lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Wybierzcie Jego nie złodzieja Komorowskiego!!
główna
Dodano: 29.04.2015, 09:57:35   przez: Gall Anonim
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 270  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(62)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
LBL21
2015-04-30 19:52:44
Ocena: 34(glosow:48)-+
Najważniejsze jest, by oddać głoś na kandydata który jest z poza obecnego układu. Korwin, Kukiz, Braun, Kowalski, Wilk. Kandydatów jest sporo. Oddając głoś na któregoś z nich to przede wszystkim nie zmarnowałeś swojego głosu na Komorowskiego czy Dudę. Choć wieżę w to, że Komorowski jak i Duda w głębi duszy są uczciwymi ludźmi to im nie ufam, gdyż za ich plecami stoją starzy socjaliści którzy kręcą lody mając Nas oraz Ciebie w najgłębszym poważaniu. Większość postulatów reprezentowanych przez Prawicę są podstawowymi zasadami jakie nasze Państwo powinno mieć od 1989r. To jest moje skromne zdanie

czupaka
2015-05-05 14:12:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
Problem polega na tym że wszystko aktualnie co się dzieje w polsce jest ustawione przez aktualnie rządzący rząd. I nie ważne na kogo oddamy głos i tak wygra ten, który aktualnie będzie pasował, tym świniom przy korycie. Sam byłem świadkiem jak bardzo "wybory" są ustawione. Nie myślcie sobie że te świnie pozwolą się odstawić od koryta które ciągle jest pełne. Ich najpierw trzeba by wyrżnąć żeby coś pozmieniać, bo w innym razie nic się nie zmieni.

Leesid
2015-05-04 08:53:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
Coś mi sie wydaje że nie ważne na kogo głos oddamy, to i tak wygra Komorowski lub Duda.. ustawione wszystko

nissin
2015-05-01 18:42:41
Ocena: -2(glosow:8)-+
Ludzie maja takich politykow na jakich zasluguja. Najpierw ewolucja narodu, potem rewolucja.

nissin
2015-05-01 18:33:32
Ocena: -10(glosow:18)-+
Kolejna ,codzienna wiocha. Popieranie alkoholika bez wyksztalcenia na Prezydenta narodu. Zorganizowana propaganda na wiocha.pl.

krasnal81
2015-05-01 12:29:56
Ocena: 0(glosow:4)-+
Tak a Wy jak większość narodu polskiego nadal uważacie, że prezydent może wszystko a prawda jest taka on ma reprezentować państwo i na tym jego funkcja się kończy więc może lepiej zagłosować na kogoś inteligentnego. Nic nie zmieni chodź nie wiem co by obiecywał i jak mocno na wszystkich wyzywał.

Franusss
2015-05-01 12:00:12
Ocena: 3(glosow:5)-+
Co z tego.... co z tego skoro 70% baranów i imbecyli zagłosuje na patałacha z PO lub PiS i znów gówno się zmieni :/

sopelek7
2015-05-01 12:09:35
Ocena: 6(glosow:10)-+
Ale jak Ty i ja zagłosujemy na Kukiza to zawsze coś !!!!! Dużo moich znajomych będzie na niego głosować !!!!

nissin
2015-05-01 18:39:09
Ocena: -2(glosow:4)-+
@sopelek - czyli co? Pusta demagogia i populizm, bez konkretnej polityki.

martin987
2015-05-01 10:53:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

thyr
2015-05-01 08:59:10
Ocena: 1(glosow:3)-+
stan napiecia jest tak wielki ze wydaje sie ze pozwola plebsowi wybrac kogoz z tlumu , maja to przecwiczone i opanowane

nissin
2015-05-01 06:54:11
Ocena: -6(glosow:18)-+
Jedno "ciastko" dziennie dla poprawy humoru wiesniakow. Zalkoholizowany "Janko muzykant" bez wyksztalcenia na prezydenta. Kolejny "nasz czlowiek", demagog i populista. Mieliscie juz Walese tez mowil o solidarnosci.

RobaQs
2015-05-01 07:26:52
Ocena: -4(glosow:6)-+
Kolego Wałęsa pomimo braku wykształcenia jednak coś zmienił w Polsce-jeśli uważasz inaczej widać jesteś cienias i dupa z historii. jeśli będziemy przyklaskiwać obecnym to nic się nie zmieni,chyba że tobie właśnie o to chodzi

caleanka
2015-05-01 07:48:23
Ocena: 5(glosow:9)-+
@RobaQs - troche historii: "Reakcja na to nocne odwołanie pierwszego prawicowego rządu Wałęsy-Bolka i SB-ków szofera i cinkciarza Wachowskiego oraz rzecznika Drzycimskiego jest na okładce tej świetnej książki. Mówi wszystko o Wałęsie prezydencie - intrygancie i bufonie. Bardzo ważne są dzieje Bolka od wsiowej młodości (złodziej, cwaniak, bitnik) po pracę w stoczni jako elektryk donoszący SB na swoich kolegów. Podła kreatura. Jestem wdzięczny Panu Cenckiewiczowi - historyk pokazał że król jest nagi. Niestety w Ameryce mają go za bohatera i nie tylko tam. "

unrealista
2015-05-01 11:20:43
Ocena: 2(glosow:2)-+
@caleanka - czasem miło przeczytać Twój sensowny komentarz.

etiopia
2015-05-01 22:21:46
Ocena: 1(glosow:1)-+
Lepiej tego ująć nie można. Dodałbym jeszcze - filozof samouk.

IIIIIIIIIIIIIIII
2015-05-01 04:04:29
Ocena: -8(glosow:18)-+
Popieram i zgadzam się w 100% z Tobą. Kolejny muzyk, który się pcha do koryta. Rozumiem na sołtysa ale, gdzie ten wymoczek na czele naszego Państwa. Idol gimbusów i smarków.

jaskool
2015-05-01 09:41:09
Ocena: 0(glosow:4)-+
Zdradź proszę swojego idola

wielkasraczka2
2015-05-01 19:44:14
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

etiopia
2015-04-30 23:08:33
Ocena: -15(glosow:27)-+
Każdy ma prawo wyboru i głosu oczywiście, ale osobiście nie wyobrażam sobie by takie osoby jak Kukiz czy np.Ogórek mogłyby stać na czele państwa:bez programu, bez poparcia, bez planu,bez charyzmy, bez sensu. "Musimy uwierzyć w siebie" - no powiem, że ten to ma hasło - mnie powaliło:D Poza tym ten pan popiera Korwina - psychopatę, który by chętnie odebrał prawa wyborcze kobietom i marzy, żeby Putin został prezydentem PL. Kukiz - pank-rock już nie jest na topie, a ty chłopie nie jesteś jak dla mnie żadną alternatywą.

szulcik
2015-05-01 08:01:58
Ocena: -1(glosow:5)-+
Widzę ,ze bardzo mocno śledzisz wiadomości ,wiadomości z TVŁeNU.

jabialy
2015-05-01 10:57:11
Ocena: -1(glosow:3)-+
Jaki program?? Chyba niekończąca się opowieść obiecanek wyssanych z palca. Komor już pokazał swój "program"...

Cnedra
2015-05-01 12:30:34
Ocena: 2(glosow:6)-+
Kukiz ma program, ale nie dowiesz się tego z telewizji. Śledź w internecie jego wypowiedzi i filmy - broń Boże w telewizji! A popiera Korwina nie dlatego ze go lubi tylko dlatego, że jest za JOW, zresztą popiera to za dużo powiedziane. Raczej ma wyznaczony cel i dąży do niego zbierając odsiecz(wróg mojego wroga jest moim przyjacielem).

szulcik
2015-05-01 18:32:13
Ocena: -1(glosow:3)-+
Tak własnie NOWE partie polityczne powinny sie wspierać , i zniszczyć ten złodziejski ustrój ,zydowskich okupantów.Mam nadzieje ,ze Panowie sie dogadaja ,obydwaj maja jeden cel ,a cel uswieca srodki.

szparookacipa
2015-04-30 22:59:07
Ocena: 9(glosow:13)-+
mam tylko nadzieję, że może tym razem nie sfałszują wyborów i w końcu będzie człowiek przez Lud wybrany i dla Ludu...

artur2481
2015-04-30 22:47:16
Ocena: 12(glosow:16)-+
Nie rozumiem jak kazdy pisze że popiera jego to dlaczego nie widać tego w sondażach?Ja na 100% ide głosować na niego chociaż nie glosowałem od15 lat ale mam dosyć tych samych debili przy korycie.

szparookacipa
2015-04-30 23:01:02
Ocena: 5(glosow:7)-+
boją się go dopuścić i pewnie kombinują jak mogą, by nie miał zbyt dużego poparcia, bo by się jeszcze inni nawrócili na dobrą stronę mocy i oddali na niego swój głos :)

alebajer
2015-05-01 19:56:29
Ocena: 2(glosow:2)-+
TVN, Wyborcza i inne "media" tego pokroju mają swoje sympatie polityczne lub nawet (co bardziej prawdopodobne) jakieś profity od onych sympatii. Więc robią co trzeba, żeby utrzymać swoich pupili przy korycie. Gdyby nawet Paweł miał 45%, to i tak powiedzą, że ma 6, bo nie jest z nimi skumplowany.

alebajer
2015-05-01 20:04:50
Ocena: 2(glosow:2)-+
Co za tym idzie, jak ludzie usłyszą, że Bronek ma 35%, a Duda 25%, to naturalną tendencją będzie to, że mało kto będzie chciał tracić głos na typa, który ma 6%, skoro i tak nie wygra. Więc albo pójdzie mało kto, albo wszyscy wybiorą konwencjonalnego kandydata, dlatego nie dajmy sie robić w ciula.

tuskomatol
2015-04-30 22:33:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Cnedra
2015-04-30 21:42:50
Ocena: 2(glosow:2)-+
Poogladaj to, tu wszystko jest powiedziane:www.youtube.com/watch?v=gN7rowKmx5o

martin987
2015-04-30 21:35:13
Ocena: -1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

slashxxl
2015-04-30 23:00:06
Ocena: 0(glosow:12)-+
napisz co za baran cie spłodził to cie pomszczę...jak jakie narzędzia ma prezydent np Vetowanie ustaw...to wystarczy

GrzesiekACM
2015-05-01 10:23:28
Ocena: -2(glosow:4)-+
Dokładnie tak jak mówisz on nic nie zmieni tylko podczas kampanii kłamie że zmieni. Dlaczego? Bo Prezydent nie ma takich uprawnień!!! Zrozumcie że veto nic nie daje to tylko spowolni prace nad jakimiś ustawami bo sejm i tak może przegłosować taką ustawę. Jedyne co może dać veto to zamrożenie obecnego stanu rzeczy bo samo veto nie wprowadzi żadnych zmian!!! Oddając głos na Kukiza, Brauna czy Korwina to po prostu głos za tym żeby odbyła się druga tura.

martin987
2015-05-01 19:46:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

M1CLAY19
2015-04-30 21:33:21
Ocena: 10(glosow:14)-+
Biore wolne,zabieram dzieciaki na wycieczke i w niedziele glosujemy na Pawla . Moja rodzina oddaje 4 glosy. Gdyby Kukiz byl w wyborach 20-25 lat temu moje dzieci chodzily by do szkoly w Polsce. Zobaczcie jak Polska wypiekniala przez ostatnie 26 lat i wyobrazcie sobie jak by wygladala gdyby te yebane skuvwysyny nie ogolili jej po calosci. To co dzis zdaje sie kolorowe moglo miec o 90% bardziej soczyste barwy. Tak wielki kraj zlupany do zera jeszcze dycha. Pomysl jaK by wygladal gdyby nie eSBecki okrogly i wszystkie kuvwy po '89. Mamy za soba 70 lat niewoli i grabiezy.Moze juz czas to zmienic ?

szulcik
2015-05-01 08:03:36
Ocena: 3(glosow:5)-+
Takie mądre słowa ,a tyle minusów ... Mam nadzieje ,ze to jedynie odsetek tych co bedą głosować.

GrzesiekACM
2015-05-01 10:37:56
Ocena: -4(glosow:4)-+
Zajmij się krajem w którym żyjesz i na siłę nie pomagaj nam emigrancie.

M1CLAY19
2015-05-01 10:48:13
Ocena: 2(glosow:4)-+
7 maja sa wybory generalne w UK. Takze idziemy a ty kuvwa siedz w domu sie paluj. ....i nie czepiaj sie emigrantow bo kazdy z nich zrobil wiecej dla kraju niz taka meduza jak ty.

M1CLAY19
2015-05-01 11:44:40
Ocena: 1(glosow:1)-+
STARE DANE ALE NIECO OBRAZUJA:Warszawa, 5 lipca 2012 – W ciągu ostatnich 17 lat Polacy mieszkający za granicą przekazali do kraju łącznie 160 mld zł – tak wynika z raportu Western Union „Wpływ przepływów pieniężnych na polską gospodarkę w latach 1992-2012” przygotowanego przez Centrum Analiz Społeczno-Ekonomicznych CASE. W ocenie ekspertów kwota ta, porównywalna z wysokością funduszy otrzymanych przez Polskę z budżetu Unii Europejskiej.///Ile idzie dzisiaj? Ile idzie nieformalnie w skarpetach i sloikach?Gdyby kazdy emigrant zrobil tak jak ty mi kazesz ni

GrzesiekACM
2015-05-01 14:14:49
Ocena: -3(glosow:3)-+
Nie rzucim ziemi skąd nasz ród! Nie damy pogrześć mowy. Polski my naród, polski lud, Królewski szczep Piastowy. A kim ty jesteś emigrancie? Sam siedź w domu i nie interesuj się krajem który porzuciłeś. Co niby zrobiłeś dla Polski? Zostawiłeś rodziców na których emeryturę i leczenie ja płacę? Wykształciłeś się za darmo i uciekłeś za granicę? Ja uczciwie pracuje i płacę podatki, angażuje się w akcje charytatywne jak choćby szlachetna paczka. Odbyłem służbę wojskową bez migania i jestem gotowy bronic swojego kraju! Więc zamilcz i nie mów mi na kogo mam głosować bo nie masz do tego pr

GrzesiekACM
2015-05-01 14:40:10
Ocena: -1(glosow:1)-+
Co to jest 160 miliardów przez 17 lat. Przecież to niecałe 9,5 miliarda rocznie. Z czego większość tych pieniędzy to nie przekazy od emigrantów tylko od takich co na chwilę (1-2 lata) wyjechali dorobić, a potem wrócili. Prosta kalkulacja jeżeli 1,5mln emigrantów zostało by w Polsce i z tego 1mln podjął pracę za średnio 2000zł to rocznie generowali by w Polsce około 26mld (doliczam ZUS płacony przez pracodawcę), razy 17 lat to ponad 470mld. A moje założenia są mocno zaniżone bo przyjąłem pensje tylko 2000 brutto i 33% bezrobocie wśród emigrantow.

M1CLAY19
2015-05-01 21:43:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
Grzesiek- mowil ci ktos ze ty to jestes prawdziwy smiec umyslowy? Za emeryture emerytow to ty nie placisz bo oni wypracowali wiecej niz ty masz szarych komorek.Szersza konwersacja z toba to ponizanie sie wiec ...rob kundlu to co potrafisz najlepiej: Szczekaj na swoich a jajca liz obcym.

GrzesiekACM
2015-05-03 16:46:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
Wiesz po czym poznać kogoś ograniczonego intelektualnie? Jak mu brakuje argumentów to zaczyna obrażać! Na jakim ty żyjesz świecie? Jacy emeryci wypracowali swoje emerytury? Przecież to co oni wypracowali zostało dawno stracone za czasów komuny, wysokiej inflacji i denominacji złotego! Obecni emeryci żyją z podatków które płacą ludzie pracujący! Dopiero system wprowadzony w 2000 roku ma zagwarantować (niby) to że każdy odkłada na swoją własną emeryturę. Zdobądź trochę wiedzy i dopiero zaczynaj dyskusję.

Maniek54
2015-04-30 21:13:18
Ocena: 6(glosow:12)-+
Oddam swój głos ma Pawła,oprócz niego tylko Korwin jeszcze mógłby liczyć na mój głos ale już dość dawno się zdecydowałem.POPIERAM PAWŁA KUKIZA!!!!!

snickers45
2015-04-30 20:55:23
Ocena: 4(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

archi133
2015-04-30 20:35:05
Ocena: 11(glosow:13)-+
Pan Paweł ma mój głos! Duda to Kaczyński, a Komorowski już pokazał swoje... cuda na kiju w jego partii rządzącej! Mam nadzieje, że Kukiz wygra! a jeśli nie, to mam czyste sumienie, powiem dzieciom, że próbowałem!

Mr_Flood
2015-04-30 20:14:42
Ocena: -2(glosow:6)-+
on nie wygra. jestem w Anglii i otrzymałem wczoraj poczta kartę do głosowania. nie znam nikogo innego kto by się o to ubiegał. przysięgam że na mnóstwo "polaków" słyszałem "przecież i tak głosy będą sfałszowane" , "jeden głoś nic nie zmieni" , "nie poczuwam się do głosowania bo nie mieszkam w Polsce". Nie znam NIKOGO kto wypełnił swój obywatelski obowiązek i zagłosował!!!! Za to moherowe berety na pewno tego nie zaniedbają

LBL21
2015-04-30 19:52:44
Ocena: 34(glosow:48)-+
Najważniejsze jest, by oddać głoś na kandydata który jest z poza obecnego układu. Korwin, Kukiz, Braun, Kowalski, Wilk. Kandydatów jest sporo. Oddając głoś na któregoś z nich to przede wszystkim nie zmarnowałeś swojego głosu na Komorowskiego czy Dudę. Choć wieżę w to, że Komorowski jak i Duda w głębi duszy są uczciwymi ludźmi to im nie ufam, gdyż za ich plecami stoją starzy socjaliści którzy kręcą lody mając Nas oraz Ciebie w najgłębszym poważaniu. Większość postulatów reprezentowanych przez Prawicę są podstawowymi zasadami jakie nasze Państwo powinno mieć od 1989r. To jest moje skromne zdanie

sebkop
2015-05-01 14:14:12
Ocena: 0(glosow:2)-+
Masz trochę racji, ale Korwin, czy też Braun to nie jest dobry wybór, Korwin to pajac, nic nie zdziała, bo to ta sama szarża co większość kandydatów, stary polityk przesiąknięty tymi samymi przyzwyczajeniami co obecna czołówka, przykład z Europarlamentu jak rozwala unie. Braun to talibokatol, najgorsze bydle ze wszystkich. Reszty nie znam, ale tylko Paweł może coś zmienić, ma swoje wady, ale nie ukrywa niczego, nie kreuje się ,,świętego". Szkoda, że tak naprawdę prezydent dużo nie zmieni, ale sam przekaz, że go wybraliśmy może coś pokazać osłom z wiejskiej.

gekon80
2015-04-30 19:19:27
Ocena: 2(glosow:14)-+
Tylko Paweł KUKIZ!!!

ostry5523
2015-04-30 19:09:08
Ocena: -2(glosow:14)-+
szkoda oddawać na niego głos i go stracić... Myślicie ze dlaczego media głównego nurtu nagle zaczęły chwalić kandydata, który nie jest im po drodze? Dlatego, że jest duża grupa nie zdecydowanych (korwin/kukiz) lub też zdecydowanych na kukiza i wolą żeby tak pozostało. Ponieważ korwin ma o wiele większe poparcie, którym mógłby zagrozić komorowi a dzięki takim działaniom głosy pozostaną na dwóch kupkach i nie zmieni się nic. A Wy dalej miejcie w planach glosowanie na kukiza bo dobrze nawciskał paru politykom chociaż na gospodarkę i resztę ważnych rzeczy nie ma pojęcia...

wojciech.skala.7
2015-04-30 23:21:45
Ocena: 0(glosow:2)-+
to nie lotto nie musimy skreslac wygranego numerka

morel78
2015-04-30 19:03:02
Ocena: 2(glosow:12)-+
już niema polski od 2003 jak nas sprzedano.

miodzjo
2015-04-30 18:33:18
Ocena: 1(glosow:13)-+
Właściwy człowiek we właściwym miejscu.

pawelkloc1
2015-04-30 18:31:42
Ocena: 0(glosow:8)-+
złodziej jak złodziej ale pacynka jak h..j,złodziej musi być sprytny a bronku jest za ciapowato-flejowaty

miraze007
2015-04-30 18:22:26
Ocena: 3(glosow:17)-+
Ja głosuje na Pawła. Polsce potrzeba nowej fali.

grog
2015-04-30 18:50:40
Ocena: 0(glosow:10)-+
myslalem ze nowego punk rocka

quguar
2015-04-29 11:27:00
Ocena: 2(glosow:10)-+
O! Marynarkę założył ;)

BrownAlert
2015-04-29 10:58:01
Ocena: -3(glosow:23)-+
ten człowiek rok temu na ukrainie śpiewał razem z banderowcami, nie nie popre tego człowieka taki sam jak Komorowski

NieZebymSieZnal
2015-04-30 18:22:58
Ocena: 3(glosow:17)-+
nie rozumiesz, nie śpiewał z banderowcami tylko z Ukraińcami, a popierał ich prawo do wolności. i jest biegunowo inny niż Komorowski!

kryst1985
2015-04-30 18:29:25
Ocena: 5(glosow:19)-+
Ten człowiek jak i ja, i większość Polaków i polityków nawet popierało majdan i ich walkę o swoją przyszłość. Nie nasza wina, że PÓŹNIEJ przyprawili sobie "banderowskie gęby" i hitlerowskie symboliki z ss i swastyką na czele. Pozdrawiam myślących!

unrealista
2015-05-01 14:42:42
Ocena: 1(glosow:3)-+
Miałem Kukizowi za złe jego wspieranie ukrów. Ale jego późniejsze wypowiedzi świadczą o tym że nie popiera ich w sposób tak nachalny i bezkrytyczny jak banda PO-PIS.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Taka kreatura 8 lat rządziła Polską
  •  Tyle ode mnie
  •  To kanał prowadzony od jeziora
  •  A w Collegium Tumanum same cuda ...

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0