lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 31.08.2014, 23:28:37   przez: jurek1102
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 143  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(117)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
zielunahaluna
2014-09-01 17:03:44
Ocena: 13(glosow:29)-+
I właśnie to miał Jezus na myśli, mówić, że nie potrzebuje tych ziemskich dóbr, świątyń, blichtru. Jezus powiedział wprost - on chce, żebyśmy w niego wierzyli, żebyśmy żyli według jego nauki. On sam powiedział, że pałaców na ziemi się nie spodziewa a faryzejskiej obłudy i pokazówki nie toleruje. Dlatego uważam, że wiara jest w nas i to stan naszego ducha i wewnętrzny system wartości - a religia wcale nie musi być zewnętrznym przejawem wiary.

krykoz
2014-09-06 02:13:42
Ocena: 2(glosow:2)-+
Kościół kłamie, utrzymujcie dalej tą legalną mafie, dawajcie się dymać (i swoje dzieci także), niech księża mieszkają w willach, jeżdżą mercedesami, a wy z dnia na dzień żyjcie za minimalną krajową.

sad1sta
2014-09-06 16:13:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
nic nie szkodzi, moge oddac dla kleru caly swoj hajs, bo jak umre to tez bede mial w raju wille z basenem i dwa mercedesy!

zbysiula154
2014-09-05 19:33:06
Ocena: -4(glosow:6)-+
Jest wielu prawdziwych ateistów, których religie kompletnie nie interesują (inaczej przecież ateistami by nie byli), ale tylko jurek jest zakłamaną mendą, byłym katolikiem, który chciał iść do seminarium lecz go nie przyjęli bo był głupi, a on sam myśli, że dlatego iż jest rudy.

jurek1102
2014-09-05 21:04:29
Ocena: 1(glosow:7)-+
Jestem antyklerykałem i nawet przez minute nie byłem katolikiem. To da się poznać po tym że nikogo tu nie wyzywam od mendy itd...

antonio44
2014-09-05 21:07:03
Ocena: 1(glosow:7)-+
Wooow, sieją takich idiotów jak Ty, czy koorwa z marsa jesteś? Co ma do tego ateizm zakutołby pajacu? Gdyby wypisywał bzdury nikt by się tym interesował, ale boli was najbardziej, że prawdę pokazuje, co? Popraw siodło na plecach bo grubas w kiecce spadnie i wypier.... gonić marchewkę. ;)

szatanoslaw
2014-09-05 14:37:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie wszystkie tak działają - np Protestantyzm - pastor ma pensję około 2000 i ma wypełniać swoje obowiązki, a datków brać nie może.

I-I-I
2014-09-05 11:13:42
Ocena: -1(glosow:1)-+
Jurek wie, że tanie mięso psy jedzą. I nie mowa tutaj o treści demota.

bruner
2014-09-05 06:53:02
Ocena: 5(glosow:5)-+
Kapłani zakryli przed ludźmi słońce a dali im świeczkę.Lekarz stara się ujrzeć w człowieku jego niedomagania, sędzia jego złe strony, a ksiądz jego głupotę – im głębsza tym lepsza.Religijni fanatycy chcieliby ludziom wyłączyć mózgi, nakazać ignorowanie dowodów i ślepe podążanie za świętą księgą opartą o prywatne "objawienie".

minimale_ldz
2014-09-05 03:36:42
Ocena: 0(glosow:2)-+
Jest wiele różnych banałów w necie, ale wszystkie działaja na tej samej zasadzie.

Kal0sz
2014-09-04 23:04:43
Ocena: 0(glosow:4)-+
kilka cytatów co do tematu"Ty jesteś Piotr [czyli Opoka]i na tej opoce zbuduję Kościół mój, a bramy piekielne go nie przemogą"(Mt.16,18) a co do sakramentów, ;Idźcie więc i nauczajcie wszystkie narody, udzielając im chrztu w imię Ojca i Syna, i Ducha Świętego;, ;Weźmijcie Ducha Świętego! Którym odpuścicie grzechy, są im odpuszczone, a którym zatrzymacie, są im zatrzymane;, ;Bierzcie i jedzcie, to jest Ciało moje, które za was będzie wydane!; Po wieczerzy wziął kielich, mówiąc: „To jest kielich Krwi mojej, która za was będzie wylana: to czyń

jurek1102
2014-09-04 23:35:56
Ocena: -5(glosow:9)-+
Słyszałem te teksty na otwarciu Biedronki.

zielunahaluna
2014-09-05 06:04:20
Ocena: 0(glosow:6)-+
to jeszcze poszukaj fragmentu, który mówi o sakramencie pierwszej komunii, skoro to też Jezus ustanowił. piszesz banały, pismo znasz kiepsko, aż się zagotowałeś - a i tak nic trafnego nie znalazłeś. szukaj pierwszej komunii w PŚ, szukaj.

Kal0sz
2014-09-05 14:50:36
Ocena: 0(glosow:2)-+
nie musze szukac nic o pierwszej komunii wystarczy, że znam cytat o tym jak Jezus przekazał władze kolejnym to papieża "I dam ci klucze Królestwa Niebios, i cokolwiek zwiążesz na ziemi, będzie związane i w niebie, a cokolwiek rozwiążesz na ziemi, będzie rozwiązane i w niebie"

antonio44
2014-09-05 21:25:02
Ocena: 3(glosow:3)-+
Kal0sz - znaczy, że jak samoloty latają po niebie to co? Pozwolenia od boga potrzebują bo to jego teren? Czekaj, to kto ma klucze do Marsa? Wenus? A kto do Jowisza ja się pytam, no kto? Jeden już księżyc kradł to i może resztę ukradli? ;)

Kal0sz
2014-09-04 23:01:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Kal0sz
2014-09-04 22:57:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

sebololo
2014-09-04 22:54:08
Ocena: 3(glosow:7)-+
Myśleć w ten sposób o kapłanach to przecież ciężki grzech.;) Trzeba to szybko skrytykować aby dostać się do Nieba razem z biskupami-magnatami i księżmi pedofilami ha ha :) Pozdrawiam serdecznie zwolenników polskiego Katolibanu- to nic że macie nasrane we łbach.

antony
2014-09-04 22:25:47
Ocena: -5(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Kal0sz
2014-09-04 21:29:25
Ocena: -8(glosow:8)-+
zielunahaluna zpomniałeś w swoich wypowiedziach uwzględnić to, że to Jezus właśnie założył kościół i ustanowił kilka sakramentów a nie księża

antonio44
2014-09-04 21:41:36
Ocena: 4(glosow:12)-+
Jezus założył kościół???? Kolejny kretyn co goowno wie, ale ma wiele do powiedzenia.

jurek1102
2014-09-04 21:45:33
Ocena: 1(glosow:7)-+
Założył jeszcze Budkę Suflera i Biedronkę :)

zielunahaluna
2014-09-04 22:03:09
Ocena: 3(glosow:7)-+
i radio maryja dla brata

jurek1102
2014-09-04 22:05:35
Ocena: -2(glosow:6)-+
Miejsce na multipleksie też się samo nie załatwiło :)

kary1977
2014-09-04 22:16:00
Ocena: 2(glosow:2)-+
@kalosz 7 sakramentów ustalono w 1140r ne

zielunahaluna
2014-09-04 22:26:17
Ocena: 2(glosow:4)-+
bo do tego roku to nawet i pogańskie zwyczaje niektórzy duchowni taktowali jako sakrament. choćby postrzyżyny!!

pajakpajak
2014-09-04 21:20:48
Ocena: 2(glosow:22)-+
komentarz usunięty przez moderatora

antonio44
2014-09-04 21:23:42
Ocena: -1(glosow:13)-+
Jest i wioskowy głupek. Jak tam kariera w pedalskim półświatku? Już wiem skąd masz na ten węgiel, ale w sumie chwała Ci za poświęcenie własnej doopy, hahahaha. Kretyn i to bez honoru. :D

jurek1102
2014-09-04 21:25:15
Ocena: 0(glosow:12)-+
ppejs no na temat zdrowia psychicznego to ty już nie powinieneś się wypowiadać.

pajakpajak
2014-09-04 21:28:07
Ocena: 3(glosow:15)-+
komentarz usunięty przez moderatora

elfcalypso
2014-09-04 21:32:03
Ocena: -2(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

jurek1102
2014-09-04 21:34:07
Ocena: 0(glosow:8)-+
ppejs a skąd ty wiesz czego się używa na ból dupska?

antonio44
2014-09-04 21:38:25
Ocena: -3(glosow:13)-+
Pająk na temat pedalstwa wie wszystko, a raczej jego doopsko. :)

jurek1102
2014-09-04 21:42:26
Ocena: 0(glosow:12)-+
ppejs no nie daj się!!! powiedz że ty masz tylko jednego stałego partnera :)

antonio44
2014-09-04 21:44:37
Ocena: -1(glosow:9)-+
Tego akurat który najwięcej płaci? Za coś węgiel dla biednych rodzin musi kupić, a z jego intelektem przy kopaniu rowów nie za wiele zarobi. ;) P.S. Teraz jemu "kopią" rów. :)

elfcalypso
2014-09-04 21:48:39
Ocena: -6(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

antonio44
2014-09-04 21:49:10
Ocena: -1(glosow:11)-+
Poszła sobie nasza gwiazda, bo chyba klient przyszedł. :)

elfcalypso
2014-09-04 21:53:59
Ocena: -3(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

jurek1102
2014-09-04 22:00:19
Ocena: -4(glosow:10)-+
Raczej skoczył do monopolowego bo mu się natchnienie skończyło :)

thazael
2014-09-04 19:58:25
Ocena: 4(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jurek1102
2014-09-04 20:06:22
Ocena: 0(glosow:10)-+
Nasi kapłani wolą dzieci.

dominik55325
2014-09-04 18:39:28
Ocena: -7(glosow:7)-+
won mi z tym GÓWNEM!

jurek1102
2014-09-04 18:43:15
Ocena: -2(glosow:12)-+
Nazywasz religie gównem?

longvader
2014-09-05 08:39:48
Ocena: -3(glosow:5)-+
Miał ciebie na myśli, ofiaro księdza pedofila..

jurek1102
2014-09-05 21:30:10
Ocena: -1(glosow:1)-+
To że jestem ofiarą księdza pedofila wywnioskowałeś po avku?

longvader
2014-09-09 17:16:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie, po twojej zaciekłości w negowaniu wszystkiego co katolickie a w szczególności księży.

jusef19
2014-09-01 18:32:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

piot_rrr
2014-09-01 15:07:08
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

jurek1102
2014-09-01 15:11:39
Ocena: 5(glosow:11)-+
piotrze o czym ty piszesz? Jakiej historii religii się w PL szkołach uczy? Jakich innych wyznań się jeszcze uczy? Teraz to się zastanawiam czy ty tak na poważnie to piszesz.

malgolina
2014-09-01 12:50:53
Ocena: -1(glosow:11)-+
No ja nie sądzę, że najważniejszym celem w życiu człowieka wierzącego jest dążenie do Raju. Ja żyję tu i teraz i dla mnie najważniejsze są rzeczy, które pozwalają mi przeżyć, najważniejsza jest moja rodzina i jej zdrowie, itp. Rajem będę się przejmować jak już umrę. Poza tym kapłan nie jest w stanie zapewnić ludziom znalezienia się w raju, bo i tak najważniejsze są nasze uczynki, to jak traktujemy innych, jak żyjemy i czy żyjemy zgodnie z przykazaniami.

jurek1102
2014-09-01 14:35:33
Ocena: 5(glosow:19)-+
Jak widać Gosiu jest przepaść między byciem wierzącym a byciem religijnym. Ludzie wierzący rozumieją że liczą się uczynki a ludzie religijni myślą że każde ich łotrostwo załatwią modlitwą.

zielunahaluna
2014-09-01 15:41:00
Ocena: 3(glosow:11)-+
Jurek, to jest najtrafniejsza uwaga, którą napisałeś. Wiara to stan ducha i wewnętrznych przekonań, które są w człowieku i nie wymagają żadnej instytucjonalizacji i przynależności do jakiejkolwiek grupy. A religia (zupełnie bez różnicy, jaka) czerpanie korzyści materialnych oraz sprawowanie władzy, na mocy zinstytucjonalizowania podobnych przekonań pewnej grupy ludzi. Religia jako zjawisko, stała się więc dobrze prosperującą firmą, która ma chwytliwe logo w postaci Boga. Wierze mówię tak - każdy w coś wierzy. Religii mówię nie - bo tylko manipuluje ludźmi i używa ich jako narzędzi.

gajcy
2014-09-01 15:53:27
Ocena: 0(glosow:6)-+
Tu sie z toba zgodzę nawet Jezus to powiedział w ewangeli, nie kazdy kto mowi mi panie wejdzie do królestwa niebieskiego.... I nikt nie zaprzecza ze sa ludzie dobrzy i źli w KK w islamie czy w gminach zydowskich,ale to dotyczy wszystkich grup spolecznych, czy polityk moze byc oczyszczony z klamstw tylko dla tego ze jest politykiem? Czy jego klamstwo ma mniejszy wymiar,? Czy lekarz , dziennikarz, ? Ty co napisałeś dotyczy wszystkich, i powinno to brzmieć , taka jest przepaść miedzy człowiekiem uczciwym a nieuczciwym,

zielunahaluna
2014-09-01 16:16:09
Ocena: 0(glosow:6)-+
Tak, Gajcy, tylko widzisz, sprawa jest bardziej złożona, bo ów problem nie dotyczy o tyle ludzi zrzeszonych w danej religii, co instytucji, która zarządza i jednocześnie dla własnych celów wykorzystuje zrzeszonych, manipuluje nimi. Ludzie pewnie, że mogą być dobrzy. Ale sama idea istnienia konkretnej religii to czysta ekonomia, która ma konkretne biznespalny i przed niczym sie nie cofnie, żeby je zrealizować. Czym się w sumie różni instytucja jakiejś religii od partii politycznej? W zasadzie niczym, bo strategia i cele są bardzo podobne. "Rząd dusz" mi dajcie, lub "rząd wyborców

gajcy
2014-09-01 16:29:15
Ocena: -3(glosow:5)-+
Widzisz cytryna , twoj wywód mozna uznać za słuszny z tym ze do tych religi ludzie ida dobrowolnie, nikt Jurka czy ciebie nie zmusza bys była,no moze muzulmanie czasami maja żelazne argumenty za przyjęciem ich wiary. Ale nikt nie mowi ze to prosty temat. Ja nie mowię ze katolicy sa świeci ludzie, bo to tylko ludzie. Czy to głupie takie wietrzenie czy nie , nie mnie to osadzać. Ale nawet jako ateista nie przedstawił bym takiego rysunku jak Jurka , bo on wskazuje na to ze ludzie sa debilami , a tak nie jest. Moge ci dac swój prawdziwy przykład. Trafiłem do szpitala z atakiem trzustki , mialem

gajcy
2014-09-01 16:34:05
Ocena: 0(glosow:4)-+
Odprawione czary , na zdjęciu z tomografi na trzustkę byl guz , lekarz mojej żonie powiedział by poszła do kosciola bo z tego co widzi to kiepsko rokuje, zona jako osoba religijna poszła , na następnej tomografi guza nie bylo, lekarz tłumaczył ze moze cos sie zawinęło cos podwinelo i dla tego byl ten obraz. No i powiedz co ja mam myslec , o tym zdarzeniu dowiedziałem sie oczywiscie dlugo po wyjściu. No i czy ja jestem osioł czy nie, To naprawde sie zdazylo.

piot_rrr
2014-09-01 16:34:10
Ocena: -2(glosow:6)-+
zielunahaluna: nie, takie rozróżnienie między wiarą a religią to idiotyzm. Człowiek jest istotą społeczną i nie ma niczego takiego, co by nie wymagało przynależności do jakiejkolwiek grupy. Wewnętrzna wiara przekłada się na działanie, a działanie zawsze dotyczy innych. Religia nie jest żadną firmą, tylko jest właśnie tym, co znaczy to słowo: to znaczy więzią między ludźmi.

zielunahaluna
2014-09-01 16:39:11
Ocena: 0(glosow:8)-+
No to po kolei. Z tymi tomografiami i USG jest tak, że wiele zalezy od sprzętu, od umiejętności lekarza, od ciebie, w tym sensie, że raz organizm sam coś zechce "ujawnić" - a innym razem nie. Ja na przykład około 18 lat chodziłam z kamieniami żółciowymi, które okrutnie mi dokuczały, często mnie rodzice, potem mąż na pogotowie wozili kiedy miałam atak, ból nie z tej ziemi - a na USG, robionym chyba 7 razy żaden konował nic nie widział i wmawiał mi hipochondrię lub wręcz symulowanie. Dopiero ostatni lekarz zauważył problem, skierował na operację. Innym razem koleżanka dostała skierowan

zielunahaluna
2014-09-01 16:42:49
Ocena: 0(glosow:4)-+
pilną operację usunięcia torbieli z jajnika, na stole operacyjnym okazało się, że torbiel sama zniknęła! A na zdjęciu z usg była ogromna. I co o tym myśleć? Ona akurat nie jest osobą religijną, więc nie "wybłagała" uzdrowienia. Wytłumaczenie jest takie, że to po pierwsze jest możliwe - a w twoim przypadku mógł zaważyć choćby czynnik ludzki, błąd lekarza choćby, zła interpretacja wyniku, niekompetencja i tak dalej.

zielunahaluna
2014-09-01 16:46:27
Ocena: 2(glosow:6)-+
Druga sprawa, to wiesz - zmuszają, jak nie manipulacją, to "żelaznym argumentem". Nie tylko muzułmanie, bo i chrześcijanie też - myślisz, że czym "przekonywano" podczas wypraw krzyżowych czy "nawracania" indian? A na polskiej wsi, myślisz, jak jest? Niech jedno dziecko z klasy nie chodzi na religię i do komunii nie przystąpi - to już tam proboszcz odpowiednio pokieruje zaufanymi ludźmi, żeby tej rodzinie życie umilić. Chcąc tam żyć - niechętnie, ale idzie taka rodzina do kościoła, ślub bierze, dziecko chrzci, na religię pośle. Pod presją społeczną.

zielunahaluna
2014-09-01 16:49:20
Ocena: 3(glosow:3)-+
I tu do trzeciej kwestii dotarliśmy, że niby nikt nie zmusza - ale zmusza. I muzułmanie zmuszają i chrześcijanie zmuszają, wykorzystując szeroko rozumianą manipulację, w której są ekspertami. Nie, to nie ludzie są idiotami, że się tam pchają. Po prostu "chwyty marketingowe" sa tak mistrzowskie, że mało kto się orientuje, w jaką manipulację został wmanewrowany i tkwi w przekonaniu, że to jego świadomy wybór.

zielunahaluna
2014-09-01 16:52:58
Ocena: -1(glosow:3)-+
Zgadza się, człowiek jest istotą spłeczną i jak to chyba Cialdini powiedział, że potrzeba akceptacji społecznej jest chyba najsilniejszym instynktem społecznym. Dlatego ludzie od zarania dziejów jednoczą się w grupy. I własnie tego instynktu, tej potrzeby każdego człowieka użył i wykorzystał ktoś, kto jako pierwszy stworzył religię właśnie po to, żeby łatwiej mu było miec władzę nad daną grupą. I postraszyć było czym w dodatku. Bo przecież religia jako zjawisko społeczne jest prawie tak stara, jak ludzka cywilizacja. Wiadomo, że wtedy chodziło o pogańskie, politeistyczne religie

zielunahaluna
2014-09-01 16:56:42
Ocena: 1(glosow:1)-+
z pełną gamą bóstw wszelakich, ale jak porównasz - to organizacja i zasady działania przez dziesiątki tysięcy lat nic sie nie zmieniły. Jest grupa uprzywilejowanych (magów, kapłanów, szamanów, księży, rabinów), którzy wykonując pewne rytuały, przechodzą do innej grupy, wyższej, i to daje im prawo do wykonywania czynności, które w efekcie mają na celu zarządzanie i sprawowanie władzy. Pojawia się czynnik ekonomiczny, czyli dobra materialne, które grupa osób ma przekazać szamanowi, magowi, księdzu - teoretycznie na cele związane ze sprawowaniem "urzędu" oraz przebłaganie konkretnego bó

zielunahaluna
2014-09-01 17:00:06
Ocena: 1(glosow:1)-+
a w praktyce to już tysiące lat temu grupa uprzywilejowana wykorzystywała owe przekazane dobra do swoich, prywatnych celów. I kiedy się okazało, że jest to dość intratne przedsięwzięcie, bo i władzę się ma i dobra materialne - to zaczęła powstawać cała struktura organizacyjna, pewna hierarchia, cała otoczka w postaci miejsc kultu, świątyń. Aż doszło do tego, co opisuje Biblia - powstała wręcz firma komercyjna o nazwie religia...

gajcy
2014-09-01 17:02:18
Ocena: 0(glosow:4)-+
Zgadza sie z tymi komp. I ztym wszystkim zawsze sa pomyłki , ale tez zawsze zostajepytanie co by bylo gdyby nie ta modlitwa zony.? Zawsze jest tak ze mozna sobie rożnie tłumaczyć. Mysle ze dyskusja jest jałowa. Bo kazdy ma jakies za i jakies przeciw, chodzi o to by nie obrażać całości , Jurek ma taki system ze dla nieko cały KK jest zly i kazdy ksiadz to pedofil i kazdy kto tam należy jest zly bo tak przedstawia na swoich wpisach. Drażni mnie uogólnienie i wyrzucanie wszystkich do jednego worka.

zielunahaluna
2014-09-01 17:03:44
Ocena: 13(glosow:29)-+
I właśnie to miał Jezus na myśli, mówić, że nie potrzebuje tych ziemskich dóbr, świątyń, blichtru. Jezus powiedział wprost - on chce, żebyśmy w niego wierzyli, żebyśmy żyli według jego nauki. On sam powiedział, że pałaców na ziemi się nie spodziewa a faryzejskiej obłudy i pokazówki nie toleruje. Dlatego uważam, że wiara jest w nas i to stan naszego ducha i wewnętrzny system wartości - a religia wcale nie musi być zewnętrznym przejawem wiary.

zielunahaluna
2014-09-01 17:08:17
Ocena: 2(glosow:4)-+
Wiesz, ilu zwykłych, prostych ludzi chodzi do koscioła wyłacznie z przyzwyczajenia, bo babka chodziła, matka chodziła to i oni chodzą? A jak zapytasz o podstawy ich religii - to oczy otwierają ze zdziwienia, bo okazuje się, że oni tych podstaw po prostu nie znają. Nie modlą się, nie rozmawiają z Bogiem, mało wierzą, że jest obecny - ale co niedzielę w kościele oczywiście są, żeby nie zostać społecznie odtrąconym. Co ich religijność ma wspólnego z wiarą? Niewiele. A można wierzyć w Boga, być blisko niego, żyć tak, jak przykazał i być po prostu dobrym człowiekiem - a do żadnej religii nie należe

zielunahaluna
2014-09-01 17:11:53
Ocena: 1(glosow:1)-+
Tylko że tacy ludzie są przez każdą religię niemile widziani (choć powinni być uwielbiani, skoro o głęboką wiarę chodzi). A dlaczego są odtrącani - bo nie ma z nich korzyści materialnych. Co kościołowi (jakiemukolwiek) po osobie, która wierzy w Boga - ale daniny żadnej kościołowi nie przyniesie? Zbędny, prawda? Nie opłaca się. Dlatego wmawia się tym ludziom, że wiara to za mało, że Bóg oczekuje od nich własnie tych danin... I liczy na to, że skoro wierzą w Boga - to uwierzą również i w to, że bez daniny Bóg ich do raju nie wpuści...

zielunahaluna
2014-09-01 17:15:55
Ocena: 2(glosow:4)-+
I dlatego absurd Jurka jest słuszny i trafny. Tak, pewne grupy manipulują większymi grupami, wykorzystując w gruncie rzeczy to wewnętrzną potrzebę człowieka do wierzenia w jakiekolwiek bóstwa (bo o róznych religiach piszę. Bo większość ludzi ma potrzebę wiary. Manipulują i wykorzystują podstawowe potrzeby człowieka do własnych celów. Gajcy - to komercja jest. I pogańska i chrześciajńska i muzułmańska i jakakolwiek inna.

zielunahaluna
2014-09-01 17:24:37
Ocena: 2(glosow:4)-+
Gajcy - to, że pytasz "co by było gdyby żona się nie modliła" to jest to, o czym piszę. Wy po prostu wierzycie w Boga i ta wiara jest w was. I ja wiary nie kwestionuję. Powinieneś pytanie zadać inaczej - nie, co by było, gdyby ona się nie modliła o twoje zdrowie - ale co by było, gdyby modliła się o nie w domu, czy jadąc do ciebie do szpitala, czy w samym szpitalu choćby. Uważasz, że Bogu robi różnice to, gdzie się znajdujesz, kiedy z nim rozmawiasz? Nie. Ważne, że z nim rozmawiasz i mu ufasz i że na niego liczysz.

zielunahaluna
2014-09-01 17:29:21
Ocena: 2(glosow:4)-+
Nie wiem, co by było, gdyby nie modlitwa żony i tego się nie dowiemy nigdy. Szanuję ludzi, którzy potrafią faktycznie pokładać nadzieję w Bogu i mu zawierzyć. Ale wkurza mnie okropnie, kiedy ktoś tę ich wiarę wykorzystuje dla swoich niecnych celów, bo to jest nieuczciwe. A akurat kościoły i religie to jest właśnie ta grupa żerujących na cudzej wierze wyzyskiwaczy. Tak, masz rację - oczywiście, że nie każdy ksiądz to pedofil, pijak i złodziej. Ale sama idea instytucji kościoła jest z gruntu rzeczy zła, choć może mieć dobrych ludzi w swoich szeregach.

Melanz89
2014-09-01 19:16:43
Ocena: 2(glosow:6)-+
Jak się żółto zrobiło :D

malgolina
2014-09-02 14:15:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

malgolina
2014-09-02 14:15:37
Ocena: -1(glosow:5)-+
I mądrze :)

dagmik
2014-09-02 14:48:28
Ocena: 4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

antonio44
2014-09-04 22:17:35
Ocena: 2(glosow:4)-+
dagmik - człowiek jest narzędziem niedoskonałym i nawet nie wiem jakby idea była wspaniała - powstanie na przykład wspólnoty którą wspominasz - to realizacja jest zawsze tylko taka sama, a dodając do tego instytucję która jest bez żadnej kontroli to masz efekty. Władza psuje, a władza absolutna psuje absolutnie i masz przykład od dwóch tysięcy lat. ;)

X_J_R
2014-09-01 12:48:06
Ocena: 2(glosow:2)-+
A w raju 72 Połyśnice Marchwianki zawsze dziewice wg niektórych kapłanów.

gajcy
2014-09-01 12:08:06
Ocena: -7(glosow:7)-+
Ciekawe ze Jurek zawsze dostrzega złodziejstwo kapłanów , nigdy nie dostrzega złodziejstwa politykow.? Dostrzega głupotę ludzi ktorzy daja dobrowolnie na cos , nie widzi jak politycy lewicowi kradna w podatkach nie dostrzega afer, i mysle ze ma z tego profity.

jurek1102
2014-09-01 13:59:46
Ocena: -1(glosow:7)-+
Ciekawe to jest to że ty nigdy nie dostrzegasz złodziejstwa kapłanów a wszędzie widzisz tylko złodziejstwo lewicy.

gajcy
2014-09-01 15:29:24
Ocena: 0(glosow:4)-+
Wierz mi ze dostrzegam , złodziej to złodziej nie ważnie czy ksiadz czy Żyd czy polityk, ty pokazujesz ksiezy ja lewice , i jest równowaga w przyrodzie.

jurek1102
2014-09-01 15:32:05
Ocena: 0(glosow:6)-+
gajcy ja pokazuje a ty tylko o tym piszesz. Pokazuj złodziejstwo lewicy a nie tylko o nim pisz. U mnie za taka wstawkę zawsze masz plusa.

gajcy
2014-09-01 15:42:00
Ocena: -2(glosow:4)-+
Nic nie pokazujesz , narysujesz cos , podpiszesz taka jest prawda i nic wiecej , tak jak wyzej, sprawdziłem kilka twoich wpisów , pokazujesz je wybiórczo i wyrwane z kontekstu, pokazujesz KK jakby wszyscy byli pedofilami ,złodziejami a wierzacy to debile, obrzucasz błotem wszystkich, złodziejstwo lewicy mam ci pokazać,? Mo to przejedź sie po histori , wejdź na YouTube posłuchaj sobie wypowiedzi lewicowych politykow polski, UE , na pewno to potrafisz bo znajdujesz wstawki o KK , troche chęci czlowieku i obiektywizmu.

jurek1102
2014-09-01 15:47:57
Ocena: -1(glosow:5)-+
Takiej odpowiedzi się spodziewałem drogi gajcy.

gajcy
2014-09-01 16:00:08
Ocena: 0(glosow:4)-+
A co w niej jest nieprawdziwego? Przeciez to u góry to rysunek z twoim komentarzem, a co ja złego napisałem, ze zamiast kapłana powinien byc polityk. Czy cos w tym jest nieprawdziwego? Czy to nie politycy zabierają mi ok 70% wymawiając mi ze to dla mojego dobra, robiąc takie prawo ze wlasciwie jestes niewolnikiem, co w moim stwierdzeniu jest nie prawdziwe gorsze od twego , widzisz ty jestes ateista, nikt cie nie zmusza bys dźwignął tych kapłanów. Za to rysia Kalisza ja musze dźwigać. Tuska i kaczynskiego , Palikota, i cały system urzędniczy ktory bierze i nic nie daje.

antonio44
2014-09-05 21:00:50
Ocena: 1(glosow:1)-+
gajcy, ciemniaku usprawiedliwiający wszystko załap w końcu jedno. Może nie każdy w kk to pedofil - choć jest ich co niemiara - ale reszta kieckowych kutas... powinna być wywieszona za ukrywanie właśnie tych wszystkich koorestw w własnych szeregach. Pomijając już fakt, że to mafia żerująca na strachu ludzkim, okradająca ich w imię jakichś utopijnych opowiastek rodem z opowieści dla potłuczonych.

gajcy
2014-09-01 12:04:50
Ocena: -3(glosow:7)-+
Identycznie wyglądać powinien rysunek polityk lewicowy podatnik, roznica polega na tym ze kapłani sa na tyle sprytni ze ludzie daja dobrowolnie , a politycy kradna w podatkach i próbują wmówić ze to dla mego dobra.

jurek1102
2014-09-01 14:48:35
Ocena: 2(glosow:6)-+
gajcy czy uważasz że Tfusk dał z moich podatków na świątynie opatrzności za moim przyzwoleniem? Prawdziwym złodziejstwem to jest konkordat za który muszą płacić również ludzie niewierzący.

gajcy
2014-09-01 15:34:34
Ocena: -5(glosow:5)-+
Nie do konca sie z toba zgodzę , płacenie kosciolowi jest wynikiem tego ze po wojnie komuniści okradli kosciol katolicki , gminy żydowskie, i normalnych obywateli. Panstwo polskie próbując wyrównać krzywdy wyrządzone obywatelom i organizacja stara sie oddac majatek. I dla tego panstwo placi kosciolowi , tak samo jak gminom żydowskim, panstwo polskie tez daje na organizacje lewicowe o czym pewnie dobrze wiesz bo w internecie mozna znalesc, dla tego uwazam ze korwin jest najlepszy bo wtedy nikt nie dostanie od panstwa tylko bedzie sam musiał zadbać o swój kosciol , czy organizacje.

gajcy
2014-09-01 15:46:44
Ocena: -1(glosow:5)-+
Wierzacymusza placic na Palikota , na lewicowe organizacje, nawet ta debilna tęcza jest zbudowana z podatkow wierzących,wiec jak widzisz wszyscy placa na to co wymyśla politycy , moim celem jest odsunięcie politykow od pieniedzy , niech kazdy placi za siebie na co chce, niech nie polityk decyduje na co ida pieniadze a obywatel. Teraz jest parodia panstwa , i demokracji, i prawa.

jurek1102
2014-09-01 15:53:17
Ocena: -2(glosow:4)-+
Gajcy a to myślisz że wierzący nie może być lewicowcem? Idąc twoim tokiem myślenia to jak mój syn skończy za dwa lata podstawówkę to rząd ma przestać utrzymywać z moich podatków szkoły podstawowe?

gajcy
2014-09-01 16:03:53
Ocena: -4(glosow:6)-+
Rzad nic nie utrzymuje to utrzymuje podatnik , rzad nic nie ma rzad ma to co ukradnie obywatelowi, i wiekszosc tego zmarnuje. Nie ma czegos takiego jak państwowe , to wszystko utrzymujesz ty i ja, i inni , zad to najcześciej marnotrawią, jezeli nie wierzysz to poszukaj sobie w internecie ile naprawde kosztuje podręcznik darmowy, policz sobie ile wplywa na konto emerytalne ZUSu a ile wypływa.wszystko to mozesz sprawdzic w internecie.

siwythc666
2014-09-01 07:24:45
Ocena: 4(glosow:10)-+
ten rysunek powinien znajdować się na każdej pierwszej stronie podręcznika do religii .....;-)

jurek1102
2014-09-01 09:43:43
Ocena: -3(glosow:15)-+
Nie powinno istnieć coś takiego jak podręcznik do religii. Podręcznik to narzędzie służące do nauki a religia jest jej zaprzeczeniem.

piot_rrr
2014-09-01 12:34:25
Ocena: 2(glosow:10)-+
Jurek, to jest dość tandetna gra słów ("nauka"). Nauczyć się można grać w koszykówkę - i to też jest nauka. Można się też nauczyć praktyk religijnych, podobnie jak historii religii itd. Ktoś kiedyś powiedział: "kiedy opadają mnie wątpliwości w kwestiach wiary, czytam ateistów - natychmiast pomaga". Ta uwaga pasuje idealnie do twoich komentarzy, z tą retoryką jak cepy i finezję intelektualną 12-latka.

jurek1102
2014-09-01 14:19:09
Ocena: 1(glosow:3)-+
piotrze w szkołach nie uczy się historii religii a porównanie z nauką gry w kosza to porównanie takie że nie będę tego komentować. A nauka praktyk religijnych to chyba nauka dla przyszłych księży a nie dla normalnych ludzi.

piot_rrr
2014-09-01 15:09:16
Ocena: -1(glosow:5)-+
W szkołach uczy się wielu rzeczy, które nie są "nauką" w sensie, w jakim używasz tego słowa. Na przykład uczy się muzyki i plastyki. Śpiewanie i granie na flecie to na pewno nie nauka, a jednak człowiek się tego uczy. Podobnie koszykówka nie jest nauką, a ludzie się jej uczą. W dodatku do muzyki, rysunku i koszykówki są podręczniki. Co ci tu nie gra?

piot_rrr
2014-09-01 15:17:45
Ocena: -3(glosow:3)-+
Więc powtarzam, że posłużyłeś się tandetną grą słowa "nauka" i cały twój wywód jest koślawy. Poza tym na religii w szkole uczy się także historii religii (przypominam też, że w polskich szkołach katechezę prowadzą różne wyznania, nie tylko katolicy). Uczy się także prawd wiary i właśnie praktyk religijnych (modlitwa, uczestnictwo w nabożeństwach itd.). I są do tego podręczniki. Co w tym dziwnego? "Normalni ludzie" też się modlą.

piot_rrr
2014-09-01 15:21:37
Ocena: -2(glosow:6)-+
Tam, gdzie są protestanci, katechezę prowadzi ksiądz protestancki. Tam, gdzie mieszkają prawosławni - prawosławny. Myślisz, że protestanci nie uczą się o tym, dlaczego są protestantami i skąd w ogóle pochodzi ta nazwa? Ja sobie zdaję sprawę, że ty piszesz często dla jaj, ale są granice absurdu, naprawdę. Jesteś też za tym, żeby nie uczyć w szkołach muzyki, bo to nie nauka?

jurek1102
2014-09-01 15:21:52
Ocena: -4(glosow:6)-+
piotrze ty jednak sobie widzę jaja robisz :)

piot_rrr
2014-09-01 15:24:16
Ocena: -3(glosow:5)-+
A w którym momencie? Możesz mi to napisać, nie zapluwając się przeterminowanym jadem?

jurek1102
2014-09-01 15:24:57
Ocena: 1(glosow:7)-+
Piotrze nauka gry na flecie to nie nauka? Czy ty widzisz co piszesz? Czy znasz jakąś szkołę w Polsce gdzie na religii uczy się innej religii niż katolicka?

piot_rrr
2014-09-01 15:34:24
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jurek1102
2014-09-01 15:45:04
Ocena: 2(glosow:4)-+
Na lekcji biologi uczysz się o powstaniu człowieka a na następnej lekcji katecheta twierdzi coś zupełnie innego. Czy to nie zaprzeczenie? Czy biologia też nie jest dla ciebie nauką? Ja bym nie miał nic przeciwko przedmiotowi Religioznawstwo . To by było o religiach i to by było można uznać za naukę. To co jest teraz jest tylko szkodliwym praniem mózgów dzieciakom. Nie prowadzi to do niczego poza hodowlą przyszłych darczyńców.

piot_rrr
2014-09-01 15:54:14
Ocena: -2(glosow:2)-+
Biologia nie twierdzi nic innego niż religia, bo obie te dziedziny mają zupełnie inny zakres i metody. Poczytaj sobie o metodologii nauk i o tym, czym jest teoria naukowa oraz jak ma się ona do wiary religijnej. Gdyby to, co piszesz, miało sens, żaden biolog nie mógłby być osobą wierzącą, a to jest przecież absurd. Zresztą wtedy lekarze też nie mogliby by być wierzący i nie byłoby problemu z klauzulą sumienia, nie?

piot_rrr
2014-09-01 15:55:27
Ocena: 0(glosow:2)-+
Mam nadzieję, że przekonałem cię przynajmniej do tego, że w polskich szkołach uczy się religii innej niż katolicka? Czy w to też wątpisz?

zielunahaluna
2014-09-01 16:22:09
Ocena: 0(glosow:6)-+
Właśnie dziś moje dziecię zaliczyło pierwszy dzień w szkole. Do wyboru jest albo religia katolicka prowadzona przez księdza (nawet nie przez świeckiego nauczyciela - katechetę) - albo godzina spędzona w "poczekalni" pod okiem jakiegoś nauczyciela, który akurat ma "okienko". Nie ma etyki nawet jako alternatywy. W całym mieście nie wykłada się innej religii niż katolicka, mimo, że są świątynie różnych wyznań: polskokatolicy, baptyści, zielonoświatkowcy, ewangelicy, prawosławni. Nawet spore grupy. Co najwyżej w prywatnych szkołach jest wybór.

zielunahaluna
2014-09-01 16:26:48
Ocena: 2(glosow:4)-+
Idźmy dalej. Maleńki kraj - Czechy. Około 11 milionów ludności. Na państwowym uniwersytecie, finansowanym ze środków publicznych, który ma wydział teologiczny, możesz sobie wybrać, czy interesuje cię teologia katolicka, protestancka, czy husycka. Bo tam już wiedzą, że nie tylko katolicy po świecie chodzą (mimo, że tam też katolicyzm jest dominującą religią). A w Polsce? Znajdziesz publiczną uczelnię, która zaoferuje ci kierunek teologia protestancka? Nie, a przecież protestantów mamy bardzo wielu.

piot_rrr
2014-09-01 16:29:26
Ocena: -1(glosow:3)-+
Może to dlatego, że w twoim mieście większość to katolicy? Taka jest natura demokracji, że większość decyduje. Głusi też płacą na filharmonie, a niewidomi - na wystawy malarstwa. Widocznie nie opłaca się zatrudniać nauczyciela etyki do jednego dziecka. Jeśli jest ich więcej - skrzyknij rodziców i zorganizujcie to. To bardziej produktywne niż wylewanie żali na wiocha.pl. Możesz też wystartować w wyborach samorządowych z hasłem realizacji lekcji etyki w szkole w twojej miejscowości.

piot_rrr
2014-09-01 16:41:12
Ocena: -2(glosow:2)-+
Idźmy jeszcze dalej (albo i bliżej): trochę większy kraj, Polska. Na państwowym uniwersytecie możesz sobie wybrać, czy interesuje cię teologia katolicka, czy prawosławna (Uniwersytet w Białymstoku). A na państwowej uczelni wyższej możesz studiować jeszcze inne wyznania chrześcijańskie (Chrześcijańska Akademia Teologiczna, teologia.chat.edu.pl).

zielunahaluna
2014-09-01 18:10:04
Ocena: -1(glosow:3)-+
Etyka przecież nie jest nielegalna, jest tylko nieobecna, bo lobby KK jest zbyt silne. Jak pisałam, wiele wyznań jest w naszym mieście, poza katolickim, jest sporo kościołów protestanckich. Naprawdę sporo. Ale jak organ prowadzący, czyli miasto, postanowiło nie dawać dodatkowej kasy, żeby było sprawiedliwie - to co zrobisz? Myślisz, że ludzie nie wnioskowali? Wnioskowali, ale ich zignorowano. Wiem, że nawet gdyby proporcje się odwróciły i więcej byłoby etyka zainteresowanych niż religią, to na mocy konkordatu i tak byłaby religia...

zielunahaluna
2014-09-01 18:13:08
Ocena: 0(glosow:2)-+
W wyborach nie wystartuje, bo ja, Panie Gajcy, za uczciwa jestem na politykę, jakoś tak mało sqrwysyństwa jest we mnie - a wiadomo, że choćby ideały były szczytne, to polityka jest niezłym bagnem. Nie każdy nadaje się, żeby być agentem ubezpieczeniowym, nie każdy politykiem będzie, więc nawet na radną kandydatury nie zgłaszam. :)

piot_rrr
2014-09-01 18:24:27
Ocena: -1(glosow:3)-+
Myli ci się już, z kim piszesz. Jeśli uważasz, że polityka jest bagnem, to to zmień. A jak ci się nie chce zmieniać, to nie narzekaj na cały świat i nie miej się za jedyną uczciwą, bo to żadne uczciwość, tylko lenistwo. A twoje spekulacje na temat tego, co by było gdyby, są tyle warte, ile twoja wiedza na temat tego, co wykłada się na uniwersytetach w Polsce.

jurek1102
2014-09-01 23:32:05
Ocena: 0(glosow:8)-+
piotrze ja o niebie ty o chlebie... Ja piszę o lekcjach religii w szkole a ty mi jedziesz o tym co wykłada się na uniwersytetach. Nie wiem czy my się nie rozumiemy czy ty celowo odbiegasz od tematu.

Melanz89
2014-09-01 03:17:54
Ocena: 3(glosow:11)-+
Dobry absurd Jurek! tak to wygląda... zaraz posypią się hejty heh - norma. Prawda zawsze boli :D zapytać katolika - po co chodzisz do kościoła ? ''nie dla księży! dla samego siebie'' tylko co kościół ma wspólnego z Bogiem ? ludzie go wybudowali i teraz robią biznes na religii. Na zakończenie, jak zawsze ode mnie: p.i.e.r.d.o.l.e wasz kościół i wszystkich księży. Amen! :-)

koll2
2014-09-01 10:06:02
Ocena: -6(glosow:6)-+
A ty wiesz przyjacielu co oznacza słowo Amen ?

jurek1102
2014-09-01 15:34:37
Ocena: 2(glosow:4)-+
koll ale to słowo nic nie oznacza.

Melanz89
2014-09-01 16:01:35
Ocena: 3(glosow:5)-+
Niech tak będzie/niech się tak stanie. Spirytus sanktuuus.... ameeen! tzn ,że po mszy należy napić się spirtu. Koll2 a jak nazywa się Twój Bóg ?

gajcy
2014-09-01 16:06:24
Ocena: -4(glosow:6)-+
I czlowieku masz prawo p...c co chcesz. Jest demokracja,
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  To katotalib. Czy spodziewaliśmy się czegoś innego?
  •  Nerwy i strach sprawiły, że Jaki
  •  Za karę
  •  Nieoczekiwany zwrot akcji w proteście rolników
Czyli dowody na brak ewolucji.
główna
Dodano: 02.08.2018, 22:04:49   przez: endriu343
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 103Skomentuj (6) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0