lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Pan nagrywa? Nie, film oglądam.
główna
Dodano: 16.08.2014, 16:22:21   przez: JoannaMatyjka
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 207  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(158)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
energyman00
2014-08-16 16:32:03
Ocena: 88(glosow:166)-+
Odpuście kobiecie może i wypita ale co się dziwić- umowa zlecenie lub o dzieło a fuksem o pracę i może z 1200 zł netto za 200 h pracy, przy takim układzie to prawie się napić tylko i zapomnieć na jakich gównianych warunkach się pracuje . A poza tym Jaka płaca taka praca ....

Xanthos
2018-10-08 12:16:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
Kto nie był nigdy napity w pracy niech pierwszy rzuci kamień. Sam jestem informatykiem i pamiętam dzień po wieczorze kawalerskim kumpla - do dziś nie wiem czemu był w tygodniu. Miałem do pracy na 11. Obudziłem się przed 13 i poleciałem zmianę do 21.

ggrreeggii
2014-09-01 01:09:32
Ocena: 4(glosow:4)-+
koles co nagrywal filmik to idiota. jak tak mozna ??? nie wiadomo co sie stalo ? moze jest chora.chorzy np na cukrzyce tak maja. a ty tu cwaniaka walisz. wstyd mi za takich ludzi jak Ty.

thyr
2014-08-20 15:09:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

marillion
2014-08-18 21:48:17
Ocena: 1(glosow:5)-+
ja tam myślę, że wszyscy w życiu zrobiliśmy coś głupiego choć raz w życiu. Gdyby wziąć to pod uwagę, wszyscy stracilibyśmy pracę albo rodzinę, albo jeszcze coś. Takie nagrania mnie bardziej wkurzają, niż bawią. Widać, że babka menelką nie jest, a nie wiadomo co się wydarzyło, że tak wygląda

sarsaparilla
2014-08-18 15:24:00
Ocena: 1(glosow:1)-+
Coś tam, coś tam potrafi...

siglir
2014-08-18 00:53:09
Ocena: 3(glosow:7)-+
No cóż. Jacy obywatele, taki kraj. O ile pani na mięsnym nosi objawy nie koniecznie związane z "narąbaniem", to opinia publiczna już wie, mimo, że nie pytała i nie badała, że to przez alkohol. Znam wiele osób, które mają takie akcje podczas anemii, po lekach na depresję, po innych lekach, nie tylko po alkoholu. Ludziom przytrafiają się różne rzeczy i dla mnie ma znaczenie historia takich ludzi, w przeciwieństwie do was. W waszych oczach chwile słabości nigdy nie następują, a pracę można dostać od tak, na pstryknięcie.

Nick-T_00
2014-08-17 18:16:38
Ocena: 6(glosow:26)-+
Patrzę na najbardziej plusowany komentarz i jestem przerażony... Cyt. "jaka płaca taka praca" i w tym samym komentarzu o tym jak jest ciężko... Powiem wam jedno. Skoro macie takie podejście do pracy, to się nie dziwcie, że do niczego w życiu nie dojdziecie.

obsraniec
2014-08-17 16:37:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

angie76
2014-08-17 15:04:22
Ocena: 1(glosow:5)-+
Wątpię, czy ta pani dalej tam pracuje, ale bez względu, co było powodem, że się nawaliła, nie powinna być w takim stanie w pracy. Jakiejkolwiek. A gdyby to była przedszkolanka, której powierzasz swojego dzieciaka? Albo kierowca autokaru, z którym masz jechać na wycieczkę? Macie jeszcze do śmiechu?! Choć nie ukrywam, że zani8m przyszła ta refleksja, to najpierw się uśmiechnęłam...

obsraniec
2014-08-17 15:26:08
Ocena: 3(glosow:9)-+
A gdyby przyleciało UFO? A gdyby łódź podwodna wynurzyła się z fontanny? A gdyby... Skoro widać konkretną sytuację z konkretną osobą to po jakiego grzyba to "a gdyby"???

malgolina
2014-08-17 15:50:28
Ocena: 2(glosow:4)-+
Bo te "a gdyby" zdarza się naprawdę. Zdarza się podpity kierowca autokaru (nie mówiąc o kierowcach samochodów), zdarza się pijana przedszkolanka, do tego pijany lekarz, itd. To nie jest fantazjowanie, jakie Ty przedstawiłeś @Obsrańcu, to są sytuacje, które w życiu się zdarzają.

obsraniec
2014-08-17 16:08:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
"Gdybanie" niczego nie zmienia i nic nie wnosi. Trzeba reagować na zaistniałe negatywne sytuacje i przeciwdziałać powstawaniu kolejnych. To jest pewna logika myślenia i realnego działania. Problemy się rozwiązuje a dyskutuje o nich. "Gdyby" to jest taka gadanina bez sensu bo można "wygdybać" co tylko się chce. Nie używaj noża w kuchni bo gdyby nagle dopadł się szaleńczy stan umysłu to możesz kogoś zabić. A gdyby koło Ciebie było wtedy dziecko? I gdybyś tym nożem zabiła przyszłego odkrywce leku na raka? "Gdybujemy" dalej? :D

kurwamac02
2014-08-17 16:23:22
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

obsraniec
2014-08-17 16:40:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie ma związku. Bo inżynier i informatyk coś próbują stworzyć zadając sobie pytanie "co by było gdyby". A filozofia "a gdyby" ktoś był kimś i "gdyby" był gdzieś i "gdyby" coś tam zrobił nie ma żadnej cechy twórczej i nic z niej nie wynika. A jak się chce kontragumentować to wypada trzymać się tematu a nie tworzyć nowe niezwiązane wątki :D

kurwamac02
2014-08-17 16:58:18
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kurwamac02
2014-08-17 17:02:36
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

obsraniec
2014-08-17 17:15:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
Słuszny tok myślenia. Ale Ty o swoim a ja o natrzaskanej pani w mięsnym .Jeżeli widzimy narąbaną panią w mięsnym to widzimy narąbana panią w mięsnym a nie pijaną przedszkolankę prowadząca autobus pełen rodzących kobiet, z ładunkiem drogich lekarstw na które czekają śmiertelnie chore dzieci pod Kielcami. Do tego jadącą 217km/h pod prąd w terenie zabudowanym obok Domu Emeryta w momencie kiedy pensjonarjusze znajdują się na pasach. No co by było gdyby tak było? :D

obsraniec
2014-08-17 17:25:08
Ocena: 1(glosow:1)-+
A odnośnie sytuacji z filmu. Praca w mięsnym i pani, którą jest pijana jak na grillu u teścia nie zagraża bezpośrednio życiu i bezpieczeństwu klientów. Mało tego policja w takim przypadku nie ma podstaw do interwencji bo prawo nie zabrania być pijanym dopóki nikt postronny nie jest przez taki stan zagrożony. Dlatego porównywanie sprzedawcy z przedszkolanką lub kierowcą autobusu jest absurdalne bo nie ma nic ze sobą wspólnego. W tym przypadku nieodpowiedzialny jest przełożony tej pani i ona sama bo swoją ignorancją dopuścili do żenującej wiochy.

kurwamac02
2014-08-17 17:26:26
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kurwamac02
2014-08-17 17:34:55
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

obsraniec
2014-08-17 18:28:56
Ocena: -1(glosow:1)-+
Świat nie jest czarno-biały ani zero-jedynkowy. Co z tego art. wynika? Przychodzi lub jest pijany w pracy sprzedawca i co? Policja może go aresztować lub wystawić mandat? Nie. Pracodawca stosując Kodeks Pracy ma prawo ale NIE MUSI go zwalniać (oczywiście w większości oficjalnych przypadków jest zwolniony). Obowiązek niedopuszczenia wynika z prostego faktu przełożony lub pracodawca ponosi odpowiedzialność prawną za pracownika a ten np. po pijaku w pracy może coś sobie zrobić. Sam fakt bycia pijanym w pracy gdzie nie ma odpowiedzialności za innych ludzi nie jest karany prawnie.

kurwamac02
2014-08-17 19:07:25
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

obsraniec
2014-08-17 19:27:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
Musielibyśmy się lepiej poznać do opinii "według Ciebie". W opisanej sytuacji nie ma znaczenia co myślę bo po pierwsze nie mam możliwości zrobić czegokolwiek a po drugie samo "myślenie" nie ma żadnego wpływu na to jak zachowują się inni ludzie. Zamiast dyskutować trzeba działać. Zadaj sobie pytanie ile razy w życiu zareagowałeś skutecznie w sytuacji wymagającej zdecydowanego i odpowiedniego działania? Odpowiedź na to pytanie jest 1000 kroć ważniejsza niż teoretyzowanie w internecie ;D Za kulturalna wymianę poglądów dziękuję i kończąc, pozdrawiam.

kurwamac02
2014-08-17 20:28:17
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jokerssxx
2014-08-17 22:06:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
A gdyby to był pijany ktoś komu powierzasz swoją i swojego dziecka przyszłość? Ktoś taki który jest na bardzo wysokim stanowisku i bardzo dużo zarabia? Widzisz go pijanego w TV i nic dalej się z tym nie dzieje. To dlaczego ta kobieta ma ponieść konsekwencje? Ryba psuje się od głowy...

magic1948
2014-08-18 16:47:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

magic1948
2014-08-18 16:49:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
I o ile nagranie policjanta i ukazanie tego w sieci jest dopuszczalne, to czy naprawdę zamiast nagrywania tej baby i upubliczniania jej wizerunku, nie można było udać się do jej szefa i pokazać mu nagrania? Naprawdę takie mamy teraz durne społeczeństwo, że wszystko co się da, to nagrać i wrzucić w sieć?

qubann88
2014-08-17 13:26:25
Ocena: 6(glosow:8)-+
Tutaj babe bronicie, że nawalona, bo może ma problemy, bo może jej za mało płacą, bo może ma imieniny, i tutaj sięnic nie dzieje, o jaka biedna, że wypiła. Z drugiej strony wrzucacie śpiących strażników miejskicj/ policjantów/ kogo tam jeszcze, bo zmrużyli oko na 10-15 min, albo mieli przerwe - tych to wywalić z roboty, jacy oni źli, za nasze podatki. Jednych usprawiedliwiacie innych każecie- żal dla was

maras2604
2014-08-17 12:44:50
Ocena: 8(glosow:10)-+
rozwala mnie na lopatki jak wszyscy ja bronia, ewidendnie stoi nadojona ze ledwie sie blatu trzyma a tu same teorie ze chora albo cisnienie jej skoczylo.. swoj swego broni! skoro chlanie w pracy mozna tlumaczyc niskimi zarobkami to w naszym kraju wszyscy powinni walic 0,5 przed robota (za malo zarabiam, brakuje mi na chleb, to se kupie flache i problem rozwiazany..) sytuacja rownie zalosna jak frajer ktory ja wstawil w internet

malgolina
2014-08-17 14:21:26
Ocena: 5(glosow:5)-+
Dokładnie. Nie ma żadnego usprawiedliwienia na pijaństwo w pracy. Jeśli ktoś nie umie odstawić alkoholu na czas pracy, powinien być z niej wyrzucony na zbity pysk. A usprawiedliwianie picia ciężką sytuacją kwalifikuje taką osobę na badanie psychiatryczne, bo świadczy to o nieumiejętności radzenia sobie z życiowymi trudnościami, które ma każdy z nas.

faille
2014-08-17 12:43:41
Ocena: -7(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

qolat
2014-08-17 14:50:55
Ocena: 1(glosow:3)-+
nie no jak imieniny to można w robocie nachlanym w rogu leżeć?? super podejście możesz sobie z ta panią firmę zakładać .... ciekawe ile pociągnie, a okazja goni okazje

orzel77
2014-08-17 12:16:21
Ocena: -2(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Ingenue87
2014-08-17 11:50:46
Ocena: 1(glosow:3)-+
"Ja bym poprosił tych kopytek"- rzeczywiście wiocha!

elconecho
2014-08-17 11:31:44
Ocena: 2(glosow:8)-+
Przecież w tym chorym kraju to na trzeźwo sie nie da żyć - praca za marne grosze, wyzysk i tyle. A przyjdzie burak i nagrywa, bo przy okazji zmarnuje kobiecie życie i tyle z tego filmu będzie - beznadziejne zachowanie autora filmu. Takie rzeczy załatwia się oko w oko a nie afiszuje w internecie - a niech się zadławi tymi kopytkami...

sodlu
2014-08-17 09:23:56
Ocena: 0(glosow:12)-+
Narąbane to ma autor tego filmiku

qolat
2014-08-17 07:29:28
Ocena: 3(glosow:9)-+
nic jej nie tłumaczy.... postawcie się na miejscu jej pracodawcy.... czy nadal to nic takiego?pewnie wy u swoich pracowników tolerowalibyście takie akcje na codzien :)

kurwamac02
2014-08-17 15:36:11
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

evertos
2014-08-17 05:12:52
Ocena: 2(glosow:2)-+
przykry widok

grand205
2014-08-17 01:31:44
Ocena: 6(glosow:12)-+
Co zyskał nagrywający? Parę plusów, czy łapek na tym, czy innym serwisie?. Kobieta może miała jakieś słabsze chwile, które każdemu się zdarzają, a przez ten film umieszczony w internecie może nawet stracić pracę. Nie usprawiedliwiam spożywania alkoholu w pracy, ale bądźmy ludźmi dla siebie. Tylko tyle i aż tyle.

Melanz89
2014-08-17 00:54:15
Ocena: 8(glosow:14)-+
Tu jest Polska i tu się pije! :) a poważnie to może chora? albo ma ciśnienie rzędu 180 na 120... miałem kiedyś takie - nikomu nie życzę. Człowiek chodzi jak pijany i czuje ,że zaraz straci przytomność. A w pracy myśleli ,że jestem pijany ;/ gówno wiedzą co niektórzy ale trzeba się naśmiać/wypowiedzieć jak i oczernić.

sakta
2014-08-17 00:22:06
Ocena: 8(glosow:12)-+
Ja jej nie bronię, ale za samo wrzucenie do neta dałbym w ryj. Jak już chcesz kobicine up....olić to idź z tym do szefa. Co za głupi zwyczaj wrzucania wszystkiego do neta :/ Tak samo z tymi zdjęciami z imprez, ja też mam mase głupich (z perspektywy czasu) zdjęć z czasów nastoletnich, na szczęście nie było wtedy cyfrówek i kamer w telefonach, no i miałem prawdziwych przyjaciół, a nie idiotów, którzy wrzucają wszystko na wioche...

marcin6232
2014-08-16 23:43:48
Ocena: 2(glosow:10)-+
ja bym za te nagrywanie łeb ukrecił ,pewnie gimbus który nigdy zaznał ciezkiej pracy chodowany przez rodziców patologie,sprzedawczyki kto was wychował ja sie pytam

jamez
2014-08-16 23:46:27
Ocena: -2(glosow:8)-+
no urobiła się baba ,ciężko

kurwamac02
2014-08-17 00:02:47
Ocena: 0(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

closterable
2014-08-17 11:33:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gosiadarek999
2014-08-16 22:59:16
Ocena: -3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

mrocznia
2014-08-16 22:58:54
Ocena: -1(glosow:1)-+
sklep w brzegu poznaje heheh

magda713
2014-08-16 22:51:40
Ocena: 8(glosow:16)-+
kolejny konfident

beastie_boy
2014-08-16 22:59:55
Ocena: 5(glosow:9)-+
jestem tego samego zdania. Bardziej żenujące jest to wszechobecne nagrywanie niż sami ludzie, którzy jak każdy mają czasem chwilę słabości...

kurwamac02
2014-08-16 23:04:23
Ocena: 2(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

pablo1122334455
2014-08-16 22:27:57
Ocena: 1(glosow:17)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

kurwamac02
2014-08-16 22:35:54
Ocena: -7(glosow:15)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Ksiondz_Piotrus
2014-08-17 00:03:35
Ocena: -5(glosow:5)-+
ciezka sprawa, ale co o ciezkiej pracy moga wiedziec ateisci (faszysci i komunisci)

madziak2817
2014-08-16 21:57:40
Ocena: 4(glosow:10)-+
właśnie przez takich ludzi jak omen100(bez urazy)nienawidzę tego świata.

omen100
2014-08-16 22:05:54
Ocena: -1(glosow:13)-+
Nie wiem co tu jeszcze robisz skoro nienawidzisz swiata,zabij sie,najlepiej zapij sie na smierc, w miesnym.

LuskaI23
2014-08-16 22:09:43
Ocena: -3(glosow:13)-+
Czuj się wyróżniona Omen, konto od 2011 roku a to jej pierwszy komentarz :D

ChwalaSzatanowi
2014-08-16 22:10:48
Ocena: -3(glosow:7)-+
Widac kto odwiedza ta strone. Zapewne 4/5 to stare zapijaczone parchy, biedota, patologia, bezrobotni pijacy, zule i gimbusy zafascynowane alkoholizmem. Szczerze mam nadzieje, ze te komentarze to w wiekszosci trolling bo jezeli nie to Polska juz jest stracona.

omen100
2014-08-16 22:12:18
Ocena: -2(glosow:6)-+
Komentarz specjalnie dla mnie :D Ciekawe kto go dodal- zapijaczony parch,biedota,a moze gimbus zafascynowany alkoholizmem?

Kranik123
2014-08-16 22:17:07
Ocena: -3(glosow:3)-+
ChwalaSzatanowi - to cała twoja rodzina. Już wiem dlaczego jestes tak popierdo***y, wszystko się zgadza gimbusie.

ChwalaSzatanowi
2014-08-16 22:19:36
Ocena: 0(glosow:6)-+
Kranik pij i nie pisz glupot bo jeszcze wytrzezwiejesz i co w tedy? Pewnie rodzina by cie nie poznala. Polska to jedyny kraj gdzie bronia alkoholikow.

Kranik123
2014-08-16 22:30:21
Ocena: -2(glosow:2)-+
@up - lubimy wypić (ale w większości nie chlejmy aż tak jak twoja rodzina), większość to Katolicy i nie cierpimy gimbo-gówien, musisz mieć tutaj ciężko.

elconecho
2014-08-17 12:29:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
omen100 i LuskaI23 - takie bezwzględne wartościowanie i prymitywne wypowiedzi świadczą jedynie o tym, że niewiele wiecie o życiu. Proponuje zmierzyć się z prawdziwą rzeczywistością, zrezygnować ze wsparcia finansowego tatusia, iść do pracy zdobytej bez znajomości a później oceniać innych... Szereg wszyskowiedzących utrzymanek w tym kraju jest zdecydowanie za duży...

omen100
2014-08-17 14:42:54
Ocena: 1(glosow:5)-+
Prymitywna jest kobieta,ktora ledwo stoi na nogach w miejscu pracy,a nie moje wypowiedzi. Malo ludzi ma ciezkie warunki,malo ludzi utrzymuje sie bez wsparcia rodziny,pracuje za grosze? Oczywiscie,ze nie. Ale tylko nieliczni zachowuja sie jak babsko z filmu,a taka sama zuleria jej broni.

LuskaI23
2014-08-17 14:45:48
Ocena: 0(glosow:4)-+
Miałam 16 lat jak poszłam do pierwszej pracy, żeby zarobić na swoje potrzeby. I od tamtej pory tatuś nie daje mi na zachcianki. Praca z ogłoszenia z gazety. Potem pracowałam jako przedstawiciel handlowy, w 30 stopniach na plusie i 30 na minusie chodziłam kilometry po domach, szczuta psami. Dostawałam za to 800 zł bo zarobiłeś ile sprzedałeś. Potem pracowałam na infolinii za 1300zł gdzie całe dnie wysłuchiwałam od klientów jaka to jestem zła. I nigdy z tego powodu nie piłam alkoholu, zwłaszcza w miejscu pracy. I to ma znaczyć że nie wiem nic o życiu? Bo nie siedzę, nie narzekam, nie piję?

elconecho
2014-08-17 17:27:33
Ocena: 0(glosow:4)-+
LuskaI23 - to co piszesz świadczy jedynie o tym, że Twoja sytuacja życiowa niczego Ciebie nie nauczyła. Każdy popełnia błędy i spotyka innych ludzi, którzy robią to samo - nie sztuką jest wyzwać kogoś od menela, od żula, tylko zastanowić sie i współczuć. A co jeśli osoba na filmie choruje na depresję czy inną chorobą lub po prostu cierpi?A co jeśli był to jednorazowy wyskok i po upublicznieniu tego filmu straci pracę i środki do życia. Takie osoby mają to gdzieś, bo na ten czas liczy sie poklask tłumu, a nie czyjeś życie. Pozdrawiam

LuskaI23
2014-08-17 20:06:25
Ocena: -1(glosow:5)-+
Moja sytuacja życiowa niczego mnie nie nauczyła? To może powiesz, jakie sytuacje życiowe uczą? Doprowadzenie się do tego że nie ma się na chleb? Czy jak będę taka biedna to wtedy życie mnie czegoś nauczy? Otóż trzeba umieć sobie radzić i do takich sytuacji nie doprowadzać. Nie obchodzi mnie że raz, w pracy się nie pije i tak, ta pani pewnie jest chora, na alkoholizm. Stać ją na chlanie, to widać aż tak źle nie ma. I to takie baby jak ona nie znają życia, bo zamiast sobie radzić to lepiej chlac i narzekać jaki ten kraj zły? Spoko.

ChwalaSzatanowi
2014-08-16 21:55:38
Ocena: 3(glosow:11)-+
Nie pije zadnego alkoholu i jestem z siebie dumny! Gdy widze takie zapijaczone mordy to robi mi sie niedobrze. Pic i cpac to kazdy glupi potrafi! A pozniej narzekaja, ze nikt im nie chce dac powazniejszej pracy niz budowlanka czy miesny. Na zaufanie trzeba sobie zasluzyc. Znajac zycie to wyleciala z roboty i teraz siedzi z zulami pod sklepem i placza jaka to ona biedna i kraj zly! W normalnych krajach to firma mogla by ja jeszcze ukarac za niszczenie wizerunku firmy.

Kranik123
2014-08-16 21:58:56
Ocena: -4(glosow:8)-+
Typowy ateistyczno-gimbusiarski parch się odezwał.

LuskaI23
2014-08-16 22:01:49
Ocena: -4(glosow:6)-+
Kranik, nie bądź dla siebie taki krytyczny.

ChwalaSzatanowi
2014-08-16 22:06:02
Ocena: -1(glosow:5)-+
Typowy Polak-alkoholik odpowiedzial.

Kranik123
2014-08-16 22:12:37
Ocena: 3(glosow:7)-+
LuskaI23 - próbujesz być zabawna problem w tym że poczucie humoru jest ściśle związane z inteligencją a ty po prostu jesteś tępa. Taki juz jestem szczery.

LuskaI23
2014-08-16 22:28:52
Ocena: -4(glosow:4)-+
Gdybym próbowała być zabawna, to był by już nadmiar. Wystarczy, że Ty jesteś zabawny. A co inteligencji, to akurat cieszy mnie że masz mnie za głupią :) To komplement :D

kurwamac02
2014-08-16 22:32:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Kranik123
2014-08-16 22:32:35
Ocena: 0(glosow:2)-+
LuskaI23 - powiem ci lepszy komplement, wszyscy cię mają za głupią.

Kranik123
2014-08-16 22:39:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

LuskaI23
2014-08-16 22:41:17
Ocena: -4(glosow:6)-+
Wszyscy, wszyscy Twoi znajomi pokroju takiego jak Ty :) Na szczęście ludzie na których opinii mi zależy myślą inaczej niż Ty :*

Kranik123
2014-08-16 22:44:38
Ocena: -2(glosow:2)-+
@up - wszyscy inteligentni na wiocha.pl uważają cię za głupią. Mam nadzieje że teraz zrozumiałaś.

Kranik123
2014-08-16 22:50:15
Ocena: 0(glosow:4)-+
LuskaI23 - jeszcze jedno biorąc pod uwage że jesteś na wioch.pl zaledwie od 2014-04-05 i masz już ponad 1350 komentarzy to widać wiocha stała się całym twoim życiem. Wieśniara na wiosce. Idealnie pasuje haha

jamez
2014-08-16 22:57:55
Ocena: -1(glosow:5)-+
kranik pisz frajerze za siebie i nie pierd.l że jestes yntelygentny

Kranik123
2014-08-16 23:01:28
Ocena: 1(glosow:5)-+
jamez - odezwał się inteligentny, który nie potrafi "sklecić" prostego zdania hahahahaha. Poziom ten sam co LuskaI23, widać dlatego jej tak bronisz baranie.

jamez
2014-08-16 23:17:34
Ocena: -2(glosow:2)-+
nikogo pajacu nie bronie bo nie mam przed kim

Kranik123
2014-08-16 23:40:44
Ocena: -3(glosow:5)-+
Odpowiem na twoim poziomie: morda gimbie do książek, naucz się w końcu pisać łajzo.

jamez
2014-08-16 23:47:49
Ocena: -2(glosow:6)-+
sorry przed czym

Kranik123
2014-08-17 01:03:34
Ocena: 0(glosow:4)-+
jamez - taka inteligentna riposta widać mamusia musiał ci pomóc, jak tam u niej, myje zęby po pracy??

kocyk01
2014-08-17 23:28:05
Ocena: -2(glosow:2)-+
jamez-robisz wszystko,aby zwrócić na siebie uwagę a potrafisz tylko ubliżać ludziom.Myślisz,że jak M.Gesler zrobisz karierę pokazując swoje chamstwo.Patrząc na twoją ilość komentarzy widzę że nic nie robisz,tylko siedzisz w necie.Weź się do roboty i zamień słowa w czyny.Pokaż jak wypracowuje się 500 godzin miesięcznie i nie sięga po alkohol.

jamez
2014-08-28 20:46:13
Ocena: -1(glosow:1)-+
kocyk to że ty jesteś robolem i nie możesz za często zaglądać do netu to nie moja wina trzeba było się uczyć , teraz po kilkudziesięciu latach ocknąłeś się i zazdrościsz innym ale już za późno ktoś musi robić żeby siedzieć na necie mógł ktoś

MalyWacek
2014-08-16 21:41:15
Ocena: -1(glosow:7)-+
Ludzie ja tu problemu nie widzę, ja pracując jako cieć od pilnowania robiłem sobie imprezy, i to takie że na czworaka chodziłem.

LuskaI23
2014-08-16 21:44:37
Ocena: -4(glosow:10)-+
Współczuję. Ja bym się wstydziła pisać takie rzeczy.

ChwalaSzatanowi
2014-08-16 21:46:39
Ocena: -2(glosow:4)-+
Masz sie czym chwalic.

jamez
2014-08-16 21:48:33
Ocena: 4(glosow:10)-+
dlatego jesteś tylko cieciem

omen100
2014-08-16 21:35:00
Ocena: 2(glosow:16)-+
Jak czytam te komentarze to nie wiem smmiac sie czy plakac. A moze tu sie sama patologia wypowiada? Jak mozna bronic postepowania tej kobiety? Najlepiej wszystko usprawiedliwiac zla sytuacja finansowa.Niech jeszcze zrobi w sklepie orgie z zulami z okolicy bo jej sie w zyciu nie powodzi Jezeli nie odpowiadaja jej warunki pracy to niech wypie**rdala,a nie nawalona obsluguje klientow. PATOLOGIA.

LuskaI23
2014-08-16 21:39:58
Ocena: -1(glosow:5)-+
Nie ma złej sytuacji finansowej. Gdyby taką miała nie było by jej stać na picie :) A broniący pewnie sami lubią sobie golnąć w biały dzień w miejscu pracy. Napisałabym że do czasu aż sami będą szefami a ich pracownicy będą pić ale śmiem wątpić czy kiedyś dojdą na kierownicze stanowiska. No ale jeśli , to mam nadzieje, że nadal nic złego w tym widzieć nie będą.

kurwamac02
2014-08-16 21:52:32
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

omen100
2014-08-16 21:53:08
Ocena: 1(glosow:7)-+
Dokladnie,przeciez wlasciciel sklepu na tym ucierpi,bo kto normalny chcialby robic zakupy w sklepie gdzie sprzedawczyni ledwo stoi na nogach? Ale ta holota nawet o tym nie pomysli,trzeba bronic patologi swego pokroju w koncu jest nieszczesliwa,biedna! Niech sobie pije! Tylko czekac,az zarzyga gablote z jedzeniem jak bedzie miala gorszy dzien,ale co tam,to nic zlego.

LuskaI23
2014-08-16 21:58:25
Ocena: -1(glosow:3)-+
Tak. I potem nikt do tego sklepu nie pójdzie i upadnie kolejny Polski przedsiębiorca. A baba po pijaku przemieli sobie rękę albo odrąbie tasakiem a właściciel będzie musiał za to płacić. Dla mnie nie do pomyślenia jest pić w miejscu pracy lub przyjść do niej pijanym. I nie do pomyślenia jest to, że ktoś może w tym nie widzieć nic złego. Chyba tylko ktoś kto robi tak samo.

Kranik123
2014-08-16 22:58:10
Ocena: 0(glosow:4)-+
Zrozumcie gimbusy że kara ma być adekwatna do czymu. W tym wypadku należy sie nagana, max. zwolnienie ale na pewno nie ośmieszenie publiczne.

jamez
2014-08-16 23:02:49
Ocena: 0(glosow:6)-+
jak zaczęła pić w pracy to musiała sobie zdawać sprawę ze zrobi z siebie pośmiewisko a to że dostała się na wiochę to kwintesencja jej poczynań

Kranik123
2014-08-16 23:09:27
Ocena: -3(glosow:3)-+
Skad wiesz że zaczeła pić w pracy, może piła dzień wcześniej (bez wnikania dlaczego) nie zdążyła wytrzeżwieć, a że nie chciała stracić pracy to przyszła??

jamez
2014-08-16 23:20:48
Ocena: -1(glosow:3)-+
to dlaczego nie pisałeś od razu że to koleżanka ?inaczej by się podeszło do sprawy

BidaS
2014-08-16 21:30:12
Ocena: -1(glosow:1)-+
Brał bym na zapleczu jak cygan zasiłek!

jamez
2014-08-16 21:25:33
Ocena: 0(glosow:8)-+
myślę że najbardziej zbulwersowani w poniższych komentarzach to panowie z budowlanki dla których pracować na fazie to standard do którego są przyzwyczajeni, a widząc wstawioną panią utożsamiają się z nią

manamanam
2014-08-16 21:08:56
Ocena: 2(glosow:6)-+
Ogółem nie rozumiem takiego usprawiedliwiania nawalonej baby. Jak idę do roboty, to idę do roboty, a nie robię z miejsca pracy imprezki. Jak by to było jeszcze jedno piwo, ale naj*buska ledwo trzyma się na nogach. I to ma być pracownik? Ona ma obsługiwać klienta? Na miejscu jej szefostwa, wyleciała by z pracy na krzywy ryj już po pięciu minutach. Jak chce, niech se popije po robocie, aż do nieprzytomności. Ale w sklepie, gdzie płacą jej za to pieniądze, ma być trzeźwa, zdolna do logicznego myślenia i przytomności. A z takim filmem nie na wiochę, a do właściciela sklepu.

innin
2014-08-16 20:29:02
Ocena: -1(glosow:5)-+
Lat kilka wstecz, szefostwo wyjechało a my, cała obsługa sklepu, narąbana jak szpadle (imieniny Ani:). I co? I nic! Był to jeden jedyny incydent, który się więcej nie powtórzył. Klienci widzieli, ale nikt nas nie nagrywał ani nie doniósł, nikt z góry się na szczęście nie dowiedział. Większość tych Pań dalej pracuje w tym sklepie żeby wyżywić rodziny. Co za czasy, że za przysłowiowe pierdnięcie, ląduje się w internecie ze zrujnowanym życiem, karierą zawodową i chugo wie czym jeszcze :/

LuskaI23
2014-08-16 21:27:56
Ocena: 0(glosow:8)-+
Praca to nie pub pod domem. Do pracy idziesz pracować, a jak chcesz uczcić imieniny Ani to się umawiasz z Anią po pracy i idziesz do pubu pod domem. A życie jest takie że za głupie decyzje i błędy trzeba płacić i liczyć się z konsekwencjami. A jak ktoś nie umie w środku dnia w godzinach pracy, utrzymać trzeźwości to powinien iść się leczyć.

omen100
2014-08-16 21:39:26
Ocena: -1(glosow:5)-+
Ja bym doniosla i kolejne imieniny Ania swietowalaby pod mostem jako bezrobotna.

innin
2014-08-16 23:40:34
Ocena: -1(glosow:1)-+
omen100 bo wredna pipa jesteś i tyle :D LuskaI123 praca to nie pub i uwierz, że też tak uważam. Ale mi tu chodzi o coś innego. Każdy ale to każdy w życiu zrobił jakąś głupotę. Śmieszną, mniej śmieszną lub po prostu żenującą. Jedni mieli szczęście i uszło im to na sucho (jak nam:), jedni nie i stracili np. pracę. Cóż uważam, że za jeden głupi błąd nie skreśla się człowieka o ile nie naraża to czyjegoś dobra, zdrowia, życia. Co innego jeśli to się powtarza. Chodzi mi także o to, że straszne jest to, że na każdym kroku trzeba się pilnować bo można trafić na jakiegoś patałacha który bez cienia po

innin
2014-08-16 23:42:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

innin
2014-08-16 23:43:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
pomyślunku wrzuci was w nieodpowiedniej sytuacji w internety

LuskaI23
2014-08-17 10:49:26
Ocena: 0(glosow:2)-+
Gdybym ja się dopuściła takiej rzeczy jak ona, nawet gdyby to było pierwszy raz i ktoś wrzuciłby mnie w internety. Miałabym pretensje tylko do siebie samej.

ChwalaSzatanowi
2014-08-16 20:23:58
Ocena: 3(glosow:9)-+
No tak najlepiej sie naje*ac i ciagle narzekac na swoj los. Biedota tylko to potrafi. W kazdym zachodnim kraju za takie cos zostala by natychmiastowo zwolniona z pracy! W Polsce jeszcze ludzie ja usprawiedliwiaja!

amblin
2014-08-16 20:45:51
Ocena: 3(glosow:5)-+
w zachodnim ale polski plebs jest jeszcze daleko na wschodzie.U nas pijak,złodziej mały cwaniak czy oszust to nadal bohater swojej wioski. Ot taki kraj

RozczochranyLep
2014-08-16 20:19:46
Ocena: -2(glosow:6)-+
Zejdźcie z tej kobiety cebulaki.

szatanoslaw
2014-08-16 20:00:26
Ocena: -4(glosow:10)-+
Nie rozumiem w czym problem. Trochę sobie wypiła i co mięso od tego będzie gorsze? Jak się nie podoba obsługa to idźcie do konkurencji - nie widzę nic złego w piciu w pracy, jeżeli to nie przeszkadza w jej wykonywaniu.

seven9
2014-08-16 19:49:15
Ocena: 6(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

martin987
2014-08-16 20:42:49
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jamez
2014-08-16 20:46:35
Ocena: -2(glosow:6)-+
a jakby była lekarzem i miała by ci zabieg robić na prąciu też byś był taki tolerancyjny względem narąbanej jak by nie było pracownicy ?

SuperGL
2014-08-16 21:33:41
Ocena: 0(glosow:2)-+
tylko ze ona nie jest lekarzem robiącym zabiegi na prąciu a zwykłym sprzedawcą.

jamez
2014-08-16 21:37:56
Ocena: 1(glosow:3)-+
kim by nie była to w pracy ma być trzeźwa, bo czy takie czy inne w każdym zawodzie mogą być różne konsekwencje,zwykły pijany sprzedawca może odciąć i palec zamiast wieprzka golonki

SuperGL
2014-08-16 21:48:08
Ocena: 0(glosow:2)-+
ale co to było k*wa za porównanie? pijanej laski na mięsnym do lekarza, ale to głupie było...

jamez
2014-08-16 21:55:33
Ocena: -1(glosow:3)-+
ok, zwykły kierowca autobusu tez nie może się równać z lekarzem ,no pewnie nie bo kierowca zabije 50 osób podczas przejażdżki po pijaku autobusem .każdy w jakim by nie pracował zawodzie po pijaku stwarza zagrożenie sobie i innym

kocyk01
2014-08-16 23:43:04
Ocena: -3(glosow:5)-+
A jeżeli jestem właścicielem baru i barmanem i piję w pracy to''co kumu do dumu jak chałupa nie jego''Nie pasuje ci to-nie musisz zaglądać do mego baru.Nie zawsze klient nasz pan .Jestem właścicielem a więc panem i władcą i tak jak w komedii Barei-Tych klientów nie obsługujemy.Nie myślcie,że skoro macie pieniądze,ale robicie drobne zakupy to możecie stawiać nie wiadomo jakie wymagania.Mogę być pijany i mogę Cię nie obsłużyć bo pracuję u siebie i co mi zrobisz?

jamez
2014-08-16 23:51:37
Ocena: 0(glosow:4)-+
nie kupie u ciebie a ty będziesz dalej biedny , a biedny bo głupi

kocyk01
2014-08-17 22:56:56
Ocena: -4(glosow:4)-+
A może pieniądze już mam,a ten bar trzymam tylko z sympati i dla prania ''brudnych''.Nie zależy mi na Twoich drobnych,u mnie się nie napijesz.

seven9
2014-08-16 19:45:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

kurwamac02
2014-08-16 19:32:25
Ocena: -6(glosow:16)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kias
2014-08-16 19:12:46
Ocena: 9(glosow:19)-+
to chu. co to wstawil

SebaCk
2014-08-16 19:16:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

mwp2010
2014-08-16 19:02:16
Ocena: 0(glosow:4)-+
to norma ze panie w miesnych po głebszych jak pracuja po 12 godz za 700zł ,przerzucają kilka ton dziennie recznie wiec nie ma co sie dziwic....

hektor11
2014-08-16 19:40:10
Ocena: 0(glosow:4)-+
hahaha przemyslales to co napisales? alkohol to rozwiazanie na biede? raczej on do niej doprowadza!!!! wiem co mowie, moze gornicy tez naje*** beda pod ziemia?

amblin
2014-08-16 18:59:05
Ocena: -7(glosow:21)-+
Mam nadzieję że ją wypierrdolą z pracy. Nawalonym do pracy to się za komuny przychodziło ale widzę że nie wszędzie mentalność robola się zmieniła.

kocyk01
2014-08-16 20:30:00
Ocena: 4(glosow:8)-+
Ten film niczego nie dowodzi,aby stwierdzić że ktos jest pod wpływem trzeba przeprowadzić badanie alkomatem.Tak między nami-kombinacja debila i komórki z kamerą,to zła kombinacja.Koles lepiej zrobi jak nagra się w kiblu,gdy sra.

TempyCh
2014-08-16 18:41:20
Ocena: 12(glosow:20)-+
12 godzin rąbania świńskich ryjów, żeber, kości etc.-idzie się narąbać, a swoją drogą to z kopytka powinieneś dostać, a nie kopytka, świński ryju z kamerką

jamez
2014-08-16 20:48:29
Ocena: -4(glosow:6)-+
pajac jesteś

kermitttt
2014-08-16 18:29:19
Ocena: -4(glosow:8)-+
Jak widzicie pijanego sprzedawcę, czy budowlańca to co najwyżej macie bekę, ale jak tylko trafi się lekarz to odrazu wzywana jest policja i afera na całą Polskę. Dlaczego?

TempyCh
2014-08-16 19:03:59
Ocena: 10(glosow:16)-+
bo pijany lekarz pracuje w otwartym człowieku, a budowlaniec co najwyżej w otwartym wykopie, a czym innym jest zasypać szpadel w wykopie, a czym innym zaszyć nożyce w pacjencie

sebix26
2014-08-16 19:44:06
Ocena: -1(glosow:3)-+
lekarze mają wynagrodzenie nie porównywalne do tych zawodów a i przysięgę składają jest różnica

jamez
2014-08-16 21:47:06
Ocena: -2(glosow:2)-+
dla ciebie budowlaniec to tylko koleś od łopaty?widać słaba masz wiedzę ogólną,poczytaj trochę o budownictwie i dopiero się wypowiadaj

kermitttt
2014-08-16 22:56:46
Ocena: 2(glosow:2)-+
Mowa o lekarzach rodzinnych, którzy ne operują, a piszą recepty/ skierowania. Mówisz, że jak budowlaniec zle wyleje strop i zawali się budynek, to jest mniejsza szkoda niż gdy lekarz pomyli się w recepcie i ją farmaceuta odrzuci?

winniczekgogogo
2014-08-16 18:05:23
Ocena: 7(glosow:11)-+
a kazdy nagrywa i donosi ............... tylko ......

witawu
2014-08-16 18:03:53
Ocena: 11(glosow:15)-+
Życie na zielonej wyspie na trzeźwo jest nie do przyjęcia.

Kranik123
2014-08-16 18:00:33
Ocena: 11(glosow:19)-+
To nie lekarz ani kierowca, jak zrobi krzywde to sama sobie. Przez takie upublicznienie nie dość że straci prace to może stać sie pośmiewiskiem. Ogólnie wielki minus.

jasiekr
2014-08-16 18:00:16
Ocena: 12(glosow:18)-+
kur.a!! co za konfidencki kraj!!! wywalcie ten filmik z tej strony!

SebaCk
2014-08-16 17:51:04
Ocena: 13(glosow:23)-+
Większym wieśniakiem jest ten co ja nagrywa ciekawe frajerze czy nigdy w pracy na kacu nie byles czy nawet w trakcie nie piles!

Franusss
2014-08-16 17:43:03
Ocena: 12(glosow:14)-+
Wielkie co. Niech sobie wypije, lepiej ona niż kierowca autobusu.

bozkaw
2014-08-16 17:41:31
Ocena: 17(glosow:23)-+
W życiu by mi nie przyszło do głowy żeby takie coś nagrać, ludzie są wredni, przecież wiadomo, że ona straci pracę. CZŁOWIEK CZŁOWIEKOWI WILKIEM.

SebaCk
2014-08-16 17:52:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kurwamac02
2014-08-16 19:28:52
Ocena: -5(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

BidaS
2014-08-16 21:32:18
Ocena: 0(glosow:2)-+
Polak Polakowi Polakiem!

magic1948
2014-08-18 16:42:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

cebulak666
2014-08-16 17:14:24
Ocena: 4(glosow:8)-+
e tam, przy polskich rzadach tylko sie napic, jeszcze do tego co niektora klienteria potrafi cisnienie podniesc ;)

Krzysiek_28
2014-08-16 16:56:17
Ocena: -1(glosow:3)-+
Kobita upita kobita zdobyta :)

MagDopamina
2014-08-16 16:47:48
Ocena: -4(glosow:6)-+
Ja mam ten idealny plan, ty masz ten idealny stan

gosia.dworniak
2014-08-16 16:47:41
Ocena: -10(glosow:22)-+
Tia....biedna pokrzywdzona przez los,mało zarabia ale na chlanie ma...Paradoks polskiej patologii...

SebaCk
2014-08-16 17:54:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

energyman00
2014-08-16 16:32:03
Ocena: 88(glosow:166)-+
Odpuście kobiecie może i wypita ale co się dziwić- umowa zlecenie lub o dzieło a fuksem o pracę i może z 1200 zł netto za 200 h pracy, przy takim układzie to prawie się napić tylko i zapomnieć na jakich gównianych warunkach się pracuje . A poza tym Jaka płaca taka praca ....

szatanoslaw
2014-08-16 19:59:13
Ocena: 0(glosow:2)-+
No i co, że umowa zlecenie? Sam jestem z takiej zadowolony

siwythc666
2014-08-16 20:32:28
Ocena: 3(glosow:3)-+
ach te kocie ruchy ;-) ale z takim podejściem do pracy na lepszą nie ma szans .... fakt może kobieta ma jakieś problemy ale swoich problemow do pracy się nie przynosi bo problemy tylko się powiększą .....

LuskaI23
2014-08-16 21:33:47
Ocena: 0(glosow:8)-+
Skoro nie zrobiła ze sobą nic, by móc pracować w lepszym miejscu to jej problem i nie ma jej czego współczuć. Poza tym mówisz że bieda bo tylko 1200 zarabia? No widać nie taka biedna skoro stać ją na chlanie.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Dla kolegi pytam ...
  •  George Carlin, z dedykacją dla Rezydenta @AndrzejDuda
  •  UUUpppsss
  •  Zgadzam się ze wszystkim co Filiks Magdalena tu powiedziała.

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0