lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
a gdzie ojciec i pas? matka z trepkiem w ręce?
główna
Dodano: 07.05.2014, 21:06:00   przez: sebek110974
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 372  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(79)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
womack
2014-05-08 14:03:27
Ocena: 112(glosow:120)-+
Oczywiście że nie powinna tak reagować. Powinna wziąć kabel od żelazka i tak mu wpierdolić, żeby przez tydzień na dupę nie usiadł.

misiek.yupecik
2015-02-14 19:09:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

SzeResZ
2014-05-25 03:25:46
Ocena: 2(glosow:2)-+
Zajebiście. Jaż nawet nie można wychowywać dzieci po swojemu, bo i tu się państwo wpierdziela. Oczywiście państwo powinno reagować w sytuacjach, gdzie dochodzi do patologii, ale żeby dziecku klapsa nie można było dać? Wychodzi na to, że dajesz dziecku życie i od tego momentu dziecko jest twoim Panem i to ono sprawuje kontrolę. Żałosne. Niedługo będą zakazy krzyczenia na dziecko, dawania kar, krzywego spojrzenia się...

Cezxary
2014-05-15 22:07:02
Ocena: 0(glosow:2)-+
Popieram WYPOWIEDZ womacka . jak by raz drugi wpierdol ostał to by wiedział że tak nie należy robić . Dzieci wychowywane tgz ,,bezstresowo" Za dużo sb pozwalają . pujdzie taki zacznie kraść i co zrobicie porozmawiacie z nim a on to samo jutro zrobi albo w najgorszym wypatku kogoś zabije lub zrobi kaleke . A jak dostanie to bd się bał drugi raz tak zrobić . Ja osobiśćie w podstawówce raz ukradłem koledze z portwela 10 zł i od matki dostałem 10 razy paskiem za każdą złotówke i jednego dodatkowego na zapamiętanie i więcej już nie robiłem tak .

NocnaGlizda
2014-05-12 04:14:16
Ocena: 1(glosow:3)-+
"Gdybyś nie miał przewagi fizycznej nad dzieckiem, wychowywał byś je a nie bił".

miodzjo
2014-05-10 10:15:05
Ocena: 3(glosow:5)-+
Jeszcze nigdy nie uderzyłem swojego dziecka. Każdy problem da się rozwiązać bez przemocy!

kawalrafala
2014-05-10 11:38:34
Ocena: -1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

miodzjo
2014-05-10 22:29:00
Ocena: 0(glosow:2)-+
Rafał, no nie wygłupiaj się, to ja twój mąż!

kawalrafala
2014-05-11 14:48:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

miodzjo
2014-05-11 14:59:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
Rafałku, nie irytuj się tak, bo potem ci nie staje i mamy zmarnowany wieczór.

kawalrafala
2014-05-11 16:04:24
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

miodzjo
2014-05-11 21:10:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
Uważasz, że szczotka zastąpi twojego penisa? No może masz rację.

kawalrafala
2014-05-12 20:39:46
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Lisiczarnia
2014-05-10 04:43:15
Ocena: 4(glosow:6)-+
Nowomoda prawna. Gdyby z kolei to on pobił babcię, sztab psychologów postawiłby przed sądem i ją i rodziców za doprowadzenie biednego młodocianego do aktu histerii i desperacji.

marcinko83
2014-05-10 09:29:25
Ocena: 5(glosow:5)-+
no i stwierdziliby modną teraz chorobę adhd,tak samo jak u złodziei kleptoman

M1CLAY19
2014-05-09 19:38:10
Ocena: 12(glosow:12)-+
Poprawnosc.Wszedzie poprawnosc. Nie zgodna z przekonaniami ....ale trzeba byc poprawnym. Gina narody -Norwedzy ,Szwedzi deptani przez terrorystow religijnych z innych krajow .......ale gina poprawnie.Niedlugo nie kupie bekonu bym byl poprawny.Pozamykali kopalnie by poprawnie nie dymic,zlikwidowali stocznie by poprawnie plywaly statki"Made in Germany",miliardy ida na globalne ocieplenie bo to poprawne choc kazdy wie ze to nastepuje cykliczne. Jeszcze bedziemy wymiotowac ta poprawnoscia

sebek110974
2014-05-09 21:31:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
Amen z tej poprawności

Paindemonium
2014-05-09 16:37:21
Ocena: 3(glosow:3)-+
EU= Ewidentnie Ułomni XD tak widze Unię..

BlekitnaKrew
2014-05-09 15:57:45
Ocena: 13(glosow:13)-+
Widziałem podobną sytuację u kolegi-dziecior dostał w dupsko bo zachowywał się SKANDALICZNIE,po czym zaczął drzeć mordę na ojca,że zadzwoni na policję.Nie wyrobiłem...wziąłem tel. i mówię do bachora:bardzo dobrze,ja Cię wyręczę i zadzwonię na policję.Powiem że tata cię bije,wtedy policjanci Cię zabiorą do domu dziecka i tam dopiero dostaniesz w pierdy od podobnych gówniarzy.Nie będziesz miał domu,rodziców,świąt,prezentów...niczego!Zobaczymy,czy będzie Ci lepiej. Bachor zamknął MORDĘ.

rednecksslayer
2014-05-09 13:38:52
Ocena: -7(glosow:7)-+
jak można do krwy nędzy dać się pobić babci.

Rhamiel24
2014-05-09 11:46:44
Ocena: 7(glosow:15)-+
Bezstresowe wychowanie dało nam dzieci z roczników od 1996 do teraz które są pedałami, lesbijakami czy innymi genderami, zepsutymi bachorami chądzącymi w rurkach i walczących z wielkimi korporacjami gdzie w jednej kieszeni iPad a w drugiej iPhone a w domu siędzącymi przed komapmi Apple. Powiem krótko i zwięzle kutas w dupe psudopsychologą sądzącym że małe dziecko które ma 10 lat zrozumie po rozmowie z rodzicem że skandaliczne zachowanie jest złe (gówno prawda)

kulkaoolo
2014-05-09 17:00:04
Ocena: -6(glosow:6)-+
a przed 96 rodziły się same chodzące wzorce - czyste, skromne, hetero, poprawnie ubrane,bohaterskie...

sol0520
2014-05-09 11:07:25
Ocena: 0(glosow:2)-+
To, ze dziecko nie jest bite nie oznacza, ze jest wychowywane bezstresowo. Bezstresowe wychowywanie to takie bez kar, z brakiem odpowiedzialnosci z swoje czyny, z robieniem co tylko dziecku sie podoba, ogranizaniem wszelkich stresow I to jest chora idea! Ale samo to, ze dziecko nie jest bite nie jest niczym zly, wrecz przeciwnie. Dziecko wyrasta na silnego psychicznie czlowieka, znajcego wlasna wartosc, szanujacym innych.sama nie bylam bita I moje dzieci wychowywuje tak samo. Nie mylcie pojec. Nikt nie wie jak chlopiec jest wychowywany. Moze babka faktycznie go lala, czy ublizala mu.

NoZastanowSie
2014-05-09 13:53:43
Ocena: 0(glosow:4)-+
Oni jak sobie juz cos do glowy wbija, to traca obiektywizm, to jest niebezpieczne. Jak by w zyciu byly tylko dwa wyjscia albo lac dziecko albo bedzie ciota. Pisalam ponizej, ze nie wiadomo czy ktos go bil czy sie znecal, bo to funkcjonariusze orzekli, ze nikt go nie bil. Po czym to orzekli? Rozbierali go, zeby zobaczyc czy nie ma sladow? To nie lekarze ani psychologowie, zeby moc stwierdzic czy padalo ofiara przemocy. Na wiosze mozna obserwowac nowy trend, bicie dzieci jest takie postepowe i powodem do dumy. Patologia.

johno
2014-05-09 08:05:04
Ocena: 2(glosow:2)-+
No i świat stanął na głowie...

aneta.buziaczek
2014-05-09 07:29:52
Ocena: 2(glosow:12)-+
Skierowali sprawe do Sądu ponieważ tak stanowi prawo. Skoro wybraliśmy UE i uwazamy ze jest ona taka wspaniala, to respektujmy prawo jakie w niej obowiązuje. Unia Europejska zaklada, że klaps dany dziecku to przestępstwo. Ja sie z tym nie zgadzam i dlatego głosuję na JKM.

latrell
2014-05-09 08:58:13
Ocena: 4(glosow:4)-+
Faktem jest, że ludzie głosowali za całkiem inna unią.Również faktem jest, że żydo-komuna nigdy sie nie skończyła

Rhamiel24
2014-05-09 11:48:16
Ocena: -1(glosow:3)-+
JKM tam samo skończy się jak Samoobrona czy Palikot zobaczycie jak go wybierzecie.

NoZastanowSie
2014-05-09 13:57:10
Ocena: 1(glosow:5)-+
zaglosujesz na jkm i bedziesz spokojnie sluchala jak twoj sasiad za sciana na*ierdala swoje dzieci kablem i lbem o sciane, bo wedlug jkm dziecko nalezy do niego, wiec moze robic co chce, a ty bedziesz spal spokojnie z usmiechem na twarzy i czystym sumieniem, ze nie musisz dzwonic na policje. I to ma byc fajne? rzygac mi sie az chce tymi waszymi pogladami.

Lukasz_wa
2014-05-10 12:42:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
aneto wszyscy wiemy, że twój ojciec ksiądz lał cie w ten głupi łeb - teraz widać co z tego wyszło.

mariusz304
2014-05-09 06:44:42
Ocena: 1(glosow:3)-+
Tym gnojkiem policja będzie się juz stale zajmować . Za 10 lat Polska weźmie sie za jego wychowanie W ZK

Melanz89
2014-05-09 03:24:41
Ocena: 3(glosow:9)-+
Ale jak smark babcie bije to już jest dobrze tak ? to jest jedna wielka kpina. Kabel od żelazka i jazda po dupie niczym Kubica po torze! szacunek dla starszych ma być.

pkr222
2014-05-09 02:00:06
Ocena: 7(glosow:9)-+
A ja bym o gnoja nie walczył tylko go wysłał do domu dziecka. Raz na zawsze by się szczeniak nauczył jak się kończy zadzieranie z wyższą inteligencją

Onczao
2014-05-09 00:19:51
Ocena: 2(glosow:4)-+
9-latek skarży się, że babcia go bije? Nie rozśmieszajcie mnie. 9-latek to duże dziecko, które spokojnie da sobie radę z babcią. Cwana sztuka z tego "chłopczyka". Szwecja od dawna ma problem z dziećmi, które wydzwaniają na błękitną linię.

patrax1995p
2014-05-08 23:05:53
Ocena: 10(glosow:16)-+
W du*ach im się poprzewracało. Ile to razy oberwało się pasem, kijem, kablem, albo mokrą szmatą przez twarz. I dzięki temu nie sprawiam rodzinie kłopotów. A tu? Państwo wychowuje bandytów, pedałów i pedofili, cho*era jasna!

majka11826
2014-05-08 23:12:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

majka11826
2014-05-08 23:14:17
Ocena: -10(glosow:14)-+
Jak można dziecko uderzyć kablem albo kijem czy szmatą to jakaś patologia. Ja miałam kary typu szlaban na tydzień czy zakaz siedzenia przed tv w skrajnych przypadkach dostawałam klapsy na dupę i też nie sprawiam żadnych kłopotów, serio nie masz się czym chwalić.

aneta.buziaczek
2014-05-09 07:32:13
Ocena: 7(glosow:13)-+
majka - i słuchasz teraz behemotha, udajesz sataniste, i przewracasz nagrobki na cmentarzach, a wszystko przez to, ze rodzice izolowali cie w ciemnym pokoju , zamiast dac klapsa.

NoZastanowSie
2014-05-09 13:59:18
Ocena: -1(glosow:3)-+
moze macie takie oporne zakute lby, ze wam trzeba bylo cokowiek kijem do lba wbijac.

Lukasz_wa
2014-05-10 12:48:43
Ocena: -1(glosow:1)-+
aneto, lepiej być izolowanym w pokoju, niż w parafialnej piwnicy jak ty.

iczek1
2014-05-08 22:43:05
Ocena: 15(glosow:17)-+
Znam takich co wyrzucili z III piętra super wypaśną komórkę córki; córcia (13l) wykrzyczała ile sił w płucach (co słyszało pół bloku jak nie cały i pół osiedla) że jeśli jeszcze raz matka ją opierdzieli za zbyt późne przyjście do domu to zadzwoni na policję o psychiczne znęcanie. Mieszkam na I piętrze i nigdy w życiu nie widziałam żeby telefon tak daleko poleciał!!! :)

patrax1995p
2014-05-08 22:28:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

puszczyk82
2014-05-08 22:19:53
Ocena: -1(glosow:1)-+
ku.wa mać!

ciuciubabek
2014-05-08 22:08:54
Ocena: 3(glosow:5)-+
teraz babcia posiedzi w wiezieniu i nie bedzie sie martwic o opieke i za mala emeryture , a małego oddadza gejom i wtedy go bedzie dupa bolała

x2d2
2014-05-08 21:34:34
Ocena: 2(glosow:4)-+
Chłopak zadzwonił - odebrać dziecko rodzinie nie dajesz sobie z nim rady zadzwoń o pomoc przyjadą i odbiorą ci go taka jest logika pomocy rodzinie

cebulak666
2014-05-08 21:06:57
Ocena: 1(glosow:3)-+
jakies to wszystko dziwne...

szulcik
2014-05-08 20:50:03
Ocena: 10(glosow:12)-+
Lewicowe wychowanie ! Oto skutki ! Teraz babcia pójdzie do pierdla ,lub dostanie zawiasy ,bo wnuczuś na abbcie zakablował za klapsa! Chory system ,który należy zmienić ,oczywiscie nie zmienia to faktu ,zeby reagować na wszelką krzywdę Dzieci ,a nie gówniarzy i tałatajstwa !

davidstar
2014-05-08 21:14:40
Ocena: 7(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

marcinko83
2014-05-09 03:10:53
Ocena: 8(glosow:8)-+
macie racje lewackie śmiecie chcą doprowadzić ten kraj do upadku

szulcik
2014-05-09 07:52:38
Ocena: 0(glosow:4)-+
No niestety ! Wiec wiadoma sprawa na kogo głos oddajemy !! Tylko i jedynie Rządy Prawicowe!

kawalrafala
2014-05-08 20:13:00
Ocena: 12(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez moderatora

chwila333
2014-05-08 20:10:54
Ocena: 6(glosow:10)-+
No i macie efekty dobrania się psychologów do wychowywania dzieci i ich pierdo..nia o wpływie klapsów na psychikę dziecka... Po drugie serio? Sprawę do sądu? Bo gnojek nie umie się zachować? Żyjemy w państwie idiotyzmu społecznego..

zielunahaluna
2014-05-08 20:02:15
Ocena: 7(glosow:9)-+
Zawsze twierdzę, że należy poszukiwać złotego środka, bo przesada w każdą ze stron najczęściej źle się kończy. Mnóstwo dzieci jest lanych i katowanych w domowym zaciszu, a sąsiedzi, nawet jak wiedzą - dla świętego spokoju milczą. A dziecko albo nie ma siły, albo boi się komukolwiek poskarżyć. A tu przegięcie w drugą stronę,symboliczny klaps okazał się nieuzasadnionym zamachem na wolność i godność dziecka, za co sprawca zostanie ukarany. A zdrowy rozsądek to jeszcze na tym świecie istnieje, czy zniknął wraz z postępem cywilizacyjnym? Nie jestem za biciem dzieci, ale to bezstresowe wychowanie...

Sigmundo
2014-05-08 19:58:34
Ocena: 7(glosow:11)-+
Tak właśnie hodujemy sobie przyszłych bandytów, którzy wejdą w dorosłe życie w poczuciu całkowitej bezkarności. Najpierw trzeba by wpiertolić pasem debilom, którzy takie kretyńskie prawo wprowadzają.

malgolina
2014-05-08 19:54:49
Ocena: 4(glosow:10)-+
No to teraz się zaczną telefony rozpieszczonych smarków na policję, kiedy rodzice np. zabiorą komputer.

Zolar86
2014-05-08 19:31:24
Ocena: 1(glosow:7)-+
Bezstresowe wychowanie...

linaxis
2014-05-08 19:19:50
Ocena: 8(glosow:8)-+
Policja powinna przyjechać i osobiście mu wpierdolić

makar161
2014-05-08 19:12:30
Ocena: 7(glosow:9)-+
no kolejny Januszek nam rośnie.

Synapsse
2014-05-08 19:10:35
Ocena: 7(glosow:11)-+
To jest lewactwo, tam gdzie państwo chce mieć jak największą kontrolę nad obywatelami i nie ważne że te s.syny sejmowe mówią ze są prawicą, bo mówić to se można....PO PiS PSL i te szambo które nam zgotowali to lewica , lewactwo ....o tym JKM mówi od dawna

Nato-Vanila
2014-05-08 18:57:22
Ocena: -4(glosow:6)-+
Nie powinna go bić, ale z tym sądem to chyba przesada...

malgolina
2014-05-08 19:59:05
Ocena: 5(glosow:7)-+
W takim razie, kiedy facet daje klapsa swojej kobiecie, to też jest bicie i ta powinna to zgłosić na policję.

marcinko83
2014-05-09 03:12:59
Ocena: -1(glosow:1)-+
haha niedługo zaczną się zgłaszać ludzie ,którzy dają klapsa sami sobie i ich też trzeba zamknąć

Bolec1980
2014-05-08 18:49:19
Ocena: 9(glosow:9)-+
Małe g.ówno wyrośnie na wielką aspołeczną kupę...

womack
2014-05-08 14:03:27
Ocena: 112(glosow:120)-+
Oczywiście że nie powinna tak reagować. Powinna wziąć kabel od żelazka i tak mu wpierdolić, żeby przez tydzień na dupę nie usiadł.

zezulki
2014-05-08 19:33:53
Ocena: 7(glosow:11)-+
...dokładnie to samo chciałam napisać, nawet zdanie sformuowałam dokładnie tak samo, tylko myślałam o pasku...

NoZastanowSie
2014-05-09 14:08:44
Ocena: -2(glosow:6)-+
A widzieliscie kiedys naprawde dziecko pociete od kabla nawet na twarzy? Tak to zachwalacie, bo jestescie zwyklymi tepymi, rozpieszczonymi gnojami, ktorzy rzucaja pomysly co to powinno sie dziecku robic, bo nigdy tego na wlasne oczy nie widzieli, a ja widzialam 11 letniego chlapaka, ktory za zle zawiazane buty dostawal takie w*ierdol, ze przychodzil posikany do szkoly. Zachwalajcie dalej katowanie dzieci, pewnie wielu tu wezmie sobie te rady na powaznie. Na*ierdalac dziecko kablem od zelazka-72 osoby daja plusa, jestescie nizina moralna i humanitarna.

gastryk
2014-05-08 13:59:04
Ocena: 9(glosow:9)-+
Zabrać chłopaka do bidula (ew. do izby dziecka) i po załatwieniu sprawy przez sędziego, czyli skierowaniu dziecka do rodziny zastępczej posadzic babcie i rodziców na miesiąc do ciupy żeby odpoczeli od gnoja!

bula76
2014-05-08 09:35:17
Ocena: 2(glosow:2)-+
widać czasy Pawlika Morozowa wróciły

turkus85
2014-05-08 09:22:22
Ocena: 4(glosow:8)-+
Klaps jest niedozwolony, ale co najwyżej za takie coś grozi pouczenie. Nie ma za to kary.Na jakiej podstawie sąd rodzinny się tym zajmuje? Znając nasze państwo babcie oskarżą o znęcanie się nad dzieckiem i dostanie zawiasy. Tak się w PL pomaga rodzinom z problemami zamiast pomóc je rozwiązać to lepiej jest karać i straszyć. Polityka przyjazna rodzinie

NoZastanowSie
2014-05-08 18:46:54
Ocena: -1(glosow:3)-+
dziecko kradnie kase, babcia dala mu klapsa (my nie wiemy ile w tym klapsie widza gazety, a ile wie o nim sad, moze maly sie zaczal wstydzic, temu zaczal mowic ze to tylko klaps byl) no i ostatecznie tez nie wiemy czemu wychowuje go babcia... moze w tej historii chodzi o cos wiecej i bylo konieczne, zeby zajal sie tym sad rodzinny?

gajcy
2014-05-08 08:06:50
Ocena: 3(glosow:7)-+
A jak miala zareagować?

mamograf
2014-05-08 00:16:18
Ocena: 5(glosow:9)-+
W okresie komuny donoszenie przez dzieci na rodziców było uważane za najgorsze draństwo jakie można było sobie wyobrazić w rodzinie. Przykładem takiego podłego działania był Wańka Morozow który doniósł na swojego ojca. Ojciec został przez komunistów zabity. O Wańce Morozowie możecie sobie poczytać na Wikipedii.

NoZastanowSie
2014-05-08 18:52:01
Ocena: -5(glosow:9)-+
wiec rodzice moga gwalcic, bic i ponizac, a dziecko ma nie kablowac, bo to nie honorowe? dziecko jest slabe i samo sie nie obroni. Robic afere z klapsa moze nie, ale dzieci powinny mowic o tym co sie dzieje, a poza tym, nie wiemy co sie dzieje w tej rodzinie, gdzie sa rodzice? a maly czasem nie wraca do domu i kradnie kase, czyli dzieja sie tam problemy, a ty tu z jakims kapowaniem za komuny wyjezdzasz, co ma jedno do drugiego?

mamograf
2014-05-08 19:54:23
Ocena: 2(glosow:8)-+
Do no zastanów się. Jakie gwałcić jakie bić jakie poniżać. Dziecko jest słabe? Al ile ty dzieci wychowałaś lub wychowałeś? Babcia daje klapsa i ją się ciąga po sądach. Bo dziecko zakapowało na policje i ty uważasz że jest OK. Patrząc z boku najlepiej by było oddać takie dziecko do domu dziecka pewnie mu tam będzie lepiej. Tylko że na pewno ta babcia tego nie zrobi. Bo nawet jak jej pod bokiem rośnie taki.... to i tak dla niej będzie najukochańszy wnusio. A ty mi tu nie wyjeżdżaj z patologią bo patologia to jest jak się przyrównuje zdarzenia do siebie nieporównywalne.

NoZastanowSie
2014-05-09 14:13:32
Ocena: 1(glosow:1)-+
Powtarzam, ze nie wiemy co sie dzialo w tej rodzinie, a sad rodzinny jest po to zeby sie dowiedziec, jesli dziecko nie wraca do domu, kradnie pieniadze, to cos sie dzieje, albo z jego winy albo czyjejs, ale cos jest nie tak, chyba ze to uwazasz za normalne? Jesli jest takie zdemoralizowane same z siebie, to potrzebny mu kurator i sad wlasnie o tym zadecyduje.

sedziadread
2014-05-07 23:19:47
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

inianin
2014-05-07 22:46:25
Ocena: 7(glosow:9)-+
Co za zwyrodniale babsko! Pewnie jeszcze portfel przed dzieckiem chowala!

krzyzyk
2014-05-07 21:38:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

motomario2008
2014-05-07 21:13:43
Ocena: 2(glosow:4)-+
No może jeszcze na trawę powinna mu dać qwa?

NoZastanowSie
2014-05-08 18:56:16
Ocena: 1(glosow:1)-+
no, wiec to chyba dobrze zrobili policjanci, ze sprawe skierowali do sadu? maly jest zdemoralizowany, wiec trzeba sie zastanowic jak babci pomoc. Do wniosku, ze byl to jedynie klaps doszli FUNKCJONARIUSZE, nie lekarz, nie psycholog, czyli doszli do takiego wniosku na podstawie zeznan, wiec nie wiemy czemu maly nagle zmienil wersje i czy naprawde byl to, czy po prostu go ktos nastraszyl i temu zadzwonil po chwili wycofujac sie z tego co mowil.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Kilka słów prawdy o potrzebach mężczyzn
  •  Taka informacja zawarta jest w raporcie NIK:
  •  Dla kolegi pytam ...
  •  Kiedy domagasz się myślenia u rolnika...
Sprawca podobno uciekł z miejsca zdarzenia.
główna
Dodano: 24.06.2018, 15:41:00   przez: vashek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 141Skomentuj (24) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0