lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Gdyby zaczął myśleć, od razu przestałby być katolikiem. /Eleonora Skrok/
główna
Dodano: 03.07.2023, 15:13:29   przez: kapec60
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 104  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(50)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
PLPsycho
2023-07-07 08:31:19
Ocena: 2(glosow:4)-+
Arch Enemy - jakie znaczenie ma czy są niedołężni i schorowani? Jakie znaczenie ma, że to emeryci i renciści? Przecież nie oni będą rządzić, tylko kandydat, na którego zagłosują. Ty naprawdę jesteś tak głupi, czy tylko pijany?

olo_007
2023-07-07 10:07:14
Ocena: -1(glosow:3)-+
to prawda, nie ma gadających węży. Ale według dzisiejszej "nauki" facet może urodzić dziecko, a kobieta może mieć penisa :)

vacarius
2023-07-07 01:36:49
Ocena: -3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

peghehe
2023-07-06 22:46:04
Ocena: 0(glosow:6)-+
Religia to narzędzie do trzymania pod butem prosty lud . Szkoda ze XXI wieku jest ciągle używane, pomimo tak łatwego dostępu do wiedzy .

caleanka
2023-07-03 17:18:37
Ocena: -1(glosow:13)-+
Gdyby nie zacofanie i ciemnota elektoratu PiSu i sekty kosciola, Polska byla by cywilizowanym europejskim narodem...teraz jest w drodze na Bialorus!

ArchEnemy
2023-07-03 23:25:18
Ocena: -4(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

PLPsycho
2023-07-07 08:31:19
Ocena: 2(glosow:4)-+
Arch Enemy - jakie znaczenie ma czy są niedołężni i schorowani? Jakie znaczenie ma, że to emeryci i renciści? Przecież nie oni będą rządzić, tylko kandydat, na którego zagłosują. Ty naprawdę jesteś tak głupi, czy tylko pijany?

marek172
2023-07-07 13:01:08
Ocena: -2(glosow:2)-+
Tak tak caleanka..tak cywilizowana jak francja..wole juz ta spokojna katolicka Polske!!!a jak Ci sie w polsce nie podoba to zawsze możesz opuścić ciemnote i zamieszkac w nowoczesnej francji..ino zeby Cie w du.pe nie ruch.neli,albo w krzakach nie porzucili...masakra!!

ArchEnemy
2023-07-08 02:54:28
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

PLPsycho
2023-07-08 08:47:57
Ocena: 1(glosow:1)-+
Arch Enemy, czyli jesnak są odpowiedzialni za obecny stan w Polsce? Ty sam swoje argumenty obalasz. Najbardziej przerażające jest to, ze nawet tego nie zauważasz.

guru2
2023-07-03 16:52:14
Ocena: 1(glosow:1)-+
@ArchEnemy, to czym w takim razie był ten wąż? Diabłem?

ArchEnemy
2023-07-03 16:55:57
Ocena: -2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2023-07-03 17:04:57
Ocena: -1(glosow:1)-+
Aniol bedzie teraz pelzal, zamiast teleportacji? Unikanie smierci nie powinno byc odtad problemem...

gruzawik
2023-07-03 17:09:43
Ocena: -1(glosow:1)-+
To swoja droga tez fajnie: najpierw wywaliwszy, bo nie pasowalo jak jest w apokryfach, a potem jednak okazuje sie przydatne, i jako odnosnik wraca do lask. Wygodnie bylo inne kulty wezowe pod szyldem walki z Szatanem tepic, ale jak sie zdezaktualizowalo, to rejtetada na pozycje alegorii. Potop ogolny tez alegoryczny, skoro juz nie odnosnik, a wiedza mowi, ze niemozliwoscia?

gruzawik
2023-07-03 17:31:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
Czy dla demona to rownie ponizajace jak dla kregowca, pelzanie po ziemi jak jakis robal? Raczej nietrudno teraz przed aniolem smierci sie uciekac powinno, tak spowolnionym, aby rower, i za wode. Nic o plywaniu tam nie ma... zarty na bok: wywalenie apokryfow znacznie interpretacje ogranicza, a wprowadzanie ich przez zakrystie jest podyktowane dezaktualizacja tekstu kanonicznego.

ArchEnemy
2023-07-03 18:04:53
Ocena: -3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2023-07-03 18:56:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
Skoro nie byl, to co tam zwierzeta robia? Metode lokomocji zmienil pozniej, wezem juz byl. Jak to jest: nie rozumiec czytanego tekstu? Ale to nie ja okroilem ta historie, a potem znow doklejam. Mit jest bogatszy lub ubozszy w znaczenia, zaleznie od definicji tekstu zrodlowego. Co nie zmienia ani poswiecenia Samaela, ani naszego zysku z porady. Ciekawe, czego ucza na religii w szkole: z uprzednio odrzuconymi przez siebie apokryfami w warstwie znaczeniowej? Zdajesz sie odzywac normalnie tym razem, tak trzymac:)

ArchEnemy
2023-07-03 19:11:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2023-07-03 19:12:27
Ocena: -1(glosow:1)-+
Byly 2 drzewa... zakazane, jak domniemywam. Jesnakowoz nie napisawszy o dtzewie poznania dobra i drzewie poznania zla w kanonie, a w apokryfach to chrystek polatuje i rzymskie legiony piorunami wypala. Takze w kwestii apokryfow to tez niezla menazeria, i gdy traktowano to powaznie, to faktycznie, jakies odsiew byc musial... wnioskowanie z tego o ulubionej wersji to spor o wyzszosci jablek nad gruszkami.

gruzawik
2023-07-03 19:19:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
LOL. No to akurat wiadomo. Mem zdaje sie dotyczyc wlasnie prowadzenia religii w nieprzeznaczonej do tego onstytucji przez specjalistow od okrojonych, aczkolwiek tworczych, interpretacji. Poszerzanie intetpretacji nie czyni och prawdziwszymi, bo tu znow o poszerzanie w tym kierunku jedynie chodzi, interpretacje bardziej dzis odpalowe ignorujac.

gruzawik
2023-07-03 19:22:42
Ocena: 0(glosow:2)-+
Czy aby zawezanie wersji do kanonu tez nie orzebieglo wg klucza doraznej wygody, co msci sie dzisiaj koniecznoscia przywrocenia interpretacji apokryficznej w komentarzu na marginesie.

ArchEnemy
2023-07-03 16:07:25
Ocena: -5(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2023-07-03 16:11:21
Ocena: -2(glosow:4)-+
1 A wąż był bardziej przebiegły niż wszystkie zwierzęta lądowe, które Pan Bóg stworzył.

ArchEnemy
2023-07-03 16:27:28
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

ArchEnemy
2023-07-03 16:31:51
Ocena: -4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2023-07-03 16:32:10
Ocena: 0(glosow:2)-+
To czemu go ze zwierzetami jakos tak w kupie wspominac, a nie demonami czy innym talatajstwem? Co zwierzeta maja do rzeczy, skoro on nie zwierze? W dodatku dalej pisza, ze od tej pory pelzac mial za kare. Wypisz wymaluj: zwierzak. Tyle, ze gadal.

gruzawik
2023-07-03 16:34:37
Ocena: 1(glosow:3)-+
No tak: przeczytac mozna, ale rozumienie zostawiamy autorom odnosnikow, jednoczesnie zarzucajac innym niezrozumienie przeczytanego:)

baxbany
2023-07-03 16:36:59
Ocena: 1(glosow:5)-+
ArchEnemy - W biblii był też Chrystus, to nie znaczy, że żył. Wg datowania Jozue gdy staną pod murami Jerych, miasto już nie istniało od około 800 lat. Egipcjanie dużo pisali, ale nie ma najmniejszego dowodu, że Żydzi byli w niewoli u Egipcjan. Ba mieli swoich niewolników, nawet pochodzenia słowiańskiego.

ArchEnemy
2023-07-03 16:42:59
Ocena: -4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

ArchEnemy
2023-07-03 16:45:05
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2023-07-03 16:54:24
Ocena: -2(glosow:2)-+
Tlumacze jakos weza zostawili, tylko odnosnik dali. W ktorym wieku? Dlaczego przrdtem zadnych takich odnosnikow nie dawali, tylko pletli doslownie? Nieprawda, wspominany jest jakis Chrystus, w ktorego jacys plugawcy wierza, bez zadnego sprawdzania tych szczegolow identyfikacyjnych opisywanej sekty.

gruzawik
2023-07-03 16:58:05
Ocena: -1(glosow:1)-+
Zadziwoajaco, co sie ktos nad nredniami zadziwi, to sie odnosnik pojawia, zeby sie ludzie nie smiali za glosno. I reminescencje animizmu na politeizm sie przwekslowuje wygodnie. To byl ten potop ogolnoswiatowy, czy nawet ten ulamek kultur go zawierajacy ipisuje w sumie zdarzenie lokalne, dosc typowe dla regionu powstania.

gruzawik
2023-07-03 17:02:39
Ocena: -1(glosow:1)-+
To pytasz o rozumienie tekstu zrodlowego, czy czyjejs interpretacji poniewczasie? Demon, co teraz bedzie pelzal... jak poruszaja sie demony? Potrafia plywac? Znajdziesz odnosnik do lokomocji wezowej,tfu,demonicznej, czy jak z wyjasnieniem czemu pan superowy ludzkosc doswiadczac przestal bedzie? Foch z polobrotem?

gruzawik
2023-07-03 17:24:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie: byl bardziej przebiegly niz reszta piekielnych psubraci, tylko niz zwierzeta. Pelzac tez ma, jakby najwyrazniej tez jak zwierze z gromady gadow, typ kregowce, krolestwo zwierzeta. Aczkolwiek jego slowa okazaly sie niespodziewanie dla autorow prawdziwe, i wychodzi na to, ze to Samael jest prawdziwym tworca czlowieka, jako istoty rozumnej.

baxbany
2023-07-03 17:25:22
Ocena: 1(glosow:3)-+
ArchEnemy - Przedstaw jeden dowód historyczny, że Chrystus istniał. Jeden, proszę.

ArchEnemy
2023-07-03 17:56:41
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2023-07-03 18:58:49
Ocena: 1(glosow:1)-+
I uzywa przy tym tytulu uzywanego orzez opisywanych plugawcow(prokurator), zamiast rzymskiego(prefekt). Czyli nawet bredni gloszonych orzez identyfikowanych wg wierzen nie sprawdza. Cale wspomnienie sluzy wskazaniu paskudnikow, bo po tym dziwactwie sie ich poznaje wlasnie.

gruzawik
2023-07-03 19:02:16
Ocena: 0(glosow:2)-+
Nie pisze tez o zadnym Jezusie, tylko Chrystusie, co obecnie oznacza to samo, ale bodajze Publiusz pisze o niejakim Chrestosie, ktory zamieszki wszczyna, i go ukatrupili, tyle ze w Rzymie i ok. 50ne.. Takze tozsamosc obydwu imion tez tak sobie pewna. Wspomnienie wierzacych w cos nie jest dowodem prawdziwosci tych wierzen.

gruzawik
2023-07-03 19:07:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
Trudno jest nie znac argumentow strony wierzacej, bo majac do dyspozycji koscielna(roznej masci) machine propagandowa rozpowszechniaja je szeroko. Gorzej, ze ignoruja przy tym argumenty krytyczne: jak opis czyichs wierzen ma stanowic o ich prawdziwosci?

ArchEnemy
2023-07-03 19:18:27
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2023-07-03 19:34:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
To moze inny na P. Musze znow szukac? Pojmij, ze nieco wiecej pewnie zapomnialem, niz ty kiedykolwiek sie dowiedziales. No wlasnie nie oznacza. Niby czemu o tej samej osobie ma byc Chrystus i Jezus? Podaje ceche identyfikacyjna jakichs przychlastow, nie wnikajac nawet w gloszone ptzez nich brednie.

ArchEnemy
2023-07-03 21:06:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2023-07-03 21:51:55
Ocena: -1(glosow:1)-+
No sam widzisz: nie jednemu psu Burek. Na poziomie k8lkulatka jest zakladanie, ze nawet przy innym nazywaniu koniecznie o tego samego delikwenta chodzi. Ten drugi na P wlasnie o jeszcze jakims innym Chrestosie pisze, wszystkie te wspominki razem maja wartosc dowodowa funta klakow. Dowodza uwagi poswiecanej wyznawcom czegos, a nie prawdziwosci ich przekonan.

ArchEnemy
2023-07-03 22:30:04
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2023-07-03 22:45:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
Iteracja tytulu w imie to nic nowego. Nosil przydomek? Co z tego, to czesc opisu. Reptilianie nie wzieli sie znikad. Wzieli nazwe od tytulu, nie wiadomo, czy tego samego imienia. Tacyt podaje bledny tytul Pilata. Albo w powazaniu ma brednie i dla identyfikacjo podaje skad sami sie wywodza, albo falszerstwo. Co mu szkodziloby dodac imie do tytulu skazanca, albo date? A tu nawet funkcja Pilata pomylona w nazwie.

gruzawik
2023-07-03 22:59:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tak. Na p... Swetoniusz pisal, ze Klaudiusz wywalil z rzymu jakichs, co zamieszki wzburzali podburzeni przez jakiegos Chrestosa. Prosilem o zapoznanie sie z krytyka przeciez juz kiedys. To jeden z podobnych "dowodow" historycznosci. Mniej szczegolowy Swetoniusz w opisie szubrawcow, rownie wartosciowe przekonywanie o prawdziwosci mitu zalozycielskiego jakiejs sekty.

gruzawik
2023-07-03 23:13:25
Ocena: -1(glosow:1)-+
Warto by tez sie odniesc do samej definicji dowodu i jego wiarygodnisci: Tamerlan, Timur, Temudzyn nie jedno ma imie, jednak zrodloslow pozostaje wspolny i tylko tytul wlasnie sie zmienia. A tu inaczej: podano tytul, nie imie. Istnieja zrodla zewnetrzne potwiwrdzajace czyny i byt sam herosa. A tu tylko o jego fanach zawsze. Pomylki rzeczowe tez wagi nie przydaja, znajac kreatywne podejscie depozytariuszy notatek.

ArchEnemy
2023-07-03 23:20:25
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2023-07-03 23:33:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jak reptilianie beda ginac, to tez bedzie ro dowod ich racji? To szantaz, a szantazystow sie policzkuje. Tp ty wiesz wiecej: wiesz ze o zbawca konkretnego imienia chodzilo, ze referowane przekonania prawdziwe, od czego Tacyt raczej by sie odcial kategorycznie. Raczej nie potwierdzalby uroszczen znienawidzonych wichrzycieli, gdyby mogl przypuscic, ze tak to ktos zrozumie po wiekach. Stratnys, bos na wiedze odporny.

nissin
2023-07-03 15:42:42
Ocena: 1(glosow:5)-+
Dlatego najwyzszy czas zrozumiec ze ten dumny polski narod jest tylko DURNY, inaczej nie wybral by zlodziei i oszustow PiSu w sojuszu ze zlodziejami i oszustami sekty kosciola i Rydzykiem!!!

nissin
2023-07-03 15:22:06
Ocena: 1(glosow:7)-+
Im bardziej religijny narod tym bardziej zacofany i ubogi, Polska ostatnia kolonia Watykanu, jest tegfo najlepszym dowodem!
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Mastalerek zmiótł Błaszczaka
  •  Tak to wygląda
  •  Kiedy domagasz się myślenia u rolnika...
  •  Jakie to jest polskie
Potem kobieta nie używająca lusterek.
główna
Dodano: 04.06.2018, 18:13:54   przez: Biskup6
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 114Skomentuj (61) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0