lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 09.04.2020, 21:54:20   przez: maxicoveri
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 120  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(74)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
czekoladowymis
2020-04-10 05:48:22
Ocena: 13(glosow:25)-+
niech nas wszystkich wsadzą morawiecki z kaczyńskim i reszta bandy osłów, będą nas utrzymywać ze swoich podatków, może w końcu coś zrozumieją

Szpkaz
2020-04-12 18:49:49
Ocena: 1(glosow:5)-+
Te całe rozporządzenie jest nic nie warte, bo zostało wydane z przekroczeniem ustawowego upoważnienia. Zgodnie z ustawą rozporządzeniem można ograniczyć "sposób przemieszczania się" a nie przemieszczanie się w ogóle. Jest to konstytucyjne prawo. Pytanie tylko czy znajdzie się odważny sędzia żeby to głośno powiedzieć, czy będą jak zwykle przyklepywać wnioski policji, bo na TK nie ma co liczyć.

Szpkaz
2020-04-12 18:48:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Ejkum-Kejkum
2020-04-12 12:29:11
Ocena: 1(glosow:3)-+
Nie masz ambicji, idź do milicji, tak było, jest i będzie po wszech czasy...

wrobel189
2020-04-12 10:47:36
Ocena: -2(glosow:4)-+
Ciekawe kiedy będzie płakać że nie ma dla niej respiratora

tomic1
2020-04-12 09:59:45
Ocena: -2(glosow:10)-+
Jak umrze Wam ktoś bliski zarażony przez takich mądrych to będziecie inaczej śpiewać! Wtedy będą pretensje do policji, dlaczego nie powstrzymała takich idiotów!

bboy135
2020-04-12 12:46:12
Ocena: -1(glosow:7)-+
Jedno pytanie, w ogóle znasz kogoś, kto zmarł z powodu tej choroby? Albo kogoś kto zna taką osobę, ja o wszystkim słyszę tylko z telewizji, a jej nie wierzę, a dwa, w policji mają normy mandatów jakie muszą w danym dniu dać obywatelom, więc szukają na siłę, byle powodu.

diskorelax
2020-04-12 09:45:26
Ocena: 3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

SierzantYelonek
2020-04-12 07:06:01
Ocena: 2(glosow:4)-+
artykuł o tym, że nie stosujecie się państwo do ustawy...hahaha no logicznie bardzo

labeo7
2020-04-11 22:09:00
Ocena: 8(glosow:8)-+
Kulsonom w pustych łbach się poprzewracało. Jesteśmy na dobrej drodze do państwa policyjnego, w których policjant zatrzymuje kogoś i nie wie na jakiej podstawie.

bubu226
2020-04-11 20:14:01
Ocena: 0(glosow:2)-+
Debile i tyle. Zero logiki

leminggrad
2020-04-11 19:27:37
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ja Pier dole naprawdę?

anubisgd
2020-04-11 19:07:03
Ocena: 3(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

frankojf
2020-04-12 01:43:58
Ocena: 3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

czapiewski
2020-04-11 18:43:57
Ocena: 5(glosow:9)-+
Z czegos musza miec pieniadze na pis-owska mafie, na wybory i 500+.

ivat
2020-04-11 18:32:51
Ocena: 4(glosow:6)-+
Oj będzie lustracja i pozbawienie emerytury.

Pysialek8888
2020-04-11 18:03:19
Ocena: 1(glosow:11)-+
Milicja piSS gnębi polaków mandatami aby mafii piSS na premie nie zabrakło, bo już co mogli to rozkradli

zico9987
2020-04-11 16:56:07
Ocena: 4(glosow:14)-+
Tylko tu jest problem ze ludzie są zbyt nieodpowiedzialni , widać było to w pierwszy ciepły weekend przed wprowadzeniem restrykcji. Bo każdy patrzy na siebie a nie innego człowieka i właśnie tacy ludzie jak Ty wołają konstytucja a śmierć innych go nie interesuje bo jego prywatnie to nie dotknęło. Z góry napiszę że czy rządziło by PO czy SLD czy Konfederacja nie było by lepiej bo żaden system zdrowotny w żadnym kraju na świecie nie jest na to przygotowany , bo się fizycznie tego nie da zrobić , bo zawsze będzie jakieś "ale" . Dlatego najważniejszy jest zdrowy rozsądek a nie januszowanie bo kons

stywen
2020-04-11 16:39:39
Ocena: 2(glosow:6)-+
PISowskie zakłamanie organicznie wolności obywateli ,a sami robią bezkarnie spędy jak te w rocznicę smoleńską Wszyscy powinni być ukarani ....Gdzie policja,a wjazd kaczaka na Cmentarz Powązkowski,tez bezkarny .A wyjazd biznesowy jest dozwolony jeśli chodzi fanatykom PIS-dzielcom o fakty .

zico9987
2020-04-11 15:42:42
Ocena: 3(glosow:9)-+
Jakub w normalnym państwie czyli??? Bo jakoś Czechy Słowacja Włochy Francja Hiszpania czy Niemcy nie wprowadzili stanu wyjątkowego itp. i jakoś w każdym z tych państw są ograniczenia w przemieszczaniu się. Ale takie Januszem jak ty zawsze widzą jakieś "ale" na początek proponuję się dokształcić i poczytać dlaczego każdy kraj wstrzymuje się z wprowadzeniem stanu wyjatkowego. P.S każdy Janusz ma prawa ale żaden nie ma obowiązków.

fenek9
2020-04-11 15:39:37
Ocena: -6(glosow:8)-+
Rozporządzenia zostały wydane z naruszeniem 46 ust. 4 ustawy z 2008 roku. W konsekwencji naruszają one także art. 92 ust. 1 Konstytucji[…], zgodnie z którym rozporządzenia są wydawane przez organy wskazane w Konstytucji, na podstawie szczegółowego upoważnienia zawartego w ustawie i w celu jej wykonania.

fenek9
2020-04-11 15:37:53
Ocena: -1(glosow:9)-+
Problem nie polega na tym, że egzekwują prawo, tylko że egzekwują zarządzenia niezgodne z Konstytucją. Rząd nie wprowadził stanu wyjątkowego, tym samym rozporządzenia są sprzeczne z art. 92 ust. 1 Konstytucji, zgodnie z którym powinny być wydawane „przez organy wskazane w Konstytucji, na podstawie szczegółowego upoważnienia zawartego w ustawie i w celu jej wykonania”. Przy okazji łamane są podstawowe konstytucyjne prawa obywateli: wolność poruszania się i osobista.

art-b
2020-04-11 15:32:26
Ocena: -1(glosow:11)-+
Dobrze, że odmówili. Teraz policja na tych wszystkich sprawach też będzie się musiała wstawić i sparaliżuje ich pracę

dudus54
2020-04-11 18:40:20
Ocena: -4(glosow:6)-+
a kodziarzu to o to chodzi! a w tym aucie to byli twoi kumple

SierzantYelonek
2020-04-12 07:15:28
Ocena: 0(glosow:2)-+
Policja się nie stawia w sądach jako świadkowie

art-b
2020-04-12 09:11:36
Ocena: -2(glosow:2)-+
Duduś jeśli chodzi o ścisłość kodziarzy też uważam za oszołomów takich samych jak pisiorów

jurdon
2020-04-11 15:19:06
Ocena: -5(glosow:15)-+
oj dobrze dobrze policja ma racje do sadu jak nie potrafia sie dostosowac przepisom kuz..wa do premiera jada smiechu warte

TommyAtommy
2020-04-11 15:03:50
Ocena: 3(glosow:7)-+
A ja się zastanawiam, jak tryb karania przez sanepid, w którym nie istnieje możliwość odwołania od decyzji bez zapłacenia kwoty zbyt wysokiej do zapłacenia przez przeciętnego Polaka, a odwołanie nie jest i tak w pierwszej instancji rozpatrywane przez sąd powszechny (sąd prawdopodobnie zajmie się tym po latach) ma się do praw człowieka?

TommyAtommy
2020-04-11 15:06:54
Ocena: 3(glosow:9)-+
Może należy jak najszybciej kierować skargi do ETPC i jeszcze ludzie dostaną od tej dyktaturki z tekturki po kilkadziesiąt tysięcy euro odszkodowania?

ronorono
2020-04-11 14:58:57
Ocena: -5(glosow:25)-+
komentarz usunięty przez moderatora

art-b
2020-04-11 15:34:51
Ocena: 5(glosow:13)-+
To według ciebie Kaczyński też powinien dostać mandat za zbiegowisko i nie zachowanie odstępu pod pomnikiem ofiar Smoleńska?

papayos
2020-04-11 18:13:07
Ocena: 2(glosow:8)-+
Kur..wa, wszyscy tylko powtarzają slogany: Kaczyński to, Kaczyński tamto. Każdy powinien być odpowiedzialny za siebie! Jest rozporządzenie, żeby siedzieć na dupie w domu, to siedź!!! Każdy się szwenda jakby nigdy nic, a później będzie pieprzenie, że Kaczyński nic nie zrobił.

michalng
2020-04-14 19:53:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
papayos a jak wprowadzą rozporzędzenie ze musisz Kaczynskiemu dobrze ustami zrobić to zrobisz ? Władza wprowadza rozporzadzenia, i ogranicza twoja prawa. Co ciekawe sama sie do tych ograniczen nie stosuje. To władza uwaza ze ich te ograniczenia nie dotycza, na wszystkich szczeblach. Od Kaczynskiego i jego przydupasów na pl. Piłsudskiego zaczynajac a na policjantach grilujacych w Poznaniu koncząc.

amblin
2020-04-11 14:46:02
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

maniutek2
2020-04-11 14:11:20
Ocena: 0(glosow:6)-+
pytanie retoryczne od kiedy w Polsce jest demokracja skoro rządzi państwem jedna osoba Kaczyński albo inny Tusek.puki nie będzie w Polsce jednomandatowych okręgów wyborczych to nic się nie zmieni w tym kraju. Kukiz próbuje uświadomić to ludziom od pięciu lat ale nie dociera od trzydziestu lat to samo bagno a bo ci to kradną a tamci kradli mniej i tak w kółko.

eceith
2020-04-11 14:24:25
Ocena: 1(glosow:3)-+
Do Senatu są. I co? To samo.

laparoskop
2020-04-11 14:02:57
Ocena: 1(glosow:19)-+
Tak się zastanawiam, czy Polska to już ostatni taki kraj w którym policjant nie może zapanować nad legitymowanym obywatelem. Policjant nakłada mandat w związku z popełnionym wykroczeniem, podaje podtatawę prawną i tyle i albo obywatel przyjmuje albo nie. Jeśli się pyta za co albo o to czego dotyczy przytoczony akt prawny to znaczy, że go nie zna i wtedy funkcjonariusz nakłada kolejny mandat. Jeżeli dyskusja się nie kończy, funkcjonariusz nakłada mandat za utrudnianie wykonywania obowiązków służbowych i tyle. Jeśli dyskusja nadal trwa - do tego stopnia , że uniemożliwia nałożenie kar to na 24

Juliankereb
2020-04-11 14:13:00
Ocena: -4(glosow:8)-+
Zgadzam się w 100%.

eceith
2020-04-11 14:28:40
Ocena: 3(glosow:9)-+
W państwach policyjnych policja rzeczywiście panuje nad poddanymi.

xdarksacrificex
2020-04-11 14:41:13
Ocena: 3(glosow:9)-+
Kara za nieznajomość przepisów? To coś nowego. Mandat z artykułu takiego i takiego. Przyjmują państwo czy nie, nie to kierujemy sprawę do sądu. Nieznajomość prawa nie zwalnia z odpowiedzialności. Przykład: Gwałciciel nie wiedział, że gwałt to przestępstwo, więc nie można go skazać? Nie wiedziałem, że obowiązuje ograniczenie przemieszczania się więc nie mogę dostać mandatu? Gość w aucie twierdzi, że siedzi w aucie i z niego nie wysiadł to nie roznosi wirusa. Zgoda, ale się przemieszcza i lepiej, żeby miał dobrą wymówkę dlaczego się przemieszcza :)

Malapaka
2020-04-11 13:15:22
Ocena: 8(glosow:22)-+
Policjanci to nie prawnicy dostaja rozkaz od komendanta i tyle a o reszte pytac się rzecznika policji. Sensacja z doopy

oryginalgabber
2020-04-10 23:15:35
Ocena: -3(glosow:13)-+
Jak sobie skór@#$%y znalazły sposób na wyciąganie pieniędzy od obywateli!!!

daros4
2020-04-10 13:19:16
Ocena: -1(glosow:13)-+
Od dawna wiadomo że do policji przyjmują debilstwo po gimnazjum.

psykopunkz69
2020-04-11 13:20:01
Ocena: -2(glosow:8)-+
Wszędzie jest napisane, że trzeba mieć średnie, ale rozumiem. Większość ma właśnie średnie, ty pewnie też, więc obrażać sam siebie nie możesz.

Genno_Laskolnyk
2020-04-11 23:45:05
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

psykopunkz69
2020-04-12 09:08:16
Ocena: -2(glosow:2)-+
A patrząc na twoje to ty nie masz żadnych kolegów, bo nikt cię nie lubi.

Genno_Laskolnyk
2020-04-12 11:31:05
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

riverside83
2020-04-10 06:57:26
Ocena: 4(glosow:20)-+
Panowie policjanci? Zwykłe pały udające strażników Teksasu!!!

czekoladowymis
2020-04-10 05:48:22
Ocena: 13(glosow:25)-+
niech nas wszystkich wsadzą morawiecki z kaczyńskim i reszta bandy osłów, będą nas utrzymywać ze swoich podatków, może w końcu coś zrozumieją

teka83
2020-04-10 00:56:02
Ocena: 2(glosow:8)-+
Pierwsza i podstawowa zasada nie rozmawiamy z policjantem na zaden temat nie mamy takiego obowiazku

Cyber69
2020-04-10 00:32:24
Ocena: 3(glosow:11)-+
No cóż, zomo robi co musi, ale skąd oni biorą takich tępaków? Przecież są chyba jakieś testy kwalifikacyjne. No ale ponoć w Polsce uważa się ze policjant nie powinien być zbyt inteligentny... obym się tu mylił.

gsk08_15
2020-04-10 00:05:41
Ocena: 4(glosow:10)-+
Przeżyłem stan wojenny Jaruzelskiego, byłem wielokrotnie zatrzymywany ale takiej hucpy nie przerobiłem.

franek1999
2020-04-10 00:23:38
Ocena: 4(glosow:12)-+
Tu masz rację. Jednak milicja za komuny był inteligentniejsza. Przynajmniej tępak by się nauczył tych parę punktów.

wwwmarek
2020-04-09 23:56:50
Ocena: -1(glosow:17)-+
Tępa dzida, nie wie na jakiej podstawie ma być mandat, a po chwili dokładnie recytuje rozporządzenie???

franek1999
2020-04-10 00:26:08
Ocena: 4(glosow:12)-+
Tępe to są barany w mundurach. Gdyby miała inteligencję baranów w mundurach, przyjęłaby mandat.

stywen
2020-04-11 16:43:49
Ocena: 1(glosow:5)-+
No i tępa dzida jak piszesz ma rację ,wyjazd biznesowy jest dozwolony

xdarksacrificex
2020-04-12 13:09:50
Ocena: 0(glosow:2)-+
@stywen tylko, że oni mają biznes do premiera prosić go o coś, a premier z ulicy ich na pewno wysłucha XD

Kwinto
2020-04-09 23:30:36
Ocena: -8(glosow:18)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jakub1975wawa
2020-04-10 02:28:16
Ocena: 10(glosow:20)-+
Chodzi o to kochany że w normalnym państwie zgodnie z konstytucją nie można ograniczaćswobody przemieszczania się po kraju bez wprowadzenia stanu wyjątkowego. Tutaj byle debil z pałą wmawia ci że nie możesz chodzić po ulicy, bo tak on uważa. To nie jest normalne ! Rozumiesz wreszcie czy musisz dostać policyjną pałą w durny łeb zanim zdążysz powiedzieć że kochasz pisowską policję?

Sepukam
2020-04-09 23:12:34
Ocena: 8(glosow:12)-+
Zgodnie z artykułem 228 ust. 3 Konstytucji RP, w związku z art. 52 ust 1, oraz artykuły 31 ust.3. Nie ma możliwości ograniczenia poruszania się po terytorium RP bez wprowadzenia stanu wyjątkowego.

xdarksacrificex
2020-04-11 14:30:19
Ocena: 1(glosow:9)-+
Zgodnie z art. 52 ust 3 ograniczenie poruszania się mogą podlegać ograniczeniom określonym w ustawie(i nie ma mowy o żadnym stanie nadzwyczajnym). Zgodnie z USTAWĄ o zapobieganiu epidemii z 2008 roku w drodze rozporządzenia można wprowadzić stan zagrożenia epidemicznego oraz stan epidemii, a zgodnie z tymi stanami można wprowadzić ograniczenie co do sposobu poruszania się. Czy konstytucja zabrania wprowadzenie stanu epidemii? Nie znalazłem nigdzie zapisu, że ograniczenie swobód obywatelskich wymaga (PODKREŚLAM) WYMAGA wprowadzenia stanu wyjątkowego, wojennego czy klęski żywiołowej.

krzemcio
2020-04-09 22:34:32
Ocena: -3(glosow:5)-+
Oni nie są temu winni. Oczywiście policjanci.

rb84
2020-04-09 23:40:42
Ocena: 6(glosow:12)-+
Naziści też tak twierdzili w Norymberdze.

artek66
2020-04-09 22:33:10
Ocena: 1(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kristofs
2020-04-09 22:31:30
Ocena: -7(glosow:15)-+
lewactwo trzeba leczyć

jakub1975wawa
2020-04-09 23:28:13
Ocena: 3(glosow:13)-+
Szkoda ze nie możesz mnie leczyć. Za głupi Jestes i za tchórzliwy by tego spróbować!

franek1999
2020-04-10 00:28:10
Ocena: 2(glosow:8)-+
Zaś prawaczków trzeba nauczyć pisać po polsku.

marcoo7
2020-04-11 13:10:33
Ocena: 1(glosow:7)-+
Kubus i Franek, jestescie para? :) Piszecie z jednego telefonu, spod kocysia?! Widac, pandemia wam sluzy :)

Tydzien
2020-04-09 22:24:21
Ocena: 10(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jakub1975wawa
2020-04-09 23:26:09
Ocena: 6(glosow:14)-+
To juz wsadza sie do pierdla na mocy decyzji administracyjnej? Nie potrzeba sadu? To jeszcze jest demokracja?

jakub1975wawa
2020-04-09 23:29:57
Ocena: 0(glosow:4)-+
Tak tylko pytam bo raczej nikt nie nosi 30 000 zł na łebka na ewentualne mandaty

franek1999
2020-04-10 00:31:34
Ocena: 3(glosow:11)-+
W każdym cywilizowanym państwie jest możliwość odwołania się od durnych przepisów wprowadzonych niezgodnie z ustawą zasadniczą przez tępe barany w obecnym rządzie. Nieścisłe przepisy pozwalają policyjnym pokurczom życiowym znęcanie się nad obywatelami za swoje nieudane dzieciństwo.

franek1999
2020-04-10 00:33:49
Ocena: 0(glosow:8)-+
Do jakub1975wawa,to już wymarzony stan nijaki kaczyńskiego. On teraz jest "wuc".

menwroclaw35
2020-04-10 14:41:33
Ocena: 2(glosow:2)-+
Ani 30 ani 5 tys nie dostaną bo ta kara dotyczy osób łamiących kwarantannę.

bsp26
2020-04-09 22:17:23
Ocena: 5(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Zgadzam się ze wszystkim co Filiks Magdalena tu powiedziała.
  •  Znajdzie się sposób, żeby wystrychnąć Du*ę na ...
  •  Dla kolegi pytam ...
  •  Anżej skończ i wstydu oszczędź

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0