lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 2011-12-03, 17:00:03   przez: czebster
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 607  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(42)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
krakas
2012-10-07 14:58:41
Ocena: 3(glosow:3)-+
a ja tam sie ciesze jak takie znajde, zawsze w kauflandzie daja 5zl jak sie im odda

Darkrybol
2012-10-31 17:57:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
w kauflandzie za znalezienie przeterminowanego produktu dają 5zł, kiedyś znalazłam zapleśniałe ciasto, pani w kasie powiedziała, że nie należy się kasa bo data na opakowaniu jest ok,zaproponowałam,że kupię to ciasto a ona je przy mnie zje, odmówiła..

poziomka24
2012-10-23 15:11:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
Niezłe te grzyby...

Jagwin
2012-10-17 18:18:35
Ocena: -1(glosow:1)-+
Po prostu pierogi im się przeterminowały.

Viperone
2012-10-12 11:20:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jest ser pleśniowy - Są i Pierogi :D

patrycja2012
2012-10-10 23:26:15
Ocena: 1(glosow:1)-+
haha widziałam je. Też chciałam kupic;-)

Lisiczarnia
2012-10-09 04:08:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jak na market - bardzo typowe

kilov
2012-10-08 20:26:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
W Zimbabwe braliby w ciemno :)

szauciau
2012-10-08 14:06:11
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie długo zaczną chodzić

babol19888
2012-10-07 17:11:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
Bogate w białko i mikroelementy :P

krakas
2012-10-07 14:58:41
Ocena: 3(glosow:3)-+
a ja tam sie ciesze jak takie znajde, zawsze w kauflandzie daja 5zl jak sie im odda

wroniec
2012-10-07 14:11:50
Ocena: 1(glosow:1)-+
Pierogi studenckie ;D

Herten
2012-10-07 12:44:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

xarlor
2012-10-07 07:32:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
jak mówiła moja teściowa człowiek nie wie od czego tyje

lolisawa
2012-10-07 07:26:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
Drogi autorze, funkcja "close-up" nie gryzie...

blondiii16
2012-10-06 21:25:27
Ocena: 0(glosow:2)-+
u nas w lubuskim kaufland to samo ;D wszystko stare :D przegnite i robaki wszędzie ;p fuuu

drLOUBITCH
2012-10-06 21:21:14
Ocena: 0(glosow:2)-+
Najlepsze pierogi są tylko i wyłącznie domowej roboty. Te z mrożonek to zwykłe gówno.

danbalan
2012-10-06 21:17:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
ooo jaka promocja pleśń gratis dołożyli...

nati807
2012-10-06 20:59:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ach ten mój Elbląg xDDD, ostatni raz pierogi z Kauflandu

szulcik
2012-10-06 20:05:52
Ocena: 1(glosow:3)-+
kaufland zawsze smierdział starym mięchem i smierdzi dalej .. obrzydlistwo !! dlatego omijam kaufland szerokim łukiem.

traczek10
2012-10-06 18:11:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
a pleśń to co,nie grzyb? ;-)

bonifacq
2012-10-06 17:29:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nadgryzione zębem czasu

jarekg
2012-10-06 15:39:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
Zrobiłem się głodny

piortbigaj
2012-10-06 15:14:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kaszu
2012-10-06 14:43:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
W Kauflandzie w moim mieście tez takie rzeczy są. Był nawet kiedyś artykuł o tym w lokalnej gazecie.

revolutiochild9
2012-10-06 14:26:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jak dla mnie lepiej, że są spleśniałe niż miałyby leżeć w tym sklepie pół roku i nadal "żyć". Wyobraźcie sobie co się dzieje w żołądku, jak zje się takie pierogi, co to po roku w zamknięciu są nadal zdatne do spożycia.

Mundzio84
2012-10-06 14:19:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
Z tą pleśnią, ten pieróg na górze, wygląda jak ryba.

Szymas1968
2012-10-06 13:53:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
Kaufland Spada powoli na Psy!!! Zawsze wolałem Biedronkę :D

Levy142
2012-10-06 13:43:22
Ocena: 1(glosow:1)-+
Również jestem z Elbląga i chyba odmówię sobie kupowania pierożków w tym sklepie ..

skin82
2012-10-06 13:07:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
grzybów nie pożałowali kaufland porządna firma

vneq
2012-10-06 12:47:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
nowy smak - pleśniowy

vneq
2012-10-06 12:46:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
nowy smak - pleśniowy

kamujac
2012-10-06 12:38:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
Zawsze mówiłem, że nazwa ma coś z kałem. Obsługa chamska i do tego g..no sprzedają. Nie dziwota, że taniej..

Herten
2012-10-06 11:45:53
Ocena: 1(glosow:3)-+
jacy y poräbani jestescie...sanepid nasylac chcä ja pier** kazde opakowanie hermetyczne moze sie uszkodzic podczas produkcji transportu albo wypakowania i dostaje sie powietrze wiadomo ze wtedy to co jest w srodku plesnieje. trzeba bylo na biologii uwazac.

opuncja
2012-10-06 12:11:07
Ocena: 0(glosow:6)-+
Na biologii mówili, że "opakowanie hermetyczne może się uszkodzić"?

Herten
2012-10-07 12:47:46
Ocena: 1(glosow:1)-+
no ty to chyba na zadne zajecia nie chodzilas...

Nibiru
2012-10-06 11:43:48
Ocena: 3(glosow:3)-+
kapusta w środku, grzyby na zewnątrz. zgadza się nawet ze składem deklarowanym przez producenta.

Homo_erectus
2012-10-06 11:27:21
Ocena: -1(glosow:5)-+
pierogi z grzybami, w sam raz na wigilię:)

knowdeathsoclose
2012-10-06 11:24:42
Ocena: 1(glosow:3)-+
podwójna ilość grzybów :D

olo_pop
2012-10-06 11:20:26
Ocena: 1(glosow:1)-+
Miały być pierogi z kapusta i grzybami i są wiec w czym problem nie określono jakimi

dziubak12
2012-10-06 11:04:44
Ocena: 1(glosow:3)-+
jestem z Elbląga , pójde tam zobaczyć to jeśli zobaczę naśle sanepid i zglosze to :)

czebster
2011-12-04 19:48:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
na pierogi jak na pierogi ale lepiej uwazać co posiadają te pierogi :DD

hanka1990
2011-12-03 17:56:23
Ocena: -2(glosow:2)-+
jeszcze się nie spotkałam z takim "czymś", ale teraz już wiem żeby uważać na pierogi:D hehe
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Tyle w temacie.
  •  Taka sytuacja
  •  Majonez czy budyń?
  •  To wiele wyjaśnia
Ludzie to się bawią. Ukraina.
główna
Dodano: 2018-06-01, 16:24:35   przez: djmaniek12
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 182Skomentuj (17) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.