lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 21.06.2011, 09:38:37   przez: time333
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 418  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(85)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
ryckasc
2011-07-28 15:17:43
Ocena: 10(glosow:14)-+
Tak, powinniśmy zakazać używania fotelików samochodowych!!! One tez ograniczają wolność dziecka. Ono na pewno wolałoby sobie poskakać na tylnym siedzeniu!

Raiqa
2011-09-30 22:03:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
a mnie sie to nie podoba..male dziecko jak uczy sie chodzic to ok, ale jak widze te matki,ktore leca i ciagna za soba to biedne dziecko,ktore nie nadaza to mnie szlag trafia..mam 3 latke w domu i jakos nie musze prowadzic jej na smyczy:/

bazant59
2011-09-07 21:28:53
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

no-face-no-nk
2011-08-01 22:12:34
Ocena: 2(glosow:4)-+
Nie podobają wam się szelki? Bo to traktowanie dziecka jak psa? Rozumiem, że nie stosujecie do przewozu dziecka fotelików a tym bardziej pasów - dziecko nie jest towarem, który się przewozi uwiązany.

hipomania
2011-08-01 12:55:32
Ocena: 4(glosow:4)-+
heh moja mama stosowala cos takiego z moja siostra 15 lat temu.... a teraz ja mam takie dla mojej malej i jest ok. za reke sie nie da bo mloda sie wyrywa a tak przynajmniej nie wybiega na ulice. i nie mowcie mi, ze zle ja wychowalam bo mnie nie slucha pokazcie mi 2latka, ktory slucha rodzicow

ailish
2011-08-01 07:36:13
Ocena: 4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Annakonda
2011-08-01 01:10:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
popieram, bachory na smycz!!!

Sicc
2011-07-31 23:49:30
Ocena: 0(glosow:2)-+
ciekawe jakie dzieciak zna sztuczi

coolt
2011-07-29 23:05:05
Ocena: -1(glosow:3)-+
dobrze że kolczatki nie założyła:)

Maja98
2011-07-29 20:29:25
Ocena: 0(glosow:2)-+
niby , szelski są przydatne . Ale , to raczej nie wyglada na szelki dla dzieci .. tylko bardziej smycz dla psa. ; /

longcock
2011-07-29 19:50:08
Ocena: 2(glosow:2)-+
doskonale rozwiazanie, niektore male dzieci sa jak zwierzeta trzeba je na smyczy prowadzac

czeslaw199126
2011-07-29 19:33:48
Ocena: -1(glosow:1)-+
ahahahahahah

ojtamojtam100
2011-07-29 17:58:16
Ocena: 3(glosow:3)-+
Hmm, to nie jest żadna wiocha, ludzie za granicą bardzo często trzymają dzieci na szelkach. Jest to bardzo dobrym sposobem ponieważ jest mniejsze prawdopodobieństwo, że dziecku coś się stanie ;

kasabiann
2011-07-29 16:59:19
Ocena: 3(glosow:5)-+
zająć się dwójką Maluchów, gdy młodsze. które jeszcze wszystkiego nie rozumie, szczególnie poleceń i niebezpieczeństwa, jest ciągle dyskretnie kontrolowane. I w nosie mam wszystkie negatywne na ten temat komentarze!

kasabiann
2011-07-29 16:57:44
Ocena: 2(glosow:4)-+
sma używam szelek dla moich dzieciaków, są bardzo przydatne, kiedy dziecko uczy się chodzić tam, gdzie jets niebezpiecznie. A komentarze negatywne na ten temat piszą tu małolaty, które jeszcze nie maja pojęcia o rodzicielstwie. Wolę miec całe dziecko, asekurowane szelkami. I łatwiej jest mojej Mamie

OnaJestSzalona8
2011-07-29 20:16:02
Ocena: -2(glosow:6)-+
g*wno prawda, ja np mam dziecko i nie podoba mi się pomysł "smyczy dla dzieci", bo jak to wygląda? Dziecko nie jest psem.

katz_e
2011-07-29 15:43:22
Ocena: 5(glosow:7)-+
...dla takiego dzieciaka z ADHD to raczej wskazane...chyba lepiej miec szeleczki i dzieciaka calego i zdrowego, niz nie miec szeleczek i dzieciaka zeskrobywac np. z ulicy, bo wlasnie wybiegl na jezdnie i przejechal go samochod...

OnaJestSzalona8
2011-07-29 14:44:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
...dzwonić, jak co niektórzy by chcieli

OnaJestSzalona8
2011-07-29 14:43:37
Ocena: 2(glosow:2)-+
Żeby nie było... na początku myślałam, że ta babka po prostu sobie, że tak powiem, uwiązała tego dzieciaczka, bo nigdy nie widziałam jeszcze czegoś takiego. I nie podoba mi się to, w życiu bym nie kupiła tego wynalazku (hehe), ale też nie uważam, żeby to robiło komuś krzywdę i żeby zaraz na policję

katz_e
2011-07-29 15:45:23
Ocena: 4(glosow:4)-+
...jak bedziesz miala dzieciaczka z nadpobudliwoscia ruchowa, to pogadamy...

OnaJestSzalona8
2011-07-29 20:17:42
Ocena: 1(glosow:1)-+
mam dziecko i to uwielbia biegać i szaleć, ale jak idziemy za rękę i wychodzimy na drogę, to zaraz się cofa he ;p

wesoolomijest
2011-07-29 14:09:59
Ocena: 0(glosow:2)-+
w Polsce ludzie dziwnie na to patrza nie wiem dlaczego. W Wielkiej Brytanii to jest norma i nikt tego dziwnie nie komentuje. W skslepach sa nawet specjalne szelki i smycze dziecko ma pole manewru i zawsze jest bezpieczne nie zgubi sie!!

OnaJestSzalona8
2011-07-29 14:45:19
Ocena: -3(glosow:3)-+
tak to napisałaś jakby dziecko było psem... "szelki i smyce dziecko ma pole manewru"... jak tak można pisać w ogóle???

EEEwelina
2011-07-29 13:41:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
mały łobuz,nic dziwnego,że matka go uwiązała

tumapek
2011-07-29 07:20:09
Ocena: 6(glosow:8)-+
moje rozbiegane dziecko ciężko było upilnować nad morzem w tłumie i takie szelki bardzo mi pomogły. oczywiście znaleźli się tacy, co głupio komentowali, ale poczekamy aż sami będą mieli dzieci... a co do zdjęcia - to, moim zdaniem, po prostu uchwycona chwila, szelki nie chronią przed upadkiem...

xlaluniax
2011-07-29 08:03:37
Ocena: 5(glosow:5)-+
zgadzam sie z toba, ja na dziecku tego nie testowalam ale pelno jest mam ktore uzywaja,

LepszyMaysterek
2011-07-29 07:19:34
Ocena: 3(glosow:3)-+
jak dziecko wariat to każdy sposób dobry

pantwoj
2011-07-29 01:35:15
Ocena: 0(glosow:2)-+
Niedługo to na odrót będzie

eleena12
2011-07-29 00:38:26
Ocena: -4(glosow:4)-+
Co Ci ludzie nie wymyślą.. xD

astrum6
2011-07-28 23:42:16
Ocena: 1(glosow:7)-+
253 zacofanych wiesniakow oddalo glos na tak!!!!sami jestescie wiocha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

caparapa
2011-07-28 23:33:29
Ocena: -3(glosow:5)-+
ja to bym tą świnie prowadzał na smyczy, qrwa w końcu by schudła...

IziGrecja
2011-07-28 22:33:44
Ocena: 0(glosow:4)-+
W Niemczech to norma widzialam nie raz , stare baby nawet wyciagaja papier toaletowy i wycieraja pieska tylki .... wiec mnie to juz nie dziwi :)

ilovediru
2011-07-29 00:08:52
Ocena: -1(glosow:3)-+
Mnie tez to nie dziwi. Ile razy widzialam jak te wszystkie babki woza w wozkach dla niemowat swoje psy. Jeszcze troche i beda je tylko podnosic by sobie posiusialy, zeby lapek nie ubrudzic. Ahh, ale to tak na marginesie. ;)

ocet
2011-07-28 22:18:28
Ocena: -3(glosow:3)-+
nowa rasa psa przewodnika

anoola14
2011-07-28 22:12:25
Ocena: 0(glosow:2)-+
Dziecko najwyraźniej ma ADHD i matka sobie z nim nie radzi.

DeathVader
2011-07-28 22:04:11
Ocena: -5(glosow:5)-+
Hahahahahahahaahha xDxD

blackkobra2
2011-07-28 21:46:01
Ocena: 3(glosow:5)-+
Ruch lewostronny - wiadomo UK. Wyprowadziła na spacer małego, angielskiego zwierzaka.lol Ale zgadzam się to jest świetna sprawa dla dzieci bo nie sposób ich upilnować.

Disconnected
2011-07-28 21:11:14
Ocena: -2(glosow:4)-+
Eeee, to jeszcze nic. Ja widziałam kiedyś na YT chomika na smyczy, który później bodajże wpadł do studzienki kanalizacyjnej.

agbod
2011-07-28 20:43:06
Ocena: 4(glosow:6)-+
Przy dziecku z ADHD jakim jest moja córa te szelki to było coś wspaniałego. Każdy spacer był bez stresu o jej życie i zdrowie, a kretynów nie słuchajcie

kinia85
2011-07-28 20:31:36
Ocena: 2(glosow:4)-+
zgadzam sie ze sweetie_18 ja tez nie raz mam ochote uwiazac swoje dzieci na smyczy,bo wychodzac z nimi nigdy nie nadazam za rozgladaniem sie

sweetie_18
2011-07-28 19:52:10
Ocena: 5(glosow:9)-+
Czytając niektóre komentarze jeszcze przyszło mi coś na myśl, jeżeli nie wiecie w czym rzecz, nie zabierajcie głosu. Krzywdzi dziecko?! A czym? Tym, żeby nie wpadło pod samochód, tym żeby nie zrobiło sobie krzywdy, a może tym żeby się nie zgubiło? Faktycznie do sądu z nią :/

sweetie_18
2011-07-28 19:48:48
Ocena: 6(glosow:12)-+
Ale wiecie co CI SAMI LUDZIE powiedzieliby gdybym zgubiła dziecko? "Dziecka nie umie upilnować!", "Jaka z niej matka?!" - taka jest właśnie Polska rzeczywistość, że staramy się iść do przodu, a jednak wciąż stoimy w miejscu. Pozdrawiam wszystkie mamy którym szelki ułatwiają życie :)

sweetie_18
2011-07-28 19:46:50
Ocena: 7(glosow:11)-+
Sama jestem mamą i z DUMĄ powiem, że również używam takich szelek. Z prostych powodów, by dziecko w tłumie się nie zgubiło(większość mam to rozumie). Słyszałam różne komentarze,gdy mijałam ludzi. "A co to pies?!", "Jak to wygląda?!" , “Ona jest niepoważna”

smyk
2011-07-28 18:59:58
Ocena: 5(glosow:7)-+
Takie szelki zakłada się głównie dzieciom, które dopiero co nauczyły się chodzić w ramach: zaraz upadnie- podciągnę do góry, by nie rozbił sobie kolan. Zauważyłam też takie szelki u dzieci upośledzonych- i tutaj mam mieszane uczucia.

Kszzz
2011-07-28 19:09:45
Ocena: 2(glosow:8)-+
NIe. Takie szelki zakłada się dzieciom, nad którymi ciężko zapanować, np żeby dziecko nie wbiegło Ci na ulice czy nie zginęło w tłumie ludzi.

ilpericoloso
2011-07-28 18:59:43
Ocena: -7(glosow:9)-+
noga ty skur...!!!!

agbod
2011-07-28 20:39:24
Ocena: 6(glosow:8)-+
Ty BARANIE jak będziesz miał dziecko z ADHD to porozmawiamy, moja córa miała szelki do 5 roku życia i dzięki nim jest cała

omen100
2011-07-28 18:22:41
Ocena: -9(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

amelka89
2011-07-28 18:03:34
Ocena: 0(glosow:6)-+
Mieszkam w Anglii i jak juz ktos wspomnial dzieci wychowuja tu beztresowo...szelki dla malucha sa tu norma ale nie kazdy umie ich uzywac. Raz widzialam babe, ktora ciagne na tych szelkach dziecko po podlodze bo on nie chcial isc. Dla mnie to nic zlego.ale ludie wszystko z glowa

tkanka
2011-07-28 17:37:25
Ocena: 2(glosow:6)-+
zgadzam sie z komentarzem psychotropy! W Angli to norma, kontrolujesz przynajmniej ruchy dziecka! A to, ze taki maluch sie przewraca to chyba jest nie do uniknienia:D POZDRO

AntyPink
2011-07-28 17:25:32
Ocena: -1(glosow:3)-+
wtf?

B.rabbit
2011-07-28 15:51:47
Ocena: -6(glosow:10)-+
Co za debil Biedne dziecko;P

natina
2011-07-28 15:21:03
Ocena: 0(glosow:4)-+
ciekawe czy starego tez tak wyprowadza.

labelflash
2011-07-28 17:23:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
a myślałem że to stary

ryckasc
2011-07-28 15:17:43
Ocena: 10(glosow:14)-+
Tak, powinniśmy zakazać używania fotelików samochodowych!!! One tez ograniczają wolność dziecka. Ono na pewno wolałoby sobie poskakać na tylnym siedzeniu!

Psychotropy
2011-07-28 13:51:03
Ocena: 6(glosow:8)-+
To już raczej na pewno UK... Dla was wydaje się to nienormalne, ale w sumie sama nie wiem czy to jest złe, bo dzieci są tam wyjątkowo, hmm, bezstresowo wychowywane. Rodzic nie ma prawa go szturchnąć. Jak chce to biegnie, jak chce to wytapla się w kałuży. Także taka smycz to może być akurat tam dobra

Anitaa
2011-07-28 13:34:20
Ocena: -3(glosow:11)-+
Jakoś nie widziałam żeby dzieci trzymane za rączkę się nagminnie wyrywały, a czują się bezpieczniej niż na smyczy. Niedługo się dzieci w klatkach będzie nosić pewnie, co? Zapytajcie jakiegoś psychologa co o tym sądzi żeby traktować dziecko w taki sposób. Tacy ludzie nie powinni mieć dzieci.

piotrbigaj
2011-07-28 14:43:09
Ocena: 6(glosow:6)-+
Dokladnie. Poszukaj w internecie opinii psychologow na temat ''szelek'', sa bardzo pozytywne. Do 40% mniej wypadkow, skaleczen itp. w przypadku stosowania ''szelek''.

piotrbigaj
2011-07-28 14:50:08
Ocena: 4(glosow:6)-+
A poza tym nie wiem dlaczego piszesz o ''smyczy''? Smycz sie zaklada psu na szyje a nie dziecku na ramiona!!!

natina
2011-07-28 15:24:04
Ocena: -2(glosow:2)-+
chyba psa nie masz i smyczy nie widziales. po 2. nie trzeba byc psychologiem zeby stwierdzic ze mniej skaleczen, tu chodzi o inne aspekty takich praktyk

Adix
2011-07-28 13:27:23
Ocena: -4(glosow:10)-+
Dziecko to nie pies! Nie wszystko co jest z zachodu jest dobre. Można dziecko na wiele innych sposobów pilnować no i przez coś takiego na pewno się z dzieckiem więzi nie zbuduje, chory sposób dla kogoś kto sobie z własnym dzieckiem nie radzi.

no-face-no-nk
2011-07-28 13:21:27
Ocena: 7(glosow:15)-+
Do wszystkich pajaców piszących jakie to chore: założę się, że Wasza nauka chodzenia przebiegała w chodziku - i to jest chore! Dziecko nie uczy się dbania o swoje bezpieczeństwo, po wyjściu z chodzika obija się od mebli niekontrolowanie. Szelki są dużo lepsze zwłaszcza do nauki chodzenia.

OnaJestSzalona8
2011-07-28 14:16:50
Ocena: -1(glosow:9)-+
mnie nikt nie uczył chodzić w chodziku, tak samo moje dziecko nie ma chodzika. To nie uczy chodzenia tylko wręcz zaburza tę umiejętność

piotrbigaj
2011-07-28 13:08:06
Ocena: 2(glosow:8)-+
A jak np. sie dziecko uczy chodzic to chyba lepiej je przytrzymywac takimi szelkami niz za reke...

Viii
2011-07-28 12:55:12
Ocena: -3(glosow:11)-+
Widziałam raz w sklepie dziunię z całym rodzinnym orszakiem i dziewczynką na tych szelkach. Mała była grzeczna, nie wyrywała się, tylko błagała matkę, żeby ją wypuściła. Ale ta tego nie chciała zrobić,bo mając dziecko na smyczy miała spokój z pilnowaniem. TO jest chore, nie pilnowanie bezpieczeństwa

piotrbigaj
2011-07-28 13:00:21
Ocena: 3(glosow:11)-+
A nie widzialas takiej dziewczynki, ktora blagala matke zeby puscila jej reke? A matka nie chciala tego zrobic, bo trzymajac jej reke miala ja z glowy?

Viii
2011-07-28 12:54:37
Ocena: -1(glosow:5)-+
Jakby nie patrzeć-wygląda to dziwnie i wydaje się chore. Prawda jest taka, że to rzeczywiście jest bezpieczny sposób na spacer. Skoro widać, że chłopak aż kładzie się na chodniku,to naprawdę są mu potrzebne te szelki żeby sam sobie krzywdy nie zrobił.

Viii
2011-07-28 12:50:09
Ocena: 1(glosow:5)-+
Jakby nie patrzeć-wygląda to dziwnie i wydaje się chore. Prawda jest taka, że to rzeczywiście jest bezpieczny sposób na spacer. Skoro widać, że chłopak aż kładzie się na chodniku,to naprawdę są mu potrzebne te szelki żeby sam sobie krzywdy nie zrobił.

sautos38
2011-07-28 12:49:12
Ocena: 0(glosow:10)-+
przeciez ta gruba baba w zyciu by tego dzieciaka nie dogoniła

klaudiaiscool
2011-07-28 12:33:36
Ocena: -1(glosow:1)-+
nie podołał :(

piotrbigaj
2011-07-28 12:21:37
Ocena: 7(glosow:13)-+
Widzialas kiedys (chociazby na necie) jak dziecko wyrywa sie matce i wpada pod samochod? Takie szelki maja dobre zabezpieczenia (podobne do tych z fotelikow samochodowych), wiec ograniczaja mozliwosc takich wypadkow.

Ejniacz
2011-07-28 12:21:16
Ocena: 7(glosow:13)-+
A jaka krzywda temu dziecku się niby dzieje ?

kahaha84
2011-07-28 12:21:02
Ocena: 7(glosow:15)-+
OnaJestSzalona8 a co kogo obchodzi czy TY byś założyła to dziecku czy nie ? jak wolisz wyprawić pogrzebik to spoko- Twoje zdanie... takie szelki są dla bezpieczeństwa , a nie dla wygody matki bądź za "karę" dla dziecka.. wystarczy tylko chwila, by zdrapywać dzieciaka z ulicy.. POLACZKI

piotrbigaj
2011-07-28 12:23:41
Ocena: 3(glosow:9)-+
Dokladnie. Teraz tak mowia, wiocha, ja bym nigdy itd... Ale nie minie dlugi czas cos takiego trafi do Polski i wszyscy beda tego uzywac...

OnaJestSzalona8
2011-07-28 13:51:22
Ocena: -5(glosow:5)-+
no tak, widzę, że chyba reklamą się zajmujesz. nie założę tego czegoś dziecku, to zaraz wyprawię pogrzebik. Jak się dziecku od początku na wszystko pozwala, to i wybiega na ulicę. Dziecko się trzyma za rękę, a nie na smyczy, a jak takiej otyłej babie się nie chce dziecka pilnować, to wiadomo

piotrbigaj
2011-07-28 12:10:41
Ocena: 6(glosow:10)-+
Ale widze, ze to jeszcze do Polski nie dotarlo, wiec wiocha. Pare miesiecy temu wszyscy sie smiali z IPHONE'A 4 a teraz kazdy go chce miec. Polska jest jednak jeszcze daleko za murzynami...

OnaJestSzalona8
2011-07-28 12:13:47
Ocena: -10(glosow:14)-+
w życiu bym czegoś takiego dziecku nie założyła. Człowiek nie jest psem

no-face-no-nk
2011-07-28 13:16:54
Ocena: 6(glosow:10)-+
Doszło do Polski, moja małżonka takimi gadżetami handluje i sprzedają się dość dobrze. Bardzo bezpieczny sposób na "kontrolę" dziecka. Ten maluch może być raczej za duży, ale jeżeli jest bardzo energiczny i mama mało wysportowana to bardzo przydatna rzecz.

piotrbigaj
2011-07-28 12:07:52
Ocena: 8(glosow:12)-+
Na Wyspach Brytyjskich takie szelki sa w powszechnym uzyciu i nikt nie robi z dziecka niewolnika! Napewno bezpieczniejszy sposob niz trzymanie za reke, bo na ulicy zawsze moze sie wyrwac, a te szelki wcale nie ograniczaja dziecku ruchow, bo sa zapinane jak plecak.

Czekoladowa7
2011-07-28 12:05:39
Ocena: -9(glosow:13)-+
rzezczywiscie super szelki ;/ dziecko jak na smyczy... żenada

vlad27
2011-07-28 11:59:57
Ocena: -5(glosow:9)-+
Dzieciak robi na etacie psa przewodnika. :)

BlondziaczQ
2011-07-28 11:58:39
Ocena: 5(glosow:9)-+
ość ze nie wyleci i nie potrąci je samochód.

BlondziaczQ
2011-07-28 11:57:45
Ocena: 7(glosow:13)-+
chciałam podkreslic ze to są specialne szelki dla dzieci zeby matka nie musiala za nimi ganiać wiadomo jak to dzieciaki pełne energii. a tu widac ze dziecko sprzeciwia sie matce(nie wiadomo o co) kładać sie na podłodze. stąd ten efekt. szelki dla dzieci przydają sie jesli blisko jest ulica mamy pewn

OnaJestSzalona8
2011-07-28 11:55:35
Ocena: -12(glosow:16)-+
Masakra! Ja to tych wszystkich ludzi krzywdzących małe dzieci bym pozabijała! We łbach już się im przewraca

moonnii18
2011-06-21 11:20:18
Ocena: -10(glosow:14)-+
biedne dziecko

bydgoszc17
2011-06-21 09:47:08
Ocena: -8(glosow:20)-+
Niegrzeczny! Leżeć! (Sobie niech założy ta szelki, zamiast dziecku)
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Kiedy domagasz się myślenia u rolnika...
  •  Dla kolegi pytam ...
  •  Eliza Michalik, jeńców nie bierze.
  •  UUUpppsss
główna
Dodano: 05.07.2018, 13:31:53   przez: qbus91
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 69Skomentuj (26) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0