lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 2011-08-07, 09:59:47   przez: wioochaa.d
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 473  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(23)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Yontek72
2011-09-06 23:39:05
Ocena: 7(glosow:9)-+
A po wszystkim ręka będzie capić martwą makrelą.

przesmieszne
2012-10-19 17:20:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
Zabawa podmiejska, z soboty na niedzielę dłużej gra orkiestra. nie miejska, nie wiejska, zabawa podmiejska wygra , kto śmielej gra.

wikaax
2011-10-20 22:06:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
kolejne k...ures...twoo.!! masakra!

pedobearr4
2011-09-23 15:33:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
tak to teraz jest :D

yeahyeahyeahs
2011-09-08 20:41:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
tak to już bywa w dzisiejszych czasach.. tylko współczuć ;]

jooo69
2011-09-07 21:26:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
Fajny ten chłopak ; >

steculker
2011-09-07 12:49:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
ale chłopak z 2 planu nawet ładny xDD

zonazwisa
2011-09-07 12:04:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
oj ta dzisiejsza młodzież...nawet przytula się inaczej

apparition
2011-09-07 10:43:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
ona tam trzyma jak w "Maczeta" komórkę! A on potrzebuję akurat zadzwonić! A Wy tu jakieś świństwa! A fe! :P A tak serio to imprezka a nie wiocha i tyle :)

Yontek72
2011-09-06 23:39:05
Ocena: 7(glosow:9)-+
A po wszystkim ręka będzie capić martwą makrelą.

przesmieszne
2012-10-19 17:19:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
z kim Ty się zadajesz?

Kurde31990
2011-09-06 21:05:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
mMm ^^ Ciekawe co znalazl :D

olapola90
2011-09-06 20:58:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ciekawe co tam znalazł xD

maris4545
2011-09-06 20:09:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
heh .. to co tygryski lubia najbardziej ;p

zo.mo
2011-09-06 18:25:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
-zaraz, zaraz gdzie ta dziura..

DagaR
2011-09-06 18:09:12
Ocena: 2(glosow:2)-+
wieś śpiewa, wieś tańczy.

malutka112
2011-09-06 17:39:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
Lubi to.

rkeuro
2011-09-06 15:20:25
Ocena: 2(glosow:2)-+
Oddawaj za piwo bo ci wszystkie kudły powyrywam.

mebtoom
2011-09-06 15:07:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
polacoweczka na stojaco :P hehe

Tensora_zona
2011-09-06 14:31:49
Ocena: 0(glosow:4)-+
Nasza córa na imprezie.

asienka25
2011-09-06 14:05:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ale brzydula...jeszcze jaki ma nokaut:/ a z kapusty pewnie musiało dawać. MASAKRA!!!!:P

vlad27
2011-09-06 13:46:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
Chłopak nie traci czasu. :)

Marcus312
2011-09-06 13:29:10
Ocena: 3(glosow:3)-+
"Blokada została zwolniona. Rozpoczynamy losowanie. Twój szczęśliwy numerek na dziś to 69."

biala-zima
2011-09-06 13:21:28
Ocena: 2(glosow:2)-+
Czego on tam szuka...drobnych?
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Mężczyzna ''zemścił'' się na lodziarzach
  •  Tak niedzielnie
  •  Ciężko uchodzić za ...
  •  Proste rozwiązanie
Kto zgasił światło
główna
Dodano: 2018-08-06, 10:55:51   przez: ma75rio1
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 279Skomentuj (19) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.