lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Zapomniał zapłacić za Samsunga S6 Edge i Samsunga A5.
główna
Dodano: 2016-03-20, 17:35:52   przez: benek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 149  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(32)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Ejkum-Kejkum
2016-03-21 19:47:17
Ocena: 17(glosow:17)-+
Teraz na każdym kroku są kamery i gościu z takim pieprzem się nie ukryje. Powinien teraz bezzwłocznie zgłosić się do najbliższej jednostki policji i oznajmić, że w chwili popełnienia tego czynu opętał go szatan lub miał "pomroczność jasną" (jak Wałęsowicz swego czasu).

Myrolq1
2018-03-08 12:06:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ryj Ukrainca

maxlingua
2017-08-08 17:22:55
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ma nadzieję, ze szybko znajdą gnoja.

jasio740
2016-03-22 09:04:25
Ocena: 3(glosow:3)-+
To dziad, łapy takiemu poucinać ...

buczo108
2017-08-24 12:39:55
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jak w Brazylii - na ulicy na oczach ludzi, tanio i skutecznie. W dodatku nie angażując w to organy ścigania dają im szanase na wykrywanie poważniejszych zbrodni oraz przestępstw.

donmateo24
2016-03-22 07:02:33
Ocena: 3(glosow:7)-+
Widzę, że dużo cebulactwa na portalu. Więcej wrażliwości dla firmy/sprzedawcy. Skur****ństwo w czystej postaci, a Wy że policja się ma tym zająć? Takie z Was wieśniaki, że nawet jakbyście znali i nie lubili tego złodzieja, to nie podalibyście tego gościa z czystej złośliwości. I nie wierzcie w namierzenie telefonu. Musiałaby być specjalna aplikacja i niestety są serwisy gsm, które zmieniają imei, mają fachowy sprzęt, jak nie będą w stanie zmienić to telefon idzie na części. Dobrze, że na A5 i Edge numer imei jest na obudowie i próba zacierania imei będzie bardzo widoczna.

tomlex222
2016-03-22 06:54:02
Ocena: -1(glosow:3)-+
Sam mam s6 edge plus i jakoś nie widzę problemu telefon można zdalnie namierzyć i zablokować w 5 min mając dostęp do neta już nie mówiąc o tym że producent po nr imei może tak samo go zablokować wartość nowego s6 edge to jakieś 2 tys do tego to a5 więc policja bez problemu zajmie się tematem

atony
2016-03-22 01:20:11
Ocena: 4(glosow:4)-+
na co mu aż dwa telefony,przecież będzie miał duże opłaty

kubars6
2016-03-21 22:35:00
Ocena: 1(glosow:3)-+
ja go znam

tomisz1988
2016-03-21 23:02:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Ejkum-Kejkum
2016-03-21 19:47:17
Ocena: 17(glosow:17)-+
Teraz na każdym kroku są kamery i gościu z takim pieprzem się nie ukryje. Powinien teraz bezzwłocznie zgłosić się do najbliższej jednostki policji i oznajmić, że w chwili popełnienia tego czynu opętał go szatan lub miał "pomroczność jasną" (jak Wałęsowicz swego czasu).

domino1977
2016-03-21 19:44:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
A jaki problem zablokować te telefony!

anabarbara
2016-03-21 18:49:59
Ocena: 6(glosow:8)-+
W miescie cudow i zlodziei - jakim jest Czestochowa,moze zdarzyc sie wszystko.Nawet jesli ktos go rozpozna to i tak Policja nic mu nie zrobi,takie mamy zasrane polskie ustawodastwo prawne.

adammmaster
2016-03-21 18:47:11
Ocena: -53(glosow:65)-+
komentarz usunięty przez moderatora

adammaster
2016-03-22 00:09:55
Ocena: -10(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

evangelion
2016-03-22 07:11:27
Ocena: 10(glosow:10)-+
Dzieki takim jak ty swiat zlazl na psy. Wg ciebie to co klatka powinna byc przy ladzie i kazdy kto chce cos obejrzec ma w niej byc zamkniety czy moze caly towar na lancuchu?? Abys wreszcie wyszedl z domu i by ktos ci napier.... w ten pusty leb

qlimax138
2016-03-22 12:13:08
Ocena: -5(glosow:5)-+
I to jest odpowiesz.Frajer nie dopilnowal interesu i szuka jeleni co go wyrecza. POWODZENIA!!!!

endi75
2016-03-22 12:39:02
Ocena: 4(glosow:4)-+
no tyle minusów i? będziesz się brandzlował przy nich? podnieciłeś się?

adammaster
2016-03-22 15:37:21
Ocena: -4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

madeinprl
2016-03-21 18:04:01
Ocena: 9(glosow:15)-+
a czemu Policja sie tym nie zajmuje??

babicz
2016-03-21 21:46:35
Ocena: 5(glosow:11)-+
Policja jest od wypisywania mandatów :@

shellah
2016-03-21 17:52:55
Ocena: 0(glosow:8)-+
Przykre jest to że nawet jak Policja złapie gościa który może się wycwanić i sprzedawca może beknąć za upublicznianie wizerunku bez zgody osoby nagrywanej-takie realia w Polsce.

diabelek71
2016-03-20 23:39:04
Ocena: -20(glosow:28)-+
komentarz usunięty przez moderatora

RzonatyWonsz
2016-03-20 20:31:40
Ocena: 2(glosow:6)-+
w orange w salonie koleś wziął telefon .... i też okazało się ze kradziony.... mały włos kolesia nie posadzili .... a operator się wypiął

tomianek
2016-03-20 20:23:47
Ocena: -2(glosow:4)-+
Jak telefony trafią w ręce fachowca i zmieni im numery imei to już "po ptakach".Jak trafiło na idiotę to właśnie zawija go policja.

AleWiocha33
2016-03-20 19:46:10
Ocena: 7(glosow:7)-+
Daj znać czy wrócił by zapłacić, pozdrawiam.

toma154
2016-03-20 18:52:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
gdzie to jest ?

Rick83
2016-03-20 17:59:02
Ocena: -41(glosow:49)-+
Co mnie obchodzą Twoje telefony. Od łapania złodziei jest Policja. Nie jestem za taką formą zarobku (kradzieży) ale tylko frajer daje dwa telefony naraz klientowi, trzeba było dać 5 i pudełka do tego ośle...

golabeda
2016-03-20 19:23:28
Ocena: 0(glosow:16)-+
rasowy Polaczek z Ciebie. Jad aż tryska!!!

Rick83
2016-03-20 20:45:35
Ocena: -28(glosow:34)-+
Wątpię. Nie mieszkam w Polsce, nie obchodzi mnie ten chory system. U nas na półkach w byle markecie można smartfona właczyc pooglądać. Nie tak jak w Polsce plastikowe atrapy. To tylko o WAS świadczy.

fiorehencerbin
2016-03-21 17:43:32
Ocena: 14(glosow:22)-+
Rick83 Skoro nie mieszkasz w PL to po "uja" się tu wcinasz cebulo? Skoro Tu nie mieszkasz to wała tam wiesz o tym że plastikowe atrapy leżą. Zaproś swojego chłopaka na kawkę, czy coś zrób coś pożytecznego światowy człowieku nie z Polski. Nie powiem co o tobie świadczy, bo nie chcę kopać leżącego, a szczególnie biedaków niedo..baniem mózgowym.

bohun2006
2016-03-21 18:31:56
Ocena: 9(glosow:11)-+
Tez nie mieszkam ,ale skoro u Nas ci nie pasuje taki film,to na sto procent u Was tez kradniesz telefony i boisz sie zeby ktos twojej zakazanej japy nie pokazal,loguj sie u Was i do Nas nie wracaj,bo wstyd dupe wykreca na takich ,wbrew nazwie WIOCHA.PL nie jest dla wiesniakow

pawel1710
2016-03-22 00:37:33
Ocena: 6(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Niewieścia cnota - od teraz robi zakupy tylko
  •  Kler. 800 zł za karteczkę.
  •  Takie luźne przemyślenie
  •  Zanzibar

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.