lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 11.08.2016, 20:47:18   przez: Ratto
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 194  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(39)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
rosen_crantz
2016-08-12 22:01:52
Ocena: 3(glosow:7)-+
adr1000, skoro nóż traktujesz na równi z bronią palną to znaczy, że masz już powszechny dostęp do broni:)

plkwn
2016-08-13 22:11:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
To nie broń zabija. To debile zabijają. Dlatego w Polsce nie będzie powszechnego dostępu do broni. Proste :)

charli8
2016-08-13 18:17:19
Ocena: 1(glosow:1)-+
adr1000, nóż w odległości 10-6 m jeste lepszy i szybszy w użyciu niż broń palna

tomi2000
2016-08-13 04:58:29
Ocena: 0(glosow:8)-+
Ołówki służą do pisania, łyżki do jedzenia, samochody do przemieszczania się, a broń do zabijania. Więc jeśli wszystkiego używać zgodnie z przeznaczeniem to broń wypada najgorzej

m_a_c_i_e_k_85
2016-08-13 11:34:26
Ocena: 0(glosow:4)-+
Jak sama nazwa wskazuje, ,,broń,, służy do obrony. W takim kraju jak Andora jest obowiązek posiadania co najmniej jednej sztuki broni palnej.

tomi2000
2016-08-13 16:41:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jaja sobie robisz? W takim kraju jak Andora? Co to za przykład. Tam nie ma nawet 80tys mieszkańców. Obowiązek jest po to żeby mogli się obronić tak długo zanim książę nie ucieknie do Katalonii.

m_a_c_i_e_k_85
2016-08-13 19:32:46
Ocena: 0(glosow:2)-+
To pomnóż to minipaństwo 450 razy i będziesz miał kraj liczebnością zbliżony do Polski, w którym wszyscy mają obowiązek posiadania broni palnej, a tak na marginesie to kraj z rajem podatkowym.

tomi2000
2016-08-13 23:49:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
Wciąż nie rozumiem analogii. 78 tys możesz kontrolować, a weź tu sprawdź co będą wyprawiać kolesie z bronią na prowincji 38 milionowego kraju, jak tu nawet siekiery strach dać. A że raj podatkowy? So what? Jaki to ma związek z bronią? Że tańsza?

m_a_c_i_e_k_85
2016-08-14 11:07:04
Ocena: 1(glosow:1)-+
No tak, kontrolować... I wszystko jasne Panie Tomi. Widzisz podałem ten przykład Andory jako kraju, który traktuje ludzi jako odpowiedzialnych i nie ma znaczenia czy mieszkańców jest 79tys czy 36mln, ci ludzie dostają na stan co najmniej jedną sztukę broni, 79 tys. Uzbrojonych mieszkańców. Ale oczywiście Ty jesteś odpowiedzialny i uważasz, że inny Polak jest gorszy od mieszkańca Andory i trzeba go traktować jak małe dziecko.

tomi2000
2016-08-14 11:33:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie mówię o kontroli ludzi jako takiej, tylko o kontrolowanie komu wydaje się broń. Procentowo w Polsce i Andorze jest tyle samo psychopatów, ale w liczbach bezwzględnych w kraju tak dużym jak nasz, niekoniecznie konkretnie w Polsce jest ich o 3 rzędy więcej

lis111
2016-08-13 02:35:11
Ocena: 1(glosow:5)-+
A idiota to napisal

Rycerz1990
2016-08-12 22:29:15
Ocena: -1(glosow:5)-+
Wolny dostęp do broni, to nie jest złoty lek na wszystko...

m_a_c_i_e_k_85
2016-08-13 11:49:49
Ocena: 1(glosow:1)-+
Wolny nie znaczy nieodpowiedzialny i bezkarny.

adr1000
2016-08-12 19:17:23
Ocena: 0(glosow:10)-+
czytam was i nie wierze... broń jest zła i .uj ludzie macie noże w domu? no może i nie i chleb kamieniem kroicie nie moja sprawa ale nożem też można krzywdę zrobić, ktoś chce was zaj...ć to i tak was zaj..., cegłą, nożem lub kijem a nawet ręcznie da rade, jak ktoś chce użyć broni to broń zdobędzie i zastrzeli noż kur.. jak jesteś pierdolnięty to zadziabiesz tulipanem a reszta oszołomów będzie klaskać żeś ku.. nie użył broni -_-

kurnachatawiocha
2016-08-12 20:01:08
Ocena: 0(glosow:10)-+
Jeśli nie widzisz różnicy między atakiem za pomocą noża, a za pomocą broni palnej, to nie powinieneś nawet myśleć o posiadaniu tej drugiej.

rosen_crantz
2016-08-12 22:01:52
Ocena: 3(glosow:7)-+
adr1000, skoro nóż traktujesz na równi z bronią palną to znaczy, że masz już powszechny dostęp do broni:)

adr1000
2016-08-13 00:05:37
Ocena: -3(glosow:3)-+
a to przepraszam wybacz masz absolutną rację atak bronią białą skutkujący śmiercią poszkodowanego jest inny niż z użyciem broni palnej... tylko że co delikwent ładniej wygląda w trumnie? jak do niego strzelisz to jakieś efekciarskie fajerwerki lecą?

rosen_crantz
2016-08-13 07:35:10
Ocena: 2(glosow:4)-+
Nie rozumiesz istoty problemu. Zabić można niemal wszystkim. Jak się uprzesz to i kartką papieru możesz podciąć komuś gardło czy ołówkiem zadźgać. Jednak broń jest nieporównywalnie bardziej niebezpieczna. Jeśli uznamy, że nóż jest tak samo niebezpieczny jak broń palna to można iść dalej i zrobić powszechny dostęp do granatów, bazooki i co tam jeszcze jest.

m_a_c_i_e_k_85
2016-08-13 11:55:30
Ocena: 2(glosow:4)-+
Rosen, ale czemu Ty używasz argumentów jako by ta broń palna miała służyć tylko i wyłącznie do zabicia kogoś, a nie do obrony przed napastnikiem z nożem w ręku? Twierdzisz, że jest niebezpieczna, a czy w Twoich rękach gdybyś miał pozwolenie na broń i ją posiadał to by była bezpieczna?

bingo73
2016-08-13 13:36:59
Ocena: 2(glosow:2)-+
Faktem jest, że osoby które chcą mieć broń i tak ją nielegalnie zdobędą. Ale obecnie taka osoba korzystają z tej broni wie, że szansa na to, że druga strona ją ma, jest znikoma. Wystarczy więc samo zastraszenie, by osiągnąć sukces. I w większości przypadków osoba dokonująca napadu nie jest nawet gotowa do jej użycia, a jak coś idzie nie tak, to po prostu ucieka. W momencie wolnego dostępu do broni osoba, która napada doskonale zdaje sobie sprawę z możliwości użycia broni przez drugą stronę. i tylko niewielki odsetek zrezygnuje z napadu, a w większości będzie mentalne przygotowana do użycia

bingo73
2016-08-13 13:42:46
Ocena: 2(glosow:2)-+
broni, często nawet jako wstęp do napadu. Bardzo ładnie to widać porównując napady w USA w różnych stanach, gdzie broń jest dozwolona i nie jest. Kolejnym problemem jest przeszkolenie ludzi posiadających broń. W rękach nieprzeszkolonych jest dużo bardziej niebezpieczna od noża. Inna sprawa, że nóż w rękach osoby przeszkolonej jest w większości przypadków napadów wystarczającym narzędziem do obrony. Tylko komu by się chciało szkolić ... Dziś do broni nie mają dostępu osoby niezrównoważone, działające impulsywnie. Przy wolnym dostępie mają one broń. I jest to też bardzo duży problem w USA,

bingo73
2016-08-13 13:47:17
Ocena: 2(glosow:2)-+
gdzie to wyraźnie widać przy porównaniach różnych stanów. Posiadanie broni zwiększy bezpieczeństwo? Jak? Teraz w trakcie napadu z bronią napastnik jest spokojny, pewny swojej przewagi. A gdy podejrzewa, że masz broń będzie cholernie uważał na twoje ruch. A ty nie będziesz nosił odbezpieczonej broni w ręku, tyko gdzieś schowaną. Gdy tylko wykonasz ruch sugerujący, że sięgasz bo broń, napastnik wystrzeli. O kłótniach i bójkach w barach czy knajpach nie wspomnę. Inna sprawa, że w Polsce można otrzymać broń, i nie jest to aż tak trudne.

rosen_crantz
2016-08-13 13:59:45
Ocena: 0(glosow:2)-+
Maćku, oczywiście że broń może służyć do obrony. Ja uważam się za osobę odpowiedzialną i nikogo bym nią nie skrzywdził i pewnie Ty też. Problem w tym, że w społeczeństwie są też osoby nieodpowiedzialne czy wręcz niezrównoważone i wolałbym, aby nie miały broni. Często widuję ludzi puszczających w parku psy ras niebezpiecznych bez smyczy i bez kagańca, a wokoło dzieci. Zwracam uwagę to słyszę, że ich pies to jest spokojny i nic złego się nie może stać. Ludzie z takim podejściem chodziliby z bronią.

kurnachatawiocha
2016-08-13 16:42:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
Wszędzie nosisz ze sobą nóż i... dlaczego NIE? Jeśli wprowadzić powszechny dostęp do broni to będziesz ją wszędzie ze sobą nosił i... dlaczego TAK?

Gruber
2016-08-12 18:48:04
Ocena: 0(glosow:4)-+
Ludzie zabijają ludzi ZA POMOCĄ broni!

m_a_c_i_e_k_85
2016-08-13 11:57:48
Ocena: 0(glosow:2)-+
Zazwyczaj tych, którzy tej broni nie posiadają i nie mają możliwości się obronić.

lalecznik
2016-08-12 18:35:25
Ocena: -2(glosow:6)-+
Broń jest do zabijania. Nie będzie w Polsce przyzwolenia na terrorystę-sąsiada.

rosen_crantz
2016-08-12 07:15:30
Ocena: 0(glosow:4)-+
Dokładnie. To ludzie używają narzędzi i to od nich zależy jaki będzie skutek. Dlatego dostęp do broni powienien być powszechny dla wszystkich, tak jak do ołówków i alkoholu. Mamy mądre społeczeństwo, które nigdy nie robi błędów ortograficznych i nigdy nie jeździ pod wpływem alkoholu, więc jeśli ktoś zostanie zastrzelony to na pewno będzie na to zasługiwał.

bajubaju
2016-08-11 21:14:13
Ocena: -6(glosow:10)-+
Trudge się z tym nie zgodzić jeśli nie potrafi się myśleć.

kodololo
2016-08-11 21:27:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

maran_hand
2016-08-12 05:03:48
Ocena: 0(glosow:10)-+
Raczej jeśli się jest totalnym bezmózgiem który nie potrafi kojarzyć faktów. Ołówek służy do pisania, łyżka do jedzenia a pistolet do strzelania. Co nie zmienia faktu że dostęp do broni powinien być łatwiejszy dla NORMALNYCH ludzi.

rosen_crantz
2016-08-12 09:54:53
Ocena: 1(glosow:3)-+
Maran, a kto ma decydować kto jest normalny?

maran_hand
2016-08-12 12:43:27
Ocena: 0(glosow:8)-+
W każdym społeczeństwie znany schemat zachowań normalnych i anormalnych. Więc nie ma potrzeby kombinować z tym kto ma decydować. Swobodny dostęp do broni dla każdego to zły pomysł. Dziś gdy zaczepi mnie jakis Burek z butelką piwa w ręku to dam mu w ryj lub sam w ryj dostanę - oczywiście sytuacja hipotetyczna. Ale wolę w takiej "dyskusji" użyć pięści niż pistoletów

rosen_crantz
2016-08-12 19:50:15
Ocena: 1(glosow:3)-+
No i tu się z Tobą zgadzam w pełni.

oleum
2016-08-11 21:10:15
Ocena: 0(glosow:10)-+
Strzelanie zabija. Po c**j Ci broń jak nie masz zamiaru jej używać ?

Rublow
2016-08-12 00:56:06
Ocena: 1(glosow:3)-+
A kto powiedział, że nie mam zamiaru?

m_a_c_i_e_k_85
2016-08-13 14:04:50
Ocena: 2(glosow:2)-+
Po co Ci gaśnica w samochodzie jak jej nie używasz?

oleum
2016-08-14 10:04:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
gaśnica nie służy do zabijania.

Majezon
2016-08-11 21:01:03
Ocena: -1(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jervon28
2016-08-12 22:11:21
Ocena: 2(glosow:2)-+
Więc, o ile błędy ortograficzne do śmierci nie prowadzą, to otyłość i pijaństwo już tak.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Czekamy, czekamy ale już widać, że się doczekamy
  •  Zgadzam się ze wszystkim co Filiks Magdalena tu powiedziała.
  •  Opinia o Jarosławie Kaczyńskim,
  •  Tak to wygląda
Dzień jak co dzień w RPA.
główna
Dodano: 01.09.2018, 17:49:39   przez: adi122002
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 69Skomentuj (25) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0