lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Gości płaci 60 $ mandat za przekroczenie prędkości 10ciocentówkami
główna
Dodano: 18.09.2013, 18:11:44   przez: frank.ma.3591
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 212  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(88)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Justyna0810
2013-09-20 18:07:50
Ocena: 69(glosow:85)-+
Pieniądz to pieniądz, ich obowiązkiem jest przyjąć taką zapłatę

natka935
2013-09-25 21:18:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
dobrze zrobił...

DonWiochos
2013-09-23 14:55:43
Ocena: -8(glosow:8)-+
Popelnia wykroczenie i zatruwa zycie ludziom marnotrawiac czas oplacany przez podatnika. To faktycznie wiocha

qarla
2013-09-22 21:06:10
Ocena: 0(glosow:4)-+
Chciala zostac kasjerka, to niech liczy.

Antybiotix
2013-09-22 16:40:52
Ocena: -1(glosow:5)-+
Dobre xD Co wy się kur** przejmujecie jakąś kasjerką? To jej praca i tyle w tym temacie, a że koleś chciał zrobić kaprys firmie, udało mu się w 100%. Nagrał, ma dowód, a firma prawdopodobnie obciążona takimi zarzutami zapewne dostała upomnienie albo też jakąś karę pieniężną:) I bardzo dobrze, STOP NYGUSOM :))

damian.szefo
2013-09-22 20:56:48
Ocena: -4(glosow:12)-+
Jakąś kasjerką? A gdyby była to twoja matka, żona lub córka? Ciekawe czy byłbyś taki kozak? Chciał zrobić kaprys firmie? Co to ma znaczyć? Jak chciał kogoś ukarać to niech by poszedł do kogoś kto zajmuje dużo wyższe stanowisko niż kasjerka. Najłatwiej zgrywać kozaka przez szarym pracownikiem. STOP CWANIAKOM I DEBILOM !!!

crazybread
2013-09-24 19:56:26
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ha ha, moja mama, albo zona, albo corka, przeliczylaby kasae. Zajeloby to jej z 10 min. ale no problem. Dobre. ale laska powinna to inaczej zalatwic. Powinna przyjac, i nic z tego sobie nie robic. Tak bowiem zalatwia sie plaszczowcow, czy tam flasherow w plaszczach/ On otwiera plaszcz pokazujac pale, a ty nic. haha. No ale dobry film.

Antybiotix
2013-09-22 16:39:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Zeusek
2013-09-22 12:59:38
Ocena: 4(glosow:8)-+
Ok szkoda kasjerki bo to fakt faktem nie jej wina ze on dostal mandat ale... przeciez to jej praca wiedziala sie na co pisze i ze liczenie jest wpisane w jej prace wiec nie kumam o co chodzi ochroniarzowi i tej kasjerce w sumie ten koles ktory dostal mandat moglby pozwac ich do sadu bo uniemozliwiaja mu splacenie mandatu ... Ps. co to za skarbowka/bank w ktorym nie ma kolejek? O.o

damian.szefo
2013-09-22 11:00:50
Ocena: -5(glosow:11)-+
Gość co chciał oszukać system a tak naprawdę to zrobił z siebie debila bo co jest winna kasjerka za to że on dostał mandat? Postawcie się w roli tej kasjerki.

jaantonio
2013-09-22 08:24:49
Ocena: 0(glosow:8)-+
Według prawa australijskiego monetami można płacić maksymalnie do 5 dolarów. Dziewczyna miała racje nie przyjmując takiej ilości monet .

elgreco
2013-09-22 00:52:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
W cywilizowanych krajach, do liczenia monet stosuje sie proste automaty, urzadzenia, ktore sa w kazdym banku ? Ja czasami rzucam drobne w niemieckim banku, maszyna liczy i liczy...potem dostaje kwitek i w kasie wyplacaja mi w banknocie ;-)

rom778
2013-09-22 00:05:46
Ocena: -3(glosow:7)-+
Zgadzam sie, pieniądz to pieniądz i to jej praca/obowiązek aby je przeliczyć. Ale zastanówcie sie czy ta Pani pracuje na kasie czy jako "sprzątająca" żeby zbierać te pieniądze z podłogi? może chcial być fajny albo zrobić komuś na złośc ale kultury to w nim raczej mało.

matrix14xxx
2013-09-21 22:43:50
Ocena: -3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

HrabiaKretyn
2013-09-22 00:07:00
Ocena: 3(glosow:3)-+
Sadzac po akcencie to jest Australia.

HrabiaKretyn
2013-09-21 19:09:10
Ocena: -1(glosow:5)-+
Tak jak napisalem nizej. Kobeta tam pracuje czyli ich reprezentuje. Jezeli pracujesz w urzedzie to jestes jego czescia. Jezeli jakas firma zawinila to mnie nie obchodzi kto dokladnie jest winny i zj*bie pierwszego lepszego pracownika tej firmy i jezeli mu to sie nie podoba to niech sie zwolni albo zaprowadzi mnie do winnego.

OOoMatkoBoskoOO
2013-09-21 16:20:17
Ocena: 1(glosow:1)-+
zgadzam się każdy pieniądz się liczy nie ważne w jakiej formie :P

hedonistka
2013-09-21 15:59:19
Ocena: -8(glosow:12)-+
zastanawia mnie duza ilosc dla komentarzy w ktorych jest popierany ten facet a nkobieta krytykowana. To że ludzie płacą mandaty w kasie, (w gminie na poczcie), najdrobniejszymi monetami to robią kłopot nie tylko sobie ale tylko tej kasjerce która nic przeciez nie zawinila ona tylko pracuje i nie ma nic wspolnego z mandatami

janko1938
2013-09-21 16:22:00
Ocena: 1(glosow:9)-+
ale do jej obowiązków należy przyjąc daną wpłate nie wazne czy to bedzie w monetach czy bilonie , tak samo jak do sprzątaczki należy posprzątać nie ważne czy bedzie nasrane czy nie . Jak sie jej nie podoba taka praca moze zmienic zawód w kazdym zawodzie mozesz napotkać na jakieś trudności.

Justyna0810
2013-09-21 17:23:58
Ocena: 6(glosow:8)-+
No owszem, babki trochę szkoda, ale wiocha jest w tym że wyraźnie pada z jej ust zdanie " ja nie mogę tego przyjąć" albo "ja tego nie przyjmę", a takie coś jest już niedopuszczalne z jej strony. Bo MUSI przyjąć zapłatę w pieniądzu, nie ważne czy w papierkach czy w bilonie

heejt
2013-09-21 23:06:21
Ocena: -1(glosow:1)-+
Justyno, tam nigdzie nikt nie mowi ze nie przyjmie tylko ze nie moze tego przyjac wyjasniajac w momecie schylania sie ze nie moze przyjac pewnej ilosci w monetach.

TakaSeJa
2013-09-22 00:05:36
Ocena: 0(glosow:4)-+
a ja się pytam; z jakiej racji rzuca jej te pieniądze i chce iść w p*zdu? Obowiązkiem kasjerki jest przyjąć pieniądze (jakich nominałów by nie były), zaś jego obowiązkiem stać przy kasie i czekać, aż ona je przeliczy.

heejt
2013-09-21 15:22:10
Ocena: 4(glosow:6)-+
ksiezniczka sie obrazila bo dostala mandat.

HrabiaKretyn
2013-09-21 15:15:04
Ocena: 0(glosow:4)-+
Ludzie zdecydujcie sie wreszcie. Najpierw wszyscy narzekacie na mandaty, fotoradary itp a jak facet wykreca im numer to zaraz ich bronicie. Co z wami?

zwierzak250477
2013-09-21 14:58:44
Ocena: -5(glosow:19)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

TakaSeJa
2013-09-22 00:02:08
Ocena: 0(glosow:2)-+
patrząc na minusy, które otrzymałeś, z bólem stwierdzam, że honorowi ludzie pomału kończą żywota. Teraz cwaniaki są na topie, a honorowi ludzie odchodzą do lamusa. Przykre to, gdyż chyba nie o taką Polskę mój dziadek walczył...

zwierzak250477
2013-09-22 10:39:48
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

crazybread
2013-09-24 20:00:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
nie winna laseczka? To jest tylko praca, jak ja bym byl ta laseczka to bym najpierw pobawil sie swoimi cycami, potem policzylbym kase, ale kazalbym choo yawi czekac. Liczylbym ja pol godziny. No ale film i foch byl ok. :D

magicznypatyczek
2013-09-21 11:56:29
Ocena: -7(glosow:21)-+
chore ... co ta kobieta mu zrobiła ? to on dostał mandat a ona tylko pracuje w tej bezdusznej instytucji . kretyn .

HrabiaKretyn
2013-09-21 15:35:50
Ocena: 4(glosow:8)-+
No wlasnie. Pracuje tam czyli ich reprezentuje. Decydujac sie na prace w jakiejs firmie akceptujesz to, ze stajesz sie ich reprezentantem.

rene30
2013-09-21 11:36:39
Ocena: 9(glosow:15)-+
wszyscy oowinniśmy tak robić w urzedach skarobwych zusie i płącic tak amndaty

Sopranogl
2013-09-21 10:21:14
Ocena: -7(glosow:25)-+
Tępy pajac myślący że jest fajny - jak by położył na blacie i poczekał to był by numer fany ale zrzucając jej to na biurko i odchodząc udowodnił że jest zwykłym bucem

magicznypatyczek
2013-09-21 11:57:54
Ocena: -2(glosow:8)-+
dokładnie zwykły buc , kretyn zapyziały .

net244
2013-09-21 09:43:14
Ocena: 9(glosow:15)-+
głupota, rzucanie kasy na biurko to bezczelność, a przyniesienie bilonu to dla urzędnika żaden problem i tak musi siedzieć w robocie 8godz., przynajmniej czas mu zleci, a ty ciołku powinieneś tam stać i czekać dopóki nie policzy.

danieltop
2013-09-21 09:34:11
Ocena: -2(glosow:2)-+
hmm, to mógł by zapłacić banknotami i napisać na nich co myśli. Autor chyba to miał na myśli wrzucając ten film na YT (jak by nie przyjęła banknotów mógł rzucać monetami) 0 kreatywności:)

szulcik
2013-09-21 09:28:40
Ocena: 9(glosow:13)-+
Dobry pomysł ,niech urzednicy tez troszke popracują ;)

Danyeru
2013-09-21 02:08:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

davis44
2013-09-21 01:51:15
Ocena: 4(glosow:10)-+
To nie wiocha.. też bym tak zrobił.. i pewnie większość z was..

Royer30
2013-09-21 00:48:56
Ocena: 3(glosow:3)-+
Dostalem mandat 300zł w banku mi wymienia na 10gorszówki ? xD

Sopranogl
2013-09-21 10:18:56
Ocena: -9(glosow:9)-+
W Polsce pajacu płacisz za zwyczaj przekazem więc nie pykło ci twoje "xD"

zwierzak250477
2013-09-21 20:18:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

jamez
2013-09-22 12:58:04
Ocena: 2(glosow:2)-+
Sopranogl usuń ten awatar bo James nie życzył by sobie żeby taki pajac jak ty używał jego podobizny

Adrian2712
2013-09-21 00:09:49
Ocena: -23(glosow:23)-+
Ode mnie dostał by w pysk bo jak by jeździł zgodnie z przepisami to nie dostał by mandatu,proste!A w UK za takie coś to dostałby jeszcze grzywnę bo maja z góry ustalone jaka kwotę jakim bilonem można płacić.

jko69
2013-09-21 09:13:31
Ocena: 14(glosow:14)-+
A ja mam z góry ustalone, że mandaty które otrzymam mają być w kolorze purpurowym. Pieniądz to pieniądz, jak im się nie podoba, to niech wycofają 10cio centówki i nie będzie problemu.

szatny
2013-09-20 22:02:58
Ocena: 1(glosow:19)-+
Rozumiem jego założenie - zemścić się za mandat, ale dlaczego rzucił, rozsypał te centówki za ladę boguducha winnej kasjerce? Dla mnie buc!

Rysiek31
2013-09-20 21:56:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

TakaSeJa
2013-09-20 21:40:20
Ocena: 8(glosow:18)-+
A ja na miejscu tej kasjerki, grzecznie poprosiłabym, aby pan poczekał i zaczęła pieniążki liczyć. Z matmą w szkole miałam "na bakier" i mam zerową pamięć do cyferek, więc mogłabym to liczyć do usranej niepodległej. Jakby mi się udało "doliczyć", to prawdopodobnie okazałoby się, że "pan przyniósł za mało" i liczyłby ze mną pod okiem ochrony :D Pracowałam w Tesco i też bywałam złośliwa ;)

mesjasz888
2013-09-21 00:00:28
Ocena: 7(glosow:11)-+
W sumie to masz rację - musisz być złośliwa i masz z matmą na bakier dlatego pracujesz dla takich firm jak tesco =D, kasjerka może nie jest winna, ale tak samo my nie jesteśmy winni jak straż miejska nabija budżet gminie wlepiając nam bezsensowne mandaty. Facet ma rację - tępić dziadostwo jak by każdy tak zrobił odechciało by im się radarów. Swoją drogą ja bym tobie przyniósł 5 minut przed końcem pracy i z chęcią bym został po godzinach żeby zobaczyć jak liczysz to po godzinach.

kolaszczur
2013-09-21 00:02:14
Ocena: -1(glosow:7)-+
wystarczy żeby napisał skargę do tesco i byś witała pośredniak xD duże sklepy się nie pierdolą pieniądz to pieniądz a ty masz szybko obsłużyć klienta:)

TakaSeJa
2013-09-21 18:30:21
Ocena: 1(glosow:1)-+
@mesjasz,wcześniej pracowałam w tzw."budżetówce".A do Tesco przeszłam na własne życzenie.Oceniając ludzi po "zawodzie", wystawiasz sobie nie najlepsze świadectwo.Uważasz,że lepiej być na zasiłku,niż pracować "na kasie w Tesco"?Ignorancja z Ciebie aż kipi.To Tesco było otwarte 24 h, więc licząc "po godzinach" Twoje pieniądze, jeszcze bym na tym zarobiła (praca po godzinach),lub mi te "godziny" oddali.To Ty byś stracił swój "cenny czas",bo ja bawiłabym się świetnie (mam strasznie dużo cierpliwości)

TakaSeJa
2013-09-21 18:39:48
Ocena: 1(glosow:1)-+
@kolaszczur-Złośliwość za złośliwość.Napisałbyś skargę,może i udzielili mi "reprymendy" przy kliencie,ale jak tylko zamknęły by się za nim drzwi,poklepaliby mnie po plecach i kazali wrócić do pracy.A po pracy pilibyśmy z dyrektorem czy kierownikiem piwo,kręcąc bekę z tego klienta.Naiwni ci,którzy robiąc zakupy w markecie uważają się "za bogów",bo "klient płaci to klient wymaga".Może zasada ta obowiązuje u prywaciarza,ale nie w hipermarketach.Tam sprzedawcy wciskają kit w "promocyjnej cenie",dopiero wtedy,gdy żaden pracownik już tego nie chce.A pracownicy

TakaSeJa
2013-09-21 18:42:29
Ocena: 1(glosow:1)-+
I zaznaczę jeszcze, że pisałam wyżej o układach w tym markecie, w którym ja pracowałam.Być może w innych jest nieco inaczej.Pozdrawiam

TakaSeJa
2013-09-21 18:47:37
Ocena: 1(glosow:1)-+
ucięło wypowiedź @kolaszczur - ...A pracownicy w tym Tesco to w 90% byli "z rodziny","krewnymi" czy "dobrymi znajomymi" jeszcze spoza pracy.Na jednym dziale pracowała matka, córka, zięć i sąsiadka.Ciężko było kogokolwiek zwolnić, bo stali za sobą murem.

Fred321123
2013-09-20 21:27:38
Ocena: 3(glosow:3)-+
Gość brzmi trochę jak Jack Black :D

thaiboxer81
2013-09-20 20:47:22
Ocena: -3(glosow:5)-+
Świetny pomysł na walkę z pazernością państwa.

zbiczeek
2013-09-20 21:15:29
Ocena: -9(glosow:17)-+
Tylko zlosliwa menda, ewentualnie idiota na taki pomysl moze wpasc. Panstwo zupelnie nic na tym nie straci, a kasjerka niemajaca nic wspolnego z mandatem dostanie wiecej roboty. Kto na tym zyska? Nikt.

jamez
2013-09-20 22:01:57
Ocena: 4(glosow:8)-+
jest od roboty a nie od picia kawy z cieciem

thaiboxer81
2013-09-21 10:12:32
Ocena: 3(glosow:3)-+
zbiczek - a ja myślę że straci. Kasjerka doskonale wie dla jakiej instytucji pracuje. A gdyby więcej kolesi tak zrobiło to ktoś na stołeczku musiałby sobie przeliczyć że wpływy z mandatów owszem są , ale nie ma nimi co szastać bo w to miejsce trzeba zapłacić kasjerkom które są bardziej obciążone pracą przy liczeniu klepaków.

MArcin11122_1M1
2013-09-20 20:37:37
Ocena: 1(glosow:9)-+
ok mandat to mandat za "nic " go nie dostał tylko czemu obarcza tym kasjerkę?

magicznamagda
2013-09-21 08:41:52
Ocena: -1(glosow:5)-+
bo tylko tak może się wyżyć i sobie ulżyć.jeszcze bym zrozumiała gdyby te pieniądze miał w domu jako drobniaki, ale on pobrał posegregowane pieniądze,rozerwał papier i wrzucił celowo do worka a na koniec bezczelnie rzucił przed kasjerką.dla mnie zwykły cham,prostak i zawistnik.

god_gw
2013-09-20 20:26:32
Ocena: 9(glosow:13)-+
Pierwsze słyszę by sprzedawca dyktował mi jakimi pieniędzmi mam płacić za mandat!. No cóż taka jest jej praca by przyjąć te pieniądze. Liczyć nie musi ale wtedy jak będzie w kasie brakowało to już jej zmartwienie liczy się pokwitowanie zapłaty. Z drugiej strony niech liczy w końcu wykonuje tą czynność w swoich godzinach pracy. Gorzej jakby ktoś przyszedł zapłacić miedziakami 5min przed zamknięciem .

ROBI00000000
2013-09-20 19:52:48
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

d_j_siwy
2013-09-20 19:26:52
Ocena: -4(glosow:12)-+
kretyn bo i tak muusiał stracić z pół godziny albo lepiej żeby to przeliczyła -- na jej miejscu bym się nie śpieszył

sicek90
2013-09-20 18:51:11
Ocena: 11(glosow:15)-+
Mamy ułatwiać im życie, kiedy Oni nam utrudniają? Nie e ;p

lukasz0226
2013-09-20 19:42:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Prostytus
2013-09-20 18:46:35
Ocena: 6(glosow:14)-+
W wakacje żydek rostowski za pośrednictwem straży gminnej w Jeżewie zrobił mi zdjęcie warte 250 PLN.Pofatygowałem się do tej wsi 180km i zapłaciłem mandat miedziakami.Z wielką kur.ą na ryju ale z godnością przyjęli kasę.Pani kasjerka liczyła pieniądze,z zegarkiem w ręku, 37 minut.Uświadomiłem pana komendanta że często tędy jeżdżę, punktów się nie boję,a miedziaków mam jeszcze całą taczkę i chętnie zasilę ich kasę.Podziałało!Specjalnie przejechałem za szybko jednego dnia w krótkich odstępach koło czyhającej straży gminnej,i mandat nie przyszedł.

Buahahahah
2013-09-20 19:08:01
Ocena: -7(glosow:13)-+
Jesteś cepem.

quanticox
2013-09-20 19:31:20
Ocena: 6(glosow:8)-+
Wiesz tylko, że jeśli na prawdę chcesz się odegrać to przyjedź 5 minut przed zamknięciem urzędu. W innym przypadku babka na kasie odwaliła swoją robotę, za którą normalnie jej płacili. To ty straciłeś czas i kasę stojąc i czekając aż kasjerka przeliczy drobne... Z drugiej strony to co ona winna...

allejaja
2013-09-20 19:33:48
Ocena: 1(glosow:9)-+
tak napewno wystraszyli sie twoch miedziakow hahaha

zbiczeek
2013-09-20 20:21:45
Ocena: -4(glosow:6)-+
Kazdy kij ma dwa konce. Straz duzo kasy zgarnia, wiec stac ich by np zakupic wplatomat i tylko w nim wplaty gotowkowe przyjmowac. A jesli by wyregulowac szybkosc maszyny w dodawaniu bilonu, to mogloby sie okazac, ze bedziesz stal tak ze 3h i wrzucal po jednej monecie...

Justyna0810
2013-09-20 22:01:19
Ocena: 0(glosow:2)-+
Tak, napewno przy selekcji zdjęć z fotoradaru, komendant OSOBIŚCIE pofatygował się aby przejrzeć zdjęcia, wyłowić to jedno Twoje i wydać rozkaz: "Temu Panu mandaciku nie wysyłać"....

xyz1000
2013-09-20 18:44:52
Ocena: 1(glosow:9)-+
pieniadz to pieniadz. mogł zapłacic nawet 1-centowkami i babka ma ta kase przyjac

Schwab
2013-09-20 23:29:44
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie koniecznie. Nie wiem jak w USA ale w UK drobnymi możesz zapłacić tylko do pewnej kwoty. Powyżej tej kwoty można odmówić przyjęcia pieniędzy.

wiosenka0
2013-09-20 18:18:00
Ocena: 2(glosow:4)-+
gdybyśmy wszyscy tak zrobili to opłatami z fotoradarów sparaliżowalibyśmy urzędy na pół roku, ciekawe kto by na tym wyszedł lepiej... Poza tym - nie ważne czy to banknot 200 zł, czy 1 gr - oba są PEŁNOPRAWNYM ŚRODKIEM PŁATNICZYM i sklepy czy urzędy robią nas w uja bo MUSZĄ przyjąć pieniądz w każdej formie przewidzianej przez ustawodawcę - od 1 gr. po banknot 200 zł. i łaski nie robią. Podobnie w sklepach - to do sklepu należy zabezpieczenie gotówki tak aby mieli wydać a nie wysyłają klienta żeby rozmieniał...

wiosenka0
2013-09-20 18:16:32
Ocena: 0(glosow:6)-+
gdybyśmy wszyscy tak zrobili to opłatami z fotoradarów sparaliżowalibyśmy urzędy na pół roku, ciekawe kto by na tym wyszedł lepiej... Poza tym - nie ważne czy to banknot 200 zł, czy 1 gr - oba są PEŁNOPRAWNYM ŚRODKIEM PŁATNICZYM

Justyna0810
2013-09-20 18:07:50
Ocena: 69(glosow:85)-+
Pieniądz to pieniądz, ich obowiązkiem jest przyjąć taką zapłatę

czapiewski
2013-09-20 22:37:40
Ocena: 0(glosow:2)-+
Masz racje,ale ona jest tylko kasjerka!

heejt
2013-09-21 15:27:14
Ocena: -1(glosow:1)-+
niekoniecznie, sa urzedy czy instytucje ktore dyktuja Ci jak ma wygladac oplata, moze byc np tylko w papierku albo tylko przelewem, lub z karty.

Justyna0810
2013-09-21 17:27:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ale skoro można zapłacić gotówką to nigdzie nie jest napisane jaką, ( mam tu na mysli papierek czy bilon a nie np. walutę). Kasjerki owszem, szkoda, ale zachowanie a właściwie zdanie jakie pada z jej ust że ona tego nie przyjmie, jest nie dopuszczalne.

heejt
2013-09-21 23:02:03
Ocena: -1(glosow:1)-+
no wlasnie w niektorych urzedach jest napisane jaka.

Justyna0810
2013-09-22 21:13:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
W niektórych- nie jest na filmiku powiedziane że w tym konkretnie jest jakiś limit, więc przyjmuję że takowego nie ma.

mer1234
2013-09-19 11:44:02
Ocena: 1(glosow:1)-+
zawsze możecie zapłacić tak za mandat ztm

krzychupnb
2013-09-19 09:35:57
Ocena: 3(glosow:5)-+
hee.. w skarbówce i u komornika mam pare tysi zaległych .. ostatnio stwierdzilem ze pasowalo by zamknac te sprawy.. to sie skarbowka zdziwi jak przyjde:D

franekblog
2013-09-18 22:39:26
Ocena: 0(glosow:2)-+
szkoda, że w polsce płaci się na poczcie lub przelewem.

adam568
2013-09-18 20:36:49
Ocena: 2(glosow:4)-+
popieram niech popracują trochę a nie kawka i kawka

magicznamagda
2013-09-21 08:46:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
a ty chyba bezrobotny i dlatego tak cie ch.j strzela mnie osobiście g..o obchodzi kto co robi,robota i tak musi być wykonana bo nikt za nikogo tego nie zrobi.jak mnie tacy jak ty wk...

kuzyn_cosiek
2013-09-21 17:05:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
magicznamagda - zapraszam do wydziału komunikacji w Cieszynie, jak sobie posiedzisz kilka godzin by załatwić byle pierdołę z którą można się uporać w pięć minut, to inaczej będziesz śpiewać. Tak, koleś na filmie to buc, ale te wszystkie zarzuty wobec urzędasów nie wzięły znikąd. Ch.j to Ciebie strzeli, jak zobaczysz ilu "kolesiów" i "koleżanek" załatwi swoje sprawy poza kolejnością, a ty dalej będziesz siedzieć, na tyłku i czekać, aż na tablicy pojawi się twój numerek. I nie, nie jestem bezrobotnym.

AiG600
2013-09-18 18:53:19
Ocena: 6(glosow:14)-+
Wkurzyła się bo liczyć nie umieją.

transfergaming
2013-09-18 18:44:43
Ocena: 0(glosow:4)-+
Pieniądz to pieniądz nie mogli odmówić :P
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Kiedy domagasz się myślenia u rolnika...
  •  To katotalib. Czy spodziewaliśmy się czegoś innego?
  •  Facet, który nakradnie miliony, śmieje się nam w twarz?
  •  Tak to wygląda

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0