lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 24.06.2013, 16:53:50   przez: MRONE
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 603  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(139)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Podlasiak1977
2013-06-26 21:17:29
Ocena: 34(glosow:58)-+
a ty obrzezancu nie wytykaj tu jakis majatkow,dostaliscie po wojnie odszkodowania i do dzis o nie zebrzecie.oddajcie co zabraliscie palestynczykom.pewnie twoj dziadek morderca z hagany wymordowal jakas palestynska rodzine i ukradl jej ziemie i majatek.wstydz sie

kamila1806
2013-07-11 12:10:43
Ocena: 1(glosow:1)-+
ktoś chyba nie oglądał filmu... -.-

kamiloss01
2013-07-08 01:45:41
Ocena: 2(glosow:2)-+
Widzę, że autor chyba nie oglądał filmu ;p

szqrwaa
2013-07-03 19:20:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

szqrwaa
2013-07-03 19:17:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

szqrwaa
2013-07-03 19:11:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

xEarl
2013-07-03 01:39:10
Ocena: 2(glosow:4)-+
NAZI matki, NAZI ojcowie, jak mawia mój wykładowca...

syla6724
2013-07-02 20:18:42
Ocena: 1(glosow:3)-+
Przeciez nie o to tu chodzilo,z tej piatki jeden byl Żydem i dlatego ten niemiec go nie zabil,chodzilo tylko o AK ,ze byli w zlym swietle ukazani,chociaz tez nie do konca,jesli ktos ogladal to wie o czym pisze.

szqrwaa
2013-07-02 19:36:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

wojtekmiszcz
2013-07-02 13:22:38
Ocena: 3(glosow:3)-+
I niemcy chronili żydów zamykając ich w obozach

luna1695
2013-07-02 01:58:53
Ocena: 0(glosow:2)-+
PODLASIAK "a ty obrzezancu nie wytykaj tu jakis majatkow,dostaliscie po wojnie odszkodowania i do dzis o nie zebrzecie.oddajcie co zabraliscie palestynczykom.pewnie twoj dziadek morderca z hagany wymordowal jakas palestynska rodzine i ukradl jej ziemie i majatek.wstydz sie"---Wybierajac miedzy nieszczesciem i katastrofa.....wole Zydow niz muslimskie zwierzaki.

Podlasiak1977
2013-07-03 23:50:25
Ocena: 2(glosow:2)-+
luna mi nie chodzi o ich spor o Palestyne tylko ze jakis zydziak wytyka polakom jakies kamienice,czy "zlote zniwa" a sami w Palestynie zrobili z arabami porzadek w iscie hitlerowkim stylu.mnie wkurza ich obluda

luna1695
2013-07-02 01:46:53
Ocena: 3(glosow:5)-+
Historie pisze zwyciezca. To ze paru polskich wojakow doszlo do Berlina nic nie zmienia. Czwarty rozbior Polski dokonany. Polska istnieje jedynie na mapie bo gospodarczo napewno nie. Nie dalo rady czolgami to poszlo markami i euro.Nie ma obecnie zadnej polskiej firmy-wszystko sprzedane.Kleszczy produkujacych niby TerazPolska mozna zniszczyc w minute jedna brukselska uchwala i oddac na wieki w komornicze ramiona.

WD-40
2013-07-02 00:17:22
Ocena: -1(glosow:1)-+
"chronili żydów" hahaha to pewnie jakiś gestapowiec nakręcił,którego jeszcze nie złapali za zbrodnie wojenne

asd1905
2013-07-01 22:48:12
Ocena: 4(glosow:6)-+
aneta ty jestes idiotka on POLACZKI mowi o sierotach ktore dra ryja bo w TV tak mowili a sami gowno na ten temat wiedza ja od dawna wiem ze nie wszyscy polacy w czasie wojny chowali zydow i im pomagali bylo wielu takich ktorzy zydow wydawali itp tak samo jak nie kazdy niemiec mordowal gwalcil i bil kazdego kogo spotal byli tacy ktorzy nie szkodzili a czasem nawet starali sie pomagac tak jak z ludzmi teraz jest wielu ktorzy jak sie przerwocisz jeszcze ci poprawi ale sa tez tacy ktorzy sa w stanie pomoc i trzeba byc debilem zeby wszystkich wrzucac do jednego wora

szqrwaa
2013-07-01 20:04:26
Ocena: -6(glosow:12)-+
zastanawiam sie czy MRONE ogladal serial, czy jak kazdy inny idiota powtarza wygloszony gdzies poglad. "Nasze matki, nasi ojcowie" ogladalem od poczatku do konca i widzialem tam bardzo wielu niemcow zabijajacych zydow, a tematyka w glownej mierze odnosi sie do historii konkretnych 5 osob - nie jest relacja wojenna. Ale "POLACZKI" jak zwykle podnosza raban w gowno wartej sprawie

aneta.buziaczek
2013-07-01 21:31:01
Ocena: 3(glosow:5)-+
jaką trzeba być szmatą i prostakiem żeby o własnym narodzie mówić POLACZKI - my jesteśmy Polakami, nazwe polaczki zachowaj dla swojej wiejskiej społecznosci.

cyb155
2013-07-02 01:04:38
Ocena: 2(glosow:2)-+
Sam jesteś polaczkiem ćwoku wiejski łachmaniarzu walony w dupsztala przez żydów dniami i nocami i pewnie błagasz ich żeby dalej cię dymali bo płacą ci 1euro za godzinę !!! Ja i wiele innych osób szanujących siebie i ojczyznę JESTEŚMY POLAKAMI I JESTEŚMY Z TEGO DUMNI !!!

robert34
2013-07-02 04:57:18
Ocena: 0(glosow:2)-+
tak czytam te komętarze i żal mi co nie których , jak można będąc Polakiem pisać takie brednie i oczerniać ludzi którzy walczyli o nasze istnienie o to bysmy mogli żyć w Polsce . Jeszcze 20 może 30 lat i co nie którzy lub duża większość stwierdzi że to polska rezpętała II wojne światową .

szqrwaa
2013-07-02 19:38:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

szqrwaa
2013-07-02 19:40:45
Ocena: -1(glosow:1)-+
widze ze myslenie na wiecej niz jedym poziomie jest dla niektorych zbyt wielkim wyzwaniem, dlatego tez zamieszczam rozwiniecie mojej mysli - mowiac "POLACZKI" mam na mysli tych obywateli naszego kraju, ktorzy wrodzone kompleksy zaslaniaja ksenofobia, ktorzy oburzaja sie na najmniejsza krytyke Polski - zasadna, badz tez nie (przyklad: POLACZEK cyb155 [najprawdopodobniej 40 kilogramowy prawiczek]). Jest BARDZO DUZA roznica miedzy "polaczkami" a Polakami. Setki tysiecy przelaly za ten kraj krew i nikt im tych zaslug nie odbiera... powyzsze komentarze sa tylko potwierdzeniem

szqrwaa
2013-07-02 20:04:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
zycie nauczylo mnie, ze z glupota i ignorancja nie sposob wygrac (wszak nie wytlumaczysz glupcy, ze jest glupi), dlatego doleje oliwy do ognia... Podkresle, ze zdanie nastepujace po obecnym, wypowiem z pelna swiadomoscia i OGROMNYM BOLEM: Obserwujac dzisiejsza klase polityczna i czytajac powyzsze komentarze, odnosze nieodparte wrazenie, ze heroizm, bohaterstwo i poswiecenie walczacych POLAKOW byly daremnym aktem:(

cyb155
2013-07-02 23:54:25
Ocena: -1(glosow:1)-+
Daremne to było spłodzenie ciebie lamusie. Chodź to wpadnę w ciebie moimi 90 kg to wióry zostaną z ciebie pchło marna . Ps. Naucz się Polskiego bo twoja pisownia pokazuje ,że albo chodzisz do podstawówki albo jesteś kompletnym debilem .

szqrwaa
2013-07-03 19:22:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

szqrwaa
2013-07-03 19:26:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
heh... 90 kg - czyli za gruby, zeby poruchac:D Gdyby porownac wartosc merytowyczna, poziom kultury, zgodnosc z tematem glownym i dobor slownictwa wypowiedzi obydwu stron, moje "przedszkole" znalazloby sie sporo przed twoim (mala litera nie jest tu przypadkiem) zlobkiem...

szqrwaa
2013-07-03 19:28:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
warto tez dodac, ze "polskiego" piszemy mala litera glabie!

SzalonyMagazynier
2013-07-01 19:21:17
Ocena: 8(glosow:8)-+
Tak ich chronili, że aż dym szedł

Emiashasannah
2013-07-01 19:12:31
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

mariusz.garbuz
2013-07-01 18:50:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
masz racje...zydzi to tylko kasa i kasa nie wazne po jakim trupie wazna jest tylko kasa.spalilbym ich wszystkich jak i te zwierzatka co mowia na nich araby.Te istoty nie maja prawa bytu

mariusz.garbuz
2013-07-01 18:46:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

aneta.buziaczek
2013-07-01 18:29:48
Ocena: 5(glosow:5)-+
W Polsce za ukrywanie obywatela narodowości żydowskiej groziła kara śmierci (która często na Polakach była wykonywana) we Francji za ukrywanie Żyda groziła grzywna w śmiesznie niskiej kwocie. Polacy uratowali od zagłady stukrotnie więcej Żydów niż Francuzi. A mimo tego nie słyszałem, by Niemcy zarzucali Francuzom antysemityzm.

aneta.buziaczek
2013-07-01 18:31:35
Ocena: 7(glosow:7)-+
Wiecie dlaczego? Bo Niemcy nie wymordowali Francuzom inteligencji, a cała polska inteligencja zginęła z rąk brunatnego i czerwonego okupanta. Teraz do głosu doszło prostactwo i plebs, któremu pluć w pysk to powie, że deszcz pada.

hanauer
2013-07-01 18:23:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

aneta.buziaczek
2013-07-01 18:17:29
Ocena: 2(glosow:2)-+
Tak ruscy wbili do Polski żeby chronić mniejszość litewską i ukraińską, a niemiaszki chronili mniejszość żydowską. Niebawem dowiemy się, że Turcy tak ukochali naród ormiański, że im w ramach tej miłości wymordowali w 1915 w liczbie 1.5 mln

Emiashasannah
2013-07-01 17:58:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Emiashasannah
2013-07-01 16:50:44
Ocena: -4(glosow:14)-+
Kilka słów prawdy - Polska jest kreowana na niewinną od wieków i to kłamliwe przekonanie jest tak głęboko zakorzenione w umysłach, że każda wzmianka o mordach Polaków wywołuje falę oburzenia. A prawda jest taka, że w okresie II wś Polacy brali cznny udział w wyszukiwaniu, mordowaniu, zabieraniu majątków i wysyłaniu Niemcom polskich Żydów. Dla nieznających prawdziwej historii Polski hejterów polecam książkę ''Jak Polacy Niemcom Żydów mordować pomagali'' i poszperanie głęboko w najbardziej przerażającej historii z Jedwabnem. Nie okłamujmy się.

wladsenty
2013-07-01 17:20:16
Ocena: 2(glosow:8)-+
Hłehłe, jaskółka wiosny nie czyni. To, że mały promil Polaków był zimnymi sku*wysynami, nie wypacza tego, że jednak większość Lachów tymi zimnymi sku*wysynami nie byli. Nie ma to jak przytaczać lewackie książki... Temu panu dziękujemy.

Emiashasannah
2013-07-01 17:46:44
Ocena: -6(glosow:6)-+
Mały promil, to pomagał polskim Żydom. Interesuję się historią II wojny światowej, książek na temat polskiego brutalnie czynnego antysemityzmu jest mnóstwo. ''Jak Polacy Niemcom Żydów mordować pomagali'' jest po prostu zbiorem wszystkich faktów historycznych i wielu historycznych książek i dzienników. Jeśli nie znasz historii to bardzo proszę - nie wypowiadaj się na jej temat. w Centrum Badań nad Zagłądą Żydów przy Instytucie Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk szcuje się, że Polacy wymordowali (sami, co najmniej kilkadziesiąt tys Żydów (na obszarze przedwojennej Pl o wiele więcej).

Emiashasannah
2013-07-01 17:55:16
Ocena: -4(glosow:4)-+
Polecam dla hejtujących ignorantów prawdy - ''Kaci Hitlera. Brudny sekret Europy'' Ch.K., ''Żyd - wróg odwieczny? Antysemityzm w Polsce i jego źródła'' A.C., ''szanowny panie gestapo. Donosy do władz niemieckich w Warszawie i okolicach'' B.E., ''''Jest taki piękny dzień...Losy Żydów szukających ratunku na wsi polskiej'' B.E., ''Ja tego Żyda znam! Szantażowanie Żydów w Warszawie'' J.G., ''Polowanie na Żdydów'' J.G., ''Sąsiedzi. Historia zagłądy żydowskiej miasteczka'' J.T.G., ''Złote żniwa(..)'' J.T.G., i wieeele wiele innych

Emiashasannah
2013-07-01 18:01:05
Ocena: -7(glosow:7)-+
i zanim ocenicie polecam wpisać w przeglądarkę ''pogrom w Jedwabnem''. Otwórzcie w końcu oczy. To tylko jeden z wielu przykładów pogromów zorganizowanych przez Polaków.

aneta.buziaczek
2013-07-01 18:20:05
Ocena: 4(glosow:6)-+
emiashasannah - kiepski z ciebie prowokator, zapewne faszyzujący idiota, mający na celu skłócić ze sobą naród polski i żydowski. Zarówno jeden jak i drugi był ofiarą II Wojny Światowej. Dość brunatnego bełkotu na wiocha.pl.

Emiashasannah
2013-07-01 19:16:01
Ocena: -3(glosow:5)-+
Po pierwsze - jestem kobietą. Po drugie - nie chcę nikogo skłócać. Ale szlag mnie trafia jak czytam takie brednie o tym jaka to Polska jest wiecznie niewinna i najbardziej poszkodowana. To samo tyczy się tych wszystkich antysemickich komentarzy. Wychowałam się w przekonaniu, że wszyscy ludzie są sobie równi i tego zawsze będę się trzymała. Jednak u mnie działa to tak - tolerancja za tolerancję. TAK Niemcy wymordowali miliony ludzi. Polaków. Aryjskich i żydowskich. Ale zanim zaczniecie gadać głupoty o tym że TYLKO Niemcy brali udział w holocauście to weźcie się za historię II wojny światowej

aneta.buziaczek
2013-07-01 21:22:25
Ocena: 3(glosow:5)-+
Dla mnie jesteś zwykłym faszyzującym prowokatorem, do tego niedouczonym i nie potrafiącym samodzielnie myśleć. Uważam, że celowo wypisujesz te brednie żeby siać zamęt pomiędzy dwoma umęczonymi przez komunistów i nazistów Narodami.

Emiashasannah
2013-07-02 01:09:09
Ocena: -2(glosow:2)-+
niedouczonym i nie potrafiącym samodzielnie myśleć mówisz. ten opis akurat idealnie pasuje do takich jak ty głupców ogłupionych przez propagandę robiącą z polaków idealny naród. jeśli uważasz, że mówię nieprawdę to zadaj sobie minimum wysiłku i sprawdź (nie mówię już o całej historii bo to cię zapewne przerośnie) ale jedną rzecz - wikipedia pogrom w Jedwabnem. jedna rzecz. zajmie ci kilka minut. a może chociaż trochę otworzy ci oczy. to tyle w temacie z mojej strony. jeśli nie chcecie zaakceptować prawdy to wasz wybór. żyjcie dalej w zakłamaniu, tak wygodniej. pozdrawiam

StatystycznyNowak
2013-07-02 14:48:06
Ocena: 1(glosow:3)-+
Biorąc pod uwagę to, iż afiszujesz się z pogardą dla Polaków poprzez swoje komentarze, twierdzę że nie masz najmniejszego prawa do pisania na temat historii Polski. Jesteś skrajnie nieobiektywną i ogłupioną Żydówką. Bije od Ciebie na kilometr brakiem kultury i skrajną indolencją intelektualną. Nie wiem kto Ciebie wychowywał ale możesz mu swobodnie napluć w twarz bo nie spisał się zbyt dobrze.

Peterz
2013-07-04 11:46:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dziecko przestaw się z książek grossa i protoplastów na publikacje naukowe. Däniken też można czytać, bo jest zabawny, lecz tym przypadku publikacje te są po prostu kłamliwe. Dziecko drogie w Polsce Żydzi mieli raj i to od osadnictwa w XIII wieku aż do 1939. U nas znajdowali azyl gdy regularnie co 30 lat na terenie całej Europy odbywały się pogromy. Tylko u nas mieli specjalne przywileje nadawane przez królów, tylko u nas mieli reprezentantów w sejmie i senacie. Wracając do historii II wojny światowej.

Peterz
2013-07-04 11:53:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
Zadaj sobie trud i sprawdź jaki procent "sprawiedliwych wśród narodów świata" stanowią Polacy, porównaj jakie represje groziły za pomaganie na zachodzie Europy i w Polsce. Jest to mały procent ludzi którzy nie pozostali anonimowi i ... którym się udało. Poczytaj również komentarze Żydów którzy przeżyli dzięki polakom co sadzą o szmatławcach pisanych przez takich ludzi jak gross.

Peterz
2013-07-04 12:05:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
Mega wiochą jest to co robią Żydzi współcześnie. Z jednej strony oskarżają Polaków o antysemityzm i zrównywają ich z Niemcami (z czego ci drudzy skwapliwie korzystają), z drugiej strony stosują hitlerowskie metody na Palestyńczykach. Kreują się na jedyne ofiary II wojny, przywłaszczając obozy koncentracyjne - że tylko oni tam ginęli. Prosty przykład - krzyczą że mordowano ich w Auschwitz, podczas gdy był to obóz koncentracyjny dla Polaków (żaden Żyd tam nie zginął). Żydów mordowano w Auschwitz-Birkenau i to po tym jak "ruszył" obóz w Auschwitz.

Peterz
2013-07-04 12:16:39
Ocena: 1(glosow:1)-+
Czemu nie piszesz o mordach żydowskich w 1939 i po 1944? Czemu nie piszesz o tysiącach urzędników, policjantów, nauczycieli, przedsiębiorców którzy zostali zamordowani na miejscu lub wywiezieni w głąb ZSRR (część została pomordowana w Katyniu i innych obozach) dzięki ochoczemu donosicielstwu miejscowych Żydów. Czemu nie piszesz o żołnierzach, oficerach, cywilach skatowanych i pomordowanych strzałem w tył głowy w katowniach UB przez funkcjonariuszy żydowskich tylko dlatego, że mieli inne orientacje polityczne oraz nie godzili się na kolejną okupację.

Peterz
2013-07-04 12:38:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
Czemu nie wspominasz o pogromie kieleckim - akcji przeprowadzonej na ludności żydowskiej zainicjowanej i przeprowadzonej przez żydowskich działaczy komunistycznych w celu dyskredytacji Polski w oczach Europy Zachodniej?. Żydzi współcześnie dzięki kreowaniu wizerunku jako jedynych pokrzywdzonych czerpią zyski finansowe i polityczne - nikt nie chce się narazić na bycie okrzykniętym antysemitom, a odszkodowania wypłacane przez Niemcy idą w miliardach euro.

zajcew26
2013-07-26 14:59:50
Ocena: -1(glosow:1)-+
Czytam Wasze komentarze i muszę przyznać racje Emiashasannah. Nikt, kto z nią polemizował nawet na chwile nie przyjmuje do wiadomośći, że polacy też zawsze ofiarami nie byli. Emiashasannah pisze o Jedwabnem a Peterz o XIII wieku i o sprawiedliwych wśród narodów świata. Faktem jest że my Polacy krytyki nie potrafimy unieść, faktem jest też to, że pomimo bycia przelśadowanym mamy też ciemną strone.

wojt2000
2013-07-01 15:54:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
Co to znaczy "wkraczją"?

Molotok
2013-07-01 15:08:56
Ocena: -2(glosow:6)-+
Ten film był dobry i bardzo samokrytyczny Niemcy się w nim nie wybielali wręcz przeciwnie przykład scena z SSmanem co strzelił dziecku w głowę. Co do wątku Polaków w filmie nie było w nim ani słowa o tym że mordowaliśmy Żydów tylko o tym że też byliśmy Antysemitami .I teraz niech który ku**a spróbuje zaprzeczyć cały czas na internecie czytam że wszystko to wina Żydów, a bo ci Żydzi,gdyby nie ci Żydzi i co nie jesteście niby Antysemitami ? . Antysemityzm jest powszechny w wielu krajach nie wnikam dlaczego i szczerze mówiąc je**ie mnie to ale nie zaprzeczycie że jesteście Antysemitami .

Molotok
2013-07-01 15:11:31
Ocena: -3(glosow:3)-+
Najlepiej skrytykować film nie oglądając go tylko dlatego że ujawnia niewygodną prawdę co do nieskazitelności i świętości Polaczków .Pozdrawiam i ch**j wam w dupę oczywiście po za tymi normalnymi .

aneta.buziaczek
2013-07-01 18:21:18
Ocena: 1(glosow:3)-+
polaczków sobie poszukaj w swojej rodzinie prostaku, a od Polaków i Żydów się najzwyczajniej odp****dol kiepski prowokatorze.

Molotok
2013-07-01 19:23:53
Ocena: -2(glosow:2)-+
A to dobre od Żydów się odpierdol tyle że ja ich właśnie bronię .

aneta.buziaczek
2013-07-01 21:24:05
Ocena: -1(glosow:1)-+
Zarówno Polacy jak i Żydzi nie potrzebują obrońców, którym zamiast ilorazu trzeba obliczać iloczyn inteligencji, bo w przeciwnym wypadku wyszedłby ujemny wynik.

konserwator88
2013-07-01 14:44:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jak powiedział ktoś bardzo mądry (w tej chwili nie pamiętam) Trzeba zbierać masę dowodów, bo pewnego dnia przyjdzie ktoś i powie, że to nigdy nie miało miejsca!!

xxxdraco
2013-07-01 14:32:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
I po co ja się tyle lat historii uczyłem, jak się teraz okazuje, że uczyłem się nie tego? Kurde, tyle nauki psu pod ogon ech. A żarty żartami, to taka wersja historii już od wielu lat krąży po świecie, tylko nasz rząd jest taki a nie inny i nic z tym nie robi.

Drago33
2013-07-01 14:10:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ludzie otwórzcie oczy !! Taka własnie ,, prawda'' od lat krąży poza granicami naszego kraju !! A to właśnie dla tego ,że NIE MYŚLICIE !!! ,, fojtaz''takich jak Twoi przodkowie były tysiące niestety i większość tak skończyła . Za pomoc żydom stale dostajemy od nich nóż w plecy . Polecam książki Henryka Pająka !! I JESZCZE RAZ OTWÓRZCIE OCZY !!

Essay
2013-07-01 14:05:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

LoganX87
2013-07-01 14:00:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ja tam problemu nie widzę. Jeśli tak ratowali żydów to może i teraz ktoś by ich poratował trochę ? Mają problemy z prześladowaniami na bliskim wschodzie to ratujmy ich wszystkich tak jak robili to Niemcy xD

zenonjop
2013-07-01 13:34:09
Ocena: -1(glosow:3)-+
A gówno ku*wa prawda oglądałem wszystkie 3 odcinki i nie ma ani jednej sceny gdzie byłby uwydatniony szczególnie Polski antysemityzm. a to co tu pisze to już w ogóle bzdura w ogóle nie pojawia się to podczas filmu, film jak dla mnie ok mi się podobał, na pewno nie przedstawia Niemców w roli ofiar a wręcz w roli skur*ysynów a szczególnie co do żydów je*anych, no i ukazuje doskonale skur*ysyństwo czerwonoarmistów, i na pewno nie ukazuje źle Polaków. Więc radzę najpierw obejrzeć a potem dopiero farmazony pi*rdolić

elknighty
2013-07-01 13:24:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
A co moze o tym wiedziec j****ny nacjonalista? Ktory w glowie ma faszyzm jako autorytet? Nacjonalistyczne p***dy sam tak nie kozaczy ale we 2 to juz tak. C***ty i pedaly w jednym. S*******yny zwa sie patriotami? Chyba faszystami.

zenonjop
2013-07-01 13:35:22
Ocena: 1(glosow:1)-+
Styl pysk ty żydowska ku*wo, Auschwitz do pracy gotowe jest znów, wykona ostatnie zadanie!!

gigizmo1987
2013-07-01 12:53:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
To jest film fabularny czyli fikcyjny, nie dokumentalny! Równie dobrze możecie obok umieścić "Czterej pancerni i pies"

DXPac
2013-07-01 12:48:16
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

ZlyWujek
2013-07-01 12:48:09
Ocena: 2(glosow:4)-+
Przesadzacie, widział autor ten film? Nie było tam wiele prowokacji w stosunku do Polaków, i tez nie było tajenia zbrodni wojennych Niemców...

maxicoveri
2013-07-01 12:42:31
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

zenonjop
2013-07-01 13:59:57
Ocena: -2(glosow:2)-+
Weź ku*wa wypi*dalaj cioto je*ana do israela i opi*rdalaj obrzezane parówy pejsatych śmierdzieli.

Paindemonium
2013-07-01 12:34:27
Ocena: -1(glosow:1)-+
- Szybko! Szybko do pieca! W formie lotnej te parszywe Pulaki waz już nie złapią!

Rebus364
2013-07-01 11:28:14
Ocena: -4(glosow:8)-+
Największą wiochą była emisja tego filmu w TVP. Dlaczego TVP utrzymująca się za kasę z abonamentu który płacimy emituje propagandowe szmiry wybielające Niemców?Jeszcze trochę i wyemitują ,,Heimkher''

bierut1
2013-07-01 11:25:01
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Grafit00
2013-07-01 10:48:29
Ocena: 0(glosow:4)-+
Boże ten portal to prawdziwy ciemnogród ;p Założę się że autor nawet nie zapoznał się z streszczona recenzją tego filmu.

davidstar
2013-07-01 10:40:25
Ocena: -1(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

foytaz
2013-07-01 10:37:26
Ocena: 8(glosow:8)-+
Mój śp dziadek były AK'owiec i Powstaniec Warszawski opowiadał mi jak jego rodzina, która miała sporo dóbr na Polesiu w tym stadniny koni, ukrywała Żydów na terenie gospodarstw i posiadłości. Fryce się nie połapały i cofnęły się oddając pole Armii Czerwonej zgodnie z paktem R-M. Kilku z tych uratowanych Żydów wróciło do pradziadka z obstawą NKWD i to był ostatni raz kiedy mój dziadek widział swojego ojca, matkę i dwie ciotki. Żeby było śmieszniej jeden z nich został wysokim oficerem UB na Lubelszczyźnie po 45r. Tyle w kwestii mojej miłości do Żydów.

davidstar
2013-07-01 10:42:01
Ocena: 7(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

davidstar
2013-07-01 10:27:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Fafikuleniek
2013-06-28 00:17:46
Ocena: 5(glosow:5)-+
W całej sprawie chodzi o to żeby dorobić żydów. Jak wiadomo Niemcy mordowali, gwałcili i wszystkie te złe rzeczy ale Niemcy też zapłacili łebkowe ugadane z komuną żydowską. Natomiast Polska choć niczego złego nie zrobiła, czemu też nie miała by zapłacić ? Więc wymyśla się inną historię. Ale, nie wiem czy Wiecie że rząd Polski już zaczął pertraktacje z żydkami ile kaski chcą, bagatelka około 60 miliardów baksów. Wychodzi na to że domagają się kasy za coś co nigdy nie miało miejsca.

gurool
2013-07-01 10:19:57
Ocena: 3(glosow:5)-+
Oczywiście w polskim rządzie są żydzi więc swoim kasę dadzą - naszym kosztem...

Fafikuleniek
2013-06-28 00:07:02
Ocena: 3(glosow:3)-+
Najgorsze jest to że rząd i polski MSZ generalnie mało robią żeby w widoczny sposób zaprzeczać ...

Andorian
2013-06-26 22:41:37
Ocena: -1(glosow:1)-+
Żeby nie to że jestem Polakiem oraz że Niemcy wyrządzili krzywdy mojej rodzinie, z chęcią bym ciebie ubił pod swastyką, lewacki psie.

jed55
2013-06-26 17:42:45
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ja pie*dole ,albo sie nawzajem wybijaja, albo sobie d*py Liza, co za j*bnieta polityka.

saviola1
2013-06-26 12:56:24
Ocena: 1(glosow:1)-+
nigdy nie widziałem większego kłamstwa- teraz Niemcy chcą się wybielić? to przecież jawna obraza i powinno się to spotkać z ogromna krytyka do cholery.... takie coś i jeszcze emitowane przez TVP?! brakuje mi słow zeby opisac pewne spostrzezenia odnosnie tego

Mundzio84
2013-06-26 13:01:28
Ocena: 2(glosow:4)-+
Zapraszam na kanał Max TV, gdzie Mariusz Max Kolonko, w tej chwili dla mnie bezkonkurencyjny dziennikarz, jak zwykle bardzo trafnie to skomentował.

Testoviron123
2013-06-26 12:35:17
Ocena: -10(glosow:24)-+
Akurat to jest prawda polaczki, jesteście prawdopodobnie największymi antysemitami obecnych czasów.

Andorian
2013-06-26 16:35:55
Ocena: 0(glosow:12)-+
I dobrze, miejsce żyda jest w moim piecu. NIEMCY DO PIECA WRAZ Z ŻYDAMI! TYLKO POLSKA NARODOWA I PRECZ Z RESZTĄ!

Testoviron123
2013-06-26 16:40:45
Ocena: -3(glosow:15)-+
Ty się tak polaczku nie spinaj, bo przyjdę i zabiorę ci kamienicę. Pewnie dlatego tak nas nienawidzisz, twój zbrodniarski dziadek morderca wymordował pewnie jakąś rodzinę i ukradł majątek gwałcąc przy tym jakąś Żydówkę. Wstydź się.

Andorian
2013-06-26 19:36:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Andorian
2013-06-26 19:44:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Testoviron123
2013-06-26 21:15:08
Ocena: -3(glosow:7)-+
o, polaczek nie potrafi kulturalnie obrazić.

Podlasiak1977
2013-06-26 21:17:29
Ocena: 34(glosow:58)-+
a ty obrzezancu nie wytykaj tu jakis majatkow,dostaliscie po wojnie odszkodowania i do dzis o nie zebrzecie.oddajcie co zabraliscie palestynczykom.pewnie twoj dziadek morderca z hagany wymordowal jakas palestynska rodzine i ukradl jej ziemie i majatek.wstydz sie

Testoviron123
2013-06-26 23:09:12
Ocena: -5(glosow:13)-+
W zasadzie mój dziadek zginął razem z polskimi żołnierzami. No może nie tak dokładnie razem z nimi bo wydali go niemcom żeby móc im wylizać jajka. Co symbolizują literki w twoim awatarze? Naziści zawsze silni?

MINTOR
2013-06-27 00:18:32
Ocena: 7(glosow:7)-+
"bo przyjdę i zabiorę ci kamienicę" - hahaha :D dobry tekst!

Andorian
2013-06-27 12:44:27
Ocena: 2(glosow:10)-+
NZS = Narodowe Siły Zbrojne, grupy narodowców w partyzantce przeciw nazistom Testo. Nie słyszałem, by polscy żołnierze kogoś wydali szwabom, więc skończ gadać takie pierdoły.

Testoviron123
2013-06-27 12:45:32
Ocena: -2(glosow:8)-+
Wydawali wydawali, a nie słyszałeś z powodu polskiej propagandy.

Andorian
2013-06-27 19:48:11
Ocena: 1(glosow:9)-+
Jakiej polskiej propagandy?! CO TY PIERDOLISZ??!! POLSKA NIE SIAŁA NIGDY PROPAGANDY, TO ZAWSZE NA NIĄ SIANO PROPAGANDĘ!

Podlasiak1977
2013-06-27 23:30:03
Ocena: 4(glosow:8)-+
zydzie,a slyszales o tym jak twoi rodacy razem z niemcami zaladowywali innych zydow do wagonow ktore pozniej jechaly do obozow?a moze to tez tylko polska propaganda? a slyszales jak inni zydzi wyadawali niemcom polakow ktory wczesniej udzielili im schronienia?widze ze z historia u ciebie na bakier

Fafikuleniek
2013-06-28 00:08:43
Ocena: 0(glosow:4)-+
Dajcie spokój. Dajecie się nabrać głupiemu lewakowi który jeszcze nie dawno jechał na akcję "pokaż cycki". Nie zniżajcie się do komentowania postów tego przypała, żadnych merytorycznych uwag.

Fafikuleniek
2013-06-28 00:09:57
Ocena: 0(glosow:4)-+
On by chciał być żydem a zamiast bycia żydem jest pewnie jakąś marną, skrajcowaną popiedółką :D.

davidstar
2013-07-01 10:31:50
Ocena: 2(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

elknighty
2013-07-01 13:21:18
Ocena: -2(glosow:6)-+
Podlasiak p*****ony neofaszystowski nacjonalista lecz swoj mozg. Przez takie k***y jak wy nasz kraj jest wiocha.

SuperGL
2013-07-01 18:23:15
Ocena: 3(glosow:3)-+
@elknighty to nie bądź wiocha, jedź do francji i daj sobie srać na głowę gejom, ciapatym i żydom i zaproś ich wszystkich na seks analny i oralny za każdego postawionego klocka. Przynajmniej będziesz fajny.

Podlasiak1977
2013-07-03 23:58:05
Ocena: -1(glosow:1)-+
elgnighty na twoje wyzwiska nie bede odpisywal bo pewnie w twarz bys mi tego nie powiedzial,normalka a takich jak ty.jesli nacjonalizm to choroba to leczyc sie nie zamierzam:)lubie ten kraj taki jaki jest.niechce tu inwazji arabow ktorzy beda zyc za moja kase a pozniej probowali mi narzucic swoj styl zycia.a jak ci sie tu nie podoba to zjazd za Odre.

szatano999
2013-06-26 11:01:00
Ocena: 1(glosow:7)-+
Patrząc po murach polskich miast, nienawiści do Żydów płynącej z Radyja Maryja, typowych hasłach typu "Rzuć złotówkę nie bądź żydem" itp....Niechęć do tej nacji jest OGROMNA....pewnie co drugi to antysemita....więc TEORETYCZNIE coś na rzeczy mogło być

ferdal
2013-06-26 11:05:53
Ocena: -1(glosow:9)-+
PEDAŁPEDAŁ swoich interlokutorów nazywa Żydkami,typowa obelga dla twardogłowych bezjajecznych.

Mundzio84
2013-06-26 11:35:39
Ocena: 2(glosow:10)-+
Szatano, powiedz to tym wielu Polakom, którzy w czasie wojny ryzykowali życie swoje i swoich rodzin, pomagając i ukrywając ich.Więc TEORETYCZNIE chyba nie wiesz, k*rwa co piszesz.

MINTOR
2013-06-26 11:58:50
Ocena: 3(glosow:9)-+
Mundzio, a co z tego co było kiedyś? szatano mówi o tym co się wyprawia obecnie, i muszę się niestety z tym zgodzić? Mam wrażenie, ze wielu prawicowców nie doznało nigdy żadnej krzywdy od Żydów, a nienawidzą ich tak dla zasady "bo żydzi są źli". Dodajmy jeszcze te wszystkie z dupy teorie i o Żydach, masonach i innych iluminatach, którzy chcą zniszczyć obecną cywilizację.

ferdal
2013-06-26 12:06:02
Ocena: 0(glosow:6)-+
995 polaków nie odróżnia Żyda od innej nacji a nienawiść to taki wentyl bezpieczeństwa,jedni Żydów inni Murzynów jeszcze inni rudych,typowa reakcja frustrata który koniecznie musi znaleźć winowajcę swoich krzywd.

ferdal
2013-06-26 12:07:04
Ocena: 1(glosow:5)-+
*99% Polaków

tub00sh
2013-06-26 12:11:44
Ocena: 1(glosow:5)-+
A w praktyce byli i tacy i tacy. Jedni chronili żydów w szopach (dziadek mojej ex, który dostał za to kulę w łeb) a inni ich wydawali niemcom. Nie ma tak łatwo.

SuperGL
2013-06-26 12:14:15
Ocena: 1(glosow:5)-+
ale wy jesteście porombani. Polacy chronili kiedyś zydow - kiedyś? to się nie liczy! chrześcijanie kiedyś kogos spalili na stosie - no i co z tego ze kiedyś! tak było! no to się jełopy zdecydujcie czy to co było kiedyś tez jest ważne:d

ferdal
2013-06-26 12:14:33
Ocena: -1(glosow:3)-+
Bo rzadko kiedy w życiu coś jest tylko czarne albo białe,prawda Mundziu?

tub00sh
2013-06-26 12:14:41
Ocena: 1(glosow:7)-+
Co do współczesności to zgadzam się z ferdalem, rzucanie "żydami" na prawo i lewo to domena tzw. pseudoprawicy (o ile wiem ludzie Krulla Korwina tak nie robią, tylko Pisdy). Bo wiecie, w TVNie same żydy, w GW same żydy, wszędzie te żydy. A prawdziwych żydów w polsce może jest z 7 łącznie :P debilne, ale ludzie są tępi i wszędzie widzą wrogów narodu.

Mundzio84
2013-06-26 12:15:27
Ocena: 0(glosow:4)-+
Mintor - szatano, tak prawda, że szatano powiedział, że teraz tak się dzieje, ale porównał to do tamtych czasów, mówiąc że cytuję "więc TEORETYCZNIE coś na rzeczy mogło być" - i do tego odnosi się moja wypowiedź.

tub00sh
2013-06-26 12:17:33
Ocena: 0(glosow:8)-+
Wypraszam se supergl, ja nie jestem porombany, ja jestem prostopadłościenny!

MINTOR
2013-06-26 12:29:29
Ocena: 3(glosow:3)-+
SuperGL, mnie też do tego wora wrzucasz? Ja jakoś nie mam za złe tego co robili kiedyś chrześcijanie obecnym chrześcijanom. Na szczęście, w przeciwieństwie do Islamu chrześcijanie się przez ostatni 1000 lat ucywilizowali. Mundziu, większość wypowiedzi szatano odnosi się do czasów obecnych. Do dzisiejszych haseł, radia maRyja...

Mundzio84
2013-06-26 12:32:23
Ocena: 1(glosow:3)-+
Nie chodzi o mniejszość, czy większość wypowiedzi.Chodzi o puentę.Kumasz?

ferdal
2013-06-26 12:34:26
Ocena: -1(glosow:3)-+
Mundzio nie myśl że jestem stronniczy,ale ja też zrozumiałem wypowiedź Szatano jako odniesienie do współczesności,tylko ty jakoś inaczej.

Mundzio84
2013-06-26 12:38:46
Ocena: -1(glosow:3)-+
Ferdziu, ty stronniczy?W życiu bym tak nie pomyślał.Patrz na ostatnie zdanie które nadaje tej wypowiedzi odpowiednią puentę.Jeśli nadal ją inaczej rozumiesz, to mój sąsiad jest nauczycielem j. polskiego - załatwię ci darmowe korki.

ferdal
2013-06-26 12:42:21
Ocena: 0(glosow:2)-+
Widzisz Mundziu problem polega na tym ze od jakiegoś czasu większość energii poświęcasz na szukaniu zaczepek.

Mundzio84
2013-06-26 12:46:40
Ocena: 0(glosow:2)-+
Gdybym szukał zaczepek moje komentarze zaczynałyby się mniej więcej tak: "pedalpedal coś tam coś tam" albo "superglut blablabla".A ja tu tylko zwyczajnie prowadzę dyskusję, Ferdziu.A że akurat w niej dość często ostatnio natykam się na ciebie, to już zwykły zbieg okoliczności.

ferdal
2013-06-26 12:47:46
Ocena: -1(glosow:3)-+
Kto tu za kim przyszedł?

Mundzio84
2013-06-26 12:54:35
Ocena: 1(glosow:3)-+
Przecież ja mój pierwszy komentarz pod tym absurdem pisałem do szatana.Do mnie pierwszy napisałeś ty, więc zupełnie nie rozumiem twojego pytania i sugerowania, że szukam u ciebie zaczepki.

MINTOR
2013-06-26 12:59:40
Ocena: 2(glosow:2)-+
A może byście się tak obydwaj ogarnęli, co? Mundziu, puenta? Może. W takim razie po co te wzmianki RM i dzisiejszych hasłach?

Mundzio84
2013-06-26 13:05:09
Ocena: 1(glosow:3)-+
Mintor, wzmianka o RM jest po to żeby podkreślić antykatolickie poglądy szatana a przykład hasła jest po to, żeby podkreślić dzisiejszy antysemityzm społeczeństwa, a następnie nawiązać do tamtych czasów, tak?Poza tym z czym mam się ogarniać?Z tym że bardzo lubię mojego kolegę Ferdzia?

cezarmilan
2013-06-26 13:05:46
Ocena: -1(glosow:3)-+
Czytam te wasze swady ze smutkiem,lubiłem wasze spory,były ciekawe,czasem zabawne,może poluzujcie gacie.

cezarmilan
2013-06-26 13:06:46
Ocena: -1(glosow:3)-+
Piszę oczywiście do M i F

szatano999
2013-06-26 14:04:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
zapomniałem mundzio dać "TEORETYCZNIE" w cudzysłowiu....skąd wiesz jak Polacy odnosili się do Żydów przed wojną....zazdrościli im pieniędzy, układów itp....a wojna pokazała swoje....wtedy pomagali LUDZIOM a nie Żydom....taki ludzki odruch.....a teraz antysemityzm wali z każdej strony

Mundzio84
2013-06-26 14:07:18
Ocena: 2(glosow:4)-+
Tak samo jak antykatolicyzm, co nie szatano?

szatano999
2013-06-26 14:12:49
Ocena: -1(glosow:1)-+
a najwięcej z prawa....to co koledzy wspomnieli...katolicy kochają nienawidzieć

Rei_Ayanami
2013-06-26 14:16:11
Ocena: 2(glosow:4)-+
sztano, ferdal i inni, polecam wam poczytać o powojennych losach żydów, o tym ilu wstąpiło do nkwd i ub / sb. Polecam zapoznać się z tym jak wyglądała powojenna Polska o polowaniach na Polaków. Polecam poczytanie o obławie Augustowskiej oraz życiorysy pewnych światłych żydów : Salomon Morel, Helena Wolińska, Michnik, Fiegel, Antoni Skulbaszewski, Józef Bik-Bukar-Gawerski. Piszecie o naszym antysemityzmie, może dla odmiany więcej obiektywizmu i popiszecie o polonofobii żydów ??

lucy123
2013-06-26 14:16:13
Ocena: 1(glosow:1)-+
Z cała pewnością i tak w zdaniu na absurdzie jest kłamstwo, nie zależnie od podejścia Polaków do Żydów, ponieważ nawet gdyby Polacy robili coś złego Żydom, jak to jest zasugerowane, to Niemcy by tych Żydów dobijali, a nie ratowali.. W czasie trwania II wojny nie było tak jak teraz, przecież w większości przypadków antysemityzm wziął się od wojny. Taka Polska złość, że gineli Polacy w obronie Żydów. To jakbym uratowała kogoś tonącego, a potem miała do niego pretensje, że się przeziębiłam i grzyba złapałam.. Nie wiem czy zrozumiecie o co mi chodzi..

lucy123
2013-06-26 14:19:16
Ocena: 3(glosow:5)-+
Rei przypomniało mi się z tym napojem energetycznym POWER BLACK co Tyson reklamuje, jakiś koleś zrobił POWER WIHTE i został oskarżony o rasizm :> Zabawne...

davidstar
2013-07-01 10:35:37
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

SuperGL
2013-07-01 18:21:22
Ocena: 2(glosow:2)-+
Nie wspominając już o rozsprzedaży polskich firm, spółek, fabryk obcemu kapitałowi. Nie uwierzę, że Polak z krwi i kości by to zrobił.

Krzakenkovsky
2013-06-24 19:01:02
Ocena: 1(glosow:3)-+
Czy wy nigdy nie zrozumiecie , że to nie niemcy stoją za tym filmem tylko Żydzi! Którzy do końca świata będą w ich mniemaniu pokrzywdzonym narodem a dla mnie to zwykłe świnie! Izrael nie powinien istnieć !

IlluminaSilvere
2013-06-24 17:31:08
Ocena: 1(glosow:1)-+
Standardowo minus za Demot.

tashunkewitko
2013-06-24 17:08:32
Ocena: 0(glosow:4)-+
A jak myślicie - komu zależało na tym, żeby ten film był wyświetlany w Polsce? I komu w ogóle zależy na antypolskiej propagandzie na całym świecie? I dlaczego żydzi tak nienawidzą Polaków, a nic nie mają do Niemców?

Gregoson
2013-06-24 17:00:29
Ocena: 4(glosow:4)-+
Właściwy tytuł tego szkopskiego propagandowe gniota to : ,,NAZI matki, NAZI ojcowie"
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Taka prawda
  •  Wszyscy PiSowscy dyrektorzy stadnin koni arabskich,
  •  Kilka słów prawdy o potrzebach mężczyzn
  •  To najlepszy wybór ...
główna
Dodano: 03.08.2018, 22:14:45   przez: thomaass
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 77Skomentuj (7) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0