lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 28.07.2018, 21:15:53   przez: apoalipsa316
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 675  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(63)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
damsie5
2018-07-30 13:55:22
Ocena: 11(glosow:11)-+
Normalna rodzina zarabia aby móc pozwolić sobie na dzieci ,patologia robi dzieci aby zarobić .Matole.

Ashin
2018-08-04 22:06:46
Ocena: 3(glosow:3)-+
Ja mam lepszy pomysł! Kto jest za tym by nie było 500+? Bo dlaczego ktokolwiek ma dostać niezarobione przez siebie pieniądze?! :)

smoody
2018-07-31 14:07:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

mix22
2018-07-31 12:17:53
Ocena: -3(glosow:7)-+
Program trwa już dwa lata a niektórych dalej dupy bolą , nuda

m_a_c_i_e_k_85
2018-07-31 16:39:08
Ocena: 3(glosow:7)-+
Nie bolą, ale skutki tego programu zabolą i to każdego.

gazetny
2018-07-30 23:44:36
Ocena: 2(glosow:2)-+
Wielokrotnie już pisałem na różnych forach że to powinna być ulga podatkowa. Janusz z Grażyną by nie zrozumieli wtedy że dostają jakieś pieniądze i że warto pracować. Dlatego to się nie sprawdzi w kraju inteligentnych inaczej. W kraju gdzie głosy kupuje się twoimi ciężko zarobionymi pieniędzmi. Szaman z Torunia dostaje miliony z publicznej kasy za sianie propagandy w posiadanych w jego rękach mediach.

george-f
2018-07-30 22:04:28
Ocena: -3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

m_a_c_i_e_k_85
2018-07-31 16:44:01
Ocena: 1(glosow:3)-+
I dlatego należy nakładać na obywateli podatki w wysokości około 80% tak? Na swoją emeryturę to ja sobie sam ciężko zapi...

george-f
2018-07-31 17:21:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

m_a_c_i_e_k_85
2018-07-31 20:40:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
Wiem jak działa dlatego jak napisałem powyżej sam zarabiam poza systemem ZUS

waniasor
2018-07-30 18:51:09
Ocena: 3(glosow:3)-+
Dzięki 500+ wystarczy tylko rodzić i nic nie robić tak wygląda demokracja po polsku :-) :-) :-)

KSUT
2018-07-30 17:34:41
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

HenryKipper
2018-07-30 10:05:00
Ocena: -9(glosow:15)-+
jak was dupa boli to jaki problem sie zwolnic, narobic se dzieci I zyc za 500+? najwyrazniej jestescie glupsi niz ci, ktorzy z tego korzystaja, a skoro tak, to w ogole nie powinniscie miec dzieci I po problemie.

damsie5
2018-07-30 13:55:22
Ocena: 11(glosow:11)-+
Normalna rodzina zarabia aby móc pozwolić sobie na dzieci ,patologia robi dzieci aby zarobić .Matole.

matys601
2018-07-30 14:15:45
Ocena: 4(glosow:4)-+
a po emeryturę znowu z rączką wyciągniętą do Państwa Henry?

machoho12345
2018-07-30 09:16:24
Ocena: 1(glosow:9)-+
Przez takich ludzi jak wy noedługo nie będzie polski, ciapaki zaleją europe. A wy siedźcie dalej i tu debatujcie, cioty je**ne, zamiast wyjść. Koniec jest blisko z takim podejściem, cioty !!!

pibi80
2018-07-29 23:51:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

enio
2018-07-29 22:37:01
Ocena: 2(glosow:2)-+
jeżeli ma być ten zasiłek to tylko dla potrzebujących i najuboższych, samotnych matek. Pracy od chollery nie pracują tylko leniwi Stop utrzymywaniu nierobów z Naszych pieniędzy. Jest też grono osób które bez 500+ żyli dostatecznie, obecnie program dokłada im na konta oszczędnościowe. Tak czy siak zawsze będą Równi i Równiejsi

malgolina
2018-07-30 08:16:54
Ocena: 4(glosow:4)-+
Przykład pani Pyżalskiej, żony właściciela Warty Poznań i firmy deweloperskiej to pokazuje. Szóstka dzieci, kasy ponad czubek nosa, ale kiedyś w wywiadzie powiedziała, że skoro jej się należy, to dlaczego ma nie pobierać. Dla niektórych to ostatni ratunek, dla niej tygodniowe kieszonkowe.

damsie5
2018-07-30 14:04:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie znam tej pani ale ma rację skoro jej się należy niech pobiera, wina leży po stronie pisu tak wysmarowali ustawę ,bo liczy się głos a nie los nie zamożnych obywateli.

m_a_c_i_e_k_85
2018-07-30 17:54:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
To nie wina ludzi, że biorą tylko systemu, że daje.

marcoo7
2018-07-29 22:34:33
Ocena: 11(glosow:13)-+
Duzo lepaze rozwiazanie to darmowe zlobki, przedszkola, obiady w szkolach, ksiazki i przybory. Na to powinny isc te pieniadze

susza89
2018-07-29 22:03:55
Ocena: 9(glosow:9)-+
Zmniejszmy opodatkowanie to nie bedzie potrzebne 500+ i ludzie co pracuja beda sie mieli dobrze, a lenie/pasozyty beda zdychac z glodu lub zostana zebrakami ( i slusznie)

kurde26
2018-07-29 21:28:11
Ocena: 9(glosow:13)-+
Dlatego, mimo jego całego wariactwa, uważam iż Korwin trochę racji ma. Po co dawać? Lepiej nie zabierać. Co ma podwójną korzyść : eliminujemy pasożytów, promujemy pracujących.

adam568
2018-07-29 17:41:16
Ocena: 0(glosow:2)-+
A ile tu "januszy"! Ha ha ha ha ha ha ha

adam568
2018-07-29 17:39:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
Uffffff...... Na szczęście jestem w tej grupie pracujących, bo by mnie spalili na sztosie mohery jeee.... ane.

uvajed
2018-07-29 12:03:56
Ocena: 10(glosow:10)-+
Powinno być w formie zwrotu podatku

L_KADDAFI
2018-07-30 09:05:21
Ocena: 3(glosow:3)-+
Albo najlepiej odjęcia od podatku z miesięcznej pensji,wnioski kierowaliby do zakładu pracy i 20 tys urzędników mniej do wykarmienia.Ale niestety funkcja PR-owa programu straciłby na wartości-więc dopóki będą istniały partie nic nie będzie prostsze i tańsze.

caleanka
2018-07-29 09:04:48
Ocena: -1(glosow:11)-+
"PiS wygrał obiecując 500 zł na dziecko. Właśnie przeczytałem komentarz jednego z naszych widzów, Lucjana, który zaprotestował jakoby PiS zwyciężyło wybory obiecując jakąś nową definicję Polski, czy nową ideę porozumienia rząd – obywatele. Jak stwierdził Lucjan, ogół wyborców myśli głównie o pieniądzach, a 500 złotych miesięcznie na dziecko to obietnica robiąca wrażenie. Sądzę, że Lucjan ma rację" - racjonalista.tv

KSUT
2018-07-30 17:36:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

nettai
2018-07-29 07:29:16
Ocena: 10(glosow:12)-+
Zabrać 500+, zwiększyć kwotę wolną od podatku.

m_a_c_i_e_k_85
2018-07-29 02:16:20
Ocena: 3(glosow:15)-+
Wystarczy zlikwidować przymus ubezpieczeń, podatki dochodowe, obniżyć akcyzę na paliwa... czemu to tak ciężko zrozumieć...

nissin
2018-07-29 12:30:26
Ocena: 3(glosow:7)-+
Ponoć Benjami Franklin stwierdził kiedyś: ” Na tym świecie pewne są tylko śmierć i podatki.”.Budżet państwa jest to plan finansowy zawierający dochody i wydatki państwa związane z realizacją przyjętej polityki społecznej, gospodarczej i obronnej. Nikt nie chce placic podatkow, dlatego slogany populistow o likwidacji podatkow sa tak popularne...

m_a_c_i_e_k_85
2018-07-30 10:15:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
Oczywiście, że podatki muszą być ale najgłupszymi i najbardziej szkodzącymi gospodarce są te nałożone na pracę. A co do budżetu to niegospodarność ma również swoje konsekwencje.

gsk08_15
2018-07-28 23:53:57
Ocena: 1(glosow:1)-+
Węzeł Gordyjski ma to do siebie, że pomimo Aleksander Wielki przeciął go mieczem, znów się zapętla!

Elminiooo
2018-07-28 22:52:33
Ocena: 41(glosow:47)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

caleanka
2018-07-29 09:18:31
Ocena: -3(glosow:7)-+
"Europa Środkowo-Wschodnia od dawna uważana jest za stosunkowo niedrogi region produkcyjny,gdzie dobrze wykwalifikowany pracownik kosztuje ułamek tego, co na Zachodzie.W opinii Williama Jacksona, ekonomisty Capital Economics Ltd.z Londynu, wzrost realnych płac w regionie przewyższa wzrost wydajności. Rosnące wynagrodzenia mogą negatywnie wpływać na marże zysku firm."Pnące się w górę zarobki nie mogą stanowić bezpośredniego zagrożenia dla konkurencyjności regionu, ale mogą negatywnie wpłynąć na rozwój gospodarki, a to za sprawą rosnącej inflacji napędzanej przez wzrost wynagrodzeń&quo

nissin
2018-07-29 15:22:05
Ocena: -1(glosow:3)-+
"Dzisiaj rząd ma zdecydować o wysokości minimalnej płacy w przyszłym roku. Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej proponuje podniesienie jej do 2250 zł, wobec 2100 zł w tym roku. Na taki wzrost nie zgadza się Ministerstwo Finansów. Z taką wysoką podwyżką płacy minimalnej, szczególnie, że w ubiegłym roku podwyżka przekroczyła 13 proc. i była znacznie większa od wzrostu wydajności pracy, mogą sobie nie poradzić mniejsze firmy z ubogich regionów. A rząd deklaruje, że chce przede wszystkim im pomagać.Podwyżka płac, w tym płacy minimalnej, musi być powiązana ze wzrostem wydajności p

m_a_c_i_e_k_85
2018-07-30 10:32:09
Ocena: -1(glosow:1)-+
To rynek sam reguluje płace (zarabiam tyle na ile umówiłem się ze swoim pracodawcą proporcjonalnie do moich kompetencji) każde sztuczne ingerowanie w wysokość wynagrodzeń jak w przypadku najniższej krajowej generuje wzrost bezrobocia wśród tych najsłabiej uzdolnionych.

machoho12345
2018-07-28 22:30:43
Ocena: -5(glosow:15)-+
Ludzie. Takie debatowanie tu nic nie da, wyjdźmy na ulice, zróbmy porządek. Nie dajmy się okradać. Obalmy ten rząd, bo niebawem roz**erdolą nasz kraj. Zaraz nie będzie co zbierać, opuśćmy tą toksyczną, w ogóle nam nie potrzebną UE...potrzebna nam nowa partia,ktoś kto nas wyciągnie z tego bsgna.

kenio
2018-07-29 00:23:13
Ocena: 6(glosow:12)-+
To zostaniesz nazwany ubekiem, komunistą i gorszym sortem na usługach merkel. Machina propagandowa PiS (głównie płatne trolle internetowe) działa chyba w każdym zakątku polskiego internetu.

machoho12345
2018-07-29 10:06:04
Ocena: -3(glosow:7)-+
Nie, lepiek siedzieć i nic nie robić, czekać aż ciapate ścierwo na wytnie, takie podejście,żal. Polska z npwu zniknie. Drugiego Sobieskiego nie ma

caleanka
2018-07-29 16:56:53
Ocena: 0(glosow:6)-+
@macho - " Tatarami wielki książę Witold zasiedlał Litwę, a za zasługi wojenne dla Rzeczypospolitej Jan III Sobieski 300 lat później nadał im szlachectwo. Ich potomkowie żyją dziś na Podlasiu w Bohonikach i Kruszynianach. W tych ostatnich niedawno jacyś uważający się za polskich patriotów wandale popaprali im farbą meczet." - Wielka Polska, czyli multikulti/Jan Widacki

HollyDolly
2018-07-28 22:05:35
Ocena: -8(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez moderatora

nissin
2018-07-29 15:49:40
Ocena: 3(glosow:5)-+
Niezadowoleni z UE (7%), zawsze moga wyjechac na Ukraine albo do Putina...

kataniarz
2018-07-28 21:59:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

HollyDolly
2018-07-28 21:37:46
Ocena: -8(glosow:18)-+
komentarz usunięty przez moderatora

pibi80
2018-07-28 21:55:10
Ocena: 7(glosow:7)-+
A ty patrz się na szwaba i zobacz, do czego doprowadził ich socjal

ding
2018-07-29 01:29:05
Ocena: 2(glosow:8)-+
dokładnie 500+ to polski odpowiednik kindergeld tam przyznawany bezwarunkowo na każde dziecko u nas w wersji zaostrzonej bo nie na każde dziecko.do przeciwników ue i 500+ jak rząd,miasto,firma,ty sam bierzesz dotacje z UE to jest ok UE jest cacy jak nasz rząd ma z twoich pieniedzy wypłacić 500+ to ble.A jak myślisz skąd są te dotacje ? co powiększa dług państwa?dlaczego jeździsz nowym autobusem po nowych drogach co z nieba spadło?

pibi80
2018-07-29 11:14:13
Ocena: 6(glosow:6)-+
Jeżdżę starym, rozwalającym sie autobusem bez klimy, za to z zaspawanymi oknami w lecie. Drogi są dziurawe, gorsze niż w byle wsi na Podlasiu. Mieszkam w wielkim mieście, w którym jestem obywatelem drugiej kategorii, bo nie bawię się w politykę. Nie dostaję grosza od państwa, za to płacę w podatkach miesięcznie więcej niż zdrowy rozsądek by nakazywał. Na lekarza czekam wieki (ostatnio dostałem termin operacji na 2031...), do państwowego przedszkola moje dziecko się nie dostało, bo stanowimy normalną rodzinę, a nie pierniczoną patologię (punkty dla "samotnych matek"). Przez komuchów j

malgolina
2018-07-29 13:06:14
Ocena: 8(glosow:8)-+
Podam jeden przykład: Kobieta, 30 lat, troje dzieci (pominę to, że każde z innym facetem i robione po to, by tego faceta zatrzymać przy sobie, a jak nie udało się go zatrzymaćo, to dla alimentów), w życiu przepracowała może rok na zlecenie. Żyje z alimentów, 500+, innych zasiłków. Urodzi dla kasy czwarte dziecko i dostanie matczyną emeryturę jeśli PiS wprowadzi. Nic od siebie nie daje w składkach i podatkach za pracę. Takich osób jest setki, tysiące.

smoody
2018-07-29 20:49:45
Ocena: 0(glosow:4)-+
Ty pibi80, a co powiesz na taką sytuację. Moja córka jest samotna matką i na 500+ się nie łapie bo trochę za dużo zarabia, do państwowego przedszkola też nie ma szans w mieście. Czyli jak trochę ma za dużo pensji to musi sobie darować pomoc państwa i płacić za prywatny żłobek, aby móc pracować i nie żebrać. Więc przestań pierdolić głupoty. 500+ powinno być dodatkiem do pensji aby ten co pracuje miał więcej pieniędzy na godne wychowanie dziecka. W tej chwili wszyscy zapierdalamy, płacimy podatki aby ten patologiczny motłoch się opierdalał i śmiał się nam w twarz.

pibi80
2018-07-29 23:53:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ty, smoody, powiem ci tyle: za słowo "pier*olić", *uj ci w d*pę. Twoja córka mogła się nie puszczać, nie byłaby teraz samotna.

smoody
2018-07-30 12:06:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
pibi80, właśnie trafiła na takiego arystokratę jak Ty, dlatego jest teraz samotna. A puszczać to nie moja córka tylko może Twoja matka - też zastanów się co piszesz. Nie bądźmy jak trolle PISowskie i nie dajmy im pożywki.

pibi80
2018-07-30 23:30:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
@smrody: arystokratę? Bo nie unikam odpowiedzialności wychowania własnego dziecka? Coś ci się pozajączkowało w główce. 500+ nie powinno być dodatkiem do pensji, bo to jak dopisanie jednego zera na banknotach - koszt dość spory, a wzrost ekonomiczny żaden. Skończ z socjalistycznymi pomysłami, to zasłużysz na szacunek.

smoody
2018-07-31 14:10:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
pibi80 masz chore teorie i mózg przeprany. Chciałem się godzić i nie odzywać, a Ty z uporem maniaka walczysz jak Don Kichot. Więc zamykając dyskusję z Tobą przytoczę Ci, co wpajał mi mój ojciec: Synu - mówił Nigdy nie polemizuj z idiotą, gdyż najpierw sprowadzi Cie do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem. To jest najmniej obelżywa forma jaką mogłem skończyć spór z Tobą i proszę doceń to.

HollyDolly
2018-07-28 21:33:41
Ocena: -6(glosow:16)-+
komentarz usunięty przez moderatora

malgolina
2018-07-29 13:09:21
Ocena: 2(glosow:2)-+
Bo dają niesprawiedliwie.

jacksparrow15
2018-07-30 05:49:31
Ocena: 3(glosow:3)-+
Dawali?? Kto daje Państwo?? pokaż mi gdzie państwo na swoje pieniądze?? że mogą dawać. Nie mają zabierają ci 40% z pensji + wieli innych podatków w produktach i usługach które kupujesz, wyobraź sobie sytuację, mąż i żona zarabiają po 5 tys miesięcznie i masz 10 k na utrzymanie to co potrzeba ci 500+?? Nie . Tyle bys zarabiał jakby ci państwo nie zabierało ale dają 500+ ochłapy i tempy lud się zadawala własnymi pieniędzmi, nie patrząc na to że gdy dają 500+ dowalają kolejne podatki i ludzie o boże czemu takie drogie.

liseklisek6666
2018-07-28 21:25:22
Ocena: 7(glosow:15)-+
W ogóle nie powinno się dawać pieniędzy, tylko ulgi i tym podobne profity. Zero kasy, ale np zwrot podatku za zakup żywności w sklepie, to już by było coś.

ukaszszulta
2018-07-28 21:54:38
Ocena: -4(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

malgolina
2018-07-29 13:11:01
Ocena: 6(glosow:6)-+
Jest ulga podatkowa na dziecko w rozliczeniu PIT. Powinny być jeszcze inne ulgi, większe dopłaty do żłobków, przedszkoli.

HenryKipper
2018-07-30 10:08:17
Ocena: -2(glosow:2)-+
malgolina., czy;i twierdzisz, ze 500+ to zło bo panstwo daje pieniadze, ale doplaty do zlobkow, przedszkoli juz sa OK? a czym to sie niby rozni? oprocz tego, ze dzisiaj nie wszyscy musza badz moga dac dziecko do zlobka czy przedszkola, a w takim ukladzie, dzieci zamiast z rodzicami beda musialy od najmlodszych lat czy miesiecy nawet spedzac czas poza domem I rodzina?

pibi80
2018-07-30 23:32:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
Państwo nie daje pieniędzy, tylko redystrybuuje pieniądze zabrane innym. Zabiera już i tak w cholerę, więc jedyne, co państwo powinno w tej kwestii, to urąbać ręce pazernym złodziejom, którzy pod pozorem robin-hoodyzmu kradną na potęgę, aby utrzymać swoje bizancjum.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Chłop się wqoorwił na pasterzy ?
  •  To kanał prowadzony od jeziora
  •  Tylko mnie
  •  I pięknie
Kierowca ciężarówki dowiaduje się o tajemniczym pasażerze na gapę.
główna
Dodano: 29.08.2018, 15:54:04   przez: prusak22
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 31Skomentuj (15) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0