lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Ja i moje laseczki.
główna
Dodano: 2013-11-06, 11:37:15   przez: atsisar
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 373  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(53)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
toffi108
2013-11-06 14:15:13
Ocena: 16(glosow:18)-+
gościu pewnie pranie robi ;P

magik24041997
2016-06-25 22:54:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
Zajebiście Ahmed;)

mircus
2013-11-15 03:15:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
Fajne delfiny

magdakow30
2013-11-12 22:24:56
Ocena: 4(glosow:4)-+
niedobrze mi jak na to patrze...

Viperka
2013-11-11 13:28:52
Ocena: 2(glosow:2)-+
Może się w glony zaplątały...

luzak1977
2013-11-10 11:23:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
Turcja w Unii -ło ludzie.

payperday
2013-11-10 02:02:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Makaveli_ns
2013-11-10 00:27:30
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nimfy morskie

robur69
2013-11-09 21:54:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
Koles I trzy foczki...

delmar
2013-11-09 21:12:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
Laseczki w plastikowych workach;)

tomekV6
2013-11-09 21:08:43
Ocena: 3(glosow:3)-+
tylko kozy brakuje :P

alan99
2013-11-09 20:43:26
Ocena: 5(glosow:5)-+
ciekawe co te przygłupy muzułmanskie maja w tych łbach i co myślą widzac takie foty??!

sylwester2712
2013-11-09 19:06:56
Ocena: 4(glosow:4)-+
wiem już czemu nasze panie lgną do muzułman , są szczęsliwe że bedą mogły równocześnie robić pranie i wypoczywać nad morzem dodatkowo nie bedą musiały sie opalać i nie bedą miały raka skóry

sebkop
2013-11-09 18:26:10
Ocena: 1(glosow:1)-+
Na początku myślałem, że gość wyprowadził trzy owczarki staroangielskie.

fekaliator
2013-11-13 14:10:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
Albo wodołazy

jedziemmalina
2013-11-09 17:57:47
Ocena: 1(glosow:1)-+
Takie tam przy kamieniach na plaży.

payperday
2013-11-09 17:50:57
Ocena: -5(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

robur69
2013-11-09 21:55:37
Ocena: 0(glosow:2)-+
Tylko, ze to juz ciagnie grupowo nad baltyk...

kroljuljan1983
2013-11-09 17:33:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
rozebrane zle,nagie zle,szkoda gadac

kermitzaba87
2013-11-09 16:55:08
Ocena: 1(glosow:1)-+
Wyglądają jak wyprane dementory

caleanka
2013-11-09 16:48:11
Ocena: 0(glosow:2)-+
@szulcik - islam , islam- szulcik, a co sadzisz o pedofilji w KK?

szulcik
2013-11-09 18:32:07
Ocena: 2(glosow:2)-+
Palić pedofilów na stosach ! Bez patrzenia czy to sedzia,muslim,dyrektor,ksiadz ,czy pan sasiad z pierwszej klatki.Pedofilstwo to najgorsza zbrodnia bo jest wymierzona w dzieci.Gwałcicieli tak samo ,bo zbrodnia dotyka Kobiet.

sylwester2712
2013-11-09 19:05:23
Ocena: 1(glosow:1)-+
ta w islamie nie ma pedofilii tam są małżeństwa z kilkulatkami , co prawda nieraz jakaś umrze podczas nocy poślubnej no ale to przecież małżeństwo było a nie pedofilia i pan młody może sie kochać nawet z jednodniowym niemowlęciem tak koran mówi

King_Midas
2013-11-09 16:45:21
Ocena: 5(glosow:5)-+
A jakie opalone

piotrek2011m
2013-11-09 15:56:48
Ocena: 3(glosow:3)-+
Brytyjczycy na wakacjach.

mingus33
2013-11-09 15:04:38
Ocena: 1(glosow:1)-+
ta z prawej chyba jest szeryfem tych babo-bałwanów, ma inną chuste dla rozpoznania.

kermitttt
2013-11-09 14:35:33
Ocena: 3(glosow:3)-+
Też Was wkurza jak chcecie sobie zrobić focię w morzu, a wkoło walają się worki ze śmieciami?

cupamo
2013-11-09 13:53:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
Muslim i jego foczki :)

szulcik
2013-11-09 12:25:35
Ocena: 4(glosow:12)-+
Co za skur..stwo wsród ludzi !!Wypierd..ją pełne worki smieci do wody ! Ludzie to jednak bydło w niektórych przypadkach.

caleanka
2013-11-09 16:55:48
Ocena: -9(glosow:9)-+
Co Ci synu islam zrobil? Czy masz bol w Du..ie? Widziales muslima w zyciu, czy to fobia? Musisz sie chyba leczyc.

szulcik
2013-11-09 18:29:24
Ocena: 7(glosow:7)-+
Bedziesz piszczeć inaczej jak ci łeb bedą upierd..lać na srodku ulicy,ale kwiczenie juz nic nie da ,łeb sie twoj potoczy ,a przy gasnącym uchodzącym życiu bedziesz słyszeć psi jezyk i imie alacha .. Ale moja droga to juz bedzie stanowczo za pózno.Nie bądz ,,jak mądry Polak po szkodzie" ,badz mądrzejsza.

szulcik
2013-11-09 18:37:13
Ocena: 3(glosow:3)-+
Widziałas moze ostatnbi materiał filmowy ? Jak dorwali na ulicy dzieciaka ,chyba 10latka ,który swietował Boże Narodzenie .. Upier..lili mu łeb i smiali sie podrzucajać jego ciało ,agłowe umiescili przy tyłku jako zbezczeszczenie zwłok.Dalej mam wymieniac ,dalej przytaczac ? Londyn czerwiec/lipiec południe dwóch islamistów upierd..liło głowe białemu na srodku ulicy ...Mowimy o Europie ... Nie o psich krajach. Co dalej ? Chcesz rzec ,ze nam to ku..wa nie grozi ??

szulcik
2013-11-09 18:42:13
Ocena: 4(glosow:4)-+
13 czerwiec rok 2013 w Puławach przyjechał islamski kaznodzieja zebrał kilkuset muslimów i nie rozmawiał o bezrobociu w naszym Kraju ,a ni o becikowym dla przyszłych matek,a o wprowadzenia w Polsce szariatu ,wiec bardzo prosze nie wpierd..laj mi opowiesci dziwnej treści,tylko zacznij myslec ,bo nikt za ciebie tego czynic nie bedzie ,a stawka jest wysoka ,bo chodzi o NASZ DOM POLSKE !!!!!!!!!!!!!!!!

Szajba19
2013-11-09 20:25:09
Ocena: 3(glosow:3)-+
Masz racje, ale dotrze to do ludzi którzy bronią tej fanatycznej "religii" jak już będzie stanowczo za późno, albo ich samych coś złego spotka...

Trakol
2013-11-09 12:20:55
Ocena: 2(glosow:2)-+
Jak to tak z workami na śmieci do morza ;D gdzie ekolodzy ja się pytam? ;D

Ciumy22
2013-11-09 12:12:47
Ocena: -1(glosow:3)-+
Skoro ciapaty jest już na plaży to niech ciapaty przyzwyczaja się do piachu

Ciumy22
2013-11-09 12:10:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

matrixxxxx15
2013-11-09 12:02:30
Ocena: 4(glosow:4)-+
czy ja też myślałam że to worki ze śmieciami?

vernalisadonis
2013-11-09 11:03:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
Taki strój kąpielowy kupię swojej żonie.

eMeLJey
2013-11-09 10:56:01
Ocena: 3(glosow:3)-+
po***ane te muslimy..

eMeLJey
2013-11-09 10:54:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

genui
2013-11-09 10:47:38
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

vegaa
2013-11-09 10:47:36
Ocena: 5(glosow:9)-+
Mohamet pasie swoje kozy

thakanori11
2013-11-09 12:18:25
Ocena: 1(glosow:1)-+
napoić je przyprowadził

marcin1975rm
2013-11-09 10:44:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
Co to jest? Rozkładające się walenie?

mib0220
2013-11-09 10:42:44
Ocena: 0(glosow:2)-+
Gdzie te "laseczki" ? bo ja widze jednego goscia i 3 worki na smieci , na dodatek na plazy wtf?

sabaas
2013-11-09 10:25:15
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie tylko te panie maja kapiel i pranie w jednym.Zydowki tez taplaja sie w wodzie w pelnym umundorowaniu

seja
2013-11-09 10:16:06
Ocena: 2(glosow:2)-+
Takie rodzinne zdjecie, za pare lat bedzie wiadomo jak bardzo sie zmienily. Za pare lat tak sie postarzeja,ze bedzie wstyd pokazac sie z nimi na ulicy

toffi108
2013-11-06 14:15:13
Ocena: 16(glosow:18)-+
gościu pewnie pranie robi ;P

malgolina
2013-11-06 14:04:09
Ocena: 5(glosow:5)-+
Pomijając już żartobliwe porównanie do worków na śmieci, to zastanawiam się, jak można czerpać przyjemność z kąpieli w morzu z obwiązanym worem pokutnym na całym ciele?? Przecież ciuchy są wtedy ciężkie a woda nie obmywa ciała przyjemnym chłodem. Dla mnie to jest totalnie niezrozumiałe.

sylwester2712
2013-11-09 19:11:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
ha a na pływalni tak samo chodzą

F.Kiepski
2013-11-06 13:42:12
Ocena: 3(glosow:5)-+
Demoralizacja i bezeceństwo kurde,mojej Halince nigdy nie pozwolę się tak rozbierać

anna-maria-1
2013-11-06 13:32:57
Ocena: 3(glosow:3)-+
Wygląda jakby taplał się między workami wypełnionymi śmieciami .

Elvie
2013-11-06 12:39:39
Ocena: 5(glosow:5)-+
Ta blondynka najładniejsza :)
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Katolików obowiązuje prawo świeckie
  •  Kaczyński zaskoczył Putina
  •  Piła
  •  Ktoś, coś???
główna
Dodano: 2018-07-17, 17:59:52   przez: Stefaanek76
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 85Skomentuj (14) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.