lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Ale warto zobaczyć.
główna
Dodano: 2011-11-05, 23:18:18   przez: Kowalski23
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 82  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(137)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
malenka1988
2011-11-06 00:21:25
Ocena: 11(glosow:37)-+
Niewiem jak dla innych, ale dla mnie to jest obrzydliwe.... Wiecej niz 1min nie wytrzymałam..... Tego co to wrzucił, musi to chyba kręcić... Zresztą o gustach się nie dyskutuje.Każdy orze jak moze :)

crpgmaniak
2012-12-31 11:49:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
Wiocha i obornik

agasuzuki
2012-04-20 10:34:20
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ale trzeba nieć nasrane w głowie żeby coś takiego nakręcić...

sarenka278
2011-12-10 10:37:27
Ocena: 0(glosow:2)-+
Koles musiał mieć niezlom sraczkę jak to kręcił!

ElektryczkaxD
2011-12-10 00:33:40
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jeden z najbardziej orających beret filmików jaki do tej pory w swoim życiu widziałam. Kto to ku*** wymyślił?

malma_200
2011-12-08 12:37:32
Ocena: 1(glosow:1)-+
posrało cię?!

Karaka888
2011-12-07 12:19:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
takie sobie ale prawie sobie rzygłam

madzik92zgr
2011-12-06 15:59:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
Warto zobaczyć... Nie sądzę :/

MaloPomyslowyNick
2011-12-06 12:13:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
CO JA PACZĘ?

Fun_Tigerix_X-D
2011-12-06 01:51:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
Od teraz będę srać przeszczepem :-D

h4cker
2011-12-05 21:56:20
Ocena: 1(glosow:1)-+
Niedobrze mi... serio...

trilho
2011-12-05 21:48:49
Ocena: -1(glosow:1)-+
kupe to ty zjadasz ze takie gowno wstawiasz

monster.haus
2011-12-05 21:02:43
Ocena: 3(glosow:5)-+
kuva ktoś kto to stworzył musiał mieć nieźle nasrane w głowie xD

sykus87
2011-12-05 20:00:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
ale żenada ten kto to wrzucił ma ładnie nasrane w głowie ...

patolaNaChacie
2011-12-05 19:48:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
kuwaaa obrzydziło mi czekolade

cjdomi71
2011-12-05 19:09:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
psuje mózg

Tomala1997
2011-12-05 19:02:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
2:55 nowa wersja 2 girl 1 cup

co_krok_punk_rock
2011-12-05 19:02:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
Wiochą jest ten kto to wrzucił -.- obrzydliwe. wytrzymalam 2 min a potem prawie rzygnelam. co w tym smiesznego ku*wa?

Blaabu
2011-12-05 18:26:15
Ocena: 2(glosow:2)-+
To jest obrzydzliwe.. Ale wytrzymałam całe xd.

iron45
2011-12-05 18:02:42
Ocena: 3(glosow:5)-+
Aż mi się srać zachciało...

blackmery
2011-12-05 16:03:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
To nie dla osób trzeźwych ! Ale jest świetne!!! jak sie zjaram natychmiast wejdę na to i proszę więcej ryjącyhc filmików

czubek13131
2011-12-05 15:15:37
Ocena: 1(glosow:1)-+
Z dupy ta wiocha...

Propeller
2011-12-05 12:56:31
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ale gówno.

AnnGG
2011-12-05 12:34:54
Ocena: 0(glosow:2)-+
Łahahaha... Łohohoho... Żal ;/

Kowalski23
2011-12-05 12:32:14
Ocena: 1(glosow:1)-+
gówno się znacie... PS nic innego nie robię tylko oglądam takie filmiki i się podniecam.

agatka1611
2011-12-05 11:23:52
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nic ciekawego ani śmiesznego tu nie ma :]

xmoniax_b
2011-12-05 09:45:53
Ocena: 1(glosow:1)-+
Obrzydliwe :/

coldin
2011-12-05 09:39:35
Ocena: 3(glosow:5)-+
hahah tak was to obrzydza a na co dzien wiele z was robi dokladnie to co ludzie na filmie- jecie gowniane rzeczy typu mcdonald, ogladacie gowno i obrzucacie sie nim na prawo i lewo chocby w komentarzach. Konkretna wariacja na temat dzisiejszego swiata

pigbull
2011-12-05 08:13:26
Ocena: -2(glosow:2)-+
kowalski23 jestes koprofilem,smierdzi ci tak gownem z twarzy ze az ja czuje,umyj sie

Dj_Pirat
2011-12-05 01:29:46
Ocena: 1(glosow:3)-+
Dobra muzyczka...przy zamkniętych oczkach :)

komcio87
2011-12-05 00:24:03
Ocena: 5(glosow:9)-+
ten film jest do dupy, fabuła gówniana i w ogóle się kupy nie trzyma!

MajkHell
2011-12-05 00:02:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
A mnie się przypomniały lata 90te. Jeszcze neta nie miałem i miałem pozgrywanych filmików/gifów doodi'ego chyba z 200. Niektóre nawet są w tym "klipie". Łezka w oku...

uvoi
2011-12-05 00:02:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
Freak shit this film! ;D

zagiell
2011-12-04 23:33:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
Gówniany filmik.

Cinek2102
2011-12-04 23:30:28
Ocena: 1(glosow:1)-+
eh może 15 lat temy by mnie to bawiło ale teraz to raczej obrzydza

Lawliet-my-love
2011-12-04 23:03:37
Ocena: 4(glosow:6)-+
Straciłam 5:52 minut życia na oglądanie gówna. Dosłownie.

FanSciFi
2011-12-04 23:00:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
Gówniane to!

McMarycha
2011-12-04 22:58:25
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

pawel790829
2011-12-04 22:56:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
wcale nie warto

mimik29
2011-12-04 22:49:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
obrzydliwe

dusiek162
2011-12-04 22:39:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
nie wiem jak moglam to gowno ogladac...

dzondzi
2011-12-04 22:35:31
Ocena: 2(glosow:2)-+
Przypomniały mi sie czasy dzieciństwa... jak w cd action były te filmiki:) dzięki

MajkHell
2011-12-05 00:04:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
Łezka w oku. Jeszcze te gify na dyskietkach znosiłem do domu :D

Kaccu
2011-12-04 22:09:59
Ocena: 2(glosow:6)-+
"Gówniany" filmik... autor musi mieć "nasrane" w garze...

MajkHell
2011-12-05 00:06:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie znasz się na sztuce

mat89sz
2011-12-04 21:56:06
Ocena: 2(glosow:2)-+
Absolutnie poje*any filmik. Wiochą jest wrzucać coś takiego na wiocha.pl

indianer
2011-12-04 21:42:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
To jest poprostu chore!!! No ale choroba nie wybiera

Paulisiek189
2011-12-04 21:41:12
Ocena: -1(glosow:1)-+
ja nawet minuty nie wytrzymałam, okropne ;/

Poryjunogami
2011-12-04 21:31:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
Co to za gówno ? xd

flowix
2011-12-04 21:19:20
Ocena: 1(glosow:1)-+
Co ja w ogóle oglądam

ludozerka
2011-12-04 21:16:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
Promowanie koprofilii :/ Ten, co stworzył te filmiki powinien się leczyć. I to intensywnie.

MajkHell
2011-12-05 00:06:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ten co stworzył te filmiki robił to 20 lat temu :)

slicznotka1
2011-12-04 21:16:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
obrzydliwe , szkoda czasu na tak głupi filmik

Guziec69
2011-12-04 20:48:01
Ocena: -2(glosow:2)-+
dla mnie bardziej obrzydliwe są te pedzie w stringach anizeli to, to jest glupie ale nie obrzydza

bartioo
2011-12-04 20:34:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
żal dodawalem link ale nie chce wejsc

rusengun3
2011-12-04 20:29:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
Heh że też takie gówno leci na główną, i to do tego stare jak sam Youtube heh, może i jest to po części wiocha ale to rozwija tylko patologiczne myślenie wśród zdrowych przedstawicieli społeczeństwa

kokodylka
2011-12-04 20:28:32
Ocena: 2(glosow:4)-+
Prawie sześć minut życia zmarnowane...

dora666
2011-12-04 20:21:04
Ocena: 1(glosow:3)-+
admina,który wstawił to na główną trzeba usunąć razem z tym gównianym filmikiem

zmonceny
2011-12-04 20:17:22
Ocena: 3(glosow:5)-+
normalnie rzygam. Nie wytrzymałam do końca filmiku. Gówniany filmik i kupa mdłości.

kocyk8000bmw
2011-12-04 20:16:08
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

makaron1946
2011-12-04 20:10:04
Ocena: 0(glosow:4)-+
Jakis gowniany ten filmik

codename-85
2011-12-04 19:58:27
Ocena: -2(glosow:4)-+
DNO!!!!!!!!!!!!

LaadyBambini
2011-12-04 19:52:53
Ocena: -1(glosow:3)-+
Obrzydlistwo. Chyba trzeba mieć gów*o zamiast mózgu zeby taki filmik stworzyc.

gregliverpool
2011-12-04 19:43:17
Ocena: -2(glosow:4)-+
usmialem sie do lez... ;-)

szulcik
2011-12-04 19:32:58
Ocena: -1(glosow:3)-+
Uwazajmy na negatywne komentarze bo fetyszysci zaczna minusowac :D wytrzymalem lekko ponad minute dalej nie poszło..... hehehehe

kamilkaa
2011-12-04 19:31:32
Ocena: -2(glosow:4)-+
co za gówno.....

ElectroN
2011-12-04 19:29:37
Ocena: 0(glosow:4)-+
Co to za gówno?! ;)

WithNight
2011-12-04 19:28:58
Ocena: 2(glosow:6)-+
Chyba niejednemu odechciało się jeść :D

Primok
2011-12-04 19:21:37
Ocena: 0(glosow:4)-+
Chłopaki cycków nie ma. Gówniany film :D

winczacho
2011-12-04 18:20:20
Ocena: 3(glosow:7)-+
chore

Weronika1789
2011-12-04 18:10:41
Ocena: -3(glosow:5)-+
To nie jest śmieszne tylko obrzydliwe! Żal mi tej osoby, która to dodała!

Ostra
2011-12-04 18:03:41
Ocena: -1(glosow:5)-+
jak można coś takiego oglądać i się tym zachwycać?????....no cóż każdy ma swoje fetysze..jak dla mnie jest to ohydne.

broda82
2011-12-04 17:59:33
Ocena: 0(glosow:4)-+
Trzeba mieć nasrane, żeby coś takiego wymyślić...

pkppr
2011-12-04 17:31:56
Ocena: 1(glosow:7)-+
Jeżeli uważasz, że warto to zobaczyć- autorze, odznaczasz się niebywale wysokim IQ i wyszukanym gustem

Maryyyjusz
2011-12-04 17:26:59
Ocena: 0(glosow:6)-+
Ten filmik wymyślił jakiś posrany łeb, dobrze że jest chociaż animowany bo realni aktorzy doszli do wniosku że to śmierdząca sprawa i cały film jest gówno wart.

mikolaj313
2011-12-04 17:12:37
Ocena: 0(glosow:4)-+
obrazki obzydliwe ale text piosenki zajebisty oczywiscie dla tego kto rozumie po hiszpansku

malinka4
2011-12-04 19:03:43
Ocena: -2(glosow:4)-+
No tekst jest zajebisty. :)

looooveeeely
2011-12-04 17:07:02
Ocena: 1(glosow:7)-+
zmarnowane 5:52 minuty mojego życia . ;]

Klaudia5991
2011-12-04 16:49:42
Ocena: -2(glosow:6)-+
hahahaha ;DDD gówniana Roszpunka najlepsza ;p

Luisia
2011-12-04 16:43:40
Ocena: -2(glosow:2)-+
Aż mi się uniosło. Okropieństwo!!!

Tommny
2011-12-04 16:39:50
Ocena: -1(glosow:5)-+
Co ja PACZE ?

hir72
2011-12-04 16:32:05
Ocena: 1(glosow:7)-+
Ale gówno !!!

Skubi255
2011-12-04 16:30:26
Ocena: -1(glosow:3)-+
obrzydliwe

smieszekeszek
2011-12-04 16:29:32
Ocena: -4(glosow:22)-+
Kto stracił 5:52 min. życia, daj plusa..

looooveeeely
2011-12-04 17:07:37
Ocena: 0(glosow:8)-+
daje minus za wymuszenie głosów .

baffana
2011-12-04 16:24:33
Ocena: 1(glosow:7)-+
co to KUR...WA jest?! rzygać się chce,jak się na to patrzy!!! żaden komentarz nie jest tu na miejscu...sorry

peter8615
2011-12-04 16:12:10
Ocena: 2(glosow:8)-+
Kowalski23 POSRAŁO CIĘ?

kochu0629
2011-12-04 16:04:33
Ocena: 1(glosow:3)-+
Mam tylko ogromną nadzieję, że nikt nie wpadnie po obejrzeniu tego na coś podobnego i nie będzie tego publikował :] Teraz różne rzeczy ludziom do głów mogą wpaść ^^

cypekJP
2011-12-04 15:57:23
Ocena: 2(glosow:4)-+
tego kto to wrzucił chyba posrało ;]

Tensor
2011-12-04 15:46:09
Ocena: -1(glosow:3)-+
Nawet tego nie oglądam. Myślałem, że niżej wiocha nie upadnie a jednak.

agatusia000
2011-12-04 15:44:52
Ocena: 6(glosow:10)-+
Ulubiona bajka Gracjana Roztockiego :)

jolantabbb5
2011-12-04 15:45:42
Ocena: 3(glosow:5)-+
natchnienie jego pieśni

LusiaxD
2011-12-04 15:35:35
Ocena: 4(glosow:4)-+
takie rzeczy przechodzą na główną a inni czekają z lepszymi materiałami -.-

Tensor
2011-12-04 15:44:44
Ocena: 3(glosow:5)-+
Dokładnie. W poczekalni tyle świetnych, prawdziwych wioch.

allejaja
2011-12-04 15:28:30
Ocena: 0(glosow:2)-+
zawsze wszystko schodzi do gówna :P

mihaux
2011-12-04 15:18:44
Ocena: -1(glosow:3)-+
Jakiś fetysz... Jak można wrzucić coś tak "gównianego"..??

feelyou
2011-12-04 15:18:07
Ocena: 1(glosow:3)-+
Opis trafny:) ale film obrzydliwy...

lolo1lolo1
2011-12-04 15:16:31
Ocena: -1(glosow:3)-+
wszystko kręci się od dupy strony.. ;/ ide na kibelek ;p

toffi108
2011-12-04 15:10:52
Ocena: 2(glosow:4)-+
do dupy to!!!!

ThePreder
2011-12-04 16:35:18
Ocena: 0(glosow:2)-+
raczej "z dupy" i to dosłownie. ale co fakt to fakt

kazik12189
2011-12-04 15:00:34
Ocena: 0(glosow:2)-+
śmierdzący film a ten co to wrzucił ma nasrane

asita887
2011-12-04 14:54:56
Ocena: 1(glosow:3)-+
Najgłupszy i najobrzydliwsy filmik jaki kiedykolwiek widziałam!

kapi303
2011-12-04 14:42:53
Ocena: 0(glosow:2)-+
... ... ... ... brak slow ..... . . . . . . .. . . . .

marcyl
2011-12-04 14:26:57
Ocena: 2(glosow:6)-+
niewiem co przez ten filmik chce na przekazać. chyba że jest guwnojadem !!! paskuda !

ryszard1233
2011-12-04 14:20:39
Ocena: 3(glosow:7)-+
akurat jadlem ........ ;[

rgb77
2011-12-04 14:09:34
Ocena: 1(glosow:3)-+
to wcale nie jest śmieszne raczej żałosne i naprawde głupie

LookAtYou
2011-12-04 14:07:40
Ocena: 2(glosow:4)-+
najgłupszy filmik jaki widziałem. wyłączyłem po 30s. obrzydliwe

wiola2030x
2011-12-04 14:00:23
Ocena: 1(glosow:3)-+
No nie!!! Kto mógł wymyślić coś takiego. Kogoś chyba strasznie kręci sranie!!!

kosmit1234
2011-12-04 13:54:23
Ocena: 2(glosow:4)-+
Sram na to

misiek.84
2011-12-04 13:49:21
Ocena: 2(glosow:4)-+
kiupko mania :)

eryk7
2011-12-04 13:42:24
Ocena: 1(glosow:3)-+
Jak to warto zobaczyć!? To przecież jedno wielkie gówno jest!

thomas667
2011-12-04 13:39:56
Ocena: 1(glosow:3)-+
i takie gowno ja głowna ta strona schodzi na psy

polakxD
2011-12-04 13:18:45
Ocena: 0(glosow:4)-+
Co za gówniana sprawa : d

aneczka2489
2011-12-04 12:53:41
Ocena: 2(glosow:6)-+
Warto zobaczyć??? gówno prawda. Musisz byc jakis zryty koleś

eveelineekk
2011-12-04 12:47:39
Ocena: 0(glosow:4)-+
gówniana bajka..... :P

rene30
2011-12-04 12:41:22
Ocena: 2(glosow:4)-+
Głupota jak cie to bawi nasraj sobie na ryj i opowiedz nam o wrażeniach.

ironik
2011-12-04 12:32:13
Ocena: -1(glosow:3)-+
Kupa śmiechu

asiek_ek2
2011-12-04 12:27:08
Ocena: 2(glosow:4)-+
obrzydliwe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

xBoski
2011-12-04 12:19:58
Ocena: 0(glosow:2)-+
yyy... co to jest ? :D

Seksowna11
2011-12-04 12:11:50
Ocena: 0(glosow:4)-+
Smiesznie ... Dobree ... ;)

malinka4
2011-12-04 12:08:50
Ocena: -1(glosow:3)-+
Śmieszna piosenka :D

sytuacja
2011-12-04 12:07:30
Ocena: 1(glosow:3)-+
ale chore gówno .. :]

Lanling
2011-12-04 12:01:34
Ocena: 1(glosow:3)-+
Gówniane to i tyle

gori
2011-12-04 12:00:55
Ocena: 5(glosow:9)-+
Co ja oglądam ; O

gibu
2011-12-04 11:59:38
Ocena: 0(glosow:4)-+
skaleńce xDD

drdos
2011-12-04 11:56:09
Ocena: 3(glosow:5)-+
Gówniana kreskówka

stoqrotka
2011-12-04 11:55:16
Ocena: 3(glosow:5)-+
ktoś miał nasrane w głowie robiąc taki filmik..... xD

EdekLowca
2011-12-04 11:50:07
Ocena: 0(glosow:4)-+
niesamowita forma dowcipu

pendzik86
2011-12-04 11:44:06
Ocena: 5(glosow:9)-+
KUPA ŚMIECHU... Z PRZEWAGĄ KUPY (:

Kraksa
2011-11-06 11:27:31
Ocena: 3(glosow:7)-+
o ja. Ale ohyda XD

Skull501
2011-11-06 09:43:46
Ocena: -1(glosow:3)-+
heh nie ma jak kupa po sliwkach i mleczku :D

patrunio
2011-11-06 08:01:04
Ocena: 2(glosow:6)-+
cale obejrzalem i niezly polew :D a sczegolnie z dobranej muzyki do filmu :D

uga-buga
2011-11-06 04:24:40
Ocena: 1(glosow:3)-+
ku*** jakie to stare...

RubbyIloveYou
2011-11-06 04:05:58
Ocena: 1(glosow:5)-+
O fuujj....Nie oqlądałam więcej niż 1-2 minuty. Teqo koqoś musi kręcić koprofilia czy jakoś tak xd Ale każdy ma swoje poczucie humoru ; )

absurrdalna
2011-11-06 00:57:56
Ocena: -3(glosow:9)-+
Mi się tam bardzo podobało na przykład więc to raczej wiesz.. różnie bywa. :) Genialny humor.

malenka1988
2011-11-06 00:21:25
Ocena: 11(glosow:37)-+
Niewiem jak dla innych, ale dla mnie to jest obrzydliwe.... Wiecej niz 1min nie wytrzymałam..... Tego co to wrzucił, musi to chyba kręcić... Zresztą o gustach się nie dyskutuje.Każdy orze jak moze :)

Papierek
2011-12-04 15:35:08
Ocena: 6(glosow:6)-+
Dlaczego uważasz, że misi go to kręcić? On to wrzucił, bo to jest straszną WIOCHĄ i się na tą stronę nadaje. Wiocha = głupie,obciachowe filmy/zdjęcia. A przynajmniej kiedyś tak było na tej stronie. Ja wytrzymałam tylko 10 sekund tego filmu.

Krasnal5
2011-12-04 16:50:23
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ja też dłużej nie wytrzymałem i wyłączyłem
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Nie podsłuchiwaliśmy bo okazało się, że nic ciekawego nie mówili.
  •  Wybacz Polsko #Sorry za Mejzę
  •  Popieram
  •  Szacun

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.