lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 17.03.2013, 22:40:17   przez: mrkilerkoksist
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 833  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(89)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Tak-ToOn
2013-03-17 23:11:51
Ocena: 19(glosow:19)-+
Przecież to jest BIURO AUTOGRAFÓW ;]

MrSebek84
2013-03-31 03:06:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
cala prawda ja kiedys od pani w urzedzie uslyszalem to - moze pan poszukac pracy na stronach internetowych bo z pana wyksztalceniem nie bedzie tu dla pana pracy - no sorry

seledynowyrower
2013-03-24 22:21:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

dawmilc
2013-03-21 17:24:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
i te smieszne staze

dawmilc
2013-03-21 17:21:44
Ocena: 1(glosow:1)-+
byl.em tam wiele razy i nic zawsze sam znalazlem sobie prace a oni tylko o jakichs kursach ktore nigdy sie nie rozpoczely

arksh
2013-03-20 20:20:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
dlatego jest takie duze bezrobocie wiekszosc po ubezpieczenie!!!!!!

ramptourist
2013-03-20 19:02:50
Ocena: -1(glosow:3)-+
Jak się mnie zapytali czy zgadzam się na pracę za minimalną krajową (kierowca C+E, operator CNC) dałem sobie z nimi spokój, pracę znalazłem po tygodniu za 8-10tys zl, UP po 3 miesiącach mi napisało że mam się zgłosić do ich biura, hehe

bierut1
2013-03-20 13:08:55
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

michalng
2013-03-21 14:03:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
A co Piramida Masłowa do kradzieży i jego wpływu na PKB ? PKB odnoś się do wytwarzania produktów i usług. To czy potem dany produkt użytkuje osoba która za niego zapłaciła czy ta która go ukradła nie ma specjalnego znaczenia.

malina201
2013-03-20 09:07:38
Ocena: 1(glosow:1)-+
ja bylam ostatnio sie zapisac do urzedu bo szukam pracy niestety..nie kwalifikuje sie do rejestrzcji bo mam rente rodzinna po ojcu "moje dochody sa za wysokie (o 1.30zl przekroczylam jakis prog smieszny) i jestem ubezpieczona" wiec chyba nie jestem bezrobotna i pracy przez urzad szukac nie moge.. paranoja

kriss92
2013-03-20 00:00:24
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ja szukam pracy w internecie,po firmach i w urzędzie,kiepsko z robotą albo jak jest z urzędu to za 10 zl brutto na godzinę,gdyby było to na miejscu to jaknajbardziej zawsze jakaś praca ale po odliczeniu dojazdów zostaje mi tyle samo co z kuroniówki. Nic tylko czekać na wiosnę aż się robota ruszy.

Vege_1978
2013-03-19 20:29:26
Ocena: 1(glosow:5)-+
To się nie powinno nazywać urząd pracy, tylko urząd rejestracji bezrobotnych i rozdawania ubezpieczeń, to samo MOPS'y (nawet na wioseczce był filmik pokazujący jakim furami się pod MOPS po żywność przyjeżdża), są ludzie którzy z wszelkiej maści pomocy zrobili sobie całkiem wygodny sposób na życie.

drLOUBITCH
2013-03-19 20:28:24
Ocena: 4(glosow:4)-+
W Urzędzie Pracy najczęściej siedzą młode stażystki, które nigdy niczego nie wiedzą. Poszedłem pytać o to czy mogę przyjąć stażystkę. Pani rozmawiała jednocześnie ze mną, z kimś przez telefon i jeszcze z jakąś inną kobietą.

khaamilus
2013-03-19 19:48:38
Ocena: -2(glosow:6)-+
Urzędy Pracy pomagają ludziom znaleźć pracę, ale nie będą szukać za was, podczas, gdy wy będziecie sobie spokojnie siedzieć przed telewizorkiem i czekać na telefon. Nikt nie zmusza do rejestracji, a sytuacja w Polsce jest, jaka jest, działania rządu nie sprzyjają zmianie sytuacji, więc bardziej opłaca się pracować na czarno i mieć ubezpieczenie z urzędu. Nie rozumiem nagonki na urzędy pracy, skoro urzędy pracy same jako instytucje nie są niczemu winne. I Salomon z pustego nie naleje./

adamslis
2013-03-19 20:09:28
Ocena: 6(glosow:6)-+
Postaw sie w takiej sytuacji ze idziesz po raz pierwszy do owego urzedu wypelniasz wszystkie dokumenty chodzisz od pokoju do pokoju a gdy trafiasz do ostatniego (chyba aktywizacji zawodowej nie pamietam bo dawno to bylo)i pytasz uprzejmie pania ktora tam bardzo ciezko pracuje o jakies ewentualne oferty pracy a ona odpowiada Ci ze tablica ogloszen jest na korytarzu i tyle to po co oni tam siedza w takim razie???poza tym incydentem jest wiele innych ale brak mi czasu zeby to opisywac...

khaamilus
2013-03-19 19:27:50
Ocena: 0(glosow:4)-+
Tym, którzy płacą alimenty się nie dziwię, że odmawiają legalnej pracy, jeśli na rzecz alimentów można im zabrać do 60 % tego, co zarobią, czyli z minimalnej zostanie 500 zł na miesiąc na rękę. Nie obwiniajcie ludzi, bo są jacy są, jakby Tobie dali za nic to byś wziął. To system jest zły, państwo, w którym żyjemy, prawo jest źle skonstruowane. W Polsce jest praca, ale nie opłaca się pracodawcom zatrudniać pracowników na normalną umowę, dlatego zatrudniają na czarno albo inne cuda w postaci umów cywilnoprawnych. A gdyby tak zmniejszyć obciążenia na rzecz ZUS-u?

michalng
2013-03-19 21:09:14
Ocena: 5(glosow:7)-+
Zrobiłeś dziecko to musisz płacić. Jak można nie dbać o własne dziecko. Unikanie płacenia alimentów to wiocha największa z możliwych.

ramptourist
2013-03-20 18:55:56
Ocena: 2(glosow:2)-+
A dziecko samo się nakarmi, a ciuszki i podręczniki do szkół za darmo rozdają...

Samwise_Gamgee
2013-03-21 04:19:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
gumki znacznie tańsze, no ale jak sie jest debilem, który nie wie że z ku.asem nie ma żartów, to płacz i płać frajerze nawet 90%, zrobiłeś dzieciaka wiec do kogo pretensje? na drugi raz między drzwi

marika87
2013-03-19 19:15:15
Ocena: 12(glosow:12)-+
w Polsce zeby znalesc prace trzeba miec 25 lat, grupe inwalidzką i 15 lat doswiadczenia ;/

Lien
2013-03-20 00:55:56
Ocena: 2(glosow:4)-+
I jeszcze najlepiej być studentem i jednocześnie emerytem.

xxxlwsxxx
2013-03-20 23:53:10
Ocena: 3(glosow:3)-+
być studentem ale na papierku.. żeby do szkoły nie musieć chodzić.. i pracować za darmo jeszcze do tego dopłacać..najlepiej 24h/dobe

BennyRoooockstar
2013-03-19 16:37:10
Ocena: 8(glosow:8)-+
Urząd Pracy nie raz mnie skierował do różnych zakładów pracy. I co? i uj wielki i dwa bąbelki. Wysyłają wszędzie i robią ludzi za idiotów a żadnej pracy przez urząd nikt nie znalazł. Najlepsze rozwiązanie szukać pracy na własną rękę nikt nam jej nie znajdzie trzeba liczyć na samego siebie :) I jak ma się znajomości to szybciej znajdzie niż normalny szary człowiek.

michalng
2013-03-19 17:35:33
Ocena: -6(glosow:6)-+
A szukałeś kiedyś pracowników przez UP ? Przecież z stamtąd przysyłają samych ludzi z innego wymiaru ;-)

cienki_bolo
2013-03-19 18:56:37
Ocena: 1(glosow:5)-+
Z innego wymiaru? Znaczy jakich? Moja kobieta ma staż stamtąd, moi przyjaciele tam są zapisani ze względu na ubezpieczenie i choć każdy z nas szukał pracy na własną rękę, to nie szkodzi, by jednym ze sposobów był ten przez urząd, skoro i tak i tak byliśmy/jesteśmy tam zapisani. Więc zanim zaczniesz komentować, pomyśl trochę co chcesz napisać, jeśli potrafisz myśleć dzieciaku.

michalng
2013-03-19 19:07:43
Ocena: -4(glosow:6)-+
No np pani na stanowisko asystentki prezesa o aparycji i manierach "Baśki" z klatki B ;-) albo tynkarz (praca na rusztowaniu) który podczas rozmowy kwalifikacyjnej prosił żeby poczęstować go wódką a następnie dostał ataku padaczki alkoholowej (przyszedł jeszcze następnego dnia i twierdził ze jest już zdrowy) był tez pan o którym 2 tygodnie po rozmowie wyemitowano "audycje" w programie 997 ;-) życiorys bohatera którego szukają kilkanascie lat zgodny z CV.

Frooost
2013-03-20 10:54:26
Ocena: -1(glosow:1)-+
A wtedy cie mama do szkoły budziła.

michalng
2013-03-20 17:46:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
Mama budziła mnie do szkoły w stanie wojennym ;-)

ramptourist
2013-03-20 18:59:30
Ocena: 2(glosow:2)-+
Niestety michalng przeważnie młodzież ma czas na to żeby tutaj siedzieć i komentować, nie są w stanie sobie tego wyobrazić że aby ktoś dostał pracę przez UP, ktoś ją musi najpierw zaproponować

satanista150
2013-03-19 16:28:45
Ocena: -1(glosow:5)-+
BIURO POŚREDNICTWA PRACY TO WSPANIAŁA INSTYTUCJA, DZIĘKI NIEJ PRZEBIERAM W OFERTACH. CO WY LUDZIE ZA GŁUPOTY OPOWIADACIE.

misiek_wawpl
2013-03-19 21:05:23
Ocena: 2(glosow:2)-+
Po twoim sarkazmie mogę stwierdzić, że masz bardzo wyrafinowane poczucie humoru. Doprawdy zacne Milordzie:)

Untraceable
2013-03-19 16:22:22
Ocena: -10(glosow:20)-+
komentarz usunięty przez moderatora

toudy666
2013-03-19 19:45:24
Ocena: 1(glosow:7)-+
Hmmm... skoro to nie Urząd Pracy ma ci znaleźć pracę to do czego on właściwie jest? Do zdzierania pieniędzy publicznych ? Żeby pani w sekretariacie mogła sobie herbatę zaparzyć? Sam pomyśl co piszesz bo w tym momencie popierasz płacenie pieniędzy darmozjadom (wkońcu jak UP nie zajmie się poszukiwaniem ofert to mają fajrant od wejścia)

Untraceable
2013-03-19 21:07:57
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

japan3
2013-03-19 22:39:54
Ocena: 2(glosow:6)-+
jakie kursy czy szkolenia? te pseudo formy aktywizacji są stworzone nie dla bezrobotnych, tylko dla firm je organizujących, które to ciągną mega hajs z up i eu

toudy666
2013-03-25 17:36:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
Zacznijmy od tego że większość szkoleń przeprowadza się proforma, miałem całkiem niedawno wątpliwą przyjemność uczestniczyć w takim śmiechowisku, jakieś szkolenia w ramach aktywizacji ludzi młodych nie znających (teoretycznie) rynku pracy. W praktyce wszystko opiera się o zrobienie CV i wmawiane sobie że jest się fajnym-nijak ma się to do znalezienia pracy, a co do kursów to owszem prowadzą ale TYLKO jeśli pracodawca daje gwarancję zatrudnienia po odbyciu szkolenia na min.6 miesięcy, podobnie po głupim stażu trzeba zatrudniać ludzi i wyobraź sobie że pracodawcy nie chcą iśc na taki układ.

wieszjak
2013-03-19 16:16:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

sekator69
2013-03-19 15:42:43
Ocena: 0(glosow:8)-+
Po pierwsze to też się nie wybrzydza! ja w 2 dni znalazłem prace. Jak się chce to się potrafi. Tylko trzeba podnieść dupę i szukać!

grruby80
2013-03-20 21:31:42
Ocena: 1(glosow:1)-+
mam 30 lat, pracuje od 16 roku życia i znalezienie pracy nie zajęło mi nigdy dłużej niż dwa tygodnie, ale nie przez urząd pracy. Wiec popieram to co napisałeś.

Zezol-Czupakabra
2013-03-19 15:41:49
Ocena: -2(glosow:2)-+
Yyyyy... gówno prawda?

sekator69
2013-03-19 15:41:30
Ocena: -7(glosow:9)-+
Rejestrują się tam osoby które żerują na państwie i chcą mieć rentę czy "paczki" z opieki. Nie raz byłem świadkiem jak Pani proponowała prace a osoba odmawiała bo by musiała płacić alimenty itp

misiek_wawpl
2013-03-19 21:08:40
Ocena: 3(glosow:5)-+
dla osoby chcącej pracować wizyta tam jest upokorzeniem, UP tylko ryje banię, a żeby pójść na sensowne szkolenie, które nie jest firmowane przez UP to prawie mrzonka. Są dwie grupy ludzi: cwaniaki i ci normalni ludzie którym powinęła się noga i są traktowani jak bandyci przez wzgląd na tych pierwszych.

kapselwkropki
2013-03-19 15:23:41
Ocena: 7(glosow:7)-+
W naszym urzędzie jak jest jakaś fajna oferta pracy albo szkolenie lub kurs, to trafiają one najpierw do znajomych i rodziny pracujących tam urzędników, a na tablicę ogłoszeń idą takie oferty których nikt nie chce przyjąć. PUP- Staszów

kriss92
2013-03-19 14:50:15
Ocena: 2(glosow:2)-+
Grunt,że jakies grosze sa na zycie w moim przypadku akurat na kredyt i dojazd do szkoły... A ze szkoleniem tak jak ktoś wczesniej pisał,oni na kurs na np.wózek widłowy mogą wysłać ale ja muszę mieć wpisanych 3 pracodawców,z którymi prowadziłem rozmowe na temat zatrudnienia,jest tylko jeden problem wszedzie chcą DOŚWIADCZENIE wiec sam papier nie wiele mi daje... Jest te ubezpieczenie a jak znajdziesz sam prace mozesz sie zglosci o dodatek aktywizacyjny,jest to jakis tam % od wysokości kuroniówki.

toudy666
2013-03-19 19:46:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
dodatek w tej chwili to około 250 zł

Emalqa
2013-03-19 14:31:13
Ocena: 2(glosow:6)-+
mąż chciał iść na kurs z urzędu pracy to kazali mu przynieść oferty pracy dla osób z takim kursem, dopiero wtedy go wyślą....

alicja156
2013-03-19 23:41:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
Moja córka ma ofertę pracy i mimo tego są problemy. Pani z urzędu wydzwaniała tam w sobotę po godzinach, po czym, mimo pozytywnej odpowiedzi, dalej nie dowierza i potęguje tysiące przeszkód.

raider667
2013-03-19 14:26:26
Ocena: -13(glosow:19)-+
A od kiedy to PAŃSTWO ma ci BARANIE JEDEN znaleźć pracę? Cholera ... jak ja nienawidzę tej socjalistycznej, roszczeniowej hołoty !

kapselwkropki
2013-03-19 15:26:37
Ocena: 6(glosow:8)-+
a co? w pup pracujesz, czy ktoś z rodziny?!

raider667
2013-03-19 15:43:20
Ocena: -7(glosow:7)-+
No i odezwała się właśnie SOCJALISTYCZNA HOŁOTA! Nie ... nie pracuję w PuP ani nie mam tam żadnej rodziny... jakie to PISOWSKIE ... od razu podejrzenie o UB/SB/ORMO ... a jak nie ten to może rodzina ... ŻENUJĄCE ...

sprai
2013-03-19 16:41:50
Ocena: 11(glosow:13)-+
Nie o to chodzi, baranku boży, aby znalazło pracę, tylko o to, że istnieje w naszym kraju kolejny utrzymywany z podatniczej kiesy specjalny URZĄD, który niby ma się tym zajmować, a w rzeczywistości nie robi nic. Socjalistyczni i roszczeniowi, według twojej definicji, są zatem ci, którzy tam pracują, a nie ci, którzy wytykają ich bezużyteczność.

nevermore11
2013-03-19 16:43:18
Ocena: -1(glosow:9)-+
Oczywiście, że państwo nie POwinno nikomu znajdywać pracy. Coś takiego jak urzędy pracy nie powinno istnieć.

raider667
2013-03-19 17:02:23
Ocena: -3(glosow:5)-+
sprai,nevermore11: oczywiście że takie coś nie powinno istnieć, ale kompletnie nie o to tutaj chodzi...

dziurek7
2013-03-19 17:10:36
Ocena: 4(glosow:4)-+
proszę zapoznać sie z konstytucja w naszym kraju a dopiero pózniej wypisywać swoje mądrości ;-)

misiek_wawpl
2013-03-19 21:14:40
Ocena: 2(glosow:2)-+
Pracę można i nawet trzeba szukać samemu, ale UP w założeniu powinien zbierać oferty i przedstawiać je, tudzież na ich podstawie odgórnie kierować ludzi, bo w chwili obecnej jest to przechowalnia ludzi którzy bez tej instytucji dołączyliby do rzeszy bezrobotnych...

Sensimillka
2013-03-19 13:50:03
Ocena: 2(glosow:2)-+
heh ja ostatnio chciałam zarejestrować się właśnie by mieć ubezpieczenie, ale okazało się że nawet ubezpieczenie mi się nie należy. to jest śmiechu warte. osoba ucząca się, pełnoletnia, ale jako że mam prawo do alimentów to UP już mnie nie ubezpieczy...

Puchalke23
2013-03-19 13:33:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bierut1
2013-03-19 13:27:27
Ocena: 4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

michalng
2013-03-19 17:41:40
Ocena: 1(glosow:1)-+
Poziom "kradnięcia" nie ma wpływu na PKB faktyczne. Ma pewien na statystyczne. Pieniądze czy dobra ukradzione nie nikną, tylko zmieniają właściciela."Szara strefa" również generuje PKB tylko nie jest on wliczany do statystyk.

krakeer
2013-03-19 13:24:32
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ten temat wraca tu jak bumerang nie mamy już nic co można tu wstawić na tablice wiochy ??

loginlogin
2013-03-19 13:23:07
Ocena: 3(glosow:3)-+
Nie byłabym taka pewna, jestem osoba mloda, po szkole, pracowalam kilka miesiecy na umowe zlecenie i o dzielo bo innej umowy dac praktycznie nigdzie nie chca. Stracilam prace przez blad kogos z gory a teraz od kilku miesiecy pracy szukam. CODZIENNIE! w koncu sie zarejestrowalam w urzedzie bo nawet do lekarza nie moglabym pojsc poki praca sie nie znajdzie ;/

whatever91
2013-03-19 13:00:54
Ocena: 4(glosow:4)-+
Stawiłam się do urzędu dzień po terminie, tylko dlatego, że pracowniczka się pomyliła i u siebie zanotowała dzień inny, niż u mnie. Poprosiłam, by dała mi dzień na załatwienie L4, odmówiła, bo byłoby to nieprawdą i ona nie chce mieć przez to problemów. Przez pomyłkę głupiej pipy wypisali mnie z urzędu na 4 miesiące :)) Dodam, że chodzę do urzędu razem z siostrą, była ona w tym samym czasie w okienku obok i Pani sama zaproponowała jej, by załatwiła L4, jej nie wypisali... KONIEC HISTORII.

grruby80
2013-03-20 21:48:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
miałeś na swoim papierku z UP datę następnej wizyty jeśli przyszedłeś w ten dzień to mimo pomyłki pani w okienku musza ci przedłużyć ubezpieczenie. Jesteś nie zaradny, jak pani ci mówi ze nic z teko to idziesz do jej przełożonego, jeśli on ci mówi ze nie da rady to wyjmujesz tel. i informujesz ze rozmowa jest nagrana i idziesz z tym do prasy. Po takim tekście już da rady. Wiec albo jesteś nie zaradny, albo byleś dzień po terminie.

szaruga
2013-03-19 12:53:49
Ocena: 7(glosow:9)-+
Znajoma miała staż w urzędzie pracy, naglę prace znaleźli jej mąż i szwagier. Zbieg okoliczności?? :D Pewnie połowa ofert trafia do znajomych, nie mając nawet szansy zawiesić na tablicy.

sangre666
2013-03-19 12:45:40
Ocena: 5(glosow:5)-+
urząd pracy? chyba urząd pobierania pensji za stołek. Ofert pracy brak, na staż nie mogę, pracy brak - nie masz doświadczenia. nawet na zmywak.

xaxix
2013-03-19 12:30:40
Ocena: -1(glosow:9)-+
a kto ci ma q....a pracy szukac, zamiast gnic przed tv papcie na nogi i lecisz

rzyletka
2013-03-19 13:20:37
Ocena: 4(glosow:4)-+
Nie wiem dlaczego Cię minusują, ale napisałeś prawdę. Tam się człowiek rejestruje dla ubezpieczenia. Jak pytałam o szkolenia, to znajdź sobie, my zapłacimy, owszem, ale jak Cię pracodawca na 6 m-cy później zatrudni. Podrukowałam CV i na miasto. Nie ma co się na nich oglądać, bo całe życie przesiedzi się w oczekiwaniu.

s0nar
2013-03-19 12:29:18
Ocena: -5(glosow:9)-+
Urząd pracy? Nawet nie wiem gdzie to jest i jak się tam zarejestrować. Trzeba być niezłym naiwniakiem albo nieudacznikiem, aby liczyć na urząd pracy.

LEWY_FTF
2013-03-19 12:22:23
Ocena: -3(glosow:7)-+
Widzę że większość myśli jak Ferdynand Kiepski samo zarejestrowanie się w urzędzie i liczenie na to, że teraz oni znajdą nam pracę jest błędem, urząd pracy sam w sobie nie ma obowiązku znajdować nam pracy, daje on nam tylko oferty które do nich wpłynęły

rzyletka
2013-03-19 13:23:01
Ocena: 4(glosow:4)-+
Tak na marginesie, to przypomniałeś mi wypowiedź kobiety z PUP. Jestem informatykiem z doświadczeniem, a już dwa razy słyszałam na "wizycie", że "Nie ma pracy, dla ludzi z Pani wykształceniem", trzeba było zawodówkę zrobić...

vernalisadonis
2013-03-19 12:17:42
Ocena: 5(glosow:5)-+
Po to są urzędy pracy, żeby dać pracę tym co tam pracują. Taka jest IDEA

wieszjak
2013-03-19 16:17:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
zgadzam się

korsarz7
2013-03-19 12:08:44
Ocena: 0(glosow:2)-+
w tym kraju dla nas z takim wykształceniem nie ma pracy :D jak to Ferdynand ujął

davidstar
2013-03-19 12:01:54
Ocena: 5(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

toudy666
2013-03-19 19:50:30
Ocena: 2(glosow:2)-+
Dlatego większość naprawdę zdolnych (inżynierów chociażby) załatwia sobie zagraniczne stypendia itd. a po zakończeniu studiów (w przypadku dziennych za kase podatników) spieprzają z tego kraju i szczerze powiedziawszy wcale im się nie dziwię

szulcik
2013-03-19 11:44:27
Ocena: 5(glosow:7)-+
Tam pod drzwiami powinna stać cala ta elita z Wiejskiej !!! Szmaciarze jedne !!

Yappapaya
2013-03-19 11:20:51
Ocena: 4(glosow:4)-+
Jaka we mnie wściekłość wezbrała, kiedy dowiedziałam się, że wszelakie kursy są dla osób pracujących. Dla bezrobotnych nie ma! Albo doświadczenie zawodowe wszędzie wymagane. A student/absolwent ma krowy u babci paść?

lordcain
2013-03-19 11:20:34
Ocena: 8(glosow:8)-+
Pani ostatnio uśmiechnęła się do mnie i z radością oznajmiła "wpisze panu następną wizytę na kwiecień - może Pan do tego tego czasu coś tam znajdzie"

gangnam10
2013-03-19 11:17:57
Ocena: -4(glosow:8)-+
Ludzie bierzcie poprawkę na to, że Urząd Pracy nie tworzy miejsc pracy. On pośredniczy tylko między pracodawcami a pracownikami. Najpierw doczytajcie jakie są zadania tej instytucji a potem wymyślajcie bzdurne teksty.

Yappapaya
2013-03-19 11:23:05
Ocena: 5(glosow:7)-+
Dobra, ale powinien pomagać nam ją znaleźć, czyż nie?

mexx112
2013-03-19 11:11:13
Ocena: 5(glosow:5)-+
zgadzam się i dlatego zrezygnowałam z tej placówki żeby mnie nie ciągali na bez sensowne rozmowy z radcą zawodowym!!

idler73
2013-03-19 11:05:51
Ocena: 9(glosow:11)-+
Ostatnio byłem zarejestrowany 11 lat temu. Wtedy zobaczyłem, że urzędnicy, tak naprawdę mają wszystkich w d..., prace załatwia się znajomkom. Ja usłyszałem, że pomimo wyższego wykształcenia, pracy dla mnie nie ma, nie było i raczej nie będzie, a do fabryki mnie nie przyjmą, bo mam zbyt wysokie kwalifikacje. Zacząłem szukać sam, będąc wyjątkowo upierdliwym, przyjęli mnie do fabryki, bo zataiłem fakt ukończenia studiów. Pracuję tam do dzisiaj ....

krol_julian123
2013-03-19 10:58:14
Ocena: 10(glosow:10)-+
urzad pracy daje prace ale tylko osoba w nim pracujacym a reszta to niech sobie sama szuka pracy bo pasjans sam sie nie ulozy w urzedzie

Roger1985
2013-03-19 10:57:17
Ocena: 3(glosow:7)-+
mi babka sama w urzedzie powiedziala, ze urzad nie jest po to zeby znalesc mi prace to sie pytam po co jest to mowi, ze od zwracania kasy za dojazdy na kursy :D to mnie zdziwila.

dylus80
2013-03-19 10:55:44
Ocena: 6(glosow:6)-+
Gdy byłem tam zarejestrowany to otrzymałem kilka numerów telefonu,do ogłoszen z prasy które od miesiaca były nieaktualne. Gdy wykonywałęm telefon z tej magicznej karteczki otrzymanej od posrednika pracy,otrzymywałem wysmiewająca odpowiedz typu: KTO PANU POWIEDZIAŁ ZE SZUKAMY DO PRACY? OGŁOSZENIE NIEAKTUALNE OD PONAD MIESIĄCA... Paranoja...

hedonistka
2013-03-19 10:47:08
Ocena: 2(glosow:2)-+
a mi sie ze wszyscy tam sie rejestrują zeby odebrac zasiłek i byc ubezpieczonym

hujztym997
2013-03-19 10:41:28
Ocena: 1(glosow:1)-+
co racja to racja

yanek6819
2013-03-19 10:29:31
Ocena: 6(glosow:10)-+
Jeżeli sami mamy szukać pracy to po co są te urzędy Bez sensu

majorero
2013-03-18 00:20:45
Ocena: -1(glosow:5)-+
Mieć opłacane ubezpieczenie i pracować na czarno, bez płacenia podatków.Kosztem reszty społeczeństwa. Ci którym zależy na pracy szukają jej sami.Ci którym nie zależy siedzą w domu, aż ktoś z Urzędu się do nich odezwie.

Tak-ToOn
2013-03-17 23:11:51
Ocena: 19(glosow:19)-+
Przecież to jest BIURO AUTOGRAFÓW ;]
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Nerwy i strach sprawiły, że Jaki
  •  Same quot;komplementy" dla pRezydenta Dudy...
  •  UUUpppsss
  •  Eliza Michalik, jeńców nie bierze.
Czyżby Pan Szeryf zrozumiał swój błąd?
główna
Dodano: 26.08.2018, 14:44:07   przez: prusak22
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 127Skomentuj (23) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0