lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 2011-08-05, 21:25:19   przez: jajebe
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 758  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(90)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
hugoniusz
2011-08-06 23:09:23
Ocena: 8(glosow:14)-+
nie? kurde, przepraszam dorosłą i poważną osobę... DZIEWIĘT"NAŚCIE" - mentalnie jesteś nastolatkiem, a wg kobiet to Ty kończysz przedszkole, pożyjesz, postudiujesz, popracujesz, zrozumiesz. :) nie rzucaj się, wiocha.pl to nie pępek świata, wiem że teraz ciężko Ci to zaakceptować :D

Eddy923
2011-08-23 13:53:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
Też niedaleko mieszkam :D droga krajowa Wieluń-Sieradz :P

Eddy923
2011-08-23 13:55:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
Popierniczyło mi się :P hahaha nie Wieluń :D

grubancjo
2011-08-20 15:44:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
he he:............;)

maniekdnj
2011-08-19 08:56:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
i gdzie tu wiocha ?...no chyba ze chodzi o miejscowosc

Aries87
2011-08-18 10:15:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
Genialne :)

YearGuarantee
2011-08-16 08:17:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
Wszystkie tam daja przy wjezdzie?Dajcie namiary;-) Co za debile takie nazwy miejscowosci wymyslaja..?a jeszcze wieksze w urzedach ze takie przyjmuja

loonai7
2011-08-15 22:03:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
też niedaleko mieszkam:P

jowit
2011-08-15 10:00:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
przejezdzalam niedaleko tej miejscowosci jak jechalam nad jezioro z wujkiem ciocia i kuzynka

kobus07051996
2011-08-14 19:09:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
haha;) niezłe:)

Detun
2011-08-14 14:25:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
Hahahah

michal638
2011-08-14 10:05:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
zajebiste;p tez mieszkam niedaleko;D

FrugoLover
2011-08-12 23:19:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ludzie to mają zwariowane pomysły Aby tylko..; ))

LadyRiki
2011-08-12 20:25:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
hehe.. dobre ^^

czapek6663
2011-08-12 19:11:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
tam za rogiem tez poprosze xD

BlackLadybird
2011-08-12 18:54:51
Ocena: 1(glosow:1)-+
to akurat jest fajne :)

Muffinka13
2011-08-12 18:28:23
Ocena: 0(glosow:2)-+
niektórzy poczucia humoru nie mają :)

mario0104
2011-08-12 15:48:57
Ocena: 2(glosow:2)-+
O FUCK moje strony :) Zapole, Próba, Tumidaj, Dębołęka Każda przy sobie: W Zapolu se zapole, na próbie popróbuje, w Tumidaju tu mi daj, a w Dębołęce już po męce :D

filopolityk
2011-08-12 14:40:27
Ocena: 1(glosow:1)-+
...szczyt inteligentnego humoru i wrażliwości tych 2-ie ...(sztywniak ze mnie ? ;)

nataliaxndz
2011-08-12 14:15:05
Ocena: 1(glosow:1)-+
to jest dla jaj

wallpaper07
2011-08-12 12:25:27
Ocena: -2(glosow:2)-+
Hahaha Dała mu ! XD

dolly20
2011-08-12 10:51:08
Ocena: 0(glosow:2)-+
hahaha wesoło ;d

kluska234
2011-08-12 10:31:19
Ocena: 0(glosow:2)-+
He he mieszkam na osiedlu Tumidaj xD

ciekawski19851985
2011-08-12 08:26:16
Ocena: -2(glosow:2)-+
Mogło byc gorzej , mogli zrobic zdjecie w Stolu , ktory jest niedaleko ;)

demotka18
2011-08-16 20:32:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
chyba w Stolcu a nie w Stolu ;p mieszkam niedaleko to wiem ;p

peczrik
2011-08-12 07:48:45
Ocena: -1(glosow:1)-+
@awelinka a to ci absurd

awelinka
2011-08-12 00:03:10
Ocena: 2(glosow:2)-+
Dobre ;D grunt to poczucie humoru ;)

sikorek10
2011-08-11 23:30:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
No i masz tam jeszcze Broszki ;o)

BilberryGirl
2011-08-11 23:18:40
Ocena: 3(glosow:3)-+
hmmm....ja mieszkam niedaleko tej miejscowosci.....

spiderx5x
2011-08-11 23:37:57
Ocena: 1(glosow:1)-+
ja też niedaleko mieszkam a ty gdzie dokładnie?

misia9102
2011-08-11 23:40:06
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ja też:D

Malinkowataa
2011-08-11 22:25:54
Ocena: 1(glosow:1)-+
nie ma wiochy . ; d .

saszaa
2011-08-11 21:49:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
zapewne błogosławiona wioska hehe ;)

maciek8222
2011-08-11 21:20:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
to sie nie nadaje na wioche, to jest nawet zabawne :D

Emily1995
2011-08-11 21:05:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
Hahahahaha niezłe xD A podobno jest taka miejscowość jak Ku**tasy xD

Justin
2011-08-11 20:50:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
Bardzo fajna jest ta miejscowość! Polecam na odpoczynek:)

bulka098
2011-08-11 20:27:07
Ocena: -2(glosow:2)-+
wygłupy wygłupami ale dal mnie to i tak wiocha super!

guido1970
2011-08-11 20:09:10
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

reymond
2011-08-11 21:52:45
Ocena: 2(glosow:2)-+
fajnie że są tu sami swoi z okolic. Pozdrowienia dla wszystkich Sieradzaków

drLOUBITCH
2011-08-11 19:45:03
Ocena: 2(glosow:4)-+
Jak dla mnie to nie wiocha tylko zwykłe wygłupy. Nie widzę tu niczego wyjątkowego.

Kingel
2011-08-11 19:44:03
Ocena: -2(glosow:2)-+
To już buło!!

ethanol
2011-08-11 19:33:02
Ocena: 3(glosow:3)-+
nie widze w tym zadnej wiochy. jedynie radosc z zycia i poczucie humoru :) Trzeba sie potrafic cieszyc ze wszystkiego.

czapik
2011-08-11 18:16:46
Ocena: -2(glosow:2)-+
wiocha bo sobie zrobili pod wiochą zdjęcie :)

TylkoNa10Minut
2011-08-11 17:54:49
Ocena: 0(glosow:2)-+
skoncze ze zalosne, smieszne :)nie wiem skad to sei na glownej wzielo tu maja byc zdjecia z "wiesniackie" a nie super smieszne

roger_gr1
2011-08-11 17:49:42
Ocena: -2(glosow:4)-+
nie!!!!!! tam ci dam

luuuucy93
2011-08-11 17:30:00
Ocena: -2(glosow:6)-+
ja tam nie wiem, może się nie znam , ale jak dla mnie to żałosne jest to zdjęcie

Davidsdz
2011-08-11 17:14:03
Ocena: -2(glosow:6)-+
Okolice Sieradza :D jakieś 10 km ode mnie ;-)

roger_gr1
2011-08-11 17:50:58
Ocena: -1(glosow:3)-+
dobrze znam ta miesscowość

jankajanka
2011-08-11 17:01:07
Ocena: 4(glosow:4)-+
do dupy z taką wiochą...!!! to jest spoko fotka !!!

neo86
2011-08-11 16:33:47
Ocena: 4(glosow:6)-+
Ja mam koleżankę z wioski o nazwie " Kurze Dupki " ( okolice Częstochowy ) i co :-P

jankajanka
2011-08-11 17:20:01
Ocena: 2(glosow:6)-+
jak i co?...no złap kurę albo dwie i zrób fotkę ich dupek na tle nazwy miejscowości, będzie wiocha...

elctr1221
2011-08-11 16:21:20
Ocena: 5(glosow:7)-+
Już kilka razy było- ludzie, którzy dobrze się bawią to nie wiocha. Wiochę robią ci, którzy siedzą w tym czasie przy komputerach i kierowani zazdrością(?) wrzucają ich zdjęcia na wiocha.pl Bo co wieśniackiego jest w tym zdjęciu? Zabawna nazwa miasta i dwóch ludzi, którzy "cieszą się z małych rzeczy"

roger_gr1
2011-08-11 17:54:38
Ocena: -3(glosow:3)-+
zgadam się ze wszystkim co napisałeś. prawie wszystkim ,,Tumidaj,, to mie miasto

longcock
2011-08-11 16:05:25
Ocena: -4(glosow:8)-+
glupek z niezbyt madra dziewczyna.... slowem suchar

ciekawski19851985
2011-08-11 15:21:24
Ocena: 1(glosow:5)-+
A w tle hotel , w sumie dobre miejsce wybrali ;)

upstak
2011-12-04 18:36:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
to nie hotel tylko dom mojej koleżanki

Mihael_Keehl
2011-08-11 15:14:40
Ocena: -5(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

longcock
2011-08-11 16:06:10
Ocena: 6(glosow:8)-+
Karol, nie powinienes teraz byc na planie familiady przypadkiem?

JerseyShore
2011-08-11 15:07:28
Ocena: -3(glosow:3)-+
piekna wiocha ;p

kamilkor
2011-08-11 15:05:20
Ocena: -2(glosow:4)-+
haha

kokodzambolina
2011-08-11 15:02:35
Ocena: 2(glosow:4)-+
Ej, ale to akurat naprawdę śmieszne zdjęcie jest, takie pozytywne :D

jankajanka
2011-08-11 17:03:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
...ale nie wiocha!!!! = nie na tę stronkę... no tak czy nie??? !!! fotka spoko:)

MikiMous
2011-08-11 14:16:09
Ocena: 1(glosow:5)-+
W ubraniach.? Ciekawe co mu dała? -Potrzymać za biodra ,

student108c
2011-08-11 14:10:56
Ocena: -1(glosow:3)-+
...

zonazwisa
2011-08-11 14:03:46
Ocena: -2(glosow:4)-+
tu mi daj, ale spodnie ściągajjjjjjjjjj

EmoLala66
2011-08-11 13:29:54
Ocena: -6(glosow:6)-+
Widzisz!? Dostałeś co chciałeś ;D Ach . . . Uwielbiam tępić ludzi więc : Nie ma to jak pochwalić się tym, że zachaczyło się o znak, a potem lans T^T

Marcus312
2011-08-11 13:12:37
Ocena: 0(glosow:8)-+
na pierwszą randkę idealne :) znając życie pewnie jest w Polsce wioska "Dobuzi"

jankajanka
2011-08-11 17:06:11
Ocena: 2(glosow:2)-+
...głupek...:/

Marcus312
2011-08-12 00:33:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
"Dobuzi" nie ma, ale za to jest "Laska" a nawet "Laski" ;)

jadziuniaxxl
2011-08-11 13:11:21
Ocena: 5(glosow:5)-+
Zgadzam się, tylko kto do chole*y dał tyle łapek w górę????????????????????

jadziuniaxxl
2011-08-11 13:12:49
Ocena: 1(glosow:1)-+
odpowiedź do TigeR1012

jankajanka
2011-08-11 17:08:05
Ocena: 1(glosow:1)-+
..no ja też się zastanawiam ale jestem blondynką więc nie muszę rozumieć heh;D

jankajanka
2011-08-11 17:09:59
Ocena: 1(glosow:1)-+
TigeR1012 oczywiście +++++++++++ :D

jankajanka
2011-08-11 17:11:07
Ocena: 1(glosow:1)-+
jadziuniaxxl ++++++++++++++++++++++++++++ :)

Magda-Lena
2011-08-11 12:53:29
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

HiehiehieNA
2011-08-11 12:30:01
Ocena: -3(glosow:3)-+
hahaha zabawne xd

TigeR1012
2011-08-11 12:18:06
Ocena: 4(glosow:6)-+
Niedługo zrobi tu się portal w stylu "fotka.pl" / "nk.pl" i ludzie będą zakładać konta tylko po to by wstawić swoje normalne zdjęcie, a inni użytkownicy będą komentować jej/jego wygląd itp ;] Te zdjęcie było dla śmiechu i tu wiochy nie widać jak na moje.

Malboras
2011-08-11 11:58:40
Ocena: 7(glosow:9)-+
Irytujące jest to, że niektórzy robią sobie zdjęcia dla jaj, a jakiś dzieciak\idiota wrzuca to na wiochę -.-

NaprawimyTo
2011-08-11 11:45:00
Ocena: -1(glosow:5)-+
ALE SIARA. :D !

ilikethis
2011-08-11 11:34:21
Ocena: -3(glosow:5)-+
Tucidała... :)

hugoniusz
2011-08-06 00:12:46
Ocena: 8(glosow:18)-+
dobry dowcip sytuacyjny, ale nie można już z niczego pożartować bo zwalony mózg nastolatka podpowiada mu: błazenada, an wiochę z nimi!

jajebe
2011-08-06 00:33:24
Ocena: -11(glosow:13)-+
nie jestem nastolatkiem dla twojej wiadomości

hugoniusz
2011-08-06 09:16:59
Ocena: 8(glosow:12)-+
faktycznie, 19 lat to Ty stara dupa jesteś

jajebe
2011-08-06 11:16:43
Ocena: -8(glosow:8)-+
ale 19 lat to nie nastolatek

hugoniusz
2011-08-06 23:09:23
Ocena: 8(glosow:14)-+
nie? kurde, przepraszam dorosłą i poważną osobę... DZIEWIĘT"NAŚCIE" - mentalnie jesteś nastolatkiem, a wg kobiet to Ty kończysz przedszkole, pożyjesz, postudiujesz, popracujesz, zrozumiesz. :) nie rzucaj się, wiocha.pl to nie pępek świata, wiem że teraz ciężko Ci to zaakceptować :D

Tensor
2011-08-11 11:55:53
Ocena: 5(glosow:9)-+
"jajebe" - po samym nicku można stwierdzić,że nie jesteś zbyt inteligentną osobą

Violcia82
2011-08-11 13:36:18
Ocena: 2(glosow:6)-+
hahahaha Tensor dobrze go podsumowałeś :D och jak się chłopaczyna oburzył :D hahahaha hugoniusz chyba mu na ambicje wjechałeś :D a tak na marginesie, chłopaczyna ma bardzooo ambitny nick ;D

kaskas
2011-08-11 14:10:06
Ocena: -2(glosow:6)-+
Hahaha, dziewiętNaście lat i dorosły. Ja to chyba do grobu muszę się położyć z tymi moimi 29-latami

Sylviaa
2011-08-11 15:09:54
Ocena: -2(glosow:4)-+
19-naście lat to nie nastolatek?? Dobre sobie...:D Nie rób z siebie takiego dorosłego.

TicTac189
2011-08-11 21:31:57
Ocena: 0(glosow:4)-+
Dla twojej wiadomości (jajabie) jesteś nastoatkiem ponieważ osoby w przedziale wiekowym (11 - 19) to nastolatkowie . Dlaczego ? Ponieważ same nazwy na to wskazują np. jedyNASTOLATEK ,pietNASTOLATEK , dziewietNASTOLATEK , dla poruwnania : ośmiolatek, dwudziestolatek

jatojam
2011-08-05 23:28:53
Ocena: -5(glosow:9)-+
Geniusz i idiotka
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Tylko to tu zostawię
  •  Popieram
  •  Wiadomo
  •  Znalezione
Co za dużo, to nie zdrowo
główna
Dodano: 2018-07-02, 20:53:50   przez: thomaass
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 356Skomentuj (22) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.