lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Jeżeli ktoś brał kredyt we frankach musiał się liczyć, że będzie drożej.
główna
Dodano: 19.01.2015, 13:16:03   przez: dzamall
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 403  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(81)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
galibardi
2015-01-19 13:57:43
Ocena: 37(glosow:61)-+
Gó-no nie koło, jak nie będą spłacać kredytów to banki klientów zlicytują, co nie wyciągną to resztę sprzedadzą na zewnątrz, żeby odmrozić rezerwy i będą dalej prosperowały. A co do pomysłu dopłat do franka, to chyba ktoś na głowę upadł. Kredyty były zawierane z klientami na oczywistych warunkach. Co mają powiedzieć klienci Amber Gold, oni faktycznie zostali oszukani i nikt ich nie żałuje.

Drabik94
2015-01-22 18:35:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Nasser
2015-01-20 19:57:10
Ocena: 0(glosow:4)-+
Przy okazji wychodzi "solidarność" Polaków, teraz już wiem czemu to Państwo umiera nie tylko przez polityków, ale przez mentalność ludzką

jatojahaha
2015-02-12 00:39:53
Ocena: 2(glosow:2)-+
Ja rozumiem że można pomóc sąsiadowi czy rodzinie ale wgl nieznajomej mi osobie pomagać spłacać długi?Długi trzeba spłacać

Nasser
2015-01-20 19:55:35
Ocena: 2(glosow:2)-+
Przy okazji wychodzi "solidarnośc" Polaków, teraz już wiem czemu to Państwo umiera nie tylko przez polityków, ale przez mentalność ludzką

Nasser
2015-01-20 19:54:33
Ocena: 1(glosow:1)-+
Idąc tokiem myślenia niektórych zapytam w takim razie dlaczego Państwo pomagało eksporterom towarów do Rosji, na które wprowadzono embargo. Skoro ktoś zawierał lata temu umowę z firmami w Rosji też wiedział na co się pisze, jakie mamy stosunki z tym krajem i, że w każdej chwili Putin może embargo wprowadzić. Ja jestem przedsiębiorcą, płacę zajeb....te podatki też mam kredyt we frankach i skoro ja dokładam tyle do tej "wspólnej" kasy to czasami uważam, że mam prawo do skorzystania z niej!!! Chociaż łaski bez poradzę sobie

kriss92
2015-01-20 16:33:53
Ocena: 0(glosow:2)-+
damian.szefo co maja zaklady pracy do kredytów? Pracowac musisz,by jakos zyc kredytu na widzimisie typu bo ja chce nowy dom (mimo iz go nie potrzebuje az tak bardzo) i wezme sobie kredyt tu jest roznica.Jesli ktos bierze kredyt o obcej walucie MUSI sie liczyc,z tym,ze waluty nigdy nie beda stabilne i zawsze beda jakies spadki lub zwyzki !! To moze ja sobie teraz tez wezme we frankach jak OBYWATELE maja pomoc w ich splacaniu? Znajde robote na czarno a Wy bedziecie mi splacac? Przeciez jak to stwierdziles jak pomoagamy to wszystkim...

damian.szefo
2015-01-20 17:06:06
Ocena: -1(glosow:1)-+
A maja bardzo dużo, skoro państwo pomaga nierentownemu górnictwu i wykłada miliardy, które i tak zostaną zmarnowane przez nasze cudowne górnictwo to czemu ma nie pomagać np frankowcom ale nie w spłacie kredytów. Nikt nie chce żeby państwo za niego spłacało kredyt - to kłamstwo. Państwo może co najwyżej przymusić banki aby podzieliły się zyskiem które na nas łupią. Każdy się liczył ze nie stabilnością waluty ale mamy tu do czynienie z ponad 100 % zmianą kursu. Mówi ci to coś?

damian.szefo
2015-01-20 17:07:50
Ocena: -2(glosow:2)-+
Posiadanie domu to nie jest widzimisię! A kto ci mówi że musisz pracować!

marzen34
2015-01-20 10:35:32
Ocena: 4(glosow:8)-+
Jest takie powiedzenie "w jakiej walucie zarabiasz w takiej bierz kredyt ".Jam mam kredyt w złotówkach, bo mądra Pani z banku odradziła we frankach, to jes obca waluta więc trzeba się liczyś z ryzykiem. A co by było z kredytem w euro? Były i są kredyty z dotacją do oprocentowania na zakup mieszkania ( 7 lat temu były to korzystne warunki i znich zkorzystałam) NIEZGADZAM SIĘ ABY PAŃSTWO WYDAWAŁO MOJE PIENIĄDZE NA CZYJŚ DŁUG.

damian.szefo
2015-01-20 11:13:56
Ocena: -4(glosow:6)-+
Jakie państwo? Banki! A zgadzasz się żeby ratowało nierentowne kopalnie? W Rykach, małym miasteczku w woj. lubelskim Hortex, największy pracodawca zwolnił ponad 100 osób, bez odpraw. Dla Ryk te sto osób to dramat. Dla Śląska zwolnienie 2 tysięcy górników i nawet kolejne 3 tysiące z firm powiązanych to nie dramat. Różnica jest taka że za frankowiczamki i zwalnianymi z małych zakładów nikt się nie ujmie, ale górników trzeba ratować. Jak wszystkim pomagamy to wszystkim albo nikomu!!!!

polkowski
2015-01-20 10:25:50
Ocena: 1(glosow:5)-+
Jak się głosowało na PO to trzeba było wiedzieć , że zniszczą polski przemysł , że zadłużą nas i całe pokolenia a władzy nie oddadzą bo będą fałszować wybory . Jeszcze nie ma oficjalnych wyników wyborów samorządowych a głosów nieważnych jest już 5 milionów 170 tys. Plujecie jedni na drugich z zazdrości i z zawiści a nie pomyśleliście że można było zrobić jak Orban, do czego i PIS nawoływał kilka lat temu i zmusić nie polskie banki do przewalutowania po wartości z dnia pobrania kredytu? To banki powinny ponieść część ryzyka. Po to zwykle jest rząd by dbać o Polaków, ale nie w przypadku PO-PSL

damian.szefo
2015-01-20 11:15:49
Ocena: -1(glosow:5)-+
Spojrzyj na portret jarka który zapewne wisi w honorowym miejscu u ciebie w domu i wiedz że to właśnie pis najgłośniej krzyczało gdy chciano ograniczyć dostępność kredytów we frankach. Są współwinni i może dlatego poczuwają się do winy.

Pograbek
2015-01-20 10:12:42
Ocena: -2(glosow:4)-+
a rozumiecie buce ze wtedy nie byo wyboru banki dawały tylko kredyty we frankach i stawałes pod scianą albi dalej mieszkasz na cycu mamusi albo bierzesz franka i idziesz mieszkać w ciasnym m w bloku ale własnym...Zresztą do kogo ta gadka do gimbazy co flapie na kompie gdzy mam z sasiadem charcuje obok?

informatyk26
2015-01-20 14:14:06
Ocena: 2(glosow:2)-+
To trzeba było przeczekać na wynajmie jak już taki samodzielny byłeś że nie chciałeś przy cycu. Pewnie kobieta naciskała bo co będzie u teściów siedzieć, chce mieć swoje i wszyscy znajomi już we franku wzięli. Twoja inwestycja, twój zysk albo strata, dorosły jesteś.

GanGstaRR
2015-01-23 13:09:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
Coś w tym jest.. jak się czuje smród to się nie pakuje w niego bo nie ma innej alternatywy, tylko się czeka na dogodniejsze warunki. Ale cóż, z dzisiejszym konsumpcjonizmem to się nie dziwię, że tak jest - ludziom się w głowach poprzewracało. Niby bida, a co 6 miesięcy nowy telefon za 2tyś zł musi być i inne pi@rdoły na raty - nic nie szkodzi, że w rezultacie zapłacisz parę stów więcej, telefon nowy jest i szpan jest! To samo samochody, ciuchy no i rzecz jasna domy. Ilu ja znam takich co z@pi@rd@lają po 16h dziennie, żeby mieć te 5-10tyś PLN na życie i spłatę kredytu. Niech żyje zielona wyspa

Sokol1231
2015-01-20 09:25:09
Ocena: 0(glosow:6)-+
W du... się poprzewracało. Kto im kazał brać kredyty.

damian.szefo
2015-01-20 10:14:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

zencio8
2015-01-20 08:56:14
Ocena: 2(glosow:2)-+
"Ktoś za mnie spłaci kredyt w złotówkach? NIE" A o Rodzinie na Swoim, tylko dla kredytów w PLN, która kosztuje do tej porty 550mln miesięcznie i składają się wszyscy, wliczając frankowców słyszałeś? A o Mieszkaniu dla młodych słyszałeś? Wasze kredyty w złotówkach akurat spłacamy wszyscy. Mam kredyt w CHF i od początku kredytu licząc dopiero za 1,5 roku po obecnym kursie zrównam się kosztami z kredytem złotówkowym. 300zł różnicy w racie też nie sprawi, żebym z głodu zdychał, skoro przez rekomendacje S biorąc kredyt z ratą 1700zł musiałem mieć 8000zł stałych dochodów. Nie chce niczyjej

zencio8
2015-01-20 08:57:44
Ocena: 1(glosow:3)-+
Co więcej powiem, że ile znam osób co mają kredyty w CHF, to nikt się nie burzy, żeby ktoś mu pomagał -> może parę osób co brało po 1,70zł ale to byli idioci. Cała sprawa jest rozdmuchana przez właśnie złotówkowców, którzy nakręcają temat takimi "memami" żeby się podbudować, bo nikt im w CHFach kredytów nie chciał dać i teraz udowadniają jak to frankowcy mają źle. A WAŁA JAK POLSKA CAŁA, MI JEST CAŁKIEM DOBRZE.

bonifacq
2015-01-20 08:48:16
Ocena: -5(glosow:7)-+
Głupiutkie Polaczki nieznające podstaw ekonomi , Kredyty we Frankach nie brali ludzie zamożni wręcz przeciwnie Cebulaczki , ludzie którzy nie mieli zdolności kredytowej w złotówkach dostali kredyt we Frankach , tak sie bulwersujecie na myśl że państwo pomoże im w spłacie , a jak na górników teraz przeznaczy 2mld zł to was dupa nie boli ?? Wasza kasa idzie też na Księży pedofilów i na nierobów rolników i ich KRUS, więc skończcie już pier,,,,ić

zencio8
2015-01-20 09:46:19
Ocena: 1(glosow:5)-+
Co ty pierdzielisz w ogóle? Słyszałeś o rekomendacji S? Żeby wziąć kredyt w CHF musiałem mieć 8 tys dochodu, przy racie 1700zł - w złotówkach zdolności miałem prawie milion. Sam jesteś Cebulak co nie zna podstaw ekonomii.

bonifacq
2015-01-20 10:15:14
Ocena: -1(glosow:1)-+
Dziecko bajki opowiadaj w piaskownicy

zencio8
2015-01-20 11:10:18
Ocena: -1(glosow:1)-+
Sam jesteś dziecko i do tego troll -> w komentarzach widać że wszystkich wyzywasz od polaczków cebulaczków, a sam chyba jednej książki nie przeczytałeś. "Rekomendacja S" to nie bajka z piaskownicy, tylko rządowy dokument. Zanim weszła rekomendacja S, to faktycznie kredyty udzielano idiotom co brali kredyty przy 1,78 za CHF, ale tych jest może 10%, a od 2006 roku weszła Rekomendacja S i "złotówkowcy" płakali jak to ich odcięto od tanich kredytów w CHF, bo zdolności nie mieli na CHFy.

damian.szefo
2015-01-20 07:02:52
Ocena: -2(glosow:6)-+
Debilizm autora absurdu i dużej części wypowiadających się wyrażam się w tym że frankowicze nie chcą aby ktokolwiek spłacał za nich kredyty. Jedynie o czym marzą o żeby spłacali kredyt na poziomie tego w złotówkach albo nie wiele drożej. NIKT NIE CHCE ŻEBY SPŁACANO ZA NIEGO KREDYT! Jeżeli ktoś miałby ponieść cenę takiej operacji to banki które wrobiły w nie swoich klientów. Banki by tak naprawdę nie straciłyby, co najwyżej mniej zarobiły!

tomi2000
2015-01-20 08:52:19
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ale banki nikogo w nic nie wrobiły, bo nie wierzę, żeby jakiś kredytobiorca nie wiedział o ryzyku kursowym, o którym stoi jak byk w każdej umowie. W czasach, gdy te umowy były zawierane frank był tani, a oprocentowanie znikome. Ciekawe czy gdyby tak zostało i frankowicz płaciłby powiedzmy 1000zł raty, a posiadacz kredytu w złotówkach (na tę samą kwotę) jakieś 1300, to czy frankowicz byłby z tym, żeby płacić 1150, żeby ulżyć temu drugiemu. Przecież marzenie, o którym piszesz oznacza de facto przeniesienie ryzyka kursowego na podatnika i to dopiero w momencie, gdy owo ryzyko zadziałało na niekor

tomi2000
2015-01-20 08:56:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

tomi2000
2015-01-20 08:57:48
Ocena: 1(glosow:1)-+
zyść kredytobiorców frankowych

damian.szefo
2015-01-20 10:02:44
Ocena: -1(glosow:1)-+
Oczywiście że każdy liczył się z ryzykiem kursowym ale kurs wówczas wahał się na poziomie 50 groszy, nawet 1 złoty nie byłby strasznym dramatem. mamy tu jednak z do czynienie z 100 % wartości franka. Żadna waluta nie urosła o tyle, dolar który się bardzo umocnił, ale co najwyżej 25-35 %. Jaki podatnik o czym ty piszesz? Podatnik to zapłacił właśnie za ratowanie niewydolnych kopalń. Pomoc dla frankowiczów polegała by na ograniczeniu zysków banków. Skoro ban udzielił np kredytu na 100 tys. zł po kursie 2 zł, a obecnie pobiera odsetki od kwoty około 220 tys złoty bo tyle wynosi kapitał.

damian.szefo
2015-01-20 10:07:07
Ocena: -2(glosow:2)-+
Nie bardzo rozumiem dlaczego państwo ma wspierać nierentowne górnictwu a nie ma wspierać obywateli w zmuszeniu banków do ograniczaniu ich zysków które dzisiaj są olbrzymie. Nikt nawet nie marzy że państwo zmusi banki do przewalutowania kredytu po cenie franka w jakiej brano kredyt. Ja nie brałem dużego kredytu i nie mam problemów z jego spłatą ki nie będę miał nawet jak frank będzie po 5 czy 6 złotych. Ponoszę konsekwencję swojej głupoty ale wkurza mnie to że państwo wydaje miliardy na górników a wypisna się na frankowców. Grupę nie mniej liczną niż górnicy.

damian.szefo
2015-01-20 10:11:46
Ocena: -1(glosow:1)-+
Bajeczki w stylu że nadal frankowcy mają taniej niż ci co wzięli kredyt w złotówkach, przy kursie ponad 3 zł można dzieciom do poduszki opowiadać. Jeżeli frankowcy nie wydadzą pieniędzy na bieżącą konsumpcję tylko za spłatę kredytów i tak odbije się na całej gospodarce. Gospodarka to system naczyń połączonych. Nie powiem złego słowa nawet gdy będę płacił za franka po 6 złotych pod warunkiem że państwo nie będzie marnować pieniędzy na nierentowne firmy dlatego że pewna grupa zawodowa jest uprzywilejowana od Gierka do Kopacz

zencio8
2015-01-20 11:18:48
Ocena: -2(glosow:2)-+
Cytaty z przedstawicieli banku jak ja brałem kredyt w CHF: 1. "W historii od 89 roku, najniższy kurs franka to 1,78 a najwyższy 3,30. Biorąc kredyt przy 3zł oczywiste jest że CHF może tylko spadać". 2. "Nawet jak kurs CHF - co jest praktycznie niemożliwe - skoczy o te 30-50 gr, to i tak rata będzie niższa niż kredytu w PLN". 3. "Kurs CHF będzie już wyłącznie spadał, ponieważ rząd zapowiada wejście do strefy Euro, więc będą grali na umocnienie złotego". 3. "Zapis że klient ponosi ryzyko kursowe musi być, bo takie są zasady banku, ale to praktycznie niemo

damian.szefo
2015-01-20 14:08:05
Ocena: -2(glosow:2)-+
zencio jakbym gdzieś już to słyszał. Najciekawsze nawet sami bankowcy, oczywiście ci szeregowi to zrozumieli. Nawet ostatnio szefowa oddziału w którym brałem kredyt sama mnie namówiła żeby spłacać frankami bo sama tak robi :) Załatwiła mi aneks umowy z zmiana rachunku na free. Kupuje w necie i faktycznie koło 30 zł miesięcznie zaoszczędzam. Ale co to jest 30 złotych jak rata mi podskoczyła o około 130.

olek78
2015-01-20 01:26:01
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

olek78
2015-01-20 00:31:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

piotr.mizerski
2015-01-19 22:26:29
Ocena: 0(glosow:6)-+
Debile policzcie sobie ile człowiek spłacałby kredytu w pln i chf przy obecnym kursie. Ja nadal jestem 400 pln do przodu bo mam kredyt chf i spłace dużo mniej niż wy złotówy. A tak na marginesie to program rodzina na swoim i jej pochodne to nie jest dopłacanie z naszej kieszeni wam złotówy???

damian.szefo
2015-01-20 07:05:24
Ocena: -2(glosow:2)-+
Ciekawe, to po jakim kursie brałeś kredyt? Jesteś ostatnim który na tej operacji jest do przodu. A może kalkulator ma spięcie!

zencio8
2015-01-20 11:24:02
Ocena: 1(glosow:1)-+
damian - ja brałem po 2,94 pln w 2010 roku. Przez pierwsze 1,5 roku płaciłem raty 1420zł, przy racie w PLN 1885 zł. Przez kolejne 2,5 roku płaciłem z wahaniami 1690-1800zł, przy racie w PLN po obniżeniu stóp procentowych 1750zł. W tym momencie rata mi skoczyła do 2100zł (350zł) ale jestem nadal o 8,5 tys do przodu przed kredytem złotówkowym. Jak PKO BP obniży oprocentowanie zgodnie z ujemnym liborem (już sprawdziłem swoją umowę) to rata mi zejdzie do 1900pln, przy polskich obecnie 1600zł. Za 2,5 roku przy tym kursie dopiero wyjde na zero z PLNami.

damian.szefo
2015-01-20 11:31:51
Ocena: -2(glosow:2)-+
Ty należysz do szczęściarzy, kurs 2,94 to dla większości marzenie.

kopytko1623
2015-01-19 22:15:58
Ocena: -1(glosow:1)-+
JA ZA CIEBIE SPŁACAŁEM 8 LAT NIE MIAŁEM TAK JAK TY PROGRAMU RODZINA NA SWOIM

terefere1985
2015-01-19 22:04:14
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ludzie..... przecież to jest wszystko ukartowene..... nie tylko w Polsce ludzie brali kredyty w tej walucie. Ludziom naściemniali, że kurs jest stały i najprawdopodobniej może spaść, przez co klientów nałowili.... Ktoś tam na górze przeliczył wszystkich kredytobiorców... wartość ich kredytów... no i poszło ;>

herayo
2015-01-20 00:42:03
Ocena: -1(glosow:1)-+
Nigdy nie bierz kredytu w walucie w której nie zarabiasz :)

slaroz78
2015-01-19 22:01:49
Ocena: -3(glosow:11)-+
Kredyt bierze się w walucie w której się zarabia - proste :) Bujajcie się frajerzy!!!

cavefalcon
2015-01-19 21:26:13
Ocena: 4(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

tlenowygonzo
2015-01-19 21:15:01
Ocena: -1(glosow:5)-+
Cała sprawa z frankowcami ma drugie dno. Nie chodzi o dopłaty dla nich, bo o tym rozmawiają tylko politycy. Nawet oni jednak nie mówią o dopłacie z budżetu, więc "niefrankowcom" wszystko jedno. Im nawet nowe podatki na benzynie tak nie przeszkadzają. O co wiec chodzi? Otóż o to, że przez całe lata zaciskali zęby ze złości, że ktoś miał lepiej. Du.py ich bolały dniami i nocami, ale nie mogli tego powiedzeć, bo to wstyd być takim zawistnikiem. Teraz, kiedy frankowcy mają gorzej nagle emocje eksplodowały.Tłumiony przez lata ból du.py znalazł ujście.Dobrze im tak, niech zdychają, idą pod

KapitanZbuk
2015-01-19 21:59:16
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

lamparcica
2015-01-19 22:31:27
Ocena: -1(glosow:1)-+
Mówisz...Panie nietypowy Polaku.

audi-a6
2015-01-19 23:41:01
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

PanczoV
2015-01-19 21:06:02
Ocena: -2(glosow:4)-+
Durnre Polaki, jak byśta nie nakładali na ruskich sankcji razem z tą pożal się Boga zafajdaną unią, to tamci by nie pozbywali się dulara (obecie nic niewartego, i euro które za chwile tyż padnie) i nie kupowali by Ruscy na maxa franków szwajcarskich ... a tak macie swoje sankcje. Co do kredytów we frankach, to taki kraj jak Chorwacja nakazała bankom przewalutować kredyty do poziomu, z dnia wzięcia kredytu i po problemie. Węgry też coś tam wymyślyły ... I jeszcze ze 2 inne dawne ex demoludy tylko w tej durnej poszy wiecznie z was robią durnii wy durne polaki !

Pr3dator
2015-01-19 20:55:54
Ocena: 2(glosow:4)-+
Jak widać na każdym kroku można być zawistnym nawet o cudzy kredyt :D. Czemu tak nie szczekaliście jak państwo zafundowało przedsiębiorcom z waszej kasy abolicje podatkowa lub umorzyło leserom od alimentów długi?!?!

stoney
2015-01-19 20:28:39
Ocena: 1(glosow:5)-+
TV wcale nie oglądam, słucham "trójki"... i się dziwię, skąd nagonka na frankowiczów? Bo PiS chce dopłaty dawać? Przy okazji polecam rozeznać się w haśle "dopłaty rolne". Powodzenia!

mzimu123
2015-01-19 20:27:25
Ocena: 9(glosow:9)-+
Chciałem zauważyć , że pomysł pomocy w spłacie kredytu wyszedł od polityków a nie od osób spłacających kredyt . Proszę więc nie obrażać ludzi którzy mają kredyt we frankach i nie wieszać na nich psów . Ja też mam taki kredyt i nie chcę niczyjej pomocy , sam sobie poradzę .

waclawwaclaw
2015-01-19 20:46:03
Ocena: 4(glosow:4)-+
dokładnie. Będą się prześcigać w tej "pomocy" to medialne przecież i głosy do wyborów potrzebne. Współczuje kolego i życzę powodzenia żebyś dał radę. A temat tych kredytów to podobnie jak górnictwo jest na rękę tej bandzie z wiejskiej bo znów dzieli społeczeństwo. Nie ma się z czego cieszyć ,że ktoś ma kłopoty, oduczmy się tego kargulowania

Mario456xx
2015-01-19 20:19:38
Ocena: 8(glosow:8)-+
Ja też mam kredyt we frankach. Ale zgadzam się z większością komentarzy tutaj. Chyba tylko idiota nie zdawał sobie sprawy, że frank może zdrożeć. Wszystko było dobrze i wszyscy się cieszyli jak płacili mniej od tych "złotówkowych". i jak doradca w banku przy udzielaniu kredytu mówił, ze frank może w każdej chwili zdrożeć albo stanieć, to słyszeli tylko stanieć. Ja nie jęczę tak jak inni. Chociaż czasami się zastanawiam, bo znajomi którzy też mają kredyty we frankach maja podobne zdanie. Może to media nakręcają sprawę i zmuszają polityków do pomocy, której nikt nie oczekuje, ani o nią

damian.szefo
2015-01-20 07:10:29
Ocena: -2(glosow:2)-+
Zdrożeć o +/- 50 groszy ale o ponad 2 złote !!! To 100% wzrost. To nie ma nic wspólnego z realną gospodarką i ekonomią

KapitanZbuk
2015-01-19 20:19:22
Ocena: -13(glosow:17)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

audi-a6
2015-01-19 23:57:53
Ocena: 4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

martin987
2015-01-19 19:37:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

andrzejc
2015-01-19 19:01:16
Ocena: 7(glosow:11)-+
A może projekt dopłat dla osób które przegrały w kasynie, bo nie wiedziały ze kasyno naciąga ich na kasę, albo dla tych co nie wygrali w totka, bo stracili już kasę na zakłady i wiele innych projektów, każdy kto brał kredyt w każdej walucie miał wybór nikt nikogo do niczego nie zmuszał!!

Wistblade
2015-01-19 18:45:09
Ocena: 3(glosow:3)-+
Zluzujcie już wory ludzie, ile jeszcze powstanie tematów do nabijania lajków ?? Pierdyliard naśladowców, żaden nie umie konstruktywnie nic samemu wymyślić.

TempyCh
2015-01-19 18:28:10
Ocena: 4(glosow:8)-+
Proponuję teraz jechać do Szwajcarii zarabatywać franki, bo zasada brania kredytów jest taka, że w jakiej walucie zarabiasz, w takiej się zadłużasz, albo ryzykujesz.

damian.szefo
2015-01-20 07:12:01
Ocena: -1(glosow:1)-+
Wujek dobra rada! Dużo nad tym myślałeś? Wylej kubeł zimnej głowy na łeb bo ci się przegrzał od tego myślenia!

stuki24
2015-01-19 18:21:53
Ocena: -2(glosow:8)-+
Już skończcie się podniecać tym frankiem, za miesiąc kurs znowu będzie po 3.50 a ja teraz i tak płacę 3/4 tego co Wy w PLN-ach. Peace

kelegorm77
2015-01-19 18:18:27
Ocena: -2(glosow:10)-+
A jak myślicie kutasińscy kto dopłaca do waszych złotówkowych kredytów "Rodzina na swoim"... tak ku....wa frankowicze

liseklisek6666
2015-01-19 18:56:25
Ocena: 6(glosow:6)-+
do moich kredytów to ja se sam dopłacam i mnie nikt nie pyta czy pieniadze mam czy nie

vanilia69
2015-01-19 22:27:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

zajcew26
2015-01-19 22:48:17
Ocena: -2(glosow:4)-+
W jaki magiczny sposób kelegorm ?? Zaraz wyjdzie, że dzięki frankowiczom gospodarka się kręci

brumby
2015-01-19 17:48:57
Ocena: 4(glosow:10)-+
Problem jest taki, że ludzie zostali wykorzystani przez banki, które wiedziały, że jak się komuś wpycha kredyt we Franku, który kosztował 2 złoty (a tyle kosztował 31 lipca 2008 roku), to prędzej czy później wartość tego kredytu wzrośnie o przynajmniej 50%, a wzrosła o ponad 100%. I dlatego wtedy banki reklamowały taki kredyt. To jest zwyczajne polowanie na naiwnych, przypominające zachęcanie do gry w cygańskie trzy kubki...

marcinek235
2015-01-19 18:53:47
Ocena: 3(glosow:7)-+
Bank nie jest instytucją charytatywną, a za głupotę się płaci i tyle w tym temacie.

wiesiek45
2015-01-19 19:57:11
Ocena: 1(glosow:1)-+
Banki wiedzialy, a ludzie nie wiedzialy i do kogo pretensje? Jesli pare lat wczesniej frank byl po ponad 3 i spadl do 2 to wiadome ze predzej czy pozniej wroci

malgolina
2015-01-19 20:21:41
Ocena: 0(glosow:2)-+
To banki mogły nie udzielać kredytów w obcej walucie niż obowiązująca w danym kraju. Skoro (jak TempyCh pisze) powinno się brać kredyt w walucie, w której się zarabia, to po co banki oferowały kredyt we frankach?

darejos1981
2015-01-19 17:44:55
Ocena: 0(glosow:2)-+
idź do banku zawieś spłatę kredytu na 2-3 miesiące lub wydłuż spłatę o 5 lat to jedyne rozsądne rozwiązanie, no i postrasz bank, że grozi ci bankructwo i wtedy nie odzyska części pieniędzy (ja bym tak zrobił)

darejos1981
2015-01-19 17:48:00
Ocena: 2(glosow:2)-+
jeszcze jeodno, nabywaj franki po niższej cenie np. przez internet i zanoś sam do banku

arek2202
2015-01-19 14:03:04
Ocena: 7(glosow:9)-+
Żaden kredytobiorca hipoteki w walucie CHF nie chce żadnych pieniędzy od Rządu! Pomoc "frankowcom" ma ograniczyć się do respektowania prawa przez banki i anulowania z umów zapisów uznanych przez sąd za niedozwolone! Wtedy zobowiązania zostaną należycie spłacone i nie narazi to wielu kredytobiorców na bankructwo.

onefire
2015-01-19 13:51:23
Ocena: -4(glosow:10)-+
A dlaczego jako podatnik mam dopłacać do programów typu MdM, 8 lat dopłat do odsetek itp? Pomoc rolnikom jak gniją owoce i warzywa, górnikom, rybakom - no po co? Zobaczycie, jeśli, nawet teoretycznie, frank, dolar, euro i ch... tam wie co jeszcze spadnie poniżej wartości w jakim by wypłacany kredyt to będzie takie larum że musimy dopłacać do banków i decyzja o dotacji będzie podjęta bardzo szybko. Człowiek jako jednostka w tym kraju się nie liczy, liczy się polityka, finansjera itp. Tu idzie o normalny, stabilny i w miarę przewidywalny kraj a nie to cóś co mamy teraz.

Nasi
2015-01-19 13:23:11
Ocena: 2(glosow:2)-+
a, może zapłacimy, przecież jak powiedział Piechociński najważniejszy jest spokój społeczny :D PSL najbardziej lewicowa partia, za nią PiS i Platforma, o dziwo SLD jest na tyłach bo ma najbardziej wolnościowe podejście do gospodarki, wszystko na opak, PO wystarczyło 7 lat by z partii triumwirat - liberalnej przerobić się na wodzowsko- socjalistyczną i to z uśmiechem na ustach. Te sterowanie z tyłu jest ryzykowne, lalki lubią rwać sznurki. No chyba, że masowo członkowie zaczną popełniać samobójstwa :P ale to będziemy już w innym kraju żyli.

ferdal
2015-01-19 13:21:42
Ocena: 0(glosow:12)-+
Masz rację, ale problem leży gdzie indziej, jeśli duża grupa osób nie będzie ich w ogóle spłacać to uderzy to w banki, a jeśli banki zaczną mieć kłopoty to uderzy to w nas wszystkich.

Nasi
2015-01-19 13:24:38
Ocena: 3(glosow:7)-+
jakoś uzbierasz te 50 PLN, 2 paczki fajek mniej i zdrowszy będziesz i nam dasz spokój :D

dzamall
2015-01-19 13:25:59
Ocena: 2(glosow:6)-+
zgadzam się bo to jest jedno wielkie koło.

galibardi
2015-01-19 13:57:43
Ocena: 37(glosow:61)-+
Gó-no nie koło, jak nie będą spłacać kredytów to banki klientów zlicytują, co nie wyciągną to resztę sprzedadzą na zewnątrz, żeby odmrozić rezerwy i będą dalej prosperowały. A co do pomysłu dopłat do franka, to chyba ktoś na głowę upadł. Kredyty były zawierane z klientami na oczywistych warunkach. Co mają powiedzieć klienci Amber Gold, oni faktycznie zostali oszukani i nikt ich nie żałuje.

rozpruwacz78
2015-01-20 08:53:34
Ocena: 7(glosow:7)-+
Mi nikt nie pomagał jak NBP windowało stopy procentowe. Płaciłem i tyle. Jak braliście kredyt we frankach pewnie śmialiście się z takich jak ja że biorę w złotówkach, że głupi, że przepłaca. Chcieliście wyr....ać Freda, to teraz Fred wyr...ał was.

Matheson
2015-01-22 21:04:04
Ocena: 2(glosow:2)-+
to rozpruwacz78: Masz racje miałem to samo, nikt się o mnie nie martwił jak WIBOR skakał, miałem wybór PLN albo Frank wybrałem PLN. Frankowicze niech teraz oddadzą to co zaoszczędzili i niech nie płaczą i nie żebrzą... 3 miesiące temu straciłem pracę czy Państwo też mi pomoże spłacić kredyt ? wątpię...
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Karma dla buca
  •  Kilka słów prawdy o potrzebach mężczyzn
  •  Opinia o Jarosławie Kaczyńskim,
  •  Nosił wilk razy kilka...
Cieszmy się z naszych polskich madek, bo te z importu są o kilka klas gorsze, jak widać.
główna
Dodano: 10.06.2018, 13:10:35   przez: byciek2
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 32Skomentuj (43) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0