lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Ile jeszcze czasu minie aż się ludzie nauczą?
główna
Dodano: 17.07.2015, 20:25:03   przez: lowell
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 62  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(164)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
marcin02152
2015-07-17 21:04:33
Ocena: 110(glosow:138)-+
Tego typa na rowerze chyba poniosło. 2:25 pewnie staranowałby wózek, gdyby mu strach na to nie pozwolił. Ma namalowane przejścia dla pieszych, więc dlaczego od kogoś wymaga czegoś, czego sam nie respektuje...?

Oczko_DG
2018-03-30 16:55:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
Co do przepisów to szanowny cyklista ich zbytnio nie zna. - osobno na przejściach powinien ustąpić pierwszeństwa - zestaw mierzący 18.75m musi się jakoś włączyć do ruchu i logiczne jest że zastaw przejście dla pieszych i ścieżki rowerowe. To na tyle Amen

Elaja91
2018-01-06 23:36:45
Ocena: -2(glosow:2)-+
Brawo do roqerzysty wszytsich nie nauczymy ale starac sie trzeba. Sciezki powinny byc dla rodzicow z dziecmi co jada na spacer a nie dla kogos co ma rower szosowy i co kawale 10cm kraweznik

Elaja91
2018-01-06 23:33:17
Ocena: -1(glosow:1)-+
Stane po stronie rowerzysty chociaz wiecej kilometro robie samochodem piechty niz rowerem to jadac latem na rowerze tez potrocam lokciem tych zgapionych w telefony nq drodze rowerowej. GDZIE JEST policja ja jadac po ulicy dostane mandat a pieszy idac po drodze rowerowej? Jak jade 8km rowerem do pracy to sory ale nie bede 8 km dzonil dzwonkiem na i doiotow z telefone albo pieskiem. I pozdowienia do idiotow ktorzy projektuja te sciezki.

rapp
2017-06-01 17:07:31
Ocena: 2(glosow:2)-+
A teraz poprosimy filmiki o rowerzystach zasuwających z pelna prędkością po chodnikach pomiędzy pieszymi albo o rowerzystach na ulicy którzy absolutnie nie przejmują się przepisami ruchu drogowego.

szikaka09
2017-04-14 23:45:16
Ocena: 2(glosow:2)-+
Trzeci pedał na rowerze.

kadeful
2015-08-14 10:49:17
Ocena: 3(glosow:3)-+
jestem ciekaw kiedy te pedały na rowerach przestaną jeździć po chodnikach a zaczną tylko i wyłącznie poruszać się po ścieżkach rowerowyych... (tak wiem, że jest ich ilość śladowa. Zrobili w mieście 100 m ścieżki rowerowej i rowerzyści chcą się posrać jak przypadkiem ktoś idzie ścieżką rowerową... ale jak rowerem zapierdala po chodniku to wtedy jest gicior...

piltz2
2018-03-25 19:32:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
100.%racyi...

kaljar
2015-07-27 20:34:28
Ocena: 2(glosow:2)-+
a ja panu polecam zapoznanie się z tym gdyż sam pan osobiście kilkukrotnie złamał prawo "jeżeli jedziesz po drodze wspólnej dla rowerzystów i pieszych (oznaczonej znakiem C-13/16 – to ten z pionową kreską) pamiętaj, że piesi mają pierwszeństwo. Te drogi pojawiają się często w miejscach, w których jest na tyle wąsko, że nie da się poprowadzić osobnej drogi dla rowerów. Droga dla pieszych i rowerów Prawo o ruchu drogowym, artykuł 33 1. Kierujący rowerem, korzystając z drogi dla rowerów i pieszych, jest obowiązany zachować szczególną ostrożność i ustępować miejsca pieszym.

gebal998
2015-07-25 17:01:47
Ocena: 6(glosow:6)-+
A widziałeś baranie jak mało kobiety na jej przejściu nie potrąciłeś? Domagasz się przestrzegania przepisów a sam je łamiesz. Jak światło nie pasuje to jedziesz pod prąd ulicą.

ozix88
2015-07-25 02:42:48
Ocena: -4(glosow:6)-+
nie jestem rowerzysta ale wiem co to ścieżka rowerowa a przechodnie jak widać zachowują się jak bydło. Rozumiem zapatrzyc sie, zagadac, nie zauważyc. Ale jeśli ktoś czeka na drodze rowerowej na zielone światło na przekroczenie jezdni, widza go przechodnie to już mogliby ruszyć przynajmniej wtedy dupska na swoja czesc pasow...

damsla6078
2016-12-29 17:56:01
Ocena: 4(glosow:4)-+
Czy to oznacza , że ja na drodze mam trabic na wszystkich rowerowych baranów? Nie ustępować im pierwszeństwa i straszyć że rozjade? Film żenada, rowerzysta idiota, chyba coś mu się mózg zlasował

troll1908
2015-07-24 20:43:32
Ocena: 7(glosow:7)-+
chuj na rowerze... nie widzi pasów dla pieszych?

enenai
2015-07-24 15:54:10
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nauczą się wtedy jak rowerzyści przestaną jeździć chodnikiem :p

hakensik
2015-07-24 12:09:02
Ocena: 1(glosow:1)-+
Tak się zapytam, wy youtuba nie macie tylko na jakieś powalone wgrane dajecie? tylko reklamy reklamy i reklamy ..

punkpropaganda
2015-07-23 13:51:39
Ocena: 1(glosow:3)-+
Nie wina pieszych tylko debila który te ścieżki dla rowerzystów projektował.. Po pierwsze ścieżka rowerowa jest po zlej stronie chodnika. Po drugie nie jest oddzielona od chodnika krawężnikiem, po trzecie w niektórych momentach filmu tego chodnika dla pieszych nawet nie ma a gdzieś do hu*a trzeba chodzić.. Rowerzysta to nie święta krowa i ma tak samo obowiązek uważać na pieszych jak piesi na niego. Chcecie zobaczyć jak prawidłowo ma ścieżka wyglądać zapraszam do "Europy"

fasola178
2015-07-23 00:01:08
Ocena: 3(glosow:3)-+
marcin02152 bardzo słusznie. Jeśli nie ustępuje pieszym na przejściu to niech nie wymaga tego od nich, że nie będą poruszać się po ścieżce rowerowej

kacper854
2015-07-22 18:46:58
Ocena: -1(glosow:3)-+
to po co zapier**** tym rowerem? miasto to nie miejsce na jazdę rowerem

johnnyy44
2015-07-24 12:03:39
Ocena: 0(glosow:2)-+
A gdzie jest miejsce na jazdę rowerem jak nie po ścieżce rowerowej w mieście?

mlody8504
2015-07-22 18:41:24
Ocena: 2(glosow:2)-+
Buraku co na przejsciach robisz? A taki Tir to ma lewitowac, zebys mogl spokojnie przejechac?

michalgd194
2015-07-22 13:57:36
Ocena: 3(glosow:3)-+
Wiochą po części i to większej części jest Rowerzysta który przejechał ulicą omijając ciężarówkę to dopiero jest cebulak nie potrafi chwilipoczekać aż ten ruszy .Chcąc zmieniać "ludzkość" trzeba zacząć od siebie samego PS. Piesi zawsze mają pierwszeństwo takie to w Polsce jest prawo .

DYREKTORNATOLIN
2015-07-22 00:45:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

mirga
2015-07-21 16:25:13
Ocena: 1(glosow:1)-+
W Polsce tak już jest, że kierowcy nie mogą patrzeć na rowerzystów, rowerzyści na pieszych a piesi na całą resztę i tak w koło. A przydałoby się trochę zrozumienia, trochę uprzejmości i pomyślunku i było by lepiej

barbieass
2015-07-21 10:13:11
Ocena: 5(glosow:5)-+
Pan na rowerze chyba zapomniał że wszyscy użutkownicy drogi powinni zachować szczególną ostrożność. Nie można nie zwracać uwagi na pieszych kiedy przechodzą przez przejście, wymuszać pierwszeństwo na matce z wózkiem. Co by było gdyby tak jeździli kierowcy samochodów?

Slager
2015-07-21 09:33:44
Ocena: 2(glosow:2)-+
Teraz autor filmu wie jak czują sie kierowcy samochodów spowalnianych przez rowerzystów na drodze...

vert0
2015-07-21 08:10:35
Ocena: 6(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

plomien1234
2015-07-21 06:15:03
Ocena: 4(glosow:4)-+
Cebula? A i owszem. Sam jestem rowerzystą i widzę jakim błędem było zniesienie kart rowerowych, ile osób poruszających się na skuterach, rowerach i innych urządzeniach stanowi zagrożenie dla życia własnego i innych użytkowników czy to na ulicach czy chodnikach. Cebulak na rowerze jest tego idealnym przykładem. Zerowa znajomość przepisów i poczucie "jestem świętą krową".

mpeer
2015-07-20 23:03:54
Ocena: 7(glosow:7)-+
Największą cebula wieje od wielce kolarza. Pieszy na prześciu na ścieżce rowerowej ma tak samo pierwszeństwo jak na przejściu przez ulicę.

ToRnADo147
2015-07-20 22:07:05
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Paszeko
2016-01-01 18:11:57
Ocena: 1(glosow:1)-+
Masz rację takiego chamskiego rowerzystę tylko batem!

kotek_terrorysta
2015-07-20 21:58:02
Ocena: 6(glosow:6)-+
Ten film idealnie nadaje się na wiochę -dzięki swojemu autorowi. Jadąc należy się trzymać prawej krawędzi drogi, zachować ostrożność przy wyprzedzaniu, stosować zasadę ograniczonego zaufania względem innych. Ten kierujący to typowy 'mistrz prostej' - mam drogę to zapier()m i niech się dzieje co chce.

angie76
2015-07-20 21:31:57
Ocena: 2(glosow:2)-+
Na ścieżkach rowerowych pierwszeństwo mają rowerzyści, ale wszędzie w ruchu drogowym istnieje nakaz ostrożnej jazdy, bo ja jako piesza na przejściu bez sygnalizacji, najczęściej muszę bardzo uważać, by mnie nikt nie potrącił, choć mam pierwszeństwo! Pan z filmiku jechał brawurowo i miał w nosie innych uczestników ruchu - to działa w obie strony głąbie!

koliberekXX
2015-07-20 20:57:53
Ocena: 3(glosow:3)-+
ROWERY PANUJĄ NA CHODNIKACH NIE RAZ UCIEKAŁAM IDĄC Z SYNKIEM BO ROWERZYSTA JECHAŁ UCIEKAŁAM NA TRAWĘ!! SYNEK JEŻDZI NA HULAJNODZE OSTATNIO WYWALIŁ SIĘ BO ROWERZYSTA GO POTRĄCIŁ POJECHAŁ DALEJ A KOLEŚ JEDZIE MEGA SZYBKO NIE ZWRACAJĄC UWAGI NA PIESZYCH KRÓL IDIOTA

comy
2015-07-20 17:49:58
Ocena: 11(glosow:11)-+
rowerzysta nigdy nie ustąpi pierwszeństwa pieszemu na pasach namalowanych na ścieżce rowerowej!!! Krzyczą że nie przestrzega się przepisów wobec nich a sami ich nie respektują lub ich nie znają !

soltera5
2015-07-20 17:48:26
Ocena: 5(glosow:7)-+
to nie jest zjazd prze miasto na czas...sadze że jechał ponad 25km/h cały czas...jak cche sie scigac to gdzie indziej...burak dla mnie

prarock
2015-07-20 17:30:05
Ocena: -1(glosow:5)-+
Rower z komunii i cały świat leży u stup.

budka
2015-07-20 20:06:19
Ocena: -1(glosow:3)-+
"stup"- serio? A co filmiku, to cóż mamy przykład, że zarówno piesi jak i ten rowerzysta to barany i święte krowy. Piesi łażą jak chcą, a rowerzysta nie zauważa przejścia dla pieszych...Brak słów. Ja już pomijam kwestię tego, że ścieżki rowerowe są często i gęsto zaprojektowane bez wyobraźni...a to drzewo, a to słup...

bialikp
2015-07-20 17:14:49
Ocena: 4(glosow:6)-+
Po prostu kretyn.I tyle w temacie.

Elpe13
2015-07-20 16:29:27
Ocena: 7(glosow:9)-+
I potem się dziwić, że kierowcy i piesi nie lubią rowerzystów....ten rowerzysta to jakiś oszołom

pepe900
2015-07-20 15:25:47
Ocena: 4(glosow:6)-+
rowerzysta na chodniku dla pieszych cacy a pieszy na ścieżce rowerowej już bleee ??

owieczka1987
2015-07-20 15:24:15
Ocena: 3(glosow:5)-+
Rowerzystą przeszkadzają piesi na ścieżkach rowerowych??A co mają powiedzieć kierowcy samochodów na takich matołów, którzy jadą środkiem jezdni blokując ruch a obok jest ścieżka,zjeżdżają bez patrzenia z chodnika wprost pod koła samochodu lub bez zatrzymania się przejeżdżają przez pasy.Braku sygnalizowania kierunku jazdy podczas poruszania się po jezdni rowerzyści mają chyba we krwi.Potrącisz takiego matołka,który jeździ jak pokraka a wina twoja.A już nie wspomnę,że w ogóle nie zwracają uwagi na dorosłych i dzieci jak jeżdżą po chodnikach jak nie ma ścieżek rowerowych.Zachowują się jakby byli

edziuedziu
2015-07-20 15:05:58
Ocena: 2(glosow:2)-+
To znaczy że jak mi jakiś pieszy albo rowerzysta wpakuje się na jezdnię poza miejscem do tego przeznaczonym to mam go roz...ć samochodem bo to droga tylko dla mnie.

martenscool
2015-07-20 14:36:59
Ocena: 11(glosow:13)-+
0:14, przejście dla pieszych, nie ustąpienie pierwszeństwa pieszym - 350zł 0:57, j.w. 2:35, j.w. 3:37, przejeżdżanie "na pałę" przez skrzyżowanie bez zachowania ostrożności "bo ja mam pierwszeństwo"... Brak słów na tego pseudo rowerzystę. Wymagając od innych wymagaj najpierw od siebie...

CzuowiekBanan
2015-07-23 22:29:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
ale idiotow lazacych po sciezce rowerowej to juz nie widziales ?

otookojokoono
2015-07-20 13:11:53
Ocena: -18(glosow:20)-+
No nie mogę jakie tępe typy tu komentują. Gość jedzie legalnie ścieżką rowerową a ludzie jak bydło na pastwisku włażą mu pod koła i jakie są komentarze? -"niech się rowerzyści sami nauczą przepisów" -"burak wcale nie uważa na pieszych a to oni mają pierwszeństwo" -"rowerzyści w Polsce uważają się za pojazdy uprzywilejowane". No tak z tych komentarzy wali cebulą że oczy mi łzawią. Ścieżka rowerowa jest tylko dla rowerów. Jak włazisz na ścieżkę rowerową to się rozglądaj - jak włazisz na tory to też grzebiesz w torebce zamiast się rozejrzeć?

barbieass
2015-07-21 10:20:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
Stary właśnie przez takie tępe pały są wypadki, więc nie odzywaj się gdy nie masz nic ciekawego do powiedzenia. Właśnie po to powinny być kursy nauki jazdy dla rowerzystów, lub powinno się od nich wymagać znajomości przepisów o ruchu drogowym.

gazetny
2015-07-20 12:26:04
Ocena: 5(glosow:7)-+
Przyznaje, chodzenie po sciezce rowerowej, kiedy chodnik jest wolny to wiocha. Pieszy na pasach ma jednak pierwszenstwo i trzeba zachowac szczegolna ostroznosc w szczegolnosci jezeli chodzi o dzieci i osoby starsze. Za takie trabienie na pasach dostalby kopa i spadlby z roweru bo trabic mozna tylko po to aby ostrzec o niebezpieczenstwie a nie wymusic. Egzaminy na karty rowerowe dla wszystkich, doroslych tez!

raider667
2015-07-20 12:11:51
Ocena: 8(glosow:8)-+
Ja Wam powiem kiedy ... kiedy cykliści przestaną popierdalać po drogach mając ścieżkę rowerową 10m dalej ... Ale nieeee taki cyklista "profesjonalista" nie może jechać swoim rowerem za 10k po ścieżce ... on musi jechać środkiem drogi robiąc korek 10km.

jersey_pan
2015-07-20 12:07:20
Ocena: 12(glosow:12)-+
ten film jest też dowodem, że karta rowerowa i egzamin powinny być obligatoryjne by bicyklem jeździć. czy ten żałosny cyklista nie wie, że pasy ruchu też bywają zajęte, że ograniczenia prędkości są m.in. po to by uniknąć nieszczęścia gdy dzieciak, czy ktoś roztargniony gdzieś wlezie. może autor powinien jeździć tylko po zamkniętym torze, bo jego nadwrażliwość, socjopatyczne i agresywne nastawienie do otoczenia - są przerażające !!!

jersey_pan
2015-07-20 12:04:31
Ocena: 4(glosow:6)-+
przygadał kocioł garnkowi ! tak jak postrzegasz pieszych w tym filmie cyklisto - tak samo jesteś zakałą dla kierowców. cykliści sami łamią przepisy, jeżdżą jak czubki, do tego brakuje im zdrowego rozsądku bezmyślnie egzekwują swoje prawo nie biorąc pod uwagę żadnych czynników. kierykant wie, że nieraz coś się może zdarzyć, zatrąbi, zwyzywa, ale nic się nie stanie. cyklista woli zginąć ale mieć racje...

Ostrogoth
2015-07-20 10:17:42
Ocena: -3(glosow:9)-+
Pojedźcie sobie do Anglii hejterzy i zobaczcie jak powinno być na ścieżkach rowerowych i jak to jest respektowane!

sznib
2015-07-20 10:31:06
Ocena: -2(glosow:6)-+
Ostrogoth, ale tu mamy Polskę Cebulandię i dla większości pojęcie kultury na drodze jest obce, a drogowy rasizm rozkwita. Jak widać w większości komentarzy.

Ostrogoth
2015-07-20 10:44:47
Ocena: -2(glosow:2)-+
Dokładnie. Patrzcie, Anglik (rodowity, nie pseudo Anglicy-Polacy) zajdzie Ci minimalnie drogę, to kiwnie głową i przeprosi. Polak natomiast albo w Ciebie wszedłby albo Cię zbluzgał. Tak samo jest na ścieżkach rowerowych... Oczywiście są też granice ale jak się nie wkurzyć jak widać takich bezczelnych ludzi jak na w/w filmie.

manamanam
2015-07-20 09:57:04
Ocena: 1(glosow:9)-+
lowell, nie wiem, czy to Ty jesteś autorem filmiku, czy nie. W każdym razie ścieżka rowerowa nie pozwala automatycznie zapie*dalać po 20 km na rowerze. Wyskoczy dziecko, wyskoczy zwierzę i masz pusty łeb na chodniku. Natomiast sytuacja z tirem, to czysty kretynizm, którego mógł dokonać tylko bezmózg. Życzę potrącenia i płacenia szkód z własnej kieszeni.

wujekdobrrarada
2015-07-20 09:42:56
Ocena: 4(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

plamka81
2015-07-20 08:24:26
Ocena: 9(glosow:17)-+
Idiota, poprostu idiota! Trafil byś na mnie to bys zlecial z tego frajerskiego roweru!

CzuowiekBanan
2015-07-20 19:38:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
ahahahah kozak w necie piz.a w swiecie co bys zrobil ? zesral sie przed nim ?

konkep
2015-07-20 08:22:49
Ocena: 8(glosow:12)-+
Rowerzyści w Polsce uważają się za ważniejszych niż św. krowy w Indiach. Wydaje im się że są pojazdami uprzywilejowanymi, że miga im niebieskie światełko na głowie. Mam po dziurki w nosie rowerów na polskich drogach. Nie nazywam ich inaczej jako rowarzyści-faszyści.

wredniuch
2015-07-20 08:19:12
Ocena: 14(glosow:18)-+
Po pierwsze panie nagrywający to droga dla rowerów i wg Prawa o ruchu drogowym dokładnie art.33 pkt 1 Kierujący rowerem jest obowiązany korzystać z drogi dla rowerów lub pasa ruchu dla rowerów, jeśli są one wyznaczone dla kierunku, w którym się porusza lub zamierza skręcić. Kierujący rowerem, korzystając z drogi dla rowerów i pieszych, jest obowiązany zachować szczególną ostrożność i ustępować miejsca pieszym. Tym filmikiem sam pokazałeś jakim jesteś cebulakiem.

mcbox
2015-07-20 09:25:58
Ocena: -2(glosow:10)-+
po pierwsze panie komentujący na nagraniu widać, że ścieżka rowerowa jest wyraźnie wydzielona i nie jest to droga równorzędna dla rowerów i pieszych na którą się tak ładnie powołujesz. A skoro taki chętny jesteś do podpierania się ustawą to polecam doczytanie art. 11 tej samej ustawy na którą się powołujesz. Wiesz, ze gdzieś dzwonią, ale nie do końca wiesz w którym kościele. Cebula, czosnek i burak w jednym.

bystry_kaziu
2015-07-20 09:36:25
Ocena: 1(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

mcbox
2015-07-20 09:42:12
Ocena: -1(glosow:7)-+
Nie pochwalam takiej jazdy, odnoszę się do sytuacji i komentarza kogoś kto najwyraźniej niedokładnie czyta KD i widzi tylko prawa, a nie zwraca uwagi na obowiązki pieszych.Ale zobaczymy komu bardziej zadzwoni Kaziu jak ci rozpędzony rower zaparkuje w ... :)

Brylew
2015-07-20 08:08:10
Ocena: 2(glosow:4)-+
polecam osobom jezdzacym rowerem wspaniałą lekturę a jest to Prawo Ruchu Drogowego a w szczególności art. 16, art 26 ust .1 pkt 3 oraz art. 33 ( czyli podstawowe obowiązki poruszania się rowerzysty) chociaż tyle.

jamez
2015-07-20 06:54:14
Ocena: -2(glosow:6)-+
burak na rowerze po chodnikach też tak pewnie jeździ a jak mu się chodnik znudzi to zjedzie na ulice a potem znowu na chodnik i tak kur.wa wszystkim przeszkadza

szlapon
2015-07-20 06:27:26
Ocena: 0(glosow:8)-+
... i jesteś taki ważny bo jedziesz na rowerze z kamerka! Z drogi ludziska bo was nagram i nauczę jak chodzić ! Mam kamerkę i internet i nie zawaham się ich użyć!! Pamiętaj o przesłaniu filmików na policje i prokuraturę, a co nie się nimi zajmą!

pawel1710
2015-07-20 02:04:56
Ocena: 10(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez moderatora

milencia22
2015-07-20 00:10:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

JeBusChytrus
2015-07-19 23:42:33
Ocena: -10(glosow:16)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

KapitanZbuk
2015-07-20 06:26:26
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

rapp
2015-07-20 11:45:54
Ocena: 3(glosow:3)-+
Rozumiem, że na przyszłość mam od Ciebie zezwolenie na walenie po ryju tych którzy mimo ścieżki jadą chodnikiem?

jersey_pan
2015-07-20 12:10:00
Ocena: 1(glosow:3)-+
może kiedyś spotkasz się ze zderzakiem mojego auta, jak przeskoczysz na czerwonym świetle... puknij się w puszkę rezonansową którą nosisz na karku zamiast głowy...

gekon80
2015-07-19 23:40:25
Ocena: 4(glosow:10)-+
Jak rowerzysta pop*erdala jezdnią i blokuje ruch mając po prawej pustą ścieżkę rowerową to jest git???

sandslash
2015-07-20 01:29:21
Ocena: 1(glosow:3)-+
albo jak popier*ala chodnikiem.

sznib
2015-07-20 10:25:44
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ludzie, nie ośmieszajcie się z takimi komentarzami. Przypomina to sytuację jak Kowalski się skarży Malinowskiemu że go wieczorem okradli, a Malinowski na to "No i co z tego panie, jak ci pana sąsiedzi z bloku to dopiero bandyty są". Trochę więcej pomyślunku, i mniej rasizmu drogowego. Każdą sytuację należy rozpatrywać oddzielnie bo idiotów jest mnóstwo zarówno wśród rowerzystów, kierowców, motocyklistów jak i pieszych. Sporo jest też normalnych ludzi, którzy chcieli by żeby ich prawa były respektowane, a muszą wśród tych idiotów się poruszać.

videocop
2015-07-19 23:37:03
Ocena: 4(glosow:14)-+
Gość pcha się w gips. To jest ścieżka rowerowa a nie tor kolarski.

LoganX87
2015-07-19 23:18:37
Ocena: 0(glosow:2)-+
Widzę, że moderatorzy są uczuleni na wolność słowa... a raczej jej brak :] Kij wam w oko :]

LoganX87
2015-07-19 23:14:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Biernas
2015-07-19 23:07:45
Ocena: 9(glosow:25)-+
Ścieżka rowerowa to nie autostrada. Do autora nagrania: Zachowuj się jak człowiek a nie jak DEBIL. Przejeżdzasz obok małego dziecka jak obok psa. Wkrótce zapewne przekonasz się jakie szanse ma rower ze spotkaniem z cieżarówką której przejeżdzasz przed nosem w martwym punkcie. Widocznie w twoim przypadku brak mózgu to nie przypadek. Powinien ktoś poprzebijać ci opony.

Pazdziochoff
2015-07-19 23:34:36
Ocena: 2(glosow:10)-+
dawniej milicja poprostu wentylki zabierala i takie cos by sie teraz tez przydalo...

jersey_pan
2015-07-20 12:11:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
też uważam, że tym popisem koło dzieciaka, autor udowodnił, że jest psychopatą i powinien się leczyć. ciekawe, że sam gotowy jest ukrzyżować kierowcę, który szybko i blisko przejedzie obok niego, no ale na tym polega jego schorzenie psychiczne, że nie odróżnia dobra od zła...

bystry_kaziu
2015-07-19 22:51:39
Ocena: 6(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Python013
2015-07-19 22:39:04
Ocena: -2(glosow:4)-+
Strasznie szum z trakcji słychać, koleś chyba na zimówkach się toczy. Co wy o tym sądzicie ? ;)

mihoo5
2015-07-19 22:36:21
Ocena: 19(glosow:19)-+
No kolego. jak omijałeś tą ciężarówkę to dopiero zachowałeś się jak idiota. Jazda po trawniku, pasem jezdni pod prąd i przed sama maska samochodu. szkoda że nie ruszył. Byłoby jednego debila mniej. Pomyślałeś o tym jak taka ciężarówka ma wyjechać z bocznej ulicy? widać że nie jesteś kierowcą a rowerem jeździsz bo masz już dowód osobisty a na przepisach się nie znasz. Nic nie wniosłeś tym filmem pokazałeś tylko że Twoje zachowanie w stosunku do innych jest wiochą.

rbk17
2015-07-19 22:34:28
Ocena: -1(glosow:1)-+
0:53 co widać również na zdjęciu pani po lewej - pięęęękność!

Python013
2015-07-19 22:40:09
Ocena: 0(glosow:2)-+
A mnie urzekła ta z prawej :P

Mr.Hayde
2015-07-19 22:31:22
Ocena: 2(glosow:10)-+
rowerzyści jeżdzą też po chodniku przeznaczonym dla pieszych więc jest remis ja nie widzę żadnego problemu no ale jak ktoś szuka kwadratowych jaj to zawsze znajdzie.

Rycerz1990
2015-07-19 22:26:12
Ocena: 0(glosow:2)-+
15 cm dla rowerzysty, wolny środek dla motocyklistów. Tacy różni a dawcy organów tacy sami.

michalsz1980
2015-07-19 22:23:41
Ocena: 6(glosow:10)-+
Sam jestem rowerzystą a szacunku do pieszych nauczyłem się na Sardynii. Idę sobie ścieżką rowerową, dwa szerokie pasy, a ci zwalniają uśmiechają się nikt na nikogo nie krzyczy nie wyzywa. W Polsce bo jest droga rowerowa to już tylko rowerem można zapi###alać i na nikogo nie zwracać uwagi. Troszeczkę cierpliwości dla pieszych i nikomu krzywda się nie stanie. Pozdrawiam :)

akr69
2015-07-20 01:15:54
Ocena: 1(glosow:7)-+
za lepka w Berlinie w 10 minut nauczylem sie chodzic tylko chodnikiem, sciezki rowerowe tylko dla rowerow, jak pojawily sie sciezki rowerowe na osiedlu w Polsce to nagminnie byly wykorzystywane jako parking aby janusze mogly swoje samochody trzymac pod oknami, wtedy to jadac rowerem walilo sie kierownica po lusterkach albo rysowalo lakier (specjalnie wycinalo sie gume w raczkach i strzepilo konce kierownicy) i po miesiacu wiekszosc januszow parkowalo na parkingu;) ps. cieprliwosc konczyla sie w niedziele jak cale rodziny przechadzaly sie sciezka rowerowa a chodnik pusty, wtedy to z lokcia

Nokian997
2015-07-19 22:07:28
Ocena: 4(glosow:16)-+
Ten rowerzysta to niewiem mysli ze ma samochod i wszystko moze, ja sram na rowerzystów i jakbym takiego cwaniaka spotkal to by leżał pod kołami z połamanym kregosłupem, a pojazdy są ważniejsi od tych rowerów dla dzieci , w dodatku ten film zgłosiłem juz na policje z powodem zagrożenie bezpieczeństwa w ruchu lądowym ponieważ pieszych o mało nie rozjechał :) sąd napewno bedzie szcześliwy wymierzając Ci grzywne

CzuowiekBanan
2015-07-20 19:41:39
Ocena: -1(glosow:1)-+
kolejny grozny xd na policje jedyne co mogles zglosic to swoje niedoje.anie mozgowe

bikerepublik
2015-07-19 21:39:16
Ocena: 14(glosow:18)-+
Czy ten ktoś na tym rowerze nie wie, że pierwszeństwo na przejściu dla pieszych na drodze rowerowej ma pieszy. Gdyby zrobił mi tai numer jak tej kobiecie z wózkiem to by zęby stracił i jeszcze bym go do sądu podał po obdukcji o spowodowanie wypadku. Idiota jakiś i tyle.

isoetes
2015-07-19 22:40:57
Ocena: 1(glosow:5)-+
A o zatrzymywaniu się, zwalnianiu i zawracaniu na przejściu do pieszych to słyszałeś? Można? Nie można...

piyrwqe
2015-07-19 21:36:16
Ocena: 9(glosow:17)-+
Tytuł idealny, tyle że cebula na bicyklu siedzi. Dlaczego to już wiele osób w komentach wcześniej wyjaśniło. Gnojkowi należałoby wsadzić kij w szprychy, to nauczyłby się kulturalnej jazdy.

giee
2015-07-19 21:32:39
Ocena: 10(glosow:12)-+
Od kiedy rower ma pierwszeństwo przed pieszym na przejściu? Co to ma być wymaga a sam nie przestrzega.

zbynio4
2015-07-19 21:28:30
Ocena: 0(glosow:2)-+
Kurde ja się nie dziwie ze są takie schizy ... w Londynie ścieżki rowerowe są wytyczone na jezdni, rowerzysta nie koliduje z pieszymi ... kurde u was jak zwykle ... ktoś pomyślał. Żenada roku.

ken299
2015-07-19 21:18:54
Ocena: 7(glosow:7)-+
pomału dochodzi do tego że kierowca nie będzie miał żadnych praw na drodze,a piesi i rowerzyści będą chodzić jak chcą,

wielki_miszcz
2015-07-19 21:12:10
Ocena: 5(glosow:7)-+
tak to jest jak ci te przyciasne gacie ściskają jądra przez cały dzień, później tracisz kontakt z rzeczywistością - już ci to kiedyś pisałem, jedź pod stadion legii po meczu ... w najlepszym razie wyjdziesz z tego z pompką rowerową wsadzona głęboko w rzyć

wolfek
2015-07-19 21:00:33
Ocena: 9(glosow:9)-+
To nie jeździj tym rowerem jak pop.....lony tylko dostosuj prędkość do warunków.

Adrian2712
2015-07-19 20:57:38
Ocena: 6(glosow:8)-+
Za to wymuszanie na przejściach dla pieszych dostałby ode mnie w ryj!

bonifacq
2015-07-19 20:22:25
Ocena: 4(glosow:10)-+
Co za debil wymyślił żeby robić ścieżki rowerowe obok przejścia dla pieszych , to nic innego jak proszenie sie o tragedie , Rower wjeżdżający na ulice to nic innego jak wtargnięcie , ROWERZYSTA powinien za każdym razem przeprowadzać rower przez ulice jeśli że żyć ,

Titik88
2015-07-19 20:19:29
Ocena: 13(glosow:17)-+
Na rowerze taka sama cebula jak i na ścieżkach. Rozjechałby baran kobiete prawidłowo przeprowadzającą wózek po przejściu dla pieszych. Do tego szeryf założył sobie sygnał żeby poprawić sobie samopoczucie. Dokładnie taki sam cebulak jak ludzie których od cebuli wyzywa.

jacek.jacek
2015-07-19 20:19:15
Ocena: 5(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

terrorparty
2015-07-19 20:01:48
Ocena: 4(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

liseklisek6666
2015-07-19 19:57:25
Ocena: 1(glosow:5)-+
Mnbie też wkrzają przechodnie naścieżkach rowerowych, alle na tych przejściach to gość powinien zachować ostrożność no i mógłby przepuścić ludzi.

kusy73
2015-07-19 19:55:15
Ocena: 5(glosow:7)-+
święta krowa na rowerze, jeżdzę i rowerem i samochodem i wkurzają mnie takie typki

fixxxer85
2015-07-19 19:51:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ktoś wie co to za miasto?

sprytek
2015-07-19 19:58:46
Ocena: 2(glosow:2)-+
Warszawa Tarchomin..

fixxxer85
2015-07-20 13:25:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dzięki. Tak z ciekawości...

muchaaa
2015-07-21 22:10:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
I Bielany okolice Metro Młociny.

rapp
2015-07-19 19:51:40
Ocena: 8(glosow:10)-+
Gość na rowerze to pipka która chyba jako jedyna przyjemność w życiu ma jeżdżenie jak szalony na rowerze i wrzucanie do neta filmików jacy to piesi źli. Ale czy jeżdżenie z taką szybkością pomiędzy ludźmi to norma? Nie przepuszczanie pieszych na przejściach jest ok? Trąbienie na ludzi przechodzących z chodnika na przystanek przez ścieżkę rowerową to nic złego? Tu widzę doskonały przykład pasujący jak ulał do cytatu z Biblii: "A czemu widzisz źdźbło w oku brata swego, a belki w oku swoim nie dostrzegasz?".

urocza80
2015-07-19 19:46:55
Ocena: 2(glosow:6)-+
Szkoda,że mój piesek przeniósł się na tamten świat.Kiedyś taki agresywny psychopata na bicyklu tak mnie podk..wił,że spuściłem zwierzątko ze smyczy w pogoń za debilem.Zobaczyć jeszcze raz tę panikę w jego oczach-bezcenne.

bols58
2015-07-19 19:41:14
Ocena: 8(glosow:14)-+
Cebularzu na rowerze!!! Czy przepisy ruchu ciebie nie obowiązują???

g6952210
2015-07-19 19:40:34
Ocena: 11(glosow:15)-+
Koleś jest skończonym kretynem. Się kur*a szeryf na dwóch kółkach teraz znalazł. Koleś tirem będzie może cofał, bo się rowerzysta pojawił? Już mu się ogon kur*a pali pajacowi. Zwolnić przy dziecku też się nie da. Jeżdżę dużo i często szybo na rowerze i nie mam problemu, żeby wyminąć przechodnia czy zwolnić trochę bo ktoś akurat tamtędy idzie. Fakt że powinno się respektować ścieżki rowerowe, a niektórzy kierowcy na prawdę nie myślą wyjeżdżając z uliczki- ale najlepsza jest współpraca a nie wojowanie w stylu ostatniego kretyna.

ghrupolak89
2015-07-19 19:22:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dźwięk jakby ścigaczem jechał

fati65
2015-07-19 20:15:56
Ocena: 2(glosow:4)-+
Mało ... On tak myśli

czerkawski
2015-07-19 19:16:35
Ocena: 19(glosow:25)-+
Tempaku .Dwa razy wymusiles pierwszenstwo na przejsciu dla pieszych.Twoja agresywna jazda swiadczy ,ze jestes zwyklym dupkiem ktoremu sie wydaje ,ze jak jezdzi po sciezce to wszytkich znajdujacych sie na niej mozna rozjechac.Imbecyl.

muczaczita
2015-07-19 19:11:09
Ocena: 1(glosow:3)-+
jesli chodzi o przejscia dla pieszych to komentujacy ten post maja racje ze pieszy ma pierwszeństwo lecz jesli chodzi o tych ktorzy chodza lub stoja dla drodze dla rowererzystow to autor ma racje ale najwieksza wiocha jaka widze w tym filmiku to jest samo umieszczenie drogi dla rowerzystow na polowie chodnika dla pieszych bo np w holandii gdzie pracuje to droga dla rowerzystow a jezdnia dla samochodow nie ma zadnej stycznosci ze sobą

ks.proboszcz
2015-07-19 19:06:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

martin987
2015-07-19 19:04:35
Ocena: 5(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

tybalt
2015-07-19 18:51:41
Ocena: 3(glosow:7)-+
dokończenie poprzedniego posta: ustępować miejsca pieszym. Dodatkowo chciałbym przypomnieć wszystkim kierującym, iż PIESZY ma ZAWSZE pierwszeństwo. Polecam zapoznać się i nauczyć przepisów, a potem udawać wielce obeznanego w temacie. No coments

magic1948
2015-07-19 22:10:02
Ocena: 0(glosow:2)-+
Nie popieram cyklisty z filmiku, ale Tobie proponuję czytać ze zrozumieniem to co piszesz."Kierujący rowerem korzystając z drogi dla rowerów i pieszych..." Droga rowerowa jest TYLKO dla rowerów a nie dla pieszych.

michal31bydg
2015-07-19 18:49:40
Ocena: 7(glosow:9)-+
Ciekawe gamoniu kiedy Ty się nauczysz zatrzymywać na pasach jak idą piesi ,myśli baran że ma zawsze pierwszeństwo

tybalt
2015-07-19 18:48:22
Ocena: 4(glosow:6)-+
Rozwiąże wasze wszystkie wątpliwości i dodam, że osoba nagrywająca filmik i uważająca się za wielkiego cyklistę łamie przepisy ruchu drogowego zachowuje się jak pirat drogowy! Rozdział 5 - Ruch pojazdów Oddział 11 - Przepisy dodatkowe o ruchu rowerów, motorowerów, pojazdów zaprzęgowych Art. 33. 1. Kierujący rowerem jest obowiązany korzystać z drogi dla rowerów lub pasa ruchu dla rowerów, jeśli są one wyznaczone dla kierunku, w którym się porusza lub zamierza skręcić. Kierujący rowerem, korzystając z drogi dla rowerów i pieszych, jest obowiązany zachować szczególną ostrożność i ustępować

hjkr
2015-07-19 18:47:21
Ocena: -5(glosow:9)-+
poloki cebuloki cisna typa na rowerze, pojedzcie do normalnego kraju, gdzie nikt nie wlezie na sciezkie rowerowo bo go rozjedzie rower albo skuter, widzialem juz filmiki tego chuopa, i wlasnie powinien ich rozjezdzac, jak kiedys bylem w polsce na troche, jade parkiem sciezka i chodnik jak 4 sciezki caly wolny a 2 baby ido po sciezce to sie rozpedzilem i jednej takiego klapsa na tylek sprzedalem ze az mie reka do wieczora bolala.

g6952210
2015-07-19 19:47:15
Ocena: 0(glosow:2)-+
Polecam ruszyć ten tłusty zad polskiego szeryfa jakiegokolwiek kraju za zachodnią granicę i zobaczyć co jest normą u ludzi a nie publicznie pieprzyć bez sensu. Mieszkałem rok w Niemczech i Hiszpanii i żaden burak się nie czepiał jazdy po chodniku "dla pieszych" i żaden popapraniec nie robił sprawy z tego że musiał użyć dzwonka na drodze rowerowej. Tak samo z tolerancją- polska wieś chce tolerancji wg zachodniej Europy, tymczasem tam ludzie są przeciwko homopopaprańcom, tylko nikt o tym w mediach nie wspomina.

de_vall
2015-07-19 18:46:59
Ocena: 7(glosow:9)-+
poszło na KGP - to jakiś zjeb - to, że ktoś jest na ścieżce nie znaczy, że trzeba zjeżdżać na środek jezdni albo wjeżdżać na chodnik, mało dziecka nie staranował - jeździ jak chce i gdzie chce a niby taki porządny - zjeb i tyle - to tak jakby mi ktoś drogę zajechał samochodem a jak bym go wyminą chodnikiem rozganiając pieszych

nayacz
2015-07-19 18:45:42
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

daniel16126
2015-07-19 18:42:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
fajny sygnał dźwiękowy :D

barbarella123
2015-07-19 18:29:43
Ocena: -7(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez moderatora

g6952210
2015-07-19 19:52:59
Ocena: 0(glosow:4)-+
Polecam ruszyć ten tłusty zad polskiego szeryfa jakiegokolwiek kraju za zachodnią granicę i zobaczyć co jest normą u ludzi a nie publicznie pieprzyć bez sensu. Mieszkałem rok w Niemczech i Hiszpanii i żaden burak się nie czepiał jazdy po chodniku "dla pieszych" i żaden popapraniec nie robił sprawy z tego że musiał użyć dzwonka na drodze rowerowej. Tak samo z tolerancją- polska wieś chce tolerancji wg zachodniej Europy, tymczasem tam ludzie są przeciwko homopopaprańcom, tylko nikt o tym w mediach nie wspomina.

Dune
2015-07-19 18:26:51
Ocena: 11(glosow:13)-+
Przypomnę tylko temu nadgorliwemu rowerzyście że pasy są dla pieszych i niejednokrotnie niemal powoduje zagrożenie. Nawaliło prądu w kitę.

kapselxxx
2015-07-19 18:25:03
Ocena: 3(glosow:7)-+
Jedynym burakiem tu jest ten co to nagrywa

tata1
2015-07-19 18:14:48
Ocena: 8(glosow:10)-+
To co wyprawia na rowerze to jest prawdziwa WIOCHA

rafalemilian
2015-07-18 16:55:24
Ocena: 4(glosow:14)-+
Tak mnie irytują te pedały na rowerach założy na siebie kondom, pedalski kask i wielki cyklista pan chodnika aż się chce stalowa rurkę między szprychy wpier...ić jak wy się wy...ał parę razy to by się nauczył jeździć.

ucho103
2015-07-19 19:57:02
Ocena: 2(glosow:2)-+
pedały na rowerach - to samo o tych ciotach myślę, tydzień temu jechało 5ciu takich pedałków zaraz przy zjeździe z ronda wjechali mi pod koła na przejściu DLA K$%#A PIESZYCH (dwóch przejechało, a 3 wjechało mi zaraz pod koła), troche się zdziwili jak chciałem z auta wyłazić, zaczeli uciekać aż miło :)

AnkaLP
2015-07-18 12:54:50
Ocena: 4(glosow:6)-+
Przy okazji pozdrowienia dla rowerzysty, który jadąc chodnikiem z rodzinką w Koziegłowach w dniu wyborów darł się za daleka "uwaga", żeby mu piesi ustąpili, a potem prawie wjechał pod samochód, który wyjeżdżał z bocznej uliczki. (oczywiście kierowca dostał reprymendę, że nie uważa)

verbatimen
2015-07-18 10:19:37
Ocena: -4(glosow:8)-+
Proszę autora filmu żeby teraz pomyślał o tym droga publiczna i rowerzyści jadący jak im się podoba trochę po jezdni po pasach bez sygnalizowania manewrów a nawet w parach!!! . Politycy dają rowerzystą NOWE PRZYWILEJE ale przemyślcie to pod względem swojego bezpieczeństwa (jazda rowerem na jedno kierunkowej pod prąd) .

CzuowiekBanan
2015-07-18 17:33:37
Ocena: 0(glosow:4)-+
szkoda ze tobie slownika nie dali

magic1948
2015-07-19 22:04:47
Ocena: -1(glosow:1)-+
Jak to się daje "rowerzystą"? Cóż to za sposób?

drazu
2015-07-20 03:16:20
Ocena: -1(glosow:1)-+
"Rowerzystą" przebiłeś wszystkich 😊

glaca86
2015-07-18 08:00:48
Ocena: 9(glosow:13)-+
W Polsce mamy dwa typy ludzi na rowerach: "Rowerzyści" którzy jadą rowerem bo muszą, lub chcą się przejechać rekreacyjnie. Drugi typ "miejscy Kolarze" tępe pi#dy które nie zważają na nic, są panami drogi, chodnika, ścieżek rowerowych, jedzie drogą złapie go czerwone, to się wpie#doli przejściem dla pieszych na drugą stronę sygnalizacji(oczywiście zapie#dalając przy tym), jeżeli nie przeciśnie się w korku między samochodami, to nadrobi chodnikiem między ludźmi, grunt to nie zatrzymać się, bo czas przecież leci!

grzessubaru
2015-07-18 09:09:58
Ocena: -3(glosow:9)-+
Dojeżdżając do skrzyżowania kierowca powinien zachować odstęp by rowerzysta mógł z prawej przejechać, wg. zasady rowerzysta z prawej strony, jakiś czas temu była kampania w mediach "rowerzysta z prawej strony"!!!

g6952210
2015-07-19 19:51:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

MaRo88PL
2015-07-19 22:14:35
Ocena: 1(glosow:3)-+
grzessubaru - zgodnie z kodeksem drogowym KAŻDY poruszający się po publicznej drodze pojazd powinien trzymać się możliwie najbliżej PRAWEJ krawędzie jezdni. Nikt nie jest wróżką żeby wiedzieć czy jak będzie przez kolejne 2 minuty stał w korku, to czy jakiś pedalarz (znaczy się z Bożej łaski kolarz) nie raczy podjechać ...

statom
2015-07-18 07:53:18
Ocena: 3(glosow:11)-+
idiota na rowerze ! tak się czepia wszystkiego a wymusza pierwszeństwo na przejściu dla pieszych .

Osama98
2015-07-19 22:11:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

chlewnia666
2015-07-18 07:35:32
Ocena: 3(glosow:7)-+
to pieszemu ku##o powinieneś ustąpić

pibi80
2015-07-18 01:34:26
Ocena: 3(glosow:13)-+
I znowu ta homopropaganda, wszędzie pedały (rowerowe tym razem, ale jednak).

irek285
2015-07-18 00:47:09
Ocena: -1(glosow:7)-+
W Polsce ścieżki rowerowe są od niedawna,i nic dziwnego że ludzie jeszcze nie ogarniają.Murzyni i muslimy są w Europie od dziesiątek lat i jeszcze się nie zasymilowali.

diabelek71
2015-07-18 00:02:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

johno
2015-07-17 21:51:09
Ocena: 13(glosow:17)-+
Za kilka wymuszeń pan rowerzysta powinien w ryj dostać.

homo_sapiens
2015-07-18 01:22:45
Ocena: 0(glosow:12)-+
Racja, ale jak nie będzie wymuszał i "walczył o swoje", to go na tych ścieżkach rowerowych zadepczą. Identycznie, jak z przechodzeniem na pasach przez ruchliwą ulicę bez sygnalizacji świetlnej - jak nie wymusisz, to będziesz stał do "usranej śmierci", bo żaden burak się nie zatrzyma (choć widzę, że przynajmniej w Warszawie jest powoli coraz lepiej pod tym względem).

nexus4610
2015-07-21 02:11:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
gowno prawda w moim miescie jak widza ze ktos czeka to staja tylko problem jest taki ze sa 2 pasy czesto i nigdy nie wiadomo kto jedzie drugim ale mnie jeszcze nikt nie potracil ;)

Suzzi86
2015-07-17 21:49:50
Ocena: 12(glosow:16)-+
bez jaj, tu chyba nagrywający przesadza, szczególnie gratuluję mu trąbienia na samochody... tak mu się spieszyło, że aż ciężarówkę musiał ominąć?

RuterFull
2015-07-17 21:06:06
Ocena: 10(glosow:20)-+
W wielu sytuacjach to pieszy miał pierwszeństwo ale ty jak ten osioł do przodu, trąbka i sandał... w wielu sytuacjach to osły stały i dziwiły co poczesz... A tak naprawdę wszystkiemu winne są barany co te ścieżki projektują bo patrząc na swoje miasto z punktu widzenia zapalonego rowerzysty widzę że nie trzeba być architektem po studiach by widzieć jak wiele rozwiązań ułatwiających życie pieszych i rowerzystów można by wprowadzić prościej i taniej...

marcin02152
2015-07-17 21:04:33
Ocena: 110(glosow:138)-+
Tego typa na rowerze chyba poniosło. 2:25 pewnie staranowałby wózek, gdyby mu strach na to nie pozwolił. Ma namalowane przejścia dla pieszych, więc dlaczego od kogoś wymaga czegoś, czego sam nie respektuje...?

A-PanPikus
2015-07-19 20:54:50
Ocena: 5(glosow:5)-+
Dokładnie. Sam jedzie jak świeta krowa, a od kogoś szacunku wymaga, prostak na dwóch kołach.

Golodubcew
2015-07-19 23:02:41
Ocena: 1(glosow:5)-+
Nie chcę bronić Pana rowerzysty, ale spójrzmy to z jego perspektywy. Ścieżka dla rowerów jak wiadomo z samej nazwy jest dla rowerów, pasy są po to aby pieszy mógł przejść przez tą ów ścieżkę, czyli można powiedzieć, że jeżeli jakaś osoba wchodzi na te pasy to jest tam osobą "obcą" i powinna się rozejrzeć czy wchodząc na te pasy i przechodząc na swoją stronę nie będzie przeszkadzać rowerzyście, który porusza się drogą wyznaczoną dla niego. Można to porównać tak samo do tego, jakby ta Pani nagle sobie ustała na środku ulicy na pasach (bez sygnalizacji) i zaczęła sprawdzać swoją torebkę

bodan
2015-07-17 20:52:08
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

amblin
2015-07-17 20:45:51
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

bartek1561
2015-07-17 20:40:43
Ocena: -3(glosow:3)-+
Czemu w nich nie wjezdzasz? przeciez ten typ ktory na nich stoi i ty w niego wjedziesz to jest jego wina bo nie powinien byc na scieszcze rowerowej

grzessubaru
2015-07-18 09:06:34
Ocena: 1(glosow:3)-+
Czemu typ nie stanie na ulicy???

piotrpw1
2015-07-17 20:29:11
Ocena: 13(glosow:25)-+
cebularz to ty jestes na tym rowerze

CzuowiekBanan
2015-07-17 20:39:13
Ocena: -1(glosow:7)-+
czyzbys byl na filmiku ?
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Facet, który nakradnie miliony, śmieje się nam w twarz?
  •  Bolesna prawda
  •  Same quot;komplementy" dla pRezydenta Dudy...
  •  Nerwy i strach sprawiły, że Jaki

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0