Ocena: -7(glosow:7)-+
Nie jestem zwolennikiem szalejącego keynesizmu PiS. Ale to, co odp... Totalsi, to czysta demagogia. Poza tym, ich grzech podstawowy, to granie na korzyść interesów niemiecko-ruskiego porozumienia.

informatyk26
2022-06-08 09:55:04
Ocena: 5(glosow:7)-+
Nie wiem jakie może być bardziej prorosyjskie i proniemieckie działanie jak doprowadzenie polskiej gospodarki do ruiny i uczynienie z Polaków dziadów. Chętnie bym sobie poczytał co też "totalsi" szykują nam gorszego.

asmodeusz_1
2022-06-08 10:00:57
Ocena: 2(glosow:4)-+
wordeck, czyli niech się wali, niech się pali, ważne żeby "nasi rządzili", tak? Nie ma dla ciebie znaczenia, jak widzę, jakie konsekwencje dla gospodarki, naszych zarobków (a raczej realnej wartości pieniądza, który zarabiamy) i cen towarów i usług mają rządy PiSu? Gratuluję. Naprawdę, z całego serca ci gratuluję.

homo_sapiens
2022-06-08 10:46:45
Ocena: 3(glosow:5)-+
"Polacy byli poróżnieni na długo przed PiS-em, co dość nieudolnie wykorzystał najpierw KOD a później PO" - już to jedno zdanie dobitnie świadczy o demencji lub/i wypranym mózgu przez pisowską propagandę. Przypomnę tylko, że na początku PiS i PO były sojusznikami dzięki aferze Rywina i tym, że politycy obu partii wywodzili się ze środowisk solidarnościowych. Było tak do wyborów 2005, kiedy Kamiński i Bielan przekonali Kaczyńskiego, że bardziej opłaca się wbić PO nóż w plecy. Po katastrofie smoleńskiej było już tylko gorzej. A może paranoja i nienawiść prezesa to też wina KODu?

wordeck
2022-06-08 17:23:30
Ocena: -3(glosow:3)-+
Poróżnienie Polaków nie ma nic wspólnego z PiS ani z PO. Te partie tylko wpisały się w schemat tego poróżnienia. Ono ma korzenie kilkadziesiąt, a czasami kilkaset lat starsze. A co do gospodarczych konsekwencji... Naprawdę wierzycie, że za Dońka nie byłoby inflacji? Że bylibyśmy realnie bogatsi? Prześledźcie sobie przepływy finansowe Polska-zagranica przez ostatnie 20 lat... Zresztą teraz nie mamy wyboru, przede wszystkim trzeba budować armię, a to kosztuje.

homo_sapiens
2022-06-08 18:38:10
Ocena: 2(glosow:4)-+
To "poróżnienie", o którym piszesz, to truizm. W każdym narodzie czy społeczności są takie czy inne podziały. Ja piszę o poróżnieniu rozdmuchanym i rozpalonym przez Kaczyńskiego w ostatnich latach - najpierw cynicznie, by wygrać wybory, potem psychotycznie, po śmierci brata. Powtarzam - takiego poróżnienia między elektoratami PiS i PO nie było u zarania tych partii. Wówczas występował inny podział: na postkomunę i postsolidarność.

homo_sapiens
2022-06-08 18:41:40
Ocena: 1(glosow:3)-+
"Naprawdę wierzycie, że za Dońka nie byłoby inflacji?" - to nie kwestia wiary tylko faktów. Gdy wybuchł światowy kryzys, rząd Tuska poradził sobie z nim znakomicie na tle innych krajów. Jak poradził sobie rząd Kaczyńskiego (de facto) z pandemią czy z kryzysem wywołanym wojną w Ukrainie, widać z porównania nadmiarowych zgonów czy wskaźnika inflacji w różnych państwach UE. W obu kategoriach Polska jest gdzieś na końcu tabeli.

wordeck
2022-06-08 21:22:28
Ocena: -4(glosow:4)-+
Ten tzw. kryzys z 2008 roku miał zupełnie inną naturę, polegał głównie na utracie płynności pasożytniczych instytucji finansowych i ich ratowaniu kosztem majątku sektora pozabankowego, głównie obywateli. Więc z natury nie powodował inflacji, prędzej deflację, na którą odpowidano takimi wynalazkami, jak patologiczne, ujemne stopy procentowe. Obecny kryzys przypomina raczej szoki naftowe z lat 70. XX wieku.

wordeck
2022-06-08 21:26:56
Ocena: -2(glosow:2)-+
Wobec silnej presji kosztowej, strefa euro ma niższą inflację, ale to głównie dzięki jej amortyzowaniu kosztem gospodarek słabszych państw tej grupy ipanującemu od wielu lat niedostatkowi popytu wewnętrznego. PL z własną walutą i mocnym impulsem popytowym w postaci 3 mln imigrantów jest w zupełnie innej sytuacji.

wordeck
2022-06-08 21:32:42
Ocena: -2(glosow:2)-+
To tego potrzebujemy kasy, tym razem nie na socjal, tylko na wojnę i rozbudowę armii. Dlatego jest drogo i będzie drożej. Ale coś za coś. Lepiej toczyć wojnę na obcej ziemi niż na własnej i lepiej mieć czym się bronić. I jeszcze raz, nie jestem entuzjastą keynesizmu, ale alternatywa to najpierw załamanie wzrostu i bezrobocie, a chwilę później ruskie w Warszawie i Wermacht w Poznaniu, obie armie oczywiście z bratnią pomocą, jak w 1939.

homo_sapiens
2022-06-09 00:51:45
Ocena: 2(glosow:4)-+
"Ten tzw. kryzys z 2008 roku miał zupełnie inną naturę" - ja nigdzie nie pisałem, że miał taką samą czy podobną naturę. Pisałem, że inne rządy na świecie radziły sobie z nim gorzej niż rząd Tuska. "potrzebujemy kasy, tym razem nie na socjal, tylko na wojnę i rozbudowę armii" - nawet jeśli masz rację, to gwarantuję, że partia, która zrobi z tego główne hasło wyborcze, nie wygra w Polsce wyborów. No, chyba że Rosyjskie wojska gromadziłyby się już u granic Polski.

wordeck
2022-06-09 07:45:05
Ocena: -1(glosow:1)-+
Gdyby nie ich wielkie zdziwienie twardym oporem Ukrainy, to ruskie wojska byłyby tutaj już dawno. Społeczna świadomość zagrożenia jest silna, oczywiście poza pewnymi grupami, tzn. Totalsami i ideologicznie sfiksowanym lewactwem. Wystarczy porozmawiać z ludźmi, albo po prostu pozwolić im się wygadać, bez poruszania tematu PiS/PO.

homo_sapiens
2022-06-09 09:14:23
Ocena: 2(glosow:4)-+
"Społeczna świadomość zagrożenia jest silna" - tak, ale tu nie o świadomość zagrożenia chodzi, tylko o to, że mało kto zgodzi się na rezygnację z socjalu czy mniejsze zarobki w budżetówce na rzecz dobra wspólnego. A co do "totalsów i lewactwa" to przypominam, że obie te grupy popierały wejście Polski do NATO, co dowodzi ich świadomości zagrożenia. Przeciwne były tylko nieliczne środowiska skrajnie prawicowe i skrajnie lewicowe.

Jan24840
2022-06-05 19:39:31
Ocena: 4(glosow:10)-+
Dopuszczenie do władzy pisu jest największą zbrodnią po, mogli wprowadzic place minimalną to by nie trzeba bylo 500plus by sie utszymac u władzy.

grzelaktomasz
2022-06-03 12:29:14
Ocena: 2(glosow:6)-+
Będą wybory to się okaże jakie mają poparcie bo jak dla mnie to oni nawet do sejmu nie wejdą

elkrakerso
2022-06-03 12:49:20
Ocena: 7(glosow:9)-+
Obawiam się, Panie Tomaszu, że może się Pan bardzo boleśnie zdziwić. Wszyscy możemy się bardzo boleśnie zdziwić.

Maniuniu11
2022-06-02 22:36:51
Ocena: 5(glosow:11)-+
Te 30% to większość pasożytów 500+ i mohery Tadzia biznesmena

adamir11
2022-06-02 22:03:05
Ocena: 10(glosow:10)-+
Te 30% to pisiory i ich rodziny w spółkach,urzędach a także klechy i wszelkiej maści dej.Każdy przy zdrowych zmysłach *****.*** i jest nas coraz więcej.

PisowcyToDebile
2022-06-02 21:23:21
Ocena: 12(glosow:26)-+
Tak ja wytłumaczę. 30% społeczeństwa to debile nie mający zielonego pojęcia o ekonomii, współczesnym świecie, procesach nim rządzących. To debile czerpiący informacje tylko z TVPiS i z ambony. To jednocześnie ludzie pozbwieni choćby cienia honoru. Ludzie,których można kupić za 2 kilo czereśni.

homo_sapiens
2022-06-02 22:22:31
Ocena: 22(glosow:26)-+
Mieszasz dwie grupy, które razem stanowią ogromną większość pisowskiego elektoratu. Jedna grupa to ludzie nastawieni na socjal, zazwyczaj bez wykształcenia i podstawowej wiedzy o państwie, gospodarce itp. Dzięki PiSowi jako tako im się żyje bez wysiłku, więc dopóki jest kasa, dopóty będą na PiS głosować. Druga grupa to tzw. żelazny elektorat, czyli katoliccy konserwatyści, dla których liczy się przede wszystkim sojusz PiSu z Kościołem. To ludzie zarówno prości jak i świetnie wykształceni, ale mający wspólną cechę: religijno-polityczny fanatyzm.

Grzeeja
2022-06-07 20:31:57
Ocena: 6(glosow:6)-+
To nigdy nie było 30 % społeczeństwa. Na wybory w Polsce chodzi około 60 % uprawnionych. PiS zdobywa 30 % z tych 60 %. To nie jest 30 % ogółu.

bobyx
2022-06-02 21:17:09
Ocena: -1(glosow:5)-+
Papier wszystko przyjmie. Ja mam poparcie 67%

Oliolo
2022-06-02 20:35:27
Ocena: -10(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez moderatora

PisowcyToDebile
2022-06-02 21:19:36
Ocena: 5(glosow:11)-+
Jakie rozdawać???? Ja mam już dość utrzymywania pisowskich nygusów ze swoich podatków.

homo_sapiens
2022-06-02 22:10:38
Ocena: 6(glosow:10)-+
Oliolo - ależ z ciebie kretyn i kompletny ekonomiczny analfabeta! Nawet nie mam zamiaru sugerować, żebyś sobie poczytał, jak się kończy takie rozdawnictwo, bo przy twoim poziomie intelektualnym jeszcze byś sięgnął po dzieła "profesora" Leppera.

peghehe
2022-06-07 19:59:16
Ocena: 6(glosow:6)-+
Zablysnales ! przeciagiem miedzy uszami , ale jednak zablysnales .

bubek666
2022-06-02 19:59:11
Ocena: 0(glosow:6)-+
Ale to w PiSowskich sondażach. Zycie to zrewiduje...

Daviit77
2022-06-02 19:46:33
Ocena: 8(glosow:8)-+
Jakieś 20% społeczeństwa to skorumpowani idioci.

Gorilla1984
2022-06-02 19:45:44
Ocena: 0(glosow:4)-+
TVPiS...

caleanka
2022-06-02 19:33:38
Ocena: 5(glosow:21)-+
"Za czasów PiS zlikwidowano ponad pięć tysięcy doskonale wyposażonych szkół ze świetnymi nauczycielami. Były to często nowe szkoły, na które lokalne społeczności wyłożyły bardzo duże pieniądze. Tymczasem Kaczyński wszystko to zniszczył. W efekcie większość dzieci z małych miejscowości straciło możliwość uczenia się w miejscu zamieszkania i musi dojeżdżać wiele kilometrów do techników, szkół zawodowych i liceów." - BO GLUPIM NARODEM LATWIEJ RZADZIC!

asmodeusz_1
2022-06-08 10:03:00
Ocena: 1(glosow:3)-+
Przytaczanie faktów, to nie jest coś co PiSowski motłoch akceptuje. Dla nich liczy się tylko propagandowa narracja partyjna w reżimowych mediach i słowa dobrodzieja z ambony.

RonaldB
2022-06-02 19:33:15
Ocena: 3(glosow:7)-+
W imię Ojca i Syna, i Ducha Świętego. Amen. To tak w skrocie
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Hej, PiS, fajne macie nowe hasło...
  •  Prawdziwy
  •  Autor filmiku zarzeka się, że sprawdził i że to nie jest fejk
  •  Do tego to się sprowadza
Kto zgasił światło
główna
Dodano: 06.08.2018, 10:55:51   przez: ma75rio1
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 277Skomentuj (25) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0