Zaloguj przez FBZaloguj się  lub  Nowe konto
toggle menu
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
amil37  18-08-03, 20:36 Zgłoś
+ 521 -
Dodano: 2018-08-03, 20:36:33   przez: amil37
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 521  Zgłoś nadużycie
85
share Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(122)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
gastryk
    Ocena: 11 (glosow:47)
2018-08-03 20:40:56
No i powiedzcie, jakim trzeba być idiotą, żeby taki tekst zminusować!!!

smok99
    Ocena: -1 (glosow:3)
2018-08-10 00:55:05
Nie zgadzam się aby zabijać nienarodzone dziecko bo jest wpadką. Nie zgadzam się

siak
    Ocena: -3 (glosow:3)
2018-08-06 01:04:57
amil i jego macica... logika poziom lewak - nie możesz wypowiadać się w mojej sprawie, nawet jeśli ona nie jest moja, ale ja mogę wypowiadać się na wszystkie tematy

jacekgucio81
    Ocena: 2 (glosow:2)
2018-08-06 00:39:29
To kobieta rodzi i ma mieć prawo do wyboru nie facet nie rząd tylko matka !!! Bo znam kilku niepełnosprawnych których rząd ma w dupie!!!!

jacekgucio81
    Ocena: 0 (glosow:0)
2018-08-06 00:35:50
To kobieta rodzi i ma mieć prawo do wyboru nie facet nie rząd tylko matka !!! Bo znam kilku niepełnosprawnych których rząd ma w dupie!!!!

cebulak666
    Ocena: -1 (glosow:3)
2018-08-05 12:20:31
mozna sie nie zgadzac ale pisiory wiedza lepiej

honnki
    Ocena: 3 (glosow:9)
2018-08-05 09:47:40
skoro macica jest kobiety i to ona ma wyłącznie decydować to nie zgadzam się na płacenie alimentów.........jej macica jej problem...i to jest sprawiedliwość

legalglog
    Ocena: 3 (glosow:5)
2018-08-05 10:45:06
komentarz usunięty przez użytkownika

gruzawik
    Ocena: 0 (glosow:2)
2018-08-05 20:57:47
niech sobie decyduje, ale jak decyzję wbrew podejmuje, to sa tego konsekwencje, jak brak alimentów na przykład.

globus0024
    Ocena: -3 (glosow:7)
2018-08-05 09:36:13
Jaki jest problem? W Polsce aborcja jest dozwolona w trzech przypadkach.. kiedy jest wynikiem kazirodztwa czy gwałtu... jedy zagraża życiu kobiety... kiedy badania prenatalne wykażą ciężkie upośledzenie płodu... problem w tym że wy chcecie pełnego dostępu do aborcji i to jeszcze refundacji z nfz. Jaki sens ma medycyna prenatalna w przypadku kiedy dziecko będzie można wyskrobać z byle powodu..?

Sealtiel
    Ocena: 2 (glosow:2)
2018-08-05 12:14:29
komentarz usunięty przez moderatora

asia192
    Ocena: 3 (glosow:3)
2018-08-05 13:59:40
Jest dozwolona w 3 przypadkach ale lekarze robią wszystko, żeby minął termin pozwalający usunąć taką ciążę. Dwa, cały czas zygotarianie walczą o całkowity zakaz aborcji. Trzy, żyjesz w średniowieczu. Już dawno nie stosuje się skrobanek.

gruzawik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2018-08-05 21:06:15
taki, że nie wyskrobujesz, malowniczo, dziecka, tylko płód. weź się do podręczników, machnij dyplom i wtedy opowiadaj, że płód to też dziecko, dobra? tymczasem obecna ustawa, jest etycznie nie do przyjęcia: płód jest dzieckiem, ale ze względu na nielegalne pochodzenie lub stan zdrowia, to jakoś nim być przestaje cudownie. tymczasem współczesna wiedza medyczna nie widzi przeciwwskazań natury moralnej, wraz z uzasadnieniem poniżej. tylko błagam o czytanie ze zrozumieniem, i używanie prawidłowej terminologii. dlaczego ignoranci uważają, że mogą coś komuś narzucać? skąd ten przywilej?

gazetny
    Ocena: 3 (glosow:3)
2018-08-05 08:27:32
Już pomijając oczywiste fakty przytoczone przez autora. Po co jakikolwiek zakaz którego nie można wyegzekwować? Wystarczy wyjechać za granicę i zrobić sobie zabieg legalnie. Polska nie może karać kogokolwiek za popełnienie czynu w kraju w którym nie jest to zabronione. Oczywiście jest jeszcze kwestia finansowa ale ja chętnie bym dorzucił grosza na zbiórkę pieniędzy w takim celu. Szpitale poza granicami kraju sobie zarobią.

Dronix
    Ocena: 1 (glosow:7)
2018-08-05 07:07:21
komentarz usunięty przez moderatora

parlan
    Ocena: 1 (glosow:9)
2018-08-05 02:11:45
Zgadzam się na przyjmowanie nieograniczonej ilości muzłów do Europy bo jak wszystkim wiadomo jest to religia która szanuje kobiety i pokój,jak żadna inna na świecie.Tępe,puste,bezrefleksyjne dzidy.Inteligencja na poziomie ameby,logika jak przystało na lewackie aktywistki na poziomie zerowym.

palkora79
    Ocena: -1 (glosow:5)
2018-08-04 23:27:36
Niestety. CHU ja masz do gadania.

ramzesx
    Ocena: -2 (glosow:14)
2018-08-04 23:09:33
Zamiast tych wszystkich nie zgadzam się, wystarczyło dać: domagam się możliwości zabijania na życzenie dzieci póki się jeszcze nie urodziły, bo to nie ludzie.

gruzawik
    Ocena: -7 (glosow:11)
2018-08-04 23:13:18
znajdź mi płody opisane jako dzieci w dowolnym podręczniku medycznym.

SuperGL
    Ocena: 0 (glosow:8)
2018-08-05 00:38:32
więc co to jest, krowa czy twoja stara? noworodek, dziecko, młodzieniec, starzec to nie określenie człowieka?

gruzawik
    Ocena: -5 (glosow:7)
2018-08-05 00:44:53
skamieliny to też człowiek. poczytaj poniżej, przemyśl, wróć z mądrzejszymi pytaniami.

Genialon
    Ocena: -2 (glosow:4)
2018-08-05 09:33:35
Gruzawik, jeżeli płód ma ludzki kod genetyczny, różny od kodu matki to nie jest częścią jej organizmu, tylko osobnym człowiekiem. Fakt, że nie przeżyje poza organizmem matki niczego tu nie zmienia.

gruzawik
    Ocena: -1 (glosow:1)
2018-08-05 21:03:16
jest osobnym organizmem ludzkim. osobą ludzką nie jest, z przyczyn poniżej. czytać! uczyć się! a nie banialuki powtarzać po durniach w sukienkach.

miszczu82
    Ocena: -3 (glosow:7)
2018-08-04 22:56:37
twoje ciało, twoja macica tylko skończ pracować na trasie pod latarnią

QUTAPHONE
    Ocena: 3 (glosow:7)
2018-08-04 21:48:13
no dobrze,ale samo pierd*lenie o tym nie wystarczy,ci co mają w tym interes powinni ruszyć dupska z przed laptopów,komputerów,może nawet wyjść na ulicę.A nie takie suche pierdol*nie w bambus.

psykopunkz69
    Ocena: -6 (glosow:20)
2018-08-04 21:34:21
Z jednej strony nie chcecie, żeby dzieci rodziły dzieci, ale z drugiej strony popieracie ruch zapoczątkowany przez ludzi, którzy chcieli uznać pedofilię jako normalną orientację seksualną. Zapominacie też, że by zapłodnić kobietę potrzebny jest mężczyzna, a ten też powinien mieć coś do powiedzenia.

gruzawik
    Ocena: -4 (glosow:10)
2018-08-04 21:57:59
a czy ten mężczyzna jak nie chce, to też ma mieć coś do powiedzenia?

kary1977
    Ocena: 0 (glosow:6)
2018-08-04 22:05:05
Watykan od wieków popiera pedofilię a ty jakiegoś ruchu się czepiasz?

psykopunkz69
    Ocena: 1 (glosow:7)
2018-08-04 22:05:35
Przeczytaj na głos to co napisałeś i doszukaj się w tym sensu.

psykopunkz69
    Ocena: -1 (glosow:7)
2018-08-04 22:09:07
To, że Watykan popiera pedofilię uważają tylko lewicowe kukiełki.

gruzawik
    Ocena: -1 (glosow:5)
2018-08-04 22:27:55
jak rozumiem twoją zawoalowaną chęć decydowania za kogoś, kto będzie w ciąży, a ewentualnie też matką, uważasz, że gdy mężczyzna chce dziecka, to abortować nie wolno, ale jesli nie chce, to wtedy taki sam przymus? czy tylko jedna strona ma miec uprawnienia, mimo nawet, że druga strona takowymi, symetrycznie stosowanymi, się w ogóle brzydzi. mam wrażenie również, że owa chęć regulowania płciowości in minus, szczególnie widocznie podłą w barbarzyńskiej propozycji sterylizacji, to skowyt zazdrosnego, może nawet prawiczka, bo każdy mężczyzna z kobietą jedynie in plus by regulował:)

psykopunkz69
    Ocena: 4 (glosow:10)
2018-08-04 22:39:07
Tak się składa, że mam dziecko z przypadku i nigdy nie przeszło mi przez myśl, żeby usunąć, bo nie jestem gotowy tylko jak na mężczyznę przystało wziąłem to na klatę i wychowuję. To wy zboczency chcecie się skrobać na potęgę, bo jesteście wypaczeni moralnie chcąc się pryczyć z każdym kto się nawinie. Jeżeli nie chcesz zajść w ciążę to nie uprawiaj seksu.

psykopunkz69
    Ocena: 1 (glosow:7)
2018-08-04 22:40:21
I żebyście się zesssrali to nie ma przyzwolenia na aborcję na życzenie.

gruzawik
    Ocena: -1 (glosow:5)
2018-08-04 22:40:46
smutne masz życie...

psykopunkz69
    Ocena: 1 (glosow:7)
2018-08-04 22:44:10
Tak, mam smutne życie, bo nie popieram aborcji na życzenie. Typowe lewackie myślenie.

malgolina
    Ocena: 1 (glosow:3)
2018-08-04 22:44:57
Psykopunkt, a aborcja w związku z ciężkim uszkodzeniem płodu albo zagrożeniem życia matki?

gruzawik
    Ocena: -3 (glosow:3)
2018-08-04 22:45:40
a żebyś się zes.ał, to jest: weź gazetę do ręki. otwórz internet. kopnij się za dowolną granicę-wszyscy się mylą, tylko garstka oszołomów pragnie za kogoś w kwestii własnego ciała decydować i życia. i g.no cię obchodzi, czy aborcja z gwałtu, wpadki, niezadziałania antykoncepcji czy, bo debilka do niczego innego się nie nadaje, a już na matkę to najmniej. naczytałeś się pisemek spod znaku rycerza niepokalanej, tupiesz nóżką, jak mały Kazio.

gruzawik
    Ocena: -3 (glosow:3)
2018-08-04 22:46:40
a kto ci każe popierać? nie chcesz, nie rób. dlaczego uważasz, że masz prawo zabraniać? bo tak?

malgolina
    Ocena: 3 (glosow:3)
2018-08-04 22:48:27
Odnoszę wrażenie, że nie pozwalasz dopuścić do siebie myśli, że nie wszystkie kobiety chcą aborcji na życzenie. Niektóre chcą, aby pozostały zapisy, które obowiązują obecnie w trzech przypadkach, choć są zakusy, aby i tego zabronić.

gruzawik
    Ocena: -2 (glosow:2)
2018-08-04 22:53:11
bo to konsekwencja dania sobie wmówić, że płód to dziecko-skoro dzieci ułomnych, z przestępstwa, lub szczególnie wykańczających sie nie zabija, to i ciąży usunąć nie wolno. jak się w takie durnoty, jak brak zasadniczych różnic między płodem a dzieckiem, wierzy na słowo kolesiom, co sami dobrowolnie zadeklarowali trzymać się z dala od babów, zamiast medycynie, biologii, fizjologii i czemu tam jeszcze, to to są logiczne konsekwencje takiego poglądu.

psykopunkz69
    Ocena: 0 (glosow:0)
2018-08-04 22:54:49
Nie popieram i jestem przeciwny. A tak z innej beczki panie guzawik, czy popierasz liberalizację dostępu do broni?

gruzawik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2018-08-04 22:56:27
nie popieraj sobie, czemu zabraniasz?

psykopunkz69
    Ocena: 0 (glosow:2)
2018-08-04 22:58:57
Zadałem ci pytanie, odpowiedz.

gruzawik
    Ocena: -3 (glosow:3)
2018-08-04 23:01:12
a dokłądniej: czemu zabraniasz KOMUŚ? życia osobniczego jeszcze nie ma, jak dobrze wiesz z innej dyskusji ze mną na ten temat, masz jakieś swoje widzimisię, proszę bardzo, ale co cię obchodzi, że ktoś twojego, nieco dziwacznego, uczciwie mówiąc, poglądu nie podziela, a ma inny, i, przede wszystkim, nawet o istnieniu tej osoby pojęcia nie masz.

gruzawik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2018-08-04 23:03:09
ja tobie też: kto ci dał prawo wiedzieć lepiej, niż zainteresowane?

psykopunkz69
    Ocena: -1 (glosow:3)
2018-08-04 23:04:10
Uciekasz od odpowiedzi na moje pytanie, dlaczego?

psykopunkz69
    Ocena: 1 (glosow:3)
2018-08-04 23:05:29
Nie chcesz odpowiedzieć, bo nie popierasz co psuje twój światopogląd wolnego wyboru i decydowania o sobię.

gruzawik
    Ocena: -3 (glosow:3)
2018-08-04 23:08:17
bo zmieniasz temat, a na moje pytanie nie odpowiedziałeś-skąd wiesz lepiej niż osoby zainteresowane, w tym medycyna? po raz nie wiem który.

psykopunkz69
    Ocena: 1 (glosow:3)
2018-08-04 23:16:39
Po twoim pytaniu odpowiedziałem, i odrazu zadałem swoję, na które już nie odpowiedziałeś, bo twoja odpowiedź, jak już wspomniałem, popsuła by twój tok myślenia.

gruzawik
    Ocena: -3 (glosow:3)
2018-08-04 23:19:31
wpadłeś? masz? i gitarra, nie wiesz co straciłeś, co prawda, bo ja nie wpadłem, a też mam. jakoś trzeba też wziąć na klatę, ze nie wszyscy tak muszą, a ty nie możesz znaleźć rozumnego powodu, dla którego by musieli. tylko imbecyl może porównywać takie rzeczy, jak wzmożona smiertelność wśród już urodzonych, i dowolność nie dopuszczania do urodzenia w ogóle, albo udowodnij, że płód usunięty to jak zastrzelony.

gruzawik
    Ocena: -2 (glosow:2)
2018-08-04 23:24:06
ja cię nie pytam CZY popierasz, tylko DLACZEGO komuś zabraniasz. odpowiedź "bo tak, i już" masz na mysli? bo cię obchodzi, co kto z kim i kiedy robił? bo za każdym razem, jak seks uprawiasz, to liczysz się z ciążą? biedaku...

psykopunkz69
    Ocena: 1 (glosow:5)
2018-08-04 23:25:42
Mam bardzo rozumny powód, moralny powód. Ty jako leming tego nie zrozumiesz.

psykopunkz69
    Ocena: 3 (glosow:3)
2018-08-04 23:27:35
Zabraniam, bo to leży w moim moralnym obowiązku, bo uważam, że to słuszne, ok. To teraz odpowiedz na moje. Czy jesteś za liberalizacją dostępu do broni?

gruzawik
    Ocena: -2 (glosow:4)
2018-08-04 23:34:12
już ci odpowiedziałem: zauważam różnicę między strzelaniem do ludzi w imię wolności poglądów a usuwaniem płodu z waznych przyczyn. skoro za pierwszym razem odpowiedzi nie zrozumiałeś, to nie istnieje szansa, ze ja twoje skrupuły moralne, oparte na ignorancji uporczywie lekcewazącej stanowisko nauk kompetentnych, jakims rozumnym argumentowaniem rozwieję. emocjonalnie podchodzisz do płodu, ale przedmiotowo do kobiety. to interesująca moralność, dla psychopatologa prędzej, niż dla mnie. uważasz, ze coś ci daje prawo stawiać swoją moralność wyżej? a z gwałtu można? czy też nie?

psykopunkz69
    Ocena: 2 (glosow:4)
2018-08-04 23:34:34
I tak kretynie, zawsze gdy uprawiam seks liczę się z ciążą, dlatego korzystam z pewnego rozwiązania technologicznego zwanego prezerwatywą.

psykopunkz69
    Ocena: 1 (glosow:1)
2018-08-04 23:36:19
Ale odpowiedź krótko tak czy nie?

gruzawik
    Ocena: -2 (glosow:4)
2018-08-04 23:39:17
biedaku... a jak pęknie? to do drużyny piłkarskiej będziesz zbierał, czy porzucisz te zabawy? z gwałtu lub kazirodztwa wolno usunąć, czy Rimini trzeba przywołać? żeby urodziła i oddała, a najlepiej, kochała jak swoje... bo skoro wolno, to podopieczna fritzla mogłaby też swoje młodociane utopić, czy jednak jest różnica między płodem a dzieckiem? czy legalność pochodzenia decyduje? czy czcesz jakiejś zgwałconej kobiecie doradzać? jakie masz ku temu kompetencje? dobre samopoczucie? to mało, wiedzy liźnij w temacie, pomyśl o kimś , a nie o własnym komforcie.

psykopunkz69
    Ocena: 2 (glosow:4)
2018-08-04 23:44:16
Dalej nie odpowiedziałeś na moje pytanie, kręcisz, odpowiadasz wymijająco a odpowiedz jest prosta "tak" lub "nie" i ja już wiem co ty byś odpowiedział, po czym bym cię zmiażdżył merytoryką, więc nie chcesz odpowiadać. To normalne u lewaków prowadzić w ten sposób dyskusję. Jesteś prawdziwym lemingiem. Miłej nocy ci życzę.

Wiatropylny
    Ocena: 2 (glosow:4)
2018-08-04 23:50:55
gruzawik, "dziecka, zanim się nie urodzi, jeszcze nie ma"? Serio? 2012 rok, Seul. Po 21 tygodniach i 5 dniach rodzą się bliźniaki - chłopiec i dziewczynka. Do 22 tygodnia mówi się o poronieniu a nie porodzie. Dziewczynka przeżyła, chłopiec niestety zmarł 2 miesiące po urodzeniu (jakaś infekcja). Rekord w USA to przezycie wcześniaka po 21 tyg i 6 dniach. Współczesna medycyna potrafi bez większych problemów zapewnić przeżycie większości wcześniaków od 30 tygodnia. To wg Ciebie nie są dzieci? A co?

gruzawik
    Ocena: -2 (glosow:2)
2018-08-04 23:58:22
no to trzeba przesunąć granicę, bo jak sam napisałeś, urodziły się. to nie oznacza jedynie wydostały na świat, bo wtedy mówimy o martwo urodzonych, a o podjęciu czynności życiowych właściwych dla noworodka również. i chocbyśmy się nauczyli otrzymywać dzieci bez porodu, to dopóki czynności owych nie podejmą, to ze względu na pewne różnice będą nadal płodami, niezaleznie od terminu. proste? jak połoznictwo:)

gruzawik
    Ocena: -2 (glosow:2)
2018-08-05 00:00:06
trzeci już raz:co to ma do rzeczy? jestem przeciw, bo czyjeś prawo do obrony nie może powodować wzrostu zagrożenia dla pozostałych, nie potrafiących lub nie chcących w ten sposób z tego prawa korzystać. poza tym mi to nie potrzebne. wciaż pytam: dlaczego uważasz, że wiesz lepiej, niż fachowcy? pytam też o gwałt i kazirodztwo: jak ma być? odpowiedz, krętaku, bo o miażdżeniu to mozesz pomarzyć, skoro trzeci raz odpowiadam, a ty ani razu sensownie nie umiesz, tylko foszek: bo tak, bo nie, nie zrozumiesz... jak z gwałtem?

Wiatropylny
    Ocena: 1 (glosow:3)
2018-08-05 00:05:24
Heh. Czyli, będąc "w brzuchu" mamy to nie jest dziecko? Dopiero wydobycie na zewnątrz czyni człowieka? Szkoda gadać...

gruzawik
    Ocena: -3 (glosow:3)
2018-08-05 00:12:22
czytaj ze zrozumieniem: nie wydobycie, a uruchomienie zorganizowanej pracy kory mózgowej, stanowiącej, według najlepszej współczesnej wiedzy medycznej, wyznacznik zycia osobniczego. efektem jest pojawienie się tonusu mięśniowego, fal EEG, takie tam, szczegóły... u takich wcześniaków zdarza się, że żadne zabiegi resuscytacyjne nie przynoszą efektu, i to jest martwo urodzony. urodził się, wszakże martwy, życia nie podjął osobniczego, bo nie o biologiczne przecież chodzi, to i w zwłokach pod respiratorem kołacze. i to z całkiem realnym już osobniczym, nieobecnym...

tasman48
    Ocena: -2 (glosow:2)
2018-08-05 08:35:05
czyli zwykły frajer z ciebie, ktoś zaru**ał, a ty utrzymujesz lamusie. Ty mi masz mówić jak mam żyć poj*bie, kim ty jesteś???, co z ciebie za autorytet???

tasman48
    Ocena: 0 (glosow:0)
2018-08-05 08:38:47
Takich jak ty powinno się kastrować z urzędu, żeby się nie plęgła ta patologia

Zbowidowiec
    Ocena: 0 (glosow:2)
2018-08-05 08:41:46
zamknij żeś się już ty korwinisto nienormalny. wszędzie musicie wtrącić te swoje trzy grosze. z wolnością macie tyle wspólnego co nic.

Zbowidowiec
    Ocena: 0 (glosow:0)
2018-08-05 08:46:16
Nie popieramy dostępu do broni palnej bo to zagraża wolności innych.

psykopunkz69
    Ocena: -1 (glosow:1)
2018-08-05 09:10:17
Nie popierasz dostępu do broni, bo jesteś zwykły ubek. Jak miałbym zabrać komuś wolność tym, że posiadam coś tylko dla siebie? Argument z doopy.

psykopunkz69
    Ocena: 0 (glosow:2)
2018-08-05 09:12:39
Zresztą ciebie nikt o nic nie pytał, Jaruzelski.

Zbowidowiec
    Ocena: -2 (glosow:2)
2018-08-05 09:46:48
nasze społeczeństwo nie dorosło do posiadania i posługiwania się bronią. zresztą wy chcecie tą broń wcale nie do samoobrony tylko do zabijania ''lewaków''.

psykopunkz69
    Ocena: 2 (glosow:2)
2018-08-05 11:46:32
Mam w domu broń czarnoprochową, nóż siekierę i te przedmioty także mogą posłużyć do zabijania a mimo to nie zabijam. Niektórzy lewacy też chcą mieć łatwiejszy dostęp do broni. Mogę się posłużyć taka samą logiką jak ty: jeżeli zalegalizujemy aborcję na życzenie to kobiety zaczną masowo usuwać ciążę, lewaczku.

psykopunkz69
    Ocena: 1 (glosow:3)
2018-08-05 11:49:44
A zresztą kim ty jesteś, żeby mówić nam, do czego my dojrzeliśmy, a do czego nie. Komuchy nas rozbroiły, i komuchy chcą utrzymać ten stan rzeczy.

kary1977
    Ocena: 0 (glosow:0)
2018-08-05 19:17:33
Psykopunkz przeczytaj od ilu lat można uprawiać sex w Watykanie.

psykopunkz69
    Ocena: 0 (glosow:2)
2018-08-05 19:39:16
Czytam i widzę, że od 18, ale masz trochę racji, bo dopiero papież Franciszek podniósł ten próg z 12lat.

gruzawik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2018-08-05 23:01:02
a jakie masz uzasadnienie dla tego moralnego obowiązku, po przeczytaniu, i, zakładam, zrozumieniu stanowiska medycyny? coś ci sie nie zgadza? gdzie? że jak mózg popsujesz, to masz inną osobę czasami? że na tym bycie człowiekiem polega, a nie na zawartości genotypu? boć i kura ma odmienny, a zajadasz i jajka, i kurczęta, świetnie przy tym odróżniając jedno i drugie. masz moralny pogląd oparty o emocje jedynie, wbrew rozumowi, co gorsza. ponatrząsałem się nieco, ale do rzeczy: co ma być po gwałcie, pytam uporczywie. wolno, czy nie?

basik23
    Ocena: 0 (glosow:0)
2018-08-04 20:43:30
komentarz usunięty przez moderatora

TERPENTYNA
    Ocena: 6 (glosow:8)
2018-08-04 20:37:00
kobiety powinny mieć prawo do decydowania o własnym ciele.przecież nie wszystkie polecą się skrobać.rządzący robią takie ustawy aby przypodobać się klerowi

Bellatriks_L
    Ocena: -3 (glosow:11)
2018-08-04 20:23:00
Ja nie zgadzam sie na aborcje z prostego powodu. Jeśli uznamy że nie opłaca się rodzić chorego dziecka to następnym krokiem będzie nieopłacalność leczenia emerytów i nieuleczalnie chorych czyli przemysłowa eutanazja

gruzawik
    Ocena: 0 (glosow:6)
2018-08-04 20:53:12
dziecka, zanim się nie urodzi nie ma jeszcze, a emeryci już są od dawna...

SuperGL
    Ocena: -1 (glosow:5)
2018-08-05 00:40:25
jak są to może ich nie być, tak jak homoseksualizmu na liscie chorób.

gruzawik
    Ocena: -1 (glosow:3)
2018-08-05 06:27:45
nigdy nie było, a nie ma tym bardziej, im więcej o życiu płodowym wiemy, między innymi dzięki badaniom sponsorowanym właśnie przez..."pro life" :) trochę jak płaskoziemcy...

asia192
    Ocena: 0 (glosow:0)
2018-08-05 14:03:31
A co z uczuciami i psychiką kobiety w ciąży? Aha... o tym nie pomyślałeś... standard. Asystenci mengele też o tym niemyśleli znęcając się nad ciężarnymi.

Transluk1
    Ocena: -5 (glosow:7)
2018-08-04 20:10:03
przecież takie przepisy prawa obowiązują teraz więc po co to?

asia192
    Ocena: 1 (glosow:1)
2018-08-05 14:04:40
Włącz internet, telewizor, radio. Cokolwiek. Zygotarianie na siłe próbują wcisnąć całkowity zakaz aborcji. Chcą karać kobiety za poronienia. Jednym słowem szykuje się Salwador.

ukaszszulta
    Ocena: 2 (glosow:4)
2018-08-04 09:53:29
komentarz usunięty przez moderatora

Pablito86
    Ocena: 6 (glosow:6)
2018-08-04 00:06:23
komentarz usunięty przez moderatora

amenhotep
    Ocena: 4 (glosow:6)
2018-08-03 23:40:28
I chociaż jestem facetem - też brak mojej zgody...

Asp_Kulson
    Ocena: -5 (glosow:27)
2018-08-03 21:34:03
To się wysterylizuj, wtedy będziesz się mogła tłuc do woli, bawić w słoneczko i w kolejarza, wówczas twoją pi...ą nie będą się interesować politycy!!! Zabicie dziecka to nie jest decydowanie o sobie!!! STERYLIZACJA KU>WY!!!!!

gastryk
    Ocena: 2 (glosow:12)
2018-08-03 21:40:28
@ asp-kulson---czasem dobrze piszesz, ale teraz to co napisałeś jest głupie i powinieneś się pokajać. Zapytaj mamę o zabawy ówczesne! (z małej litery --celowo)

Asp_Kulson
    Ocena: -2 (glosow:10)
2018-08-03 22:00:57
Odpowiedzialność!!! Ten kto jej nie ma niech chodzi zakuty w blaszane majtki!!!! Zgoda rządu na zabijanie dzieci kolidowałaby z programem 500-!!!!

gruzawik
    Ocena: 0 (glosow:4)
2018-08-03 22:31:42
jakbyś się rowerem pod autobek wp..lił, to przypomnę ci o odpowiedzialności, kulson:)

gruzawik
    Ocena: -3 (glosow:11)
2018-08-03 22:33:20
kulsonie aspirujący,medycyna twierdzi, że dzieci są po urodzeniu, nikt ich nie chce zabijać...

Asp_Kulson
    Ocena: -2 (glosow:12)
2018-08-03 22:34:50
Tak a kobieca piczka to magiczna brama przemiany, takie gwiezdne wrota!!!

Asp_Kulson
    Ocena: 2 (glosow:10)
2018-08-03 22:37:53
Piszemy o dzieciach nienarodzonych a nie o ruchu drogowym, poza tym nie jeżdżę rowerem tylko zapi....am!!!!

gruzawik
    Ocena: -3 (glosow:9)
2018-08-03 23:08:03
nie ma dzieci nienarodzonych, i nic w tym magicznego, mozna i przez CC. efekt ten sam: podjęcie zorganizowanej pracy mózgu stanowiącej o byciu osobą. tak jak nie ma młodych staruszek czy drewnianych kamieni.

gruzawik
    Ocena: -5 (glosow:7)
2018-08-03 23:17:27
dlatego napisałem wp..lił:) kto ci wmówił dzieci nienarodzone? weź podręcznik embriologii, pediatrii, fizjologii czy dowolny inny, gdzie wspomniano o płodach i dzieciach. wszędzie te nazwy są przypisane do pewnych stadiów rozwolu organizmu. coś, dość precyzyjnie, oznaczają. jak sobie poród jeden czy drugi, z różnymi skutkami, odbierzesz, to o znaczeniu owej różnicy będziesz mógł rozprawiać, a póki co, to zamiast demagogów posłuchaj profesjonalistów, OK?

Asp_Kulson
    Ocena: 1 (glosow:11)
2018-08-03 23:47:40
gruzawik weź przestań pieprzyć, dyskusja w temacie już była, wiem że jesteś weterynarzem :)

Asp_Kulson
    Ocena: 1 (glosow:13)
2018-08-04 00:02:22
Co byś nie wpisał w wyszukiwarkę to wszędzie dziecko od poczęcia do narodzin a to że ty naczytałeś się głupot z książek napisanych przez nawiedzonych pseudo-lekarzy to inna sprawa. Rozwiązanie problemu jest tak proste STERYLIZACJA i dyskusja o tym w jakim momencie dziecko staje się dzieckiem odejdzie w niepamięć. Co myślisz o mojej recepcie na ten problem?

gruzawik
    Ocena: 3 (glosow:7)
2018-08-04 06:21:02
myślę, że Lem miał rację, co do internetu...

psykopunkz69
    Ocena: -2 (glosow:6)
2018-08-04 21:39:41
Nie wiem dlaczego to mówię, ale kulson ma rację. Nie chcesz zachodzić w ciążę to się "wysterylizuj". Płód może i nie jest jeszcze dzieckiem, ale jest przedstawcielem tego samego gatunku i nie wolno tak lekkomyślnie decydować o jego byciu lub niebyciu.

gruzawik
    Ocena: -3 (glosow:3)
2018-08-04 21:55:25
zwłoki respiratorem też są, a o życiu decydujemy. i to takim, które już zaistniało w ogóle. w 5ciu się nie da lekkomyślnie. dlaczego ci się zdaje, że kobiety podejmują decyzję o aborcji lekkomyślnie? dlaczego jak ktoś nie chce mieć dzieci w pewnym wieku, potem, powiedzmy po 25 nie zechce? bo komuś się kontrola cudzej d.py marzy, to się ma wysterylizować dodatkowo? groza. jesteście zwichnięci, nie gadam z wami dalej:\

malgolina
    Ocena: 1 (glosow:5)
2018-08-04 21:57:39
A co jeśli kobieta chce zajść w ciążę, ale po jakimś czasie dowiaduje się o tym, że dziecko będzie warzywem, albo, że podczas porodu istnieje ryzyko utraty życia?

psykopunkz69
    Ocena: 3 (glosow:7)
2018-08-04 22:03:42
Tu nie chodzi o kontrolę czyjeś doopy. Nie ma przyzwolenia na aborcję na życzenie i koniec. Odpowiedzialność dla lewicy w ogóle nie istnieje. Zawsze możesz jechać do Szwecji i tam się wyskrobać.

gruzawik
    Ocena: -1 (glosow:3)
2018-08-04 22:29:49
przypomnisz o odpowiedzialności, jak sobie nogę złamiesz, czy sam do Szwecji pojedziesz? fajny argument: nie, bo nie. przyzwolenie kogoś zmusza? wiesz lepiej od samych zainteresowanych, co dla nich dobre?

psykopunkz69
    Ocena: 4 (glosow:4)
2018-08-04 22:42:12
Idź już guzawik dymac swoje kury i skrob je ile tylko chcesz. Złamaną nogę z aborcją porównujesz.

gruzawik
    Ocena: -4 (glosow:4)
2018-08-04 22:49:01
taka sama procedura medyczna jak każda inna, podobnież kwestia odpowiedzialności: jak się łazi, skacze, to można nogę złamać. inna procedura? bo kto tak powiedział? panowie w sukienkach? ktoś prócz nich? jakiś uniwerek, katedra medyczna, izba?

psykopunkz69
    Ocena: 6 (glosow:6)
2018-08-04 23:13:01
Człowieku rzesze ludzi są przeciwko. Dlaczego myślisz, że ten cały cyrk powodują tylko klechy? Jest mnóstwo ludzi, którzy są przeciwni, ale tylko nieliczni udzielają się na wiosce, bo wiocha stała się zbiegowiskiem lewicowych lemingów.

gruzawik
    Ocena: -3 (glosow:3)
2018-08-04 23:44:08
jesteś za referendum? tak jakby w głosowaniu można było ustalać fakty... rzesze biologów, lekarzy, profesorów, po całym swiecie się dobijają, a głupia tłuszcza skrobie się na potęgę, bo rządy nie potrafią tego zabronić... hahahahaa!!!

gruzawik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2018-08-04 23:53:25
komentarz usunięty przez użytkownika

asia192
    Ocena: 1 (glosow:1)
2018-08-05 14:06:29
Sterylizacja w polsce jest nielegalna. Tak, że skasuj ten komentarz bo się ośmieszasz.

gruzawik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2018-08-05 22:44:10
choć pokątnie oczywiście dostępna. dla mężczyzn, bo łatwo i skutki mozna odwrócić. w ostateczności i in vitro. albo weź na klatę, dzieci nigdy nie miej, bo nie chciałeś jak miałeś lat 20:) albo mniej... sam nie pukaj, jak nie chcesz mieć dzieci, co ci do innych? jakie masz uprawnienia trenerskie, żeby się w temacie wypowiadać? żeby było śmieszniej, to powtarzasz brednie gości, co sami niepukanie dożywotnie deklarując, w temacie owym, jego konsekwencji, wypowiadają się z namaszczeniem:) strażnik haremu się znalazł, zakichany po pas.

arachnea
    Ocena: -4 (glosow:12)
2018-08-03 21:07:26
komentarz usunięty przez moderatora

gastryk
    Ocena: 4 (glosow:14)
2018-08-03 21:10:34
Co niby się robi nudne???, to , że kobiety chcą decydować o sobie???

arachnea
    Ocena: -1 (glosow:13)
2018-08-04 09:47:41
komentarz usunięty przez moderatora

psykopunkz69
    Ocena: -2 (glosow:4)
2018-08-04 21:42:19
Arachnea przecież ty jesteś feministką, a przynajmniej takie sprawiasz wrażenie.

gsk08_15
    Ocena: -8 (glosow:10)
2018-08-03 20:55:51
Ty się nie zgadzaj, a my wiemy lepiej!

an12an12
    Ocena: 1 (glosow:3)
2018-08-03 20:53:37
zróbmy REFERENDUM i po sprawie.

gastryk
    Ocena: 11 (glosow:47)
2018-08-03 20:40:56
No i powiedzcie, jakim trzeba być idiotą, żeby taki tekst zminusować!!!

muttley13
    Ocena: 2 (glosow:16)
2018-08-03 21:49:58
Wystarczy uważać że, kilkudniowy zlepek komórek jest ważniejszy od zdrowia i życia kobiety i już można minusować

Asp_Kulson
    Ocena: -7 (glosow:21)
2018-08-03 22:02:54
muttey ty w tej chwili jesteś kilkudniowym zlepkiem komórek, gdyby to ode mnie zależało kazałbym takie nieznaczące coś jak ty zutylizować!!!!

muttley13
    Ocena: 0 (glosow:8)
2018-08-03 22:21:17
Myślałeś o odwyku ?

Asp_Kulson
    Ocena: -8 (glosow:12)
2018-08-03 22:41:05
Żebrzesz o plusy, gdzie twój honor?

szikaka09
    Ocena: -2 (glosow:4)
2018-08-05 01:25:23
Kulsonik ty za to żebrzesz o wpierdrol lamusie. Matka wie, że ćpiesz?
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Kino akcji. Wzorowa postawa policji.
  •  Podpisuję się.
  •  Kto jest za ?
  •  To był prawdziwy fachowiec!
Który powstrzymał go przed rysowaniem samochodów. Zapomniał, że nie jest już w internecie.
główna
vashek  18-06-05, 17:59 Zgłoś
+ 361 -
Dodano: 2018-06-05, 17:59:53   przez: vashek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 361Skomentuj (51) | Zgłoś nadużycie
10
share Udostępnij inaczej

kawusia facebook hopaj stars

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.