lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Albo jakaś inna zaraza, nas przeraża
główna
Dodano: 18.12.2012, 15:48:27   przez: gugulka
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 1354  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(102)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
ferdal
2013-01-06 11:29:32
Ocena: 13(glosow:17)-+
Miałeś Newton farta,ja spotykałem w większości tych drugich.PS Opiekuneczka myślę tak samo.

cychrygolfik
2013-02-04 00:43:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
ZAJEBIOZA

idler73
2013-01-07 15:00:24
Ocena: 3(glosow:7)-+
@newton07 - masz rację. Ale kościół to też: pazerność, obłuda, zakłamanie, ksenofobia, nietolerancja, antysemityzm. Kościół to krucjaty, stosy, inkwizycja, conqvista, szerzenie ciemnoty, pomoc organizacj ODESSA - wszystko udokumentowane historycznie. Kościół to 2000 lat terroru.

Nicoxd
2013-01-07 00:53:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

pegas80
2013-01-06 20:39:39
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

mcmajkel
2013-01-06 21:06:17
Ocena: 1(glosow:7)-+
co do katolicyzmu, się podpisuję rekami i nagami. Lepiej, żebyśmy byli mocno katolickim krajem, niż laickim, bo nam się muzułmanie zalęgnął i będzie jak na zachodzie.

Arkadiusz432
2013-01-07 01:30:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

szulcik
2013-01-06 19:31:40
Ocena: 1(glosow:3)-+
Gdzie jest Pan Brunon ?? Panie Brunonie WRÓĆ !!!!

Madziolza
2013-01-06 15:40:13
Ocena: 4(glosow:4)-+
Fajnie, że zdajemy sobie z tego sprawę, ale okradanie nas będzie dalej trwało. Skończą ci, to przyjdą następni, co będą nam ostatnią złotówkę z gardła wydzierać. Tu już chyba nie chodzi o te świnie przy korycie, tylko samo koryto.

kiellekstein
2013-01-06 15:38:56
Ocena: -134(glosow:302)-+
Przepraszam ale jaki sens ma łączenie zdjęć z dwu różnych państw z takim komentarzem? Fotka u góry pochodzi z Watykanu.

kiellekstein
2013-01-06 18:46:03
Ocena: 2(glosow:2)-+
Chyba się Watykańczycy na mnie obrazili :P

gienek_knur
2013-01-06 13:02:05
Ocena: 1(glosow:1)-+
nie gadać tyle tylko zapiedalać do roboty nawet w niedziele i harować na nich buce

hanauer
2013-01-06 12:59:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

newton07
2013-01-06 08:49:29
Ocena: -8(glosow:16)-+
Standardowy wjazd na Kościół. A historia, historią. To kościół przyczyniał się w wielkiej mierze do budowy Państwa Polskiego, przez lata niewoli to m.in.Kościół przypominał ludziom, szczególnie dzieciom, że są Polakami, uczyli też j.polskiego. Należy im się szacunek.

misiek_wawpl
2013-01-06 11:53:31
Ocena: 2(glosow:6)-+
poczytaj sobie historii trochę a potem się wypowiadaj, KK już przy uchwaleniu konstytucji w 1971 r. był nie zadowolony, II WŚ gdy wchodziły niemieckie wojska, a co do kreacji III RP był jeszcze większy przekręt...

kiellekstein
2013-01-06 15:37:17
Ocena: -2(glosow:2)-+
Informuje drogich Wiochowiczów że w 1971 roku nie uchwalano w Polsce konstytucji. Pierwsza z 1791, druga z 1921 trzecia z 1935, czwarta z 1952 i aktualna z 2.IV.1997 nowelizowana 6.XI.2006 i 1.VII.2009 Pomijam akty przejściowe tzw Małe Konstytucje i ustawy państwa zależnych.

newton07
2013-01-09 17:11:59
Ocena: 1(glosow:1)-+
O historii mam większe pojęcie niż myślisz. A dzisiejszej gimbazie nawet w podręcznikach do historii wciskają fałsz,zatajanych jest wiele istotnych faktów by zniszczyć Polskość i Kościół również. A szkoły przez kogo były zakładane?

newton07
2013-01-09 17:15:24
Ocena: 1(glosow:1)-+
Kościół się tym interesował. Pierwsze ogólnodostępne szkoły były zakładane przez zakonników np.jezuitów.

misiek_wawpl
2013-01-13 13:43:47
Ocena: 0(glosow:2)-+
pardon 1791 r., a ty kiellestein jesteś typowym przedstawicielem rodaka który przystawia przysłowiowy "stołek do d..y" zamiast napisać, że padła literówka. @Newton07, a kościół skąd miał pieniadze? Od króla i szlachty...

KIKI1010
2013-01-06 00:26:16
Ocena: 11(glosow:25)-+
Zauwazylem pewna prawidlowosc negatywne opinie dostaje zawsze po23 godzinie,czyzby o tej godzinie w seminarium byly dostepne dopiero komputery.Czy poprostu nie udalo wam sie zlowic zadnego dziecka na igraszki.KLER DO GAZU.I BASTA!!!!!!!!!!

jurek1102
2013-01-06 03:06:16
Ocena: 7(glosow:17)-+
Kończy się pewnie jakiś ciekawy program w tv TRWAM o 23 :)

Arkadiusz432
2013-01-06 04:24:06
Ocena: -3(glosow:13)-+
Po 23 na komputerach większości zwolenników Janusz p. włącza się blokada rodzicielska:) A tak na serio, w powietrzu nadal unosi się swąd palonych ział w Auschwitz, a to naprawdę chcesz ludzi do gazu wysyłać? I komu to jad z pyska kapie? Zacofanym katolom czy oświeconym przedstawicielom humanizmu?

neurotyczny_jan
2013-01-06 14:26:25
Ocena: 1(glosow:1)-+
@jurek1102 kończą się "Rozmowy kontrolowane"... to znaczy "Rozmowy niedokończone".

The_Undertaker
2013-01-06 00:24:11
Ocena: 2(glosow:2)-+
Szczerze mówiąc wolę być umiarkowanie biedny do końca życia niż zostać duchownym lub politykiem (gdyby to było możliwe :P). Jakoś nie przekonuje mnie papranie się w gównie jakim jest nasz rząd, ani też udawanie świętego z koloratką na szyi. To nie na moje nerwy... A ktoś to musi robić. :P

KIKI1010
2013-01-05 23:44:23
Ocena: -4(glosow:12)-+
Jaka nagonka na ksiezy? Jak sami nie moga dac sobie rady z pazernoscia I pedofilia to trzeba im pomoc.WRZYSTKICH KSIEZY DO GAZU,i po klopocie zostanie tylko wiara.

Arkadiusz432
2013-01-05 23:07:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Arkadiusz432
2013-01-05 23:05:53
Ocena: 1(glosow:11)-+
Zlikwidować fundusz kościelny i po sprawie. Są to grube miliony ale po przeliczeniu na jednego podatnika to grosze - mniej niż zapłaciłem akcyzy za fajki dzisiaj. Niestety partia chcąca to zrobić jest partią lewicową, która bardziej pojedzie nas po kieszeniach.

Arkadiusz432
2013-01-05 23:08:36
Ocena: 0(glosow:10)-+
W dupie mam czy moje pieniądze pójdą na kościół (w Boga nie wierzę) czy na darmową aborcję, której nie popieram

xvxFUxvx
2013-01-05 22:44:16
Ocena: 2(glosow:12)-+
Jeszcze te pasożyty będą mi śmietane z kolan zlizywać

jurek1102
2013-01-06 03:07:39
Ocena: 3(glosow:9)-+
Oczywiście bez podtekstu seksualnego :)

Homo_eretcus
2013-01-05 21:09:31
Ocena: -66(glosow:68)-+
bleh idę rzygać;/ a tak na serio jestem anonimową hejterką, która chciałaby tyle zarabiać co oni i dać co poniektórym dupy. za darmo! np. panu Kaliszowi:*

Homo_erectus
2013-01-06 11:17:02
Ocena: -185(glosow:189)-+
a już tyle było spokoju;/

drLOUBITCH
2013-01-05 20:47:37
Ocena: 5(glosow:15)-+
Odnoszę wrażenie, że ostatnimi czasy stało się modne opluwanie kleru, lecz niema się czemu dziwić. Kiedyś księża to byli ludzie z powołania, którzy nieśli pomoc potrzebującym, dawali wsparcie. Dziś w większość to po prostu biznesmeni, nierzadko skrzywieni seksualnie.

ferdal
2013-01-05 20:49:17
Ocena: 9(glosow:19)-+
Ten nie zginie kto ma księdza w rodzinie

malgolina
2013-01-05 21:07:29
Ocena: 0(glosow:10)-+
Opluwanie kleru,a co za tym idzie również wartości chrześcijańskich,wiary, ludzi dobrych,którzy się naprawdę starają robić coś dobrego.Prawda jest taka,że księża to ludzie i podlegają takim samym zachowaniom jak my wszyscy.Ludzi należy piętnować,nie to w co wierzymy.

ferdal
2013-01-05 21:18:45
Ocena: 7(glosow:13)-+
Jako zatwardziały antyklerykał nie zgadzam się z twierdzeniem że opluwanie kleru to opluwanie wartości chrześcijańskich,w co wierzysz w Boga czy w jego urzędnika?Widzisz z szacunku dla innych przekonań słowo Bóg napisałem dużą literą,ale KK jako instytucję będę zwalczał,bo oni zabijają wartości chrze

opiekuneczka21
2013-01-05 22:14:07
Ocena: 1(glosow:11)-+
z czego? powołania?! ty chyba nie czytasz dobrze kart historii przypomnę iż od początku cechował ich sadyzm-popieranie inkwizycji oraz Krzyżacy, poprzez manipulację głupim ludem-dziesięcina aż po papieży- słynęli z dziwek rozpusty a przpomnę papieża Alexandra VI który zlecał morderstwa

opiekuneczka21
2013-01-05 22:15:26
Ocena: 1(glosow:11)-+
aż po nowożytność- poparcie dla Nazistów oraz kaznodzieje niemieccy w obozach zagłady gdzie masz powołanie?

newton07
2013-01-06 08:55:19
Ocena: -3(glosow:5)-+
Większość? To ja mam chyba szczęście bo jeszcze nie spotkałem na swojej drodze takiego księdza. Zawsze byli to ludzie, którzy przypominali m.in. jak wielkim darem jest życie,robili tyle dobrego dla ludzi, że dla mnie byli święci za życia.

ferdal
2013-01-06 11:29:32
Ocena: 13(glosow:17)-+
Miałeś Newton farta,ja spotykałem w większości tych drugich.PS Opiekuneczka myślę tak samo.

newton07
2013-01-09 16:53:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
W dużej mierze zależy to od tego, jakimi drogami się w życiu chodzi...

Marek-irl
2013-01-05 20:20:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

odbytszatana
2013-01-05 20:14:23
Ocena: 3(glosow:3)-+
czemu nie zaczniemy coś z tym robić? osobiście mam dość narzekania na włądze na jakichś wiochach, to ch*j zmieni ludzie! a raczej dzieci.. ehh po co ja to pisze..

gugulka
2013-01-05 22:06:40
Ocena: 5(glosow:9)-+
Mysle ze najlepszym "zaczeciem cos robic" jest, nic nie robic, czyli przestac,wspierac i "karmic" KK i "problem" sam sie rozwiaze.

numa
2013-01-05 19:21:18
Ocena: -10(glosow:14)-+
No mówie, że palikociarnia? Macie tu biedronia za moderatora?

davidstar
2013-01-05 18:44:18
Ocena: -3(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

RoaringBeast
2013-01-05 18:50:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

RoaringBeast
2013-01-05 18:53:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

simson111
2013-01-05 19:23:30
Ocena: -5(glosow:7)-+
a CoTlo OzNacLa nIe KultulaLny PAjAcoLu tYS HciAlByS sIEm PoPiSyWaCom TAkio TAnIm TEksTom AlE ZaCieNki JEstesiolom w UsaLach ObiBloku Jaklko tAklo Muwil Mi Anlo ZawSzE MaMlo.

RoaringBeast
2013-01-05 19:50:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Mundzio84
2013-01-05 18:34:37
Ocena: -2(glosow:18)-+
Trwająca w internecie nagonka na KK i moda na wyśmiewanie się z katolików, a do tego fotka z trybuny sejmowej.Mieszanka wybuchowa na rozgoryczonych i podatnych na wszelkie sugestie, nie potrafiących samodzielnie myśleć, internetowych lemingów.Oryginalności za grosz, ale główna musi być za to.

Rei_Ayanami
2013-01-05 19:13:37
Ocena: -3(glosow:9)-+
Głównie za tego typu komentarze odpowiada wspaniała lewicowa i bardzo tolerancyjna młodzież. Aż kipi tolerancją :D

achaja1
2013-01-05 19:15:42
Ocena: 6(glosow:14)-+
To nie nagonka, tylko ich własne żniwo, zbierane jadem, nienawiścią i pazernością.Sami spuścili te ogary ze smyczy,KK mógł by przyciągać, gdyby się nastawił na tłumaczenie a nie zastraszanie. Tuszowanie afer, rozbijanie się furami i

achaja1
2013-01-05 19:18:57
Ocena: 3(glosow:9)-+
straszenie powoduje,że ludzie zaczynają się baś i myśleć, a KK nie jest w stanie odpowiedzieć na najprostsze pytanie "dlaczego".

Mundzio84
2013-01-05 19:19:49
Ocena: 2(glosow:8)-+
Myślę, że większość tej całej młodzieży nawet nie ma pojęcia, co to jest lewicowość czy prawicowość.Poprostu łykają wszystko, co zaserwuje im telewizja, internet, czy kolorowe czasopisma.Teraz wszędzie kreowany jest obraz księża pedofila, polityków złodziei (przy czym ludzie sami tak czy tak w

Mundzio84
2013-01-05 19:23:19
Ocena: 2(glosow:8)-+
każdych wyborach tych samych złodziei wybierają, nie widząc żadnej alternatywy), do tego obraz spoko homosia, który jest normalny, a ci co tej normalności nie widzą, to chorzy ludzie.Tak się ryje młodym ludziom berety od wczesnych lat.

Mundzio84
2013-01-05 19:30:37
Ocena: 2(glosow:8)-+
Achajo, ja nie próbuję powiedzieć, że KK jest święty, a ludzie go reprezentujący i duchowni to wzory do naśladowania.Nie.Ale robienie z każdego księdza pedofila, któremu chodzi tylko o kasę, a ze wszystkich katolików zacofańców i nagonka na nich na każdym kroku, jest przegięciem.

numa
2013-01-05 19:33:19
Ocena: -36(glosow:38)-+
Ależ mylisz się. Lemingi mają demotywatory. Tutaj przy wsparciu administracji rządzi palikociarnia.

Mundzio84
2013-01-05 19:34:45
Ocena: 0(glosow:8)-+
Poza tym Europa, w tym i Polska która jest jej częścią stoi obecnie przed o wiele większym zagrożeniem, aniżeli KK.Wiele krajów naokoło się już o tym przekonało, a jak na ironię w dużej mierze dzięki braku socjalu i państwu którego dużą część obywateli stanowią katolicy, my póki co tego unikamy.

achaja1
2013-01-05 20:47:46
Ocena: 5(glosow:7)-+
Mundzio, ja nie twierdzę, że każdy ksiądz jest bee, nie zaprzeczajmy, są jednostki, które potrafią porwać i fascynować, natomiast całokształt zabija te perełki swoim wizerunkiem,KK dzięki swojej własnej propagandzie typu RM, Rydzyk,pedofilia, stworzył taki a nie inny swój wizerunek, jest postrzegany

achaja1
2013-01-05 20:52:06
Ocena: 4(glosow:6)-+
przez pryzmat takich właśnie zachowań i jak tak dalej pójdzie, za 20 lat będzie skostniałym , martwym tworem, budzącym niechęć i nienawiść na własne życzenie. A na prawdę nie dużo trzeba, zamiast straszyć- tłumaczyć, zamiast żądać-poprosić, zamiast-wymagać- dać od siebie, tak dużo?

Mundzio84
2013-01-05 21:01:34
Ocena: 0(glosow:6)-+
Ok, ale zacznijmy od tego, że ludzie tacy jak Rydzyk to ekstrema.O nim jest zawsze głośno, o tym, że jakiś ksiądz jechał po pijaku jest głośno, o przypadkach pedofilii też jest głośno.Ale wszystkich dobrych aspektach, w których KK ma swój udział, niezależne środki masowego przekazu jakoś milczą.

Mundzio84
2013-01-05 21:04:04
Ocena: 1(glosow:5)-+
A jak sama wiesz, w większości ludzie wyrabiają sobie o czymś opinię, na podstawie tego, co jest im przekazywane przez ogólne media, czy internet.Jeśli one wykreują obraz księdza-pedofila, dla ogółu księża będą pedofilami.Jeśli wykreują obraz księdza, złodzieja i materialisty, tymże on będzie.Jeśli

Mundzio84
2013-01-05 21:06:26
Ocena: 0(glosow:6)-+
z katolika zrobią zacofanego przedstawiciela ciemnogrodu - młodzi ludzie będą takie osoby widzieli przez taki właśnie pryzmat.A to właśnie się dzieje.Można być z tego niezadowolonym, ale negowanie rodzimych wartości, czy wiary do niczego dobrego nas nie zaprowadzi.

achaja1
2013-01-05 21:46:56
Ocena: 2(glosow:6)-+
ja nie neguję wartości czy wiary, to jest indywidualna sprawa każdego, ale sam przyznasz, że to co jest na górze przekłada się na widzenie tego co jest na dole, Rydzyk, pijany biskup, ksiądz pedofil kreują postrzeganie KK jako całości, do tego dołóż ich restrykcyjne podejście i masz odpowiedź

achaja1
2013-01-05 21:49:49
Ocena: 2(glosow:6)-+
pominę już fakt, że wiara i religia to dwie różne rzeczy i gdyby ludzie kierowali się tylko wiarą, a nie religią KK nie był by potrzebny, a co bys nie mówił, na strachu i zacofaniu zbudowali swoją potęgę. Teraz się mają czego baś, baś skutków swojego postępowania przez stulecia

Mundzio84
2013-01-05 22:23:24
Ocena: 1(glosow:5)-+
Wiara i religia, to wcale nie różne rzeczy, bo wiara opiera się na danej religii.Potwierdziłaś, to co mówiłem, że czarne owce, których uczynki są dodatkowo nagłaśniane wpływają obraz całego KK, a nie powinno tak być.Każda religia buduje się na strachu przed tym co jest po śmierci.To dla człowieka

Mundzio84
2013-01-05 22:25:25
Ocena: 3(glosow:7)-+
niewiadoma i jednocześnie rzecz budząca największy lęk.Religie dają ludziom jakąś tam nadzieję.Nieważne czy to prawda czy nie.Nikt nie chce czuć się jak jakiś kawał gadającego mięsa, które potem zjedzą robaki, a którego istnienie jest przypadkiem i nie ma żadnego sensu.Dla wielu ludzi życie

Mundzio84
2013-01-05 22:27:54
Ocena: 2(glosow:6)-+
w świadomości, ze jednak coś ich dalej czeka nabiera sensu.Religie nadają wierze kształt.Oczywiście ludzie, jak to ludzie.Często wykorzystują wiarę innych dla własnych korzyści, ale nie zapominajmy o tym, którym KK pomaga.Wszystko ma swoje dwie strony.Każdy robi ze swoim życiem co chce.Jeśli ktoś

Mundzio84
2013-01-05 22:33:01
Ocena: 2(glosow:6)-+
wierzy w Boga, ma potrzebę chodzić do kościoła, po co mu zabraniać i obrażać go za to?Nikogo tym nie krzywdzi.Ksiądz wyciąga od niego kasę?To jego kasa i on robi z nią co chce.A nikt go nie zmusza, żeby dawał.Katolicy w naszym kraju, muszą być, bo to oni nie dopuszczą do zalewu islamu.

achaja1
2013-01-05 22:51:15
Ocena: 4(glosow:6)-+
tu będę polemizować jednak, wiara to wiara, nie ma nic wspólnego z religią, ta ostatnia powstała na bazie wiary w celu manipulowania i tworzenia potęgi służącej po przez zastraszanie i fanatyzm do osiągnięcia stabilnej struktury KK, mającej wpływ na politykę i ludzi.

achaja1
2013-01-05 22:54:23
Ocena: 3(glosow:7)-+
problem w tym mundzio, że tych czarnych owiec jest co raz więcej, ksiądz na dzień dzisiejszy to nie powołanie tylko intratna posad z przywilejami VIP, a i katolicy co raz częściej niczym nie różnią się od wyznawców islamu, ta sama zajadłość, nienawiść i brak chęci słuchania adwersarzy.

achaja1
2013-01-05 22:59:32
Ocena: 2(glosow:6)-+
problem stary jak świat, możemy tak gadać do usranej śmierci, jak to się mówi, cały widz w tym, żebyśmy się wzajemnie chcieli zrozumieć, ja nie będę opluwać KK, ale w zamian niech wyznawcy nie nazywają mnie bezbożną dzi... i nie wierzącym diabłem. Da się? I don't think so

Mundzio84
2013-01-05 23:06:06
Ocena: 1(glosow:5)-+
Dobrze, więc jeśli nie ma religii to w co chcesz wierzyć?W to co sobie sama wymyślisz?Można i tak, ale wtedy nie będzie wspólnego systemu wierzeń, nie będzie jedności.Co do czarnych owiec, myślę, że KK najmroczniejsze czasy (krucjaty, inkwizycja) ma już za sobą.Teraz problemy przybrały inna postać.

Mundzio84
2013-01-05 23:08:20
Ocena: 2(glosow:6)-+
Znam wielu księży, którzy wierzą, że mają swoją misję, i nie zostali nimi po to, żeby zostać jakimiś VIPami.Jeśli ty miałaś inne doświadczenia, to ok rozumiem.To samo tyczy się wyznawców.Sam nazwę zacofanymi takich, którzy opluwają kogoś, tylko dlatego, że nie wierzy.Ale ja w większości

Mundzio84
2013-01-05 23:11:23
Ocena: 2(glosow:6)-+
miałem do czynienia z takimi, których nie obchodziło, w co wierzy, bądź nie kto inny i nikogo za to nie obrażali.Co do islamu, naprawdę mało o nim wiesz, porównując go z chrześcijaństwem.Uwierz mi - w porównaniu z państwem islamkim, Polska to raj.Nie chciałabyś mieszkać w kraju muzułmańskim.

achaja1
2013-01-05 23:22:22
Ocena: 2(glosow:8)-+
powiedz mi, potrzebna Ci jest religia, żeby w coś wierzyć? Czy to że przestaniesz chodzić do kościoła spowoduje, że przestaniesz wierzyć w boga? Jaki sens ma wiara w cokolwiek jeśli jej siłą napędową musi być jakaś organizacja w tym przypadku KK? Do czego jest potrzebny wspólny system wierzeń? Opróc

achaja1
2013-01-05 23:25:58
Ocena: 1(glosow:7)-+
Oprócz ciągnięcia zysków i pozyskiwania kolejnych naiwnych? Uprzedzę Twoją wypowiedź trochę, zaraz powiesz, że do spotkań i wspólnych modlitw, przeżywania itd, do tego nie potrzeba kościołów wartych miliony, jeśli ktoś chce się modlić, wyjdzie na pole, jeśli bóg jest to zobaczy, bez udziału KK.

Mundzio84
2013-01-06 11:11:34
Ocena: 1(glosow:3)-+
Nie wcale nie taka byłaby moja odpowiedź.Pozwól, że ci ją przedstawię.Religia niekoniecznie jest potrzebna, żeby w coś wierzyć, ale umacnia poczucie wspólnoty danej grupy.A każdy człowiek ma większą lub mniejszą potrzebę przynależności, lubi czuć, że jest częścią czegoś większego, że inni

Mundzio84
2013-01-06 11:13:54
Ocena: 1(glosow:3)-+
mają w tej grupie takie same przekonania, poglądy i wierzą też w to samo.Człowiek czuje się wtedy bezpieczniejszy, ma poczucie ostoi w miejscu spotkań, ma o wiele większą motywację do danych działań, czuje się zjednoczony z resztą członków.Można to porównać w prosty sposób do takiej rzeczy:

Mundzio84
2013-01-06 11:15:47
Ocena: 1(glosow:3)-+
Lubisz jakiś tam rodzaj muzyki, puścisz sobie to sama w domu - ok, jest fajnie.Ale nie ma porównania do pójścia na koncert, na którym doznania są wielokrotnie wyższe, aniżeli siedzenie samemu w domu z słuchawkami na uszach.Na przestrzeni dziejów ludzie, z poczuciem przynależności i jedności byli

Mundzio84
2013-01-06 11:19:28
Ocena: 1(glosow:3)-+
zdolni do czynów, których w życiu nie dokonałyby samotne rozproszone jednostki.Kościół jest miejscem, w którym jednoczą się ludzie wierzący w to samo.Oczywiście to, że jest wielu duchownych, którzy wykorzystują to dla własnych celów to osobna sprawa.Należy tylko pamiętać, że to też ludzie jak my.

Rei_Ayanami
2013-01-06 11:19:57
Ocena: 2(glosow:4)-+
Mundzio ma rację, religia daje poczucie wspólnoty, pamiętajmy że człowiek nigdy nie przetrwa jako indywidualna jednostka tylko jako cześć grupy, w historii zawsze tak było, co do tych czarnych owiec, TV nagłaśnia takie sprawy, myślicie że wśród nauczycieli i lekaży

Rei_Ayanami
2013-01-06 11:21:48
Ocena: 1(glosow:3)-+
nie ma pedofilów ? Są i to coraz więcej tylko TV nie mówi o tym bo to elektorat jedynej słusznej opcji politycznej jak to się teraz mawia. Widać to w stanach tam teraz cały czas trąbią o tym że nauczycielka i nauczyciel sypiają z uczniami czy to znaczy że każdy psor to pedofil?

Mundzio84
2013-01-06 11:24:37
Ocena: 5(glosow:7)-+
Dokładnie, kolego.Zobaczcie na takich muzułmanów w Europie.Jak trzymają się razem.Będzie miało to odzwierciedlenie w tym, że niedługo przejmą kraje, w których nie ma jedności odnośnie rodzimych wierzeń, które zostały tam zanegowane przez samych rodowitych obywateli.Nie powtarzajmy tych samych błędów.

achaja1
2013-01-06 15:25:02
Ocena: 4(glosow:6)-+
Mundzio, gdyby to było takie kolorowe, jak opisujesz, to uwierz mi, ja bym się nie czepiała, ale sam chyba przyznasz, że jednak nie jest. KK z założenia powinien być wspólnotą, służąco umacnianiu wiary, jednak większość kazań ma zawsze wpleciony jakiś podtekst polityczny, zamiast przybliżać ludziom z

achaja1
2013-01-06 15:31:22
Ocena: 6(glosow:8)-+
zasady wiary, kościół zajmuje się polityką i wszystko co im nie odpowiada jest od razu be, bez tłumaczenia "dlaczego" to mnie irytuje. Osobiście, nie przemawia do mnie taka ideologia,jaką na dzień dzisiejszy przedstawia KK, jeśli mam iść do kościoła, to chce się modlić, a nie wysłuchiwać komentarzy p

achaja1
2013-01-06 15:36:41
Ocena: 4(glosow:6)-+
politycznych, kler popełnił sporo błędów i ciężko mu teraz będzie z tego wybrnąć, a im bardziej widzą, że tracą swoją potęgę, w tym większą histerię wpadają i co raz bardziej straszą, a to im nie pomaga, wręcz odpycha od nich co raz więcej ludzi, możesz zaprzeczać, ale popatrz z boku.

elfcalypso
2012-12-19 16:40:34
Ocena: 1(glosow:9)-+
takich to ciezko wytepic.

jed55
2012-12-20 16:06:20
Ocena: 0(glosow:8)-+
kiedys byl na to azotox ;)

ferdal
2013-01-05 18:21:39
Ocena: -1(glosow:9)-+
Karabin maszynowy,kilka taśm amunicji i tworzymy struktury poziome:warstwa szkodników warstwa ziemi.

achaja1
2013-01-05 18:31:03
Ocena: 2(glosow:10)-+
A jak chcesz to wytępić? Przecież sami to karmimy. Narzekamy, jęczymy dajemy temu jeść, spać i pić i na tym się nasza rola kończy. Pogadamy i tyle, na ulicę z kałachem nie wyjdziesz, granatem w to też nie pier@olniesz. Więc po co ten cyrk? Będziemy stękać, kwękać, a i tak nic to zmieni, rano wstanies

achaja1
2013-01-05 18:32:13
Ocena: 1(glosow:9)-+
wstaniesz i pójdziesz od nowa dymać w tym kieracie, w większości za psie pieniądze. Tyle w temacie

ferdal
2013-01-05 18:36:20
Ocena: -2(glosow:6)-+
Achaja roztoczyłaś tak straszny obraz że idę rzucić się z mostu:}

achaja1
2013-01-05 18:53:21
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

achaja1
2013-01-05 18:57:54
Ocena: 1(glosow:5)-+
He he he ehh, Muszę inaczej napisać, mod się zabrał wreszcie za robotę ferdal, to nie straszny obraz tylko rzeczywistość, nasze życie to nie je@bajka.

ferdal
2013-01-05 18:58:17
Ocena: 0(glosow:4)-+
Moder nie bądź taka cnotka

liszka91
2013-01-05 19:04:51
Ocena: 0(glosow:4)-+
Achajo masz rację, to samo tyczy się tematu przemocy w rodzinie czy krzywdzie zwierząt, każdy mądry tutaj pisze jak to by rozliczył się w realu, ale na pisaniu tylko się kończy. ja osobiście znam inne meody pomocy zwierzętom i niekoniecznie jest to tutaj użalanie się/

ferdal
2013-01-05 19:09:12
Ocena: -1(glosow:5)-+
Koleżanki to jest wiocha,zbyt serio traktujecie wpisy:}

liszka91
2013-01-05 19:19:02
Ocena: -2(glosow:4)-+
Niby " tylko", ale zawsze coś. Skoro chcemy zmieniać świat zacznijmy od siebie samych.

achaja1
2013-01-05 19:47:14
Ocena: 3(glosow:5)-+
liszko, dokładnie, tutaj to każdy " co to nie ja" " ja bym zabił, ja bym wpier..., ja bym to czy tamto" a prawda jest taka, że to wszystko pic, internetowi napinacze, w realu jeden z drugim pójdzie w drugą stronę, i wku@wia mnie już to "co to nie ja" chcę coś zrobić- robię, bez poklasku i publiki.

liszka91
2013-01-05 19:56:31
Ocena: 0(glosow:2)-+
Achajo.. co to My nie pierdo*imy, ale na piwo idziemy :)

achaja1
2013-01-05 20:36:59
Ocena: 0(glosow:4)-+
idziemy kobieto wreszcie:) zadzwonię rano:)
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Zgadzam się ze wszystkim co Filiks Magdalena tu powiedziała.
  •  Kilka słów prawdy o potrzebach mężczyzn
  •  Taka informacja zawarta jest w raporcie NIK:
  •  Za karę
Gdy koledzy mówią łap to nie mów żeby rzucali
główna
Dodano: 05.07.2018, 00:57:09   przez: vacarius
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 30Skomentuj (14) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0