lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 22.10.2015, 21:15:09   przez: pajakpajak
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 353  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(121)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Gregoson
2015-10-22 21:44:07
Ocena: 26(glosow:52)-+
Święto Dziadów było jednym z fundamentów słowiańskiej tożsamości i kultury. Cześć Przodkom oddana i pamięć o nich była gwarantem trwania przy własnej kulturze i przy własnej słowiańskiej tożsamości.Jakkolwiek Dziady obchodzone były u Słowian kilka razy do roku ważne dla nas jest to święto obchodzone na przełomie października i listopada z tego względu, że zostało ono przez katolicyzm przywłaszczone i przerobione na święto katolickie – tzw. „wszystkich świętych” i „zaduszki”. Katolicyzm przywłaszczał sobie i przeinaczał nasze symbole (z krzyża &

Arturekocurek
2018-06-17 23:14:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
Autor tego czegoś jest po prostu po.ebany.

archer80
2015-11-04 21:54:10
Ocena: -1(glosow:1)-+
nie ma święta zmarłych. 1.XI jest Święto Wszystkich Świętych, 2.XI Dzień Zaduszny

acucell
2015-11-01 19:11:26
Ocena: -2(glosow:2)-+
31 X to Dzień Reformacji, rocznica opublikowania 95 tez Marcina Lutra. To święto warto obchodzić.

biMat
2015-10-29 18:41:01
Ocena: 0(glosow:4)-+
Po pierwsze Halloween jest 30.10 i mam zamiar super się bawić bo to mega zabawa :)

dejwidk
2015-10-26 15:47:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
Święto zmarłych to rewia mody co do niektórych

bylosobie
2015-10-26 11:12:12
Ocena: 0(glosow:6)-+
Szanowni frustraci Halloween jest 30.10. a Święto Zmarłych 1.11. co ma piernik do wiatraka?

biliRCbob
2015-10-26 09:38:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dzieci zrobią wszystko dla słodyczy. A u mnie jak zwykle pod drzwiami psikus :)

X_J_R
2015-10-25 02:53:01
Ocena: 7(glosow:9)-+
Mam to w du... Pamiętam o zmarłych codziennie a nie kiedy kleszcz watykański o tym mówi.

zaldbag
2015-10-24 22:33:18
Ocena: 4(glosow:6)-+
Też uważam Halloween za głupią kalkę z anglosaskiej tradycji. Ale wszystkich świętych też mnie nic nie obchodzi. Tak jak Gregoson jestem za Dziadami.

ScoVroNCorp
2015-10-24 21:49:43
Ocena: 1(glosow:1)-+
Zostawił bym to osobistym odczuciom w końcu Mickiewicz pisał o "dziadach" podczas których goszczono zjawy niosące ze sobą mądrość życiową jedno nie wyklucza drugiego można i iść się pomodlić za tych co odeszli i pobawić się w święto którego główną ideą jest oswojenie się z wizją śmierci i tym że sami też kiedyś odejdziemy... Wszystko sprowadza się do zachowania rozwagi... Przykładowo topienia Marzanny czy Andrzejek też zakazać bo się wywodzi z pogańskich tradycji? Kościół przecież odrzuca zabobony...

Falcone86
2015-10-24 22:21:36
Ocena: 4(glosow:6)-+
Kościół odrzuca tylko te zabobony które kłócą się z jego doktryną ..inne przyjmuje za pewnik.

ScoVroNCorp
2015-10-24 21:48:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Joszkaa
2015-10-24 21:18:53
Ocena: 6(glosow:10)-+
Nie kumam tego katolickiego bólu dupy o Halloween, po pierwsze nie wypada ono w tym samym dniu, po drugie faktycznie lepiej prać dzieciom mózg od małego, że w każde święto trzeba ociekać smutkiem i żałobą, zamiast dobrze się bawić ze znajomymi. Oczywiście to zawsze musi być cebula, wasza "głęboka wiara" to nic w porównaniu do tego jak głęboko wierzący są ludzie choćby w Texasie, a jakoś im to nie przeszkadza.

Cassandro
2015-10-26 08:18:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
Bo to Polacy. Cebula i tyle. Wielce wierzący a do kościoła nie pójdą, bo się nie chce.

MaxMaksimow
2015-10-24 16:31:25
Ocena: 3(glosow:5)-+
Srednio mi sie podoba to swieto bo za bardzo zachlystujemy sie tym zachodnim stylem zycia zapominajac o wlasnych tradycjach. Ale z drugiej strony czy w swieta bozego narodzenia ubieracie choinke a na stol wigiljinym podajecie karpia? Strojenie choinki przejelismy bodaj w 18 wieku od Niemcow. A karp przywedrowal do nas z Chin jakies 700 lat temu. Jestesmy globalna wioska czy to nam sie podoba czy nie.

Zbojcerz
2015-10-24 15:35:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
ojcu zapaliłam i zapalę, babci NIE !!!, 90 dych minęło i jeszcze jest ze mną i byle tak dalej

Popmean
2015-10-24 21:06:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

dejwidk
2015-10-26 15:51:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
zgłoś babcie do rekordów Guinnessa - jaszcze na tym zarobisz !

Falcone86
2015-10-24 14:54:43
Ocena: 2(glosow:12)-+
Lepsze Halloween niż wasze j*bane katolskie Boże Ciało i blokowanie procesjami ulic miast.

ZarazPadne69
2015-10-29 22:24:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
Idź małpuj amerykanina i szczym ryj leszczu.

yeromine
2015-10-24 14:45:34
Ocena: 4(glosow:4)-+
udekorowanie sobie chaty dyniami nie przeszkadza w zapaleniu znicza dla naszych bliskich, Halloween nie jest zagrożeniem dla Wszystkich św., zauważ ilu ludzi myli wszystkich św. z Zaduszkami , choinkę i św. Mikołaja też sobie przywłaszczyliśmy, że o jakimś króliczku nie wspomnę, co ten ma wspólnego ze świętami to już nie mogę pojąć

Gruber
2015-10-24 12:36:28
Ocena: 0(glosow:8)-+
Pierd*lę jakieś znicze. Ja świętuję Halloween!

Kijaczenko
2015-10-25 17:53:50
Ocena: -1(glosow:1)-+
TO znaczy, że pierdolisz swoich bliskich, pierdolisz swoją tradycję i tożsamość narodową.

mingus33
2015-10-28 12:09:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
jesli pamietasz o bliskich jeden dzień w roku to oznacza że o nich nie pamietasz. i nie myl tożsamości narodowej z tożsamością katolicką, Wszystkich Świętych nie jest świętem państwowym.

CZESIO_1_xD
2015-10-24 11:39:46
Ocena: 4(glosow:10)-+
Nie rozumiem tego bólu dupy o halloween. Jak ktoś ma ochotę obchodzić to święto to niech obchodzi i niech się nikt nie wp******a, bo to co kto obchodzi to sprawa indywidualna. Jeszcze napiszę wam, że kiedyś byłem świadkiem jak pewna "chrześcijanka" zwyzywała dziewczynę przebraną za czarownice, bo ta zapraszała ludzi na jakąś imprezę i tak myślę, że takie zachowanie się bierze właśnie z takich haseł, dlatego nie popieram tego.

faza106
2015-10-24 10:57:15
Ocena: 9(glosow:11)-+
i jak co roku czubki maja ból dupy. Kazdy obchodzi to co chce a wam kij w oko

Wiesniak_Krul
2015-10-24 09:06:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
Halowin po polsku: sam zjec cukierka dziadu, dawaj kase albo wpiejdol!

punkpropaganda
2015-10-24 08:51:37
Ocena: -15(glosow:15)-+
Dla was co nie wiedza co to faktycznie jest Halloween, radze się dowiedzieć zanim napiszecie ze to tylko zabawa dla dzieci. Halloween to rytuał satanistyczny wycięty prosto z Wicca i wstawiony jako coroczna tradycja. Co to jest Wicca.. Wicca to czarownice satanistki które wierzą ze jeśli rzuca się czar to on wraca z podwójną silą. Uważają swoją magie za białą magie ale jest w tej magii dużo zła. Dzisiaj się dzieci bawią w Halloween i w strachy nocne, jutro będą składały zdechłe koty w ofierze dla natury, i tez będziecie mówić ze to tylko zdechłe koty i dzieci się niewinnie bawią.

punkpropaganda
2015-10-24 09:13:22
Ocena: -4(glosow:6)-+
Wicca nazywa ten dzień Samhain. Samhain to tradycja która mówi ze stary bóg zmarł i ze koronowana bogini ubolewa nad nim przez 6 tygodni. Uwalniają się w ten dzień różne demony i złe duchy i wiccanie w halloween oddają im cześć naśladując te demony. W taki sam sposób naśladują te demony nasze dzieci tego dnia.. Może nauczymy dzieci wszystkich rytuałów wicca co ?? niech przybija gwoździem zdechłego kota do drzwi albo coś w tym stylu, żeby iść na całość.

homo_sapiens
2015-10-24 09:56:35
Ocena: 3(glosow:5)-+
"Dzisiaj się dzieci bawią w Halloween i w strachy nocne, jutro będą składały zdechłe koty w ofierze..." - Piękne. Jakbym czytał tekst jakiegoś księdza egzorcysty, który upatruje drogę do szatana we WSZYSTKIM, co nie jest katolickie - jodze (i ogólnie całej kulturze dalekowschodniej), Harrym Potterze, zespołach rockowych itp. Tekst pewnego egzorcysty, doktora teologii, wyszczególniający całą listę takich "zagrożeń" - tytuły filmów, nazwy zespołów - znalazłem kiedyś na stronie jednej z polskich diecezji.

NoZastanowSie
2015-10-24 10:20:17
Ocena: 3(glosow:3)-+
Te hellokitty i monsterhigh.... i tak sa juz stracone

punkpropaganda
2015-10-24 12:04:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

punkpropaganda
2015-10-24 12:14:01
Ocena: -8(glosow:8)-+
skoroś taki mądry homo_niewiadomo to może przeczytaj Wicce zanim dasz minusa bo brednie piszesz.. Ksiadz by ci za obrazę w mordę nie dal ale ja już bym ci mordę okuł wiec nie porównywaj mnie do księdza pedofila bo jak cie złapię to będziesz miał te swoje wredne schowane za ekranem wypowiedzi.. Przez debili takich jak ty niedługo już polski nie będzie.. Wicca to rzeczy poważne a nie zabawa dla dzieci ty chory psychopato.

homo_sapiens
2015-10-24 13:13:27
Ocena: 4(glosow:4)-+
@punk - A gdzie ja cię porównuję do "księdza pedofila"? Wiesz, słowo "egzorcysta" oraz "doktor teologii" znaczy coś zupełnie innego niż "pedofil"... Większego idioty nie mogłeś już z siebie zrobić. Gratulacje!

variaots
2015-10-24 15:18:57
Ocena: -1(glosow:1)-+
Dla Ciebie Halloween to satanistyczne święto i od jego obchodzenia składa się w ofierze koty... Powiedz mi więc, czy obchodzenie Bożego Narodzenia robi ze mnie wielkiego katolika? Lub granie w strzelaniny zmienia mnie w mordercę? Owszem, możesz mieć swoje zdanie, ale dramatyzujesz i to poważnie...

DamianTIger
2015-11-01 20:05:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

DJprecel
2015-10-24 08:44:05
Ocena: 4(glosow:6)-+
a co wy macie do halloween? mi to tam nie przeszkadza i mam to wyrąbane głęboko czy chodzą po domach, nawet w sumie mnie się to podba

Pyrzol
2015-10-24 05:53:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Buahahahah
2015-10-24 04:41:26
Ocena: 8(glosow:12)-+
Żadne kościele "święto" nie będzie mówić kiedy ma się iść odwiedzić grób na cmentarzu.

punkpropaganda
2015-10-24 08:27:40
Ocena: 1(glosow:3)-+
Może nie tyle kościelne co tradycja w rodzinie. To tak jak by twoi koledzy i rodzina powiedzieli ze żaden kościół nie będzie mówił kiedy maja przyjść na twój ślub. Jak byś się poczuł wiedząc ze wszystkie rodziny pamiętały o swoich zmarłych i zapalili ten znicz tego dnia, ale tylko na twoim grobie nikt ani kwiatów nie położy ani znicza nie zapali.. Nikt o tobie tego dnia nie będzie pamiętał bo każdy sobie wbił do głowy ze kościół nic im nie będzie dyktował.

Buahahahah
2015-10-25 00:53:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
Liczy się pamięć przez cały rok, a nie zapalenie świeczki koniecznie 1 listopada bo tak nakazuje kościelna tradycja.

b483
2015-10-24 03:00:11
Ocena: 1(glosow:1)-+
Co za bzdura.

X_J_R
2015-10-24 01:56:49
Ocena: 1(glosow:7)-+
Tak, mamy swoje tradycje. Pamiętajmy też, że w rocznicę barbarzyńskiego mordu dokonanego na Giordano Bruno przez ówczesnych watykańskich morderców, czyli 17 lutego, obchodzimy "DZIEŃ PAMIĘCI OFIAR KOŚCIOŁA RZYMSKOKATOLICKIEGO".

X_J_R
2015-10-24 01:55:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

holigans12
2015-10-24 01:53:50
Ocena: -2(glosow:8)-+
siema jak widze te smieszne plakaty mediów mam taką bekę ze to max haloween jest uwazana za dobra zabawę nie za olkutyzm nie wpuszczajmy ministrantów i księdza na kolędzie bo zamiast cukierków chca kasy teraz na ostro zastanawiam sie czy ksieża i biskupi niechszczą szatana bo wykorzystuja dzieci i młodziez molestujac ich i gwałcąc nie rytual satanistyczny

TUR3K
2015-10-24 00:36:43
Ocena: 6(glosow:8)-+
Ach zapomniałem,że do pamięci o moich bliskich jest mi potrzebne jest jakieś święto.Dzięki za przypomnienie

TUR3K
2015-10-24 00:30:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

homo_sapiens
2015-10-24 00:23:08
Ocena: 3(glosow:7)-+
@pajakpajak - Te "nasze" tradycje były nam narzucone siłą przed wiekami. Tak więc nie widzę nic złego w tym, że ktoś dziś SAM sobie wybiera, jakie tradycje będzie pielęgnował, nieważne jak głupie one są.

Meloman1
2015-10-24 09:48:27
Ocena: -1(glosow:1)-+
Obejrzyj sobie zakończenie "Misia", to zrozumiesz, że tradycji nie można sobie wybrać.

homo_sapiens
2015-10-24 13:23:18
Ocena: 1(glosow:1)-+
@Meloman - Właśnie sobie puściłem ten fragment i obawiam się, że nie zrozumiałeś albo nie pamiętasz, o co w nim chodziło. A chodziło o to, że 1) tradycji nie można odgórnie narzucić "uchwałą" i 2) o skalę czasową. A o tym, że tradycję jednak można sobie wybrać najlepiej świadczy przykład społeczeństwa amerykańskiego.

Meloman1
2015-10-24 21:00:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tradycji nie można narzucić ani odgórnie, ani oddolnie (oddolnie możesz wybrać sobie tylko "codzienność, to, co nas otacza" - cytuję z pamięci). Możesz sobie wybrać, że będziesz to czy tamto robił w taki czy inny dzień, oczywiście. Ale jesteś wrzucony w jakąś tradycję, czy tego chcesz, czy nie. Możesz z tego co najwyżej próbować rezygnować. Do innej tradycji się nie przypiszesz, tak jak nie staniesz się siłą własnej decyzji Anglikiem czy Norwegiem. Amerykaninem zresztą też się nie staniesz (byle biały śmieć z przyczepy w Luizjanie może potencjalnie zostać prezydentem, a ty - nie).

epimatheus
2015-10-23 23:51:53
Ocena: 4(glosow:6)-+
A w walentynki biegusiem z panną na potupajke do remizy co?

jonek68
2015-10-23 22:53:37
Ocena: 6(glosow:8)-+
zmarłym jest wszystko jedno. można i w styczniu palić świeczki. To żywi palą świeczki

johno
2015-10-23 22:48:35
Ocena: 9(glosow:9)-+
Po pierwsze to święto Halloween pochodzi najprawdopodobniej z celtyckiej tradycji i jest powiązane ze świętem Samhain - powitaniem zimy. W Ameryce rdzenni Amerykanie siedzą w rezerwatach, a cała reszta to potomkowie emigrantów i kolonizatorów, którzy przytargali tam swoje zwyczaje. Więc nie są one amerykańskie. Po drugie święta Halloween (31 października), Wszystkich Świętych (1 listopada) i Dzień Zaduszny (2 listopada) wcale sobie nie wadzą. Zatem można sobie obchodzić co kto uważa, bez kolizji jednego z drugim...

punkpropaganda
2015-10-24 08:37:12
Ocena: -10(glosow:12)-+
Cos ci się pomyliło chłopie.. Halloween to rodzaj satanizmu .. Jest to rytuał satanistyczny wycięty prosto w Wicca. Wiec jeśli uważasz ze jest OK uczyć dzieci rytuału satanistycznego o którym one nawet nie maja zielonego pojęcia to może siądź do książki i poczytaj co to Wicca. Bo według mnie to jest chore.

irekpszk
2015-10-25 11:31:05
Ocena: 2(glosow:2)-+
@punkpropaganda - tak sobie czytam te twoje wypowiedzi i zastanawiam się, czy pisząc te swoje brednie jesteś kompletnie zaćpany, czy po prostu, nadajesz się do psychiatryka?

Vertigooo
2015-10-23 22:23:22
Ocena: 1(glosow:5)-+
Haha! :) Głupota sięga zenitu, jak co roku. Po pierwsze są to inne dni, więc nic nie koliduje. To, że ktoś zapali świeczkę tego, czy innego dnia nie ma znaczenia. Są jeszcze rocznice śmierci, imieniny, czy inne okazje. Z drugiej strony co to za pamięć, raz do roku. Swoją drogą Amerykanie i tak mają Memorial Day, choć jest on skierowany do żołnierzy poległych w walce.

don_pedro_104
2015-10-23 22:22:18
Ocena: 10(glosow:12)-+
Chrześcijaństwo powstało w Izraelu, a do Polski dotarło prawie 1000 lat po swoim powstaniu. Tak więc należałoby powiedzieć: małpujesz Żydów? Nie daj się ogłupić! Mamy własne tradycje! Zapal świeczkę Trygławowi!

Meloman1
2015-10-24 09:52:50
Ocena: 4(glosow:4)-+
Kult Trygława został przejęty przez Słowian od Awarów w VI wieku. Małpujesz Awarów? Nie daj się ogłupić!

NoZastanowSie
2015-10-23 21:51:07
Ocena: 2(glosow:10)-+
Kolejny powod do imprezy i frajda dla dzieci i mlodziezy. Na natepny dzien kolejna biba Wszystkich Swietych, mozna isc do kosciola i na marsze HollyWin czy jak sie one nazywaja, a kolejnego dnia w Dzien Zaduszny isc zapalic babci znicz (o ile nie zostala ogloszona swieta wtedy dzien wczesniej). Jedno drugiemu ani trzeciemu nie wadzi.

punkpropaganda
2015-10-24 08:40:17
Ocena: -4(glosow:4)-+
Jak się ma kompletna niewiedze o Halloween to się niestety ma takie zdanie.. Dziś Halloween jutro składamy zdechłe koty w ofierze. Bardzo to niewinne to święto co?

NoZastanowSie
2015-10-24 10:36:04
Ocena: 1(glosow:1)-+
Bawiac sie nikt nie ma na mysli skladania kotow w ofierze, tylko balik przebierancow w klimacie horrorow, wiec nie martw sie o to, ze ktos w ten sposob wychowa dziecko na sataniste. Tego swieta od dawna nikt nie wiaze z zadnymi rytualami.

punkpropaganda
2015-10-24 12:28:10
Ocena: -4(glosow:4)-+
Ten dzień jest bardzo ważnym dniem dla satanistów. Robi się tego dnia czarne msze a nawet cale czarne masy ludzi się zbierają. Sataniści tego dnia składają ofiary a wiccanki próbują się wcielić w piekło poprzez ich przebieranki i rytuały. Nie jest to wcale takie niewinne. W USA długo nie uprawiali Halloween, az któregos dnia pojawil sie taki czlowiek o przybranym przez niego nazwisku Aliester Crowley (Tfu! wypluc to slowo). Nagle w bajkach disneya pojawiły się ukryte napisy typu SEX albo schowane penisy, to on uczunil Halloween dniem uważanym za święto które się obchodzi co roku.

Falcone86
2015-10-24 15:00:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
Gdzie jeszcze widujesz ukryte penisy punkpropaganda?

NoZastanowSie
2015-10-25 10:19:20
Ocena: 1(glosow:1)-+
Dobrze oni sie wcielaja w pieklo i pala koty, ale co to ma wspolnego z nami?

magda713
2015-10-23 21:26:50
Ocena: 1(glosow:5)-+
Pie.rdole Amerykanów bo to banda kretynów ale u nas też nie ma rewelacji ,dzięki TV , gazetom !

Python013
2015-10-23 21:59:15
Ocena: 3(glosow:3)-+
Niestety ale to prawda. Publiczne media są po to by sterować opinią publiczną.

simson943
2015-10-24 03:29:07
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

mingus33
2015-10-23 21:17:55
Ocena: 7(glosow:11)-+
nie obchodź bożego narodzenia bo tym samym małpujesz rzymian i ich święto ku czci boga słońca, nie obchodź wielkanocy, bo zaczerpnięto ją od pogan razem z ofiarą kolorowanych jajek, nie obchodź imienin bo to zwykły pretekst do chlania, obchodzi sie je tylko w europie wschodniej, daruj sobie urodziny bo już starożytni egipcjanie obchodzili urodziny faraonów, a grecy swych bogów, zapomnij też swieto pracy- pochodzi również od amerykanów... można tak bez końca.

mirga
2015-10-23 20:57:12
Ocena: 2(glosow:4)-+
Nie bądź małpą, ale na walentynki biegniesz po czekoladkę i kwiatka

Mr_Flood
2015-10-23 21:51:17
Ocena: -4(glosow:6)-+
toś się popisał walentynki ogłośił św. walenty który był katolikiem i każdego katolika to święto dotyczy. o ile wiem, hallowen pochodzi z USA. Widzisz różnice??

mirga
2015-10-24 12:28:59
Ocena: 3(glosow:3)-+
Może Ty urodziłeś się już w czasach gdy walentynki już były w PL obchodzone. Uświadomię Cię że kiedyś nie było takiego święta, przejęliśmy je z USA. Toś się popisał

NoWyCiaSny
2015-10-23 20:54:04
Ocena: 3(glosow:7)-+
Kolejny idiota, któremu przeszkadzają przebrane dzieci, i którego głównym argumentem jest to, że Halloween nie jest naszym świętem. Dzień zmarłych też nie jest naszą tradycją, ale zakuty łeb tego nie wie. Proponuję dać na luz i nie spinać tyłka, bo takimi wstawkami tylko się ośmieszasz, a posłuch znajdziesz jedynie w moherowych kręgach ;]

Python013
2015-10-23 20:58:27
Ocena: 0(glosow:2)-+
Nie dość, żeś ciasny to jeszcze głupi.

Python013
2015-10-23 20:47:49
Ocena: -5(glosow:7)-+
Nie bawi mnie halloween ponieważ jestem polakiem i mimo iż jestem ateistą to nie obchodzi mnie jakieś pogańskie święto.

TUR3K
2015-10-24 00:51:25
Ocena: 2(glosow:4)-+
gdyby cię nie obchodziło nie dodawał byś komentarza,a także nie wypowiadał się na ten temat. PS.Nie nie mam na celu zabrania ci prawa do wypowiedzi

fulis
2015-10-23 20:40:32
Ocena: 3(glosow:3)-+
Amerykanskim odpowiednikem swieta zmarlych jest Memorial Day 25 maja.Halloween to dzien kiedy dzieci przebieraja sie w rozne kostiumy i zbieraja cukierki a dorosli zazwyczaj w halloweenowy weekend ida na "przebierana"impreze. Do wszystkich ktorzy wiedze o USA czrpia z tv albo internetu..nie mowcie o czyms o czym nie macie pojecia

szekspir_69
2015-10-23 20:39:53
Ocena: 7(glosow:7)-+
A czy przypadkiem HALLOWEEN nie przypada 31 października a babci znicz zapalamy 1 listopada?

zgwalceciojca
2015-10-23 20:09:09
Ocena: -1(glosow:3)-+
Nie wiem o co wam chodzi niech każdy robi co chcę

leworeczny
2015-10-23 20:04:06
Ocena: 1(glosow:3)-+
Święto zmarłych a NIE wszystkich świętych!

Meloman1
2015-10-24 09:49:52
Ocena: 1(glosow:1)-+
Oraz Dziadek Mróz i 22 lipca. Komuno wróóóóć!

trinty20
2015-10-23 20:03:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
a ja tam tym dzieciakom z ameryki współczuje Halloween to z pewnością jest ich jedyny dzień gdzie mogą spędzić wspólnie całą noc bawiąc sie i zbierać słodycze potem wrócą do swoich komórek... marnując cały rok i marząc o kolejnym halloween to bardzo smutne

kamilkamil83
2015-10-23 20:03:17
Ocena: 7(glosow:9)-+
dla sprostowania halloween nie jest amerykanskim swietem!!! obchodzone jest tez np w anglii od 2 tys lat a tym samym powstalo szybciej niz chrzescijanstwo hahaha

M1CLAY19
2015-10-23 19:50:08
Ocena: 7(glosow:7)-+
Amerykanskie centra handlowe na Boze Narodzenie sa skromniej przystrojone niz groby na Wszystkich Swietych w Polsce.Zeby swieczek bylo tyle co by bylo ten grob z kosmosa widac.Zeby Tereska i Jadzka kupily gorsze badyle niz ja.Festiwal dziadostwa i obludy. Gdyby ten zmarly mogl zareagowac zasadzil by wam serdecznego kopa w doope.

tlenowygonzo
2015-10-23 19:44:52
Ocena: -1(glosow:7)-+
To może lepiej skończyć z tym gów.nem, które wylało się z murzyńskch slumsów, czyli hip-hopem i rapem? To z pewnością nie jest nasza tradycja.

asd1905
2015-10-23 21:08:28
Ocena: 1(glosow:1)-+
masz racje to jest tradycja, jazz tez "wymysllili"czarni, rock n roll wywodzi sie z bluesa ktorego tez wymyslili czarni

Falcone86
2015-10-24 15:05:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
Powinien być ustawowy zakaz nagrywania i słuchania wszelkich gatunków muzycznych ..powinno grać się tylko na gęśle i wyć "oj dana dana".

BidaS
2015-10-23 19:25:10
Ocena: -2(glosow:8)-+
Ja nie wiem jak można marnować pieniądze na znicze i chodzić na jakieś groby i to w takim dniu kiedy jest tak zimno zazwyczaj i wieje wiatrem...Lepiej isc sobie na impreze do klubu wydac tam te pieniadze i jeszcze przy dobrych wiatrach przytargać cos pijanego na chate i zru&^chać

zielunahaluna
2015-10-23 19:21:16
Ocena: 9(glosow:9)-+
Mamy własne, nasze święto naszych przodków - dziady. Wprawdzie watykańska okupacja robi wszystko abyśmy zapomnieli o święcie przodków zapomnieli i wyparli je ze świadomości - ale ono nadal jest.

cebulak666
2015-10-23 19:20:38
Ocena: 3(glosow:5)-+
myslec o bliskich zmarlych mozna przez caly rok nie tylko w ten jeden dzien, swieczka swieczką ;), ale powod do poimprezowania kazdy jest dobry, niemozna sie tak sztywno do wszystkiego ustawiac, troche wlasnej logiki

madlene66
2015-10-23 19:00:56
Ocena: 10(glosow:12)-+
Jedno jest 31.10, drugie 1.11. Nie widzę związku.

ostryyksa
2015-10-23 19:00:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

pajakpajonk
2015-10-23 19:00:35
Ocena: 0(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Garfild11955
2015-10-23 18:51:29
Ocena: 1(glosow:1)-+
Autor, autor

nieznoszewiochy
2015-10-23 18:51:29
Ocena: 2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

stoney
2015-10-23 20:22:38
Ocena: 3(glosow:5)-+
"W 2014 r. w ciągu trzech dni na drogach doszło do 196 wypadków, w których śmierć poniosło 20 osób, a 252 osoby zostały ranne." Z kolei "W majowy weekend na drogach doszło do 39 wypadków. Zginęło 36 osób, a 457 odniosło obrażenia ciała." Sprawdzenie tego zajęło mi 10 sekund. Wnoszę zatem byś przestał pier@$#ć.

nieznoszewiochy
2015-10-23 21:26:56
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

saviola1
2015-10-23 18:50:21
Ocena: -2(glosow:16)-+
w końcu inteligenty absurd trafił na główną, brawo dla admina po raz pierwszy ! :)

Arakiel666
2015-10-23 18:36:27
Ocena: 4(glosow:6)-+
Pedałpedał nie wszystkich świętych a staropolskie Dziady.

kris072
2015-10-23 18:35:57
Ocena: 17(glosow:17)-+
Naszą tradycją jest nakupować zniczy z pozytywkami na bateryjki, oczywiście tyle żeby było więcej niż na sąsiednim grobie, ubrać się w futro nawet jak będzie 20 stopni żeby ci obok widzieli, no i najważniejszą tradycją..oplotkowac wszystkich w koło..amen

tomic1
2015-10-23 18:09:17
Ocena: 4(glosow:8)-+
A w czym jedno przeszkadza drugiemu?

bomber72
2015-10-23 10:13:47
Ocena: 0(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

crazybread
2015-10-23 04:24:25
Ocena: 6(glosow:16)-+
Holloween jest zajebisty. Przebierz sie, idz na imprezke, zpal znicz lub ze dwa na drugi dzien, a nie o malpowaniu amerykanskim piepszycie. Zeby to tylko holloween bylo odmalpowane, to by jeszcze bylo dobze.

jurek1102
2015-10-23 00:36:38
Ocena: -2(glosow:16)-+
PPejs przecie te święta nie są w jednym dniu. Znowu pijany jesteś?

pajakpajak
2015-10-23 01:08:04
Ocena: 6(glosow:22)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Free.80
2015-10-23 09:12:18
Ocena: 4(glosow:18)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

pajakpajonk
2015-10-23 19:17:18
Ocena: 2(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

marekkkkk
2015-10-22 22:01:53
Ocena: -8(glosow:14)-+
Popieram to nie nasze święto i nie powinno się go w Polsce promować.

spacz
2015-10-22 22:39:23
Ocena: -1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Falcone86
2015-10-23 17:32:38
Ocena: 1(glosow:3)-+
Największym świętem sieci handlowych jest okres przed świętami Bożego Narodzenia.

irekpszk
2015-10-25 11:35:54
Ocena: -1(glosow:1)-+
W jednym zdaniu zaprzeczasz sam sobie.

Gregoson
2015-10-22 21:46:01
Ocena: 1(glosow:5)-+
Święto Dziadów było jednym z fundamentów słowiańskiej tożsamości i kultury. Cześć Przodkom oddana i pamięć o nich była gwarantem trwania przy własnej kulturze i przy własnej słowiańskiej tożsamości.Jakkolwiek Dziady obchodzone były u Słowian kilka razy do roku ważne dla nas jest to święto obchodzone na przełomie października i listopada z tego względu, że zostało ono przez katolicyzm przywłaszczone i przerobione na święto katolickie – tzw. „wszystkich świętych” i „zaduszki”. Katolicyzm przywłaszczał sobie i przeinaczał nasze symbole (z krzyża &

Gregoson
2015-10-22 21:44:07
Ocena: 26(glosow:52)-+
Święto Dziadów było jednym z fundamentów słowiańskiej tożsamości i kultury. Cześć Przodkom oddana i pamięć o nich była gwarantem trwania przy własnej kulturze i przy własnej słowiańskiej tożsamości.Jakkolwiek Dziady obchodzone były u Słowian kilka razy do roku ważne dla nas jest to święto obchodzone na przełomie października i listopada z tego względu, że zostało ono przez katolicyzm przywłaszczone i przerobione na święto katolickie – tzw. „wszystkich świętych” i „zaduszki”. Katolicyzm przywłaszczał sobie i przeinaczał nasze symbole (z krzyża &

saviola1
2015-10-23 18:52:34
Ocena: -2(glosow:8)-+
durnyś... jedno nie wyklucza drugiego, chociaż jedno od drugiego lekko odstaje sens jest taki sam a dawne słowiańskie dziady gdybyś był ogarnięty wiedział byś ze nadal żyją ludzie którzy posiadają odpowiednia wiedze i ta wiedze przekazują, ale nie każdy może i się do tego nadaje. Wiec przestań pierdzielić

vacarius
2015-10-22 21:37:05
Ocena: 0(glosow:20)-+
Znów małpujesz od chrześcijańskich Niemców zapalasz znicze. Lepiej idź poskacz przez ognisko jak nasi przodkowie wyznaczy Świętowita.

spacz
2015-10-22 22:16:29
Ocena: -3(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Sealtiel
2015-10-22 23:11:05
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

CzuowiekBanan
2015-10-22 21:22:50
Ocena: 6(glosow:14)-+
kolejny idiota... halloween jest 31 a wszystkich swietych 1

pajakpajonk
2015-10-23 19:02:51
Ocena: 3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

maxicoveri
2015-10-22 21:21:11
Ocena: 3(glosow:19)-+
Jak już to ani helołin ani wszystkich świętych nie jest nasza tradycją tylko Słowiańskie Święto ,,Dziady,,tak więc nie daj sie ogłupiać...

kary1977
2015-10-22 21:23:28
Ocena: -6(glosow:8)-+
Nawet w szkole o tym uczyli. Przepchnęli między komuną a kościołem.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Taka refleksja po dzisiejszym marszu rolników ...
  •  Nie śmieszno, a straszno
  •  Zarabianie kasy na Tik-Toku
  •  Trudno się dziwić słowom Tuska, który powiedział, że ,,dzień
Czyli dowody na brak ewolucji.
główna
Dodano: 02.08.2018, 22:04:49   przez: endriu343
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 104Skomentuj (6) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0