lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
A układy wciąż te same
główna
Dodano: 17.05.2017, 19:55:32   przez: robsonic
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 201  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(81)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
m_a_c_i_e_k_85
2017-05-18 16:02:54
Ocena: 27(glosow:33)-+
A wy dalej wierzycie w pseudo korekty. Polska potrzebuje znaczących zmian, pierwsza to konstytutcja, która jest bublem prawnym, dalej zlikwidowanie przymusu płacenia na ZUS oraz likwidację podatków dochodowych, to podstawa- likwidacja obciążeń pracy. Możecie sobie minusować ale taka jest prawda i każdy normalny ekonomista wam to powie. Podatki można pobierać z konsumpcji i z nieruchomości ale nie z pracy!

maestermikah
2017-05-30 21:12:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

mark2626
2017-05-21 12:21:45
Ocena: -2(glosow:4)-+
Pieprzysz. Zarabiając 2000 zł musisz oddać około 30%. Nie wiem jak to jest z samozatrudniającymi. Nie możesz mówić, że dobra, czy zła zmiana, bo za poprzedniej ekipy było tak samo. Koszty pracy były już bardzo wysokie w dobie szalejącego bezrobocia lat '90. Ponadto pragnę zaznaczyć, że państwo musi borykać się z ludźmi trwale niezdolnymi do pracy, lub tej pracy unikającymi. Nie myślę tu o emerytach, lub rencistach(nie za pieniądze), ale o ludziach zdrowych, młodych, którzy za najniższą krajową pracować nie będą. Jednak biorą socjal i idą na czarno za takie same pieniądze, lub mniejsze.

m_a_c_i_e_k_85
2017-05-25 14:20:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
Masz rację trzeba zlikwidować przymus ubezpieczeń społecznych podatki dochodowe i wszelkie zasiłki dla bezrobotnych i problem bezrobocia znika.

evit24
2017-05-20 01:23:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

kacper2010
2017-05-19 20:54:27
Ocena: 1(glosow:1)-+
nie jesteś sam w Polsce jest kilka milionów w ten sposób okradanych przez państwo

maurett
2017-05-19 20:38:50
Ocena: -3(glosow:5)-+
ale ględzicie. jeśli jesteś vatowcem to vat odliczasz a koszt od dochodu odpiszesz. mam wlasna firme i mam etat, wiec place z firmy tylko zdrowotne, reszte placi pracodawca z umowy o prace, wiec koszt 297 zł miesięcznie. dzięki firmie zarabiam a jak ktoś chce narzekać to niech siedzi i myśli, bo jest biedny bo nikt za niego nie chce robic :) a tak dla sprostowania postu głównego, to nie vat 23 tylko pdatek dochodowy, ten trzeba uwzględnić a nie vat. ale jak już sa zwroty vat za najnowszy telefon, za super droga bryke w leasing to już nikt nie narzeka :D oj biedaki

m_a_c_i_e_k_85
2017-05-20 09:09:52
Ocena: 0(glosow:2)-+
Przerzuciłeś część kosztów na kogoś innego, a to w świetle gospodarki nic nie zmienia. Podatki są przerzucalne i w efekcie końcowym ZAWSZE płaci je konsument. Wszystkie podatki zawarte są w cenach dóbr i usług, Ty jako przedsiębiorca powinieneś o tym wiedzieć.

cavefalcon
2017-05-19 10:51:38
Ocena: -3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

diamorfina
2017-05-19 13:59:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
Porównywaniem zarobków w Polsce i w Niemczech jest zupełnie bez sensu. Całkiem inna gospodarka.

Piotrek266
2017-05-19 09:12:30
Ocena: 6(glosow:6)-+
Mam etat i prowadzę jednoosobową działalność gospodarczą. Właściwie to prowadzę ją dlatego że mam etat. Wkurzają mnie podatki. Są stanowczo za wysokie. Bardziej mnie jednak wkurza opłacanie ubezpieczenia zdrowotnego. Dlaczego mam miesięcznie płacić znacznie więcej niż jakiś pseudo rolnik kwartalnie?

kurnachatawiocha
2017-05-19 07:52:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
Bezrobotny dostanie tyle zwrotu podatku w tym roku.

Maxfred
2017-05-19 03:15:34
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ok.bismesmen. ZUS jest, VAT jest, a gdzie PIT z twoich dwóch klocków?

sapmar4
2017-05-19 08:38:50
Ocena: 0(glosow:2)-+
Dokładnie. Autor zapomniał o podatku czyli 2000 - 360 - 1173 = 467 - 87,33 = 379,67

piotr.dombrowski
2017-05-19 01:50:26
Ocena: 1(glosow:1)-+
A od stycznia jak co roku ZUS wzrośnie

zaldbag
2017-05-18 23:26:19
Ocena: -5(glosow:9)-+
Ale emeryturę to potem chcesz? I twoja mam też może ma emeryturę dostawać? A może też chcesz iść do lekarza? Albo, żeby po Ciebie przyjechało pogotowie albo policja? Drogę też może byś chciał, żeby ktoś załatał? No to niestety za darmo się nie zrobi... Jak masz 2000 zł przychodu na działalności i nie stać Cię na ZUS, to weź zamknij tę działalność i idź do pracy do Lidla, dostaniesz 2500 zł na rękę.

smietnik81
2017-05-19 19:28:47
Ocena: 4(glosow:4)-+
2500 na rękę w Lidlu... To żeś chłopie popłynął.

zaldbag
2017-05-25 11:38:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
Podać link do ogłoszenia? Tyle się płaci na "dzień dobry" w dyskontach w większych miastach.

prawyprawilny
2017-05-18 22:33:00
Ocena: -1(glosow:3)-+
Niestety Polak Goj musi jakos urobic na Izrael.. Tępaki

Rycerz1990
2017-05-18 21:07:33
Ocena: 2(glosow:2)-+
I socjalizm tego nie rozwiąże :)

mic123cim
2017-05-18 20:54:42
Ocena: 1(glosow:1)-+
idź do biedronki, zarobisz 2400, 1600 na rękę.....

pol3011
2017-05-18 20:40:14
Ocena: -8(glosow:10)-+
zarobek 2000 m-c to niezły interes jak tyle zarabiasz to możesz pisać takie mądre posty bo to ten poziom. Ja zarabiam 200 tysięcy z tego płace ZUS 1173 zł.pozostaje mi 198827 zł. na skromne życie i wszelkie podatki i nie biadolę tylko chwalę.

carmamir
2017-05-19 11:02:02
Ocena: -2(glosow:2)-+
biedaki tak maja, liczyc nie potrafia i dlatego pewnie sa biedakami. Jakim rumunem trzeba byc by zarobic mniej w mc niz dziecko z Afryki na IM w 1 dzien ? Tylko osoby uposledzone nie potrafia zarabiac jak mezczyzna (min. 1mln netto rocznie). Ale wiekszosc to jakies wyploszone pajace.

Zordon9999
2017-05-18 19:18:27
Ocena: 6(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

kaljaam
2017-05-18 12:34:52
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Kolejarz85
2017-05-18 11:18:04
Ocena: 3(glosow:9)-+
Narób bachorów dostaniesz 500+

Piotrek266
2017-05-19 09:13:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
Też byłeś bachorem, każdy z nas był. Głupi wpis.

mikojan321
2017-05-18 08:56:01
Ocena: -1(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora

m_a_c_i_e_k_85
2017-05-18 16:02:54
Ocena: 27(glosow:33)-+
A wy dalej wierzycie w pseudo korekty. Polska potrzebuje znaczących zmian, pierwsza to konstytutcja, która jest bublem prawnym, dalej zlikwidowanie przymusu płacenia na ZUS oraz likwidację podatków dochodowych, to podstawa- likwidacja obciążeń pracy. Możecie sobie minusować ale taka jest prawda i każdy normalny ekonomista wam to powie. Podatki można pobierać z konsumpcji i z nieruchomości ale nie z pracy!

DkNG
2017-05-18 22:22:34
Ocena: 2(glosow:2)-+
srakojan - projektami to można sypać na lewo i prawo - pogadamy jak to wprowadzą w życie a na razie pis nic nie zrobił żeby ułatwić rozwój biznesu w Polsce

zacharowicz
2017-05-18 08:50:41
Ocena: 4(glosow:10)-+
"Znajdź pracę, weź kredyt"!

kris.338
2017-05-18 06:45:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
jak zarobisz te 2000zł :)

jark0
2017-05-17 23:05:16
Ocena: 3(glosow:3)-+
Otwórz działalność w Czechach, podatek dochodowy wynosi 15% przy 60% uldze, opłaty socjalne też są niższe.

gordonthompson
2017-05-17 22:21:46
Ocena: 3(glosow:9)-+
A tak z innej beczki,strasznie ch.jowa branża z zarobkiem 2000..Ja bym to zamknął.

m_a_c_i_e_k_85
2017-05-17 23:31:57
Ocena: 4(glosow:8)-+
Gordon nie ważne ile, trafiłby się miesiąc pechowy gdzie by wogóle nie było zysku, wypadek etc. A ZUS i tak musisz zapłacić. Chory system.

kaljaam
2017-05-18 08:40:44
Ocena: 3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

m_a_c_i_e_k_85
2017-05-18 09:17:18
Ocena: 1(glosow:3)-+
Kaljaam mam pytanie, czy uważasz, że ZUS jest korzystny dla ludzi? A co do koncernów i małych firm, to właśnie o to chodzi by dać tym mniejszym możliwość konkurowania z większymi,

kaljaam
2017-05-18 12:38:25
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

m_a_c_i_e_k_85
2017-05-18 15:22:12
Ocena: 2(glosow:4)-+
Kolego sprawa istotna: gdyby ZUS był korzystny dla ludzi to nie byłoby przymusu płacenia składek. Druga sprawa również istotna jest taka, że system emerytalny w Polsce się sypie i może nie przetrwać do 2025 roku. Już dziś brakuje pieniędzy na wypłaty rent i emerytur gdzie 2/3 wypłacanych świadczeń pokrywana jest ze składek a 1/3 z innych podatków. Trzecia sprawa jeszcze bardziej istotna od poprzednich jest taka, że obecne tzw. składki są wydawane na bierząco, jak to powiedział Robert Gwiazdowski, który był w Radzie nadzorczej ZUS " ja wiem co jest w ZUSie- tam nic nie ma" ...

m_a_c_i_e_k_85
2017-05-18 15:29:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

m_a_c_i_e_k_85
2017-05-18 15:32:11
Ocena: -1(glosow:3)-+
... i losy przyszłych emerytur stoją pod wielkim znakiem zapytania z dwóch zasadniczych powodów z tym związanych emigracja zarobkowa młodych Polaków oraz współczynnik dzietności 1.3 dziecka na jedną kobietę. Co do obowiązku płacenia, to jak takiś chojny to ja podam Ci mój nr konta na priv i będziesz mi wpłacał co miesiąc po 300zł to ja se wtedy uzbieram na emeryturkę, nie będę musiał wydawać swoich

kopio
2017-05-17 22:09:43
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ale Vat to chyba przed zusem

all4you_9
2017-05-17 22:07:28
Ocena: -1(glosow:5)-+
No tak a jak byś musiał ZUS płacił tylko 200zł i zarobiłbyś 1027zł to też ci tyle samo zostanie. Emerytury też nie chcesz, tylko że jak stary będziesz i nie będzie co do gara włożyć, to wtedy łapę wyciągniesz po zasiłek, bo przecież Konstytucja ci to gwarantuje. Już nie wspomnę o leczeniu. Lepiej byś marudził że ludzie pracują na sieciówkach, a prywaciarze kombinują żeby podatków i zusów nie płacić. Jak wszyscy będą płacić to i ty zarobisz i konkurencja cię nie wykończy i na emeryturę będzie i na leczenie.

cozabzdet
2017-05-17 23:01:39
Ocena: 0(glosow:8)-+
Zapominasz tylko dodać, że gdyby płacił na ZUS tylko 200 zł, to płaciłby jedynie na siebie. A tak opłaca wysokie emeryturki świętym krowom - wojskowym, policjantom, rolnikom, górnikom, prokuratorom, sędziom itd. W końcu jest tylko jak bydło, które ma zarobić na swojego pana i nie kwiczeć za głośno, prawda?

paput12
2017-05-18 00:31:52
Ocena: 1(glosow:1)-+
No i na te sławne budynki Polskich ZUSów

ToSaJakiesJaja
2017-05-17 22:00:27
Ocena: -4(glosow:4)-+
Prowokacja. Generalnie przeciwnicy "dobrej zmiany" mają wyższy IQ.

jacaPRO
2017-05-17 21:38:06
Ocena: 2(glosow:2)-+
nie zapominaj jeszcze o akcyzie jeśli np. pijesz alko, palisz, czy kupujesz benzynkę;)

inoxi
2017-05-17 20:13:56
Ocena: 4(glosow:30)-+
No, za Tuska było o niebo lepiej. Zarabiałeś 2000 a w kieszeni zostawało ci z tego 3000. Dobrze piszę? Za Tuska POlska była POtęgą. To chciałeś napisać? A tak na POważnie. Jak nie masz głowy do interesów, to idź do fabryki zapier*alać, zamiast robić z siebie POśmiewisko! Ja wiem, że teraz każdy PO koledżu chce być byznesmenem, ale do tego nie trzeba koledżu, tylko rozumu. A z tym u ciebie widoczny deficyt.

m_a_c_i_e_k_85
2017-05-17 20:18:37
Ocena: 3(glosow:9)-+
Tu raczej chodzi o całokształt IIIRP. "Dobra zmiana" Pookrągłostołowa.

cozabzdet
2017-05-17 23:04:02
Ocena: 9(glosow:17)-+
maciek 85 masz 100% racji. Tylko naiwni wierzą, że PIS jest w opozycji do PO. Dobry i zły glina, mówi wam to coś? W takim spektaklu bierzemy udział. Oczywiście cały czas płacimy na to gruby szmal z własnych kieszeni.

Kolejarz85
2017-05-18 11:24:21
Ocena: 2(glosow:8)-+
PiS miał to zmienić. I nie zmienił. Zatem nie pieprz prawaku na PO. OD 1,5 roku ich nie ma. PiSdy nadal doją i wydają po 17 000 zł na świnie (krycha P.) latajace klasą lux po świecie.

cozabzdet
2017-05-18 12:22:49
Ocena: 5(glosow:7)-+
Panie kolejarz, jestem dumny z tego, że ktoś nazywa mnie prawakiem. Co do twojej wypowiedzi: PIS nie zmienia tego co nam zafundowało PO, zatem idą ręka w rękę tylko dają nam spektakl. Co do samego PO przypominjam - zmieleni, afery, ustawa 1066, podwyżki podatków. Ile wydawało PO. Równie dużo, Balcerowicz nawet im licznik zamontował. Tak więc trochę refleksji życzę. Ps. Czy oddałbyś mi swoją wypłatę, żebym mógł ciebie z niej utrzymywać, z której wziąłby,m sobie jakiś słuszny %, a resztą obdzielił sąsiadów? Nie? To też jesteś prawakiem, tylko głupim, bo nie widzisz że robi to państwo.

m_a_c_i_e_k_85
2017-05-18 12:35:57
Ocena: 2(glosow:6)-+
Cozabzdet ma rację. A tak na marginesie Kolejarz to już Ci kiedyś napisałem, że trzeba być idiotą by uważać że jak rząd będzie zwiększał podatki to od tego będziesz miał więcej pieniędzy. Druga sprawa jest taka, że nie raczyłeś podać imienia i nazwiska jakiegokolwiek ekonomisty z całego świata i galaktyki, który by postulował za teorią skapywania.

m_a_c_i_e_k_85
2017-05-18 12:43:39
Ocena: -1(glosow:1)-+
A i pewnie nie słyszałeś o krzywej laffera?

Kolejarz85
2017-05-19 13:11:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
maciek85 Ja tobie napisałem, że jestes korwinowym debilem. Słyszałem i widziałem więcej niż Ty. Tylko z patologią i kretynem nie dyskutuję. Ps. jak miałem cokolwiek podać, jak zablokowałeś wiadomości. Zatem jesteś debilem do kwadratu. A krzywej Laffera to ty i tak nie rozumiesz, choć ujadasz jak pies. Czym mnie jeszcze oświecisz po tym swoim OHP? Rząd może zwiększyć podatki, pod warunkiem, że otrzymam z tego dużo pod postacią usług publicznych: darmowe szkoły, ksiązki dla dzieci, opieka medyczna darmowa, a nie pozorna pt. owszem jest lekarz, ale za 10 lat, a jak nie to płać prywatnie

Kolejarz85
2017-05-19 13:14:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
I mam nadzieję idioto, że kiedyś wejdzie ten system o którym mówisz, ale wtedy zapadniesz na jakąś kosztowną chorobę i wtedy twoje prywatne ubezpieczenie nie do konca ją obejmie (jedna z aktorek amerykańskich zachorowała na raka, ale ubezpieczyciel wykluczył ją w OWU i musiała za to płacić z własnej kieszeni. Ty tez powinieneś w takiej sytuacji się znaleźć i ktoś z urzędu powie tobie - ale nie ma wysokich podatków, zdychaj psie pod płotem, albo sobie sam płać. Reasumując nie rozumiesz pewnych spraw. Teoria w twoim wydaniu jest idealna. Na XIX wiek.

m_a_c_i_e_k_85
2017-05-19 19:52:44
Ocena: -2(glosow:2)-+
Tak rząd może mi zabrać 83% moich dochodów byle bym miał ,, za darmo,, -Szanowny kolega na prawdę nie widzi, że się kompromituje. Nadal nie podałeś imienia i nazwiska tego ekonomisty. No i co z tą krzywą Laffera ?

Kolejarz85
2017-05-22 13:54:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
Krzywy to ty masz chłopie mózg. No co z tą krzywą? Opisz ją doskonale i podaj te nazwiska ekonomistów? Takie newsy to przy wymianie wentylatorów? Rząd może zabrać 50% mojego dochodu, o ile państwo nie zeżre tego na patolo typu ty. Jak wsiądę do nowego autobusu miejskiego, z biletem o symbolicznej cenie itd. Rozumiesz, czy namalować akwarelami na czole, choć pewnie masz niskie, jak każdy niedorozwój. Nie kompromituj się dalej z tymi bajkami.

m_a_c_i_e_k_85
2017-05-24 13:46:07
Ocena: -1(glosow:1)-+
Cóż widzę, że mózg zapchany masz socjalistyczną propagandą, że wylewa Ci się uszami. No jak można twierdzić tak jak Ty, że rząd wie lepiej na co wydać moje pieniądze? Istnieje granica głupoty mam nadzieję. Jak widać nie masz żadnego pojęcia na temat ekonomii i funkcjonowaniu zdrowej gospodarki, co potwierdza Twoją frustrację. Polecę Ci tylko przeczytać książkę Miltona Friedmana pt. "Kapitalizm i wolność" Na deser zjedz jeszcze Adama Smitha "Badania nad naturą i przyczynami bogactwa narodów"

Kolejarz85
2017-05-29 13:31:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
Czytałem. Poczytaj sobie też inne. I po 1 przyjmij, że nie wszystko co tam napisano sprawdziło się. Jest coś takiego jak zmienność. Gospodarka się zmienia. A teorie ekonomiczne zostają teorią. A Ty łykasz bezrozumnie to wszystko jak tania dziwka spermę na festynie. I łykaj, bo takim kretynom łatwiej żyć. Już sam fakt, że mylisz koszt wytworzenia usługi medycznej, przez jej wykonawcę z ceną, jaką oferuje za nią NFZ daje obraz, że jesteś debilem do kwadratu. Każdy wie, że w Polsce ceny usług są niedoszacowane, bo NFZ nie chce płacić więcej. A nie chce, bo biurokracja kosztuje za d

gazetny
2017-05-17 20:04:56
Ocena: 8(glosow:8)-+
A podatku dochodowego nie płacisz? Fiskus już wysyła inkasenta do ciebie!

m_a_c_i_e_k_85
2017-05-17 20:04:23
Ocena: 2(glosow:10)-+
I są w tym kraju tacy, którzy nie rozumieją czemu likwidacja opodatkowania pracy (ZUS, dochodowy) poprawi sytuację gospodarczą w Polsce. Odczuli by ulgę zarówno producenci i w głównej mierze konsumenci.

ToSaJakiesJaja
2017-05-17 21:51:29
Ocena: 1(glosow:3)-+
A w szczególności emeryci, renciści i naprawdę chorzy.

cozabzdet
2017-05-17 23:07:57
Ocena: 4(glosow:6)-+
ToSaJakiesJaja Kiedyś Korwin nawoływał do wygaszenia ZUS ze środków uzyskanych z prywatyzacji. Dzisiaj jest to już niemożliwe. Ale gdyby gospodarka ruszyła, to sądzę, ze państwo i obywatele by na tym zyskali. I dałoby się to poskładać do kupy. A tak biegniemy w przepaść, tylko nie wiemy kiedy spadniemy, choć to jest nieuniknione.

Kolejarz85
2017-05-18 11:22:52
Ocena: -1(glosow:1)-+
ZMniejszenie podatków w WB spowodowała jeszcze wyraźniejszy podział społeczeństwa. W latach 70 klasa średnia była w stanie kupić dom. Teraz może najwyzej wynająć. Poza tym taki głupek jak ty nie będzie w stanie oszczędzić na emeryturę, bo go pierwszy lepszy AmberGold wydyma na kase. I pójdzie skomleć do państwa, żeby mu dało. Poza tym z czego utrzymać potem chorych i niepracujących? Uśpić, czy zagazować?

cozabzdet
2017-05-18 12:32:19
Ocena: 0(glosow:4)-+
Widzisz kolejarz, tak źle w tej WB, że wszyscy walą tam drzwiami i oknami, a nasi rodacy przecierają oczy ze zdziwienia, że można żyć lepiej i normalnie, bo w PL tego nie mieli. A tak w ogóle, to nie wyobrażaj sobie jak ktoś żyje i nie atycypuj, bo nawet nie wiesz jaki wydajesz się śmieszny. Nigdy nie korzystałem z pomocy państwa, a wszystko co od państwa dostałem opłaciłem z nawiązką. I do czegoś też w życiu doszedłem. Chorymi winna się zajmować rodzina lub podlegać opiece charytatywnej. W świecie wartości nikt nie zostawia bliźniego w potrzebie. Bezrobocie-większa wolność więcej pracy.

kurwamac02
2017-05-18 19:37:19
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

cozabzdet
2017-05-18 22:53:41
Ocena: 0(glosow:2)-+
Nie każdy jest takim tępolem, że gdy mu się ulewa to nic na potrzebujących nie daje. Nie jesteśmy aż tacy źli i egocentryczni. Nawet obecnie wielu ludzi udziela się charytatywnie.

Kolejarz85
2017-05-19 13:18:24
Ocena: -1(glosow:1)-+
coabzdet czy jakiś tam inny cwe*u Zajmiesz się swoim dzieckiem, albo matką, żoną, jak szpital wystawi rachunek np 200 000 za jedną dawkę chemii? A może Pokryjesz milionowy rachunek w przypadku innej choroby? Jeśli tak, to po co co chwila ludzie zbierają przez fundacje? Wiesz ile zabiegi medyczne kosztują? Widzę, żę doszedłeś. Do kibla i z powrotem. Liczyć na charytatywność? Czyli na łaskę i niełaskę ludzi? Żali mi takich durni jak ty

cozabzdet
2017-05-19 13:34:27
Ocena: -2(glosow:2)-+
Sam sobie zaprzeczasz i nawet tego nie zauważasz. Ważne, że obrażać potrafisz. Skoro obecnie państwo "zapewnia", to skąd się biorą te zbiórki na drogie leczenie chorych? Czy ktoś kogoś przymusza do tego? Uważasz, ze jak ludzie będą zamożniejsi, to będą mniej chętnie łożyć na fundacje? Poza tym ubezpieczenia będą, tyle, ze nie państwowe. A jak ubezpieczenia będą komercyjne, to nie będzie czekania na leczenie oibjęte ubezpieczeniem jak to ma miejsce teraz. A poza tym jesteś debilem i chamem, który zada nie myje po defekacji. Prostak i prymityw w jednym.

kurwamac02
2017-05-19 15:11:55
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kurwamac02
2017-05-19 15:14:32
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

m_a_c_i_e_k_85
2017-05-19 19:42:50
Ocena: -1(glosow:3)-+
Ludzie mający głowę przesiąkniętą socjalizmem nie potrafią zrozumieć, że dziś dzięki państwowej służbie zdrowia oprócz szpitali, lekarzy i pielęgniarek opłacamy Ministerstwo Zdrowia, Narodowy Fundusz Zdrowia, Wydziały Zdrowia w województwach i powiatach. Nie potrafią zrozumieć, że jak zlikwidujemy tę całą urzędniczą biurokrację to z pewnością usługi medyczne będą tańsze. Znikną dzienne limity, kolejki, czas oczekiwania na operację. Wszystko co państwowe jest znacznie droższe niż prywatne.

kurwamac02
2017-05-19 22:30:43
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

m_a_c_i_e_k_85
2017-05-20 00:29:44
Ocena: 0(glosow:2)-+
Na początek co do tych pytań, to czy przed zadaniem ich sprawdziłeś co ma do powiedzenia na ten temat tak jak Ci zasugerowałem Robert Gwiazdowski? Dalej idąc to czy wiesz skąd wzięło się słowo kapitalizm? Nie, nie od kapitału tylko od łacińskiego słowa "capita" czyli głowa. A jak to mój dziadek świętej pamięci mawiał " Masz łeb i ch.j to kombinuj" I widzisz ułatwienie ludziom możliwości bogacenia się poprzez pracę nieopodatkowaną dzięki czemu zyskuje główna część gospodarki czyli konsument. Przykład kraju, w którym otwarcie biznesu wiąże się z nie płaceniem podatku dochodow

m_a_c_i_e_k_85
2017-05-20 00:33:01
Ocena: -1(glosow:3)-+
ego, ZUSu, VATu- Katar, najwyraźniej mam uczulenie na Ciebie.

Kolejarz85
2017-05-22 13:59:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
Durniu, usługi medyczne nie będą tańsze. Koszt wytworzenia usługi jest taki sam, niezależnie od tego kto za nią będzie płacił. I tu widać całą twoją wiedzę ekonomiczną. To tak jakbym powiedział, że dla takiego durnia jak Ty BMW wyprodukuje auto za 100 000 Euro, ale jak za nie zapłaci Twój sposor, to będzie tańsze..., albo droższe. NFZ zaniża stawki, które oferuje. Nadal nie rozumiesz problemu. Składki mogą być, tylko poborca przejada ich 1/3. A wystarczy, aby efektywnie i efektownie tym gospodarować. Wystarczy zrozumieć krzywą Laffera i dopiero ujadać. Ty wiedzy nie masz. Żadnej. TYpowy pol

m_a_c_i_e_k_85
2017-05-24 15:59:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
Mylisz się sfrustrowany chłopczyku. Ja już nie mam cierpliwości do Ciebie, zayem może Dr. Hab. Robert Gwiazdowski przemówi Ci do rozsądku w co wątpię, no ale spróbować warto. Po wysłuchaniu jego odezwij się. Pzdr.

m_a_c_i_e_k_85
2017-05-24 16:01:06
Ocena: -1(glosow:1)-+
A i wytrzyj pianę z ust.

Kolejarz85
2017-05-29 13:27:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
Do śceirwa odzywać się nie będę i bredni sfrustrowanych chłopców. Ty będziesz wiedział jak uzbierać na emeryturę? Ty nawet na tanie wino nie nazbierasz pod śmietnikiem. Jak zmądrzejesz to się odezwij. Gwiazdowski niczym Pawłowicz. Śmiech na sali. Skończ z tą teorią, bo to żałosne. Bardziej, niż Twa wrodzona głupota. Nikt normalny nie wierzy w brednie partyjek Korwina i Wimplera od całowania chodnika. No najwyżej debile twego poroju.

Kolejarz85
2017-05-29 13:33:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ty chłopcze wytrzyj spermę z ust, bo tak się podniecasz teoriami korwina, że niebawem mu publicznie obciagniesz. O Twej głupocie swiadczy fakt, że porównujesz koszt wytworzenia usługi medycznej z ceną oferowana przez NFZ. A teraz sprawdź ceny zabiegów na świecie (np. w USA), z tym co płaci NFZ i odkryjesz, dlaczego choćby Niemcy jadą do Polski do dentysty. Przecież stać ich na leczenie we własnym kraju. KOmercjalizacja tego sektora spowoduje to, ze taki kmioty jak TY będą leczone opieką podstawową. O reszte będziesz skomlał jak bezpański pies na zbiórkach od dobrych ludzi. Albo zdechnies

muttley13
2017-05-17 20:02:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Wszyscy PiSowscy dyrektorzy stadnin koni arabskich,
  •  Brawo dla tego ptaka
  •  Za karę
  •  Dokładnie tak!
Chyba nie powinien go budzić.
główna
Dodano: 08.06.2018, 17:05:55   przez: byciek2
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 93Skomentuj (18) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0