lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 27.08.2015, 20:12:59   przez: sewenap
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 194  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(44)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
neurotyczny_jan
2015-09-11 17:41:00
Ocena: 6(glosow:6)-+
od wieków wiadomo, że kościół nie lubi konkurencji.

dibo2
2015-09-12 15:06:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
Prawda opisana w testamencie i w biblii !

antony
2015-09-12 09:34:53
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

neurotyczny_jan
2015-09-11 17:41:00
Ocena: 6(glosow:6)-+
od wieków wiadomo, że kościół nie lubi konkurencji.

rav_007
2015-09-11 07:23:12
Ocena: 4(glosow:8)-+
Dlaczego uwazacie ze kosciol, to glos Boga ? Oni sie juz sprzedali lata temu.

homo_sapiens
2015-09-11 00:20:20
Ocena: 3(glosow:7)-+
A ja patrzę na to jeszcze od innej strony. Gdyby Bóg nie akceptował zapłodnienia metodą in-vitro, to metoda by w ogóle nie działała albo dzieci rodziłyby się bez "duszy" albo martwe itp. Skoro metoda działa, a dzieci rodzą się z niej normalne (co już po latach wiadomo), to może oznaczać jedną z kilku rzeczy: że Bóg to akceptuje, albo że Bóg ma to w nosie, albo, że Boga nie ma, albo że Bóg jest czymś zupełnie innym niż twierdzi Biblia i Kościół,... albo że jestem za głupi by ogarnąć to swoim umysłem.

Starbreaker
2015-09-11 08:35:37
Ocena: -1(glosow:3)-+
tu absolutnie nie chodzi o to, czy metoda działa lub nie... To jest kwestia możliwości jakie otwiera. Mam tu na myśli inżynierię genetyczną i taśmową produkcję człowieka np. pod organy do przeszczepu (idealnie zgodne genetycznie, każdy kto jest przy kasie chętnie kupi sobie nową wątrobę). Kolejny problem moralny to to, że możemy dowolnie manipulować cechami dzieci poczętych tą metodą.

Starbreaker
2015-09-11 08:40:33
Ocena: 1(glosow:1)-+
Na pewnym etapie może się okazać, że ludzie będą woleli in-vitro od "naturalnych sposobów" ze względu na to, że nie tylko minimalizuje ryzyko niepełnosprawności u dziecka (tu w razie czego robi się aborcję) ale pozwala na dobranie jego cech do czyjegoś widzimisie. Wtedy będziemy mieli populację wysokich zielonookich blondynów (czy cokolwiek będzie akurat w modzie) z zerową różnorodnością genetyczną. A do czego prowadzi brak tej różnorodności? Dlaczego kazirodztwo jest nielegalne?

Starbreaker
2015-09-11 08:47:07
Ocena: -1(glosow:5)-+
Z tego powodu zgadzam się całkowicie z głosem kościoła w tej kwestii. Przy czym nie mam nic przeciwko aborcji i in-vitro. Niech sobie będą legalne. Ludzie którzy będą z tych "dobrodziejstw" korzystali wymrą w ciągu kilku pokoleń i skończy się "lewakowanie". Tak jak dawniej dziesiątkowały nas wojny i choroby tak teraz zrobi to nasza własna głupota.

ann2422
2015-09-12 08:33:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
Homo sapiens mnie nauczono ze oprocz Boga jest ktos jeszcze. Nie wierzysz, poszukaj w necie nt egzorcyzmow Anneliese Michel, na podstawie ktorej nakrecono film egz. emilly rose. Plus poczytaj sobie o Tatianie Bialous, nie wiem czy to prawda, ale zastanawia mnie co bybylo gdyby bylo to prawdą. Dawno temu ktos mi powiedzial - ten kto wierzy ten nie straci, ten kto nie wierzy ten moze wiele stracic.

gekon80
2015-09-10 23:58:18
Ocena: 1(glosow:5)-+
Chyba że to była tylko wymówka dla Józefa typu ,, No co ty Józef, mnie podejrzewasz? Samo jakoś tak wyszło''

KarolKozicky
2015-09-10 22:58:59
Ocena: -2(glosow:6)-+
i znowu nagonka na kosciół w wykonaniu wioskowego idioty sewenapa

jachnyc
2015-09-10 21:52:29
Ocena: -3(glosow:3)-+
No nareszcie jakaś popierdułka sewanpa weszła na główną :)

zabrzeski
2015-09-10 21:02:19
Ocena: 2(glosow:8)-+
Nie chodzi o samo invitro tylko o selekcje zarodkow oraz to ze czesc z nich idzie w smietnik, lodowke i na handel. Dlaczego ktos ma decydowac ktory zarodek ma isc na smietnik a ktory nie? Jezeli sie na to zgodzimy to np za 20 lat wszystkie dzieci ktore beda musialy nosic okulary nie urodza sie albo np beda tylko blondyni. Czy za to naukowcow hitlerowskich kazdy krytykowal? Poczytac , pomyslec a nie klepac no chyba ze wrzutka 'na zamowienie' zeby mieszac ludziom ktorzy sie nie interesuja tematem w glowie.

DkNG
2015-09-11 00:20:49
Ocena: -1(glosow:1)-+
spójrz na to z drugiej strony - mniej dzieci z wrodzonymi wadami genetycznymi, mniej rodzinnych dramatów i nakładów na leczenie i rehabilitacje ludzi, którzy na pewno nie są szczęśliwi w życiu... taki zarodek nie ma świadomości, nie ma tu mowy o zabijaniu i dlaczego miałyby nie być wybierane te zdrowe? To naturalna kolej rzeczy że ludzki umysł w końcu nauczy sie poprawiać błedy natury i udoskonali sam siebie a nie bedzie tworzyć nowe przesądy i pozwalać jedynie przypadkowi decydować o rozwoju

maxicoveri
2015-09-10 20:46:27
Ocena: -2(glosow:6)-+
jak zwykle kościołowi się rozchodzi o to że dziecka z in vitro nie powinno się chrzcić!to nie jest ingerencja Boga tylko człowieka...

bigszu99
2015-09-11 15:42:46
Ocena: 0(glosow:2)-+
A tobie o co się 'rozchodzi'? BTW O chrztach dzieci poczętych metodą in vitro bzdury waść prawisz. Napiszę jeszcze raz żebyś zrozumiał: pier...sz głupoty.

zygabb
2015-09-10 20:19:28
Ocena: 1(glosow:7)-+
To nie było żadne niepokalane poczęcie. Maryja po prostu się puściła, a że miała wybujałą fantazję i dar przekonywania to jakoś poszło i 2000 lat wersja jest aktualna...

coni104
2015-09-10 19:46:17
Ocena: 2(glosow:6)-+
idąc tą myślą to niepokalane poczęcie=in vitro, a maryja= surogatka

bluecont
2015-09-10 19:32:46
Ocena: 0(glosow:8)-+
sewenap ty i ten twój tekst "coś w tym jest" nie znasz innego określenia ? czy edukacja na tym zatrzymała ? nawet nie wiesz co porównujesz. Ale nie martw się przyjdzie że się i tego dowiesz prędzej czy później, ale się dowiesz :)

evender
2015-09-10 21:05:38
Ocena: -3(glosow:5)-+
raczej nie od ciebie , kołtunie

sylwester2712
2015-08-28 15:58:07
Ocena: 0(glosow:4)-+
chodzi o to aby tworzyć 3 embriony na raz a nie 10 , jak stworzą trzy to trzy się wszczepia i żadnego sie nie niszczy jak stworzy się 10 to 3 się wszczepia a siedem się niszczy widzisz różnice , jedyna różnica dla państwa to fakt że będzie drożej a dla rodziców ze może być dłużej

ciara191
2015-09-10 18:26:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dokładnie.

gimemoa
2015-08-28 10:05:26
Ocena: -2(glosow:10)-+
Jezus powstał z in-vitro i taki jest fakt.

jacek.jacek
2015-09-10 20:39:13
Ocena: 0(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

evender
2015-09-10 21:07:45
Ocena: 0(glosow:4)-+
skąd ty , jajacek , wiesz że Józef nie puszczał w kanał ?

jacek.jacek
2015-09-10 21:23:11
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gazetny
2015-08-27 22:17:38
Ocena: 0(glosow:4)-+
Każdy rolnik postępowy sam zapładnia swoje krowy!

kawalrafala
2015-09-10 22:11:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

TempyCh
2015-08-27 21:38:58
Ocena: -2(glosow:16)-+
Matka boska została zapłodniona poprzez ruchanie ducha świętego, swoją drogą jak musiał się czuć Józef, gdy za ścianą Bóg ruchał żonę jego.

kocyk01
2015-08-27 20:46:46
Ocena: -5(glosow:13)-+
sewenap,jesteś jak mały piesek,głośno szczekając dodajesz sobie odwagi.

lodazajeansy
2015-08-27 20:41:06
Ocena: -2(glosow:8)-+
Z tym całym in vitro chodzi o to że ta metoda jest w pewnym sensie negacją tego co zostało napisane w Biblii a także paru dogmatów kościelnych. Dlatego kościół tak walczy, bo okazuje się, że Boga zastępuje człowiek w laboratorium. Niby oficjalnie walczą o nienarodzone dzieci ale prawdy nie powiedzą bo by sobie w stopę strzelili. Jestem ciekaw dlaczego nikt z publicystów nie wziął się za tą sprawę pod tym kątem.

ender011
2015-08-27 20:52:19
Ocena: -6(glosow:20)-+
komentarz usunięty przez moderatora

achaja1
2015-08-27 21:27:10
Ocena: 2(glosow:6)-+
Hmmm, macie temat wart dyskusji, jeden i drugi ma rację. In vitro to zabawa w boga i ingerencja w jego kompetencje a z drugiej strony według kk zabicie życia poczętego.Jeśli nie skoczycie sobie do gardeł to była bym ciekawa przebiegu tej konwersacji.

ender011
2015-08-27 21:48:28
Ocena: 9(glosow:17)-+
komentarz usunięty przez moderatora

lodazajeansy
2015-08-27 21:56:33
Ocena: 2(glosow:4)-+
Niestety taka rozmowa nie ma sensu bo to są tylko moje przypuszczenia nie wiem tak naprawdę co siedzi w głowach hierarchów kościoła katolickiego. Jedno jest pewne, że in vitro kłóci się z podstawowymi naukami kościoła. W Ewangelii Matuesza i Łukasza Jezus został ja wiemy poczęty za sprawą Ducha Świętego w ciele dziewicy. Dar życia pochodził więc bezpośrednio od Boga i tyczy to każdego katolika. Dziś jednak również i człowiek może doprowadzić do sytuacji kiedy dziewica nie tknięta przez mężczyznę zachodzi w ciąże. To człowiek kieruje tak naturą by doszło do zapłodnienia a nie Bóg.

lodazajeansy
2015-08-27 22:06:23
Ocena: 2(glosow:2)-+
Podobna sytuacja miała miejsce już w przeszłości. Dogmat o Niepokalanym Poczęciu Maryi został ogłoszony przez Piusa IX w 1854 roku czyli tuż po śmierci Ernsta von Baer'a który w 1827 chyba odkrył komórkę jajową. Co również utrudniło teologom prace bo według nich kobieta była naczyniem w której za sprawą Bożej Łaski rodzi się życie. Doszło więc w tym momencie do konfliktu nauki z teologiom, nie pierwszego zresztą.

achaja1
2015-08-27 22:28:22
Ocena: 2(glosow:4)-+
Każda rozmowa ma sens. Co siedzi w głowach hierarchów? Powiem CI kasa i władza nad baranami.A te barany to My,

lodazajeansy
2015-08-27 22:58:42
Ocena: 2(glosow:2)-+
ender masz racje ale lobbyści są wszędzie Kościół też ma swoich lobbystów w sejmie. Na in vitro robi sie kase bo to drogi zabieg tylko co w tym zlego za darmo maja to robić?. Kościół też wszystkiego nie robi za darmo. Biskupi mają wątpliwości co do kwestii moralnych nie finansowych, więc co nas obchodzą firmy prywatne?.

sebkop
2015-08-28 00:24:46
Ocena: -1(glosow:5)-+
Od kiedy kościół postępuje zgodnie ze swoimi naukami i prawami?? Dlaczego rodzeństwo i żona Jezusa, też nie są uważani za bogów? Dlaczego chęć posiadania własnego dziecka jest sprzeczne z wolą boga, przecież jakby nie chciał, to by się takie dzieci nie rodziły.

gruzawik
2015-08-28 08:31:34
Ocena: -1(glosow:3)-+
matka natura niszczy 50-75% zarodków, i nikt nie ma pretensji. na tym polega cały myk: kiedyś za byle krzakiem bóg jakiś siedział, a postępy nauki rugują religię.

ferdal
2015-08-27 20:22:54
Ocena: -5(glosow:17)-+
Co więcej jego matka była żoną innego mężczyzny niż ojciec dziecka

zielunahaluna
2015-08-27 20:56:59
Ocena: 2(glosow:8)-+
i zaszła w ciążę nie będąc mężątką

zielunahaluna
2015-08-27 20:21:02
Ocena: -3(glosow:15)-+
A tego nie przewidzieli! Daję plusa.

sebkop
2015-08-28 00:28:55
Ocena: 2(glosow:8)-+
Nie przewidzieli, bo wiara im wystarczy...w to co powie kk, który z wiarą nie ma nic wspólnego, jest przykładem siedmiu grzechów głównych..
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Za karę
  •  Brawo dla tego ptaka
  •  Same quot;komplementy" dla pRezydenta Dudy...
  •  George Carlin, z dedykacją dla Rezydenta @AndrzejDuda
Ile orgazmów w tym autobusie...
główna
Dodano: 13.06.2018, 14:08:40   przez: vashek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 111Skomentuj (30) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0