lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Niby tacy zagorzali katolicy a zachowywali się jak naziści?
główna
Dodano: 26.11.2023, 14:33:15   przez: BBC78
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 55  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(54)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
anna68079
2023-11-26 17:45:49
Ocena: 36(glosow:52)-+
Chciałabym w swoim imieniu, z tego miejsca, serdecznie podziękować za służbę wszystkim funkcjonariuszom i pracownikom Straży Granicznej oraz żołnierzom Wojska Polskiego za świetnie wykonywaną pracę. Dzięki wam czuję się bezpiecznie. Film jest jednostronny, pokazuje to co chciano pokazać - czyli biedni uchodźcy i sadystyczne polskie służby. Ogólnie - kłamliwa propaganda.Dostaliśmy film propagandowy, w którym to zła jest Straż Graniczna, a biedny jest uchodźca z twarzą dzieci, kobiet i staruszków. Nie ujrzymy młodego agresywnego mężczyznę, który chce do Niemiec.

dawid0206
2023-12-02 16:13:01
Ocena: -2(glosow:2)-+
Murzyny powinnybyć na granicy paleni z miotacza ognia, jak insekty.

Plastykpl
2023-11-30 17:29:47
Ocena: 8(glosow:10)-+
Ściemolland niech jedzie na granice Izraela i Palestyny i tam coś nakręci jak tak bardzo się jej w Polsce nie podoba. Ale śmiem stwierdzić, że ta opłacana raszpla dupy nie ruszy bo to o nie o imigrantów chodzi.

Plastykpl
2023-11-30 17:25:57
Ocena: 3(glosow:3)-+
Ja tam nie lubie SF.

Adam46067
2023-11-30 15:53:51
Ocena: 8(glosow:12)-+
No pewnie że prawda, musisz uważać jak obejrzysz jurajski park żeby cię dinozaury nie zjadły

Grzeeja
2023-11-30 15:40:24
Ocena: -8(glosow:8)-+
Ten film jest oparty na faktach, jednak nie jest dokumentem. To film fabularny, tudzież dramat. Nie można go brać 1 do 1 :)

NecrosDeus
2023-12-02 18:57:41
Ocena: 2(glosow:2)-+
Nie jest dokumentem, to fakt, ale też nie jest oparty na faktach!

wielkiro1
2023-11-30 12:57:52
Ocena: 11(glosow:15)-+
Nawet jedna scena w tym ha tfu pseudo gówno filmie nie jest prawdziwa. Każdy, kto brał udział w jego tworzeniu powinien być sądzony za zdradę stanu. Dodatkowo pozbawiony całego majątku, polskiego obywatelstwa, 25 lat więzienia a potem wywóz do Rosji.

P1Z1
2023-11-30 11:21:38
Ocena: 2(glosow:10)-+
Powinni do tej dziczy strzelać

Tomasz27417
2023-11-30 09:57:47
Ocena: 13(glosow:15)-+
Tak, ku****a, wszystko jest tak prawdziwe jak Ahmed ukrywający się tydzień pod wodą i 4-letnia dziewczynka o której bredził poseł Gramatyka, a teraz w samej Wyborczej przyznali że sobie zmyślili. Ach, jeszcze dzieci, które miały być w jakiejś tam wiosce... Dokładnie zgadzam się ze specu_nsm, ten sam poziom prawdy co w filmie Smoleńsk.

specu_nsm
2023-11-30 07:37:06
Ocena: 9(glosow:11)-+
Zielona granica jest tak samo realna jak film smoleńsk. Ci co powołuja się na ten film jako źródło prawdy mogą sobię przybic piateczkę z Macierewiczem :)

malgorz89
2023-11-30 09:44:25
Ocena: 9(glosow:11)-+
Dokładnie tak. Propagandowo zakłamany jest zarówno profil uchodźców (pokazani jako wykształceni , uczciwi, uciekający przed wojną) ale również szlachetny rys bogatej polskiej inteligencji goszczącej biednych młodych czarnoskórych w luksusowej willi. Oczywiście Holland nie pokaże jak kilka dni później ci młodzi wylądują na ulicy jako rozwoziciele pizzy i sprzątacze szorujący podłogi swoim wielkodusznym "zbawcom". W filmie Holland dobroczyńcy masują swoje ego okazując miłosierdzie i rapując wspólnie po francusku, ale tak naprawdę są im potrzebni tylko jako tania siła robocza.

Klek
2023-11-30 06:21:20
Ocena: 10(glosow:12)-+
Tak. Prawdziwy wartościowy dokument. Stoi u mnie na półce obok innych ważnych dzieł z dziedziny biologii i psychologii takich jak "Podwójna penetracja" i "Dzikie Diablice 3". Klasa sama w sobie. Powinni puszczać dzieciom w podstawówce.

Krzysztof007
2023-11-30 01:01:01
Ocena: 5(glosow:9)-+
To ile granic trzeba przekroczyć żeby się dostać do Socjallandu? Coś tu się nie kleji.

Krzysztof007
2023-11-30 00:52:36
Ocena: 7(glosow:13)-+
Przecież za tym stoją koncerny. Liczą na tanią siłę roboczą. Ale oni nie przyjechali do pracy, oni przyjechali po pieniądze. Socjal ,kradzieże, handel narkotykami, gwałty. Zasilają gangi arabskie. Bo co oni niby mieliby robić? Wpuścisz Afrykę, staniesz się Afryką. A Holland żyje z oczerniania Polski. Czemu nie nakręci filmu o lewackich i zielonych nierobach?

Krzysztof007
2023-11-30 00:24:32
Ocena: 10(glosow:14)-+
Są przejścia graniczne, legalne i bezpieczne. Ten cały cyrk ze zgubionymi paszportami jest dla naiwnych albo upośledzonych umysłowo. Bo iPhony jakoś nie gubią.

oloff
2023-11-29 23:27:08
Ocena: 10(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez moderatora

RuterFull
2023-11-29 22:43:04
Ocena: 8(glosow:10)-+
Właśnie przeczytałem twój wpis i ukazane w nim słowa śmiało pozwalają nazwać cię debilem...

nissin
2023-11-27 17:16:06
Ocena: -7(glosow:19)-+
Podobno Polska to krolestwo Jezusa i Maryii...ale obcym wstep wzbroniony, chyba ze za wizy za 5000 dolarow..."no many no honey"!

caleanka
2023-11-27 17:05:59
Ocena: -14(glosow:26)-+
Trzeba pokolen zeby polska ciemnota zrozumila ten film, dlatego trzeba go pokazywac w szkolach, zeby nowe pokolenie Polakow mialo wiecej empatii i hmanizmu do innych ludzi w potrzebie!

typhon
2023-11-28 17:29:16
Ocena: 7(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez moderatora

typhon
2023-11-28 17:31:30
Ocena: 6(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

typhon
2023-11-28 17:33:18
Ocena: 4(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

nissin
2023-11-27 07:14:51
Ocena: -9(glosow:15)-+
Ogladalem film (mozna sciagnac ze strony: fileland.pl) Bardzo mocny! Nie dziwi mnie ze PiS i jego zacofany elektorat go nienawidzi...jak to mowia "prawda w oczy kole", pokazujac hipokryzje i zaklamanie "chrzescijanskich wartosci", gloszonych tak pompatycznie! Jak to wyglada w kontekscie Afery wizowej, gdzie drobne cwaniaczki z MSZ handlowali setkami tysiecy wiz, po 5000 dolarow? Gdzie sie podzial humanizm i moralnosc, gdzie 10 przykazan? Polacy zapomnieli ze kiedys rowniez byli narodem uciekinierow i wszedzie dostawali pomoc, nawet w tak odleglych krajach jak Iran!

typhon
2023-11-28 17:34:40
Ocena: 5(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

typhon
2023-11-28 17:35:58
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

anna68079
2023-11-26 19:20:22
Ocena: 8(glosow:18)-+
Wystarczy przytoczyć kilka scen: mundurowi przerzucają ciężarna dziewczynę przez druty, strażnik daje "uchodźcy" termos ze stłuczonym wkładem, by ten po napiciu się pluł krwią, czy funkcjonariusz bijacy kobietę na posterunku, a w tle krzyż na ścianie. To wszystko to oczywiste paszkwile, czytelne dla każdego Polaka. Niemniej ten film nie jest dla Polaków. Ten film wpisuje się w szerszy kontekst robienia z Polaków barbarzyńców, nazistów, naród podły i prymitywny. Gdyby to zależało ode mnie Pani Holland nie miałaby prawa wjazdu do Polski.

anna68079
2023-11-26 19:26:52
Ocena: 2(glosow:12)-+
Pani Holland trzymam kciuki za 2 część produkcji ..pod tytułem "Niebieska Granica - Wyprawa na Lampedusę"wtedy, jak długo Lampedusa i Wenecja będą we Włoszech, w tej drugiej już nagrody nie dostanie. Pierwsza scena - pogranicznik na łodzi podaje tonącemu 'uchodźcy' ostrą jak katana brzytwę. Druga scena - pogranicznik wyrzuca za burtę cężarną z trojgiem dzieci i ślepym na prawe oko rudym kotem.

caleanka
2023-11-27 18:08:51
Ocena: -3(glosow:13)-+
Polacy to najwspanialszy narod...zgodnie z nacjonalistyczna propaganda ale tylko w Polsce, w Europie i na swiecie widza Polske inaczej!

oloff
2023-11-29 22:54:12
Ocena: 1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

piotrek0283
2023-11-30 03:54:45
Ocena: 5(glosow:11)-+
Popieram, to babsko już dawno powinno miec odebrane polskie obywatelstwo za szczucie na swój kraj!!!!

BBC78
2023-11-26 19:07:18
Ocena: -4(glosow:14)-+
@anna68079 skoro masz takie podejście, że gówno cię obchodzi co się z tymi ludźmi działo i mogliby dla ciebie tonąć w bagnie to obyś doświadczyła tego co oni. Obyś musiała uciekać z kraju, a na granicy oby potraktowano cię tak jak w tym momencie uważasz za słuszne

anna68079
2023-11-26 19:23:00
Ocena: 4(glosow:14)-+
Uciekając przed wojną,prześladowaniem z powodu rasy,religii,narodowości czy przekonań politycznych itd. przekroczyłabym granicę przez przejście graniczne i prosiła o azyl.Czy ty nie widzisz różnicy miedzy imigrantami z Ukrainy ,którzy przeszli granice legalnie - czasami bez dokumentów ,a nielegalnymi .Dlaczego oni szturmują granice, gdy mogą przedostać się oficjalnie, legalnie przez przejście??? Są w stanie ponosić ryzyko, przekradać się przez mokradła, byle dostać się na socjal do Niemiec!!

BBC78
2023-11-26 19:35:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

BBC78
2023-11-26 19:44:49
Ocena: -4(glosow:10)-+
Nie ważne czy imigranci są legalni czy nie, każdy jeśli potrzebuje pomocy powinien ją dostać. Zarówno Białorusini jak i Polacy traktowali ich jak gorący kartofel i przerzucali do siebie raz po raz. Niby jesteśmy krajem katolickim, a nie udzieliliśmy im pomocy, i naraziliśmy wielu ma śmierć.A to jest moim zdaniem nieetyczne i nie humanitarne. I taka jest niestety prawda.

anna68079
2023-11-26 19:58:05
Ocena: 4(glosow:12)-+
Nachodźcy potrafią pokonać setki kilometrów, by znaleźć się u próg Polski, ale nie potrafią już odnaleźć oznakowanego, oświetlonego przejścia granicznego? Oczywiście, że potrafią, ale nie mają najmniejszego zamiaru - chcą się dostać do IV Rzeszy. Dlatego nie są prędcy do wypełniania papierów w naszym kraju, bo musieliby w nim zostać, a przecież spieszno im do kumpli w Berlinie. Stąd bierze się szturmowanie granicy krzakami i bagnami, ci faceci dobrze wiedzą, co robią. Na Białoruś nikt ich przemocą nie ściągał. Sami tego chcieli. Zaryzykowali, mają do tego prawo. Więc nie ma co narzekać na zły

BBC78
2023-11-26 20:11:14
Ocena: -1(glosow:11)-+
Co to ma do rzeczy w jaki sposób przekraczają granicę, czy są legalnymi czy nielegalnymi imigrantami. Czy to jest twoim zdaniem usprawiedliwienie do tak podłego i nieludzkiego ich traktowania? Nic tego nie.usprawiedliwi

anna68079
2023-11-26 22:50:24
Ocena: 5(glosow:9)-+
To możesz się teraz wykazać pomocą dla nielegalnych imigrantów na granicy Rosja -Finlandia . Łotwa ,Finlandia biorą przykład z Polski jak odpowiedzieć na wojnę hybrydową . '' Kwestią pierwszorzędną jest bezpieczeństwo kraju, nie zaś przestrzeganie międzynarodowych norm praw człowieka i zapewnienia każdemu przybywającemu prawa do ubiegania się o azyl''. ''

anna68079
2023-11-26 22:55:27
Ocena: -2(glosow:6)-+
''W piątkowy wieczór granicę z Finlandią próbowała pokonać grupa migrantów z Jemenu, Iraku i Somalii. W tym tygodniu do Finlandii usiłowało się dostać nielegalnie ok. 300 osób Do zamieszek doszło na nieczynnym przejściu granicznym w miejscowości Niirala. Na opublikowanym w sieci filmie widać, jak grupa migrantów, która przyjechała z Rosji na granicę rowerami, próbowała przedostać się przez przejście graniczne chronione przez policję. Jeden z nich usiłował przebiec na drugą stronę. Według funkcjonariuszy chwilę później miały wybuchnąć zamieszki, a policja użyła wobec jednego z nich gazu łzawią

BBC78
2023-11-26 23:15:13
Ocena: -3(glosow:9)-+
Ja piszę cały czas o osobach, które naprawdę potrzebowały pomocy. O kobietach, dzieciach. A ty podajesz przykłady patologiczne, które znajdziesz i w naszym kraju. Wielu naszych rodaków też siedzi za granicą i żyje tylko z socjalu. Może ich też Anglicy czy Niemcy powinni pod osłoną nocy wywalić z powrotem do Polski?

anna68079
2023-11-26 23:27:45
Ocena: 3(glosow:7)-+
HI HI HI HI Już zmieniłeś zdanie? Gdzie ty widziałeś kobiety i dzieci? Chyba w filmie Holland.Nie pisz bzdur i nie porównuj rodaków za granicą na socjalu do emigrantów w lesie,na pontonach i na rowerach .

anna68079
2023-11-26 23:32:01
Ocena: 4(glosow:8)-+
Jeszcze raz powtórzę od przekraczania granicy są przejścia graniczne. Przekraczanie granicy w innych miejscach jest przestępstwem a ci co to robią powinni być traktowani jak przestępcy , potencjalni terroryści i złoczyńcy.

BBC78
2023-11-26 23:37:33
Ocena: -4(glosow:10)-+
Ja nie widziałem. I nie zmieniam zdania. Ale jak pisałem zapraszam do Siedlec. Porozmawiaj sobie z żołnierzami,którzy byli oddelegowywani do pomocy ma granicy. Cofali z powrotem mężczyzn, kobiety, matki z małymi dziećmi. A Białorusi z powrotem pchali ich do Polski. A Polacy, jak nietrudno się domyśleć znowu na Bialoruś. Tak powinno to wyglądać? Bo co, bo nielegalnie granicę przekraczali? Bo byli nielegalnymi imigrantami. O czym ty piszesz? Chciałabyś żeby ktoś ciebie tak potraktował? Albo twoje dzieci? Zero empatii. Właśnie dlatego uważam, że super, że taki film powstał bo może niektórym otwor

anna68079
2023-11-27 00:39:03
Ocena: 5(glosow:9)-+
Czy chciałbyś by w PL sytuacja wyglądała jak na lampedusie? Włosi zrobili głupotę - nie należy jej naśladować. My też mamy miejsca gdzie można złożyć wnioski o azyl, wiesz? Te miejsca nazywają się ambasady i przejścia graniczne. Powiem Ci nawet coś jeszcze, wniosek o azyl składa uchodźca - a tym jest się w pierwszym bezpiecznym kraju po opuszczeniu swojego. Czy PL graniczy z Egiptem, Syrią, Kubą itp. skąd Ci ludzie przylatują do Mińska? Czy rzucanie kamieniami i gałęziami w funkcjonariuszy SG to "składanie wniosku o azyl"?

anna68079
2023-11-27 00:41:30
Ocena: 3(glosow:7)-+
Co do push-backów, co zrobić z człowiekiem który dostał się do Polski a nie chce złożyć wnioski o azyl? Mamy więzić go w ośrodku i deportować czy wsadzić w busa i przewieść za odrę?

anna68079
2023-11-27 01:08:53
Ocena: 4(glosow:8)-+
Gdyby to był film dokumentalny albo reportaż, ale w przypadku film fabularnego .....To jej marna wizja artystyczna, która szkaluje naszych pograniczników.Postacie i sceny są kompletnie fikcyjne .Ta krzywda jest wymyślona.. Miejsce wydarzeń natomiast prawdziwe, tak jak autentyczne są mundury polskiej straży granicznej. Gdyby takie sceny działy sie na granicy na prawdę to trąbiłyby o tym wszystkie media na świecie .Jedyna prawdziwą krzywda związaną z tym filmem to ta ludzi służacych na granicy.

BBC78
2023-11-26 18:56:55
Ocena: -3(glosow:9)-+
@typhon tak się składa, że nie tylko polscy dziennikarze. A to, że wywalali wszystkich z powrotem, nawet kobiety i dzieci to prawda. Nie wiem czy aż tak drastycznie to wyglądało. Jestem z Siedlec, mieszkam na osiedlu wojskowym. Przyjedź proszę i porozmawiaj z żołnierzami, których tam wysyłali. To ci powiedzą. Rozkaz był taki, że mają wracać wszystkich bez wyjątku: mężczyzn, kobiety i dzieci.

anna68079
2023-11-26 18:09:48
Ocena: 4(glosow:8)-+
Dlaczego nie dokument? Po co fabularyzować tak ważny temat? Czemu zatrudniać aktorów, kreować inscenizacje, ryzykując trafienie pod obstrzał oskarżeń o ckliwość, sztuczność, polityczną zagrywkę. Jako że reżyserka kiepsko orientuje się w odtwarzaniu rzeczywistości w fabularnej soczewce (tandetny "Obywatel Jones"), powinna była zamieszkać przy granicy na 2 lata i nakręcić dokument. Fabułę można nakręcić na każdy temat -choćby i przedstawiając skrzywioną rzeczywistość, wywoła się autentyczne emocje.Może by więc pokazać autentyczne historie i prawdziwych bohaterów? Po co iść na skróty?

anna68079
2023-11-26 17:45:49
Ocena: 36(glosow:52)-+
Chciałabym w swoim imieniu, z tego miejsca, serdecznie podziękować za służbę wszystkim funkcjonariuszom i pracownikom Straży Granicznej oraz żołnierzom Wojska Polskiego za świetnie wykonywaną pracę. Dzięki wam czuję się bezpiecznie. Film jest jednostronny, pokazuje to co chciano pokazać - czyli biedni uchodźcy i sadystyczne polskie służby. Ogólnie - kłamliwa propaganda.Dostaliśmy film propagandowy, w którym to zła jest Straż Graniczna, a biedny jest uchodźca z twarzą dzieci, kobiet i staruszków. Nie ujrzymy młodego agresywnego mężczyznę, który chce do Niemiec.

BBC78
2023-11-26 18:25:38
Ocena: -5(glosow:7)-+
Każdy kij ma dwa końce. To się zgadza. Ale już wtedy dziennikarze informowali, że oprócz pseudo uchodźców tak samo źle traktuje się i prawdziwych uchodźców. I to jest fakt. I nie winie tutaj funkcjonariuszy bo ciężko przeciwstawić się rozkazom, ale właśnie aparat rządzący. Oby ich, ani ich rodzin, w życiu nie spotkało nic porównywalnie potwornego, ale tylko wtedy przekonaliby się czy ich decyzje były słuszne

typhon
2023-11-26 18:39:31
Ocena: 2(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

typhon
2023-11-26 18:41:57
Ocena: -2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

anna68079
2023-11-26 18:49:17
Ocena: 5(glosow:11)-+
BBC78 To nie byli uchodźcy !!! To byli nielegalni emigranci !!! Mało mnie obchodzi co tam się działo... mogli nawet tonąć w bagnie, prawda jest taka ,że granica państwa rzecz święta i nikt nie ma prawa przekraczać jej nielegalnie, a jeśli się nie zgadzacie to zlikwidujmy paszporty, wizy, dowody osobiste, pracę dla ludzi niech wróci dzicz... niech trwa walka o ogień... Pani Holland powinna odpowiadać karnie za napędzanie nienawiści.... ŻOŁNIERZOM DZIĘKUJĘ ZA ICH PRACĘ...

mlodypsz
2023-11-30 08:25:46
Ocena: -5(glosow:5)-+
Ale tam były dzieci któórym nie chciano pomóc i wywożono je do lasu. Nasze państwo zawiodło gdyż w państwie pis nie istniało coś takiego jak polityka zagraniczna i polityka emigracyjna.

BBC78
2023-11-26 17:12:58
Ocena: -3(glosow:9)-+
Po premierze filmu było wiele komentarzy, że staż graniczna, wojsko i policja splamili krwią i okryli hańbą polski mundur. Ale tak naprawdę to nie oni, to politycy, ministrowie, premier, prezydent. Całe szczęście, że naród odsunął ich od władzy (czas tylko jeszcze na prezydenta).
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Nosił wilk razy kilka...
  •  Kiedy domagasz się myślenia u rolnika...
  •  Karma dla buca
  •  Taka informacja zawarta jest w raporcie NIK:
A wy się dziwicie czemy wygrywają wstarym sporcie dla ci.t
główna
Dodano: 05.07.2018, 23:57:32   przez: vacarius
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 66Skomentuj (23) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0