lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 15.11.2013, 20:18:06   przez: armani7
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 571  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(173)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Roberto102
2013-11-16 15:14:24
Ocena: 13(glosow:17)-+
Jeżdżę autem po Anglii i wisi na lusterku gruby srebrny krzyż,w mieście którym mieszkam jest wielu ciapatych i widzę jak na to patrzą ale niech który coś zrobi to będzie rzeź

muszek
2013-11-20 22:11:35
Ocena: 4(glosow:4)-+
Słyszałem ostatnio o Milenijnych Celach Rozwoju, uważam że pierwszym i najważniejszym wśród nich powinno być tępienie islamskiego ŚCIERWA!!!!!!!!!!!!

head_masterka
2013-11-18 23:33:04
Ocena: 3(glosow:3)-+
A MNIE OBRAŻAJĄ ISLAMIŚCI I ICH PRAWA!

bezpieczna123
2013-11-18 02:16:16
Ocena: -6(glosow:6)-+
nienawidzimy ich bo tak nam kazano po 9/11. bez tego nie dalo by sie najechac bezkarnie kilku krajow i pewnien czarny prezydent nie dostalby nobla pokojowego prowadzac wojny jednoczesnie. przed 9/11 nikogo islam nie obchodzil,choc sa w europie od lat 70tych. patrzac na historie terroryzmu to udzial w niej maja niewielki (do tego trzeba miec leb na karku), ale wmowiono nam ze terroryzm=islam zebysmy czasem nie podejrzewali ktoregos ze swoich. nawet w USA bylo wiecej terrorystow amerykanow niz muslimow.

bezpieczna123
2013-11-18 02:27:12
Ocena: 0(glosow:4)-+
nie bronie ich ale tez nie podejrzewam o taki spryt i IQ zeby byli w stanie podbic europe swoim sredniowiecznym mysleniem. zastanowmy sie komu zalezy na tym zeby skierowac nasza zlosc i uwage na tych analfabetow w szmatach podczas gdy kto inny doprowadza europe i usa do bankructwa,zdobywa przy tym rope, wmawia nam konflikt religijny bo tak najlatwiej sklocic ludzi, dac im zastepczego wroga.moze kiedys otworzymy oczy i zobaczymy kto naprawde nas rujnuje.a poki co macie muslimow do rozladowania frustracji ktora wcale nie pochodzi z uczuc religijnych:)

bezpieczna123
2013-11-18 02:37:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
dostalismy sztuczna wojne z najmniej rozgarnieta czescia swiata ale i liczebna zeby wojna byla wielka. a wszystko po to zeby nie patrzec na rece wladzom ktore nas robia w konia na kazdym kroku bo jestesmy zbyt zajeci nasza wojenka z glupimi muslimami:) i kto tu ma szmaciany leb?

bad_equation
2013-11-18 08:09:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bezpieczna123
2013-11-17 23:22:30
Ocena: 0(glosow:2)-+
Zaraz, zaraz, nikt tej dziennikarki nie zwolnil, po prostu wplynela skarga od jakiegos muslima, ale nie ma zakazu noszenia krzyzy w tv. Generalnie wymaga sie od dziennikarzy aby ubierali sie neutralnie aby wygladem zachowac jak najwieksza obiektywnosc. w calej sprawie uznano ze krzyzyk byl tam maly ze wlasciwie nie ma co robic o to krzyku i wyciagac konsekwencji.uznano ze tv jako instytucja prywatna moze tego typu zasady ustalac samodzielnie i nikt im nie moze tego typu regul narzucic. Mieszkam w Norwegii od wielu lat i prosze mi wierzyc ze muzulmanie sa tu obywatelami drugiej kategorii. Zad

bezpieczna123
2013-11-17 23:24:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
Zaden nie ma szansy na lepszy zawod, wielu zeby w ogole dostac sie na interview zmienia nazwiska na norweskie! Wcale tu tak lekko nie maja, Poza tym obowiazuje zakaz noszenia burek sadach I posterunkach policji, a krzyzykow nie zakazuja tu nigdzie! Co za idiota zatytuowal ten post “szykuja sie masowe zwolnienia!” ? norwedzy nie sa glupi I trzymaja muslimow na krotkiej smyczy. Od przyszlego roku zaostrzaja im przepisy wizowe, zmuszaja do odbycia nie jak dotad 250 godzin nauki jezyka norweskiego a 600 godzin plus obowiazkowe zdanie egzaminu panstwowego z norweskiego, inacz

bezpieczna123
2013-11-17 23:26:42
Ocena: -1(glosow:1)-+
nie dajcie sie nakrecac tego typu artykulikami, myslcie sami, sprawdzajcie informacje, a nie slepo co w internecie to juz swiete!

Lux94
2013-11-17 19:19:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

damian.szefo
2013-11-17 18:52:03
Ocena: 5(glosow:5)-+
Co to za wolność i demokracja skoro jednym zabrania noszenia krzyżyków a drugim pozwala modlić się na ulicy na swoich śmiesznych dywanikach, nosić burki itd. Odnoszę wrażenia że tolerancja działa w jedną stronę i spowodowała że sami rozbroiliśmy się w konfrontacji z islamem. Aby patrzeć jak prezenterką zostanie jakaś pani w burce.

bezpieczna123
2013-11-17 23:29:11
Ocena: 1(glosow:1)-+
wyluzuj, stacja nrk stwierdzila ze nic sie nie stalo, i uznano ten krzyzyk jako czesc bizuterii a nie symbol religijny a juz tym bardziej obrazliwy. i nikt nie stracil pracy. w norwegii nikt w burce wyzej kasjerki w sklepie nie zajdzie, a poza tym burki sa zakazane w sadach i na policji. a krzyzyki poki co wolno wszedzie. co jak co ale muzulmanie wcale tu nie rzadza dajecie sie podpuscic za bardzo tym obrazkiem, jak dokladnie orzeczytasz to zobaczysz ze w zadnym zdaniu nie jest wyraznie powiedziane aby ta dziennikarka poniosla jakiekolwiek konsekwencje. Generalnie skarga zostala wysmiana:)

damian.szefo
2013-11-18 08:01:32
Ocena: 2(glosow:2)-+
Tylko jak długo tak jeszcze będzie. Demografia jest nieubłagana i w końcu osiągną większość wśród obywateli Norwegi, Francji, WB, Holandii a co wtedy?

bezpieczna123
2013-11-18 08:54:28
Ocena: -1(glosow:1)-+
to samo co teraz bedzie, caly czas sa najwieksza religia swiata, a amerykanie loja im dupska w ich wlasnych krajach i nikt nawet palcem nie kiwnie. nie bedzie zadnej apokalipsy , to slabo wyksztalceni, zle zorganizowani i bardzo wygodni ludzie ktorzy sie ciesza z tego co maja w europie. a jak zaczna fikac to wystarczy obcinac im benefity i raz dwa wyjada, jezdza tylko tam gdzie sie oplaca, tak samo jak i polacy. Czy ktos pamieta afere z obrazkiem ich proroka w gazetach? w norwegii tez sie ukazalm i byly zamieszki, podpalali auta wielce obrazone uczucia religijne.

bezpieczna123
2013-11-18 09:00:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
a jak rzad norweski zagrozil ze zacznie im zabierac pobyty i deportowac to sie raz dwa uspokoili, juz religia nie byla taka najwazniejsza bo kasa sie liczy tylko. ot i tyle naszaleli. i tak bedzie zawsze dopoki beda sie tu dla pieniedzy zjezdzac.

bezpieczna123
2013-11-18 09:05:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
liczebnosc nie oznacza wladzy. inaczej juz dawno azja by swiatem rzadzila a poki co daleko im do tego:)swoja droga wiecie ile polek biega za tymi brudasami w UK? jak muslim slyszy "Polka" to juz wie ze latwo pojdzie...

damian.szefo
2013-11-18 17:56:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
Norwegia to kraj demokratyczny w którym władze zdobywa ten co ma większość/ Gdy będzie ich ponad 50 % obejmą władzę i kasą będą dzielili tak jak będą chcieli, o swoich prawach nie wspomnę. Oczywiście podobnie jak pasożyt wykończą swojego gospodarza.

bezpieczna123
2013-11-18 18:11:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
bzdura totalna, norwegia to monarchia nalezy do norwegow a nie do obcokrajowcow. nigdy nie bedzie ich tu wiecej bo nie ma dla nich, miejsca, potrzeby ani pracy. jest ich tyle zeby bylo komu w domach starcow sprzatac i na kasach w sklepie siedziec, wiecej nie wpuszczaja. tu nie unia europejska, tu rzadza norwedzy ktorzy nie zauwazyli ze nazizm upadl dawno temu, zapraszam do oslo, cygana od araba ciezko tu odroznic. nie ma zadnego przymusu oddania kraju obcokrajowcom, skad takie paranoje w ogole? jak bedac tu w takiej ilosci nie moga dostac dobrej normalnej pracy to akurat ktos im wladze odda:)

bezpieczna123
2013-11-18 18:19:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
oni tu sie nie domagaja nawet specjalonie niczego bo boja sie deportu. norweskie wladze maja prawo deportowac kogo sie im podoba bez podawania przyczyn:) czasem korzystaja z tego prawa:)tu nie ma multi kulti, araby maja zyc osobno, na konkretnych stanowiskach i wyzej nie podskocza bo wyleca stad. tu jest bardzo malo tolerancji dla obcokrajowcow, ledwie my polacy tu sie miescimy w granicach tolerancji i nie ma nas w mediach, wladzach lokalnych czy na wyzszym szczeblu, do czarnej roboty i morda w kubel a jak nie to dowidzenia, wszyscy obcokrajowcy tak tu maja:)

damian.szefo
2013-11-19 21:42:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
Trudno mi uwierzyć że sama w to wierzysz. W Norwegi jest ich około 10%, 10% w ciągu ostatnich 25lat i to tylko ci którzy się najechali a nie rozpłodzili. Norwegia jest krajem demokratycznym a ten nie może ot tak powiedzieć nie chcemy was i demort. Przemawia przez ciebie naiwność. Oczywiście masz prawo do własnego zdania ale jakoś ja niewierze że Norwegia niczym akra w powodzi uchroni się przed tą zarazą z takich powodów jakie podałaś a jakie dla mnie wydają się pobożnym życzeniem.

cebulak666
2013-11-17 18:17:27
Ocena: 1(glosow:1)-+
no to Norwegia powoli zaczyna sie tez kopac w dupe

videocop
2013-11-17 18:00:23
Ocena: 2(glosow:2)-+
Więcej tolerancji k... Kupię kałacha i będę czekał.

IAMTHELAW
2013-11-17 13:18:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

IAMTHELAW
2013-11-17 13:15:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ostatnio internautów zszokowała sprawa Siv Kristin Sællmann, norweskiej dziennikarki, która po protestach ze strony muzułmanów, została zwolniona z telewizji publicznej NRK, za noszenie krzyżyka na łańcuszku. W polskim internecie informację tę opublikował portal „Nie dla islamizacji Europy”, gdzie przetłumaczono ją z gazety „Komsomolskaja Prawda”, a gdzie wcześniej trafiła za sprawą „la Repubblica”. Błyskawicznie dotarła do innych zakątków internetu, oburzając internautów. Wszystko pięknie, komentatorzy mogą się oburzać na zł

bezpieczna123
2013-11-18 01:32:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
bzdury nikt jej nie zwolnil, a strony ktore cytujesz sa raczej malo wiarygodne i slyna z przekrecania historii na potrzebe afery. Siv dalej pracuje,nic sie nie stalo a protest jakiegos muslima byl wysmiany i skomentowany krotko ze nrk samo bedzie ustalac swoje reguly. jeszcze nie ma tak ze jakis muslim dyktuje co w tv norweskiej mozna a co nie. Poza tym w NRK nie moze byc prezenterem nikt o imieniu Mohamed bo uznaja to za wieksza demonstracje religii niz krzyzyk na szyi:) tu w norwegii muslimy znaja swoje miejsce i sluza jako tania sila robocza.

taktownie
2013-11-17 12:30:43
Ocena: 3(glosow:3)-+
Polsce to nie grozi, za dużo mamy zbrojnej siły moherowej, póki co problem nie istnieje ale niech tylko zaczną czepiać się naszej "narodowej wiary" to moherowa gwardia rydzykowa dobierze im sie do ciapatej dupy :)

b186384
2013-11-17 15:22:10
Ocena: 2(glosow:2)-+
Atak lewactwa na kościół w Polsce rozpoczął się na dobre. Myślę, że kościół w Polsce zostanie zniszczony. Potem nastąpi nihilizm i moralna zgnilizna, a następnie wejdzie islam. Schemat zachodnioeuropejski powtórzy się w Polsce.

M1CLAY19
2013-11-17 17:18:27
Ocena: 1(glosow:1)-+
Przylkad jak jedno zlo moze byc przeciwaga dla drugiego,a kiedy ludzie beda wybierac dobre rzeczy ? Zawsze nam pozostanie wybor miedzy zlem i mniejszym zlem ?

miszcz82
2013-11-17 12:03:10
Ocena: 4(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

bezpieczna123
2013-11-18 01:34:33
Ocena: 1(glosow:1)-+
szkoda tylko ze breivik zadnego islamisty nie zabil tylko norweskie dzieci:)

AQ16
2013-11-17 11:15:22
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jeszcze daj mi bana modzie, za to mowie prawdę :) Najwyżej oceniany komentarz, już nie jest be? Zal dupę ściska, jak sie na to patrzy.

M1CLAY19
2013-11-17 11:18:35
Ocena: 2(glosow:2)-+
Admin jest bardziej poprawny niz najwieksze zachodnie matoly ,ktore zakladaja sobie muslimska petle na szyje.

AQ16
2013-11-17 11:11:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

M1CLAY19
2013-11-17 10:38:07
Ocena: 2(glosow:4)-+
Mnie osobiscie obraza facet z opakowaniu po jogurcie na glowie,w sukience na spodnie i adidasach subtelnie podkreslajacy swoj styl popaprana broda i jego niewolnice przebrane za worek na smieci . To razi moje uczucia nie tylko religijne ale takze jest sprzeczne z doktryna prawa w temacie wolnosci osobistej.I wielki chooj moge zrobic.To jest sprawiedliwosc?

M1CLAY19
2013-11-17 10:55:58
Ocena: 2(glosow:2)-+
Kilka jat temu,w centrum duzego angielskego miasta zostawilem samochod na noc. Wieczor byl promilowy wiec bezpieczniej bylo wracac taksowka. Samochod zostal zdewastowany:powybijane szyby,urwane lusterka,wycieraczki,skopana blacharka.Jedno z pytan zadanych przez policje :Jakiego jestes wyznania i czy auto mialo jakies oznaczenia religijne? Wdedy wydawalo sie to smieszne.

M1CLAY19
2013-11-17 11:05:39
Ocena: 4(glosow:4)-+
Teraz wiem ze bledem jest zostawic samochod w muslimskiej dzielnicy,kiedy jestes obserwowany i widac ze biale ,rozbawione towarzystwo jest dziabniete a kobiety sa ubrane jak na dyskoteke.Do czego prowadzi slepa wiara w XXI wieku? Kazda wiara to kolebka nienawisci i inkubator aspolecznych zachowan a powyzszy przyklad z absurdu pokazuje jak ludzie potrafia byc durni.Dlaczego takie zachowanie dziala w jedna strone? Mnie obraza i deprymuje widok terrorysty w bezposredniej bliskosci.Dlaczego to nie jest zakazane ?

kawalrafala
2013-11-17 01:35:40
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jacoslav
2013-11-17 00:59:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Arczano
2013-11-17 00:58:16
Ocena: -1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

klisza08
2013-11-17 00:13:44
Ocena: 2(glosow:6)-+
teraz na Starym Kontnencie to juz regula..Dalej- schodzmy im z drogi..zobaczymy gdzie nas to zaprowadzi.Choc i w tym szlenstwie jest metoda-oni tlumnie przyjada tu a my pojedziemy tam,gdzie oni sa teraz i bedziemy mieli rope;-)))

bezpieczna123
2013-11-18 09:57:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
poki co jedyna regula jest ze to my ich krwawo uczymy demokracji a nie oni nas islamu:)i tak bedzie bo jestesmy lepiej uzbrojeni, mamy lepsza technologie, kase i wladze,i zadna religia tego nie zmieni, bo nie zyjemy juz w swiecie w ktorym religia cokolwiek znaczy. tego typu wiadomosci jak powyzej jakos nigdy nie pojawiaja sie w wiarygodnych zrodlach wiadomosci tylko na stronkach typu stop islamizacji ktora kazde pierdniecie muslima przerabia na atak bombowy i dzihad:)

Franusss
2013-11-16 23:09:42
Ocena: 0(glosow:2)-+
Najgorsze, że te ścierwa rozmnażają się w tempie Chińczyków :O.

misiek2004
2013-11-17 09:26:49
Ocena: 0(glosow:2)-+
Tak gwoli ścisłości, Chiny akurat rozmnażają się słabo. Jest ich za dużo, właśnie dlatego. Polityka jednego dziecka, mówi ci to coś?

Vic.Vega
2013-11-17 21:02:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
Polityka jednego dziecka akurat działa słabo(jak wszystko co chińskie). Dzieci po prostu nie są rejestrowane i oficjalnie każda chińska rodzina na jakimś zadupiu ma jednego małego żółtka a tak na prawdę jest kilka małych żółtków.

SzalonyMagazynier
2013-11-16 22:52:23
Ocena: 2(glosow:4)-+
Niech sobie jeszcze więcej ciapatych ściągną do kraju. Pogratulować. No i gdzie ta "tolerancja"? Dla ciapatych to MUSIMY być tolerancyjni kiedy w turbanach na łbach chodzą, twarze mają pochowane, ale w drugą stronę to już jakby nie działa? Ludzie obudźcie się bo na prawdę będzie źle!

ncaso
2013-11-16 21:43:23
Ocena: 3(glosow:3)-+
Przeczą sami sobie - w ramach tolerancji wobec jednych wykazali się krańcowym jej brakiem wobec drugich.

misiek2004
2013-11-17 09:28:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
To akurat u nich normalne.

krakra222
2013-11-16 21:26:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kazsu
2013-11-16 21:22:43
Ocena: 2(glosow:4)-+
Norwedzy jeszcze będą płakać że są tacy tolerancyjni dla brudasów. Mogą tylko zyskać na tym że kóż będzie więcej. Nie na darmo były wyprawy krzyżowe.

bezpieczna123
2013-11-18 01:40:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
wcale nie sa dla nich tolerancyjni. muslim nie ma prawa wynajac mieszkania w normalnej bialej dzielnicy, dla nich jest wschod oslo czyli slumsy. a jak sie ktorys pojawi w lepszej dzienicy to norki dzwonia na policje ze ktos podejrzany sie kreci po ulicy.

kermitzaba87
2013-11-16 21:08:55
Ocena: 2(glosow:4)-+
Ich meczet tez mnie obraża, może go podpalimy jak ten w gdańsku? No nieeeee to byłby akt nietolerancji...

ribeiro
2013-11-16 20:49:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie jestem Katolikiem ale coś takiego w głowie się nie mieści.

armani7
2013-11-16 19:52:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
tu juz chyba wszystko zostalo poruszone w tej tematyce

Prezes85
2013-11-16 19:45:11
Ocena: 2(glosow:4)-+
Ja pier...le dokąd zmierza ten świat? to jest nie pojęte jak te ciapate mordy się szybko rozprzestrzeniają, jak my czegoś z tym nie zrobimy to nasze dzieci mają PRZEJE.....NE!!!!

AdamZeku
2013-11-16 19:41:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

sylwester2712
2013-11-16 19:09:28
Ocena: -1(glosow:1)-+
a ktoś z was zastanawiał się dlaczego politycy wspierają islam , zapewne część jest szantażowanych np , niewygodne filmy z nieletnimi prostytutkami druga częśc może istonie wierzy ze dla wyludniającej sie europy tak bedzie lepiej a reszta zapewne sie boi bo jak powiesz coś na islam to oni nie są tacy jak chrześciajanie ze wybaczamy ale bedą żądni krwi będą się starać aby się zemścić zamordować a reszta z powodu poprawności nie boi się powiedzieć coś przeciw o czym i tak większość marzy islam precz

wieszjak
2013-11-16 17:55:41
Ocena: -2(glosow:2)-+
ch*j tam z brudasami jak im się nie podoba to wy********ć

Rebus364
2013-11-16 17:47:33
Ocena: 4(glosow:6)-+
Najwyższy czas żeby rdzennych europejczyków zaczął obrażać widok meczetów i ichnich kobiet z maskami na twarzach niczym zorro.

siwythc666
2013-11-16 17:30:03
Ocena: 4(glosow:8)-+
a walenie kóz w dupsko islamu nie obraża?????

Rebus364
2013-11-16 17:48:37
Ocena: 0(glosow:4)-+
Nie obraża bo to są ich zastępcze żony.Zastępcze w sytuacji gdy te właściwe im nie dają.

payperday
2013-11-16 23:59:51
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

sylwester2712
2013-11-16 17:26:18
Ocena: -1(glosow:3)-+
ciekawe co bedzie jak przejmą włądze w europie pierwsze co to bankrcuctwo krajów które utrzymywały sie z turystyki , muzółmanka nie pojedzie nad gorące morze w tych wszystkich szmatach facet nie pojedzie bo jak kobiet nie bedzie to po co , potem zniszczą resztki chrześcijan następnie wymordują żydków ponieważ nikogo nie będzie aby im pomógł wtedy jeszcze zapłaczą za katolikami a później doprowadzą do ogólnej biedy , brak uczących sie i pracujących kobiet

misiek2004
2013-11-17 09:33:09
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jak nie pojedzie nad morze w szmatach? A to raz widziałam jak siedziały odziane od stóp do głów na słońcu, albo w wodzie? Jeżdżą tak samo, jak inni. A że przyjemność z tego mają zapewne wątpliwą, to już inna sprawa :-)

bezpieczna123
2013-11-18 01:44:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
ha raz widzialam lepszy widok na plazy, muzulmanka w bikini ze szmata na glowie hehhe szczyt hiookryzji wlasnie w norwegii:)

sylwester2712
2013-11-16 17:20:54
Ocena: -1(glosow:1)-+
powiem niestety ale podejrzewam ze nie mamy szans z islamem przez naszych tchórzliwych i przekupnych polityków i sedziów , my damy im multi kulti i wolnośc a oni jak zdobędą większość to nas nożem , jesteśmy na straconej pozycji teraz ich zaatakujemy bedzie bronić ich policja i rząd i popaprańcy później oni bedą płakać ale już nie będzie miał kto interweniować

enteros
2013-11-16 17:18:38
Ocena: -5(glosow:9)-+
skoro w norwegii sa różne wyznania religijne, to dobrze że ja zwolnili. powinno być bezstronnie religijnie w każdej w tv, muzulmanie mieli prawo poczuc sie urażeni tym krzyżykiem.

misiek2004
2013-11-17 09:35:01
Ocena: -2(glosow:2)-+
Faszysta!

bezpieczna123
2013-11-18 01:51:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
nie zwolnili, bo krzyzyk to bizuteria, a muzulmanie nie maja tu nic do powiedzenia bo od razu deport. tu sie nikt z nimi nie cacka,jedyna kariera to budka z kebabem:)

wiesniakpawlo
2013-11-16 17:10:54
Ocena: 2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

ncaso
2013-11-16 21:44:44
Ocena: 0(glosow:2)-+
ale do nas nawet brudasy nie chcą przyjeżdżać ;)

payperday
2013-11-16 17:04:44
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

thsziom
2013-11-16 17:02:00
Ocena: 4(glosow:8)-+
sram na ciapatych leje na ich islam i mnie obraza to ze chodza po polskich ulicach nalezy ich usunac

sylwester2712
2013-11-16 16:56:43
Ocena: 5(glosow:9)-+
tylko czemu obywatele norweggii chrześcijanie nie wystąpią z petycją przeciw noszeniu burki w miescach pracy gdzie pracują muzułmanki bo to obraża ich prawa , potrzebny nowy breidik

bezpieczna123
2013-11-18 01:58:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
burki sa zakazane w wielu miejscach w oslo, ale nie ze wzgledow religijnych a w celu identyfikacji. w tv nie moze pracowac nikt o islamskim imieniu bo to traktuja jako demonstracje religii islamskiej. breivik zabil biale norweskie dzieci, i nastolatki, do czego on nam tu niby potrzebny. mogl isc strzelac do arabskiej dzielnicy a poszedl tam gdzie brudasow nie moglo byc.

karool321
2013-11-16 16:45:05
Ocena: 4(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Podlasiak1977
2013-11-16 16:54:25
Ocena: 5(glosow:7)-+
sam rusz du.pe a nie czekasz az inni cos zrobia za ciebie.a z ta swastyka to sie nie rozpedzaj......

jarekmatejko
2013-11-16 16:44:15
Ocena: 8(glosow:10)-+
żądam usunięcia księżyca z nieba- gdyż obraża moje poglądy religijne. nie dajmy się ciapatym @ !!!

admin1944
2013-11-16 16:41:31
Ocena: -1(glosow:9)-+
RELIGIJNE BZDETY POWINNY WISIEC W KOSCIOLACH I DOMACH PRYWATNYCH OSZOLOMOW !!. W CHRZESCIJANSTWIE CZYLI JEDNEJ Z TYSIECY RELIGII TEZ JEST TAK SAMO - OSTATNIO PRZESZKADZAJA W SZKOLACH NAWET POSTACIE Z BAJEK NA PLECAKACH I ZESZYTACH !!!. KAZDA RELIGIA TO ZLO, BANDYTYZM, MORDY, ZBRODNIE I OPIUM DLA HOMO O NIEPELNYM SKLADZIE POD CZACHA !!!.

misiek2004
2013-11-17 09:39:36
Ocena: 0(glosow:2)-+
Na szczęście tacy jak ty mają niewiele do powiedzenia w tym kraju. Mogą sobie krzyczeć, aż im się gardła pozdzierają. Miłego krzyczenia, patałachu.

tub0Osh
2013-11-16 15:43:29
Ocena: -21(glosow:21)-+
I co w tym dziwnego? puk puk! jesteśmy w Europie! tu ma być nowoczesność i akceptacja multi kulti, a jak się katolickim Norwegom nie podoba to wypie*dalać na arktykę!

Podlasiak1977
2013-11-16 16:46:45
Ocena: 4(glosow:8)-+
puk puk!islamce sa tutaj goscmi,a norwedzy maja rezygnowac z tego jak zyli do tej pory bo niepodoba sie ich gosciam?jak islamcom sie nie podoba w kraju ktory ich przyja to wypie.dalac do siebie!a jak ci sie tak podoba multi-kulti to wez sobie kilku imigrantow pod swoj dach i pokaz jaki jestes nowoczesny

b186384
2013-11-16 17:08:01
Ocena: 1(glosow:5)-+
@tub0Osh Wiedziałem, że lewactwo jest tępe, ale ty człowieku przechodzisz samego siebie.

misiek2004
2013-11-17 09:43:13
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ciekawe, co by powiedział taki idiota jak ty, gdyby dostał nożem od muslima krzyczącego "Allah akbar!". Pewnie standardową piosnkę, że to zwykły bandyta i jego religia nie ma tu nic do rzeczy... Owszem, lewacy to kretyni.

vynn
2013-11-17 11:28:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
nie pouczajcie lewaka, oni pójdą na pierwszy ogień w razie konfliktu, bo będą nie przygotowani ;)

tub0Osh
2013-11-17 17:53:27
Ocena: -2(glosow:2)-+
Co to jest za słowo lewak? nie znam tego. Ja jestem w końcu pedałem, żydem, masonem, cyklistą, kosmitą i reptilianem a z d0py wytwarzam rakotwórczy chemtrails... prawicowe przygłupy spiskujące jakieś durnoty wyssane z palca

WiochHunter
2013-11-16 15:30:12
Ocena: 8(glosow:10)-+
Islam to bardzo krwawa religia. Nieuczciwa i zakłamana (jak to religia). Szczęśliwi katolicy nie muszą chodzić z zamaskowanymi twarzami, z obrzezanymi "narzędziami". Na polecenie boga są w stanie zabić własnego syna z zimną krwią (bo tak pan kazał). Przyznaje, są zacofani. Ale dlaczego do cholery my "nie-islamczycy" nie możemy okazywać naszych wyznań bo tym skurczybykom się to niepodoba? My w ich krajach nie możemy być sobą i żyć zgodnie z naszymi przekonaniami bo to obraza dla ich ludu... A oni w europie mogą robić to co im się podoba?

Synapsse
2013-11-16 15:25:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

alusia1161alusia
2013-11-16 15:18:16
Ocena: 9(glosow:11)-+
Sama wynajmuje mieszkanie u muzułmanina w norwegii i wiem coś na ten temat oni są okropni wpierdala*** się we wszystko a ich tu jest miliony. Wpuścili takich ludzi a teraz mają problem słyszy się coraz więcej o zabójstwach w których to muzułmanin zabija.

Roberto102
2013-11-16 15:14:24
Ocena: 13(glosow:17)-+
Jeżdżę autem po Anglii i wisi na lusterku gruby srebrny krzyż,w mieście którym mieszkam jest wielu ciapatych i widzę jak na to patrzą ale niech który coś zrobi to będzie rzeź

anna-maria-1
2013-11-16 15:38:31
Ocena: 1(glosow:3)-+
Amen bracie:)

greee
2013-11-16 15:07:07
Ocena: 8(glosow:10)-+
idac tym tropem rownie dobrze zakryty szmata ryj muzlumanki obraza chrzescijan.

sasuko
2013-11-16 15:05:16
Ocena: 1(glosow:9)-+
zawsze bede to mowic i nie obchodzi mnie to czy ktos poczuje sie urazony!!! hitler nie dostrzegl prawdziwego problemu swiata!! zabijal nie tych co trzeba powinien wybic tych chorych brudasow i ich religie

sasuko
2013-11-16 14:56:25
Ocena: 6(glosow:8)-+
a moje uczucia religijne obrazaja burki i turbany tych brudasow!! i co?? ich z pracy za to nikt nie zwolni!!! im wolno sie obnosic ze awoja religia, bic poklony w pracy 5 razy dziennie miedzy innymi ludzmi innych wyznan, a nam nie wolno krzyza nosic?? to skandal. dochodzi do tego dlatego ze im na to pozwalamy, nic sie nie odzywamy tylko im przytakujemy. gdybysmy robili na nich dokladnie to samo to co oni na nasza religie sprawy wygladaly by inaczej.

HrabiaKretyn
2013-11-16 14:52:57
Ocena: -9(glosow:9)-+
No i dobrze. Ch*j w dupe muzulmanom ale jakim prawem pokazuja religijne symbole w telewizji publicznej? Mnie tez wku*iaja te wszechobecne krzyzyki i inne pierdoly.

antony
2013-11-16 14:30:53
Ocena: 2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

shark7
2013-11-16 14:29:20
Ocena: 6(glosow:8)-+
Zacznę chyba obnosić się z krzyżami aby sprowokować jakiegoś muzułmanina, jak się zburzy to pokażę mu Żelazny Krzyż dla przypomnienia historii kojarzonej z tymi odznaczeniami i pomyśle z Madagaskarem.

wojciechum
2013-11-16 14:24:19
Ocena: -6(glosow:8)-+
Proszęw Was tylko abyście ogarnęli, że ci MUZUŁAMNIE których pokazują w TV i innych to SZYICI!! nie są prawowitymi muzułmanami chociaż sie za takich uznają, oni nawołują do gwałtów i innych... Zamiast stop islamizacji powinno być stop szyizmowi i oszukiwania społeczeństwa przez media.. pamiętajcie, szukajcie źródeł tego co czytacie

HrabiaKretyn
2013-11-16 14:57:12
Ocena: -1(glosow:3)-+
STOP kazdej religii. Trzeba skonczyc z tymi masowymi halucynacjami.

acucell
2013-11-16 15:24:52
Ocena: 3(glosow:5)-+
Sunnici to dopiero sekta! Najlepszy przykład Arabia Saudyjska. Szyizm i sunnizm to dwa objawy tej samej choroby - życia przeszłością a nie ekumenizmem.

MagdalenaGothic
2013-11-16 14:04:23
Ocena: -1(glosow:3)-+
Naprawde nie rozumiem. Jak muzlumanki nosza te szmaty na lbie a faceci turbany to naszej wiary tez nie obuzaja? Tez pokazuja w co wieza i wszendzie my mamy kzyzyki i nieraz nawet ich nie widac. To oni tez powini u nas w publicznych miejscach i pracy nie nosc turbanow i szmat i nie modlic sie na podlidze na srodku ulicy bo tez obrazaja nasza wiare ! Zaraz na kosciolach bendzie trzeba sciagnonc kzyze. Pozatym wolnosc czlowieka konczy sie tam gdzie narusza wolnosc drugigo. W loncu my bendziemy walczyc o swoje prawa. Pozatym skoro wyjechali ze swoich krajow do europy to im sie tam nie pidoba!

vynn
2013-11-16 13:38:58
Ocena: 0(glosow:6)-+
dlatego niezależnie od poglądów czy stosunku do Kościoła katolickiego trzeba go wspierać. Bo jak znikną katolicy to na ich miejsce wejda muzułmanie, a wtedy lewactwo dopiero dostanie po d**ie

Samwise_Gamgee
2013-11-16 20:50:04
Ocena: -2(glosow:4)-+
jasne ty obłudny katolu, trza wspierać ruchanie dzieci, zlodziejstwo i pedalstwo wtedy brudasy uciekną z Europy przed polskim zboczeńcami w kieckach hahahaha, naprawde wierzysz w to co bredzisz? nie chodzi o ilość baranów w kk tylko o poprawnośc polityczną głąbie, zakłamane media, które wrzeszczą o rasiźmie gdy brudas nie dostaje zasiłku, twoje klechy pierwsze sie z nimi ułozą jak dojdzie co do czego, tak jak przez wieki Polake sprzedawali tępaku

Samwise_Gamgee
2013-11-16 20:52:25
Ocena: -1(glosow:1)-+
*Polskę

misiek2004
2013-11-17 09:54:36
Ocena: 1(glosow:3)-+
Twoja wypowiedź, Samwise_Gamgee świadczy o totalnym niezrozumieniu tematu. Vynn, bardzo słuszne spostrzeżenie.

vynn
2013-11-17 11:33:18
Ocena: 1(glosow:1)-+
Samwise - nie będę ci odszczekiwał, w zamian odpowiem statystyką. A propos ruchania dzieci - czy wiesz jaki jest odsetek skazanych w USA księży pośród wszystkich pedofilów? pół promila. Jaki jest odsetek pedofilów wśród homosiów? 40%. Skażą jednego księdza - media dudnią. Skażą 4000 homosiów. Cisza. - Szatan działa. Wierzę głęboko w to, że kiedyś dotrze do Ciebie jaka jest prawda. Świat jest inny niż pokazują w TV i Newsweeku

adwer
2013-11-16 13:35:02
Ocena: -1(glosow:1)-+
Na szczęście żyjemy w Polsce

VC89
2013-11-16 13:29:32
Ocena: 4(glosow:6)-+
A ja domagam się przemalowania wszystkich Turków, Arabów i ogólnie muzułmanów, a także zakazu noszenia ich symboli religijnych i strojów kulturowych, ponieważ ich symbole narodowe, religijne obrażają i naruszają moje poczucie wolności i neutralności narodowo - wyznaniowej. Jak oni nam tak, to my im tak samo!

brunon699
2013-11-16 13:16:10
Ocena: 4(glosow:6)-+
do multikulti zjebów, chcecie tego w Polsce ? nie tak szybko

anubisgd
2013-11-16 12:53:40
Ocena: 9(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

b186384
2013-11-16 12:50:50
Ocena: -2(glosow:6)-+
To nie wina islamu tylko lewactwa, które na to pozwala.

PawelJarosz89
2013-11-16 12:45:33
Ocena: 2(glosow:6)-+
eebać ISLAM !

snr3
2013-11-16 12:36:01
Ocena: 0(glosow:2)-+
"[...] ze religijna praktyka ludzi narusza prawa innych ludzi." - czytaj ISLAM...

Hexogen
2013-11-16 12:07:42
Ocena: -1(glosow:9)-+
Wszystkich którzy wyznają Islam powinno się mordować, palic w piecach i to jak najszybciej zanim to dziadostwo się rozpowszechni i u nas w Polsce.Nie powinno być reguły kogo, wszystkich kur...!!!! każdego Islamskiego śmiecia do pieca i po temacie.Ludzie, nie liczmy na rząd,Policje i prawa człowieka,tylko w nas nadzieja.Gdybym miał możliwości to strzelał bym do tego ścierwa i polował na nich jak na dzikie świnie i to ZA DARMO!!!

sasuko
2013-11-16 15:02:58
Ocena: -3(glosow:3)-+
brawo!!!!!! popieram!!!!

kulkaoolo
2013-11-16 15:15:39
Ocena: -1(glosow:5)-+
chory jesteś człowieku

NoZastanowSie
2013-11-16 11:56:15
Ocena: -1(glosow:1)-+
ich obrazaja krzyzyki, a nas obrazaja burki.

bierut1
2013-11-16 11:47:14
Ocena: 2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Schwab
2013-11-16 17:28:02
Ocena: 0(glosow:4)-+
Zauważ, że rozwijają się tylko kraje (i ich społeczeństwa) które trzymają się logiki. Europa już dawno opluła logikę oddając się każdemu i działając dokładnie wbrew niej, mimo iż to właśnie Europa jest uznawana za matkę logiki. Straszliwa ironia losu. Nie uszanowaliśmy własnej kultury więc przejmą nas inne.

WD-40
2013-11-16 11:43:34
Ocena: 4(glosow:6)-+
niech wracają do siebie bo kozy w gliniankach czekają nie dymane

Zezol-Czupakabra
2013-11-16 11:33:27
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ogolem jestem tolerancyjny dla kazdego ale to juz jest kurde przesada...

Schwab
2013-11-16 11:31:24
Ocena: 8(glosow:8)-+
Kolejny kraj zarażony islamizmem. Jeśli już teraz nie podejmie się brutalnych kroków to pozostanie nam tylko uciekać pod spódnicę mateczki Rosjii, bo nie będzie lepszej alternatywy. Europa się nie szanuje jak tania dziwka dlatego jej godziny już są policzone.

Baron_Sanedi
2013-11-16 11:30:07
Ocena: 7(glosow:9)-+
...a muslimy to nikogo nie obrazaja paradujac afiszujac i narzucajac swoja fanatycka religie innym??

liszka91
2013-11-16 11:28:00
Ocena: -1(glosow:9)-+
Niech znajdzie się Hitler XXI wieku i zrobi z tymi brudasami porządek .

NoZastanowSie
2013-11-16 12:04:32
Ocena: 5(glosow:9)-+
tu nie trzeba nikogo palic. Ludzie po prostu nie powinni pozwalac sobie srac na glowe, w mysl zasady albo uszanuj dom gospodarza albo wypier*alaj do swojego, zamiast stawac na glowie, zeby przypadkiem cos ich nie urazilo. Za kazdy pozew, ze nasze afiszowanie wiary ich obraza (typu krzyzyk na scianie czy na szyi), powinno wplynac do sadu 100 naszych ze nas obraza ich stroj i sprowadza poczucie zagrozenia ich zaslanianie mordy.

mlw1488
2013-11-16 11:21:19
Ocena: 7(glosow:9)-+
problem nie lezy w islamie tylko politycznej poprawnosci. Winni sa Europejczycy, ktorzy w imie wydumanych, kosmopolitycznych teorii pozwalaja rzadzic przyjezdnym.

b186384
2013-11-16 12:44:38
Ocena: 6(glosow:8)-+
Dokładnie tak. Muzłumanie mają swoje interesy o które walczą i ich bronią. Problem tkwi w europejskich lewackich ciotach które ich tu sprowadzają, piorą mózgi równościowymi bredniami i pozwalają na wszystko. Muzłumanie widzą, że mają przed sobą cioty więc robią co chcą.

gregor8484
2013-11-16 11:16:00
Ocena: 7(glosow:13)-+
"Davidstar"- BRAWO!!! Popieram w 100 procentach!!! A w wcześniejszym z transparentem, w komentarzach bezwstydnicy bronili ciapatych kozoj*bców gn*je!!!

davidstar
2013-11-16 11:19:11
Ocena: -1(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

SenJestDlaSlabych
2013-11-16 14:57:56
Ocena: 3(glosow:5)-+
dokładnie "Davidstar" nic dodać nic ująć, całe Nasze Polskie społeczeństwo jest za Tobą nie licząc tego "tolerancyjnego g*wna".

mlw1488
2013-11-16 16:56:24
Ocena: 4(glosow:4)-+
Teraz nie masz wybory David, musisz zrobic jakas samobojcza akcje i zostac wioskowym meczennikiem godnym sprawy!:)

davidstar
2013-11-16 18:34:44
Ocena: -1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Lothers
2013-11-16 11:12:23
Ocena: 2(glosow:2)-+
Trzeba ich tłuc w Polsce.

MINTOR
2013-11-16 11:06:16
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

MINTOR
2013-11-16 11:04:53
Ocena: 8(glosow:8)-+
Qrwa mać, to jest po prostu paranoja jakaś. Czy wolność religijna działa tylko w 1 stronę, czy jak? "A źródłem niezgody i przestępstw" to nie są przypadkiem "milujący muzułmanie"? To tak jakby za morderstwa była odpowiedzialna broń palna, nie ktoś, kto jej użył. Takie tam porównanie.

xxxdraco
2013-11-16 11:00:19
Ocena: 0(glosow:2)-+
Breivika wypuścić, za mało powystrzelał. A tolerancja widać na tym przykładzie jest bardzo wybiórcza - my tolerujmy, nas już nie muszą. A piece w obozach koncentracyjnych się marnują, choler.

C2ShadowMan
2013-11-16 10:55:04
Ocena: 4(glosow:8)-+
jakoś dziwnie to się przeplata z Tajemnicą Fatimską. Przepowiedziane było, że chrześcijanie będą prześladowani za swą wiarę.

kulkaoolo
2013-11-16 15:18:45
Ocena: 2(glosow:2)-+
też mi tajemnica, religie zawsze się zwalczały i zwalczać będą

Lothers
2013-11-16 10:53:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gurool
2013-11-16 10:40:02
Ocena: 5(glosow:7)-+
widać Breivik nie nauczył nic tej lewackiej hołoty w Norwegii...

davidstar
2013-11-16 10:35:53
Ocena: 144(glosow:166)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

WiochHunter
2013-11-16 12:10:04
Ocena: 1(glosow:9)-+
Dobrze gadasz! Te brudne, obrzezane i żałosne szumowiny powinny ginąć w męczarniach. To właśnie przez takich poj*bów są problemy. Ludzkość nie znała by znczenia słowa "terroryzm" gdyby nie te tępe, zacofane umysłowo i śmierdzące fi*ty. Nawet swojemu wrogowi nie powinno życzyć się śmierci. Jestem tolerancyjny i staram się taki być, ale jeśli istnieją takie bestie, które czynią te wszystkie podłe świństwa to z całego serca życzę im najstraszniejszego co może ich spotkać.. Niech się utopią w świnskiej krwi. (Ale oczywiście prosiaczek, z którego zostanie spuszczona krew umrze śmiercią na

Bolec1980
2013-11-16 12:22:24
Ocena: 2(glosow:4)-+
Dokładnie!!!! Ku.wa co będzie dalej??? Albo atom w cały wschód, gdzie te śmiecie się lęgną, albo (ewentualnie) nowe Poitiers i won z Europy!!! Martela potrzeba na już!

WiochHunter
2013-11-16 12:22:45
Ocena: 2(glosow:2)-+
Miało być - śmiercią naturalną*

vector78q
2013-11-16 12:38:26
Ocena: 6(glosow:8)-+
davidstar, jak czytam niektóre Twoje komentarze to wraca mi wiara w ludzi.

sebkop
2013-11-16 13:26:15
Ocena: -5(glosow:7)-+
@WiochHunter^ IRA, ETA, to tez Muzułmaninie?? @davidstar^przesadzasz, tak się właśnie kończy, gdy religia jest wykorzystywana do walki z ,,niewiernymi", gdy jest mieszana do polityki i walki o władze. Kilku nadgorliwych muzułmanów się napisało jakieś głupie pisemko i co z tego, skoro znaleźli się ludzie w zarządzie TV którzy uznali, że pismo ma podstawę. Jak nazwać tych baranów co zwolnili tą prezenterkę. Moim zdaniem lepiej się trochę pohamuj bo wzywasz do prześladowań i nienawiści na tle rasowym, a to nawet u nas jest karalne. Ktoś poczuje się urażony, zniesmaczony i możesz mieć problem

davidstar
2013-11-16 13:45:33
Ocena: 8(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

sebkop
2013-11-16 14:59:01
Ocena: -4(glosow:6)-+
Nie twierdze, że masz do tego prawo, ale pakujesz wszystkich ludzi do jednego worka. Wiele jest narodów, czy też klanów Muzułmanów, niektóre z tych narodów maja kulturę starszą od naszej, a, że są na takim etapie, to tylko wpływ religijnych fanatyków i zachowań o jakich pisałem w poprzednim poście. Przeżywają swoje średniowiecze, które my już przeżyliśmy kilka wieków temu, zresztą tak samo jak oni dzięki wykorzystywaniu Boga dla interesów kościoła. Nasza cywilizacja już dawno jest przesiąknięta narkotykami, złodziejstwem, bo to łatwy zarobek. Wystarczy nie popadać w paranoje i wpuszczać ich

sebkop
2013-11-16 15:02:42
Ocena: -2(glosow:4)-+
na naszych zasadach. Nie każdy Muzułmanin jest brudasem czy tez przestępca, to stereotyp, którym my tez jesteśmy oceniani w taki sam sposób w Europie. Najważniejsze, to nie przesadzać z poprawnością polityczną i zdrowym rozsądkiem, przy okazji nie angażując religii w sprawy państwa.

DjRappo
2013-11-16 15:17:21
Ocena: 2(glosow:6)-+
ziomek, piwko dla Ciebie za ten komentarz, albo nawet całą zgrzewkę, w 100% się z tobą zgadzam.

kulkaoolo
2013-11-16 15:20:57
Ocena: -7(glosow:7)-+
niebezpieczni są ludzie myślący tak jak ty, niezależnie od religii jaką wyznają i to takich ludzi społeczeństwo powinno zwalczać, albo leczyć

WiochHunter
2013-11-16 15:23:45
Ocena: 2(glosow:4)-+
Oczywiście nie każdy to brudas, ale większość z nich. To tak jakby mówić o księżach. Nie każdy to pedofil i nie należy wrzucać wszystkich do jednego wora, a mimo wszystko temat za każdym razem wzbudza kontrowersje. Religia to zło. Ale pomiędzy lepszym złem, a tym gorszym to ja już wole w ogóle nie wybierać i pójść własną ścieżką. Dlaczego mówimy o unicestwieniu każdego muzułmanina? Czy jeśli w domu masz plagę karaluchów to wybijasz te najbardziej szkodliwe, a te które Ci nie przeszkadzają za bardzo to zostawiasz? Czy robisz wszystko, aby to gówno zniszczyć aby się nie rozmnażało?

WiochHunter
2013-11-16 15:33:52
Ocena: -1(glosow:1)-+
Islam to bardzo krwawa religia. Nieuczciwa i zakłamana (jak to religia). Szczęśliwi katolicy nie muszą chodzić z zamaskowanymi twarzami, z obrzezanymi "narzędziami". Na polecenie boga są w stanie zabić własnego syna z zimną krwią (bo tak pan kazał). Przyznaje, są zacofani. Ale dlaczego do cholery my "nie-islamczycy" nie możemy okazywać naszych wyznań bo tym skurczybykom się to niepodoba? My w ich krajach nie możemy być sobą i żyć zgodnie z naszymi przekonaniami bo to obraza dla ich ludu... A oni w europie mogą robić to co im się podoba?

WiochHunter
2013-11-16 15:41:12
Ocena: 0(glosow:2)-+
Jeśli już przykładowemu katolikowi nie spodoba się, to co taki muzułmanin robi to już najchętniej podali by do telewizji, o rasizm, brak tolerancji i bunt. Ukamieniować też pewnie by chcieli... Nie ma tolerancji i nigdy nie było. To się nie zmieni i taka jest prawda. A te gwałty na kobietach? Jeszcze wina leży po stronie niewinnych kobiet. A to jak mężczyźni je traktują? Biją, traktują jak służące? Na lewo i prawo zdradzają bo kobieta jest tylko kobietą... Gdzie równość i tolerancja?

WiochHunter
2013-11-16 15:42:17
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ja osobiście mam dwóch kumpli arabów. Swego czasu w szkole wychodzili na ich prośbę z klasy w trakcie zajęć po to aby się pomodlić. Tolerowaliśmy ich i nie mieliśmy nic przeciwko tylko i wyłącznie dlatego, że byli w miare normalni i nie narzucali nam swoich zasad. Piszcie co chcecie. Mam swoje racje i zgadzam się z davidstarem. Nie uważam, że jestem zacofany i mam klapki na oczach. Staram się kochać ludzi, ale nie bestie.

Migdal1234
2013-11-16 17:41:39
Ocena: 0(glosow:2)-+
pięknie to ujołes ogrzac polskie domy

Miodoslaw
2013-11-16 18:53:37
Ocena: -1(glosow:3)-+
@dawidstar Też nóż w kieszeni (szwajcarski ;-) ) otwiera mi się, jak czytam takie rzeczy (proponowałem już kiedyś na wiosze: "Nie mogą się ci Angole zebrać solidną grupą obstawić kamerami, schować coś pod płaszcze i przespacerować z piwkiem (u nich to chyba legalne, a gdyby nawet, to warto odżałować na mandacik!)???"), ale nie zgadzam się z Twoim słownictwem, słowami o Auschwitz, etc.! Poza tym, sebkop ma rację - takie słowa naprawdę w Polsce podlegają pod "paragraf"!

Miodoslaw
2013-11-16 18:55:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
K@#$! Muszę pójść upić się! Znów zgadzam się z tym lewakiem sebkopem! ;-)

POLSKAPANY
2013-11-16 23:40:09
Ocena: 0(glosow:2)-+
davidstar ziomek masz plusika od wujka :) nic dodać nic ująć :) do pieca!

davidstar
2013-11-17 00:05:41
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

payperday
2013-11-17 00:29:09
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

POLSKAPANY
2013-11-17 14:47:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dobra to robimy tak: ty startujesz na prezydenta a ja bede premierem :D

tymonek01
2013-11-21 18:06:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
odpalimy im drugi Wiedeń, ku*wa

slyfly
2013-11-16 10:27:18
Ocena: 3(glosow:3)-+
a moja religię obrażają zasłonięte mordy muzułmanek!

Ordon
2013-11-16 10:19:09
Ocena: 11(glosow:13)-+
Kiedyś dumni Wikingowie, dziś posłuszne małe pieski islamskich najeźdźców.

bezpieczna123
2013-11-18 02:06:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
bzdura, muslimy tu w oslo to gorzej niz psy. widziales kiedys mine norwega w metrze jak naprzeciwko usiadzie muslim? ja widze na codzien -muslim sie kuli a norweg pieni:) nikt ich tu nie chce zatrudniac, maja pod gorke ze wszystkim, i allahowi dziekuja ze jeszcze tu sa:)

trance86
2013-11-16 00:15:55
Ocena: -4(glosow:6)-+
I bardzo dobrze, niech caly zachod zaleja i zrobia z ich panstw szambo.. Wtedy moze wkacu kraje slowianskie wyjda z tego nacisku zachodu ktory doprowadzil nasz kraj do tego stanu w ktorym teraz jestesmy..

C2ShadowMan
2013-11-16 11:05:06
Ocena: 1(glosow:5)-+
w którejś przepowiedni było, że Polacy będą uciekać jak szczury z tonącego okrętu aby wrócić do Polski. Wrócą do kraju bez przemysłu. Bieda będzie, wszędzie bieda

babol009
2013-11-16 00:04:19
Ocena: 6(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

wojti.olsztyn
2013-11-16 10:17:25
Ocena: 3(glosow:3)-+
ja robię to samo na allacha

HrabiaKretyn
2013-11-16 14:55:36
Ocena: 2(glosow:2)-+
A ja na Allaha, Jezuska i inne wymysly nawiedzonych ludzi. A i sram tez na biblie, koran, zydowskie pisemka i inne smieci.

maximax
2013-11-15 21:02:55
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

olo2411
2013-11-15 23:34:46
Ocena: -1(glosow:3)-+
Oslo już oddali....tym terrorystom

michalng
2013-11-16 01:38:30
Ocena: -3(glosow:9)-+
To nie ma zbyt wiele wspólnego z Islamem. Po prostu gdy prezenterka zaczęła nosić krzyżyk (wcześniej go nie nosiła) widzowie zaczęli protestować. Nie tylko wyznawcy islamu ale także Norwegowie dla których neutralność religijna jest ważna. (zapewne Norweskie lewactwo). Nikt jej też nie zwolnił tylko zabroniono jej ten krzyżyk nosić na wizji.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Kiedy domagasz się myślenia u rolnika...
  •  Nerwy i strach sprawiły, że Jaki
  •  Eliza Michalik, jeńców nie bierze.
  •  Zgadzam się ze wszystkim co Filiks Magdalena tu powiedziała.
Stacjonarnych.takich jak łapanie kobiet czy starców na protestach.kibole-psy 1:0
główna
Dodano: 28.05.2018, 10:20:37   przez: maxicoveri
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 95Skomentuj (65) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0