lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 18.04.2012, 23:27:07   przez: niktnowy
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 1048  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(245)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
makowinka
2012-04-26 06:21:10
Ocena: 22(glosow:22)-+
mówienie o zarobkach brutto, to jak mówienie o długości ch..a razem z kręgosłupem

kamiel_686
2014-11-26 21:57:41
Ocena: 2(glosow:2)-+
Niz w naszym kraju mnie tak nie wnerwia jak zawyzanie naszych zarobkow przeze prezesow dyrektorow wprost zlodzieji ktorzy maja po 20 000 wyplaty a my po 1 500 i wszystkich wrzucaja do jednego worka a pozniej klamia ze nasze pensje wzrastaja. Robie w jednej i tej samej firmie 7 lat i mam 2 500 brutto ;) to mnie doceniaja nie. Nie o taka chyba Polske walczyli Polacy.

albert_1986
2012-05-08 23:56:30
Ocena: 3(glosow:3)-+
Wyobraź sobie że są ludzie po studiach nie byle jakich,którzy biorą na rękę 1200zł a jakiś "tłuczek" który ma plecy zajmuje miejsce inteligentnej i wykształconej jednostki.

robyx
2012-05-06 20:51:58
Ocena: 2(glosow:2)-+
Teraz widać ile kradną politycy że średnie wychodzą aż tak wysokie

miszakamiszaka
2012-05-02 23:15:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
Najtrafniej ---------- KŁAMLIWE SUKI

tarde
2012-04-30 21:37:07
Ocena: 1(glosow:1)-+
właściwie, to ja.

dejveet
2012-04-30 10:01:36
Ocena: 1(glosow:1)-+
od 3 lat nie miałem podwyżki:) to teraz moja pensja powinna wzrosnąć o jakieś 11,8 % - całe 350 zł do pensji, co ja z tym zrobię??:) a wiem, szybciej kredyt spłacę, bo przecież bez kredytu nie dało się kupić mieszkania

rapp
2012-04-29 16:28:58
Ocena: -1(glosow:1)-+
Jak by się ktoś zastanawiał skąd ta wartość: biorę grupę 100 respondentów. 97 osób zarabia po 1500 zł na rękę a pozostałe 3 dostają po 50000 zł. Czary-mary i przeciętny polak zarabia nagle prawie 4000 zł. A leniwi i zakłamani obywatele narzekają, że mają źle...

bobasekk
2012-04-28 22:39:19
Ocena: 0(glosow:2)-+
chyba miało być 1 770

Radine
2012-04-28 10:16:38
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nic dziwnego jak do średniej wchodzą m.in zarobki polityków co daje taki wynik...

ieatmonsters
2012-04-27 22:02:48
Ocena: -4(glosow:10)-+
O co chodzi? Przedstawili średnią krajową i prawidłowo. A to, ze większość Polaków zarabia najniższą krajową, czyli 1100 zł na rękę, to już inna sprawa. Do damianppc: w tej Polsce, w której ja żyję, wystarczy determinacja, ambicja i chęć nauki, by osiągnąć wiele...

jezus100procent
2012-04-27 20:20:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

MoniQ
2012-04-27 20:12:13
Ocena: 4(glosow:4)-+
ha ha ha nie no petarda ale to jest chyba wypłata z 2 mc!!!! Jakie ściemy wlewają ludziom do głowy! Litości!

Doronjo
2012-04-27 18:44:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
To przerażające, że ta średnia to często suma wypłat brutto przeciętnego małżeństwa. Tak nie powinno być. Do tego kredyt za mieszkanie 1400 miesięcznie, bo oprocentowanie kredytów w naszym kraju to czyste złodziejstwo.

consulixx
2012-04-27 17:38:07
Ocena: 3(glosow:3)-+
chciał bym zarabiać 3770,66 zł brutto jednak rzeczywistość jest inna i zarabiam 1700 zł brutto to dopiero wiocha . w mojej okolicy jest bardzo ciężko o prace więc i z tego człowiek się cieszy ...

zabcia1993
2012-04-27 10:05:33
Ocena: 7(glosow:7)-+
tu średnia zarobków to 5000 jaka szkoda ze w 5 miesięcy...

lola0700
2012-04-27 14:28:25
Ocena: 3(glosow:3)-+
alleluja ! ;D

czarnuch323
2012-07-29 11:30:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
DonGURALesko ;d true :)

adriano24n
2012-04-27 00:09:54
Ocena: 6(glosow:6)-+
A MI WYCHODZI NA TO ZE OD PIECIU LAT MOJA WYPŁATA CO ROK SIE ZMNIEJSZA I TO PROPORCJONALNIE DO PODWYŻEK CEN

Ognik
2012-04-27 00:03:00
Ocena: 2(glosow:2)-+
No ok ale kto kutwa wyrabia moją norme :?

snake81
2012-04-27 00:00:28
Ocena: 2(glosow:2)-+
jakies*

snake81
2012-04-26 23:59:19
Ocena: 2(glosow:2)-+
no mi tez jakie 50 lat rozwoju naszego kraju brakuje do tej sredniej..

pauliska84
2012-04-26 23:13:04
Ocena: -1(glosow:3)-+
ja np. i mój mąż także

MagdalenaBiblijna
2012-04-26 22:44:54
Ocena: 5(glosow:7)-+
Średnią wyciągają z posłów, którzy zarabiają po 20 tys, prezesów banków, korporacji etc i z tzw "plebsu" czyli nas, zwykłych śmiertelników, bez immunitetów i z kredytami. Dlatego potem wychodzą takie farmazony. I Tusk uważa, że kryzys nie ma, wszak 3770,66 zł naród zarabia.

jendrul
2012-04-26 21:15:27
Ocena: 3(glosow:3)-+
3700 brutto to jest jakieś 2700 netto??

foxy2702
2012-04-26 20:13:43
Ocena: 13(glosow:15)-+
jak to wszystko widze i słysze to mi sie paszport w kieszeni otwiera ;p

Wasyl_84
2012-04-26 18:47:36
Ocena: 2(glosow:2)-+
tyle to nawet mój kierownik nie zarabia.

kugellfang
2012-04-26 18:45:42
Ocena: 4(glosow:4)-+
na moim kwitku od wypłaty było 2700zł mniej. oszukują dranie!

morusic
2012-04-26 18:30:27
Ocena: 1(glosow:3)-+
3770 zł brutto to ok 2700 zł na rękę... Jakby ktoś nie widział i się mądrzy....

perry1989
2012-04-26 16:09:14
Ocena: -1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

grotesska
2012-04-26 15:51:04
Ocena: 5(glosow:5)-+
W marcu policzyli za cały kwartał - wszystko się zgadza.

e-General
2012-04-26 14:15:44
Ocena: 9(glosow:9)-+
Okazuje się że pensje posłów i Premiera Tuska wzrosły. I tyle w temacie.

kravcio
2012-04-26 14:09:11
Ocena: 0(glosow:2)-+
ci, co wyjechali za granicę

Morog
2012-04-26 13:25:19
Ocena: 3(glosow:3)-+
Ci polacy co najpierw sie uczyli, a potem chce im się pracować

MASAOI
2012-04-26 12:17:51
Ocena: 1(glosow:11)-+
hehehe zarobek brutto... ja zarabiam ok 4500,4800 na miesiąc brutto...z tego po odciągnięciu wszystkiego zostaje ok.3000...opłaty za mieszkanie 1000zł,raty wraz z rachunkiem za neta i telefon 700 zł,paliwo co miesiąc 400 zł...zostaje 900 na życie na cały miesiąc...pozdrawiam pana Tuska...

Azar993
2012-04-26 22:04:26
Ocena: 6(glosow:10)-+
To gratuluje telefonu...

n00beq
2012-04-26 11:41:02
Ocena: 8(glosow:8)-+
tata (tata na dwa etaty oczywiscie) i mama na jeden, razem tyle nie zarabiają ... ;]

LittleLady
2012-04-27 17:47:23
Ocena: 2(glosow:2)-+
No to ładnie. U mnie tata 1500, a mama na bezrobotnym bez prawa do zasiłku. A pośredniak nie ma dla niej pracy ani szkoleń(które i tak by jej nic nie dały).

nemezja2008
2012-04-26 10:26:56
Ocena: 4(glosow:8)-+
Pitolenie o szopenie!!!! do dzis wiekszosc osób zarabia 1500!!!! 2700 to bylo by juz naprawde dobrze w polsce.

iceborys
2012-04-26 07:36:50
Ocena: 5(glosow:5)-+
w marcu pensje byly o 5.7 proc. wyzsze niz w lutym,bo marzec ma o 3 dni wiecej q2.

makowinka
2012-04-26 06:21:10
Ocena: 22(glosow:22)-+
mówienie o zarobkach brutto, to jak mówienie o długości ch..a razem z kręgosłupem

krowamarowa
2012-04-26 01:24:01
Ocena: 3(glosow:3)-+
3770zł brutto = niecałe 2700 na rękę

achaja1
2012-04-26 00:59:43
Ocena: 6(glosow:6)-+
3700? dobre sobie,chciała bym bardzo.

lotar
2012-04-26 00:39:29
Ocena: 9(glosow:11)-+
W tym roku ktos madrze policzyl ze gdyby poslom i innym "rzadzacym" dac ta srednia krajowa (co jest marzeniem milionow) to w KAZDYM wojewodztwie ROCZNIE zostaloby ponad 14 MILIONOW!!!! PLN. Ile za to w kazdym miescie mozna wybudowac "orlikow", placow zabaw, organizowac koncertow,

lotar
2012-04-26 00:43:32
Ocena: 9(glosow:11)-+
festynow, itd. W zamian za to placimy na szoferow, bankiety, plakaty, kampanie, puste fotele na obradach itd. Najedzony glodnego nie zrozumie...

dwoistosc88
2012-04-25 23:51:20
Ocena: 0(glosow:2)-+
Wszyscy powinni być równi a nie podzieleni na tych co stac na wszystko i na tych których nie stać na nic!

unrealista
2012-05-03 13:31:42
Ocena: 0(glosow:4)-+
Ale tak już było (z grubsza) w PRL. Ale to się "styropianom" nie podobało. Głupi Polacy dali się oszukać, i teraz jesteśmy "wolni" więc wolno nam grzebać w śmietnikach.

crazybread
2012-04-25 23:36:15
Ocena: 2(glosow:10)-+
tak. 3770, chyba co kwartal. Przecietnych Polakow nawet nie stac a kisc bananow co tydzien do chooja pana.

wbsp92
2012-04-25 23:29:49
Ocena: 3(glosow:3)-+
"Tu średnia zarobków to 5000 jaka szkoda że w 5 miesięcy"

Tundra
2012-04-25 23:29:37
Ocena: -11(glosow:25)-+
Biedak umysłowy zawsze będzie biedakiem, w Polsce trzeba być nie dość że inteligentnym, to jeszcze sprytnym. Tym lepiej wychowanym rodzice to uświadomili, dzięki temu perspektywy takich jak ja wyglądają znacznie lepiej niż 5,50zł za które musi pracować biedota umysłowa z podstawowym wykształceniem.

Tundra
2012-04-25 23:27:21
Ocena: -3(glosow:7)-+
Jeśli wierzycie w to, że przeciętny Polak zarabia minimalną stawkę krajową, to świadczy to tylko o tym w jakim towarzystwie się obracacie. NA dole ktoś napisał 16 godzin dziennie za 8zł, to daje 128 zł dziennie, a z wolnymi weekendami ponad 2900 zł miesięcznie. Ogarnij się debilu.

RamirezV8
2012-04-25 23:20:15
Ocena: 4(glosow:6)-+
Takie artykuły to plucie "soczystą flegmą" w twarz przeciętnego Polaka który zasuwa po 16 godzin dziennie za 8 zł na godzinę a i tak nie może utrzymać rodziny i domu... Dopóki ludzie nie przejrzą na oczy dopóty będą nam wmawiać że jest coraz lepiej, tylko pytanie - komu ?

LittleLady
2012-04-27 17:53:47
Ocena: 2(glosow:2)-+
8? tak byłoby fajnie. Przeciętnie jest to koło 5 złotych. Chociaż moja mama jako szwaczka potrafiła zarobić 20 zł na 12 godzin pracy dostając góra złotówkę od np.bluzeczki sprzedawanej za 40.

czarnuch323
2012-04-25 23:06:12
Ocena: 5(glosow:5)-+
U mnie w mieście ludzie są podzieleni na dwie grupy: na bogaczy i na plebs. Bezrobocie sięga 22%, ludzie robią po 5,5zł na godzine i do tego na czarno, żeby mieć na chleb i rachunki. Pracy nie ma bo władze miasta sprowadzają chińczyków na roboty publiczPrezydent miasta jezdzi samochodem za 200 tys..

tesar3
2012-04-25 22:51:11
Ocena: 1(glosow:5)-+
kto tyle zarabia?chyba ten co łapówy bierze.

adrianac79
2012-04-25 22:46:38
Ocena: 4(glosow:4)-+
Kiedy wzrosły i niby gdzie ? ;), bo u mnie w mieście to przeważnie 1 300 zl na rękę , dać tyle tym z sejmu i senatu i niech raz w miesiącu do biedronki zapier,,, ;)

Pongo
2012-04-25 22:46:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

trilho
2012-04-25 22:27:05
Ocena: 9(glosow:9)-+
ku..wa!!! gdzie slask-zaglebie srednia 2200 brutto ja pier..le!!! ide robic na czarno bo i tak 67 i emerytura ok 800zl a spier...c !!! wole sobie odkladac i ch,ja wam dawac rzadowe wieprze!!

crazybread
2012-04-25 23:38:23
Ocena: 6(glosow:6)-+
"rzadowe wieprze"

Kajmal
2012-04-25 22:20:59
Ocena: 1(glosow:1)-+
A media wciskają kupe bredni.Niech se szukają frajerów gdzieś indziej.

k82w
2012-04-25 22:13:08
Ocena: 5(glosow:5)-+
jak słyszę że Polacy zarabiają więcej i że zarobki wzrosły i ileś tam procent to scyzoryk mi się otwiera w kieszeni!!!!!! Kłamliwe statystyki biednych polaczków.

mariolka087
2012-04-25 21:37:19
Ocena: 4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

mix22
2012-04-25 21:34:52
Ocena: 4(glosow:4)-+
to chyba artykuł z 1 kwietnia....

liseklisek6666
2012-04-25 21:34:49
Ocena: 2(glosow:4)-+
i to sie nazywa propaganda bo prawda taka ze przecietny polak zarabia najnizsza krajowa i tyle.

wiochawiocha2023
2012-04-25 21:15:32
Ocena: 9(glosow:11)-+
zarobki przeciętnego Polaka-1500 zł, natomiast polityka 30 000 zł i już wiadomo skąd taka kwota, politycy nadrabiają za wszystkich Polaków

dareczekk
2012-04-25 21:14:28
Ocena: 1(glosow:1)-+
Średnia krajowa jest podawana tylko po to by móc podwyższyć składkę na ZUS .Wygląda na to, że co rok Polak od 15 lat zarabia więcej ok 15/20% TYLKO KTÓRY POLAK MA TAK DOBRZE ?

maks1523
2012-04-25 20:59:28
Ocena: 1(glosow:1)-+
taka srednia im wychodzi jak wlicza tam posłow ktozy zarabiaja po 50 albo i wiecej tys bo przecietny polak zarabia srednio ok 2tys

satellite1984
2012-04-25 20:51:52
Ocena: 5(glosow:5)-+
to tylko głupota nie mająca nic wspólnego z rzeczywistością

Tundra
2012-04-25 20:34:29
Ocena: -4(glosow:10)-+
W Polsce każdy jest ekspertem od wszystkiego, a fakt faktem większość nie zna się na niczym. Proponuję nauczyć się absolutnych podstaw statystyki oraz ekonomii, szczególnie definicji tych pojęć: średnia, odchylenie standardowe, płaca minimalna, bezrobocie naturalne. Zapewni zdrowszą perspektywę ;).

colcio
2012-04-25 20:20:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

drLOUBITCH
2012-04-25 20:03:38
Ocena: 3(glosow:7)-+
Skoro zarabiamy coraz więcej, dlaczego nie odczuwamy tego?

gugulka
2012-04-25 20:12:49
Ocena: 8(glosow:8)-+
doktorze...bo to sie szybko rozchodzi...ja chinskie buty za 20zl...zakladasz i za chwile nie czujesz ze masz buty...tak sie skubane...rozchodza :)

unospin
2012-04-25 19:46:05
Ocena: 5(glosow:11)-+
PRZECIETNE WYNAGRODZENIE... PREZESIKI I DYREKTORZY po 100 000 Biedota 1500 Srednia wychodzi 3700

Zezol-Czupakabra
2012-04-25 20:07:44
Ocena: 9(glosow:11)-+
"Biedota 1500", człowieku mam znajomych którzy pół tego zarabiają...

sebaszczak
2012-04-25 21:08:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Robal152
2012-04-25 19:40:06
Ocena: 6(glosow:6)-+
Jak te ku...wy wszystkie z rzadu biora po kilkanascie tysiecy miesiecznie pensji to jak ma nie byc srednia taka

pszemoooo
2012-04-25 19:31:45
Ocena: 2(glosow:10)-+
Jeżeli w małej firmie prezes zarabia 18000, kierownik produkcji 6000, specjalista od logistyki 4000 oraz firma zatrudnia 6 pracowników po 1500 to średnia zarobków w takiej firmie wynosi ponad 4100PLN... Takie są właśnie uroki podawania wartości ŚREDNIEJ

Tundra
2012-04-25 20:38:33
Ocena: -3(glosow:13)-+
Władza w ręce roboli, odwróćmy stanowiska, 6 prezesów z wykształceniem podstawowym, specjalista od logistyki ze średnim bez matury, i jeden robol doktor nauk ścisłych. Od razu wszystko się poprawi - sarkazm. Chcesz być prezesem - nikt Ci nie zabrania, bierz się do roboty, oszczędź, załóż firmę.

malgolina
2012-04-26 08:53:15
Ocena: 4(glosow:12)-+
Tundra, nie możesz w ten sposób atakować ludzi, którzy narzekają,że zarabiają zbyt mało w stosunku do swojego prezesa. Łatwo jest powiedzieć: zostań prezesem, załóż sam firmę, itd. A jeśli ktoś chce być "fachowcem robolem",bo wykształcił się w takim kierunku i na swojej pracy zna się jak n

malgolina
2012-04-26 08:56:32
Ocena: 5(glosow:11)-+
..zna się jak nikt inny,to chyba ma prawo,aby za tą pracę dostać godziwą pensję. Aby był zadowolony i ten robol i prezes. Problem polega na tym,że przedsiębiorcy dają jak najmniej pracownikom,bo prawo na to pozwala,bo rząd nie robi nic,aby polepszyć sytuację i pracowników i przedsiębiorców.

malgolina
2012-04-26 09:02:30
Ocena: 5(glosow:13)-+
A teksty typu: mogłeś się uczyć i zostać prezesem,są bez sensu. Co by było,gdybyśmy mieli samych prezesów? Ludzie wybierają w życiu różną drogę,nie każdy ma ambicje i możliwości,by zostać prezesem. I pozwól,że ja też stwierdzę,że średnia to wytwór z kosmosu! Kosmiczne pensje prezesów i jałmużna...

malgolina
2012-04-26 09:03:39
Ocena: 4(glosow:12)-+
...milionów zwykłych obywateli pracujących uczciwie i często bardzo ciężko. Ok, skończyłam ;P

miodzjo
2012-04-25 19:16:50
Ocena: -16(glosow:20)-+
Przecież ta średnia to na rękę wychodzi 2500zł, nie znam nikogo kto by mniej zarabiał.

mysliwy
2012-04-25 20:57:38
Ocena: 6(glosow:6)-+
na czarno przy budowie?

miodzjo
2012-04-26 05:09:29
Ocena: -3(glosow:9)-+
Zupełnie legalnie na umowę o pracę i w różnych zawodach.

Edwarda87
2012-04-25 19:07:25
Ocena: 12(glosow:12)-+
Ja się pytam KTO tyle zarabia bo napewno nie osoba średnio wykształcona. Wolę jechać za granicę gnój wywalać za 5tyś zł miesięcznie niż w Polsce zapie*dalać na produkcji za 1300 zł...

jons711
2012-04-25 19:04:54
Ocena: 4(glosow:4)-+
Chyba ci z gusów zusów i innych złodziei państwowych

djyas
2012-04-25 18:52:10
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ja za marzec dostalem ~5600 brutto to troche zawyzylem :D czyli okolo 3300 do reki bo odciagniecia to 40% ale tez byla premia normalnie mam 800 brutto mniej. Pozdrawiam :)

butch821
2012-04-25 23:58:21
Ocena: 1(glosow:1)-+
Rodziny i kredytu za to nie utrzymasz ale jak dla singla to nienajgorzej. Pozdrawiam

QaTaRi
2012-04-25 18:50:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Whos_that_lady
2012-04-25 18:45:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
To zarobki polityków i urzędasów podwyższają średnią! Ja osobiście znam bardzo mało osób zarabiających taką kwotę w Polsce

major188
2012-04-25 18:39:59
Ocena: 8(glosow:8)-+
zresztą Polacy którzy zarabiają poniżej 1500zł to dla naszych polityków to nie ludzie

major188
2012-04-25 18:38:19
Ocena: 1(glosow:1)-+
ciekawe kto tak zarabia bo na Mazowszu tez za tyle ciężko coś znaleźć!!!

amorthserke
2012-04-25 18:10:16
Ocena: 0(glosow:2)-+
Taa, Polacy zarabiają tyle, co pokazali na zdjęciu. Swoją drogą, nie zdawałam sobie sprawy z tego, iż nasz rząd oraz prezes ZUS przyznali sobie aż tak wysokie premie i nagrody w ciągu ostatnich 2-3 miesięcy.

mpeer
2012-04-25 18:08:39
Ocena: 3(glosow:3)-+
To jest przeciętne wynagrodzenie a nie wynagrodzenie przeciętnego Kowalskiego, a to ZNACZNA różnica. Jedni mają lepiej, drudzy gorzej. Zawsze tak było i będzie.

LubieMakaron
2012-04-25 18:05:30
Ocena: 6(glosow:6)-+
średnia zawyżona przez polski rząd, chociaż nie wiem czy bydło się liczy

marcinhozdw
2012-04-25 17:58:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

carlcox10
2012-04-25 17:36:53
Ocena: 4(glosow:8)-+
Oczywiście zapomnieli dodać że chodzi o Polaków pracujących w niemczech

wojteek
2012-04-25 17:12:31
Ocena: -2(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

aragok
2012-04-25 17:10:00
Ocena: 4(glosow:4)-+
hehe może i były większe w maru niż w lutym ale pewnie tylko dlatego że luty ma 2 dni mniej niż marzec :D

kriss92
2012-04-25 17:06:13
Ocena: 3(glosow:3)-+
jaka szkoda,ze przez 3 miesiace ;/

b0986
2012-04-25 17:02:55
Ocena: 6(glosow:8)-+
ja nie zanm nikogo kto tyle zarabia bo nawet moj tata na emeryturze gorniczej tyle nie ma

szupakabras20
2012-04-25 16:56:21
Ocena: 8(glosow:8)-+
Średnie krajowe zawyżają ci o to obrzydliwie bogaci ludzie. Jan Kulczyk 8,5 mld Zygmunt Solorz 7,9 mld Leszek Czarnecki 7,5 mld Michał Sołowow 6 mld Roman Karkosik 3,5 mld Jerzy Starak 2,7 mld Dariusz Miłek 1,9 mld Grażyna Kulczyk 1,8 mld Tadeusz Chmiel 1,8 mld zł. przez nich wychodzi taka średnia.

szupakabras20
2012-04-25 16:59:53
Ocena: 5(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

mpeer
2012-04-25 17:56:56
Ocena: 1(glosow:3)-+
Nie banda kłamców, tylko trzeba wiedzieć jak na statystyki patrzeć. To jest przeciętne wynagrodzenie a nie wynagrodzenie przeciętnego Kowalskiego, a to ZNACZNA różnica

miodzjo
2012-04-25 16:49:08
Ocena: 2(glosow:2)-+
Dla chcącego srednia jest osiągalna, ale co z tego skoro trudno się z niej utrzymać, a te podwyżki nawet inflacji mi nie pokrywają.

Adrianooo
2012-04-25 16:45:02
Ocena: 7(glosow:13)-+
Hah skąd oni te informacje biorą ? Bo chyba nie z rzeczywistej Polski. Uczciwie w Polsce się nikt nie dorobi póki Tusk jest Premierem.......

Zezol-Czupakabra
2012-04-25 16:44:50
Ocena: 5(glosow:5)-+
To prawda, bo to jest średnia którą podwyższają między innymi politycy, co ja gadam, zwłaszcza politycy...

Greg0666
2012-04-25 16:27:11
Ocena: 0(glosow:10)-+
Czy kiedy dziesięcioro ludzi zarabia w sumie 15tyś. na miesiąc a jedna osoba zarabia 30tyś. na miesiąc to czy to oznacza że średnia zarobków tych osób to ok. 4 tysiące??? kto w tym kraju prowadzi statystyki? chyba jacyś debile.

mpeer
2012-04-25 18:01:06
Ocena: 5(glosow:9)-+
Proponuję powrót do podstawówki a dokładniej do średniej ;)

grigorij
2012-04-25 18:03:05
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

artmaster5
2012-04-25 19:24:37
Ocena: -1(glosow:3)-+
niech zgadnę! masz wykształcenie podstawowe niepełne? zgadłem?

unospin
2012-04-25 19:55:05
Ocena: 2(glosow:4)-+
LOL no na moje oko dobrze policzyl. 10 ludzi zarabia W SUMIE 15tys czyli 1,5 tys na jedna osoba + 1 osoba 30tys 30tys+15tys = 45tys BYLO 11 LUDZI razem 45tys : 11 czlowiekow = 4091... NO przynajmniej z mojego toku myslenia tak wynika... WIEC panowie mpeer , grigorij , artmaster chcieliscie uda

mpeer
2012-04-27 00:27:06
Ocena: 1(glosow:1)-+
unospin widzę dodawanie i mnożenie już opanowałeś. Pierwsza klasa podstawówki już zaliczona. Przechodzisz na następny poziom. Twoim nowym wyzwaniem jest zrozumienie pojęcia średnia. POWODZENIA!!!

unospin
2012-04-27 19:41:42
Ocena: 1(glosow:1)-+
mpeer a jak obliczas SREDNIA W SZKOLE ? dodajesz wszystkie oceny i dzielisz przez tyle ile bylo ich.... masz Dziesiec 3 , i Jedna 5 Czyli z twojego toku myslenia SREDNIA WYNIESIE 4 ?? no chyba nie...

xmalyx
2012-04-25 16:24:52
Ocena: 7(glosow:11)-+
Jak dadzą mi 3770,66 brutto to wracam do Polski ;d

Mairead
2012-04-25 22:25:16
Ocena: 3(glosow:3)-+
Za darmo nic nie dadzą..;p

matek_rasta
2012-04-25 15:55:55
Ocena: 2(glosow:2)-+
3770,66 brutto netto to owiele mniej

pol39
2012-04-25 15:53:44
Ocena: 2(glosow:2)-+
Były większe bo luty miał 29 dni a nie 31 jak marzec... Banda tempaków w tym rządzie

iaxxx
2012-04-25 15:52:27
Ocena: 0(glosow:4)-+
Yoda - popieram, ja w tym momencie zarabiam tyle co nie jeden >25 latek chciałby zarabiać a dopiero zdaje mature. wystarczy ciezka praca, dawanie z siebie 100 % nawet na jakis darmowych praktykach, korzystanie z wszelkich mozliwych okazji do nauczenia sie czegos (prawie kazda szkola ma jakies kur

Puchalke23
2012-04-25 15:39:43
Ocena: 8(glosow:8)-+
Jak trzeba to i czasem miotłe w łapy trzeba wziąć. W dzisiejszych czasach prywaciarzy i ich wygórowanym ego największą zmorą jest doświadczenie....tylko gdzie je zdobyć kiedy ono wszędzie jest wymagane ?....

Puchalke23
2012-04-25 15:36:46
Ocena: 5(glosow:5)-+
Szkoła to nie wszystko ja ukończyłem Mechatronikę ze specjalizacją w elektroautomatyce przemysłowej mam kilka papierów m.in SEP bez ograniczeń napięciowych, na obrabiarkę CNC posiadam też certyfikat IELTS z Anglika i pracuję za niecałe 2 tys w Państwowym Ośrodku Sportu i Rekreacji.

butch821
2012-04-26 00:03:40
Ocena: -1(glosow:1)-+
To albo jesteś cienias w tym co robisz albo niefart na kółkach. Z połową tych "papierów" można dostać 4-5x więcej. Ogarnij się.

Puchalke23
2012-04-26 06:19:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
Owszem może i można ale z kilkuletnim doświadczeniem.

Puchalke23
2012-04-26 06:25:36
Ocena: 1(glosow:1)-+
a ja jestem dopiero co po studiach, nie jest to moja pierwsza praca ponieważ pracuję od 16 roku życia, ale dopiero teraz mam możliwość doszlifowania spawania Tigiem metodą 111 i 131 itp itd. W pl łatwo jest zrobić karierę jak jesteś czyimś pociotkiem.

maran_hand
2012-04-25 15:12:07
Ocena: -9(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

artmaster5
2012-04-25 19:26:43
Ocena: 1(glosow:1)-+
żyjąc oszczędnie idzie wyżyć ale poszaleć już nie idzie.... wiem bo mam 4000 brutto

nn22
2012-04-25 20:28:50
Ocena: 2(glosow:2)-+
@maran_hand jak nie będziesz co weekend przechlewał wszystkiego na imprezach i wydawał na k...y to przeżyjesz.

Azar993
2012-04-26 22:12:11
Ocena: 2(glosow:2)-+
Ja zarabiam 2350 i wyżyję co prawda nie mam wielkich luksusów ale chociaż coś

Baron_Sanedi
2012-04-25 14:58:39
Ocena: -18(glosow:30)-+
Ja tyle zarabiam!!Tylko dla kogos prymitywnego i ograniczonego kwota 3770zł może sie wydawać czyms ogromnym i nie do osiągnięcia jako szczyt marzeń!! wystarczy skończycz dobre studia (najlepiej techniczne) i oczywiście umieć cos i wynieść z nauki a nie stosować metode Zakuć Zdać Zapomnieć!!

dedede66
2012-04-25 15:37:10
Ocena: 14(glosow:22)-+
To znajdz sobie na lubelszczyznie albo na podkarpaciu prace za 4 tys.Ciezko, nawet po dobrych studiach.

Baron_Sanedi
2012-04-25 15:40:00
Ocena: -16(glosow:22)-+
a co przykleiło was do jednego miejsca zamieszkania? Trzeba szukać pracy w całej polsce a nie przywiązywać sie do jednego miejsca i mieszkać z mamusią!!

dedede66
2012-04-25 16:09:14
Ocena: 11(glosow:19)-+
Jezdzic po calej Polsce i szukac pracy.Heh, jakie to wszystko dla Ciebie jest proste.

Baron_Sanedi
2012-04-25 17:08:57
Ocena: -8(glosow:18)-+
no niestety taka mentalność Polaków. Sa leniwi i tylko wolą narzekać nic robić coś z sobą. Wolą klepac biede niż poszukac porzadnej pracy pozaswoim miejsce zamieszkania albo doszkolic się!! Nie dziwne że w polsce jest tak jak jest

dedede66
2012-04-25 17:43:51
Ocena: 6(glosow:12)-+
Czlowieku!Niektorzy ludzie maja swoje zycie i zobowiazania, ktore nie pozwalaja im opuscic miejsca zamieszkania.Ze o kosztach nie wspomne.Znajdz sobie prace, dajmy na to, w Warszawie i wynajmij mieszkanie.

esculap
2012-04-25 14:43:49
Ocena: 2(glosow:2)-+
Jacy Polacy , taki kraj. ColdMan,jackalski - żal mi was. Źle się dzieje w państwie duńskim

Krychu1995
2012-04-25 14:41:09
Ocena: 1(glosow:3)-+
Takie a nawet lepsze zarobki to tylko za granicą ;d

damianppc
2012-04-25 14:40:22
Ocena: 14(glosow:16)-+
w Polsce trzeba być albo od samego poczatku ustawionym albo bardzo cwanym, bardzo maly odstek to wyksztalcenie

butch821
2012-04-26 00:08:02
Ocena: 2(glosow:2)-+
Wystarczy łut szczęścia i otwarte oczy by to wykorzystać. Później pociągnie Cię samo. PS. do odważnych świat należy

champolak
2012-04-25 14:38:43
Ocena: 4(glosow:4)-+
to 2693 na rękę resztę zabierają urzędasy

cojapaczeee6969
2012-04-25 14:35:29
Ocena: 9(glosow:11)-+
To jest straszne ile my zarabiamy. Niech posłowie zmniejszą swoje pensje i spróbują wyżyć za emeryturę mojej babci która wynosi niecałe 800zł, a w większości musi przeznaczyć na leki. Jak tu gonie żyć ja się pyttam???

agunia_1987
2012-04-25 14:32:22
Ocena: 2(glosow:2)-+
jak ktoś ma wynagrodzenie zależne od przepracowanych godzin, to w marcu zawsze dostanie większą wypłatę niż w krótkim lutym... :/ :[

dejwidk
2012-04-25 14:28:16
Ocena: 6(glosow:8)-+
Ryży zarabia tyle co w Uni a nawet i wiecej :)

Wiesniakznetu
2012-04-25 14:18:38
Ocena: 5(glosow:5)-+
Ci bogaci zawyżają średnią, a jest ich co raz ich więcej

Tensor
2012-04-25 14:10:22
Ocena: -2(glosow:2)-+
Tak, a ile ludzi dorabia na czarno? Pieprzą farmazony.

demrug
2012-04-25 14:02:25
Ocena: 5(glosow:7)-+
Tak jest,wszyscy będą dyrektorami i prezesami,z profesurą i doktoratem.Ciekawe kto będzie naprawdę pracował i coś wytwarzał a nie pierdział w urzędniczy stołek.Zastanówmy się kto pracuje na dyrektorów,prezesów i innych urzędasów.

danger2411
2012-04-25 13:59:06
Ocena: 3(glosow:5)-+
Kto zarabia więcej jacy Polacy chyba politycy

cielak12345
2012-04-25 13:51:13
Ocena: 5(glosow:5)-+
A u mnie nadal wypłata idzie na same rachunki...

fasolmateusz
2012-04-25 13:45:10
Ocena: 1(glosow:1)-+
Przypomina mi się książka Orwella: Rok 1984.

homar
2012-04-25 14:05:10
Ocena: 2(glosow:2)-+
Obejrzyj rosyjski film "Ładunek 200". Na podstawie wydarzeń w 1984 roku.

kwiatekh3
2012-04-25 13:44:30
Ocena: 5(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

misiek1209
2012-04-25 13:35:14
Ocena: 3(glosow:3)-+
yyy no tez bym chciała tyle zarabiać !

Barakaka
2012-04-25 13:33:33
Ocena: 1(glosow:3)-+
KTO TYLE ZARABIA ? CHYBA TYLKO''GARNITURY''

Farhatek
2012-04-25 13:09:19
Ocena: 7(glosow:7)-+
Niestety wzrost płac nie jest tak szybki jak wzrost cen.

zabijasty
2012-04-25 12:48:04
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

cielak12345
2012-04-25 13:54:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ja już to przewidywałem, w Polsce do 2020 jak nic się nie zmieni to zostaną aby emeryci i politycy.

zabijasty
2012-04-25 12:43:07
Ocena: 10(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

leonidas23
2012-04-25 12:42:10
Ocena: 8(glosow:8)-+
ja jestem po mgr i przyszlo mi robic na produkcji wciaz pisze podania i tylko ze zadzwonia bez znajomosci nie dostanie sie pracy i co to za ściema z tymi pensjami jak wzrost jak ja w stosunku do poprzedniego roku zarabaim 400 zl mniej :( a jesli główny urzad statystyczny wydzwania tylko do ludzi kt

muczaczita
2012-04-25 12:39:24
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ciekawi mnie jakby ci wszyscy ludzie ktorzy wyjechali za granice nagle wrocili i co by im panstwo zaoferowalo tzn jaka prace i jaka by byla srednia zarobkow.

sylwunia1701
2012-04-25 12:38:15
Ocena: 9(glosow:9)-+
BRUTTO he he PODAWANIE PENSJI BRUTTO TO JAK PODAWANIE DŁUGOŚCI PENISA WRAZ Z KRĘGOSŁUPEM

Loluaaaaaaa
2012-04-25 12:31:42
Ocena: 4(glosow:4)-+
Dlatego ja poszlam na studia techniczne,zeby zabiezpieczyc sobie dobrze przyszlosc:)

raider667
2012-04-25 12:36:59
Ocena: 2(glosow:2)-+
Zabezpieczysz sobie dobrze przyszłość jak się rzeczywiście czegoś tam nauczysz a nie przepchniesz aby tylko zdać. Dzisiaj 90% pracowników ma WW, liczą się umiejętności a nie papier.

Loluaaaaaaa
2012-04-25 12:44:34
Ocena: 2(glosow:2)-+
Owszem, na pewno od absolwenta studiów wymagają w pracy jakiegos juz nabytego doswiadczenia.. Bo kazda szanujaca sie firma tego oczekuje

smiglowiec
2012-04-25 12:24:32
Ocena: 0(glosow:4)-+
ciekawe. ja np wypłaty za marzec jeszcze nie dostałem... i szybko jej pewnie nie dostanę bo przecież "kryzys"

Drapichrust
2012-04-25 12:10:23
Ocena: -3(glosow:17)-+
I co nadal twierdzicie że w naszym państwie nie ma propagandy? TVN, Polsat, TVP, Gazeta Wyborcza, Radio Zet, Onet itd. media służące obecnej władzy!

raider667
2012-04-25 12:32:29
Ocena: -1(glosow:9)-+
O jezu ... jakiś ty bezdennie głupi ... Czekaj czekaj ... słyszałem tu 2 wybuchy !

VWajnert
2012-04-25 12:09:34
Ocena: 2(glosow:6)-+
Ale to jest 2694 zł na rękę !! nie potraficie liczyć ?? Czy naprawdę nikt tutaj nie zarabia takich pieniędzy ? nie liczę uczących się .... ja mam akurat średnią - pracuję w firmie od 2 miesięcy, praca zdobyta po 1 telefonie z ogłoszenia.

Puma1984
2012-04-25 14:33:15
Ocena: 2(glosow:4)-+
Ależ oczywiście, że zarabia! Dyrektor podstawówki w moim mieście na przykład ;/ Bo główna księgowa ma tyle brutto, co Ty netto. A co to za stanowisko, jeśli mogę wiedzieć?

Piero
2012-04-25 11:59:47
Ocena: 2(glosow:4)-+
Ta... chyba pod względem biorą osoby bezrobotne i posłów dla tego taka średnia.

Buahahahah
2012-04-25 11:53:43
Ocena: 0(glosow:10)-+
Taka jest prawda. Polacy się bogacą, za PiSuaru (takiej śmiesznej partyjki, która przegrała 10 razy wybory) średnia wynosiła 1900 zł brutto. Teraz średnia to prawie 4000 zł brutto. Tylko slepy pisuar nie zauważy takich faktów.

Farhatek
2012-04-25 13:06:15
Ocena: 1(glosow:1)-+
Zgadzam się z tym co piszesz ale faktem jest, że od 2005 do 2007 średnie wynagrodzenie było na poziomie 2380,29 // 2477,23 // 2691,03 brutto.

homar
2012-04-25 14:08:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tu jeszcze chodzi o "rozwarstwienie".

nn22
2012-04-25 20:23:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
Owszem pensje wzrosły. Ale ceny artykułów też rosną, kto wie czy nie bardzie niż pensje. Bogacą się to prezesi bo przeciętni ludzie to raczej nie. Ja zarabiam sensowną kasę ale do burżuja to mi jeszcze daleko.

Stygmat
2012-04-25 11:48:56
Ocena: 0(glosow:18)-+
Jakbyście się wzięli do roboty zamiast tracić czas na wiocha.pl, to moze i wy zbliżylibyście się do tej magicznej granicy. Śmieszy mnie jak lenie i darmozjady narzekają, że im ciężko

poczekalnia777
2012-04-25 11:58:38
Ocena: -7(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora

CentPL
2012-04-25 11:48:05
Ocena: 2(glosow:2)-+
No może trochę więcej zarabiamy , ale wszystko drożeje ;/

babuszka90
2012-04-25 11:43:21
Ocena: -7(glosow:17)-+
HAHAHA. Chyba im się coś pomyliło. MAX 1200zł i nawet mniej. Zawdzięczamy to PO. Propaganda!!!

ralfi89
2012-04-25 11:37:42
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

BigZiom
2012-04-25 11:35:13
Ocena: 2(glosow:6)-+
nawet w dwa miesiące tyle nie zarabiam... Mi się zdaje, że specjalnie fałszują statystyki, żeby aż tak ludzie nie narzekali na tych złodziei...

antiflag2
2012-04-25 11:29:44
Ocena: 2(glosow:4)-+
Ha ha Ha ha Ha Ha ha. nioh nioh

izuniasisunia
2012-04-25 11:28:43
Ocena: 2(glosow:14)-+
kto z was widział 3770,66 na własne oczy? nie wspomnę już o trzymaniu w ręku!!!skąd oni biorą te liczby?już wiem diety posłów nam doliczają i wypłaty prezesów i dyrektorów i potem dzielą przez ilość mieszkańców kraju!skoro oni zarabiają po 50tys a my z ledwością tysiaka to im takie cuda wychodzą!!!

ogrod87
2012-04-25 11:28:26
Ocena: 4(glosow:16)-+
Ja mniej więcej tyle zarabiam. Po studiach w pierwszej pracy. I szukam za rok nowej, bo to za mało. Ale skoro ludzie po podstawówce chcą zarabiać co najmniej 5 tys na dzień dobry, to nie dziwota, że pracy znaleźć nie potrafią i tylko krzyczą w necie, jak to jest źle.

BigZiom
2012-04-25 11:42:37
Ocena: 4(glosow:8)-+
Zależy jeszcze co się studiuje, bo jak te wszystkie durne dzieciaki, z których 1 na 300 ma prawdziwy talent, a reszta uważa sie nauczą i będą artystami, zalewają tłumnie ASP i tego typu szkoły to się nie ma co dziwić, że potem roboty nie mogą znaleźć. Dzisiaj się liczy fach w ręku.

Yoda
2012-04-25 11:48:32
Ocena: 5(glosow:13)-+
Dokładnie. Hołota chce zarabiać po podstawówce 5000 zł na rękę. W Polsce można żyć godziwie, ale trzeba się napracować. Jak się kończy ASP, stosunki międzynarodowe albo bibliotekarstwo, to się potem wielcy absolwenci dziwią, że kasa w TESCO albo mop i wiadro czekają zamiast godziwej pracy.

Yoda
2012-04-25 11:51:11
Ocena: 7(glosow:15)-+
Jak się skończy medycynę, weterynarię, protetykę, dentystykę, filologię egzotycznego języka (japoński, węgierski itp) albo jakiś kierunek inżynieryjny, to można iść i wymagać w pracy, że chcę 5000-10000 zł. A jak nie masz głowy do nauki, to się zakłada swoją firmę i żyje jak człowiek, a nie

Yoda
2012-04-25 11:53:11
Ocena: 3(glosow:7)-+
wegetuje jak warzywo. Swego czasu było głośno, że w Polsce żul, zbieracz złomu zacisnął pięści i po kilku latach dorobił się swojego własnego złomowiska. Teraz chodzi w garniturze i zwracają się do niego "proszę Pana". Można? Jak się chce to wszystko można.

Yoda
2012-04-25 11:57:10
Ocena: 8(glosow:10)-+
Ale łatwiej siedzieć na dupie, zarabiać nędzne 1200 i narzekać, jak to jest źle. Bo faktycznie różowo nie jest. Ale jak siedzisz na dupie, nie podnosisz swoich kwalifikacji, tylko siedzisz z pilotem, chlejesz piwsko i godzisz się na swój marny los to potem nie jęcz, że jest źle, na nic cię nie stać

Mundzio84
2012-04-25 11:58:45
Ocena: 5(glosow:7)-+
Yoda owszem zgadzam się ale dodam, choć ja mimo, że nie jestem po studiach i nie mam własnej firmy na swoje zarobki nie narzekam, to uważam, że gdyby każdy kombinował ze studiami i zakładaniem własnej firmy to nie byłoby komu odwieźć autobusem dzieciaków do szkoły, czy wywieźć śmieci sprzed chaty

Yoda
2012-04-25 12:00:52
Ocena: 4(glosow:4)-+
i ze jest ch*jnia. Bo u nas jest ch*jnia. Bo w przykładowych Niemczech za minimalną krajową można godnie żyć. W Polsce po prostu się nie da, ale dzięki pracy i poświęceniu można żyć na o wiele wyższym poziomie niż fizol Kowalski.

Mundzio84
2012-04-25 12:01:11
Ocena: 5(glosow:7)-+
lub też wykopać fundamenty pod budowę domu, położyć chodnik itp.Nie uważam, że wszystko należy się tylko tym, którzy się wybili a z tego co tu czytam, ci co wykonują te najprostsze zawody nazywanie są darmozjadami.Są rzeczy, które też ktoś musi robić i myślę, że każdemu

Mundzio84
2012-04-25 12:02:25
Ocena: 3(glosow:3)-+
należy się godne życie, bez względu na to jaki zawód wykonuje.

Yoda
2012-04-25 12:19:58
Ocena: 1(glosow:1)-+
Mundzio, jeśli chodzi o murarzy, tynkarzy, budowlańców to najpierw przejrzyj trochę ogłoszeń i zobacz, jakie te osoby mają stawki godzinowe. Wykwalifikowany budowlaniec ma płacone OD 20 zł/h na rękę. Przy ocieplaniu wieżowców 3000 zł na łapę za miesiąc pracy to nie jest abstrakcja.

Yoda
2012-04-25 12:22:01
Ocena: 2(glosow:2)-+
Spójrz na zarobki brukarzy, glazurników, tynkarzy. Jeśli taki fizol ma poukładane w głowie to po kilku latach pracy sam stworzy firmę skupiającą wykwalifikowanych robotników, oni będą odwalać "brudną robotę", a on usiądzie na tyłku i będzie spijał śmietankę.

Mundzio84
2012-04-25 12:40:50
Ocena: 4(glosow:4)-+
Tak, tylko że takie stawki są w dużych miastach typu Poznań czy Wrocław.Poza tym pracodawcy zawsze wykorzystują sytuację na rynku, nie tylko w branży budowlanej, oferując minimalne stawki i uwłaczające warunki pracy.Nigdy nie byłem za tym, żeby jeden człowiek z racji swojej

Mundzio84
2012-04-25 12:46:27
Ocena: 2(glosow:2)-+
pozycji społecznej wyzyskiwał drugiego.W mojej wypowiedzi chodzi mi tylko i wyłącznie o to, żeby każdemu kto chce podjąć pracę, pracować i utrzymać ją, mogło się godnie żyć.Nie pochwalam mówienia o kimś, że jest gorszy i nie umie do niczego dojść, bo zarabia 1300 na miesiąc.

fija
2012-04-25 14:36:29
Ocena: -6(glosow:8)-+
Urocza dyskusja po wypowiedzi trolla internetowego

Mundzio84
2012-04-25 11:26:34
Ocena: 11(glosow:13)-+
Najbardziej rozbrajające jest to, że ten kraj, któremu się tak dobrze wiedzie czyli Polska, zamierza wspomóc biedną Grecję skromną kwotą 28mld zł.Płaca minimalna w Polsce 1500zł brutto, w Grecji 862 euro brutto, przy nieznacznie wyższych cenach.I tam jest wielki kryzys, a co my mamy powiedzieć?

king_gr
2012-04-25 12:09:52
Ocena: 1(glosow:7)-+
Obecnie w Grecji miesięczne wynagrodzenie jakie pracodawca może komuś zaproponować to 400 euro. Śmieszne 400 euro. Pomyśl sobie, jakbyś przeżył w Polsce za 400 zł, bo taki mniej więcej jest przelicznik (nie licząc benzyny). Wynajem mieszkania to koszt ok. 300 euro.

king_gr
2012-04-25 12:16:35
Ocena: 2(glosow:4)-+
A najgorsze jest, że nic takiemu pracodawcy nie można zrobić. A dlaczego? Bo jest kryzys i pracodawca jest nietykalny. Kryzys, któremu winne są przekręty ludzi na stanowiskach. Nie tylko Greków, ale także np. Niemców. Wspólne interesu i machloje zadłużyły tak państwo. Słynna afera z firmą Siemens...

king_gr
2012-04-25 12:20:39
Ocena: 3(glosow:5)-+
gdzie zniknęły miliony euro to tylko czubek góry lodowej. Jeden z największych greckich kapłanów dzięki różnym machlojom z ludźmi na stołkach, ma na koncie bankowym 50mln euro. Były premier posiada 38! willi. Jakbyście się czuli, gdyby kazano Wam płacić za złodziejstwa rządu?

king_gr
2012-04-25 12:24:13
Ocena: 3(glosow:5)-+
Jeszcze jedno, jakbyście się czuli, gdyby obcięto Wam marne pensje, emerytury o połowę, bo trzeba spłacać występki spasionych i obleśnych polityków, podczas gdy oni śmieją się Wam prosto w twarz i wygrzewają swoje wielmożne dupska, w jednej ze swoich śródziemnomorskich willi z basenem?

raider667
2012-04-25 12:41:18
Ocena: 7(glosow:7)-+
king_gr: winni są grecy którzy z obowiązku pracy urządzili sobie cyrk na kółkach z dodatkiem do pensji za wejście na drugie piętro. Winny jest grecki rząd (GRECY!), którzy zamiast mobilizować naród do pracy stworzyli rozbudowany socjal, który dawał czy się stoi czy się leży.

king_gr
2012-04-25 12:45:01
Ocena: 0(glosow:2)-+
Owszem były takie śmieszne dodatki, ale nie myśl sobie, że dla wszystkich. One były dla wybranych, do których szary człowiek się nie zaliczał. Odnośnie pracy. Etatowy wymiar wynosi 8 godzin, tak jak w Polsce, więc o czym mówisz? Odnośnie socjalu, nie ma tam czegoś takiego jak jest u nas.

king_gr
2012-04-25 12:47:37
Ocena: 1(glosow:3)-+
Darmowe obiadki ze szkół, dofinansowania mieszkaniowe, żywnościowe, rodzinne, utrzymywanie żuli i meneli, tak nie ma czegoś takiego. Owszem, zwykli Grecy też są winni (lewe renty inwalidzkie, ciągłe oszukiwanie skarbówki, ogromna korupcja), ale to rządzący wprowadzili państwo w kryzys.

Mundzio84
2012-04-25 12:50:39
Ocena: 5(glosow:5)-+
king_gr - jedna z reform oszczędnościowych ma zmiejszyć płacę minimalną do 600 euro.To dopiero MA nastąpić, nie mówiąc już o tym, że jeszcze pod tym względem i tak będą mieli lepiej od nas.Co do polityków w Grecji owszem masz rację, ale rozpieszczany naród też jest winny, temu, że miał w gdzieś

raider667
2012-04-25 12:51:59
Ocena: 1(glosow:1)-+
king_gr: A kim są Ci TAJEMNICZY rządzący jak nie zwykłymi grekami? Takie były oczekiwania społeczeństwa greckiego to taki rząd sobie wybrali ... SOCJALNY, SOCJALISTYCZNY, LEWICOWY ... i to jest wina GREKÓW ... uważam że pomoc Grecji jest skandalem i powinno dać się im zbankrutować.

Mundzio84
2012-04-25 12:57:29
Ocena: 2(glosow:2)-+
to, że rośnie dług publiczny.Nikt się tym nie interesował.Ważne, że żyło się lepiej chwilą i tyle.Oczywiście teraz ci zwykli ludzie najbardziej na tym ucierpią, to fakt.

king_gr
2012-04-25 13:00:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tak samo można powiedzieć, że za to co się dzieje w Polsce jestem winny ja, czy Ty, bo przecież to my wybieraliśmy władze. Owszem, też jestem zdania, że lepszym wyjściem byłoby bankructwo GR, jednak to nie leży w interesie Niemiec i Francji, które robią wszystko, żeby do tego nie doszło.

king_gr
2012-04-25 13:06:04
Ocena: 2(glosow:2)-+
Nikt się nie przejmował, bo statystyki były fałszowane, przekłamane. Ludzie mieli zamydlone oczy. Dobrze im się żyło, więc nie szukali obłudy. Nie sądzę, że Ty byś szukał dziury w całym, jakby Ci się dobrze żyło.

sens0r
2012-04-25 11:25:24
Ocena: 1(glosow:1)-+
chyba wszyscy razem wzięci ;I

Belzebub95
2012-04-25 11:24:07
Ocena: 4(glosow:6)-+
Tusk się dowie i obniży najniższą krajową...

dejavupl
2012-04-25 11:16:29
Ocena: 1(glosow:5)-+
jak bym tyle zarabiał to bym się BAAAAARDZO zdenerwował.....

boss1956
2012-04-25 11:08:34
Ocena: 3(glosow:3)-+
Idioto to jest pensja średnia krajowa, a nie najniższa krajowa a to ma znaczenie bucu.

student1234321
2012-04-25 11:08:19
Ocena: 6(glosow:6)-+
Przeciętna wartość wynagrodzenia to ściema. Jeżeli jedna osoba zarabia 1kzł miesięcznie a dwie zarabiają 5,5kzł miesięcznie, to średnia jest 4kzł! Wartość modalna (ile największy odsetek ludzi zarabia) czy mediana są mniej optymistyczne, ale publikowane tylko w płatnych rocznikach GUS...

Anastazja777
2012-04-25 11:07:47
Ocena: 5(glosow:5)-+
No, ważne że rządzący politycy takimi ogólnymi i "dokładnymi" wyliczeniami mogą sobie podetrzeć mordy i pocieszyć się, że w naszym kraju średnia zarobkowa jest taaaaka wysoka! :/

raider667
2012-04-25 11:06:43
Ocena: -8(glosow:22)-+
Rotfl ... bez przesady ... Zarabiam znacznie więcej ... i wiecie co ??? NIE JESTEM ZŁODZIEJEM !!! Mama własną firmę :-) Radzę się wziąć za robotę a nie narzekać że "RZĄD NIE DAJE"...

Anastazja777
2012-04-25 11:10:09
Ocena: 3(glosow:17)-+
Zgadzam się, że kto nie pracuje ten nie ma. Ja też nie narzekam na zarobki. Ale widzę dookoła, że trochę te średnie krajowe są przekłamane... Tylko o to chodzi.

Hanusiak
2012-04-25 11:22:41
Ocena: 7(glosow:13)-+
Nie pracuje w tym pieknym kraju, wiec nei wiem, ale jak kazdy otworzy wlasna firme, to kto bedzie zajmowal sie "robota"?;] Statystyczny pan Marian z budowy zarabia niewiele, a to dzieki takim panom Marianom staja budynki, jest kanalizacja, kostka brukowa sie pojawia etc.

raider667
2012-04-25 11:27:39
Ocena: -2(glosow:6)-+
Hanusiak - pieprzysz głupoty ... dzięki łopacie mamy rów czy dzięki człowiekowi który jej używał ? Niestety to jest OKRUTNA PRAWA ...

marcepann
2012-04-25 11:50:50
Ocena: 3(glosow:9)-+
Hahahaha dobre ....to teraz każ łopacie kopać rów.

raider667
2012-04-25 11:54:04
Ocena: 1(glosow:3)-+
marcepann - chyba nie zrozumiałeś ... ale dokładnie tak jak napisałeś ... sama łopata nie wiem gdzie, jak i ile kopać ...

Puma1984
2012-04-25 16:51:52
Ocena: 3(glosow:5)-+
Ło! Co Ty nie powiesz! Razem z moim facetem też prowadzimy firmę i w zeszłym roku "zarobiliśmy" 85 000 zł. Tylko, k.rwa, wisimy urzędasom 20 000 ;/ Gdybyś na serio prowadził firmę, to też byś narzekał na rząd i się zastanawiał po kiego uja musisz tyle kabzy zostawiać w urzędach (ZUS i US).

Anastazja777
2012-04-25 11:06:35
Ocena: 7(glosow:9)-+
No jasne! Jak się bierze pod uwagę wszystkich obywateli, czyli od tych najbiedniejszych po najróżniejszych biznesmenów, kierowników i dyrektorów, to zwykłym ludziom średnia mocno wzrośnie, a tym bogatym mocno się obniży... Ale to chyba mało wiarygodne.

kermitzaba87
2012-04-25 11:01:21
Ocena: 6(glosow:12)-+
poprostu Tusk wypłacił sobie premie i średnia krajowa wzrosła :)

Hanusiak
2012-04-25 10:59:45
Ocena: 4(glosow:6)-+
zamiat 1000 zl, zarabia sie 1500, co z tego, skoro benzyna nie kosztuje 3 zl, tylko 6... zarobek o 60% w gore, ceny o 100%. Ale zyje sie lepiej!

JaWolJaWol
2012-04-25 10:58:05
Ocena: 0(glosow:6)-+
Zarabiać może zarabiamy więcej ale przez kochanego premiera musimy wydawać więcej i kasy brak...

paczkazgownem
2012-04-25 10:55:11
Ocena: 10(glosow:10)-+
Zapoznajcie się z pojęciami płaca brutto a netto. Płaca netto to ta po odcięciu podatków czyli wyjdzie może jakieś 1000 zł mniej. Kolejna sprawa to taka, że co z tego, że płace wzrosły o 3,8% jak sama inflacja roczna wynosi powyżej 4%. Czyli można powiedzieć, że z roku na rok zarabiamy mniej.

LOCO87
2012-04-25 10:52:53
Ocena: 1(glosow:3)-+
ta kwota podawana powinna być minimalna w polsce przy tych cenach w sklepie co mamy.. a nie kwotą ktora dostaja ludzie na stanowiskach.. i EMERYCI KGB i MO.. i innej bezpieki..

Matyson
2012-04-25 10:50:31
Ocena: 2(glosow:6)-+
BRUTTO KUŹWA - BRUTTO! Z tego 2 tysiące jest na rękę, a przecież litr benzyny 6 złotych, czynsz, opłaty, żywność - drogie tak samo jak w krajach gdzie zarabiają w euro. Tylko dajcie im 477 euro na rękę (co u nas jest dobrobytem!), Grecy mają (mieli? W 2008r.) MINIMALNĄ pensję - 700 euro!

king_gr
2012-04-25 11:05:41
Ocena: 2(glosow:6)-+
Uwierz, że za 700 euro nie dało się tam wyżyć... czynsz 300-400 euro, rachunki, drogia żywność... 700 euro to była jałmużna dla obcokrajowców.

Matyson
2012-04-25 12:24:14
Ocena: 3(glosow:3)-+
Serio? Byłem w Grecji i żywność była TAŃSZA niż w Polsce, zresztą podobnie w Hiszpanii, wszystkie produkty - ubrania, żywność, napoje, w przeliczeniu potrafiły być nawet tańsze niż u nas, a też myślałem, że jak u nas chleb 2 złote, to tam 2 euro. Nic z tych rzeczy.

king_gr
2012-04-25 12:34:36
Ocena: -2(glosow:2)-+
Byłeś w Grecji? Gratuluję. Ja tam mieszkałem 15 lat i uwierz mi, znam ten kraj od podszewki. Jedzenie jest cholernie drogie, nikt nie kontroluje cen. Np. w monopolowym znajdują się produkty kupowane z tanich marketów z podwójną przebitką. Istna samowolka. Grecja jest jednym z najdroższych krajów UE

Matyson
2012-04-25 14:07:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
No okej wierzę, ja tylko na wakacje i pamiętam piąte przez dziesiąte ;) Piwo było tanie - ~60 centów za puszkę, to zapamiętałem :D No i melony były tanie, za 5 euro miałem solidny obiad, może tak tylko w turystycznych miejscowościach dbali o klienta?

king_gr
2012-04-25 14:15:10
Ocena: 1(glosow:3)-+
Oj to musiałeś być bardzo dawno:P Teraz piwo w puszcze najtańsze kosztuje 1 euro. Melony i arbuzy są tanie, bo tamtejsze;) Ale np. paradoksem jest, że litr soku pomarańczowego w Gr kosztuje 2e, natomiast litr takiego soku w Niemczech (z Gr pomarańczy) kosztuje niecałe euro.

antywyborca
2012-04-19 12:54:22
Ocena: -3(glosow:11)-+
śmieszni jesteście, jak ktoś zarabia pow. 3800zł brutto to od razu" złodziej, pociotek, figurant itd. itd.

gurool
2012-04-19 11:15:28
Ocena: 5(glosow:7)-+
pociotki tuska w ciepłych k*rwidołkach - czyli w państwowych urzędach. Swoją drogą prawnicy, lekarze, dyrektorzy itp zarabiają więcej ;) Mogliby medianę podawać złodzieje, a nie średnią.

Kawasaki
2012-04-19 09:54:52
Ocena: 4(glosow:6)-+
Gdzie oni te badania robią? Chyba k.. na Wiejskiej to się zgodzę. Banda hipokrytów.

Koti28
2012-04-19 09:11:21
Ocena: 5(glosow:5)-+
W marcu były wyższe pensje bo miesiąc był dłuzszy

Hasan89
2012-04-19 00:23:37
Ocena: 7(glosow:9)-+
To jest wyliczona srednia zarobków w którą sa wliczane zarobki tych którzy zarabiają 300,000 zł jak i tych którzy zarabiają 1500:P

ColdMan
2012-04-19 00:19:09
Ocena: 0(glosow:20)-+
Dokładnie kwota nie jest kosmiczna, ale jeśli ktoś kończy podstawówkę i idzie do pracy to niestety nie może oczekiwać "kokosów"

martinleft
2012-04-25 10:48:05
Ocena: 6(glosow:10)-+
Chyba jesteś na studiach i na razie wydaje Ci się.. Jesteś bardzo liberalny i liczysz że posypią Ci oferty pracy.. nie wszyscy w kraju kończą studia i też są polakami i ludźmi..

jackalski
2012-04-25 13:24:31
Ocena: 0(glosow:6)-+
Albo przyszłościowe kierunki humanistyczne. Znam dobrze zarabiających humanistów, ale by pracowac w zawodzie humanistycznym i dobrze zarabiać to trzeba mieć duuuużo więcej zaparcia niż po kierunkach ścisłych. Ale niestety osiołki tego nie wiedzą, i wybierają 'proste' studia ;)

Jemiol52
2012-04-25 14:28:31
Ocena: 4(glosow:4)-+
ColdMan A wiesz ile mają np. Niemcy zasiłku? Około 1000 Euro (Bo mają 60% z dochodów) ja musze na 1000 Euro pracować prawie 4 miesiące to jest chore a po za tym mój brat skończył liceum zdał mature a pracuje razem ze mną i zarabia tyle co ja na czysto 1200zł. W tym kraju niedługo będzie jak w Grecji

bmq4
2012-04-19 00:01:31
Ocena: -2(glosow:18)-+
To nie jest astronomiczna kwota. Nie obrażaj ludzi, którzy mają więcej od Ciebie.

wciskamto
2012-04-18 23:51:04
Ocena: 10(glosow:34)-+
Ciekawe kto tyle zarabia. Złodzieje i tyle w tym Państwie na stołkach.

BigZiom
2012-04-25 11:43:54
Ocena: 0(glosow:6)-+
kocham twój awatar ;d
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Facet, który nakradnie miliony, śmieje się nam w twarz?
  •  Dla kolegi pytam ...
  •  Czekamy, czekamy ale już widać, że się doczekamy
  •  Mastalerek zmiótł Błaszczaka
Mogło też być ostatnie! Takie rzeczy tylko w Tanzanii.
główna
Dodano: 27.08.2018, 16:04:56   przez: Stefaanek76
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 112Skomentuj (25) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0