lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 29.07.2021, 09:42:59   przez: ariel71
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 158  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(75)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
bastek79
2021-07-29 21:21:18
Ocena: 19(glosow:27)-+
Penicylina nie zostala wynaleziona, tylko odkryta. Jest to naturalny antybiotyk wystepyjacy w przyrodzie, taka roznica.

wicia58
2021-08-04 23:52:07
Ocena: -2(glosow:2)-+
Co za debil?!

torbak
2021-08-02 14:11:09
Ocena: -1(glosow:1)-+
jednostki produktywne to takie które dla pasożytów są potrzebńE tak ☺czyli tych u góry tak

gruzawik
2021-08-02 16:35:03
Ocena: -1(glosow:1)-+
jestes pasozytem, choć jakby w okolicach dennych, nikomu nie potrzebnym najwyraźniej. koprolalia: 3/5.

torbak
2021-08-02 14:07:49
Ocena: -6(glosow:6)-+
To pewnie twój mem gruzawik:) jakiś nowy troll albo stary tylko zmienil nick.Gruzawik powiedz o ty mądrości co było przed srovidem19.Czy srovid naprawde wyskoczył z butelki chinczykom czy Amerykanom którzy teraz nam szykuja szczepionki A może to stonke z samolotu nam zrzucili rosjanie żeby nasz ziemniaki były lepsze;).Pzdr

torbak
2021-08-02 12:15:21
Ocena: -3(glosow:5)-+
ten gruzawik to tak już sra ta wiedza ze nikt nie musi się niczego dowiadywac i uczyć tylko na pałe czytac jego komentarze i mu wierzyć hahaha

torbak
2021-08-02 12:09:19
Ocena: -4(glosow:4)-+
o jej pomóżcie szczepcie się przecież kazdy z góry chce twojego dobra hahaha ale tu trolling na tej wiosce

gruzawik
2021-08-02 12:45:24
Ocena: 0(glosow:6)-+
twojego? masz tyrać, jak chorujesz to nie robisz, trolu. ciebie to co prawda i tak nie dotyczy, ale niestety możesz za wektor zagrażający jednostkom produktywnym posłuzyć bakcylowi. mi? co raz do źródeł odsyłam, ale książek się boicie, dane ignorujecie, spiski pozwalają wam odzyskać spokój ducha, wynikający z wrażenia rozumienia co się na świecie dzieje. ciekawe, że o defekacji nie możesz przestać pisać, 2/3 komentarzy jak na razie. zawsze tak reagujesz na przeciwne opinie? chyba masz silną psychikę... :)

gruzawik
2021-08-02 11:51:57
Ocena: 1(glosow:3)-+
z racji temperamentu czasem nie wiem, w którym miejscu zacząć, tyle bredni się niekiedy trafia za jednym zamachem. uprzejmie proszę interlokutorów o wiarygodne dane dot. powikłań po szczepieniu. ze swojej strony służę pomocą w wyguglaniu danych dot. powikłań po Covidku. porównamy cyferki. spróbujemy prognoz. na razie możemy porównac górki trupów, bo liczby zarazonych i poszczepionych już odpowiednio znaczące. 38.3 mln zaszczepionych w UK. szukam tej kupy trupów poszczepiennych, hordy włókniejących płuc, zatkanych nerek i tętnic mózgu... ubożuchno: SPISEK?!

torbak
2021-08-02 12:11:30
Ocena: -5(glosow:7)-+
żebyś się nie zesral z tymi komentarzami Ty jako jedyny niebies z ka ganek oświaty tym niewyksztalconym wioskowiczom hahaha

gruzawik
2021-08-02 12:20:38
Ocena: 0(glosow:2)-+
koprofil?

david172
2021-08-02 05:46:51
Ocena: -1(glosow:3)-+
Czy to przypadek że straszny wirus pochodzi z Chin, a firmy farmaceutyczne przy wsparciu światowej organizacji zdrowia stały się gigantami finansowymi.

gruzawik
2021-08-02 09:25:57
Ocena: 0(glosow:4)-+
a przedtem nie były?

roman1982
2021-08-02 00:14:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

bronkobill
2021-08-01 23:25:41
Ocena: 0(glosow:6)-+
Numer polega na tym że Alexander Fleming za odkrycie penicyliny otrzymał tylko tytuł szlachecki a nie wielomilionowe granty jak dziś.

gruzawik
2021-08-02 00:01:17
Ocena: -1(glosow:3)-+
a badania prowadził za spadek po ciotce?

roman1982
2021-08-01 22:34:20
Ocena: 5(glosow:9)-+
W latach 30-tych XX wieku choroby psychiczne leczono lobotomią,i była uznawana za cud medycyny,jej twórca otrzymał Nobla.Masz jeszcze Ariel jakieś ciekawe porównania?Mam wrażenie że jedyne co spleśniało to Twój mózg od oglądania telewizji...

gruzawik
2021-08-01 22:41:54
Ocena: 0(glosow:4)-+
a 200 lat temu do pieca wsadzali na 3 zdrowaski. trudno nie zauważyc postepu, jaki sie dokonał, prawda? co 100 lat rozwoju to jakby lepiej :)

roman1982
2021-08-01 22:54:34
Ocena: 0(glosow:6)-+
Dlaczego uważasz że nie zauważyłem postępu?Bo co?Bo neguję porównanie które napisano wyżej?Nie wiem kim jesteś i ile masz lat ale życie nauczyło mnie żeby ślepo nie ufać korporacjom,politykom i mediom.Korporacje które zarabiają na tych preparatach miliardy, wypłacają ogromne odszkodowania za produkty które były delikatnie mówiąc niezdrowe dla konsumentów.Zostawił byś złodzieja samego w swoim domu?Ja nie,a widzę że Ty jeszcze dałbyś mu kluczyki do auta żeby się przejechał...

gruzawik
2021-08-01 22:56:09
Ocena: -1(glosow:3)-+
a uniwerkom mozna ufać? opowiedz o mnie jeszcze, co tam sobie wyobrażasz...

gruzawik
2021-08-01 23:02:14
Ocena: -2(glosow:4)-+
ufasz korporacji zapewniającej internet, komputry, prunt, wodę itd. działa toto dzieki wiedzy hodowanej w uniwerkach. łykasz co ci łapiduch zalecił, czy w ogóle nie leziesz, do dołka się pakujesz i czekasz jak będzie? jak chcesz, to sie przenieś do kraju którego na szczepienia nie stać, ale najpierw obczaj statystyki, żebyś nie miał zalu. jakim cudem jednak zarabiają? zysk na tabletce groszowy, odszkodowania jak dzwony, a tu eldorado. i nijak wredne oszołomione propaganda ludzie się do Timbuktu nie chcą przenosić, a nawet jechać bez dziabnięcia na lokalne psakudzwtwo...

roman1982
2021-08-01 23:03:19
Ocena: -1(glosow:3)-+
Nie wiem co tą są "uniwerki".Nie muszę sobie nic wyobrażać,widzę na przykład że nie potrafisz pisać po polsku,więc dyskusja z Tobą jest bezcelowa...

gruzawik
2021-08-01 23:08:45
Ocena: 1(glosow:3)-+
poprawność formy uważasz za ważniejszą od zasadności treści przekazywanych? że nie wiesz, to skłonny jestem uwierzyć, ale co tam jeszcze z moim samochodem wyrabiam, prosze napisz :) samochód do mechanika prowadzisz, i zamykasz, żeby nie wlazł? a po co?

roman1982
2021-08-01 23:19:37
Ocena: -1(glosow:7)-+
Uważam że wiedza i inteligencja człowieka który nie potrafi złożyć zdania w języku polskim jest minimalna i z tego względu,nie wdaje się z takimi osobami w dyskusję,na tematy o których prawdopodobnie nie ma pojęcia.Tak w skrócie,z góry zakładam że jesteś ograniczony.I każdym swoim kolejnym wpisem utwierdzasz mnie w przekonaniu że jesteś kretynem.Dobranoc.

gruzawik
2021-08-01 23:46:58
Ocena: 0(glosow:4)-+
uwielbiam wycieczki osobiste, nic dobitniej bezradności argumentacyjnej nie ilustruje :)

gruzawik
2021-08-02 00:06:21
Ocena: 0(glosow:4)-+
to mniej więcej taka logika: ponieważ za 100 lat nas z kolei za barbarzyńców mieć ówcześni medycy mieć będą, nalezy zastopować co się da. tylko, że wtedy nie będą, bo i postępu nie będzie. dzieki takiej samej głupocie, jak zilustrowana w memie. pojmij, ze albo idziesz do lekarza, i łykasz co kazał, albo nie zawracaj mu d.py, bo chłop ma dyplom UM, a ty poczytałeś w internetach. i jak dostajesz wezwanie od producenta, że wada w samochodzie, to pędzisz dyrdy, a nie w internetach o wypadkach sprzed 100 lat wygrzebujesz. tez fordem, panie...

roman1982
2021-08-02 00:11:58
Ocena: 3(glosow:7)-+
Pfizer 2009 rok 2.3mld dolarów odszkodowania dla pacjentów,Astra Zeneca 2010 198mln dolarów odszkodowania dla pacjentów,Jonson&jonson 2mld dolarów odszkodowania dla pacjentów.Nie będę Ci wymieniał za co,możesz sobie sam poszukać.To są moje argumenty...A Tobie dziękuję że bierzesz czynny udział w testach szczepionek na Covid.Mam nadzieję że są bezpieczne i nic Ci się nie stanie.Ja przechorowałem Covid,wybrałem moim zdaniem bezpieczniejszą metodę i tyle.I nikogo nie namawiam i nie wyśmiewam z powodu że zdecydował się zaszczepić.Każdy jest odpowiedzialny za siebie i swoje zdrowie.

roman1982
2021-08-02 00:15:22
Ocena: -2(glosow:2)-+
Zrozumiałeś czy Ci to narysować?

gruzawik
2021-08-02 00:16:55
Ocena: -3(glosow:7)-+
a jak zyski? ile zysku z tabletki? jakim cudem? słyszałes kiedyś o wazeniu ryzyka i korzyści? słyszałeś kiedyś o odpowiedzialności za innych również? zainteresuj się też koniecznie, jakie przypadki leczono lobotomią, przy jakiej dostepnej bazie farmakologicznej, co jeszcze ów człowiek dokonał. sporo ludzi by zeszło na udar mózgu, bez jego pracy. ale co tam, zmowa i spisek, a kto się w kułak z takich teorii smieje, musi gramarnazi zadowolić, bo inaczej nie pojmie, że poprawność formy idiotyzmów nie przykryje. reasumując: ilu trzeba pomóc tabletką, żeby na odszkodowania było stać?

gruzawik
2021-08-02 00:22:45
Ocena: 0(glosow:4)-+
pajacowate teksty to pod trzepak. niczego nie wybrałeś, bo nie dałeś się zaszczepić bakcylem, tylko złapałes przypadkiem. z racji zawodu podziabany jestem w każdą stronę, ubocznie dzięki temu podczas sezonowych sraczkorzygaczek polatuję nad tym sluzu padołem drów i wesół jak szczygieł. jakbyś pojęcie miał sensowne o temacie, to byś wiedział, że nie da się wypłacać odszkodowań za wypadki bez zapewniającego zyski dobrego produktu. żresz co uczony przepisał? czy też spisek, i z godnością odmawiasz?

gruzawik
2021-08-02 00:28:11
Ocena: 0(glosow:6)-+
wiem, co możesz sobie narysować, ale zniżac się do poziomu nie zamierzam. gówniarskie odzywki i absolutnia nieznajomośc dziedziny wystarczająco osmieszają cię bez mojej pomocy. wszyscy we wsi wiedzą, że od aspiryny można umrzeć, i wtedy się płaci, i co? aspirynę do kosza? czy może najpierw hrabiemu test zrobić, na IgG? masz jakiegoś seniora? tez mu zalecisz przejść, czy zawleczesz osobiście, bo po co minimalizowac ryzyko? w internetach napisali, to mus prawda, że szkodzi. a że pomaga w większej skali? udajesz, że nie widzisz. lobotomia w 49' jako przykład... zakrawa. i uraga.

roman1982
2021-08-02 00:30:54
Ocena: 0(glosow:4)-+
Właśnie o tym mówiłem wcześniej jesteś mocno ograniczony człowieku,skoro nie rozumiesz że jeżeli jest pandemia i ryzyko zarażenia się daną chorobą jest bardzo wysokie to moim wyborem było ryzyko zarażenia się Covidem lub przyjęcie szczepionki w fazie testu i ryzyko ewentualnych powikłań.Co do reszty Twojego bełkotu to nie będę się odnosił bo nie masz pojęcia o czym mówisz.Weź leki i idź spać...

gruzawik
2021-08-02 00:40:52
Ocena: -1(glosow:5)-+
w jakiej fazie testów? cokolwiek teraz dają, jest znacznie lepiej przetestowane niż dowolna szczepionka wprowadzona na rynek 20 lat temu. zbyt złożona treść, i się gubisz, widzę... nie jestem zaskoczony: masz braki w wiedzy, spowodowane selektywnym przyjmowaniem informacji: odszkodowania tak, obrot i zysk już nie. lobotomia tak, neuroangiografia(podziel na kawałki, będziesz miał łatwiej, w razie wrażenia bełkotu) już nie. jakoś ja swietnie rozumiem co piszesz, a ty mnie nie, o czyjej umysłowosci to więcej mówi? wybrałeś za babcię dostawę w pakiecie? czy nie masz pojęcia o czym piszę?

gruzawik
2021-08-02 00:49:47
Ocena: -1(glosow:5)-+
dokładniej przyznajesz, że wybrałeś ryzyko, a nie sposób nabycia odpornosci, czyli chorobę. chciałeś na cudzym grzbiecie jechać, w nadziei skuteczności strusiej polityki. masz babcię? o łańcuchu epidemiologicznym słyszałeś? czy czyjaś babcia, której sprzedałeś w okresie inkubacji, malo pana hrabiego interesuje, jak rzęzi pod respiratorem? weź chłopaku epidemiologię, mikrobiologię, o ile "bełkot" cię nie odstraszy lub wagomiar książki, przeczytaj, wróc i przeproś. bo zwyczajnie nie wiesz, czego nie wiesz, i pleciesz androny az zęby schną...

homo_sapiens
2021-08-02 04:45:48
Ocena: -2(glosow:6)-+
@roman - 1. Fakt, że nie potrafisz kogoś zrozumieć, może świadczyć o twoich zdolnościach umysłowych, niekoniecznie o jego, tym bardziej, że ja ze zrozumieniem go nie mam problemu. 2. Argumentami gruzawik rozjechał cię na krwawą breję i twoje żałosne inwektywy tego nie przykryją.

roman1982
2021-08-03 00:48:22
Ocena: -2(glosow:4)-+
Heh...żal to komentować ale spróbuję.Wiec tak,szczepionka jest w IV fazie testów i z definicji jest to eksperyment medyczny,w którym dobrowolnie wziąłeś udział(rozumiesz?).Ważenie ryzyka do korzyści w stosunku do firm farmaceutycznych czytam jako zyski z preparatu przewyższą ewentualne odszkodowania,firmy wypłacające odszkodowania o których pisałem wcześniej przyznały się do winy(czyli z premedytacją sprzedawały niebezpieczny produkt,rozumiesz?).Co do reszty Twoich wypocin to wybacz ale nie mam tyle czasu i chęci żeby to komentować,z resztą i tak zrozumiał byś to po swojemu.Kończę tą dyskusję

gruzawik
2021-08-03 21:00:26
Ocena: 0(glosow:4)-+
ale ty nawet nie wiesz, jaka na mnie testuja, co ty tu o fazach? zysk skąd się bierze? wystapienie działań niepożądanych nie przewidzianych przez producenta, takie przyznanie się do "winy". wynika to z oczywistej dysproporcji między próbą a populacją, i oczywiście jest wkalkulowane. jest 7,5 mld ludzi, wszystkiego przewidzieć się nie da. tymczasem aby lek wszedł do obrotu potrzeba udowodnionej skuteczności terapeutycznej. zwyczajnie bredzisz bez pojęcia i nie jestes w stanie merytorycznie, więc tradycyjnie podkulasz ogon.

gruzawik
2021-08-03 22:05:11
Ocena: 0(glosow:4)-+
nieprawdiłowości polegały na reklamowaniu leku na bóle menstruacyjne i stawowe jako na bóle inne również, w innych dawkach. dla przykładu. nic o szkodliwości. jakbyś o powstawaniu wrażenia bólu miał blade pojęcie, to byś był nieco zaskoczony, ze tak odległe etiologicznie bóle zwalcza, a innych jakoś nie. zwyczajnie tego nie udowodnili, i tyle. coś tam poczytasz na stronach płaskoziemców, i łykasz jak małpa kit. ale mam dla ciebie przestrogę: wiesz dlaczego szczepienie jest w 2 dawkach? w jednej dostajesz chipa, a w drugiej PIN ;)

darekw6
2021-08-01 22:18:04
Ocena: -1(glosow:3)-+
Co to w ogóle za porównanie?

lukasz111183
2021-08-01 21:29:16
Ocena: 6(glosow:10)-+
To że penicylina jest ok, to nie znaczy, że na każdą dolegliwośc będę brał pierwszy lepszy antybiotyk. To, że na niektóre choroby należy się zaszczepić, to nie znaczy, że szczepić się należy na wszystko i wszystkim.

gruzawik
2021-08-01 21:41:26
Ocena: 0(glosow:8)-+
totez nic takiego się nie odbywa. nikt juz na ospę nie szczepi. w razie uzycia jako broni macie przes..ne, o ile jesteście za młodzi. ok 30% smiertelnosci szczepu dzikiego.

gruzawik
2021-08-01 20:50:46
Ocena: 4(glosow:6)-+
to trochę deprymujące: jak mechanik mówi, żeby pasek wymienić, to płaci, wymienia, dziób krótko trzyma, bo wie, że się nie zna. a jak do medycyny przychodzi, wirusologii, immunologii, ginekologii, i wuj kłykciaty wie jeszcze czego, to wtedy zakwit internetowych sceptyków, kunktatorów, jaskiniowców, dobry prąd w internetach zuzywa...

Aster_master
2021-08-02 00:48:47
Ocena: 1(glosow:7)-+
Gruzawik nie bardzo mam czas na dyskusję ale widać, że mocno przesiakniety jest tvpis. Twoje wywody i wypociny słychać tam do bólu cały czas. Jesteś po prostu głupi. Może uczony ale nadal głupi.

punk87
2021-08-02 03:24:31
Ocena: -2(glosow:4)-+
Aster master, zgadzam się, to jakiś pisowski troll. Myśli że jest mądry, a robi z siebie idiotę. Nasz prezydent też wykształcony, a widać jak to się ma do rzeczywistości :D

homo_sapiens
2021-08-02 04:28:13
Ocena: 0(glosow:4)-+
A wy dwaj macie jakieś kontrargumenty, potraficie zadać kłam tezom Gruzawika, wykazać jego błędne rozumowanie, czy tylko stać was na to, żeby pokazać kogoś palcem i krzyknąć "psze pani, on jest gupi!"? Ach, no tak - "nie bardzo mam czas na dyskusję". I wszystko jasne.

gruzawik
2021-08-02 09:31:25
Ocena: 0(glosow:2)-+
i co ja poradzę, że nawet za komuny w telewizji prawdę czasami powiedzieli? i skąd mnie wiedzieć, co w szczujni mówią? mieszkam w UK... dziekuję wyedukowanym przez madki z namalowanymi brwiami, za zwrócenie mi uwagi, skoro nie macie czasu (ludzi i sprzętu też), postaram się dostosować do poziomu elektoratu:)

evil644
2021-08-01 20:14:45
Ocena: 3(glosow:13)-+
Nie rozumiem dla czego nazywasz kogoś kto nie chce się szczepic foliarzem? Przeciez mamy wybór jak narazie.... rozumiem że łykasz wszystko co ci podadzą, ale to nie jest powód by kogoś obrażać.

gruzawik
2021-08-01 20:20:14
Ocena: 3(glosow:9)-+
bo na to samo wychodzi. pytanie, kto podaje: jakie ma kompetencje do twierdzeń nt potrzeby podania. czy dyplom, czy kreski zamiast brwi. jak się kto obraza, to znaczy ze nie jest w stanie argumentować w obronie swego stanowiska.

Syylwia
2021-08-01 19:44:08
Ocena: 3(glosow:11)-+
Nie porównujcie dżumy do koronowiruska

gruzawik
2021-08-01 19:52:19
Ocena: 1(glosow:7)-+
grypka też niegroźna, co? nie ma co porównywać, zyjemy gęściej, podrózujemy szybciej, a to dzieki zwalczaniu zarazów wszelkiej masci nie tłucze ludności jak pcheł. weź sobie dawniejsze rejestry i oblukaj polio. ile trupków dziecięcych, ile okaleczeń. to wydaje sie takie proste: jeśli udowadnialny zysk ze skutecznosci preparatu(a jako królik laboratoryjny wiem, o czym mówie, bo dostaję raporty o mojej szczepionce-na mnie badanej, g.no tam, nie "eksperymentalnej") przewyższa mozliwe do oszacowania ryzyko, to się podaje.

Shady76
2021-08-01 19:13:18
Ocena: 1(glosow:9)-+
No jasne, dalej usypiajmy ludzi chloroformem lub eterem przed operacją. To po to, opracowano szczegółowe procedury żmudnych, wielopoziomowych, często wieloletnich i kosztownych testów preparatów medycznych mające na celu zmaksymalizować bezpieczeństwo pacjentów je przyjmujących, żeby teraz cofnąć się do stanu z początku XX wieku, i podawać ludności niesprawdzone, nieprzetestowane rzetelnie preparaty, których długofalowych efektów działania nikt na chwilę obecną nie jest w stanie przewidzieć. A mówią, że religia to zacofanie...

gruzawik
2021-08-01 19:28:08
Ocena: 1(glosow:7)-+
ta, pewnie, rozpaczajmy nt. rtęci wywołującej autyzm, choć jak rtęć wycofano, to nic się nie zmieniło. to zmowa koncernów, że taką lipe z rtęcia wypuścili, żeby na nowych preparatach zarobić. a teraz piórko w zadziec i hop!hop! danadana, dokoła szamana.

Shady76
2021-08-01 20:00:53
Ocena: 1(glosow:9)-+
Gruzawik, taki inteligentny się wydajesz, a jednak po prostu powtarzasz populistyczną propagandę. Nie wspomniałem słowem o rtęci, o nnych szczepionkach, płaskiej ziemi czy czymkolwiek. Mówię o faktach. Wypuszczono na rynek nieprzetestowane preparaty (ulotki informacyjne producentów nie zawierają ŻADNYCH informacji o potencjalnych skutkach ubocznych czy reakcjach z innymi lekami), za które cały świat musi płacić. Dotąd to koncerny farmaceutyczne płaciły za testy. Teraz laboratorium jest cały świat, my jesteśmy białymi myszkami, a koncerny zamiast płacić, dostają pieniądze.

Shady76
2021-08-01 20:03:41
Ocena: 3(glosow:9)-+
a przy okazji preparaty, które chce się nam na siłę wcisnąć już są nieaktualne, bo nowe mutacje są tylko kwestią czasu. No bo grypa mutuje. I przed niczym nas de facto nie chronią. Bo nie dość, że nie wiadomo, jakie skutki uboczne sama szczepionka powoduje (a powoduje, łącznie z tymi terminalnymi), to jeszcze nie gwarantuje ochrony przed niczym, bo zaszczepieni i chorują i umierają na COVID

gruzawik
2021-08-01 20:10:41
Ocena: -2(glosow:10)-+
wirusolog od 7miu boleści i 8go smutku: mutacja nie oznacza nieskuteczności szczepienia. dawaj badania, publikację w nature, jakiez to hekatomby powoduje szczepienie W PORÓWNANIU z wirusem. świetnie wiadomo, nie sa dokładnie znane stosunki ilościowe: zeznaję uczciwie, jakie leki przyjmuje mojemu prowadzącemu. uważasz, że na polio szczepiąc cokolwiek o jakichś skutkach wiedziano? błagam, tylko bez bredni, ze wielopokoleniowych, bo to nieszczególnie mozliwe, kto embriologii liznął, wie dlaczego. czasem nie zawierają, bo nie ma stwierdzonych. gwarancji się zachciewa w medycynie... :)

gruzawik
2021-08-01 20:12:52
Ocena: -2(glosow:6)-+
mam nadzieję, że wciąż amalgamatowe plomby nosisz, bo te światłoutwardzalne to tez takie laboratorium na skalę światową. poczekajmy pokolenie lub 2, az się foliarzom temat znudzi, i się okaże jak zwykle, ze ludzie co mają pojęcie jak zwykle mieli rację...

gruzawik
2021-08-01 20:41:11
Ocena: 0(glosow:4)-+
nie mam pojęcia, co skłania do wypowiedzi na temat zupełnie sobie nieznany: żeby to gdzieś który jakim indeksem z mikrobiologia sie mógł pochwalić, epidemiologią, cytologią, czymkolwiek... objaśniam: mutacja rzutująca na zjadliwość najczęściej zupełnie nie dotyczy elementu wywołującego reakcję obronną organizmu. biochemia, konkretnie enzymy. i genetyka. szczepienie nigdy nie daje 100% skuteczności. wystarczy, że łagodzi przebieg i daje statystycznie ważką poprawe odporności populacji. nikt nigdy na nic więcej nie liczył i nie obiecywał. samo to wystarczyło do wybicia ospy.

gruzawik
2021-08-01 21:04:20
Ocena: 2(glosow:2)-+
spróbuję od podstaw: mutacja zabójcza dla nas bardziej może polegać na lepiej pasującej sekwencji białek adhezyjnych do błony ludzkiej komórki. lepszemu dziurawieniu. skuteczniejszemu namnażaniu. czymkolwiek. odporność organizmu polega na posiadaniu limfocytów aktywujących się w obecności dość dowolnie wybranego białka na osłonce wirusa. ma działać, jak dołki-górki elektroujemności na powierzchni białka pasują do klucza limfocytu. mutacja unieczynniająca szczepienie musi dotknąć tego obszaru, do nierozpoznawalności.

xvz1300
2021-08-01 22:00:00
Ocena: -1(glosow:5)-+
Jak dla mnie szczepienia powinny być dobrowolne. Nie miałbym nic przeciwko gdyby matka natura przerzedzila jesienią gromady foliarstwa. A na wiosnę poprawila

gruzawik
2021-08-01 22:16:28
Ocena: 2(glosow:2)-+
ja też, niestety, odporność i ogólna wydolnośc organizmu w obliczu choroby nie sa pochodną zasobów czaszki... dlatego, z racji życia jakie prowadzimy (zagęszczenie, mobilność...) pewne zabiegi są konieczne, jako higieniczne. tak samo jak mycie zębów: niby wolny wybór, ale w zatłoczonym autobku juz może to byc kłopot.

homo_sapiens
2021-08-02 04:54:47
Ocena: 2(glosow:2)-+
@Shady - "Wypuszczono na rynek nieprzetestowane preparaty" - więc według ciebie, gdy pojawia się światowa pandemia, należy całymi latami prowadzić badania, aż ustalone zostaną wszystkie możliwe parametry i skutki uboczne preparatu? Nawet, gdyby śmiertelność jakiejś nowej choroby powodowała, że za te parę lat nie będzie już kogo szczepić? Mógłbym jeszcze zrozumieć podobne obawy rok temu. Ale dziś, gdy skuteczność szczepień została w praktyce udowodniona i jest już kwestią bezsprzecznych faktów?

wk2019
2021-07-30 06:41:11
Ocena: -1(glosow:11)-+
Azbest był kiedyś też super minerałem, nawet jeden z producentów szczepionek dodawał go do pudru dla dzieci dziś kobietom ktore zachorowały na raka wypłacają po 20mln dolarów odszkodowania. Jeśli zachorujesz po szczepionce nie dostaniesz nic.

bastek79
2021-07-29 21:21:18
Ocena: 19(glosow:27)-+
Penicylina nie zostala wynaleziona, tylko odkryta. Jest to naturalny antybiotyk wystepyjacy w przyrodzie, taka roznica.

gruzawik
2021-08-01 20:00:27
Ocena: 3(glosow:7)-+
proponuję wycieczkę na starszy cmentarz, w celu policzenia grobków z ofiarami polio, gdy naturalnie w przyrodzie szczepionka występowac nie chciała... całkiem sporo też mamy penicylin półsyntetycznych.

MaxMaksimow
2021-08-01 22:33:46
Ocena: 3(glosow:3)-+
Jestem z roczników które były szczepione starymi typami szczepionek i żyje co lepsza nie zachorowałem ciężko np na ospę. Dodatkowo gdyby nie współczesne antybiotyki od 3 lat lezałbym w grobie. Każdemu sceptykowi polecam ostre zapalenie płuc z ostrą sepsą w pakiecie. Taki mini covid ledwo przeżyłem 3 miesiące dochodziłem do siebie. Nie chcesz się zaczepić to się nieszczep i miej świadomość ze czeka cię swoiste wykluczenie spoleczne -naturalna selekcja.

sotnem
2021-08-01 22:49:57
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ale nie jest wtanie dostać się naturalnie do ludzkiego organizmu, więc nie ma różnicy. Tak jak szczapionka na COVID mogła wywołać u osób uczulonych zapaść.

gruzawik
2021-08-01 22:52:43
Ocena: 1(glosow:1)-+
jak aspiryna, dostępna w każdym kiosku...

MaxMaksimow
2021-08-02 20:49:11
Ocena: 1(glosow:1)-+
Talk samo jak orzechy u osób udzielonych mogą wywołać zapaść. Nie widzę związku… tylko taki ze jak jesteś na cos uczulony to ta substancja na która jesteś uczulony powoduje anafilaksje w ekstremalnych przypadkach. i co to znaczy ze nie może się dostać w sposób naturalny. Większość substancji dostaje się w sposób nienaturalny do organizmu nawet bakterie i pasorzyty gdyby było inaczej niechorowalibysmy.

gruzawik
2021-08-03 21:20:21
Ocena: 2(glosow:2)-+
odzywianie się to dość naturalny proces, wykorzystywany naturalnie przez pasozyty wszelkiej masci, w tym bakterie. ograniczmy się do leków. te ani nie dostają się naturalnie, w końcu człowiek w stanie "dzikim" wierzby nie jada, ani odzywianiu nie służą, tylko regulacji funkcji. niekonieczna tez anafilaksja całą gębą, duchotkowi byle co wystarcza do uruchomienia kaskady prowadzącej do zgonu. tak czy owak: mozna na bezludną wyspę się udać, i tam ani tramwaj nie przejedzie, ani żadna dziwna substancja się do organizmu nie dostanie, choć trzeba się liczyc z innymi niedogodnościami :)

BigB
2021-07-29 11:03:05
Ocena: 3(glosow:15)-+
Kurde po 1 niech się wali każdy który mówi że jak się nie szczepisz na covid jesteś antyszczepionkowcem. Poczytaj dokładnie o antybiotykach i o szczepionkach i zobacz jak rodziły się w bólach, głównie osób, które je podano.

bonkero
2021-07-29 22:45:10
Ocena: 1(glosow:7)-+
A czapeczkę z folii aluminiowej już nosisz?

FED0RA
2021-07-29 09:50:24
Ocena: 1(glosow:15)-+
W punkt.

Carat
2021-07-29 10:58:43
Ocena: -1(glosow:13)-+
Czyżby? Badania nad penicyliną (która jest LEKARSTWEM i zwalczała WSZYSTKIE obecne w tym czasie choroby) trwały więcej lat, niż ilość tygodni, gdy trwały badania nad szczepionką przeciw COVID. No chyba, że badania rozpoczęto przed wybuchem epidemii.

homo_sapiens
2021-07-29 13:40:47
Ocena: 4(glosow:12)-+
Carat - gdzie wyczytałeś tą bzdurę, że "penicylina (...) zwalczała WSZYSTKIE obecne w tym czasie choroby"? A może słowo "penicylina" pomyliła Ci się ze słowem "panaceum"?

gruzawik
2021-08-01 19:08:21
Ocena: 4(glosow:6)-+
a najdłużej trwało szukanie szczepu plesni, które produkowałyby w odpowiednich ilosciach. badania nad "penicyliną" trwają do dzis, bo wciąż szuka się nowych pochodnych. podobnie badania nad acetylosalicylanami, pierwotnie p.gorączkowymi, ale okazało się, że ma działanie antyagregacyjne również, jak cała grupa NLPZ. jak coś wynajdą, to bada się i bada, do znoju i wypęku. proponuje nie uzywać pasty do zębów, bo przecież to nowość, patyk za to spraktykowany od stadium orangutana, sprawdzony przez pokolenia.

gruzawik
2021-08-01 20:58:38
Ocena: 1(glosow:3)-+
penicyliną się zainteresowano juz po odkryciu DNA, nie mówięc o sekwencjonowaniu, czy przed? metody badawcze sporo się różnią jednak, od tamtej pory. nikomu się nie śniło literowanie kodu wirusa, nizanie zasad, żeby w bakterie wkleić, coby białko-symulant robiła w zauważalnych ilościach. sam biorę udział w badaniach. od ciut nie roku, jako myszka. są w stanie stwierdzić w try miga, czy mam odporność z ich szczepu, czy jeszcze ktoś się dołozył do bazy danych systemu. skoro najlepszym sposobem zapobieganie, to i szczepienie najlepszym LEKARSTWEM, nie inaczej.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Czekamy, czekamy ale już widać, że się doczekamy
  •  Nieoczekiwany zwrot akcji w proteście rolników
  •  Eliza Michalik, jeńców nie bierze.
  •  Zgadzam się ze wszystkim co Filiks Magdalena tu powiedziała.
główna
Dodano: 14.08.2018, 12:41:42   przez: cooler100
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 30Skomentuj (69) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0