lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
I nie wstaje ze śmiechu ( wiocha dla konsultantki )
główna
Dodano: 28.03.2016, 14:24:21   przez: RamzesSel
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 184  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(35)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
MAKACAKA
2016-03-28 17:28:01
Ocena: 31(glosow:31)-+
i zostaniesz odznaczony jako "nieodebrane"i beda gnebili,a babki zal bo cisna ich a oni sie musza ponizac zeby zarobic minimum plus marna prowizja za kazde sprzedane gowno

Antoch
2016-03-30 00:22:09
Ocena: -1(glosow:3)-+
co tu się dziwić po tej pseudo TV to tylko POLSZMAT

Franusss
2016-03-29 21:43:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ładnie :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

wierzbik0
2016-03-29 15:39:17
Ocena: 1(glosow:1)-+
Niestety ale pracuje w podobnej firmie... Żeby przestali do Was dzwonić najlepiej powiedzieć, że zgłaszam sprzeciw "GIODO", niestety powiedzenie, że nie wyraża się zgody na nagrywanie nic nie da ponieważ, My podpisując umowę z telewizją bądź z czymś innym wyrażamy na to zgodę... O czym dość często nie wiemy. Dość często się też zdarza że odgórnie konsultanci musza "napastować" klienta. Albo przedłuży umowę albo o niej zapomni i przejdzie z umową na czas nieokreślony (czyli wyższe rachunki) albo zrezygnuje.

chaffinch
2016-03-29 12:19:36
Ocena: -2(glosow:8)-+
Wiochą jest powtarzanie "TAK?" lub "NO TAK?" na koniec zdania. Po tym poznaję słoików w Warszawie.

drazu
2016-03-29 10:52:41
Ocena: -2(glosow:2)-+
najprostszy sposób na szybkie zakończenie takiej rozmowy to nie wyrażenie zgody na nagrywanie, wtedy konsultant nie może prowadzić dłużej rozmowy

IIIIIIIIIIIIIIII
2016-03-29 05:12:23
Ocena: -5(glosow:15)-+
Do tej pierdoły chłopca, bo po głosie słychać, że jeszcze nie mężczyzna! Chłopaczku na pewno używasz smartfona jak przystało na Twój rocznik? Dlaczego nie dodasz ich na czarną listę i problem rozwiązany w 2 sekundy. Zrozum kobieta ma taką pracę i musi dzwonić i wciskać kit. Albo rozłącz rozmowe po 10 sek. i problem z głowy, a tak sie dziecko tłumaczy ze nie chcę...

neo86
2016-03-29 01:33:58
Ocena: -6(glosow:14)-+
"Wiocha" nie ze strony konsultantki a klienta. Jak nie jesteś zainteresowany mówisz jasno "Nie jestem zainteresowany ofertą do widzenia" i rozłączasz się i tyle. Ja tak zawsze robię i nie drenują tematu.

yaiba83
2016-03-29 22:00:03
Ocena: 3(glosow:3)-+
Jakbyś miał 2 zwoje na mózgu przewinięte więcej niż kura domowa to byś dostrzegł, że klient wiele razy powtarzał, że nie jest i nie będzie zainteresowany ich ofertą. Tempa dzida nie mogła tego pojąć...

atony
2016-03-28 23:10:52
Ocena: 1(glosow:1)-+
ja miałem kupić sobie kury ,ale chyba zrezygnuje bo żona chce telewizje mieć (jakąkolwiek)

Mr_Flood
2016-03-29 11:49:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
kury... ???

erwin32
2016-03-28 21:13:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
Zawsze można zblokować nr, ja tak mam już około 15 nr zblokowanych i spokój.

Kleju21
2016-03-28 22:51:10
Ocena: 3(glosow:3)-+
To masz mało ja mam nie kończącą się listę takich telefonów, bo problem jest w tym, że gdziekolwiek mogą wykorzystać twoje dane osobowe i musisz podać numer swojego telefonu to go potem sprzedają dalej i tak się ciągnie ten buredlik :)

Teggs
2016-03-28 20:29:49
Ocena: -5(glosow:7)-+
Wsłuchaj sie dobrze a zrozumiesz ze to dwie rożne rozmowy zmontowane i efekt do dyskusji gotowy. A facet zrobił z siebie cip...e.

danielek300069
2016-03-28 20:26:21
Ocena: -1(glosow:1)-+
"wysłanie z wypowiedzeniem odwołania zgody"? No to teraz pojechałeś po bandzie....

sttk
2016-03-28 20:21:40
Ocena: 2(glosow:2)-+
Zawsze w takich przypadkach, najgrzeczniej jak potrafię, mówię ,bardzo mo przykro ale nie interesuje mnie ta oferta' i odkładam słuchawkę. Szkoda czasu i mojego i ich...

explorer
2016-03-28 19:55:18
Ocena: 4(glosow:4)-+
Oj młodzi jakie wy dzisiaj macie perspektywy pracy? Zapytajcie rodziców, dziadków jak się pracowało w PRLu. Rodzice co niekórzy narzekać będą na PRL ale emerytury się dorobili. Dzisiaj jesteśmy tanią siłą roboczą z którą nikt się nie liczy.

fixxxer85
2016-03-28 19:40:26
Ocena: 11(glosow:11)-+
Jest natarczywa, bo jej każą. Tłumaczenie i płakanie do słuchawki nigdy nic nie zmieni. Jedyny i skuteczny sposób, to rozłączanie się.

kalikuxy
2016-04-02 11:24:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
Najskuteczniejszy sposób to: jestem z granicą, leci mi roaming, zapłaci mi pan/i za to?

przemek5d
2016-03-28 19:24:16
Ocena: 6(glosow:8)-+
Najlepsze w tym wszystkim że i tak trener/lider jej powie że klient nie chciał od niej kupić bo źle poprowadziła rozmowa a gdyby nie nalegała i zakończyła po minucie to taka rozmowa idzie pierwsza do przesłuchania. Tak wiocha ale czyja? myślę że każda odpowiedz poprawna-taki system

heerind
2016-03-28 20:09:06
Ocena: 0(glosow:2)-+
No taka niestety przykra prawda pracowania jako korpo-ludek w callcenter,im bardziej jesteś jak robot i napierdalasz do tych ludzi choćby Cię tam wyzywali od najgorszych,ale Ty dalej ich gnieciesz to jesteś spoko,wiem bo sam pracowałem w call center i miałem beke z takich co właśnie tak na debila cisnęli,słyszeli wyraźnie,że kolo mówi "NIE",ale dalej nakurwiali,byli tacy co nakurwiali,ale umowy bo MNIEJWIECEJ słuchali tych ludzi i nakurwiali,UMIAR POWIADAM,UMIAR WE WSZYSTKIM TRZEBA MIEĆ.

archi133
2016-03-28 19:18:36
Ocena: 3(glosow:3)-+
Ja juz nigdy nie skorzystam z usług CP! Tyle razy robili ludzi w konia, że szok! Sam kiedyś tego doświadczyłem, miałem dekodery na własność, a konsultant przekazał mi, że mam dzierżawę. Wysłałem im te dekodery, nawet zrobiłem zdjęcia ich stanu, potem okazało się, że jednak są na własność i nie trzeba było ich wysyłać, zadzwoniła mi Pani i zapytała, czy mają je wysłać zwrotnie? powiedziałem, że pewnie, odesłali mi poniszczone, piloty jakieś sztukowane, a moje były w stanie idealnym. Nie chodzi tu o sprzęt, ale o zachowanie wielkiej firmy! Nic tylko robić wałki!

mariusz669
2016-03-29 11:35:46
Ocena: 1(glosow:1)-+
Chyba jedyna tv na jaką nie narzekałem to była wizja.tv. Ale to było dawno. wykupił ich canal i zrezygnowałem. Też nie chcieli się odczepić. W końcu przestałem płacić to sami rozwiązali umowę. Ostatnio nka mnie chciała wydymać. Ale po telefonie się wycofali z kantu. Od lat byłem wierny Plusowi ale od kiedy wykupił ich polszit też zaczęli kancić. Oszukali mnie przy ostatniej umowie z abonamentem. Niby tylko o dychę ale mimo wszystko dawniej takich praktyk tam nie było. Szkoda się szarpać. Chyba zmienię w końcu operatora. Tylko na jakiego? Znajomi mają u konkurencji i też narzekają.

Maximoff
2016-03-29 16:06:41
Ocena: 1(glosow:1)-+
Mam CP i ncplus i na enkę nie mogę na razie narzekać, bo i oferta i obsługa jest na jako takim poziomie, natomiast CP to tragedia. NIGDY nie miałem opóźnienia w zapłacie, zawsze płaciłem przed terminem, ale nie, trzeba przypomnieć klientowi, żeby zapłacił, bo dwudziestego drugiego ma termin płatności to dziesiątego pier**niemy baner na cały ekran że przypominamy o płatności. I kij, że w tej chwili oglądam skoki, mecz, czy coś innego, co mnie interesuje i ten pieprzony baner zasłoni mi cały ekran akurat w tej chwili gdy skacze Polak, pada jakaś bramka albo w innym przypadku, gdy nie powinno mi

DonFaraon
2016-03-28 18:55:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
rolowanie umowy słownik. Błąd zrobił

DonFaraon
2016-03-28 18:52:46
Ocena: -1(glosow:1)-+
tam jest coś takiego jak tolowanie. umowy trzeba ją wypowiedzieć miesiąc przed końcem a i tak jeszcze dwa trzy miesiące się płaci bez oglądania TV

kurnachatawiocha
2016-03-28 19:37:00
Ocena: -1(glosow:1)-+
"jeszcze dwa trzy miesiące się płaci bez oglądania TV" oj, coś ściemniasz. Chyba "rolujesz" w nc+.

xyz1000
2016-03-28 20:24:39
Ocena: 1(glosow:1)-+
To jest prawda. Wypowiedziałem umowe cyfrowemu polsatowi. Oczywisćie 3 miesiące wypowiedzenia (po zakończeniu umowy 12 miesięcznej). Po tym czasie dowiedziałem się że musze zapłacić jeszcze za miesiąc bo pierwszy pełny miesiąc po wypowiedzeniu się nie liczy. Gdy myślałem że mam nareszcie spokój, zadzwonili i powiedzieli że mam u nich niedopłatę ponieważ opłacałem pakiet mini, a w okresie wypowiedzenia nie obowiązywała już umowa którą miałem podpisaną na rok i automatycznie przekodowali mnie na pakiet rodzinny o 20 zeta droższy.

kurnachatawiocha
2016-03-29 11:02:29
Ocena: -1(glosow:1)-+
A umowę czytałeś, czy przez oglądanie telewizyjnego syfu zabrakło czasu? Gość wyżej napisał, że płaci 3 miesiące bez oglądania tv, a nie o zmniejszeniu ilości kanałów przy zwiększonej stawce. To chyba jasne, że podpisujesz umowę z promocją, która wygasa po jakimś czasie. Umowa przechodzi na czas nieokreślony, a czas wypowiedzenia takiej umowy to 3 miesiące. Na wypowiedzenie umowy promocyjnej masz miesiąc liczony od wpłynięcia wypowiedzenia - tak jest z każdymi umowami nie tylko w cp. Nie bronię żadnej telewizji ale ludzie, czytajcie umowy.

DonFaraon
2016-03-28 18:49:14
Ocena: 1(glosow:1)-+
robiłem w tym gownie w właśnie w CP.a opierają supervisor to się teraz tak nazywa i kierownicy też się prują .Odszedłem po niecałym miesiącu oby kasę tylko dostać. i nara oni strasznie naciągają ludzi To prędko nie wypowiesz Zayn to ten to minie za dwa miesiące 3 i za to trzeba płacić bez oglądania taki wałek

mipa
2016-03-28 18:41:37
Ocena: 4(glosow:8)-+
Czy wy nie rozumiecie że szefostwo te konsultantki gnębi i nakazuje im przedstawiania tej pieprzonej oferty ?Ta konsultantka rozumie że on nie chce ale boi sie szefowej która drze ryja od rana do 20 jak ss-manka i robi to co musi.Dla świętego spokoju niech przedstawi, nie słuchaj i podziękuj.

neo86
2016-03-29 01:44:01
Ocena: 4(glosow:6)-+
To niech konsultantka zmieni pracę. Nieprzyjemna praca to toksyczna praca i jest niezdrowa dla ciała i psychiki. Jak daje sobą pomiatać to marna z niej pracownica.

irek285
2016-03-28 18:22:25
Ocena: 2(glosow:6)-+
Nawet najtańsza oferta z jakiejkolwiek telewizji jest droższa niż darmowa telewizja internetowa. Wszystko na temat.

abudabdi
2016-03-28 15:23:57
Ocena: 1(glosow:1)-+
Najlepszym sposobem na tych natarczywych konsultantów jest informacja którą należy podać na początku rozmowy "NIE ZGADZAM SIĘ NA NAGRYWANIE"

MAKACAKA
2016-03-28 17:28:01
Ocena: 31(glosow:31)-+
i zostaniesz odznaczony jako "nieodebrane"i beda gnebili,a babki zal bo cisna ich a oni sie musza ponizac zeby zarobic minimum plus marna prowizja za kazde sprzedane gowno

kurnachatawiocha
2016-03-28 19:43:54
Ocena: -1(glosow:5)-+
Koleś z wstawki taki "cfaniak" od kur, a nie wie o takiej prostej rzeczy jak wysłanie z wypowiedzeniem odwołania zgody na otrzymywanie informacji handlowych. No ale jak ktoś czerpie przyjemność z jałowej rozmowy z konsultantem, to nie ma rady.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Karma dla buca
  •  Bolesna prawda
  •  Za karę
  •  Czekamy, czekamy ale już widać, że się doczekamy

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0