lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 08.01.2015, 15:59:13   przez: excalibur88
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 164  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(230)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
cervandes
2015-01-09 12:11:33
Ocena: 78(glosow:118)-+
Wniosek nie wpłynął, ale sąd nakazał spółce ujawnienie dokumentów w związku z podejrzeniami a Owsiak działalność spółki zawiesił, zarząd ustąpił ze stanowisk a w jej miejsce powołano nowy podmiot. Budzi to słusznie emocje i wątpliwości - skoro sąd nakazał, to wypada wykonać a nie spierdzielać jak szczur przed kopniakiem. Wrzucam od początku, wrzucę i teraz, ale wątpliwości się pojawiły.

GMOzabija
2015-01-15 13:20:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
osmieszanie to przyznanie sie do winy

iro19
2015-01-14 21:20:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
f3bmz9

gibonik
2015-01-12 00:59:41
Ocena: -3(glosow:9)-+
Ból dupy jakiegoś je.banego pismaka.

Samwise_Gamgee
2015-01-11 20:04:59
Ocena: -9(glosow:13)-+
a jaki zadowolony, dopiął tego po co tam przylazł, Owsiak jak g.wniarz dał się sprowokować a republika będzie miała czym karmić elektorat przez kolejny tydzień pff

Migdal1234
2015-01-11 13:16:59
Ocena: -4(glosow:12)-+
a ja tam powiem niech se ten owsiak ukradnie i dwa miliony nieh zato zyje se cały rok w luksusie i tka wiecej zrobi od naszego wspaniałego żadu i co najwazniejsze nikt nikomu nie nakazuje ile kto ma dac wiec nierozumie pieniaczy ktuzy sie zesrywaja na owsiaka nikt jakos nie rozlicza i niemuwi o tyh wszystkih fundacjah ile zbieraja aile daja a tu jest wszystko czrne na białym jak sie whodzi do szpitala to niema chyba takiego miejsca wpolsce ze ktos nie widział serduszka wospu

zboj75
2015-01-11 09:34:25
Ocena: -7(glosow:15)-+
Wielcy "narodowościowcy" od RYDZA i pod płaszczykiem "kleru" próbują bojkotować akcję, która trwa więcej lat jak nie jeden dziennikarzyna z tej pożal się boże TV REPUBLIKA żyje. Sprawcie sprawozdania z finansowanie na stronach. Jaro z Ziobrem za swoich pożal się boże rządów jak by coś znalazł to dawno by Owsiak siedział! A tu nic więc po co to jątrzenie? Sprawcie jakie koszty ma Caritas i w tedy rozliczajcie, ale tam cicho sza bo to kler prowadzi. A teraz pseudo "PRAWICOWCY" do minusowania bo prawda BOLI.

FBszyderca
2015-01-11 03:54:34
Ocena: 2(glosow:12)-+
Dobrze pan Owsiak i reszta może robią dobre rzeczy dla szpitali zakupując im sprzęt medyczny.Lecz gdyby z zebranych pieniążków zabrał by dla siebie choćby od 6 do 10 tysięcy żyłby w luksusach ,więcej szpitali miało by profesjonalny sprzęt.A sprawa wygląda tak że 65%-70% zabierają oni.Gdyby miał prowadzić dalej tą działalność ale brać z zarobku tylko 30% (to i tak ogromna suma) a 70% przeznaczyć na szczytny cel, zrezygnował by z tego na miejscu albo znalazł inny sposób na łaty zarobek.Prawda taka że nie robi tego żeby pomóc ale żeby zarobić.Teraz ludzie nie myślący minusować.

DkNG
2015-01-11 01:29:35
Ocena: -8(glosow:18)-+
najbardziej żenujący zbiór wpisów jaki w zyciu widziałem... nie wiem dlaczego jesteście tak chorobliwie nienawistni do człowieka który zrobił tyle dobrego, wiem tylko że współczuje wam i waszym najbliższym życia z taką chorobą psychiczną

cavefalcon
2015-01-11 09:21:50
Ocena: 0(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

DkNG
2015-01-11 14:35:45
Ocena: -6(glosow:10)-+
jak porównujesz tych dwóch ludzi to jestes skończonym kretynem i nie mam o czym z toba gadać

mariuszjag
2015-01-10 23:06:11
Ocena: 1(glosow:1)-+
chamstwo w pa?stwie

nexus4610
2015-01-10 15:45:02
Ocena: -4(glosow:8)-+
czemu zachowuje sie jak chory psychicznie wariat? jestescie takimi idiotami? kazdy debil wie ze jakby wszystko kradl dla siebie to by to ludzie zauwazyli wy nie macie mozgu. to oczywiste ze jak robi przekrety to przy okazji musi faktycznie kupic pare urzadzen na rok. burakiem to jest ze sie boi odpowiedziec wgl tylko kazde jakiemus debilowi udawac ochroniarza wolny kraj podobno taka sama pomoc jak dotacje z uni lykacie jak pelikany ze bez tego pol domu nikt nie zbuduje albo kalkulatora nie kupia ludzie a polska wiecej placi uni niz dostaje a kto wie ile pieniedzy ginie w dziwnych inwestycjach

olgierdwas
2017-02-01 21:35:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
Sraj to. ..

manieczka303
2015-01-10 14:11:08
Ocena: 1(glosow:25)-+
dzięki Owsiakowi i WOŚP nasz mały szpitalik na "końcu świata" też został wyposażony w dobry sprzęt dla noworodków... dzięki NIM MÓJ SYN ŻYJE!!! a wam sie juz w dupach poprzewracało. co sie tak tego człowieka usraliście??

hubertberger
2015-01-10 14:55:23
Ocena: -5(glosow:13)-+
To się nazywa zazdrość, buraki nic nie osiągnęły, to się czepiają kogoś, kto (i tu paradoks) robi coś dla nich. To są konsekwencje bezstresowego wychowania większości z tych bachorów.

sebololo
2015-01-11 00:48:01
Ocena: 1(glosow:13)-+
Po prostu klechy nie mogą zaakceptować że można pomagać potrzebującym nie okradając przy tym państwa tak jak oni to robią.

barszysz
2015-01-10 12:33:11
Ocena: -6(glosow:26)-+
Jedyna osoba, która się tutaj źle zachowała, to ten pseudo dziennikarz z tej podwójnie pseudo stacji...

arbrek
2015-01-10 11:10:48
Ocena: -3(glosow:7)-+
Dobrzy ludzie też czasem robią złe rzeczy, niestety.

r4ggz
2015-01-10 08:52:17
Ocena: 18(glosow:26)-+
Najbardziej szokujący jest brak merytorycznej odpowiedzi na pytanie tego redaktora. Zakrzyczeć zadającego pytania, puścić muzykę i wyrzuć z sali ? Co to za metody ? :/

cavefalcon
2015-01-11 09:23:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

kucyklks
2015-01-10 07:25:44
Ocena: -6(glosow:28)-+
ludzie wstydźcie się , jak dla mnie on może brać 100 tyś. ale nikt nie zrobił tyle dla szpitali i ludzi, jak macie czelność oceniać go ? Jedyna waszą darowizna zapewne jest piątak na tace wiec jakim prawem się pytam . Dajcie człowiekowi spokój uratował nie jedno dziecko nie jednego staruszka a ty co zrobiłeś ? widzie komentarze typu "unika pytań , coś kręci , ukradł " nie ludzie nie ukradł, nie da się ocenić jego wkładu w wolontariat a WAM ŻYCZĘ BYŚ CIĘ TRAFILI POD SPRZĘT RATUJĄCY ŻYCIE OD WASZEGO ZŁODZIEJA a nie daj boże wasze dzieci .

pawel0723
2015-01-10 13:32:26
Ocena: 0(glosow:4)-+
teraz wiesz jak to jest kiedy jest sie burakiem, ktory tylko potrafi oceniac w negatywny sposob innych. Masz racje niech nawet wezma sobie 100 tys wyplaty co w porownaniu do milionow jakie zbieraj co roku jest tylko jakims procentem, ale w porownaniu do ludzkicgh zyc ktore uratowali jest niczym!!!

malgolina
2015-01-10 13:50:32
Ocena: 3(glosow:3)-+
Kucyklks, spokojnie, nie krzycz na ludzi i nie życz im zagrożenia życia, sam przecież pewnie byś nie chciał znaleźć się w takiej sytuacji, co? Największym problemem dwóch skrajnych przekonań jest to, że nie potrafią rzeczowo rozmawiać na argumenty, każda ze stron się spina. Ja w swoim życiu dawałam i na tacę i do puszki wośp, tak samo jak spora rzesza wrzucających w całej Polsce. Ale uświęcanie Owsiaka do rangi zbawcy ratującego życie ludzkie jest zawędrowaniem troszkę w stronę fanatyzmu. On po prostu robi to, co powinna nam zagwarantować odprowadzana co miesiąc składka zdrowotna, to państwo

malgolina
2015-01-10 13:58:11
Ocena: 2(glosow:2)-+
..powinno kupować ten sprzęt dla szpitali. Zauważcie to, że my po prostu raz w roku robimy narodową ściepę w postaci dobrowolnego kolejnego podatku (podobnie jak wrzucając na tacę), i sponsorowaniu sobie doposażania szpitali. Gdyby to co wrzucamy do puszki państwo dodatkowo nam zabierało z naszych pensji przymusowo, też by było takie fajne? Skoro państwo nie ma więcej pieniędzy na taki sprzęt, zwiększmy składkę zdrowotną, wtedy nie trzeba bedzie ponosić tych wszystkich kosztów związanych z organizacją wośp.

piyrwqe
2015-01-10 16:53:23
Ocena: 5(glosow:5)-+
Wiesz, chwalebne że uratował nie jedno dziecko i niejednego staruszka, ale to nie zwalnia go od uczciwości i prawdomówności. Robi z siebie (Owsiak) człowieka pracującego dla WOŚP charytatywnie, a wiele wskazuje na to że tak nie jest. Problem polega na tym że gdyby pokazał jak duża część zbiórki idzie na jego prywatę, to zapewne wiele osób zastanowiłoby się nad dotowaniem WOŚP. Co za tym idzie mniej mam dla siebie, jeżeli chcę utrzymać dotychczasowe standardy hojności w zakupie sprzętu, a tego zapewne on nie chce. Dobrze że kupuje sprzęt, niedobrze że jest przy tej okazji krętaczem.

fantomas3103
2015-01-10 06:20:00
Ocena: 7(glosow:13)-+
pomyślcie czego Owsiak tak zareagował na pytanie dziennikarza ,otóż dziennikarze TVN czy TVP nigdy takiego pytania nie zadali bo to POlityczne stokrotki które nie wiedzą co to jest dziennikarstwo.

ramzesx
2015-01-10 00:00:46
Ocena: 6(glosow:8)-+
Owsiak musi w jakiejś części kombinować, inaczej nie byłoby tych spraw z jego spółkami. Dobrze że pojawia się sprzęt ratujący życie dzieci, ale żeby taki sprzęt się pojawiał to zadanie państwa, które łupi ludzi ile wejdzie i marnotrawi pieniądze podatników na bzdury (typu konsultacje przemówień anglojęzycznych Sikorskiego za 250 tys. czy to co ukradł na paliwo). Złodzieje z rządu PO/PSL marnują ogrom pieniędzy ale durnie i tak na nich głosują a potem mówi się że bez WOSP nie byłoby sprzetu w szpitalach.

pyszczek12
2015-01-09 23:22:56
Ocena: -1(glosow:7)-+
Jak jest , może nigdy sie nie dowiemy, wiem jedno że mój syn był badany sprzętem od owsiaka w tomaszowskim szpitalu, nawiasem mówiąc jednym z najbiedniejszych, widziałem tam dużo rzeczy od orkiestry, i jeżeli te sprzęty uratowały choćby jedno dziecko to nic innego mnie nie interesuje. Jeśli dla kogoś złotówka jest więcej warta to niech się pie.....li.

cozabzdet
2015-01-10 01:00:14
Ocena: 8(glosow:12)-+
Złe myślenie. Jeżeli ktoś pod przykryciem działalności dobroczynnej defrauduje pieniądze z darowizn, to żaden z niego dobrodziej.

cavefalcon
2015-01-10 08:52:24
Ocena: 4(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

sebololo
2015-01-11 00:50:19
Ocena: -2(glosow:2)-+
Czyli proponuję kościoły zabić dechami a księży na bezrobocie.

malecjan
2015-01-09 22:45:26
Ocena: 5(glosow:9)-+
A ci "ochroniarze" to też miesięcznie 9 tysięcy pensji pobierają? Czy już mają podwyżkę i nagrody? Pewnie Owsiak papierów nie pokaże jak ich wynagradza! A może charytatywnie ludzi wyrzucają z konferencji?

Medrzec_Pr0
2015-01-09 22:39:30
Ocena: 3(glosow:11)-+
Tylko tępe ch_uje i głupie pi_zdy wspierają owsika on ma poparcie, żydo-rządu a w tym roku jeszcze część kasy chce przeznaczyć na ukraińskie wojsko co dzielnie morduje cywilów na wschodzie... dla mnie ten człowiek to dno.

pajakpajak
2015-01-09 21:59:37
Ocena: 16(glosow:30)-+
komentarz usunięty przez moderatora

hubertberger
2015-01-09 22:14:58
Ocena: 1(glosow:5)-+
Tak, a parę godzin później, topiło się gościa w rzece.

pajakpajak
2015-01-09 22:23:50
Ocena: 2(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Maciek256
2015-01-09 20:27:58
Ocena: 1(glosow:3)-+
*DZIENNIKARZY TV REBUBLIKA !!!

Lukasz_wa
2015-01-10 17:13:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Lukasz_wa
2015-01-10 18:07:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Lukasz_wa
2015-01-10 18:16:07
Ocena: 0(glosow:2)-+
Moderator to fan grubych idiotów.

Lukasz_wa
2015-01-10 22:13:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Lukasz_wa
2015-01-09 20:07:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

kurwamac02
2015-01-09 21:44:04
Ocena: -3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

OstojaPolskosci
2015-01-09 20:06:25
Ocena: -7(glosow:15)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

fajrant2222
2015-01-09 20:22:44
Ocena: 2(glosow:6)-+
"siedzom i robiom" z "mózguw" TWARDE KIEŁBACHY......

OstojaPolskosci
2015-01-09 20:31:10
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

OstojaPolskosci
2015-01-09 20:47:00
Ocena: -2(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

bystry_kaziu
2015-01-09 21:42:55
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

hubertberger
2015-01-09 22:16:47
Ocena: 0(glosow:2)-+
bystry, ale na kogo patrzysz? ;D

kazsu
2015-01-09 20:01:30
Ocena: 2(glosow:20)-+
Ta Orkiestra to dobry interes. Owsiak i rodzinka nie na darmo tam tyle lat siedzą. Prawda że coś kupi dla szpitala, ale nikt go z tego nie rozlicza. Ile kupi i za ile.

hubertberger
2015-01-09 22:20:05
Ocena: 1(glosow:1)-+
Coś kupi dla szpitala raczej nie oddaje tego co on kopił, spójrz na NFZ jakie biorą składki, a ile kupują. Moje dzieci były badane po urodzeniu tylko sprzętem od Owsiaka, inaczej by tego sprzętu w szpitalu nie było, nie mogę na gościa złego słowa powiedzieć. Ma coś z tego dla siebie, ale pokaz mi jedna osobę, która przy milionach brałaby tysiące.

damian.szefo
2015-01-09 19:49:55
Ocena: 5(glosow:15)-+
TV Republika to kwintesencja wiochy, stowarzyszenie oszołomów. Sama obecność Tomasza Terlikowskiego mówi sama za siebie.

OstojaPolskosci
2015-01-09 20:19:38
Ocena: -1(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

grog
2015-01-09 19:41:20
Ocena: -4(glosow:22)-+
dziennikarz? raczej gnoj, gnoj z republiki, nawet niezle to brzmi, tak wyniosle...

szatanoslaw
2015-01-09 21:09:35
Ocena: 7(glosow:11)-+
Przypominam, że Rachoń jako jedyny udostępnił w TV Republice przesłuchanie Bronisława Komorowskiego - żadna telewizja tego nie zrobiła. Teraz tylko on zadał niewygodne pytanie.

palkora79
2015-01-09 21:20:28
Ocena: -1(glosow:7)-+
No i co że puścił przesłuchanie Komorowskiego. Dowiedziałeś się coś ciekawego z tego?

szatanoslaw
2015-01-10 17:17:56
Ocena: 1(glosow:3)-+
Utwierdziłem się w opinii o prezydencie - człowiek służb.

kredox
2015-01-09 19:37:39
Ocena: -6(glosow:22)-+
Wiocha ten dziennikarz. Przyszedł rozwalić konferencje. Nie mówcie mi że ma prawo jako dziennikarz bo w taki sposób to każdą konferencje można rozwalić wejdę do rydzyka gdzie pieniądze ze stoczni gdzie gdzie niech pan odpowie, wejdę do kaczyńskiego gdzie pieniądze z telegraf i fozz gdzie gdzie niech pan odpowie czemu pan unika odpowiedzi. I nie dziwił bym się jak by ich też wyrzucili. Poprostu prowokacja

szatanoslaw
2015-01-09 21:11:50
Ocena: 9(glosow:15)-+
Tylko, że sprawa Matki Kurki pokazała, że Owsiak jest zwykłym pajacem i kłamcom - wszystko jest na internecie bez wycinek, sędzia potwierdził autentyczność informacji podawanych przez Wielguckiego, zakwestionował to co mówił Owsiak. Kiedy ludzie zrozumiecie, że za tą medialną i szlachetną akcją kryje się zwykły łobuz?

cavefalcon
2015-01-09 22:35:37
Ocena: -1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Beltafors
2015-01-09 19:25:05
Ocena: 1(glosow:15)-+
dlatego ja nie dam ani złotówki na owsiaka, i nie krytykujcie że państwo nie pomoże bo sami sobie takie władze wybraliście może głosowałeś na kogoś innego a wygrał kto inny to i tak jest to wina nas polaków bo tak wybieramy albo nie wybieramy ponieważ ponad połowa nie chodzi na wybory... tyle w temacie

grog
2015-01-09 19:31:22
Ocena: -2(glosow:14)-+
nie trzeba sie afiszowac z tym czy sie daje czy nie, daje sie z serca a nie po to zeby sie pochwalic, wiesniaku

MARESM1
2015-01-09 19:47:02
Ocena: 0(glosow:8)-+
grog - gdyby istniała kara za brak czytania ze zrozumieniem dostałbyś dożywocie....

lewaszek
2015-01-09 19:22:55
Ocena: 5(glosow:15)-+
jeszcze nie słyszałam żeby Owsiak odpowiedział na zadawane pytania wyczerpująco, bo jak ktoś ma coś do ukrycia albo kłamie to odpowiada wymijająco

Majezon
2015-01-09 19:18:06
Ocena: 0(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kor654rok
2015-01-09 18:43:29
Ocena: -12(glosow:34)-+
wiochą tutaj jest ten dziennikarz z tv republika. Owsiak trafnie ich opisał.

aneta.buziaczek
2015-01-09 19:22:50
Ocena: 0(glosow:18)-+
po twoim awatarze i komentarzu wnosze że jesteś pospolitym półdebilem, który łyka wszystko jak młody pelikan.

Lukasz_wa
2015-01-09 20:03:40
Ocena: -6(glosow:16)-+
Po twoich wypowiedziach aneto.szlaufie wnosimy że jesteś całkowitą debi..ą, a po twoim wyglądzie i ogromnej nadwadze, że łykasz wszystko co napotkasz na swej drodze.

Psychodelik
2015-01-10 00:35:10
Ocena: -1(glosow:5)-+
Lukasz_wa twoja ranga na wiocha.pl wszystko tlumaczy

kor654rok
2015-01-10 15:54:35
Ocena: -1(glosow:5)-+
Anetko, musisz być bardzo płytką osobą skoro oceniasz kogoś po awatarze. idąc dalej twoim tokiem "myślenia" to jesteś wyjątkowo ułomną osobą skoro nie potrafisz zmienić sobie awatara na inny i korzystasz ze standardowego.

Lukasz_wa
2015-01-10 17:10:13
Ocena: -2(glosow:4)-+
Psychodelik może czas udać sięna leczenie skoro "ranga" strony internetowej stanowi dla ciebie istote życia biedoto intelektualna.

wdk86pl
2015-01-09 18:27:57
Ocena: 13(glosow:23)-+
Owsiak też ma dużo za uszami... Tylko mydli oczy ludziom tymi styczniowymi finałami... Nie stoję po żadnej ze stron ale ten film jest dowodem na to w jaki sposób pan "siema" unika i pozbywa się niewygodnych pytań i ludzi... co do "ochrony" Ci panowie nawet nie mają prawa dotknąć a już nie wspomnie o szarpaniu i popychaniu tego dziennikarza została naruszona jego nietykalność cielesna zupełnie bezpodstawnie on jest w pracy i wykonuje swoje obowiązki po to są konferencje prasowe żeby tacy ludzie jak On zadawali pytania i brali w nich udział... Ale jeszcze trafi kosa na kamie

Mariet86
2015-01-09 18:02:40
Ocena: -12(glosow:18)-+
W sumie, to nie interesuje mnie na jakiej zasadzie funkcjonuje WOŚP, za to interesuje mnie to, że pomógł wielu ludziom, którzy od państwa nie doczekaliby się pomocy, a nawet zainteresowania, więc narzekajcie dalej i liczcie na państwo.

aneta.buziaczek
2015-01-09 19:26:01
Ocena: 0(glosow:14)-+
masz prawie 30 lat urodziłaś się za komuny, ale wychowałaś już w demokratycznej Polsce i jesteś typową sierotą po PRL-u, za którą myśli telewizja.

Lukasz_wa
2015-01-09 20:06:02
Ocena: -6(glosow:10)-+
Gdzie ty się wychowałaś aneto.szlaufie, że wyrosłać na takiego hejtera internetowego?

szatanoslaw
2015-01-09 21:13:28
Ocena: 2(glosow:2)-+
To tak jak dać żulowi 2zł gdy kupi chleb, a on kupi piwo i chwalić się, że nakarmiłeś biednego.

legnica123456789
2015-01-09 17:43:31
Ocena: 4(glosow:16)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jasik21
2015-01-09 17:39:39
Ocena: -7(glosow:13)-+
jaka telewizja taki dziennikarz - żałosne

fxspeed
2015-01-09 17:14:54
Ocena: -3(glosow:15)-+
nie wrzucajcie i nie komentujcie.....gdyby nie wośp to państwo też nie kupiłoby tego czy innego sprzętu taki kraj....a co do WOŚP nikt nie stoi nad ludźmi i nie nakazuje pod groźbą kary wrzucać pieniedzy....

aneta.buziaczek
2015-01-09 19:28:03
Ocena: 3(glosow:17)-+
Owsik na co dzień pluje i wyśmiewa katoli, co nie przeszkadza mu wysyłać swojej armii pod kościoły by tam zbierali datki na orkiestre. Meandry cynizmu i hipokryzji.

noktowizor
2015-01-09 17:12:57
Ocena: 7(glosow:25)-+
A tak na marginesie to jak widać na filmie to naprawdę Owsiak to burak

oldbutcher84
2015-01-09 17:07:03
Ocena: -1(glosow:21)-+
taki kozak?niech oddaje cala zebrana kwote a sam sie wezmie do normalnej roboty

cavefalcon
2015-01-09 17:03:35
Ocena: 11(glosow:35)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

noktowizor
2015-01-09 17:06:01
Ocena: 1(glosow:3)-+
fakt

brumby
2015-01-09 17:09:02
Ocena: 13(glosow:23)-+
I ciekawe jak to jest, że ci wszyscy wolontariusze to robią za darmo, zbierają tę kasę, artyści występują itp. A Owsiak i cała jego rodzina za pracę dla WOŚP dostaje pieniądze. Dla Owsiaka to jest zawód, więc nie wiem dlaczego przyznano mu glejt nietykalności a niektóre media obwołały go świętym?

cavefalcon
2015-01-09 17:13:38
Ocena: 5(glosow:15)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

mlw1488
2015-01-09 17:14:45
Ocena: 6(glosow:16)-+
WOŚP to hucpa dla lemingów, takie coroczne Euro 2012 dla tępej tłuszczy, by poczuła solidarność, by chwaliła swojego "apolitycznego" dobrodzieja, by ludzie uwierzyli, że zmieniają rzeczywistość tym, że jeszcze bardziej dają się dymać. Owsiak jest potrzebny politykom i tylko im, nie szpitalom czy chorym dzieciom. Zresztą całe te gadanie o kasie Owsiaka i jego przekrętach też jest w rzeczywistości odejściem od meritum absurdu tego całego żebractwa.

malgolina
2015-01-09 17:34:21
Ocena: 8(glosow:10)-+
Brumby, artyści za darmo nie występują. Tomek Lipiński mówił o tym, że biorą kasę za występy.

brumby
2015-01-09 23:37:25
Ocena: 1(glosow:1)-+
Tym bardziej właśnie to przypomina piramidę, w której to naiwni na samym dole płacą za funkcjonowanie całej machiny...

brumby
2015-01-09 17:02:34
Ocena: 5(glosow:13)-+
Jasne, bo Owsiak w Polsce to gość nad prawem, w TVN24 traktowany jako święty, którego NIE WOLNO krytykować.

fantomas3103
2015-01-09 17:02:16
Ocena: 6(glosow:14)-+
WOŚP legalnie pranie pieniędzy

kurwamac02
2015-01-09 16:54:33
Ocena: -1(glosow:19)-+
komentarz usunięty przez moderatora

noktowizor
2015-01-09 17:04:26
Ocena: 1(glosow:9)-+
jak poniżej. Zero orkiestr

mlw1488
2015-01-09 17:17:03
Ocena: 1(glosow:7)-+
W sumie dobre porównanie- Owsiak bogiem lemingowego ciemnogrodu.

galka666
2015-01-09 16:45:55
Ocena: -1(glosow:15)-+
"dziennikarza" - buehehehhehee.

noktowizor
2015-01-09 16:20:06
Ocena: 6(glosow:18)-+
Napisałem komentarz odnośnie Owsiaka. Admin go natychmiast usunął . Szanowny OWSIK lat temu 15 woził się nowym Jaguarem, teraz zapewne cała jego rodzina się wozi jagim. Szanuję ludzi co pomagają innym ludziom za free a nie unikają okazania skąd mają kasę na to co mają. Tylko raz dałem coś do puszki owsiaka i o te coś za dużo. Są inne instytucje pomagające chorym ,które nie uciekają przed sądem. To nie cygan że nie da się go sprawdzić. Dziękujemy Ci urzędzie skarbowy że nękasz biednych a nie masz bata na bogatych.

noktowizor
2015-01-09 16:10:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bolek810
2015-01-09 15:58:01
Ocena: 4(glosow:30)-+
Byliście w szpitalu!?!?!? Widzieliście ile jest sprzętu od WOŚP???? Nie chcecie to nie wrzucajcie kasy do puszek!!!!

brumby
2015-01-09 17:04:37
Ocena: 6(glosow:10)-+
A czy przypadkiem ten sprzęt nie powinien być kupowany przez państwo?! Polacy płacą składki zdrowotne, więc na co idą te składki? A to, że Owsiak założył firmę, która w sposób co najmniej dziwny zbiera pieniądze i później część tych pieniędzy przeznacza na zakup jakiś urządzeń - byłoby w normalnym kraju CHORE, ale nie w Polsce...

spacz
2015-01-09 18:17:32
Ocena: 5(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

asd1905
2015-01-09 15:40:48
Ocena: -4(glosow:30)-+
dobrze zrobil powiedziel mu grzecznie zeby wyszedl pokazal mu film a ten dalej drze jape mial 1 burak z wioskowej tv rozwalic cala konferencje?

zbycho6305
2015-01-09 15:40:04
Ocena: 0(glosow:6)-+
mafia po prostu mafia

amerasu
2015-01-09 15:32:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

szczyrzyc16
2015-01-09 15:02:43
Ocena: -8(glosow:22)-+
Potraktowali reportera TV Republika w taki sposób, jak Moherki traktują TVN

Nasi
2015-01-09 15:12:27
Ocena: 5(glosow:9)-+
jak widać jedni drugich warci, a tacy niby tolerancyjni, jak widać tolerancja tylko dla swoich.

MIHASIA
2015-01-09 14:31:58
Ocena: 9(glosow:27)-+
Prawda w oczy kole Panie Owsiak? Jak by nie miał nic na sumieniu to by wyjaśnił sprawę a nie za drzwi... Ani nie jestem za Owsiakiem ani przeciw po prostu stwierdzam fakty.

asd1905
2015-01-09 16:09:02
Ocena: -6(glosow:12)-+
on republice w majtki ani do dupy nie aglada oni tez nie powinni interesowac sie jego sprawami czemu republika nie pokaze ile sprzetu kupila orkiestra i ilu ludzi dzieki temu zyje?

kuzyn_cosiek
2015-01-11 00:25:12
Ocena: 2(glosow:2)-+
@asd a za czyje pieniądze ten sprzęt był kupiony pacanie? Owsiaka, czy ludzi którzy je ofiarowali? Wrzucam pieniądze do puszki, o to by trafiły w całości do tych którzy ich potrzebują, a nie na "wypłaty" dla tego ubeckiego kmiota i jego rodzinki.

MARIUSZ55
2015-01-09 14:25:31
Ocena: -12(glosow:26)-+
i mają rację ! Nachalny dziad z telewizji

traffick
2015-01-09 14:16:35
Ocena: 16(glosow:24)-+
Zasmierdzialo wolnoscia, typowo polska. Jak mozna tak pojechac przedstawiciela mediow? Jak w jakiejs Afryce. Soda Owsiakowi jednak siadla na leb.

LuskaI23
2015-01-09 14:05:30
Ocena: 4(glosow:22)-+
A jak dla mnie, to jeśli chcemy komuś pomóc, zróbmy to osobiście, bez pośredników. Chcemy dać pieniążki, idźmy do tej osoby i jej dajmy, kupmy jedzenie czy ubrania. Wtedy mamy pewność na co idą dane przez nas pieniądze. Każda organizacja charytatywna jakąś część bierze dla siebie to wiadomo, ale problem w tym, że nigdy nie dowiemy się ile.

fabiix
2015-01-09 14:48:28
Ocena: 1(glosow:15)-+
Tu nie chodzi o kupienie komuś mąki czy ryżu, a np. kupienie sprzętu do szpitali za miliony, kupili już tego dużo przez lata, może i biorą, ale dla mnie to jest nie istotne bo mimo wszystko dużo zrobili, a jeśli ty chcesz iść osobiście przekazać od siebie milion do szpitala to idź :)

fabiix
2015-01-09 14:51:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

LuskaI23
2015-01-09 16:53:47
Ocena: 3(glosow:7)-+
Wystarczyłoby aby ludzie osobiście poszli do szpitala albo na konto szpitala przelewali kwoty takie jakie chcą i zbierały by się pieniążki bez blichtru i wydatków na te całe organizacje. Za sumy które idą na reklamę orkiestry, akcesoria i całą tę otoczkę, można by było kupić więcej sprzętu. Minus tylko taki, że ludzie rzadko sami z siebie idą pomóc, muszą być do tego pchnięci. Dla mnie to nielogiczne i zbędne.

LuskaI23
2015-01-09 16:56:58
Ocena: 2(glosow:6)-+
Pomijam już fakt, że to jakie ilości pieniędzy bierze od nas państwo w formie podatków, składek itp powinno samo zaopatrzyć nas w sprzęt niezbędny w niesieniu pomocy medycznej i to z palcem w dupie.

Zetar
2015-01-09 18:44:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
Naiwna? Gdyby ludzie przelewali na konto szpitala to 99% z tej kasy została by skradziona przez lekarzy tudzież dyrektorów tych szpitali.

LuskaI23
2015-01-09 20:54:14
Ocena: -1(glosow:1)-+
No to na konta chorych, którzy sami by kupowali sprzęt po uzbieraniu kwoty.

hanauer
2015-01-09 14:00:54
Ocena: 1(glosow:23)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

spacz
2015-01-09 15:56:48
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

zduncio1976
2015-01-09 13:47:36
Ocena: -1(glosow:5)-+
dobrze mu tak

zabarules
2015-01-09 13:22:19
Ocena: -1(glosow:23)-+
fajnie pokazać tylko wycinek nie? a o tym jak usłyszał "dziennikarz" od Owsiaka że nie będzie na tej konferencji (skupionej wokół WOŚP) odpowiadał na pytania dotyczące jego życia, "dziennikarz" zaczął odstawiać szopkę

Dejmien25
2015-01-09 13:17:10
Ocena: -4(glosow:26)-+
owsianka to cwel i was tam wszystkich dyma polaczki cebulaczki :)

pisiu104
2015-01-09 13:13:40
Ocena: 15(glosow:31)-+
Jureczek nie jest w stanie odpowiedziec na pytanie które tak naprawdę zadał sąd,a sąd każe ujawnic dokumentację finansową spółki która żyje z pieniędzy orkiestry.I nie ma takiej gadki że "moja prywatna spółka to moja prywatna sprawa "

spacz
2015-01-09 15:59:24
Ocena: 7(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bluenet
2015-01-09 13:05:30
Ocena: 3(glosow:29)-+
Ciekawe co powiedzą hejterzy kiedy będą zmuszeni korzystać ze sprzętu kupionego przez WOSP?

siak
2015-01-09 13:37:25
Ocena: 9(glosow:21)-+
no ale sprzet kupiony przez wosp to nie jest sprzet jurka, od jurka itp. to sprzet od tych wszystkich, którzy organizują orkiestrę, wrzucają do puszki i w końcu wszystkich podatników, którzy opłacają z podatków instytucje [publiczne pomagające w wosp. i nie chodzi o to, ze wosp jest zly, tylko o to, ze jurek nie chce jawności finansowej, nie chce rozliczać się z pieniędzy, które od nas dostaje.

spacz
2015-01-09 16:01:06
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Pingwin001
2015-01-09 12:42:28
Ocena: -10(glosow:38)-+
Nie dziennikarza tylko zwykłego gnoja ...

Dzieduszka
2015-01-09 12:38:47
Ocena: 1(glosow:27)-+
Padlinożercom smoleńskim mówmy kategoryczne NIE! Kończy się zarabianie na Smoleńsku, trzeba szukać nowej niszy do zarabiania kasiorki. Żałosne .

C2ShadowMan
2015-01-09 13:47:14
Ocena: 1(glosow:9)-+
żałosny jesteś ty opłacany przydupasie

spacz
2015-01-09 16:04:44
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

sebololo
2015-01-11 00:59:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
Myślę że tą sprawą powinien zająć się szalony Antoni i jego zespół szamanów. Może jakiś mały pokaz z dziurawą puszką z napisem WOSP;)?

lolekboi
2015-01-09 12:38:27
Ocena: -2(glosow:24)-+
czemu nikt nie pisze ile robi caritas. Każdy gada o Owsiaku, czemu? Bo on właśnie tego potrzebuje. A Caritas zbiera datki i fundusze "n" razy większe i się z tym nie afiszują.

konkep
2015-01-09 13:09:02
Ocena: -3(glosow:19)-+
"czemu nikt nie pisze ile robi caritas?" Bo caritas nic nie robi. Zbiera kasę dla swoich zboczenców w czarnych sukienkach.

ZeuS112
2015-01-09 15:09:11
Ocena: 3(glosow:5)-+
zobacz ile baniek dostaje Caritas główny i jego poszczególne dotacje od samorządów. Uświadomisz sobie ile tak naprawdę robi Caritas. Oni głównie pośredniczą w wydawaniu kasy z budżetu dopuszczając się przy tym przekrętów jak Owsiak.

Zmorzyca
2015-01-09 16:07:50
Ocena: 2(glosow:4)-+
Już ci powiem co robi caritas. Kupuje wielkie posiadłości i opłaca dziwki tym czarnym zboczeńcom. Którym jest wiecznie mało...

tub0_osh
2015-01-09 12:37:07
Ocena: 7(glosow:23)-+
Ale jak rydzykowe zombie wyrzucają dziennikarzy z TVN, to wszystko w porządku?:)

mlw1488
2015-01-09 12:45:20
Ocena: 8(glosow:16)-+
Brawo, słuszne spostrzeżenie. Owsiak to poziom Rydzyka, poziom propagandy podobny tylko opcja inna.

tub0_osh
2015-01-09 12:56:27
Ocena: 7(glosow:11)-+
Zgadza się. Tylko w przeciwieństwie do rydzyka, ten przynajmniej z części trzymanych do puszki pieniędzy kupuje sprzęt ratujący życie.

mlw1488
2015-01-09 13:04:48
Ocena: 5(glosow:11)-+
Ja pomijam ich działalność "charytatywną", wybrali sobie sposób na życie na garbach naiwnych, ich sprawa. Chodzi mi tylko o to, że jeden i drugi to upolitycznione mendy kreujące się na sumienie narodu.

tub0_osh
2015-01-09 13:27:35
Ocena: 2(glosow:6)-+
Owszem, ale przy okazji jeden z nich robi przynajmniej jedną dobrą rzecz.

darus1000
2015-01-09 12:34:34
Ocena: 1(glosow:21)-+
Bandzior pod przykrywką dobrodzieja.

keciuk
2015-01-09 23:20:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
Robin z Sherwood ??

megasam1
2015-01-09 12:18:33
Ocena: 6(glosow:6)-+
Czyli co ta cała Polska to jedno wielkie quuuuurestwo jest ???. A Wy płacicie idioci na zus.................. .

spacz
2015-01-09 16:07:13
Ocena: -3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

pajakpajonk
2015-01-09 12:16:17
Ocena: -5(glosow:23)-+
komentarz usunięty przez moderatora

drazu
2015-01-09 12:14:50
Ocena: 8(glosow:20)-+
nigdy już nie dam anie złamanego grosza na orkiestre

spacz
2015-01-09 16:08:38
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

stary.kocur
2015-01-09 16:17:48
Ocena: 1(glosow:3)-+
Świetnie, tylko nie zapomnij odmówić leczenia swojego lub dzieci na sprzęcie Orkiestry.

spacz
2015-01-09 21:52:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

martenscool
2015-01-09 12:05:02
Ocena: -1(glosow:11)-+
Dobrze zrobili...

Baron_Sanedi
2015-01-09 11:51:57
Ocena: -10(glosow:38)-+
Tych prymitywnych gnoi z republika opłacanych przez rydzyka trzeba gonić

merfi9
2015-01-09 12:03:28
Ocena: 5(glosow:27)-+
ciezko uwierzyc w idiotyzm przedmowcy... ale jeszcze ciezej w lajki... okrasc takich i nasrac na srodku pokoju to i tak zalajkują...

Ozyriusz71
2015-01-09 12:53:33
Ocena: 4(glosow:12)-+
Ty Baron z tą fryzurą idealnie byś pasował do tych gnoi :)

mondragon21
2015-01-09 14:16:42
Ocena: 7(glosow:7)-+
TV Republika opłacana przez Rydzyka ?? Hahahaha. Równie dobrze można napisać, że TVN jest opłacany wraz z TVP i Polsatem przez Grupę Bildelberg hehe.

spacz
2015-01-09 16:10:17
Ocena: -4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bystry_kaziu
2015-01-09 11:48:21
Ocena: 13(glosow:19)-+
komentarz usunięty przez moderatora

zygabb
2015-01-09 11:45:30
Ocena: -6(glosow:24)-+
Oczywiście sprawozdania finansowe przeglądali wszyscy? Czy po prostu klepiecie co wam te tzw prawicowe media wbijają do głów? Jeszcze chyba nie wpłynął do prokuratury wniosek o wszczęcie postępowania w sprawie WOŚP i ewentualnych machlojek, a tu co drugi głąb już wydał wyrok: WINNY!!! Żenada made in Poland...

cervandes
2015-01-09 12:11:33
Ocena: 78(glosow:118)-+
Wniosek nie wpłynął, ale sąd nakazał spółce ujawnienie dokumentów w związku z podejrzeniami a Owsiak działalność spółki zawiesił, zarząd ustąpił ze stanowisk a w jej miejsce powołano nowy podmiot. Budzi to słusznie emocje i wątpliwości - skoro sąd nakazał, to wypada wykonać a nie spierdzielać jak szczur przed kopniakiem. Wrzucam od początku, wrzucę i teraz, ale wątpliwości się pojawiły.

zygabb
2015-01-09 12:21:07
Ocena: -7(glosow:17)-+
Uważasz, że jak zamkniesz spółkę, palisz papiery i jesteś czysty? Powiem tak. Uważasz, że oszukują? Nie dawaj. Ja daję bo chce być oszukany i g...wno wam do moich pieniędzy!!! Ale wielu z was pieniaczy zmieni zdanie kiedy urodzi mu się dziecko, a nie daj boże chore. I zobaczycie w szpitalu ogrom sprzętu z serduszkiem. Spojrzycie na to troszeczkę inaczej...

merfi9
2015-01-09 12:35:24
Ocena: 8(glosow:16)-+
zygabb..... T_A_K dla -sprzetu ktory ratuje zycie.... N_I_E dla -zlodziei ktorzy żerują na naiwnosci ludzi wierzących w czystość ich intencji... chcesz to dawaj nawet na Rydzyka tylko nie chwal sie glupotą ze ci dobrze z tym ze dymany jestes w tylek.

bryzoll
2015-01-09 11:40:41
Ocena: 3(glosow:29)-+
A ja mam pomysł, żeby każdy, kto się czepia Owsiaka, podpisał oświadczenie, że ani on ani nikt z jego rodziny NIE BĘDZIE KORZYSTAŁ ze sprzętu zakupionego przez WOŚP.

malgolina
2015-01-09 11:55:26
Ocena: 1(glosow:1)-+
Rząd też krytykujemy a nadal wybieramy tych samych polityków.

merfi9
2015-01-09 12:08:41
Ocena: 3(glosow:11)-+
pieniedzy jurek nie daje ale sponsorzy, po za tym mordy nie wycierajmy sobie sprzetem medycznym bo nikt go na wlasnac nie zabiera a jesli korzysta to nie za darmo. Jezeli ktos zbiera 7 milionow na sprzet to twoim zadaniem jednen milion moze ukrasc? Jeszzce jedno pytanie- czy TY sie zadeklarujesz ze oddasz kazdą zlotowke ktorą ukradl twoj rzad Tusko-Kopaczowy?

Ozyriusz71
2015-01-09 12:51:11
Ocena: 9(glosow:11)-+
co ty bryzoll naspawany jesteś czy jak ? a nie Ty jesteś to młode pokolenie któremu wbiło się już w łeb że tak musi być , że oprócz podatków , składek ZUS , co roku trzeba jeszcze dawać dobrowolną składkę na polepszoną opiekę medyczną , bo od 25 lat darmozjady z Wiejskiej nie potrafią sobie z tym poradzić , za to potrafią wyciągnąć kasę na paliwo. I przestań rzucać takie hasła o oświadczeniach - ten sprzęt powinien tam być od zawsze i powinien być zakupiony przez Państwo.

Zmorzyca
2015-01-09 16:14:39
Ocena: 0(glosow:2)-+
No właśnie powinien... a nie jest. Nie zapominajmy, że gdyby Jurek nie organizował WOŚP, bo on tu jest głównym mózgiem, założycielem i prezesem to by tego nie było i wiele dzieci, a nawet już dorosłych ludzi nie było by na tym świecie. Raczej powinnyśmy się czepiać tych frajerów z Wiejskiej, że sami nie myślą jak zorganizować kasę na ten sprzęt.

bystry_kaziu
2015-01-09 21:40:12
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

mirga
2015-01-09 11:40:40
Ocena: -7(glosow:21)-+
Dobrze zrobili. Najwięcej krzyczą Ci, którzy w ogóle nikomu nie pomagają i nigdy nie pomogli. Kto dał na dzieciaki więcej niż orkiestra?

bystry_kaziu
2015-01-09 21:41:40
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

mirga
2015-01-11 15:45:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie chcesz, to nie dawaj. W czym problem. Tak samo w koćiele- nie chcesz to nie chodź, a jak chodzisz to nie dawaj na tacę

Pograbek
2015-01-09 11:34:16
Ocena: -6(glosow:14)-+
a jak go zabraknie to będzieta krzyczeć bo to dobry chłopak był i mało pił...kto nam teraz pomoże? Eh Polacy,Polacy jacy wy mali jesteście.

mistrzu0700
2015-01-09 11:30:15
Ocena: 14(glosow:20)-+
Owsik to gnida dwulicowa od dawna. I teraz jeszcze ta pedalska tęcza. Może trafi w końcu do pierdla to się nauczy i stanie przykładem

kermitttt
2015-01-09 11:25:50
Ocena: 6(glosow:10)-+
No, jak popieram ogólnie WOŚP to to co się wyprawia to przesada. Owsiak przestaje się różnić od Rydzyka, przynajmniej w zachowaniu.

shakal28
2015-01-09 11:12:53
Ocena: -1(glosow:17)-+
a ciekawe ile z tego co dajecie na tace idize dla potrzebujących??Jezus chodził w sandałkach i jeździł na osiolku a tu szukacie afery??!!!Żal mi Was i te pierdolonej sekty moherowej

siak
2015-01-09 13:44:13
Ocena: 2(glosow:4)-+
jeśli jest zbierane na potrzebujacych, to powinno iść na potrzebujących. jeśli jest zbierane na działalność, to niech idzie na działalność. ale nie, że niby na potrzebujących, a na działalność znaczna część (działalność przywatna...)

jacek.jacek
2015-01-09 11:09:04
Ocena: 4(glosow:16)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kurwamac02
2015-01-09 16:47:42
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

sebololo
2015-01-11 01:01:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
Różnica jest ta że na WOŚP dają tylko ci co chcą a KK opłacają wszyscy podatnicy.

anthari
2015-01-09 11:07:04
Ocena: 5(glosow:7)-+
To tak jakby zadać pytanie naszym politykom typu "Dlaczego kradniecie?"

hatson
2015-01-09 11:06:59
Ocena: -8(glosow:16)-+
Ciekawe, jak wy byscie z otwartymi rekami przyjmowali takie dziennikarzyny, ktorzy szukaja tylko sensacji i licza wlasnie na to, ze komus puszcza w koncu nerwy. Nie chcesz, to nie plac na Owsiaka. Nikogo nie zmuszaja. Pewnie, ze maja jakies koszty i za free tego nie robia ale wiecej pomagaja niz Panstwo, ktore jest do tego zobowiazane.

andrzejmorda
2015-01-09 11:04:04
Ocena: 2(glosow:14)-+
Kiedy lemingi zrozumieją że z tego co wrzucą to g.... idzie dla dzieci. Bierze Owsiak i jego rodzina a resztę zabiera rząd bo wypłaca pieniądze z NFZ które łata WOŚP. Ale lepiej cały rok chlac i dawac dupy by raz w roku wrzucic 10zł i miec "czyste" sumienie...

dlugi1974
2015-01-09 11:52:55
Ocena: 0(glosow:4)-+
Proponuję przejść się do szpitala dziecięcego i tam zobaczysz ile i za ile zostało podarowane.

janpawlacz123
2015-01-09 11:01:48
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

miksu2
2015-01-09 10:59:40
Ocena: 17(glosow:23)-+
Jakby ... nie miał nic do ukrycia i naprawde był porządny to bez problemu ujawiniałby to o co go prosza zwykly oszust! i jeszcze kase kradnie na koncerty dla brudasów!

spacz
2015-01-09 16:16:42
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Jaff
2015-01-09 10:36:32
Ocena: -6(glosow:24)-+
To ma być dziennikarz? To jest jakiś pajac bez klasy, dostał odpowiedź ale nie potrafi jej przyjąć, przerywa, wbija w słowo.. Normalnie kretynek.. A wystarczy się udać do źródła i miałby odpowiedź na pytanie, ale nie trzeba śmieci wyciągać i próbować oczernić. Taki ktoś to jak dla mnie 0 - wracaj do podstawówki, może się jeszcze czegoś nauczysz.

jacek.jacek
2015-01-09 11:10:54
Ocena: 4(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

magda713
2015-01-09 10:30:51
Ocena: 5(glosow:13)-+
mam nadzieje że ludzie w końcu przejrzą na oczy

gutierez69
2015-01-09 10:10:25
Ocena: -2(glosow:18)-+
Kolejna grupa przestepcza w Polsce-mafia Owsiaka.

zboj75
2015-01-09 10:08:14
Ocena: -1(glosow:31)-+
Wielcy "narodowościowcy" od RYDZA i pod płaszczykiem "kleru" próbują bojkotować akcję, która trwa więcej lat jak nie jeden dziennikarzyna z tej pożal się boże TV REPUBLIKA żyje. Sprawcie sprawozdania z finansowanie na stronach. Jaro z Ziobrem za swoich pożal się boże rządów jak by coś znalazł to dawno by Owsiak siedział! A tu nic więc po co to jątrzenie? Sprawcie jakie koszty ma Caritas i w tedy rozliczajcie, ale tam cicho sza bo to kler prowadzi. A teraz pseudo "PRAWICOWCY" do minusowania bo prawda BOLI.

NieZebymSieZnal
2015-01-09 10:50:56
Ocena: -3(glosow:17)-+
Dokładnie! dodam jeszcze że na świecie fundację uważa się za dobrą, jeśli na cele statutowe przeznacza 30% darowizn, Orkiestra przekazuje bodaj 97% tego co dostanie od ludzi! jakich ludzi nam więcej potrzeba w kraju? takich szmaciarzy jak ten grafoman? klechów którzy nie płacą podatków? czy ludzi którzy potrafią jednoczyć nas dla wspólnego dobra? każdy niech odpowie sobie sam.

thyr
2015-01-09 09:55:22
Ocena: 1(glosow:1)-+
dziki kraj , strasznie dziki

otoon123
2015-01-08 23:28:22
Ocena: -1(glosow:25)-+
ta już acha.... akurat owsiak całość oddaje ..ciekawe tylko ile sobie z tej zbiórki zostawi ,zapewne tyle by do bo następnego roku starczyło ...złodziej jak cala reszta bandy !!!

Vitas91
2015-01-09 10:53:46
Ocena: -6(glosow:10)-+
Niech sobie zostawia 50% nawet ale i tak robi więcej dobrego dla służby zdrowia niż rząd

cervandes
2015-01-09 11:02:41
Ocena: 7(glosow:7)-+
nie przesadzaj, robi dobrze, owszem, ale 35 milionów to kropla w porównaniu do 100 miliardów pln w budżecie na służbę zdrowia w roku 2015. Sprawdź liczby. Podkreslam - nie neguję zakupów, super inicjatywa, ale nie pisz bzdur, że zbiórka Owsiaka to więcej dobrego niż regularne wydatki na służbę zdrowia. To taki dodatek tylko, wisienka na torcie.

malgolina
2015-01-09 11:45:43
Ocena: 4(glosow:6)-+
Uwielbiający wośp ludzie sądzą, że orkiestra w całości finansuje szpitale, i tylko ona je utrzymuje. A to tylko pośrednik w zbieraniu od nas dodatkowego podatku, składamy się kolejny raz na służbę zdrowia, gdzie powinno być to zagwarantowane z naszych składek, które już płacimy. Czy gdyby państwo stwierdziło, że od przyszłego roku wośp już nie musi grać, bo to co wrzucamy do puszek, zabierze nam z pensji, też byśmy się tak cieszyli?

Vitas91
2015-01-09 20:10:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
Czy ktoś kogoś zmusza do wrzucania do puszki WOŚP?

ribeiro
2015-01-08 20:29:53
Ocena: 12(glosow:20)-+
Ludzie o co ta cała afera. niech kto chce daje a jak nie niech nie daje. Proste jak konstrukcja cepa.

zimnylechh
2015-01-08 23:35:44
Ocena: 3(glosow:23)-+
Masz rację, ale ja chce dać na te dzieci, ale jak widzę, że ktoś kręci na tym lody, to jest to przegięcie płay. Niech otwarcie powie mam z tego tyle i tyle. I dali by mu spokój. A nie kręci, nie wykonuje postanowię sądu.

nebe
2015-01-08 20:19:32
Ocena: 0(glosow:12)-+
niestety coś mi się w nim nie podobało oj owsiak

lukaszenka17
2015-01-08 19:24:08
Ocena: 8(glosow:30)-+
Fundacja niosąca pomoc która nie potrafi się z niczego wytłumaczyć. Niech za każde serduszko odprowadzą podatek bo te fikcyjne liczby są śmieszne... To co przeznaczają na szpitale to tylko jedna wielka pokazówka a tyle co wezmą do kieszeni to co najmniej trzy razy tyle... z resztą Owsiaka nigdy nie lubiłem, taki cwaniaczek jak te łysole z trybun...

stary.kocur
2015-01-09 11:27:53
Ocena: -3(glosow:5)-+
No tak, Caritas odprowadza podatek od każdej złotówki... Ale spoko, jeszcze z 5 lat takiej nagonki i Owsiak da sobie spokój, dalej będzie żył i pracował a fundacje takie jak Owsiaka czy Ochojskiej zgarnie kler i już będzie sam w temacie. Przecież tylko o to chodzi- o wyeliminowanie konkurencji - pluć, szkalować, oczerniać, nawet iść do sądu, byle głośno wołać na Owsiaka złodziej. Jak jaki klecha coś zmajstryje w tym temacie, to do biskup za % obroni. Zastąpić Owsiaka świąteczną sraczką a potem lody na niej kręcić.

zabarules
2015-01-09 13:27:55
Ocena: -3(glosow:3)-+
zapraszam do zapoznania się z UPUBLICZNIONYMI rozliczeniami WOŚP i do tego z wynikami kontroli skarbowych

lukaszenka17
2015-01-09 14:52:29
Ocena: 1(glosow:3)-+
Co wy z tym caritasem nom stop jedziecie? Nie nie odprowadza i ich też trzeba opodatkować ale wypowiadałem się na temat WOŚP a nie Caritasu! Czy ta trudno czytać ze zrozumieniem? Jestem osobą skrajnie wierzącą w fantastykę i nie porównuje jednego i drugiego... Co do samego WOŚP i ich rozliczenia to tak jak mówienie że politycy są uczciwi a prostytutka jest dziewicą, święci nie są a nigdy Ci nikt nie powie: "robię was w ciula ale wszystko jest ok". Zdania o Owsiaku nie zmienię chociaż pewnie są osoby co myślą że Polak jest uczciwy ale to jest nie możliwe...

Majezon
2015-01-08 18:58:15
Ocena: 7(glosow:19)-+
komentarz usunięty przez moderatora

admin1944
2015-01-08 18:17:40
Ocena: -12(glosow:34)-+
TO NIE DZIENNIKARZ - TO CHYBA JAKAS XIV WIECZNA TEPOTA OD RYDZYKA !!

zimnylechh
2015-01-08 23:37:24
Ocena: 4(glosow:14)-+
za dużo TVN, Polsatu i TVP oglądasz i widzisz tylko jedną stronę medalu. Jak by sprawa była czysta, to nie było by tyle tego szumu i smrodu.

yopago
2015-01-08 18:08:54
Ocena: 4(glosow:8)-+
w TYM KRAJU NIKOMU JUŻ NIE MOŻNA WIERZYC,TAM GDZIE SĄ PIENIĄDZE ZAWSZE SĄ COORWA JAKIEŚ TRZECIE RĘCE,YEBAAAAN...E ZŁODZIEJE,MYŚLĘ ŻE NAJLEPSZYM ROZWIĄZANIEM BĘDZIE WYPISANIE CZEKU LUB WPŁATA NA KONTO PARU ZŁOTYCH SWOJEMU SZPITALOWI POWIATOWEMU.

wolff94
2015-01-08 17:16:54
Ocena: -5(glosow:37)-+
Żeby się nazywać dziennikarzem trzeba nim być. A niestety osoby pracującej w TV Republika odstają "lekko" od standardów dziennikarstwa. I nazywanie się przez tych ludzi dziennikarzami jest sporym nadużyciem.

Meloman1
2015-01-08 17:54:25
Ocena: 5(glosow:27)-+
Popieram. Zadawanie pytań na konferencji prasowej? To kpina ze standardów dziennikarstwa! To był "dziennikarz" nienawiści, który swoimi pożal się Boże pytaniami chciał tylko jątrzyć!

Ozyriusz71
2015-01-09 12:56:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
podobno po godzinach dorabiają na Onecie

lucluc
2015-01-08 17:15:56
Ocena: 0(glosow:24)-+
Wg statystyk CARITAS zbiera znacznie wiecej pieniedzy niz ci kolesie, połowe pewnie przepuszczają. A tych łysych siusioków powinno się pozamykać!

siak
2015-01-09 13:50:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
"pewnie przepuszczają"? statystyki z danymi o ilości zebranych pieniędzy przeczytane, a z wydatkowaniem nie? ale insynuacje ida pełną parą.

RuterFull
2015-01-08 17:06:44
Ocena: 4(glosow:18)-+
Kiedyś Jerzy robił słuszną robotę teraz pewnie też robi tylko musi się dzielić z sępami które zawsze się pojawiają gdy ktoś chce coś dobrego zrobić. Niewygodne pytania zadawał? A na jakiej podstawie ten koleś podszywał się pod policjanta za to chyba jest jakiś paragraf...

SpinProof
2015-01-08 17:06:15
Ocena: -2(glosow:30)-+
Jak będziesz miał jeden z drugim dziecko... i niedaj Boże ci zachoruje to wtedy jak sie dobrze rozjerzysz po oddziale to spewnością zobaczysz plakietki, że sprzęt zakupiony dzięki WOŚP i to nawet w mniejszych miastach.

Meloman1
2015-01-08 17:13:10
Ocena: 4(glosow:18)-+
Trzeba przyznać, że jeśli chodzi o obklejanie wszystkiego swoimi znakami handlowymi, to WOŚP jest naprawdę niezła.

seba_poland88
2015-01-08 18:05:54
Ocena: -1(glosow:19)-+
Ćwoku jeden nowy sprzęt to może i w Centrum Zdrowia Dziecka a po peryferiach Polskich szpitali rozdają używane sprzęty..

spacz
2015-01-08 18:16:00
Ocena: 3(glosow:19)-+
komentarz usunięty przez moderatora

ZeuS112
2015-01-09 15:16:32
Ocena: 1(glosow:1)-+
@seba_poland88 a ja miałem przyjemność odwiedzać oddziały szpiatala w Ostrołęce, nie uwierzysz, ale jest tam nowy sprzęt od Owsiaka. Ogólnie to proponuje zobaczyć sprawozdania finansowe WOŚP, masz tam w każdym wyszczególnione do którego szpital zakupiono sprzęt, jaki i ile sztuk.

cavefalcon
2015-01-09 17:08:21
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

thor102
2015-01-08 17:04:18
Ocena: -10(glosow:30)-+
osobiście ty pseudo dziennikarzu dał bym ci w pysk za zakłócanie konferencji , Owsiak jaki jest taki jest ale zobacz matole ile dobra zrobił bez tej orkiestry w szpitalach nie było by tyle sprzętu i nie tylko w szpitalach a wiadomo że on tego za darmo nie robi....

Meloman1
2015-01-08 17:14:39
Ocena: 2(glosow:22)-+
Popieram. Pseudodziennikarz przylazł na konferencję i jak burak zadaje pytania zamiast cicho siedzieć. Kompletny brak profesjonalizmu i szacunku wobec starszych.

mexx26
2015-01-08 17:02:37
Ocena: -3(glosow:21)-+
ten cały cyrk który zwą (orkiestrą)powinni już dawno zamknąć lub zmienić nazwę na Przekręt owśiaka

barabarabarabum
2015-01-08 16:40:43
Ocena: -8(glosow:22)-+
I tak traktuje się bydło. Powinni jeszcze kamerę wywalić.

zimnylechh
2015-01-08 23:38:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
nie miał kamery.

barabarabarabum
2015-01-08 16:37:35
Ocena: 0(glosow:28)-+
Żaden dziennikarz. Taka sobie menda :D

zimnylechh
2015-01-08 23:40:19
Ocena: 5(glosow:11)-+
Słabo znasz się na mediach. To dziennikarz tylko że nie zobaczysz go w TVN, Polsacie czy TVP.

ZeuS112
2015-01-09 15:14:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
@zimnylech oczywiście, powiedz jeszcze, ze jest on niezależny i w ogóle patriota. Swoją drogą, że chce się im poniżać w imię tego medium. Pamiętam jak swego czasu Republika cisnęła na rząd za umowy śmieciowe, że to takie złe i jak można traktować tak ludzi. A potem wypłynęła wiadomość, że bodajże na 80 zatrudnionych osób w tej stacji blisko 60 ma jedynie umowy zlecenia, umowy o dzieło. Złodziej pierwszy krzyczy łapać złodzieja.

alinek
2015-01-08 16:22:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
dziennikarza?

QualityStreet666
2015-01-08 16:10:38
Ocena: 16(glosow:56)-+
kiedyś było róbta co chceta teraz hasłem przewodnim jest o kase nie pytajta...
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Zgadzam się ze wszystkim co Filiks Magdalena tu powiedziała.
  •  Taka prawda
  •  Facet, który nakradnie miliony, śmieje się nam w twarz?
  •  Dla kolegi pytam ...

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0