lub  Do³±cz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
g³ówna
Dodano: 04.09.2017, 22:39:15   przez: jurek1102
 Oceñ:  Zag³osuj na TAK!   Zag³osuj na NIE!  | Ocena: 145  Zg³o¶ nadu¿ycie
Ukryj komentarze(95)Dodaj komentarze
Aby dodaæ komentarz musisz siê zalogowaæ
 Najwy¿ej oceniony komentarz:poka¿
lalecznik
2017-09-04 22:59:55
Ocena: 12(glosow:30)-+
"Demokracja siê koñczy wtedy, kiedy w³adza odkryje, ¿e mo¿na kupiæ ludzi za ich w³asne pieni±dze" Alexis de Tocqueville XIX wiek.

sroka1990
2017-09-14 15:15:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
I dlatego Shetyna chce rozszerzyæ 500+ na kazde dziecko? Sami socjalisci.

orionzx
2017-09-05 18:15:41
Ocena: 3(glosow:13)-+
Liczba osób w RFN ¿yj±cych z zapomogi socjalnej wynosi 25,9 mln.Zapomoga wynosi obecnie 404 euro w przypadku osoby samotnej, 364 euro na osobê w przypadku ma³¿eñstw. Dzieci, w zale¿no¶ci od wieku, otrzymuj± 237 do 306 euro. Dodatkowo pañstwo pokrywa tak¿e koszty czynszu i ogrzewania.Masz problemy z jakimi¶ och³apami 500+?¯a³ujesz pieniêdzy dla dzieci?Te 500+ to s± och³apy w porówniu z socjalem w Niemczech,W.Brytanii,Francji,Holandii,Belgii,tam nikt nie wypomina dzieciom ¿e dostaj± pomoc egoisto jurek1102.Los jest okrutny i kiedy¶ ciebie spotka bieda,zobaczysz jak to jest jak twojego pokroju wy

titimo
2017-09-05 21:34:00
Ocena: 0(glosow:2)-+
Czyli lewacka Europa jest naszym wzorem.

Townsville
2017-09-05 22:15:36
Ocena: -1(glosow:1)-+
W Holandii rodzinne jest co kwartal i wynosi Bedragen kinderbijslag bedrag in euro vanaf 3e kwartaal 2017 (betaling op 2 oktober) 0 t/m 5 jaar 6 t/m 11 jaar 12 t/m 17 jaar Per kind € 200,59 € 243,57 € 286,55

m_a_c_i_e_k_85
2017-09-05 23:28:18
Ocena: -1(glosow:3)-+
Bieda... a to ciekawe ilu takich biedaków przyby³o z Afryki bo us³yszeli, ¿e w Europie to pieni±dze za darmo rozdaj±. A biedne dzieci w Polsce s± g³ównie przez nieporadno¶æ ich rodziców i stawianie ponad przysz³o¶æ ich potomstwa co najmniej butelki dziennie wypitego piwa i od dwóch do trzech paczek dziennie papierosów. Uczenie Wi¶niewskiego, ¿e mo¿e dostaæ pieni±dze za darmo, które wcze¶niej odebrano Kowalskiemu, to na prawdê szczytny cel.

tomassii
2017-09-06 14:10:22
Ocena: -1(glosow:1)-+
orion, to niech homo-socjalisty pi-e-s, przestanie podpinac sie pod prawice konserwatywna. Takowej puki co w Polsce nie ma. I moze tez przy okazji oswiec mnie, czym jest Polski konserwatyzm.

Townsville
2017-09-09 02:00:54
Ocena: -1(glosow:1)-+
Nie wiem ktory palant dal mi minusa, ale swiadczy o nim ze w dopie byl goowno widzil. Doksztalc sie matole

awesomebeauty
2017-09-05 17:02:16
Ocena: 0(glosow:6)-+
Zelazna to ona byla jakby wylazla wtedy do ludzi na ulice za ten burdel co im narobila. Ostatnio zamkneli wlasnie jedna z ostanich kopalni co rozpieprzyli i rozkradli tak jak u Nas. Prawdopodbnie u Nas mieli te same wytyczne i instrukcje co tam a ze kobieta to sie lepiej do tego nadala bo jako kukielka sie lepiej sprzedala.

helios323
2017-09-05 16:38:29
Ocena: 3(glosow:7)-+
Pare lat temu mówili o Polsce zielona wyspa i jeszcze trochê to rzeczywi¶cie by trawa tylko zosta³a

mikojan321
2017-09-05 15:34:23
Ocena: 0(glosow:10)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

tomassii
2017-09-06 18:44:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
najwiekszy glab na wsi dostal zapomoge i pierdzieli.

awesomebeauty
2017-09-05 15:14:11
Ocena: -2(glosow:8)-+
A co moze kapitalizm to lepszy jest? To samo gowno. Wszytskie te izmy zostaly stworzone do jednego by z tego najbeidniejszego wysysac jak najwiecej. Ta sama twarz tylko inny makijaz. A ta ze zdjecia to napewno nie jest zaden autorytetbo w anglii rozpieprzyla wszystkie zwiazki zawodowe i pracodawcy robia i robiliz ludzmi co chca.

m_a_c_i_e_k_85
2017-09-05 15:49:57
Ocena: 1(glosow:5)-+
A sk±d wiesz kiedy nigdy prawdziwego kapitalizmu nie zazna³e¶?

awesomebeauty
2017-09-05 17:03:18
Ocena: 1(glosow:1)-+
Co prawda to prawda

overconscious
2017-09-05 13:42:19
Ocena: 3(glosow:5)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

overconscious
2017-09-05 13:54:38
Ocena: 4(glosow:4)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

awesomebeauty
2017-09-05 15:18:32
Ocena: 2(glosow:4)-+
Masz racje obecny system jest to system wyzysku klasy robotniczej. Niektorzy pracuja ciezko cale zycie i nie stac ich na kawalerke, a niektorzy maja po 40 mieszkan na podwynajem dla tych roboli. Przeciez to nic innego jak wyzysk i polska panszczyzniana i niewolnicza. Chore...

m_a_c_i_e_k_85
2017-09-05 15:45:57
Ocena: 0(glosow:4)-+
A w³a¶nie, co mo¿esz powiedzieæ o Chile po przewrocie Pinocheta?

overconscious
2017-09-05 18:51:34
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

jakub1975wawa
2017-09-05 13:23:26
Ocena: -4(glosow:8)-+
z prawalskimi naziolami jest taki problem ¿e koñcz± w koñcu marnie np w pod berlinem bunkrze kancelarii trzeciej rzeszy otoczeni przez szturmuj±ce sowieckie hordy

Rudinho79
2017-09-05 14:37:26
Ocena: 2(glosow:6)-+
Nazizm kotku to ideologia lewicowa. Tak, tak - Adi by³ twoim kumplem po szalu. Smutne, ale prawdziwe.

awesomebeauty
2017-09-05 15:21:08
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ale was ladnie podzielili az zal patrzec na to. Siegacie czasem myslami dalej niz telewizor i wyciagacie wnioski? Czy tylko lykacie wszystko jak pelikan rybe?

m_a_c_i_e_k_85
2017-09-05 15:54:20
Ocena: 3(glosow:5)-+
Rudinho ma racjê no jak mo¿na pisaæ o prawicowych nazistach? Od kiedy to narodowy socjalizm jest prawicowy?

jakub1975wawa
2017-09-05 23:28:49
Ocena: -1(glosow:1)-+
ja to wiem ale ONR o sobie mysli ¿e sa prawakami chocia¿ ka¿dy wie ¿e to zwyk³e debile

sSQNn
2017-09-05 12:52:11
Ocena: 2(glosow:8)-+
Dobrze, ¿e libera³owie zdawali sobie z tego sprawê i zawczasu podnie¶li podatki, sprzedali pañstwówki i obciêli podwy¿ki...

awesomebeauty
2017-09-05 16:47:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usuniêty przez u¿ytkownika

awesomebeauty
2017-09-05 16:49:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
Polacy dopiero sie przekonaja co to liberalizm jak energetyka wdrozy swoja gierke zrobia kilka firm oczywiscie zagranicznych o bo jak moga byc polskie i dopiero zobaczycie co to jest drogi prad i gaz.

globus0024
2017-09-05 12:43:58
Ocena: 1(glosow:9)-+
Problem w tym ¿e wiêkszo¶æ ludzi, którzy wypisuj± tu wypociny traktuje tak samo zasi³ek w postaci 500 + co np. Minimum socjalne dla nierobów w sile wieku, którzy mogliby i¶æ do pracy tylko im sie nie chce... szkoda tylko ¿e poprzednia w³adza nie by³a zainteresowana tym ¿eby wspieraæ rodziców. ¯eby rodzi³o sie wiêcej dzieci. Za to woleli politykê wyniszczaj±c± czyli podwy¿szanie wieku emerytalnego...

globus0024
2017-09-05 12:47:59
Ocena: 2(glosow:6)-+
Odpowiedzcie sobie na pytanie... co jest bardziej przysz³o¶ciowe? Podniesienie wieku emerytalnego? Czy d±¿enie do tego ¿eby rodzi³o sie wiêcej dzieci? Kiedy wy zrozumiecie ¿e silna Polska jest nie na rêke wschodowi i zachodowi. A obecna polityka Pisu w³a¶nie tak± Polskê buduje.

tomi2000
2017-09-05 12:54:28
Ocena: -1(glosow:3)-+
Problem w tym, ¿e jakkolwiek bardzo by¶my tego chcieli, nie buduje

awesomebeauty
2017-09-05 15:23:44
Ocena: 2(glosow:4)-+
Chodzio uzaleznienie ludzi od systemu za 10 lat ci ludzie co biora 500+ beda oddawali zycie za ten system bo im 500+ odbiora. To jest odbieranie ludziom ich wladzy i sily.

m_a_c_i_e_k_85
2017-09-05 16:05:07
Ocena: 1(glosow:3)-+
Globus jak sprawdzisz sobie dane to program 500+ wcale nie poprawi dzietno¶ci na tyle by zastêpowalno¶æ pokoleñ by³a zabezpieczona, z 1,3 dziecka na kobietê do 1,6 i tak nie wystarczy, a program ten tylko bardziej zad³u¿a nasze przysz³e pokolenia. Jedynym sposobem na wyj¶cie z kryzysu emerytalnego jest odci±¿enie obecnie pracuj±cych z przymusu ubezpieczeñ i podatków dochodowych. Ju¿ dzi¶ do ZUS dop³acamy z innych podatków. Awesome ma racjê ten program to zwyk³e przekupstwo, za które powinni ³apy poucinaæ.

informatyk26
2017-09-05 16:17:14
Ocena: 3(glosow:5)-+
Wzrost urodzeñ o 20 ty¶ przy kosztach 20 mld rocznie oznacza ¿e jedno dziecko z 500+ kosztuje podatnika milion z³otych. Oczywi¶cie jest to milion plus odsetki bo pieni±dze na 500+ s± po¿yczone. To jest dopiero wyniszczaj±ca polityka.

globus0024
2017-09-05 17:39:56
Ocena: 0(glosow:2)-+
Maciek 85. Poprzednia w³adza nie da³a nikomu ani z³otówki... podnie¶li vat.. wiek emerytalny... zabrali pieni±dze z ofe a mimo to d³ug publiczny powiêkszyli trzykrotnie

DkNG
2017-09-05 18:07:35
Ocena: 2(glosow:4)-+
globus - wiek emerytalny to zale¿no¶æ pomiêdzy ilo¶ci± ludzi pracuj±cych a emerytów doj±cych tylko kase z bud¿etu - sam odpowiedz sobie na pytanie czy budowaæ kraj bêd± seniorzy jeszcze pracuj±cy czy siedz±cy na dzia³ce na emeryturze... PiS rozdysponowuje za nas pieni±dze podwy¿szaj±c nadal podatki w postaci ukrytych op³at (pr±d, woda, op³ata za powierzchnie komercyjne)... ja nie mówiê ¿e rzady PO by³y dobre ale PiSu nie sa lepsze - przeciêtnemu obywatelowi wcale nie ¿yje siê lepiej - klasa ni¿sza ma troche lepiej, ¶rednia i wy¿sza gorzej - nie jedzie ci to komun±?

akebono34
2017-09-05 12:41:36
Ocena: -1(glosow:5)-+
Problem z libera³ami takimi jak Tatcher jest taki, ¿e pierdziel± o tym, ¿e rz±d nie ma swoich pieniêdzy, ale jako¶ na idiotyczn± wojnê o Falklandy kasa sie znalaz³a i nie by³a to prywatna kasa pani premier. No tak na wojnê pieni±dze obywateli siê znajd±, na pomoc dla tych obywateli ju¿ nie. Po to by³o straszne pomóc w³asnym obywatelom. Co innego zabijaæ Argentyñczyków.

uchodzcaPL
2017-09-05 12:09:48
Ocena: 3(glosow:7)-+
Margaret Thatcher nauczy³a Anglików oszczêdno¶ci i tego ze nic nie jest za darmo . My Polacy powinni¶my mieæ tak± Thatcher w zamian za wszystkich naszych polityków g³upków . Dodajmy ze Thatcher przejê³a kraj zrujnowany na skraju bankructwa i musia³a siê uporaæ z terroryzmem Ira i problemami w Irlandii oraz podupadaj±cymi koloniami .No tak Polaczki mog± sobie negatywnie o niej popisaæ bo o niczym pojêcia nie maj± a dzi¶ z jej ¶mierci ciesz± siê lenie którzy gnij± na Angielskich zasi³kach socjalnych . A wy dalej wybierajcie PO PSL PiS Nowoczesna SLD itp.,i to jest m±dra wasza decyzja :)

awesomebeauty
2017-09-05 15:39:28
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ty za to masz pojecie rozpieprzyla wszystko na reke koncernow a udupila ludzi tyle w skrocie

szczyrzyc16
2017-09-05 11:58:57
Ocena: 1(glosow:5)-+
A jednak PISOKOMUNA

xxx454
2017-09-05 11:14:53
Ocena: -2(glosow:8)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

xxx454
2017-09-05 11:18:35
Ocena: 0(glosow:6)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

m_a_c_i_e_k_85
2017-09-05 11:31:45
Ocena: 5(glosow:7)-+
Tak zw³aszcza skakali do góry czarnoskórzy przybysze jak somalijka, która z 7 dzieci dostaje za darmo dom prawie 3000f na dzieci, nowe auto i opiekunki do dzieci( autentyczne dane). Zabierz dzi¶ zasi³ki tym co z nich siê utrzymuj±...

xxx454
2017-09-05 11:36:45
Ocena: -3(glosow:7)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

xxx454
2017-09-05 12:02:37
Ocena: -1(glosow:7)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

uchodzcaPL
2017-09-05 12:12:06
Ocena: -2(glosow:4)-+
Margaret Thatcher nauczy³a Anglików oszczêdno¶ci i tego ze nic nie jest za darmo . My Polacy powinni¶my mieæ tak± Thatcher w zamian za wszystkich naszych polityków g³upków . Dodajmy ze Thatcher przejê³a kraj zrujnowany na skraju bankructwa i musia³a siê uporaæ z terroryzmem Ira i problemami w Irlandii oraz podupadaj±cymi koloniami .No tak Polaczki mog± sobie negatywnie o niej popisaæ bo o niczym pojêcia nie maj± a dzi¶ z jej ¶mierci ciesz± siê lenie którzy gnij± na Angielskich zasi³kach socjalnych . A wy dalej wybierajcie PO PSL PiS Nowoczesna SLD itp.,i to jest m±dra wasza decyzja :)

xxx454
2017-09-05 12:18:01
Ocena: -1(glosow:9)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

tomassii
2017-09-05 14:42:10
Ocena: 3(glosow:5)-+
xxx, k.o lewacka cwelona na zakrystii. Nadal wypowiadasz sie na tematy ktorych nie rozumiesz? Kolejny dowod, ze jestes tylko lewackim niedorozwojem podpinajacym sie pod prawicowca. Jestes najlepszy,najmadrzeszy, wszystko ci sie nalezy bo jestes "Polakiem" A ja ci napisze tak-ch.j, do parchatego ruskiego ryja niemoto ci sie nalezy! Do roboty i do nauki k.o!

awesomebeauty
2017-09-05 16:58:22
Ocena: -1(glosow:1)-+
Xxx masz racje dala wiecej wladzy elitom a odebrala ja ludzia tyle w temacie. Rozpieprzyla zwiazki zawodowe. Teraz ludzie nawet nie upomna sie nawet o podwyzke w grupie i robia z ludzmi co chca. I o to im chodzilo. Po to wybrali wtedy kobiete. Tak jak po to wybrali czarnego Obame bo w danym momencie sie ladnie sprzedaje. A tym co siw daja lapac na telewizyjne bajeczki typu zelazna dama wspolczuje ograniczonej umiejetnoaci myslenia

Ratto
2017-09-05 10:32:44
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usuniêty przez u¿ytkownika

jurek1102
2017-09-05 11:13:55
Ocena: -5(glosow:11)-+
No a Polska zapo¿ycza siê u szwabów na wysoki procent na program socjalny 500+. A to pewnie ciê zaskoczê... Sp³acaæ bêd± nasze dzieci a nie politycy.

xxx454
2017-09-05 11:17:05
Ocena: 3(glosow:11)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

jurek1102
2017-09-05 11:26:57
Ocena: -1(glosow:5)-+
No przecie to by³o oficjalne info, co tu udowadniaæ?

carmamir
2017-09-05 11:29:56
Ocena: 0(glosow:2)-+
Bredzisz. VAT w UK to 20%.

xxx454
2017-09-05 11:32:55
Ocena: 3(glosow:9)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

Ratto
2017-09-05 12:03:18
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usuniêty przez u¿ytkownika

szpajder
2017-09-05 10:20:26
Ocena: -1(glosow:9)-+
W czasach rz±dów PO ten sam obrazek by³ wrzucany z dok³adnie takimi samymi argumentami. I wstydzi³ by¶ judek1102 wycieraæ swoj± socjalistyczn± mordê Ma³gorzat±...

tarika
2017-09-05 08:12:32
Ocena: -4(glosow:14)-+
Zapewne ma to byc przytyk do 500+.Zastanawiaj±ce jest jednak to, ¿e w³a¶nie Anglia jest pañstwem socjalnym, a jak pokazuj± ostatnie lata rozdawnictwo pieniêdzy na socjal w UE w porównaniu z Polsk± jest fenomenalne. No, ale w Poolsce pieni±dze id± na polskie dzieci. A to ju¿ jest karygodne.

m_a_c_i_e_k_85
2017-09-05 08:36:01
Ocena: 4(glosow:12)-+
Widzia³e¶ jak ta Anglia wygl±da? Ja tak, Londyn- stolica, wygl±da jak skansen kiedy siê porówna np. Singapur czy Szanghaj. Ten socjal tutaj hamuje drastycznie Brytyjsk± gospodarkê, jak i resztê Europy, a tempo rozwoju jest praktyczne zerowe. Druga zasadnicza sprawa jest taka, ¿e przez socjal Europê zalewaj± czarne Pany nieroby, na których bia³y murzyn musi pracowaæ.

overconscious
2017-09-05 13:46:29
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

Toja1110
2017-09-05 05:10:47
Ocena: 2(glosow:12)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

m_a_c_i_e_k_85
2017-09-05 08:58:27
Ocena: -1(glosow:11)-+
Zadaniem pañstwa jest obrona jego obywateli przed wrogiem zewnêtrznym( utrzymanie armii) i wewnêtrznym czyli bandytami( utrzymanie policji) a reszte to niewidzialna rêka rynku sama zrobi, wystarczy ludziom nie przeszkadzaæ( wysokimi podatkami i kretyñskimi przepisami).Wszêdzie tam gdzie rz±d próbuje ingerowaæ, gospodarka, edukacja, s³u¿ba zdrowia to nie dzia³a to dobrze, przedstawiaæ ze szczegó³ami chyba nie muszê jak to u nas wygl±da. Przekroczony bilion z³ jawnego d³ugu publicznego mówi sam za siebie.

overconscious
2017-09-05 13:48:53
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

m_a_c_i_e_k_85
2017-09-05 16:11:48
Ocena: -1(glosow:1)-+
Nie posi³kuj siê wikipedi± tylko sprawd¼ faktyczne dane z okresu chocia¿by pierwszych trzech lat od wprowadzenia reform.

lalecznik
2017-09-04 22:59:55
Ocena: 12(glosow:30)-+
"Demokracja siê koñczy wtedy, kiedy w³adza odkryje, ¿e mo¿na kupiæ ludzi za ich w³asne pieni±dze" Alexis de Tocqueville XIX wiek.

m_a_c_i_e_k_85
2017-09-05 09:02:15
Ocena: 1(glosow:13)-+
" Nie ma takiego okrucieñstwa ani takiej niegodziwo¶ci, których nie pope³ni³by sk±din±d ³agodny i liberalny rz±d kiedy zabraknie mu pieniêdzy"

JackTorrance
2017-09-04 22:58:58
Ocena: -2(glosow:12)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

m_a_c_i_e_k_85
2017-09-05 09:03:15
Ocena: 2(glosow:6)-+
Dopóki drukuj± to jeszcze siê to trzyma.

overconscious
2017-09-05 13:51:17
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

m_a_c_i_e_k_85
2017-09-05 16:23:23
Ocena: 3(glosow:3)-+
Drogi kolego nie mów mi co to jest wyzysk bo dziêki ludziom, u których pracowa³em i mnie wyzyskiwali dzi¶ zarabiam nie ma³e pieni±dzê i prowadzê w³asn± dzia³alno¶æ. G³ównie dlatego promujê wolny rynek bo wiem ile ludzie trac± gdy go nie ma. Polacy powinni sobie przypomnieæ co siê dzia³o w Polsce po wprowadzeniu ustawy Wilczka, wiesz od czego zaczynali tacy ludzie jak w³a¶ciciele firm CCC, CD Projekt? Od straganów, na chodniku , na których mo¿na by³o handlowaæ bo by³ w³a¶nie chwilowo wolny rynek.

pomarson
2017-09-04 22:55:19
Ocena: 1(glosow:9)-+
Nie wa¿ne PISowski czy POwski socjalizm. Socjalista to socjalista

jurek1102
2017-09-04 22:57:45
Ocena: -3(glosow:17)-+
PO nie by³o tak socjalistyczne i nie karmi³o ludzi z kieszeni s±siada.

Ratto
2017-09-04 22:59:13
Ocena: -2(glosow:10)-+
komentarz usuniêty przez u¿ytkownika

jurek1102
2017-09-04 23:02:05
Ocena: 2(glosow:14)-+
No id±c takim tokiem rozumowania popadamy w paranoje. Socjal to zwyczajne rozdawnictwo a nie inwestowanie w ogólne dobra dla obywateli.

Ratto
2017-09-04 23:04:46
Ocena: -1(glosow:7)-+
komentarz usuniêty przez u¿ytkownika

pomarson
2017-09-04 23:09:03
Ocena: -2(glosow:6)-+
PO nie by³o socjalistyczne, a to dobre.

jurek1102
2017-09-04 23:11:29
Ocena: 3(glosow:11)-+
No stra¿ po¿arna wychodzi ¿e te¿. Ale nie popadajmy w paranoje. Paso¿ytów nie przyci±ga darmowe leczenie tylko rozdawnictwo typu 500+. Na t± chwile mamy tego przyk³ad z Ukraiñcami. Dlaczego maj± w tym kraju socjalne przywileje i to wiêksze ni¿ my?

abra242
2017-09-04 23:12:05
Ocena: 1(glosow:19)-+
komentarz usuniêty przez u¿ytkownika

jurek1102
2017-09-04 23:16:56
Ocena: 1(glosow:7)-+
A co robi PIS z OFE?

Ratto
2017-09-04 23:22:21
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usuniêty przez u¿ytkownika

maxicoveri
2017-09-04 23:27:00
Ocena: 3(glosow:7)-+
ratto a gdzie w Polsce darmowa s³u¿ba zdrowia?

jurek1102
2017-09-04 23:28:11
Ocena: -2(glosow:6)-+
No to Ratto siê teraz narazi³e¶ Abrze :)

Ratto
2017-09-04 23:31:38
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usuniêty przez u¿ytkownika

maxicoveri
2017-09-04 23:32:59
Ocena: 1(glosow:5)-+
ot przemówi³ Konowicz wioski...

jurek1102
2017-09-04 23:35:19
Ocena: 2(glosow:6)-+
Ratto to ju¿ popadasz w paranoje, wiesz dobrze o jaki socjal tu chodzi.

maxicoveri
2017-09-04 23:38:20
Ocena: 0(glosow:10)-+
tak jest ja kto¶ myli socjal z socjalizmem konia z koniakiem i rum rumakiem...haha

Ratto
2017-09-04 23:40:52
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usuniêty przez u¿ytkownika

jurek1102
2017-09-04 23:44:57
Ocena: 3(glosow:9)-+
Wiêc ulgi podatkowe dla tych co te dzieci robi± a nie daniny trafiaj±ce do cyganów i innych patoli ¿yj±cych z socjalu. Ratto ty mi tu strasznie lewicowy siê zrobi³e¶ :)

Ratto
2017-09-04 23:45:48
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usuniêty przez u¿ytkownika

Ratto
2017-09-04 23:52:28
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usuniêty przez u¿ytkownika

jurek1102
2017-09-04 23:58:22
Ocena: 0(glosow:4)-+
Ale oczywi¶cie ¿e tak, menelstwo potrafi znale¼æ cyc i go ca³kiem zdrowo doiæ.

m_a_c_i_e_k_85
2017-09-05 11:23:28
Ocena: 1(glosow:5)-+
Pozwolicie panowie, ¿e siê wtr±cê... Gdybym do, ka¿dego z was podszed³, wyci±gn±³ z waszej kieszeni portfel i zabra³ z niego po 300z³ mówi±c, ¿e zbieram na leczenie chorego dziecka to co by¶cie powiedzieli, zrobili...???

jurek1102
2017-09-05 11:34:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dobrze kombinujesz Maciek, lubiê pytania na które nie potrafiê odpowiedzieæ.

kurnachatawiocha
2017-09-05 12:42:01
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ja bym ci da³ w pysk i odebra³ portfel. Potem bym zapyta³ ile z tej kwoty rzeczywi¶cie trafi do chorego dziecka i w zale¿no¶ci od odpowiedzi wyci±gn±³ te 300 z³ lub ci doradzi³ poszukanie innego frajera.

overconscious
2017-09-05 13:53:00
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

awesomebeauty
2017-09-05 17:17:03
Ocena: 2(glosow:4)-+
Juz wam powiem po co tu ciagna ukraincow to jest bardzo proste. Zagraniczne koncerny w swoich montowniach na terenie polski potrzeboja ciagle "taniej" sily roboczej. Polak juz nie jest tani bo zaczyna wolac o podwyzki, bo widzi jak ceny urosly 100% w ciagu ostanich 10 lat. Dlatego ciagna ukrancow bo nie sa swiadomi oni moga robic za malo i niedojadac tak jak my na zachodzie. To samo zrobiono z Nami polakami. Jestescie stadem, ukryta reka to pasterz a pieniadze to pies pasterza. Co was goni jak chce gdzie chce i kiedy chce
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Bolesna prawda
  •  To najlepszy wybór ...
  •  Opinia o Jaros³awie Kaczyñskim,
  •  Wszyscy PiSowscy dyrektorzy stadnin koni arabskich,
g³ówna
Dodano: 14.08.2018, 12:41:42   przez: cooler100
 Oceñ:  Zag³osuj na TAK!   Zag³osuj na NIE!  | Ocena: 29Skomentuj (69) | Zg³o¶ nadu¿ycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie s± generowane przez u¿ytkowników serwisu i jego w³a¶ciciel nie bierze za nie odpowiedzialno¶ci.
Je¿eli uwa¿asz, ¿e które¶ zdjêcie wykorzystano bez twojej zgody to mo¿esz skorzystaæ z linku "Zg³o¶ nadu¿ycie" który znajduje siê pod ka¿dym zdjêciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0