lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 07.05.2023, 13:17:52   przez: MTeresaJP
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 74  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(26)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Leszek010101
2023-05-07 13:25:11
Ocena: 12(glosow:22)-+
ogólnie to zastanawia mnie fakt emitowanie filmów z jego udziałem, mało tego że beznadziejny z niego aktor to jeszcze żadna stacja nie zrezygnowała z emisji jego badziewnych występów, wszystko na jedno kopyto zero gry aktorskiej , takie samo zero w aktorstwie jak w życiu

Ja1971
2023-05-10 19:37:55
Ocena: 1(glosow:1)-+
Marny aikidoka, jeszcze marniejszy aktor a i z inteligencją nie najlepiej

MTeresaJP
2023-05-10 21:27:06
Ocena: 1(glosow:1)-+
On to niby hapkido uprawia

killing_joke
2023-05-09 22:28:57
Ocena: 3(glosow:5)-+
Tyle mu za to płacą, że pewnie w tym "dokumencie" będzie udowadniał jak to ukraińskie dzieci po prostu same chciały wyjechać na wycieczkę w głąb Rosji... Sprzedajna szmata

borekpp
2023-05-09 21:10:48
Ocena: -3(glosow:3)-+
Właśnie idiotom pokazuje się tylko jeden "słuszny" punkt widzenia, czyli w Polsce , ukraiński. Natomiast ludziom myślącym trzeba pokazać dwie strony medalu, bo już ONZ ujawniło, że wszyscy kłamią nie tylko Rosja.. Kłamców ukraińskich słyszymy ciągle w naszych mediach, dla czego by nie posłuchać i rosyjskich kłamców, chociażby, by się przekonać kto bardziej kłamie. Taki paradoks kłamcy.

gruzawik
2023-05-10 02:25:49
Ocena: 1(glosow:1)-+
To napastnik moze miec jakas slusznosc po swojej stronie? Warto posluchac co i jak o nas ruska ptoaganda mowi, z pewnoscia.

Sebo30
2023-05-09 19:23:43
Ocena: 1(glosow:1)-+
Za dziecka to Go szanowałem a teraz widzę tylko spaślaka.

MothersFan
2023-05-09 14:08:30
Ocena: -4(glosow:4)-+
Pożyteczny idiota to ktoś, kto cytuje krytykę Tuska wobec demokracji czy praworządności w Polsce pomimo tego, że za czasów jego rządów było tak samo. Zaś Steven Seagal to rosyjska kurtyzantka, której już w USA nie chcą, a bardzo lubi kasę, której Putin nie szczędzi sławnym ludziom głoszącym jego propagandę na świecie.

Albert41
2023-05-08 16:28:26
Ocena: -2(glosow:6)-+
A nie chcialabys poznac prawdy, czy moze juz"swoje wiesz" i jestes odporna na argumenty?

gruzawik
2023-05-08 22:20:01
Ocena: 2(glosow:6)-+
Ruska dziennikarka chciala, to poznala: ja zgwalcili a kamerzyste pobili.

MTeresaJP
2023-05-09 12:47:53
Ocena: 4(glosow:4)-+
A wszystko ku chwale rosji i putina ...

Roomestoor62484
2023-05-09 21:57:19
Ocena: -2(glosow:2)-+
I przeczytałeś o tym na portalu sponsorowanym przez bandere...

artkuz
2023-05-08 04:05:06
Ocena: 3(glosow:9)-+
U nas podobnie propaganda nie nazywa wojna najechanie USA,UK ,Australi i Polski na Irak w 2003r. Nasza propaganda opisuje to wydarzenie jako operacja iracka wolność. Za to na całym Świecie to już normalnie second iraq war.na to mówia. Mordowanie cywilów przez polskich dzielnych wojaków nazywane jest incydentem w Nangar Chel. Wojne w imieniu RP wypowiada Sejm ale nie została wypowiedziana. Wojsko po prostu wysłał Kwasniewski. Amerykańkich więzień w Polsce pewno wcale nie bylo. Seagal to może poźyteczny idiota ale czy my jesteśmy duźo lepsi. Niestety taka jest nieprzyjemna prawda i nasza wina.

hatson
2023-05-09 16:48:16
Ocena: 0(glosow:4)-+
Po pierwsze, to za Nangar Chel zostali osadzeni i ukarani. Po drugie, to ze zrobilismy syf w Iraku ocznacza, ze teraz mamy siedziec cicho i glaskac Ruskich po glowkach za to co robia ? Nie rozumiem twojego toku myslenia. Inna sprawa, ze pewnie wiekszosc tu obecnych, podczas wojny w Iraku mialo kilka lat albo wcale ich nie bylo na swiecie.

borekpp
2023-05-09 21:03:37
Ocena: -1(glosow:3)-+
Bo jak świat światem, to amerykańskie i izraelskie bomby, to dobre bomby , a rosyjskie be.. Tyle ofiar ile USA i Izrael ma na sumieniu, to Rosja by musiała połowę Ukraińców wymordować , żeby im dorównać..

MothersFan
2023-05-10 01:11:23
Ocena: 2(glosow:2)-+
Chyba jesteś trolem. Opisałeś jeden wypadek do którego się przyznaliśmy i wypłaciliśmy odszkodowania, a ty piszesz o "mordowaniach cywilów". Ja rozumiem, że nie mieliśmy prawa się wtrącać, ale porównanie działań Polaków wtedy to bombardowań bloków mieszkalnych przez Rosjan to grube nieporozumienie.

PIKART
2023-05-07 18:35:32
Ocena: 3(glosow:11)-+
Od 20 lat to już z niego żaden aktor tylko spasły kloc machający łapami... Ze zrytym beretem!

StaHoo_1001
2023-05-07 15:47:55
Ocena: 0(glosow:8)-+
Stefan Mewa wziął się za filmy propagandowe? Wiem, wiem ze nie pisze się Seagull, ale w cholerę blisko...

Bartosz52266
2023-05-07 15:20:00
Ocena: 1(glosow:5)-+
Ulubiony aktor Zbysia Ź.

ZIWK
2023-05-07 15:00:34
Ocena: 2(glosow:8)-+
Widocznie zbyt wiele razy dostał CELNIE po głowie....

vacarius
2023-05-07 14:10:32
Ocena: -1(glosow:7)-+
Nie była to ich inwazja i dlatego wjechali prawie do Kujowa? Skąd zostali potem wyparci

Leszek010101
2023-05-07 13:25:11
Ocena: 12(glosow:22)-+
ogólnie to zastanawia mnie fakt emitowanie filmów z jego udziałem, mało tego że beznadziejny z niego aktor to jeszcze żadna stacja nie zrezygnowała z emisji jego badziewnych występów, wszystko na jedno kopyto zero gry aktorskiej , takie samo zero w aktorstwie jak w życiu

homo_sapiens
2023-05-07 15:43:24
Ocena: 2(glosow:6)-+
Zasadniczo masz rację, ale zapomniałeś, że filmów z tego gatunku, w którym on zazwyczaj grywa, nie produkuje i nie ogląda się dla wybitnej gry aktorskiej. :) Poza tym to nie tylko kwestia Segala. Wielu artystów skompromitowało się moralnie w życiu (np. Polański, Jackson itd.) i pojawia się pytanie, czy wykluczać ich dzieła z artystycznego "obiegu" czy nie. Ja jestem przeciwny wykluczaniu, bo uważam, że należy oddzielić ocenę człowieka od oceny artystycznej jego twórczości. Spójrzmy szerzej - gdyby moralnie skompromitował się wybitny uczony, to absurdem byłoby ukrywanie jego dokonań naukowych.

menwroclaw35
2023-05-07 16:01:23
Ocena: 1(glosow:7)-+
Trzy filmy,które dało się jeszcze obejrzeć to Nico-ponad prawem,Wygrać ze smiercią oraz Na zabójczej ziemi. Reszta dokonań tego aktorzyny to filmy kategorii C,D a nawet totalne dno. Próżno szukać tam artystycznej twórczości.

Leszek010101
2023-05-07 17:33:46
Ocena: -2(glosow:4)-+
zasadniczo oddzielając twórczość od życia danej osoby .... widział ktoś lub zna ... twórczość kolesia z wąsikiem znanego z innych działań początków lat 20-tych i dalej ???? nie wdrażałem się w temat jego twórczości artystycznej ... bo dla mnie lepiej aby wszystko co z nim związane jakby znikło i się nie wydarzyło ... takie rozgraniczenie twórczości od osoby nie ma sensu bo wszystko reprezentuje samą osobę

homo_sapiens
2023-05-07 19:52:02
Ocena: 1(glosow:1)-+
Twórczość malarska Hitlera nie jest żadną tajemnicą. Nawet w banalnej Wikipedii możesz znaleźć przykłady jego prac, z których część została przejęta przez armie aliantów, a część rozsprzedana na aukcjach. Czy również zniknąć powinno z podręczników szkolnych i prac naukowych wszystko, co związane z Izaakiem Newtonem (bo był kanalią w życiu prywatnym) albo z Wernerem Heisenbergiem (bo pomagał nazistom rozkraść majątek polskich uniwersytetów i kierował ich programem atomowym)? O wkładzie Piłsudskiego w odzyskanie niepodległości też powinniśmy zapomnieć, bo później dokonał zamachu majowego?

Albert41
2023-05-08 16:30:28
Ocena: -1(glosow:7)-+
Bo gdyby byl proukrainski to juz bylby cool?
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Same quot;komplementy" dla pRezydenta Dudy...
  •  Za karę
  •  Zgadzam się ze wszystkim co Filiks Magdalena tu powiedziała.
  •  Opinia o Jarosławie Kaczyńskim,
Od jakiegoś czasu wychodził ze sklepu nie płacąc za zakupy. W końcu kasjer zamknął drzwi.
główna
Dodano: 31.08.2018, 17:20:51   przez: vashek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 75Skomentuj (25) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0