lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 2019-07-29, 14:03:38   przez: karen12
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 107  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(34)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
perezz.76
2019-07-29 15:34:15
Ocena: 15(glosow:19)-+
Tak działa dpd, niech nie pierdolą głupot mam tam kolegę który świadczy dla nich usługi, nic niea żadnego urlopu żadnego wolnego a jak coś mu wypadnie to musi sam sobie zastępstwo załatwić inaczej dpd obciąża go kara za niepodstawienie auta. Wiec niech wyciągają konsekwencje sami że siebie

Piotrek266
2019-08-02 22:24:38
Ocena: 1(glosow:1)-+
To stabilizator a nie gips. Debile...

slashxxl
2019-08-02 13:55:55
Ocena: 1(glosow:1)-+
DPD i DHL to największe gówno kurierskie w tym kraju. tracą przesyłki / podrabiają podpisy adresata i na końcu życzą miłego dnia .... hipokryci

A32167
2019-08-02 09:49:41
Ocena: 1(glosow:1)-+
Może po prostu balangował do rana.. i założył takie buty jakie zostały ... i do roboty !!

lalecznik
2019-08-02 09:17:23
Ocena: -4(glosow:4)-+
No i po przeczytaniu wpisów poniżej utwierdzam się w przekonaniu, że PiS nie wygrał przypadkowo. Że 500+ jest fundamentalną sprawą, która zakleja dziurę powstałą wobec braku jakichkolwiek sensownych relacji na lini pracownik-pracodawca oraz braku prawdziwych związków zawodowych. Wczoraj kurier przywiózł mi paczkę wartą 1300 złotych. Kurier młody chłopak. Zapytałem czy nie potrzebuje podpisu kwitującego odbiór. No bo przecież, może trafić na jakiegoś ****. Coś tam zaczął mętnie tłumaczyć. Domyślam się, jak to wygląda, jak ma skonstruowaną umowę, nawet wiem, że niedługo popracuje.

Tomeksikorsi86
2019-08-02 08:32:32
Ocena: -5(glosow:7)-+
PiS by mu dał gdyby narobił dzieci i wina pod sklepem pił.

AnonimowyPremier2
2019-08-02 05:47:42
Ocena: -5(glosow:9)-+
Chłopak chce pracować mimo złamanej nogi, ale legalnie nie może. Oburzeni internauci... Tysiące alkoholików i zdrowych nierobów na waszym utrzymaniu. Internauci nie widzą... Kim są ci "zbulwersowani internauci"? Zgadnijcie

jezdziec11
2019-08-02 09:17:14
Ocena: 5(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

AnonimowyPremier2
2019-08-02 20:47:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
Gdyby kierowca chciał to dostałby L4 bo przecież ma papiery od lekarza na złamaną nogę... gamoniu

AnonimowyPremier2
2019-08-02 05:38:17
Ocena: -6(glosow:8)-+
Karać gościa ze złamaną nogą za to że chce pracować. Dać zasiłek zdrowym nierobom. Socialism level hard!

krzesio
2019-08-01 21:49:50
Ocena: 1(glosow:1)-+
Mój były szef (dostałem lepszą ofertę) jakoś nie miał problemu, żeby rozdzielić zadania i pojechać na wakacje. To samo znajomi, którzy prowadzą jednoosobowe firmy... Odnośnie samego DPD - szkoda słów. Rozumiem, że firma pracuje b2b, ale nie powinno oznaczać to, że pracownicy są traktowani jak niewolnicy. Może nie oni powinni wyciągnąć konsekwencje, ale to w stosunku do nich powinno się wyciągnąć konsekwencje? A tak, już całkiem realnie do tematu DPD podchodząc, wszystko zależy od tego jak umowa była/jest konstruowana. Zakładam, że większość brała wzór z netu, albo podpisywała to co dostali, be

RamboStallone
2019-08-01 21:35:09
Ocena: 1(glosow:3)-+
Jak szefostwo wie o tym że i tak nic im nikt nie zrobi to i robią sobie co chcą proste.

Gregus
2019-08-01 20:58:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
Konsekwencje wobec siebie?

robsonic
2019-08-01 20:50:24
Ocena: 4(glosow:8)-+
Mam firmę i tez nie mam urlopów i chory czasami zapierdzielam. Chyba wyciągnę konsekwencję od szefa. JPRD przecież oni pracują w swoich firmach. DPD nikogo nie zatrudnia. Wiem bo sam mam podpisana umowę z DPD i przyjeżdża kurier po paczki z którym często rozmawiam. Ostatnio nie pojechał na urlop bo nie znalazł zastępstwa. Sam jadę na urlop kiedy firma zamknięta czyli na święta!!! Minusujacy ten wpis potwierdzają tylko swoje ograniczone rozumowanie.Pozdro dla kumatych ;)

hatson
2019-08-01 22:59:59
Ocena: 4(glosow:6)-+
Dokladnie. Ja rowniez jestem na swoim od wielu lat. Urlop i chorobowe, to luksus niestety. Kazdy dzien wolnego, to kasa w plecy i potem problem z placeniem rachunkow. No ale tak sobie wybralem, wiec nie narzekam. Najgorsze jest to, ze mimo tak wysokiego ZUSu i tak dostane minimalna emeryture kiedys.

robsonic
2019-08-02 07:22:38
Ocena: 0(glosow:2)-+
Hatson z tą emeryturką nie jesteś sam

informatyk26
2019-08-02 11:28:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
hatson, płać składki wyższe niż minimalne to emeryturę też będziesz miał wyższą

robsonic
2019-08-02 12:15:26
Ocena: 2(glosow:4)-+
informatyk26 wierzysz że dostaniesz w ogóle emeryturkę? Zamiast płacić wyższe składki odkładam

informatyk26
2019-08-02 20:00:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
od czasu jak pisiaki zaczęły robić "Polskę w ruinie" to nabrałem wątpliwości, ale składki nadal muszę płacić

Bez_Musk
2019-08-01 20:44:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
Moje miasto takie piękne

lion230
2019-07-30 01:41:31
Ocena: -2(glosow:6)-+
Aż dziw, że taki człowiek tam pracuje. Ostatnio, gdy przyszła do mnie paczka z DPD, kurier zamiast przyjść i przynieść paczkę przejechał obok mojego mieszkania pisząc sms, że nie zastał nikogo. Po wulgarnej odpowiedzi przyszedł i zamiast przeprosić wkręcał, że mam zepsuty domofon. Tak nawiasem domofon, którym kilka sekund wcześniej otwarłem mu drzwi.

alfaromeoteam
2019-07-29 21:38:57
Ocena: 4(glosow:4)-+
Auto na leasing, jak pracuje to ma jak nie to nie. Co ma zrobić? PIS mu nie da

Darofiej
2019-07-29 16:41:06
Ocena: 5(glosow:7)-+
Proponuję konsekwencje wobec całej branży, kurier jak nie jeździ nie zarabia nie ma urlopów l4 itd Pozrawiam was Panowie zadowolony klient

piotrpw1
2019-07-29 20:49:47
Ocena: 1(glosow:1)-+
masz racje, naprawde te konsekwecje przydaly by sie calej branzy, sprawa jest taka ze firma przewozowa cisnie na przewoznika, przewoznik na pracownika, pracownik na przewoznika i branza na przewoznika i nic nie mozna ugrac nie mozna poprostu nic bo w razie co branza sie wypina ze to nie jest ich pracownik, a przewoznik nic nie moze bo naciska na niego branza i kolo sie zamyka....

mxii
2019-07-29 16:01:02
Ocena: 4(glosow:4)-+
Już go zwolnili ?

ir-kop
2019-07-29 15:58:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
Może porostu nie ma za co żyć i musi pracować .

perezz.76
2019-07-29 15:34:15
Ocena: 15(glosow:19)-+
Tak działa dpd, niech nie pierdolą głupot mam tam kolegę który świadczy dla nich usługi, nic niea żadnego urlopu żadnego wolnego a jak coś mu wypadnie to musi sam sobie zastępstwo załatwić inaczej dpd obciąża go kara za niepodstawienie auta. Wiec niech wyciągają konsekwencje sami że siebie

ambroszpp
2019-07-29 15:54:23
Ocena: -2(glosow:12)-+
Kurierzy są przecież na samozatrudnieniu i świadczą usługi dla DPD. Jak taki kurier nie jeździ z paczkami, to nie zarabia. Jak nie ma zastępstwa, to z połamanymi girami będzie paczki rozwozić, DPD do niczego nie zmusza.

piotrpw1
2019-07-29 20:52:42
Ocena: 0(glosow:4)-+
tak jest w kazdej firmie czy to DPD, GLS czy TNT cisna na przewoznikow a sami spijaja smietanke, nie rozwozisz paczek nie zarabiasz chcesz wolne zalatw sobie zastepstwo a czy masz giry polamane czy 40 stopni nikogo to nie obchodzi i tutaj powinno wejsc rozwiazanie systemowe, za granica da sie np w niemczech i irlandii da sie, a w polsce jestesmy murzynami i jeszcze dlugo bedziemy...

marcoo7
2019-08-01 22:28:54
Ocena: 1(glosow:1)-+
Normalma sprawa na samozatrudnieniu. Nie do pomyslenia za granica, ale w PL to norma, jedyna szansa zeby wiecej zarobic.

sabot2006
2019-07-29 15:32:44
Ocena: 4(glosow:4)-+
a takim cudem pracuje że pewno jest na samozatrudnieniu. Jak nie będzie rozwoził paczek, to nie zarobi.

Lkjhgf2
2019-07-29 14:54:36
Ocena: 6(glosow:6)-+
Ludzie bez rak i nog sa uznawani za pelnosprawnych i zdatnych do pracy wiec co tam jakis gosciu z gipsem.

Lyminton
2019-07-29 14:44:36
Ocena: 6(glosow:8)-+
Szacun dla goscia ale szkoda tez jego zdrowia. Takie zle zaleczony urazy odezwa sie na pare lat a wtedy pracodawca nie bedzie juz pamietal o jego 2zaslugach"...

waniasor
2019-07-29 14:11:39
Ocena: 4(glosow:6)-+
Dla złodziei czasu najważniejsze są zyski , a jego połamane nogi gówno ich ochodzą otake polske wszyscy walczyli więc mogą chorować na cmentarzu :):):)

koreperytor12
2019-07-29 14:07:11
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Kaczyńskiemu puszczają nerwy
  •  Niedzielny suchar
  •  Popieram.
  •  Zabrać czarnej zarazie i dać medykom ...
Kto zgasił światło
główna
Dodano: 2018-08-06, 10:55:51   przez: ma75rio1
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 278Skomentuj (19) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.