lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
A może we własna pustą głowę?
główna
Dodano: 03.03.2012, 19:18:14   przez: michasss901
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 1275  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(142)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
biszczu
2012-03-09 10:31:57
Ocena: 21(glosow:39)-+
idiotów znęcających się nad zwierzętami powinno się surowo karać lub robić im takie rzeczy jak oni robią znęcanym zwierzętom

ZM2001
2013-01-30 16:04:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jeste takie prawo… Można bezkarnie strzelić do zwierzęcia , jeżeli nie jest na smyczy lub na nieogrodzonym terenie ( nawet jeżeli ten teren należy do właściciela).

kurt66666
2012-03-30 23:49:55
Ocena: 1(glosow:1)-+
przykra prawda z ktora nie mozemy sie pogodzic. trzeba z tym walczyc. jawet ie wiecie jak ja piszczałem jak miałem sruta w tyłku bo kolega sie nudził. ale zapłacił za to :)

Achilles90
2012-03-17 18:08:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
jak mnie bezpańskie psydenerwoją to także ida na odstrzał ale nie z wiatrówki tylko z myśliwskiej :)

madziadominik
2012-03-17 00:24:39
Ocena: 1(glosow:3)-+
macie racje ale nie wiadomo co tak naprawde kot zrobił? mojej mamie kot sika pod drzwi i śmierdzi strasznie i co nic nie zrobi , moze sra komuś na wycieraczkę albo coś w tym stylu to chciał go przestraszyć ale nie wyszło ale tak sie nie robi, choć ja szczerze nie lubie kotów są tępe :)

Kropcia1987
2012-03-12 21:21:27
Ocena: 8(glosow:8)-+
Zgadzam się z komentarzem "biszczu" takich idiotów to powinno spotykać to samo co oni zrobili biednemu zwierzęciu;/ Mam nadzieje ,że kotek wyzdrowieje...

Corbin
2012-03-10 20:25:11
Ocena: 12(glosow:12)-+
A może by tak z takich typów zedrzeć skórę i wsadzić do beczki z solą. :) Powyrywać paznokcie, przewiercić kolana i łokcie. :D

Black_Chocolate
2012-03-11 15:00:50
Ocena: 2(glosow:2)-+
Aż mnie wszystko zaczęło boleć x d Ale się zgadzam z Twoją wypowiedzią..

Corbin
2012-03-11 19:21:06
Ocena: 2(glosow:8)-+
Nie przesadzaj, zawsze można jeszcze przekłuć źrenice i zalać wodą utlenioną.

mymek39
2012-03-10 17:45:38
Ocena: 2(glosow:2)-+
aby same nie zostały skrzywdzone, chociażby przez takie dzieci, które uczą kotka latać:)

Kiara92
2012-03-10 15:59:22
Ocena: -5(glosow:19)-+
A więc tak. Jako osoba, która siedzi w temacie odnośnie kotów, należą się dwa wyjaśnienia. Jedno: właścicielka kota zrobiła największą zbrodnię na naturze, wypuszczając kota samopas. NIE WOLNO tego robić, tak samo jak nie można pozwalać psom srac do piaskownic. Koty to drapieżnicy, mordują więc

Kiara92
2012-03-10 16:01:30
Ocena: -7(glosow:15)-+
wszystkie zwierzaki w zasięgu wzroku: nie tylko wymieniane szczury i myszy, ale też króliki, wróble, ryjówki, sikorki, gołębie, w wielu miastach, a nawet na kontynentach (Australia) odpowiedzialne są za totalną degenerację fauny. Kota można wyprowadzac tylko pod nadzorem. Dlaczego koty spadają z

Kiara92
2012-03-10 16:03:17
Ocena: -4(glosow:18)-+
dachów? Bo polują na ptaki! Nie dlatego, że się poślizgnęły! Tak więc do wszystkich "znachorów" z dyplomami z zakresu zachowań kotów: koty nie mogą być wypuszczane bez opieki. Wszędzie wlezą, wdrapią się, dopadną każde zwierzę i tyle. Drugie wyjaśnienie: w Polsce prawo odnośnie maltretowania zwierzą

Kiara92
2012-03-10 16:05:13
Ocena: 6(glosow:18)-+
jest tak skonstruowane, że ten bandyta, co to strzelał do kociska zamiast zgłosić sprawę właścicielce (chociaż ta pewnie by go zbyła), dostanie co najwyżej 20zł grzywny, co jest dla mnie chore. Jakby w Polsce znajdowała się organizacja na miano SPCA, ten drań dostałby nawet 5 lat więzienia. Dziś kot

Kiara92
2012-03-10 16:06:53
Ocena: 1(glosow:15)-+
jutro ludzie...? Przemoc należy w przykładny sposób tępić, a nie jeszcze jej klaskać. Ale cóż. Nasz kraj, mimo 2012 roku, miejscami niczym nie różni się od prymitywnych kultur z czasów, gdy człowiek bawił się patykami. Politycy wolą jeździć limuzynami. Ps tak minusujcie mnie, znachorzy. W ońcu wieci

Kiara92
2012-03-10 16:08:02
Ocena: -9(glosow:13)-+
w koncu wiecie więcej od przyszłego weterynarza. Znawcy od wszystkiego.

wankawstanka
2012-03-10 17:11:20
Ocena: 0(glosow:10)-+
Kota nie można wypuszczać samopas buhahahahah może mam jeszcze mu kaganiec ubrać ? xD wielka znawczyni od siedmiu boleści

Kiara92
2012-03-10 17:19:04
Ocena: -3(glosow:11)-+
Dziękuję za opinię, znachorze. Jak ja za to Kocham Polaków: gówno wie, a kłóci się jak głupi :P Ten kaganiec to sobie na twarz załóż, skoro już koniecznie o nim wspominasz.

mymek39
2012-03-10 17:27:20
Ocena: 6(glosow:10)-+
Dziwne, bo według mnie przyszły weterynarz powinien kochać zwierzęta, a z tych wypowiedzi wyczuwa się ewidentną niechęć do kotów!(chyba, że to tylko ja tak to odbieram)Choć zgadzam się, że odpowiedzialny właściciel nie powinien zostawić zwierzęcia bez opieki nie tylko dlatego, że innym może zrobić k

mymek39
2012-03-10 17:29:16
Ocena: 4(glosow:8)-+
krzywdę, ale również ze względu na czyhające na niego niebezpieczeństwa ze strony ludzi jak i innych zwierząt.Odnośnie tego, że koty atakują króliki, wróble, ryjówki, itd. no cóż takie są prawa natury, taki łańcuch pokarmowy:)

Kiara92
2012-03-10 17:36:40
Ocena: 2(glosow:10)-+
A łańcuch troficzny to osobna bajka. I nie wyrażam niechęci, ile raczej obiektywną opinię. Niestety, niektórzy posiadacze zwierząt nie wiedzą jak należy zajmować się czworonogiem. Chociażby właściciele wielu psów pozwalają im robić na trawniki w parkach i chodniki, zapominając, że to należy posprzą

Kiara92
2012-03-10 17:39:05
Ocena: 1(glosow:9)-+
posprzątać... Nie każdy ma ochotę wdeptywać w miny :( Tak samo jak nie rozumiem ludzi, ktorzy kupują małe zwierzątka małoletnim dzieciom. Spotkałam się raz z kobietą, która ze śmiechem przyznała u weterynarza, że "jej córeczka uczy kotka latać". Dodając, że wyrzuciła go przez okno oO Kociątko.

Kiara92
2012-03-10 17:40:58
Ocena: 6(glosow:12)-+
Bo prawda jest taka, że to nie zwierzaki sieją zagrożenie i zamęt, ale ludzie i ich chore wywody... I stąd powyższa sytuacja. Kobieta nie zadbała o bezpieczeństwo Bogu ducha winnego kota, a psychol z bronią szaleje. Policja oczywiście nic nie wie.

mymek39
2012-03-10 17:43:45
Ocena: 4(glosow:4)-+
To fakt, największa głupotą jest kupowania zwierzątka małym dzieciom od wpływem chwilowego kaprysu, a potem takie zwierzęta lądują jako bezdomne gdzieś w rowach:) Sama mam psa i kota w domu, ale nigdy nie wychodzą na dwór bez nadzoru mojego czy męża, bo nie chciałabym aby komuś narobiły szkód, ale i

mymek39
2012-03-10 17:47:18
Ocena: 4(glosow:4)-+
aby same nie zostały skrzywdzone, chociażby przez takie dzieci, które uczą kotka latać:) Odpowiedz

mymek39
2012-03-10 17:48:14
Ocena: 0(glosow:4)-+
to ostatnie słowo "odpowiedz" to przez przypadek:)

Kiara92
2012-03-10 18:02:19
Ocena: 2(glosow:4)-+
Spoksik ;) Cieszę, że doszłyśmy do porozumienia w tak kulturalny sposób. Takich inteligentnych i przyjemnych w rozmowie ludzi brakuje na tym portalu, niestety... Większość to dzieci, a tu miła odmiana:) Pozdrawiam ;)

Kiara92
2012-03-10 18:04:20
Ocena: 3(glosow:5)-+
Dzieci w odniesieniu do małolatów, bo czasem dzieci wiekiem są bardziej dorosłe, on niektórych pełnoletnich, oczywiście ^^'

Kiara92
2012-03-10 18:05:25
Ocena: 4(glosow:6)-+
Małolatów rozumem... rany, czemu nie ma tu możliwości edycji komentarzy :/ Potem takie głupoty wychodzą... =.=

mymek39
2012-03-10 19:10:24
Ocena: 8(glosow:8)-+
no właśnie, brak edycji komentarza sprawia, że różne rzeczy ciekawe wychodzą:) ja również jestem za spokojną rozmową niż za pyskówkami na poziomie gimnazjum:) Pozdrawiam bardzo gorąco:)

poczekalnia777
2012-03-10 21:53:59
Ocena: 1(glosow:1)-+
Popieram w 100%!!! W tej sytuacji winę ponosi tylko człowiek (kot to zwierzę i jego zachowanie można w jakiś sposób zmienić ale nie instynktu); kupuje czy dostaje kotka małego bo jest ładny i bezbronny, a po jakimś czasie dorasta i jest z nim problem, wtedy kotka wyrzuca się za drzwi i kotek zajmuje

poczekalnia777
2012-03-10 22:00:02
Ocena: 1(glosow:1)-+
zajmuje się sam sobą (a dzieje się tak przez lenistwo człowieka i nieznajomość zachowania zwierzęcia które się posiada). Tłumaczenie się że kota nie można upilnować to dziecinna wymówka, brak mózgu i lenistwo właściciela.

Corbin
2012-03-11 21:02:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
W zasadzie dobrze napisałaś, a co do reszty to zanim zaczniecie napie*dalać minusami to zapoznajcie się z całością wypowiedzi.

Corbin
2012-03-11 21:03:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
Kiara92 - dobrze napisałaś, a co do reszty to zanim zaczniecie napie*dalać minusami to zapoznajcie się z całością wypowiedzi.

angi912
2012-03-10 12:10:46
Ocena: -1(glosow:3)-+
ludzie to idioci. moja kota również została postrzelona dwa razy śrutem, na szczęście nic się jej nie stało. -.-

kasumi90
2012-03-10 15:41:16
Ocena: 8(glosow:10)-+
Już dwa razy? Wypuszczaj ją nadal, a za którymś razem może nie wrócić bo kolejny strzał może okazać się śmiertelny. Trudno walczyć z porąbanymi sąsiadami, ale wiedząc że coś takiego się dzieje należy przede wszystkim zadbać o bezpieczeństwo zwierzaka. Kot nie musi wychodzić.

dudzik5008
2012-03-10 09:51:44
Ocena: -2(glosow:2)-+
Dokładnie a od siebie dodam, że nie powinny istnieć takie zakłady jak rzeźnie, gdzie każdego dnia brutalnie giną tysiące bezbronnych i niewinnych zwierząt. Czy to jest konieczne?... Włosy na plecach mi się jeżą na samą myśl, że "ludzie" sami tego chcą i jeszcze za to płacą.

olalady
2012-03-10 08:39:52
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie można szmatą albo kapciem poczęstować? Trzeba od razu z wiatrówki? Pomijając fakt że jeśli to miało miejsce na blokach to KAŻDY ma prawo chodzić po osiedlu. Kot, pies, dzieci, jakieś zbiry i komuś z wiatrówką nic do tego. Jeśli chodzi o prywatną działkę, to czy cywilizowani ludzie tak robią?

q1q2w3e4r
2012-03-10 12:42:06
Ocena: 1(glosow:1)-+
Sorki, nie mam pojęcia, czemu moją odpowiedź wsadziło pod twój post, to było do kogoś innego, którego wypowiedź zniknęła :)

q1q2w3e4r
2012-03-10 09:07:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
A co byś zrobił? Ochlapałbyś go moczem, który byś popuścił ze strachu?

PJ20
2012-03-10 05:45:22
Ocena: 2(glosow:2)-+
Niestety następna historia „ Wielkie łowy myśliwego małokalibrowopneumatycznego”, tylko namierzyć takiego ptaszka i go solą poczęstować w dupsko.

CiociaMrok
2012-03-10 00:11:52
Ocena: 1(glosow:9)-+
płakać mi się chce jak czytam takie rzeczy... i nie rozumiem ludzi którym przeszkadzają biegające swobodnie po osiedlach koty... dzieci też biegają, hałasu i szkód robią nawet więcej niż te nieszczęsne koty, a do nich nikt z wiatrówki nie strzela...

emil150
2012-03-09 23:44:30
Ocena: -4(glosow:4)-+
ja mialem gorzej nie pilnowałem kota po dworze latał wrócił do domu i po chwile zmarł okazało sie że to trutka na szczury zabił bym takiego chama

q1q2w3e4r
2012-03-10 09:05:21
Ocena: 2(glosow:4)-+
Nie wpadłeś na to, że kot zjadł trutkę na SZCZURY, która jest położona aby tępić SZCZURY, i która jest w piwnicy, gdzie są SZCZURY i którą twój KOT zjadł. Ale oczywiście to spisek. Na pewno ludzie dybali na życie twojego kota. Nakręć kolejną wersję PUBLIC ENEMY, z twoim kotem w roli głównej.

DarkSanMaster
2012-03-09 23:07:45
Ocena: -2(glosow:12)-+
Pomijam sam fakt strzelania do zwierzęcia który jest nie namiejscu. Lecz gdyby kota trzymała w domu/mieszkaniu i nie szwedałby się denerwując wszystkich w okół, srając i szczając gdzie popadnie, to problemu by nie było. Błagam was, do domu jej nie wszedł i nie zaczął strzelać.

hamitrail
2012-03-09 22:47:11
Ocena: -7(glosow:17)-+
Takie zachowanie jest kompletnie bezmyślne!! Jak można strzelać do kota z wiatrówki??!! NIE BYŁO GRANATÓW ALBO KARABINU MASZYNOWEGO ŻEBY Z TEJ KUPY FUTRA ZOSTAŁO SITO??!!

q1q2w3e4r
2012-03-09 22:38:24
Ocena: -3(glosow:17)-+
Na moim osiedlu była kiedyś garstka kotów. Na szczęście dzięki "kocim mamą" teraz jest ich jest 20x tyle. Często nawet nie schodzą z chodnika, rzucają się na psy, o rysowaniu samochodów nie mówiąc. Więc bardzo popieram strzelanie z wiatrówki. Użyłbym tylko śrutu wybuchowego, lepszy efekt wizualny.

q1q2w3e4r
2012-03-09 22:39:35
Ocena: -6(glosow:8)-+
* mamom miało być oczywiście :)

kasumi90
2012-03-10 08:35:28
Ocena: 4(glosow:6)-+
Żeby do ciebie ktoś nie postrzelał ze śrutu wybuchowego... Rzucają się na psy - tak jasne... Koty są potrzebne, dzięki nim w domach nie zalęgają się myszy i szczury. Ale przede wszystkim trzeba MĄDRZE im pomagać - dokarmiać w wydzielonych miejscach i przede wszystkim KASTROWAĆ.

q1q2w3e4r
2012-03-10 08:58:56
Ocena: 2(glosow:4)-+
Słuchaj, koci ekspercie... Piszę co widzę. A widzę to, że sąsiad ma zarysowaną maskę samochodową (mam zdjęcie tego cudownego stworzonka na jego aucie, które potem nagle się zerwało, wpadając w poślizg na lakierze ). Poza tym, gdzie ty żyjesz? U mnie administracja przeprowadza regularne deratyzacje..

q1q2w3e4r
2012-03-10 09:01:54
Ocena: 1(glosow:1)-+
... i nigdy w życiu w piwnicy szczura nie widziałem.Było to zarówno, kiedy kotów było bardzo mało, jak i teraz, kiedy jest ich całe mnóstwo. Jeśli ty mieszkasz w chacie, w której kot jest jedynym ratunkiem przez gryzoniami, to szczerze współczuję.

kasumi90
2012-03-10 15:47:34
Ocena: 1(glosow:1)-+
Dla Twojej wiadomości - mieszkam w bloku, deratyzacja tez jest przeprowadzana a moje koty nie są ratunkiem przed szczurami - nie wychodzą, więc nie polują na nie. Ale koty wolnożyjące tak - przecież to ich naturalne pożywienie. Jednak zgodzę się że kotów w niektórych miejsach jest za dużo,

kasumi90
2012-03-10 15:50:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
ale to tylko wina ludzi. Sama mam na osiedlu babcie, które karmią je i udostepniają piwnicę ale żeby wykastrować to już nie pomyślą (np. u mnie są darmowe zabiegi z urzędu miasta), i mnożą się bez końca. A ze szczurami garstka kotów też sobie poradzi więc nie dziwię się że nie widziałeś żadnego.

q1q2w3e4r
2012-03-10 16:43:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tak więc, skoro Twoje koty są u Ciebie w domu, to nie mam żadnej pretensji. Niestety u mnie na osiedlu właściciele małych psów, kiedy wychodzą w nocy, często muszą je brać na ręce, bo nie raz się zdarzyło, że kot rzucił się na małego psa. Często, gdy jadę na rowerze, muszę zjeżdżać z chodnika, żeb

q1q2w3e4r
2012-03-10 16:45:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
żeby nie rozjechać kota, bo zrobiły się takie "wyrafinowane", że już nie schodzą z drogi. Żeby nie było, bardzo lubię koty domowe, ale powybijałbym wszystkie koty, które łażą "luzem" choćby po wszystkich samochodach, a szczególnie po moim. A następnym celem byłyby "kocie mamy".

fliper743
2012-03-09 22:28:02
Ocena: -7(glosow:9)-+
strzelam bo lubie

Staradziffka
2012-03-10 00:50:33
Ocena: 5(glosow:13)-+
To strzel sobie z patelni w łeb. Tak na odświeżenie mózgu.

PaN-PunK
2012-03-09 21:35:12
Ocena: 4(glosow:6)-+
ale ze mnie analfabeta ^^ drugi * xp

PaN-PunK
2012-03-09 21:34:10
Ocena: 1(glosow:5)-+
Ja miałem podobną sytuację... Tylko jeden kot dostał tuż pod okiem (miał farta że go nie stracił) a drogi gdzieś w żebra :(

Stokrotka166
2012-03-09 20:58:09
Ocena: 3(glosow:11)-+
człowiek bez sumienia, powinien do niego ktoś tak strzelać

Alptrm
2012-03-09 20:53:00
Ocena: 0(glosow:20)-+
jakby ci taki sierściuch przychodził i załatwiał się pod dom to też miał ochotę mu wpieprzyć, pilnować je, sprzątać po nich a nie puszczać po osiedlach

margolcia73
2012-03-09 22:01:06
Ocena: 0(glosow:8)-+
to chyba nie wiesz, że kot robi do dołka,który później zakopuje?

DarkSanMaster
2012-03-09 23:15:37
Ocena: 0(glosow:10)-+
@up: no to chyba tylko twój kot tresowany specjalnie w tybetańskim klasztorze tak robi

madziadominik
2012-03-17 00:30:01
Ocena: -1(glosow:1)-+
Masz racje ,dokładnie też bym była wśiekła, masz zwierzaka to go pilnuj masz odpowiedzialność jak pies kogoś pogryzie to zaraz afera a kot sra gdzie popadnie i ptaki łowi , moja koleżanka ma w bloku 2 koty i nie wychodzą poza mieszkanie

Regeneratorka
2012-03-09 20:47:49
Ocena: -1(glosow:7)-+
ma racje, tylko za zbyt delikatnie wyraziła swoje emocje ;P

Ryniu929
2012-03-09 20:45:19
Ocena: -10(glosow:22)-+
nie popieram strzelania do zwierzat, ludzi, ale jednym wyjatkiem jest KOT!

poczekalnia777
2012-03-09 20:24:32
Ocena: -2(glosow:20)-+
Mam 2 koty a jak dostają żarcie to jest nagle 10 i to jest wku... Jak by każdy pilnował i odpowiadał za swoje zwierzęta to by nie było takich sytuacji. A teraz pretensje bo kotek śrutem dostał ( nie popieram są inne sposoby bardziej konwencionalne) trzeba było go pilnować, jak się chciało kotka!!!

Kiara92
2012-03-10 15:52:20
Ocena: 1(glosow:1)-+
Zgadzam się z Tobą. Kotów się nie wypuszcza, bo nie dość, że niszczą ludzkie mienie to tępą wszystkie zwierzęta w okolicy. Dobrym przykładem jest Australia - tam wypuszczane koty doprowadziły do wyginięcia wielu gatunków zwierząt.

iquitosguayau
2012-03-09 20:23:14
Ocena: 11(glosow:19)-+
W mojego psa też strzelano, na moim podwórku w nocy. Tak go ktoś podziurawił, że męczył się dobrych kilka godzin, zanim zdechł, weterynarz nic nie mógł zrobić. To jest chore, jak brutalni robią się ludzie, gdy poczują się silni przez byle pukawkę w ręku.

Ryniu929
2012-03-09 19:46:30
Ocena: -16(glosow:40)-+
Koty to najwieksze scierwo jakie chodzi po ziemi i bardzo dobrze! strzelajcie do nich!

rusofilII
2012-03-09 21:12:49
Ocena: 5(glosow:17)-+
Dobra, przestań pisać o sobie, nie chcemy czytać tego, jak obrażasz samego siebie. PS. Przez przypadek napisałeś "koty", a miało być "ja".

blublah
2012-03-09 21:34:12
Ocena: 0(glosow:10)-+
Ryniu929: Właśnie okazałeś się gorszym "ścierwem" niż kot. Brawo.

arlettawagin
2012-03-10 09:38:00
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ryniu - jesteś totalnym idiotą!

italiana81
2012-03-13 09:38:25
Ocena: 0(glosow:2)-+
cos mi sie wydaje ze ty jestes wiekszy...

maciek260375
2012-03-09 19:35:44
Ocena: -3(glosow:21)-+
Właścicielowi śrutu postrzelałbym w nogi.Skakałby jak kangur

szminka111
2012-03-09 19:32:46
Ocena: 3(glosow:21)-+
Ten list to nie wiocha. Wiocha to ten kretyn co strzelił do kota!

filoo
2012-03-09 18:38:35
Ocena: -3(glosow:15)-+
Ja mam sąsiada który dla zabawy strzela z wiatrówki do moich kotów Żal mi go po prostu chory człowiek

Ktosikosik
2012-03-09 18:52:44
Ocena: 5(glosow:19)-+
Też strzel do niego dla zabawy. Ewentualnie zrzuć z okna ^^

kasumi90
2012-03-10 08:39:44
Ocena: 1(glosow:3)-+
Oczywiście że chory, ale ja wiedząc że mam takiego sąsiada nie wypuszczałabym już swoich kotów. Kot wcale nie musi wychodzić, na początku może być trudne zamykanie kota który jest przyzwyczajony do wychodzenia ale liczy się przecież jego bezpieczeństwo.

byczq18
2012-03-09 17:53:24
Ocena: -13(glosow:27)-+
też bym strzelał do takich gdyby mi pies szczekał w domu cały czas, gdyby kot miałczał na klatce cały czas ;|

GhostRider24
2012-03-09 16:39:46
Ocena: 2(glosow:20)-+
jestem ciekaw jak by sie czuł jak bym mu kilka srótów w dupę władował sadysta zasrany

blublah
2012-03-09 16:28:56
Ocena: -1(glosow:13)-+
Nie wiocha, tylko idiotyzm w czystej postaci. Nóż się otwiera na takich.

Ktosikosik
2012-03-09 18:53:39
Ocena: 1(glosow:13)-+
Kurde, ale żeby od razu strzelać do zwierzęcia które nikomu nie zawiniło? Nie lepiej może pójsc i pogadać z włascicielem? Idiota.

rusofilII
2012-03-09 21:11:13
Ocena: 6(glosow:18)-+
Ciekawe, co by było, gdyby ktoś strzelał do twojej idiotycznej osoby tylko dlatego, że wkurzasz. Wkurzasz tu ludzi swoim durnym komentarzem (reszta twoich wypocin też pewnie równie durna), więc co, możemy do ciebie strzelać?

n4xt
2012-03-09 16:07:12
Ocena: 4(glosow:32)-+
Ta kur*a inna sprawa jak taka 'kicia' jest puszczana z domu na 23h na dobre i sie puszcza pod oknami innych albo co lepsze to kocur ktory np twojego kota wali..nie strzelilbys?strzelilbym i to chetnie..bo to nie sa wlasciciele tylko idioci..masz kota?kastruj albo pilnuj!

rusofilII
2012-03-09 21:09:54
Ocena: -1(glosow:17)-+
Kastruj albo pilnuj? Powiedziałabym to o tobie, twoim rodzicom za te bzdury, które wygadujesz w necie.

kasumi90
2012-03-10 08:42:37
Ocena: 0(glosow:2)-+
Zgadzam się że koty należy pilnować i kastrować, ale nie znaczy to że trzeba do nich strzelać. Należy uświadamiać właścicieli, że kastracja jest lepszym wyjściem. Koty rozmnażają się w postępie geometrycznym, wiele z nich ginie lub ląduje w schroniskach ale i tak jest ich za dużo by wszystkim znaleź

kasumi90
2012-03-10 08:48:25
Ocena: 0(glosow:2)-+
...znaleźć dobre i odpowiedzialne domy. Kastracja także sprawia że kot jest spokojniejszy, nie włóczy się i nie choruje na ropomacicze lub nowotwory sutka czy narządów płciowych. Kot po kastracji nie czuje się gorszy że coś mu ubyło czy nie może się rozmnażać. Ale jak widać niektórzy mają błędne

kasumi90
2012-03-10 08:50:55
Ocena: 2(glosow:2)-+
...zdanie na ten temat - nie wykastrują bo to złe, bo wbrew naturze, bo męska solidarność, bo kotka raz musi mieć młode (co jest nieprawdą). Trzeba uświadamiać, uświadamiać i jeszcze raz uświadamiać ale pewnie trochę potrwa zanim się mentalność zmieni.

konopekbdg
2012-03-09 15:24:14
Ocena: -2(glosow:24)-+
DO KOMORY GAZOWEJ Z TAKIMI LUDŹMI !

rokiowca
2012-03-09 15:11:21
Ocena: 3(glosow:13)-+
Kot mojego kuzyna tak właśnie zakończył żywot. :(

golota147
2012-03-09 15:02:20
Ocena: 1(glosow:17)-+
wsadzmy mu w dupe ak47 lub inna bron z duzym odrzutem i pokazmy mu co to znaczy full auto

Staradziffka
2012-03-09 14:53:43
Ocena: 10(glosow:32)-+
Sama do takiego postrzelałabym z wiatrówki.

Darcy
2012-03-09 18:42:04
Ocena: 6(glosow:12)-+
Ja też i odczuwałbym z tego wielką satysfakcję. Oczywiście mowa o tym kolesiu, nie o kocie.

fearsometickler
2012-03-09 20:39:29
Ocena: 4(glosow:8)-+
Ale śrutu szkoda dla takiej mendy. Gruboziarnista sól powinna dać radę

blackdeeevil
2012-03-09 14:43:20
Ocena: 3(glosow:13)-+
ustawił bym go na strzelnicy i strzelałbym mu w dupę ale nie z wiatrówki tylko z ak47

bukaaloa
2012-03-09 13:56:25
Ocena: 4(glosow:24)-+
aa i ludzie którzy twierdzą "zamknij kota w domu" są takimi samymi popaprańcami jak ten co strzelał. kot musi sie wychodzić, na łańcuch swoich nie zapnę, nie znęcam się nad nimi

kasumi90
2012-03-10 08:54:47
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie zgodzę się. Nie każdy kot musi wychodzić, wiele z nich dobrze czuje się w domu/mieszkaniu. Kot to nie człowiek. A ważniejsze jest bezpieczeństwo zwierzaka. Moje nie wychodzą i nigdy nie były z tego powodu smutne.

kasumi90
2012-03-10 08:55:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
Wychodzenie jest ok, jeśli mieszka się na totalnym zadupiu, bez ruchliwej drogi i sąsiadów-popaprańców z groźnymi psami w okolicy.

Kiara92
2012-03-10 15:55:44
Ocena: 0(glosow:2)-+
Sam jesteś popaprańcem. Słyszałeś o czymś takim jak lis, łasica? Te zwierzęta zabijają dla frajdy. Kot na tej liście też jest. Jak chce się kota, trzeba co nieco wiedzieć o jego instynkcie mordercy, nieuku.

bukaaloa
2012-03-10 18:46:58
Ocena: -1(glosow:1)-+
Kiara92 po pierwsze jestem płci żeńskiej, nie życzę sobie ublizania to po drugie. masz kota ? jak go "wyprowadzasz" na spacery ? jeśli nie masz i nie wiesz to nieukiem jesteś Ty. i właśnie kociej natury nie zmienimy gdyby nie one żyła byś otoczona myszami

bukaaloa
2012-03-09 13:53:53
Ocena: 3(glosow:15)-+
niektórzy mylą kupę kocią z psią -,- koty są "czystsze" pod tym wzgledem od psów, że robia to w piasku (jest miękko) potem zagrzebując, jeśli masz problem bo kotek narobił Ci do piaskownicy dzieciaka to ją zakryj, nie tylko przed kotami, ale innymi zwierzętami.

Dziad00
2012-03-09 13:31:53
Ocena: -20(glosow:42)-+
to na przyszłość trzymaj tego kota w domu, a nie szwęda się po obcych podwórkach

rusofilII
2012-03-09 13:43:43
Ocena: 9(glosow:39)-+
Jakiś walnięty jesteś. Kota cały czas w domu? Widać, że nigdy nie miałeś do czynienia z jakimikolwiek zwierzętami. Koty chadzają własnymi ścieżkami i ciężko utrzymać je w domu. Idź na dwór, wywietrz się zamiast pisać bzdury.

moxie
2012-03-09 14:26:35
Ocena: 4(glosow:22)-+
Tobie pewnie przelatujące nad 'Twoim' niebem ptaki też przeszkadzają

sautos38
2012-03-09 14:29:06
Ocena: 7(glosow:23)-+
gdyby nie te koty to szczury i myszy be cie żywcem zeżarły idioto

manga231
2012-03-09 19:49:36
Ocena: 3(glosow:11)-+
Rusofil, nieczęsto mi się to zdarza, ale muszę przyznać Ci rację. Psa możesz wyprowadzić na smyczy, kota teoretycznie też, ale dla mnie to jest straszny widok widzieć kota z obrożą na smyczy.

blublah
2012-03-09 21:16:07
Ocena: 1(glosow:5)-+
Trzymanie kota w domu przez cały czas to największa krzywda, jaką można mu zrobić (no, pomijając stosowanie śrutu przeciwko niemu, itp. działania). Zresztą, sama mając kota wiem, że nie byłoby to nawet takie proste.

Dziad00
2012-03-10 00:08:36
Ocena: -1(glosow:5)-+
jak nie masz warunków do trzymania zwierzęcia to go nie kupuj. Mam psa i duże podwórko po którym biega, jak wypuszczasz swoje zwierzę, że biega po cudzym terenie to się nie dziw że ma w sobie śrut

moxie
2012-03-10 00:59:19
Ocena: -1(glosow:3)-+
Ty chyba nie do końca wiesz o czym mówisz. Ma kota w klatce trzymać? Porównanie z psem jest zupełnie nieadekwatne. Pies nie przeskoczy przez każdy płot. Ty strzelasz do każdego napotkanego zwierzaka,który znajdzie się na Twoim terytorium?

kasumi90
2012-03-10 15:59:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
link mi się nie załączył: htt p:/ /zwierzak-w-domu.info/index.php?option=com_content&task=view&id=60&Itemid=8 5

mymek39
2012-03-09 13:08:34
Ocena: 4(glosow:26)-+
Wszelkie złe zachowania zwierząt nie są winą tych zwierząt a ich właścicieli, więc śrutem to powinien dostać właściciel, jeśli nie umie się w odpowiedni sposób zająć się zwierzakiem. Zwierzę nie jest niczemu winne, winni są ludzie

sautos38
2012-03-09 14:35:11
Ocena: 5(glosow:13)-+
zastanów sie co piszesz u mnie dwaj debile z bloku na przeciwko strzelali do kotnej kocicy wylegującej sie na balkonie

imperator2012
2012-03-09 12:40:47
Ocena: -13(glosow:25)-+
żule i czarni też srają i szczają gdzie popadnie ! czemu do nich nie strzelać ?

klisza08
2012-03-09 12:43:08
Ocena: 16(glosow:20)-+
odczep sie od zuli i wreszcie posprzataj swoj pokoj....

damien_omen
2012-03-09 12:30:50
Ocena: -8(glosow:26)-+
Idiota, ale właściciel kota nie lepszy. Jak się ma zwierzaka to nie puszcza się go samopas !

moxie
2012-03-09 12:51:51
Ocena: 11(glosow:27)-+
Ja zawsze swojego kota trzymam na smyczy i w kagańcu, a kiedy wypuszczam go na ogród, wcześniej tłumaczę mu,że do sąsiada iść nie wolno bo skończy jak w 'Samych swoich'. Jak trochę podrośnie, kupię mu uprząż dla konie i będzie mi mógł trawniki kosić.

starysatyr
2012-03-09 13:28:54
Ocena: 8(glosow:14)-+
a niby czemu sie kota nie puszcza? pogryzie cię?

moxie
2012-03-09 13:34:54
Ocena: 15(glosow:25)-+
Kot ma taką naturę,że i tak pójdzie gdzie chce. I jakoś nie widzę powodów,żeby do nich strzelać choćby z pistoletu na kapiszony.

rusofilII
2012-03-09 13:44:56
Ocena: 9(glosow:21)-+
Ciebie też nie powinno puszczać się samopas do Internetu, bo sam nie rozumiesz tego co piszesz. O ile psa nauczysz chodzić po podwórku tam gdzie mu każesz, kot to stworzenie, które samo sobie wybiera drogi. I nikomu nie przeszkadza, chyba że trafi na jakiegoś debila.

sautos38
2012-03-09 14:31:05
Ocena: 8(glosow:10)-+
własnie moxi koty łaza własnymi drogami

moxie
2012-03-09 14:33:04
Ocena: 8(glosow:14)-+
Wiem. Mojego kota mogę sto razy z łózka zganiać a on i tak znajdzie sposób-jak będzie trzeba to pewnie i z sufitu zaatakuje.

sautos38
2012-03-09 14:36:06
Ocena: 7(glosow:9)-+
widzisz ja mam dwa

Liliet
2012-03-09 12:08:17
Ocena: 8(glosow:22)-+
Nie rozumiej stwierdzenia, że dobrze zrobił, bo koty srają i szczą gdzie popadnie. No jasne, to pochwamy też tego kolesia co strzelał do dzieci bo darły mu morde pod oknem, bo miał prawo, bo to było na jego terenie?

Liliet
2012-03-09 12:08:49
Ocena: -1(glosow:7)-+
Nie rozumiem *

chesus
2012-03-09 11:30:17
Ocena: -3(glosow:9)-+
Moze chcial zezrec tego kota moze to jakis skosnooki? nikt o tym nie pomyslal zle trafil kot mu zje..bal i nie zdazyl go zlapac!!! nagle sie odzywacie o znecaniu sie a idz jedno z 2 i zobacz jak sie swinie w masarni zabija albo krowy na wasze miesa co moze zadne miesa nie zarlo nigdy? Pomyśl potem..

rusofil
2012-03-09 11:23:34
Ocena: 8(glosow:28)-+
Do takich idiotów powinno się strzelać. A potem lecą twierdzenia, że ludzie inteligentniejsi niż inne zwierzęta. Ludzie to najgorsze potwory na tej planecie od czasów jej powstania i to jest bezdyskusyjne. Tak kretynowi uszkodzić kręgosłup i jeszcze kazać mu płacić karę...

miszcz82
2012-03-09 11:19:30
Ocena: 3(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

edwin
2012-03-09 10:42:17
Ocena: -2(glosow:40)-+
pomysł na strzelanie jest nieludzki, ale prawda jest taka, że jak kot szczy i sra wszedzie gdzie popadnie i jest bez opieki, to ktos za to powinien tez odpowiadać.

karolbc
2012-03-09 11:31:13
Ocena: -4(glosow:32)-+
Zminusowali na pewno popaprańcy, którzy myślą, że im zwierzętom wszystko wolno. Niestety większość ludzi, którzy tak są zafascynowani zwierzętami, to osoby niepoważne, z którymi nie można się dogadać... Masz rację !

Liliet
2012-03-09 12:05:32
Ocena: 1(glosow:15)-+
"karolbc" Popapraniec to chyba ty jesteś, taki typ ludzi o którym mówisz, to nie ludzie zafascynowanii zwierzetami, tylko debile, a tacy to zarówno nie umieją się zająć zwierzakiem, czy też swoim dzieckiem, nie mówiąc już o tym jaki oni sami wybitny poziom reprezentują.

edwin
2012-03-09 12:40:04
Ocena: -5(glosow:11)-+
karol bc dzieki za poparcie, ale to prawda w wiekszosci co mowisz ty i liliet - czlowieka to by zatłukli kijem za nic, a na kota na masce twojego auta nie wolno nawet krzyknąc bo mu sie krzywda dzieje, nie mowiac juz o psim laniu na koła, rysach na lakierze,

edwin
2012-03-09 12:41:17
Ocena: -3(glosow:11)-+
osranych chodnikach, usychających drzewkach, kupskach na trawinikach i ciągłym ujadaniu po nocach. Włascicielu! pilnuj swego psa ALBO IDŹ Z NIM SRAĆ PRZED WŁASNY DOM.Smutne ale prawdziwe.

OnaJestSzalona8
2012-03-09 13:34:12
Ocena: 4(glosow:12)-+
o ja je....... To, że kotek ci zrobił siusiu na trawniczek, księżniczko, to nie powód, żeby do niego strzelać! Kot też czuje ból! A jak szturchałeś kolegów w szkole, to też należał ci się strzał w du*ę? P...... jak potłuczony

edwin
2012-03-09 13:41:40
Ocena: 0(glosow:4)-+
do mnie to było? toż przeczytaj moj 1 wpis...

karolbc
2012-03-11 21:33:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
OnaJestSzalona8 o takich ludziach jak ona właśnie mówiłem. Mój teren to moja prywatna przestrzeń, ja muszę o nią dbać, ja muszę płacić niemałe pieniądze, za rośliny ozdobne i nie mam zamiaru jeździć po gównach kosiarką. Tak zależy Ci na losie zwierzęcia - zajmuj się nim !

kermitzaba87
2012-03-09 10:34:25
Ocena: -5(glosow:37)-+
A powiedzcie mi gdzie był ten kot? Może srał sąsiadowi na trawnik jak codzień i sąsiad się wku*wił wkońcu. Jak się ma zwierzaka to się nim opiekuje bo skoro dostał ze śruta to na pewno nie był u siebie. Sam męczę się z kotami srającymi mi na trawnik na działce, śrut to przesada ale pogonić trzeba...

Seferia102
2012-03-09 11:22:35
Ocena: -13(glosow:13)-+
W takim wypadku idzie się pogadać z właścicielem ale z drugiej strony kot nie pies chodzi swoimi ścieżkami.zamiast strzelać do kota powinien kupić psa i problem z głowy.

blublah
2012-03-09 16:32:53
Ocena: 2(glosow:2)-+
@ Seferia102: No nie wiem, czy jakiś sąsiad będzie taki chętny wydawać pieniądze na psa tylko ze względu na czyjegoś kota..

kermitzaba87
2012-03-10 11:41:21
Ocena: 3(glosow:3)-+
no ja mam sąsiada za płotem (ogródki działkowe) ,który ma kilkanaście kotów to jak mam sobie z nimi dać radę? Właściciel to żul i pijak więc jak tu się z nim dogadać? Wale kamieniami jak widze kota i tyle, zresztą już od pół roku składam zawiadomienia na straż miejską ale mało skutecznie... polska..

biszczu
2012-03-09 10:31:57
Ocena: 21(glosow:39)-+
idiotów znęcających się nad zwierzętami powinno się surowo karać lub robić im takie rzeczy jak oni robią znęcanym zwierzętom

italiana81
2012-03-09 10:29:59
Ocena: -12(glosow:14)-+
A I TWOJ OPIS TO PRZEJAW KRETYNIZMU jak mozna bys takim skur....

italiana81
2012-03-09 10:28:40
Ocena: 4(glosow:28)-+
takiemu debilowi obciela bym jaja i posypala sola a wlody na d... podpalila wtedy mial by zabawe jeb... sadysta(mowie o tym ktory strzelal,autora popieram w 100%)
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Brawo dla tego ptaka
  •  Czapki z głów! Bardzo mądra i szczera mowa.
  •  Nerwy i strach sprawiły, że Jaki
  •  To katotalib. Czy spodziewaliśmy się czegoś innego?
Koleś na Brudstocku tarza się w śmieciach, na które wszyscy leją.
główna
Dodano: 08.08.2018, 13:05:05   przez: torna
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 30Skomentuj (74) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0