lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Jacy zadowoleni jeszcze! Szczyt chamstwa!
główna
Dodano: 09.01.2012, 19:05:32   przez: kokuskus6
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 1449  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(446)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
michalng
2012-01-09 19:49:48
Ocena: 9(glosow:17)-+
W niektórych państwach wolno współżyć z bydłem domowym ;-) Co nie zmienia faktu ze to wiocha :P ps. pisanie "niekturych" to wiocha ;-)

Issei
2012-03-08 10:50:05
Ocena: 1(glosow:1)-+
To jest chore!!

Polter
2012-03-02 14:33:09
Ocena: 2(glosow:2)-+
To są psy zaprzęgowe rasy alaskan malamute i gwarantuję że nic im nie jest.

TPLE261PG
2012-02-26 13:13:43
Ocena: -1(glosow:1)-+
a ciekawe jak by tak was całą czwórką te wilki położyły to co fajnie by było

panisantor
2012-02-23 01:13:01
Ocena: 0(glosow:2)-+
Po pierwsze to na pewno nie jest w Polsce. A po drugie, żeby hejcić myśliwych trzeba najpierw wiedzieć przynajmniej co to jest gospodarka łowiecka i na czym polega. Swoje żale wylewajcie do kłusowników, wielcy ekolodzy...

DOOM666
2012-02-20 17:59:11
Ocena: -1(glosow:3)-+
Jeśli ten facet nie zrobił tego w obronie własnej to jemu w łeb wystrzelił bym tyle kul ile zużył na te wilki

Mariusz198811
2012-02-18 21:19:02
Ocena: 0(glosow:2)-+
ciekawe jak by tak go ustrzelili i zdjęcie przy nim sobie robili, pacjent....

Elitaxdd
2012-02-18 17:33:10
Ocena: -1(glosow:3)-+
piepszycie , że łowiectwo itp. jak ktoś by Wam kur*a psa zabił , to też by było , że łowiectwo . Ch*j mnie obchodzi , że to na północy , albo , że to groźne zwierzęta bez uczuć . Owszem mają instynkt , czyli chcą żyć i boli je tak samo jak ludzi . ps. Ja nie nie wiem kim będą te dzieci w przyszłośc

orzep0
2012-02-18 01:44:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
Wiocha, nie wiocha, bokot zacny... ;)

Czorny48
2012-02-17 17:20:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
... wolą bieganie inni łowiectwo, proste. Po za tym wilki nie są takie słodkie są bardzo groźne, one nie mają uczuć one mają instynkt. W Polsce jest zabronione polowanie na wilki ale na północy? w rosji? tam można to nich po prostu strzelać. A wiec nie wińcie tych ludzi na zdjęciu, jak się nie znac

Czorny48
2012-02-17 17:15:47
Ocena: 1(glosow:1)-+
Tacy z was znawcy jak z koziej dupy trąba. Populacje wilków w niektórych krajach trzeba kontrolować ,aby nie zniszczyć ekosystemu. "Pozostawić wszystko naturze" ta jasne, człowiek już zbyt dużo namieszał aby to samo z siebie się naprawiło. PO za tym łowiectwo to jest sport jak każdy inny, niektórzy.

PsycholTerrorizm
2012-02-17 00:01:36
Ocena: -2(glosow:2)-+
Jedna chyba była wilczycą cieżąrna, zobaczcie jaki ma gruby brzuch.. :(

polikarpus
2012-02-16 22:30:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
Wilki to niebezpieczne stworzenia,w ciągu godziny są w stanie zagryźć stado owiec( w górach )... to ich naturalne zachowanie,które NIE ZAGRAŻA ekosystemowi. Ale są na tym świecie zj**y,które zafundowały wilkom miejsce na liście gatunków zagrożonych.

krejzolek18
2012-02-16 21:27:38
Ocena: -2(glosow:2)-+
Jeny !! Nie mogę na to patrzeć !! Przeciesz to masakra jest !! Biedactwa , szkoda takich pięknych zwierząt pomimo że bywają niebezpieczne . ! Wogule wszystkich zwierząt szkoda . One czują jak i my : ( Jak o tym myśle , to mi sie chce płakać ; (

kinki90210
2012-02-16 20:46:45
Ocena: -2(glosow:2)-+
To są dopiero idioci, powinni ich znaleść i zamknąć. Dzieci też... :|

monikaaa
2012-02-16 20:27:39
Ocena: -2(glosow:2)-+
Wilki dla mnie to jedne z najpiękniejszych zwierząt, szkoda, że ludzie chcą być od nich piękniejsi, nosząc ich futra..

ninjafcb
2012-02-16 20:01:42
Ocena: -2(glosow:2)-+
jednym słowem- MASAKRA....

xXxMartus1223
2012-02-16 16:57:01
Ocena: -2(glosow:2)-+
Jezzzuuu ...;/ biedne wilki:(! jak tak można!;/

Czarna9304
2012-02-15 22:10:19
Ocena: -2(glosow:2)-+
Idiotyzm...

KiegoWhooYa
2012-02-15 20:27:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
Edward ze zmierzchu ich wynajął , jakub sie wścieknie ;d

eleyne88
2012-02-15 20:03:25
Ocena: 2(glosow:4)-+
odnośnie najwyżej ocenionego komentarza.. wilków jest bardzo mało w Po, trwa reintrodukcja wilka, objęte są ochroną ścisłą a polują głównie na parzystokopytne.. (wilki sa tam gdzie jelenie i sarny) a przede wszystkim na to czego mają najwięcej, zajęcy jest mało więc są dla nich zazwyczaj nieosiągaln

radeks164
2012-02-15 18:26:08
Ocena: -3(glosow:9)-+
Udane polowanie, piękne trofea. Super fotka PS. To nie jest wiocha

Dzanas-1991-2011
2012-02-15 18:14:53
Ocena: -1(glosow:7)-+
nie rozumiem czemu ludzie tak nienawidzą myśliwych, za to że kontrolują ilość osobników w populacji danego gatunku,żeby nie nie zagrażały populacji innego gatunku,a zwłaszcza w przypadku drapieżników? Czy za to że nie wiedzą na czym polega łowiectwo i gospodarka łowiecka?

Kiara92
2012-02-15 20:44:45
Ocena: 1(glosow:7)-+
Tak mówią ignoranci. Tak się składa, że gdyby zostawić naturę samą sobie, wcale nie doszłoby do destrukcji. Gówno wiecie, a się mądrzycie.

kinki90210
2012-02-16 20:49:59
Ocena: 0(glosow:2)-+
kontrolują wilków jest tak mało, a oni kontrolują ich liczbę?! :/ gupek

DOOM666
2012-02-20 18:13:01
Ocena: -1(glosow:1)-+
Kiara92 dobrze mówi!

lexonimus
2012-02-14 22:42:04
Ocena: 0(glosow:2)-+
ciekawe czy próbowałby złapać te wilki gołymi rękami...

zuzol33
2012-02-14 19:36:46
Ocena: -1(glosow:7)-+
Chętnie zrobiłabym sobie takie zdjęcie :D Ale z tymi gośćmi zamiast wilków ^^

Adihash
2012-02-14 19:44:16
Ocena: 1(glosow:3)-+
A ja chętnie bym powiesił TwoA ja chętnie bym powiesił Twoją głowę nad kominkiem ^^ją głowę nad kominkiem ^^

Adihash
2012-02-14 19:42:38
Ocena: 2(glosow:6)-+
To idź do lasu i weź wilki do swojego domu jak tak CI bardzo szkoda. A jeśli na prawdę tak bardzo kochasz zwierzaki to zatrudnij się w schronisku dla zwierząt a nie kochasz je wirtualnie.

Adihash
2012-02-14 14:26:24
Ocena: 2(glosow:10)-+
Takie pieprzenie śmiesznych ekologów- wegetarianinów mnie rozkłada na łopatki. Pleciecie bzdury,bo ktoś zabił zwierzaka. A jak ludzie zabijają innych to może jest lepiej? "Bo zwierzęta cierpią zimą" ludzie też ale nie robicie z tego nagonki na FB. Niektórzy są żałośni.

Adihash
2012-02-14 14:22:35
Ocena: 1(glosow:9)-+
To nie jedzcie mięsa! Ważyw też, bo one sobie rosły nikomu nie wadząc, a Wy je uśmierciliście, gdy wyrwaliście je z ziemi. Nie pijcie wody, ona krążyła sobie po Świecie tysiące lat a Wy ją pijecie tylko po to aby zamienić ją w mocz.Nie oddychajcie, zabijacie powietrze, zamieniając je w CO2.

emiliavv
2012-02-15 09:18:05
Ocena: 0(glosow:2)-+
Człowieku czy Ty w ogóle chodziłeś do szkoły..? Bo widzę braki w podstawowej wiedzy z biologii, fizyki i chemii. Nie mam słów dla tak idiotycznych argumentów, przecież w przyrodzie żadna energia ani pierwiastki nie giną. Poza tym rośliny nie mają serca ani mózgu więc nie czują. Poza tym CO2 potrzebn

emiliavv
2012-02-14 09:24:55
Ocena: 1(glosow:7)-+
Że co?! Że niby wilków jest dużo? tak było kiedyś !!! Teraz gatunek ten jest na wyginięciu, w Polsce zostało bodajże 40 sztuk czy nie mniej.. Teraz to lisy królują w Polskich lasach prowadząc do takich szkód jak zagryzanie np Głuszców - gatunku ptaków których w Polsce zostało niewiele i to jedynie n

agrrr
2012-02-14 08:55:24
Ocena: -3(glosow:7)-+
Wilki są gatunkiem zagrożonym w wielu krajach. Skoro w innych jest ich zbyt wiele, możnaby je wyłapać i przewieźć gdzieś indziej, tam, gdzie jest ich za mało. Ale oczywiście kto za to zapłąci, kto to zorganizuje, no nikt, bo po co, jak łatwiej jest powystrzelać "nadwyżkę"... Ku*wa żal... Moje wn

agatka187
2012-02-13 22:56:36
Ocena: 1(glosow:9)-+
Może się nie znam na zasadach łowiectwa,ale nie lubię zabijania jakichkolwiek zwierząt.To smutne :(

koza35055
2012-02-13 22:42:34
Ocena: 4(glosow:6)-+
tak jesteście za przyrodą to proszę Więcej śmieci do lasów wywalajcie komentujecie a pojęcie 95% z was nie ma jak jest obrońcy sie znaleźli to dalej tak kochacie dzikie zwierzyne to ja dokarmiajcie pomagajcie jej a nie! mądry w gebie to każdy może być

hakku
2012-02-13 21:14:24
Ocena: 1(glosow:3)-+
Jak czytam wasze komentarze to nie wiem czy się śmiać czy płakać...

benq51
2012-02-13 19:59:42
Ocena: 2(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Kiara92
2012-02-15 20:45:58
Ocena: 0(glosow:2)-+
Dokładnie. Takiej wypowiedzi mi tutaj brakowało.

DOOM666
2012-02-20 18:17:29
Ocena: -1(glosow:1)-+
GREAT TALK benq51!

bakalu
2012-02-13 17:45:20
Ocena: -4(glosow:10)-+
I w to bestialstwo jeszcze małe dzieci wciągają! Jak one mają wyrosnąć na normalnych ludzi, gdy od małego są uczone znieczulicy.

biocha89
2012-02-13 17:21:31
Ocena: 2(glosow:4)-+
jakie białe zęby widać że dużo tych zająców jadły te wilki

kamilola2000
2012-02-13 15:01:15
Ocena: 4(glosow:8)-+
No ale gowno mnie to obchodz , przecież tłumaczą sie tym ze jakby nie odstrzeliwali wilkow to by zagrazal nnym zztm t z c niech sie wytłumaczą dlaczego rozstrzeliwują jelenie.?? Ja znam odpowiedz : Bo lubią. ;(((I niedość ze wilki nie maja co jesc to jeszcze je zabijają . Chamstwo i bestialstwo.!!!

Lalala_22
2012-02-13 14:01:37
Ocena: 2(glosow:10)-+
kurde, to nie wilki są problemem tylko odstrzeliwanie zwierzyny łownej! ;/ myśliwi odstrzeliwują dla sportu najlepsze sztuki jeleni, cała ich populacja ubożeje a przez to wilki nie maja co jeść i podchodzą pod osiedla ludzkie - tym się usprawiedliwia odstrzał wilków.

Lalala_22
2012-02-13 14:04:50
Ocena: 2(glosow:16)-+
myśliwi strzelający z broni palnej to pi****ni tchórze. Chcesz pokazać że jesteś kozak? to podejdź do takiego wilka i go własnymi rękami zabij, bo on z broni nie korzysta i nie ma najmniejszych szans. albo jak człowiek pierwotny - nożem albo dzidą. zabić ze strzelby nawet dziecko potrafi.

Lalala_22
2012-02-13 14:07:44
Ocena: 3(glosow:13)-+
a jak lubisz polowanie dla samego zabijania to jesteś pie***nym psycholem i powinno się takich eliminować ze społeczeństwa. usprawiedliwianie zabijania wilków jest tylko usprawiedliwianiem chorych potrzeb myśliwych którzy zabijają dla sportu ich pożywienie. ;/

muminek11
2012-02-13 14:10:41
Ocena: 0(glosow:8)-+
najwięcej strzela się dzików w Polsce (np: dzików strzelamy 100 szt a jeleni 3-5 szt.)a jak ktoś tak jak Ty zna tylko jeden gatunek zwierzyny to mówi się trudno

Lalala_22
2012-02-14 16:22:32
Ocena: 0(glosow:2)-+
a jak komuś (tak jak Tobie) brakuje argumentów to się czepia słówek. Może nie zauważyłeś ale tu w komentarzach nie można pisać 10 stronicowych felietonów, dlatego pozwolisz że nie będę wymieniać każdego gatunku łownego w Polsce. Wystarczy jeden przykład dla pojęcia ogółu... -.-

iziss80
2012-02-13 13:56:36
Ocena: 0(glosow:14)-+
Myśliwi to małe zakompleksione chlopaczki z problemami seksualnymi ...nie potrafi zaspokoić kobiety to musi dać upust swojej flustracji poprzez mordowanie bezbronnych zwierząt. To nędzne imitacje ludzi pozbawione godności i szacunku do życia.

transistor152
2012-02-13 13:51:09
Ocena: -6(glosow:16)-+
Obrońcy środowiska się znaleźli... Poczytajcie trochę na temat odstrzałów, zagrożeń ze strony niektórych gatunków, a potem wypisujcie te swoje słitaśne brednie...

muminek11
2012-02-13 13:11:03
Ocena: -7(glosow:13)-+
powiedzcie mi wszyscy którzy jesteście na nie dla łowiectwa czy chcielibyście aby zwierzyna chodziła pod waszymi blokami albo na placach zabaw waszych dzieci?nie wiecie ile pracy i czasu myśliwi poświęcaja na dbanie o zwierzyne a ile na polowanie!

beton145
2012-02-13 12:30:09
Ocena: 6(glosow:12)-+
Do piachu z myśliwymi i z Tą całą rodziną.

latajacydywan
2012-02-13 12:28:33
Ocena: 2(glosow:4)-+
Trzeba było stanąć na linii strzału :) Wilk cały a średnie iq narodu podniesione :)

jurek_k
2012-02-13 11:05:35
Ocena: 5(glosow:5)-+
wilk niemalże nie poluje na zagrożone gatunki, a lis owszem. Tylko myśliwi marzą o wilku na ścianie, lis to żadna frajda. Większość z was patrzy tylko przez pryzmat własnych korzyści, niestety.

konvakzn
2012-02-13 10:50:52
Ocena: -2(glosow:2)-+
oczywiści e to zdjęcie nie przedstawia myśliwego w Polsce zabrakło nie w poprzedniej wypowiedzi

konvakzn
2012-02-13 10:48:06
Ocena: -2(glosow:2)-+
tak właśnie do chorych i starych a nie do pierwszej lepszej zwierzyny

konvakzn
2012-02-13 10:45:40
Ocena: -2(glosow:2)-+
strzelać do lisa a wilka nie... te zdjęcie nad komentarzami przedstawia myśliwego w Polsce... lis dzięki akcji zrzucania szczepionek tak dobrze sie trzyma.

jurek_k
2012-02-13 10:42:29
Ocena: -1(glosow:1)-+
tak, buc- warszawiak jedzie 200km i łazi dzień po lesie, żeby w pierwszej kolejności strzelić do osobnika starego i chorego, prawie zdechłego. Najlepsze mięsko i przysługa przyrodzie...

AYNIS
2012-02-13 10:41:56
Ocena: -3(glosow:9)-+
Niewidzę w tym żadnej wiochy! To, że u nas w Polsce wilk jest gatunkiem objętym ochroną prawną, nie znaczy że w innych państwach też. W naszym kraju myśliwi mają swoją tradycje i kulture. Nikt nie zarzuca im, że zabijają zwierzęta, a wręcz przeciwnie. Wiochą jest owszem, ale zabicie dla przyjemności

jurek_k
2012-02-13 10:40:19
Ocena: 2(glosow:2)-+
to na pewno, ale nie zwierzątkom, jak od lat myśliwi uczą dzieci. Cietrzew nie potrzebuje starodrzewi, o inne siedliska tu chodzi. Ale jakby myśłiwi nie strzelali tak do nich, a zajęli się na poważnie lisem, populacja na pewno byłaby większa niż jest teraz.

sydu
2012-02-13 13:12:42
Ocena: -4(glosow:4)-+
Populacja głuszca i cietrzewia była stabilna jak oba gatunki były zwierzyną łowna. To pseudoekolodzy zaprowadzili te piękne ptaki na skraj wyginiecia w ciągu kilkunastu lat. Mało tego, chcą zwalic regres w populacji na myśliwych. Teraz ekoterroryści to samo chcą zrobić z kuropatwą i zajacem.

jurek_k
2012-02-13 16:31:50
Ocena: 2(glosow:2)-+
Oczywiście, myśliwi od chronili je przy pomocy strzelby. Ich populacja spadała systematycznie, tak jak teraz spada populacja kuropatw i zajęcy. Ale do tych ostatnich cały czas się strzela. Mniej, bo ciężko strzelać dużo jak jest ich mało, ale się strzela. Wprowadza się z hodowli i dalej się strzel

jurek_k
2012-02-13 16:39:49
Ocena: 1(glosow:1)-+
Tu nie ma co zwalać winy na ekologów, tylko brać się samemu za lisy. Dlaczego myśliwi przestali interesować się głuszcem i cietrzewiem, gdy wyłączono ich z gat. łownych? Bo nie mogli do nich strzelać. Teraz się wypinają. Jak tak wam zależy na przyrodzie, to przyłączcie się do akcji ochrony rzadkich

konvakzn
2012-02-13 10:24:02
Ocena: 0(glosow:4)-+
dokarmianie służy w dużym stopniu zapobieganiu szkodom łowieckim

konvakzn
2012-02-13 10:19:00
Ocena: -2(glosow:2)-+
cietrzewia i głuszca osłabiło pozbawianie go odpowiednich warunków=== srarodrzewia

konvakzn
2012-02-13 10:16:17
Ocena: -1(glosow:3)-+
w pierwszej kolejności strzela sie osobniki chore i stare // w Polsce nie poluje się na wilki choc populacja rozprzestrzenia się / strzela się do grubasków... w przypadku dzika jest to sluszne gdyż siedząc w uprawach kukurydzy b.szybko dostaja przyrostu masy

jurek_k
2012-02-13 10:13:14
Ocena: 1(glosow:1)-+
A swojej działalności, tego, że strzelają do wszystkiego, co jest kaczkopodobne, nie widzą.

jurek_k
2012-02-13 10:12:11
Ocena: 2(glosow:2)-+
człowieka. Owszem, sąporządni myśliwi, zwalczający np. zwiększającą się populację lisa (bardzo szkodzącej np. populacji ptaków), ale to już rzadkość. Większość stanowią dziwne typy twierdzące, że wilki, zajadające się głównie jelenia wytępiły zające i kuropatwy, nie mówiąc o głuszcach i cietrzewiach

jurek_k
2012-02-13 10:09:15
Ocena: 2(glosow:4)-+
jeleni. Dokarmianie to pic na wodę, zwierzęta doskonale sobie bez tego radzą. Dokarmia się, żeby móc strzelać do grubasków. Przyroda doskonale sobie bez tego radziła przez tysiące lat. A zabijanie dla frajdy i momentu podniesionych jajek przy oddawaniu strzału jest poniżej godności współczesnego czł

jurek_k
2012-02-13 10:06:32
Ocena: 2(glosow:4)-+
a człowiek niemal wytępił ich populację. Zakłamanie myśliwych (a także zakłamana edukacja łowiecka, w którą ludzie wierzą) znowu chce doprowadzić do odstrzałów wilków tylko dla swojej przyjemności i interesu. Wilk sto razy lepiej redukuje chore osobniki, a myśliwy strzela tylko do najpiękniejszych j

jurek_k
2012-02-13 10:04:13
Ocena: 3(glosow:5)-+
Wilki- od zawsze człowiek im zazdrościł siły, sprytu i ich relacji wewnątrz stada. Często podziwiał, podkradał młode, aby były mu wierne i mu pomagały. Od zawsze je zabijał. Na ile było to uzasadnione? Być może bardzo, wilki kiedyś często atakowały ludzi. Ale dzisiaj? Od stu lat nie było ataku wilka

BooMc
2012-02-13 10:04:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
Winterfell padło

kasica1
2012-02-13 09:38:43
Ocena: 1(glosow:1)-+
rodzina adamsów!

marduk77
2012-02-13 01:29:17
Ocena: 0(glosow:6)-+
ten gosc powinien swoja starą uszczelic i robic sobie fotki

konvakzn
2012-02-13 00:23:59
Ocena: -2(glosow:2)-+
I tak korzystając z sposobności chciałbym pozdrowić dr inż. K. Adamowicza i podziękować za 4 z egzaminu z Gospodarki łowieckiej

konvakzn
2012-02-13 00:22:23
Ocena: -2(glosow:2)-+
i tu sie zgodzę o tych żebrających. z resztą jak inni przyglądający się naszej dyskusji.

konvakzn
2012-02-13 00:19:40
Ocena: -2(glosow:2)-+
dawno w górach nie byłem...

konvakzn
2012-02-13 00:18:54
Ocena: -2(glosow:2)-+
w Polsce nie upolujesz wilka...

AnkaxP
2012-02-13 00:16:51
Ocena: 1(glosow:1)-+
Bo jeśli mówisz o takim bacy i juhasie, to przykro mi, ale chyba musisz zmienić epokę bo dzisiaj tacy ludzie żyją głownie z turystyki.

AnkaxP
2012-02-13 00:15:09
Ocena: 2(glosow:2)-+
rozumiem, że mówisz tu o takich osobach, które mimo faktu, że nie mają domu, mie mają jedzenia, to i tak wszystkie pieniądze wyżebrane na ulicy wydadzą n kolejną butelkę taniej wódki? bo tacy "ubodzy" w Polsce dominują.

AnkaxP
2012-02-13 00:13:09
Ocena: 2(glosow:2)-+
konkvazn- ty mi nie mów o podstawach traktowania zwierząt, gdy sam najwyraźniej broniąc łowiectwa je praktykujesz! Zrozumiałabym gdybyś potrzebował tych zamordowanych zwierząt do przeżycia, jak te wilki, ale ty po prostu je najpewniej oskórujesz, żeby dupsko jakiejś szurniętej starej baby nie zmarzł

konvakzn
2012-02-13 00:13:00
Ocena: -2(glosow:2)-+
nie mówie tu o ludziach którzy mają buty bez dziur buty z markowa naszywką... w Polsce coraz więcej osób popada w ubóstwo i o takich osobach piszę

konvakzn
2012-02-13 00:11:26
Ocena: -3(glosow:3)-+
zające... oj na zające się żadko kiedy poluje bo wzrost liczebności lisa oraz uprawa wielkoobszarowych monokultur sprawiła zanik optymalnych warunków do rozwoju i zycia zajaca. i tu lis jako wróg któremu pomaga się przez zrzucane szczepionki staje się glownym sprawca małej liczebnści

AnkaxP
2012-02-13 00:09:44
Ocena: 1(glosow:1)-+
Godziwie? To znaczy kupić sobie nowe buty, bo stare są sprzed miesiąca i już są niemodne? Wilkowi zdarza się nie jeść tygodniami, bo jemu taka owca jest potrzebna, by utrzymać się przy przeżyciu!

konvakzn
2012-02-13 00:08:37
Ocena: 1(glosow:3)-+
psów powiązanych ... sam podążając knieją uratowałem suczkę niewiadomej mi rasy która była zapewne prezentem świątecznym. dla dziecka....zy nie powinno się najpierw nauczyć od podstaw w szkołach traktowania zwierząt a dopiero potem przechcodzic do dyskusji o lowiectwie.

AnkaxP
2012-02-13 00:07:46
Ocena: 3(glosow:3)-+
A teraz wyobraź sobie, że te wilki miały matkę, młode, rodzeństwo! Wilki odczuwają stratę bliskich dokładnie tak samo jak ludzie, a nawet jeszcze mocniej! Co innego, gdyby si ludzie głodowali miesiącami, ale oni zrobili to po to, żeby na następnym polowaniu na zające im zwierzyny łownej nie zabrakło

konvakzn
2012-02-13 00:04:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
a powiedz temu bacy czy juhasowi o stracie 5 owieczek może akurat te 5 owieczek było byy potrzebnych do przeżycia godziwie kolejnego miesiaca...

AnkaxP
2012-02-13 00:04:08
Ocena: 1(glosow:1)-+
...na samych siebie! Nie widzieliście tych psów przywiązanych w lesie, bo nikt ich nie chciał? One zginęły, bo człowiekowi się nudziło! A wilki zabijają, bu same nie umrzeć! Stawiacie życie człowieka nad życie zwierzęcia, ale prawda jest taka, że KAŻDY gatunek ma DOKŁADNIE takie samo prawo do życia!

konvakzn
2012-02-13 00:03:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
wtrącać w dobór naturalny.a jak jest z losiem?a jak z głuszcem ten 2 wykreślony z listy gat, łownych i wymiera a łoś którego było zastraszająco mało przy nie wykresleniu z listy był cały czas pilnowany dokarmiany i jego populacja ulegla znaczącej poprawie co niestety widac od czasu do czasu na drog

AnkaxP
2012-02-13 00:01:01
Ocena: 3(glosow:3)-+
konvakzn- a myślisz kretynie, że jak ekosystemy radziły sobie przez te tysiące lat? Te wilki mają dokładnie takie samo prawo do życia jak człowiek. Ja rozumiem, że biedne owieczki itp, ale one prędzej czy później i tak by zostały przerobione na kiełbasę. Mówicie, że to wilki są złe a popatrzcie na s

konvakzn
2012-02-13 00:00:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
przez kilka miesięcy? oj no bez przesady.. to nie są anakondy ktore moga po 6 miesiecy leżeć i nic nie robic tylko trawić ciągle się poruszają

konvakzn
2012-02-12 23:58:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
na następne oddalnone terytoria ... i nici z podglądania Cervus elaphus podczas rykowiska

AnkaxP
2012-02-12 23:58:27
Ocena: 0(glosow:2)-+
...ich tchawica nie wyrabia. Tak się właśnie dzieje, gdy człowiek myśli że pomaga, a tak naprawdę szkodzi. A pasterzowi nic by się nie stało, gdyby zginęło pięć owiec ze stada, którymi jedna rodzina wilków wyżywi się nawet kilka miesięcy. A drugą sprawą jest to, że się kretyni chwalą tym w interneci

konvakzn
2012-02-12 23:57:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
naturalnie maleje liczba... a wiesz czym jest dla wilka pes na łańcuchu? mimo tych 2 m od 2012 nawet pies biegający luzem po podwórku to znakomity kąsek dla wilka gdy liczebność jelenia, daniela ew. srny spadła by w terytorium wilka to zajęły by sie własnie pieskami a następnie przeszły

AnkaxP
2012-02-12 23:55:59
Ocena: 2(glosow:4)-+
Natura radzi sobie w ten sposób od milionów lat bez pomocy myśliwych od siedmiu boleści. Zauważył ktoś może, ile gatunków zaczęło ginąć, odkąd ludzie zaczęli się wtrącać w dobór naturalny i siły natury? Widzieliście te zdeformowane psy, które duszą się, bo je tak zminiaturyzowano, że ich tchawica ni

mateok11
2012-02-12 23:52:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
Prawda jest taka, że nadmiar wilków niekorzystnie wpływa na pozostałe elementy łańcucha pokarmowego(sarny, jelenie, łosie) dlatego trzeba regulować ich liczebność sztucznie tzn poprzez odstrzał. Ale robienie sobie zdjęć i zamieszczanie ich w internecie to jest przesada.

AnkaxP
2012-02-12 23:52:36
Ocena: 0(glosow:2)-+
Mam coś do powiedzenia tym, którzy nas- prawdziwych obrońców przyrody wyzywają od kretynów: Gdybyście naprawdę mieli zielone pojęcie o przyrodzie, to byście wiedzieli, co to jest równowaga dynamiczna: jest dużo wilków -> maleje liczba jeleni -> wilki nie mają co jeść i naturalnie maleje ich liczba -

alebajer
2012-02-12 23:51:56
Ocena: 4(glosow:8)-+
Może nie robiłbym sobie zdjęć, ale ustrzeliłbym, gdyby takie wilkołaki zaatakowałyby mnie lub kogoś bliskiego. Nie mówię o zabijaniu dla samego zabijania oczywiście.

T-e-n-s-o-r
2012-02-13 00:43:30
Ocena: 2(glosow:10)-+
Wilki starają się unikać człowieka i atakują chyba tylko w ostateczności, gdy już są naprawdę bardzo głodne.

sprai
2012-02-12 23:49:25
Ocena: 1(glosow:1)-+
Moraliści od siedmiu boleści, czy naprawdę nie słyszeliście, że wilki, jak każde leśne zwierzę, od czasu do czasu ODŁAWIA się dla zachowania równowagi w systemach leśnych? Jedyne co jest w tym zdjęciu nie w porządku, to obecność dzieci w sytuacji gdzie jest trup i krew.

konvakzn
2012-02-12 23:44:57
Ocena: -1(glosow:3)-+
i tak zawsze bedzie wojna słów pomiędzy bracią łowiecką a nie polującymi... i tak wam powiem ze też będę polował ima wasze opinie gdzieś. i tak w polsce nie mozna polować na wilki,,, choć niedawno w zachodnio-pomorskim bodajże para Belgów zastrzeliła 2 wilków myląc je z ,,jenotami,,

MisterHaus
2012-02-12 23:29:49
Ocena: 3(glosow:3)-+
Rozumiem że wilki są groźne i trzeba uważać ale po co zabijać odrazu i chwalić się jaki ja to nie jestem a co MY LUDZIE jesteśmy może lepsi od tych wilków ? Najlepiej nie podchodzić do dzikiego zwierza i już a nie zabijać i uśmiech

outlaws13
2012-02-12 22:50:21
Ocena: 1(glosow:9)-+
A mam do tych oburzonych pytanie. Jakie były by komentarze jak by pod zdjęciem było napisane że to Ojciec z rodziną której te wilki w rozszarpały najmłodsze dziecko np 3 letnie. I oczywiście była by to prawda........Wszyscy byście pisali że dobrze zrobił. Resztę sobie dośpiewajcie

tazziqi
2012-02-12 23:07:32
Ocena: -1(glosow:5)-+
Wilki muszą coś jeść. To nie jest wina wilków ponieważ one zabijają by przeżyć, ludzie natomiast bardzo często dla zabawy. Gdyby sytuacja, którą opisałeś miała miejsce, winni byli by rodzice. Nam został dany rozum i nim powinniśmy się kierować.

tazziqi
2012-02-12 23:09:27
Ocena: -1(glosow:5)-+
Zwierzęta mają instynkt,nie obejmują ich normy etyki nakładane przez ludzi. Zabijają ponieważ nie mają innego wyjścia.

outlaws13
2012-02-12 23:14:13
Ocena: 1(glosow:9)-+
Rozmawiamy o myśliwych a nie o debilach i kłusownikach. U myśliwych nawet Pan prezes korporacji zaczyna od pomarańczowej kamizelki i kołatki. Nie od razu idzie i strzela. Chodzi mi o to ze wiekszość tu nie ma pojecia o czym pisze a sie oburza. Wilki sie też zabija bo zabijają dochód

outlaws13
2012-02-12 23:19:52
Ocena: 1(glosow:7)-+
rodzin które utrzymują sie np z hodowli tego co masz w lodówce. Są też ludzie którzy nie kierują sie rozumem tylko instynktem i zabijają, rozumiem że nie wolno nim nic zrobić, taka natura. Myśl jak człowiek a nie jak dziecko zakochane w misiu uszatku. Życie to jest coś więcej jak komentarze tu.

outlaws13
2012-02-12 23:23:50
Ocena: 1(glosow:7)-+
rodzice by nie bili winni bo nie masz pojecia co to jest dzikie zwierze, co może wataha wilków. Jak kobietę zgwałci jakiś zboczeniec to też ona winna? Lecz sie człowieku, ty nie masz pojecia o rodzicielstwie to nie dawaj takich argumentów.

MisterHaus
2012-02-12 23:39:34
Ocena: -2(glosow:4)-+
A powiec jaki był by komentarz jak by ta rodzinka zaje bała dziecko na to samo wychodz my ludzie tez jestesmy dzicy ale co mam zabić kogoś i zrobić zdjęcie matole je ba ny

outlaws13
2012-02-12 23:46:05
Ocena: 0(glosow:4)-+
matole je ba ny , o czym ja mam z toba pisac..........poniżył bym sie sam w swoich oczach

tazziqi
2012-02-12 23:47:20
Ocena: -1(glosow:1)-+
Jeśli człowiek kieruje się wyłącznie instynktem jest chory,zwierzę nie posiada natomiast rozumu.Wiem dlaczego zabija się wilki i z wiadomego powodu ubolewam.Ludzie myślą,że są najważniejsi,że zawładnęli przyrodą,naturą,liczą się zyski,pieniądze i chęć posiadania,nie ważne jak dużym kosztem.

tazziqi
2012-02-12 23:47:53
Ocena: -2(glosow:2)-+
Dostaliśmy szanse na godne życie,lecz zaprzepaszczamy ją,niszczymy wszystko co nas otacza,siebie nawzajem również.Wiadoma jest przyszłość jaka nas czeka,natura odrodzi się lecz bez nas.Nie postrzegam zwierząt jako "słodkie misie uszatki",szanuje je i uważam że zasługują na godne,wolne życie bez

tazziqi
2012-02-12 23:48:33
Ocena: -2(glosow:2)-+
bez nadzoru człowieka.Dzikie zwierzęta są groźne i doskonale zdaje sobie z tego sprawę.Co potrafi wataha wilków?potrafi zabić lecz nie dla przyjemności,rozrywki.Nie porównuj zwierząt do ludzi,niejednokrotnie pisałem tu, dlaczego nie powinno się tego robić.Winą rodziców jest to, że nie dopilnowali

tazziqi
2012-02-12 23:49:14
Ocena: -1(glosow:1)-+
dziecka,że doprowadzili do sytuacji w której to dziecko miało bezpośredni kontakt z dzikim zwierzęciem,że nie wytłumaczyli dziecku,że mimo słodkiego wyglądu zwierzę może być śmiertelnie niebezpieczne.

tazziqi
2012-02-12 23:49:59
Ocena: -1(glosow:1)-+
Powiedz mi po co martwemu zwierzęciu ludzki szacunek?tradycja, obyczaje tak nakazują?jest to bzdura wymyślona przez ludzi.Dzikie zwierzęta nie posiadają moralności, ich zadaniem jest przeżycie i przedłużenie gatunku.

Olja
2012-02-12 22:49:53
Ocena: 2(glosow:6)-+
A pie***licie co poniektórzy tutaj. Ja jak bym widziała coś takiego, jak ktoś robi sobie zdjęcia tego typu i jeszcze cieszy ryja, od razu bym zwyzywała... I nie ważne, czy zabicie tych wilków było dobre, np. dla bezpieczeństwa innych istot, czy też złe. Gnoje.

Zbychu71
2012-02-12 22:49:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
To nie wilki tylko alaskany

XYXY
2012-02-12 22:24:26
Ocena: 0(glosow:4)-+
i jak w dzisiejszych czasach dzieci mają być normalne?

patryk1192
2012-02-12 22:09:35
Ocena: 0(glosow:8)-+
jaa pie*dole takie piękne i tajemnicze zwierzęta czyste bestialstwo ;(

antasos
2012-02-12 22:06:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
Polecam tzw."ekologom" obejrzeć mr.freeman part 4

tomeczek30
2012-02-12 21:43:18
Ocena: -4(glosow:6)-+
Z chęcią bym się z nim postrzelał ON jako przedstawiciel swojego stada razem z rodzinką musiałby się bronić i uciekać przeciw moim chorym hobby to by musiało być bardzo zabawne haha...chore

antasos
2012-02-12 21:54:29
Ocena: 3(glosow:3)-+
Ja cię nie rozumiem człowieku piszesz wulgaryzmy a nie rozumiesz tematu

radzikgo2
2012-02-12 21:25:12
Ocena: 8(glosow:16)-+
Poglady ludzi ktorzy maja gow*ane pojecie na temat srodowiska i racjonalnej gospodarki lowieckiej. Powiem to najprosciej na przykladzie. Jest za duzo wilkow=Wilki zjadaja zajace=Nie ma zajecy. Dlatego sa odstrzaly na okreslona ilosc.Nie wykonanie ich zagraza wielu gatunka powiazanym lancuchem pokarm

motylek1570
2012-02-12 22:21:52
Ocena: -5(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

outlaws13
2012-02-12 22:56:20
Ocena: 1(glosow:13)-+
motylek , a jak by cię zabrał na ambonkę i dał do reki sztucer za 8 tyś z optyką Svarowskiego za 4 tyś i przed tobą 250 m był by piękny jeleń z piękną klatą to odmówił byś? Załęże sie ze nie, i wszyscy pozostali. Pojęcia nie macie o czym piszecie i dobrze bo to jest dla mądrych ludzi a nie idiotów

Cenotaph
2012-02-12 23:47:33
Ocena: -1(glosow:7)-+
Out, ja bym nie strzelił na przykład i nie nazywaj wszystkich idiotami. Niektórym zabijanie tylko dla samego zabicia nie przynosi żadnej satysfakcji. Rozumiem że dziś jak pisze "radzikgo2" muszą być prowadzone te odstrzały, ale to jest tylko efekt wpływu nas na środowisko, w sensie..........

Cenotaph
2012-02-12 23:49:11
Ocena: -2(glosow:6)-+
że coraz więcej terenów zagospodarowujemy, coraz bardziej przekształcamy ten świat na własną modłę.

outlaws13
2012-02-13 08:18:27
Ocena: -1(glosow:7)-+
Cen, idiotami nazywam tych co nie mają pojęcia o tym co ja piszę i tych co nie wiedzą o czym pisze Tzaz czy Ty a robią tu wielki oburzenie dla poklasku. Niestety ale nas przybywa i trzeba robić miejsce dla nas, nie stawiajcie człowieka na końcu kolejki po życie.

outlaws13
2012-02-13 08:21:22
Ocena: 0(glosow:8)-+
I drogi kolego, ba przyjacielu internetowy, czy moja pasja szkodzi bardziej zwierzętom czy Twój wykonywany zawód, kto niszczy ich świat. Pozdrawiam. (czuję się prześladowany)To człowiek jest największym drapieżnikiem i dominatoreem i to jest prawidłowe.

Cenotaph
2012-02-13 08:22:55
Ocena: 3(glosow:3)-+
Ja nie stawiam nikogo i nigdzie, tylko stwierdzam fakt oczywisty. Nic przecież nie zmieni to że jesteśmy dominującym gatunkiem, tylko że jak będziemy dalej postępować jak robimy, ty w konsekwencji unicestwimy siebie samych. Co do reszty Twojej wypowiedzi to rozumiem i się zgadzam w pewnym sensie.

outlaws13
2012-02-13 08:30:48
Ocena: -1(glosow:7)-+
Pomyśl że kiedyś też było dużo mniej wszystkiego i to co dziś mamy to następstwa ich walki i pracy. Może nie będzie tak źle jak piszesz, myślę że prędzej wykończą nas religie i wojny na jej podłożu od natury. Ale to już temat nie na to zdjęcie. Miłego dnia.

agrrr
2012-02-14 08:56:24
Ocena: 1(glosow:1)-+
Wilki są gatunkiem zagrożonym w wielu krajach. Skoro w innych jest ich zbyt wiele, możnaby je wyłapać i przewieźć gdzieś indziej, tam, gdzie jest ich za mało. Ale oczywiście kto za to zapłąci, kto to zorganizuje, no nikt, bo po co, jak łatwiej jest powystrzelać "nadwyżkę"... Ku*wa żal...

Kiara92
2012-02-15 20:51:51
Ocena: 1(glosow:1)-+
radziwgo2 i outlaws13, jesteście leszczami bez wyobraźni. Dzięki ludziom takim jak wy giną lasy, zwierzęta, a niedługo znikniemy i my, gryząc pieniądze zamiast jedzenia. Bóg dał nam naturę po to, byśmy żyli z nią w zgodzie, a nie niszczyli wszystkim, co wpadnie nam w łapy - byle mieć "frajdę".

antasos
2012-02-12 21:12:45
Ocena: 3(glosow:7)-+
Spartan221 Wielka i święta racja. Ekolodzy się znalezli,myśliwych od debili, ratować zwierzęta, ale jak co do czego to myśliwi je dokarmiają, a selekcja jest po to,że na przykład jak jeleń jest chory i stary, to odstrzeliwuje się żeby przechodziły tylko lepsze geny

tazziqi
2012-02-12 21:19:20
Ocena: -8(glosow:8)-+
Patrz jacy altruiści, o geny dzikich zwierząt dbają.

antasos
2012-02-12 21:33:31
Ocena: 2(glosow:6)-+
tazziqi, Wyobraź sobie świat, w którym nie ma myśliwych. Ludzie giną na początku, później roślinożercy,drapieżniki. Zostają szczury. Gdy cała padlina i roślinność zostanie zjedzona, szczury zaczną zjadać same siebie. Zostanie jeden szczur na świecie. Wielki opasły szczur

tazziqi
2012-02-12 21:49:02
Ocena: -5(glosow:7)-+
Myśliwi są tak wspaniałomyślni i troszczą się o łańcuch pokarmowy?To oni tak myślą,że robią coś dobrego.Gdyby człowieka nie było na ziemi,gdyby człowiek nie niszczył gleby,lasów,nie zabierał ziemi zwierzętom,przy życiu zostały by tylko drapieżniki?Myślę że zwierzęta roślinożerne poradził by sobie.

tazziqi
2012-02-12 21:49:41
Ocena: -4(glosow:6)-+
Niszczymy wszystko.Pod głupim pretekstem dbania o łańcuch pokarmowy zabijamy.W taki sposób nie naprawiamy tylko staramy się kontrolować przyrodę.Sposób ten prowadzi do unicestwienia,wyeliminowania gatunku,być może robią to nieświadomie.Nas ludzi jest za dużo,nie zwierząt.

antasos
2012-02-12 21:57:46
Ocena: 3(glosow:3)-+
W takim razie powieś się, najlepiej na biodegradowalnej linie, gdzieś w środku lasu, najlepiej żeby to było niedaleko legowiska wilków.Tak bardziej im pomożesz niż obrażaniem myśliwych

tazziqi
2012-02-12 22:09:37
Ocena: -2(glosow:4)-+
Obrażaniem myśliwych?Swoimi czynami sami się obrażają.Naturę trzeba naprawiać lecz nie w taki sposób,w jaki obecnie jest nam przedstawiany.Dobra mina do złej gry.Jednostka może zdziałać cuda,lecz powieszenie się nie zdziała nic.Kiedyś ludzie zrozumieją i będą żałować swoich postępowań.

outlaws13
2012-02-12 23:05:08
Ocena: 1(glosow:7)-+
antasos , im nie ma co tłumaczyć. Za tydzień bedzie absurd jak wilki napadły rodzine to bedą wszyscy strzelać do wilków:)Po co admini dają takie gów..na na główną. Ciekawe czy jak by takiemu obrońcy sprezentował comber sarny to czy by go wywalił czy zjadł?

outlaws13
2012-02-12 23:08:55
Ocena: 1(glosow:7)-+
Kolego z tym skorpionkiem, a czym sie różni świnia którą żresz w niedzielę jako schabowe albo kura z której delektujesz sie rosołkiem. Te wilki były 10x bardziej humanitarnie zabita jak te świnie i kury. A wiesz coś na temat łańcucha pokarmowego, kto komu służy. Tyle piszesz o naturze to to powinno

outlaws13
2012-02-12 23:10:05
Ocena: 1(glosow:7)-+
Być oczywiste dla ciebie kto jest najważniejszy na świecie i kto ma sie do kogo dostosować.

tazziqi
2012-02-12 23:22:03
Ocena: -3(glosow:3)-+
To nie przyroda ma dostosowywać się do nas tylko my do niej.Jak na razie robimy to bardzo nieumiejętnie.Delektuje się rosołkiem?a może nie jadam mięsa?Zwierzęta hodowlane zabijamy by je zjeść,przeżyć,wilki również tak robią.Zwierzęta dzikie zabijanesą dla przyjemności bądź też pod głupim pretekstem

tazziqi
2012-02-12 23:22:34
Ocena: -4(glosow:4)-+
dbania o losy świata.Osobiście znam kilku myśliwych i zapewniam cię, że dla nich jest to wyłącznie hobby, rozrywka. Konne pościgi ze strzelbami za lisem również jest humanitarne? takie zwyczaje nie są tylko historią.

outlaws13
2012-02-12 23:28:42
Ocena: 3(glosow:7)-+
Zamiast osobiście znać to polecam osobiście brać w tym udział, każde martwe zwierzę ma oddane na koniec polowania wiecej szacunku i czci jak nie jeden człowiek po smierci. Oczywiście że my mamy dbać o naturę i sie dostosować ale pamiętając o kolejności i ważności ssaków w naturze.

spartan221
2012-02-12 21:02:03
Ocena: 3(glosow:7)-+
Widzę tutaj tak samo wielkich obrońców zwierząt iekawe czy jesteście tak oddani zwierzynie jak myśliwi-zarabiając w tym kraju dajmy na to 1500 zł potrafią utrzymać rodzinę + kupować w zimie jedzenie dla zwierząt i na pogodzie -30 stopni iść kilometry aby wysypać i dokarmić te zwierzęta.

tazziqi
2012-02-12 21:16:50
Ocena: -8(glosow:10)-+
Chwali się to, szkoda tylko że później ją zabija. Współczuje ci tak trywialnego myślenia. Nie będę rozpisywał się, ponieważ każde słowo skierowane do ciebie jest daremne.

outlaws13
2012-02-12 23:34:02
Ocena: 3(glosow:7)-+
tazzigi, ja tobie wspulczuję braku myślenia.

spartan221
2012-02-12 20:56:47
Ocena: 4(glosow:4)-+
Jeśli chodzi o to zdjęcie na pewno to nie jest w Polsce, wydaje mi się że to stany. Zdjęcie oczywiście nie jest jakieś super przyjemne. Ojciec mógł być wychowany w rodzinie myśliwych, nigdy taki widok nie był mu dziwny, może chce żeby ktoś po nim przejął jego bron i pasję? Nie możemy tego oceniać żl

spartan221
2012-02-12 20:54:06
Ocena: 5(glosow:5)-+
Nie ogarniam co niektórych... Jak według Was polowania mają być zakazane ? aż tak bardzo jesteście tępi ? Polowania zawsze były i muszą być...Ochronę zwierząt dbanie o nie jest w roli myśliwych, a na końcu jest to pozyskiwanie ich, aczkolwiek muszą to robić aby np. dziki nie niszczyli gospodarstw !

antasos
2012-02-12 20:52:38
Ocena: 2(glosow:2)-+
Hehe, śmieszą mnie wasze komentarze: lucy123 Nie chce mi się nawet tego komentować, powiem tylko , że w Polsce wilki są pod ochroną. A jak komuś jest za tłoczno to proponuje wziąć na odstrzał co po niektórych ludzi... HAHAHAH, Nie masz nawet pojęcia o temacie dziecko.

aniabania6666
2012-02-12 20:43:03
Ocena: -3(glosow:3)-+
outlaws13:nie za bardzo się wymądrzasz? Pomyśl o tym,że każdy ma inne uczucia i myśli. Wypadało by uszanować zdanie innych. Są dzieci wrażliwe i mniej wrażliwe

kwasny0
2012-02-12 20:42:48
Ocena: 3(glosow:3)-+
Smutny obrazek podpisany uśmiechem człowieka

kwasny0
2012-02-12 20:42:15
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie wiem dlaczego je zabili, ale dla mnie widok bardzo nie przyjemny... Nie chciałabym aby moje dziecko oglądało takie rzeczy i sama nie posunęłabym się chyba do zabicia ... Oczywiście, zależy wszystko od sytuacji... Gdyby były np. zagrożeniem dla mojej rodziny lub dla mnie.

MonikPawlik
2012-02-12 20:38:37
Ocena: -2(glosow:6)-+
...Ktoś je zeżre ?! Zabijanie zwierząt dla sportu , t o chora zabawa dla zboczonych umysłowo ludzi . Czym one do cholery na to zasłużyły na to żeby jakiś pierwszy lepszy frajer mógł je sobie dla zabawy odstrzelić na polowaniu ?! One tylko chciały żyć .

opuncja
2012-02-12 22:12:30
Ocena: 0(glosow:8)-+
Co rozumiesz pod pojęciem "zboczony umysłowo"? Z ciekawości pytam. "One tylko chciały żyć" - normalnie operę można by napisać w oparciu o ten temat. Nie znasz tematu, nie wypowiadaj się. ;]

MonikPawlik
2012-02-27 15:03:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dobrze że wśród nas jest jakaś inteligentna znawczyni wszystkich tematów świata i miłośniczka oper mydlanych...Zastanawiam się czy masz pieska w domu .I "zboczenie" w tym przypadku nie ma nic wspólnego z pedofilią jeżeli o to ci chodzi. Znasz zwrot zboczenie zawodowe? Google nie gryzie.

kocur87
2012-02-12 20:36:25
Ocena: -2(glosow:2)-+
To że wilki leża sobie martwe to jedno bo kto wie z jakiego powodu je zastrzelili ale powiedzcie po uj robic sobie z nimi zdjecie i to jeszcze z dziećmi bo tego juz nie kumam?

MonikPawlik
2012-02-12 20:36:25
Ocena: -3(glosow:5)-+
Jak czytam niektóre komentarze to myśle sobie "Boże widzisz a nie grzmisz". Czy wy nie rozumiecie że wilki to piękne , dzikie zwierzęta ? Jest ich już tak niewiele (w porównaniu do innych gatunków) że nikt nie powinien ich zabijać ..Co się stanie z tymi wilkami ? Ktoś sobie zrobi z nich futro ?..

drocker
2012-02-12 20:21:56
Ocena: 2(glosow:4)-+
Pokazywali to w pewnym programie na discovery, to było polowanie na wilki, które zagryzły jednego z mieszkańców i zagrażały ludności

metiu6
2012-02-12 20:21:20
Ocena: -1(glosow:5)-+
Vonfluflu A ty kupujesz ten ryż dla Afryki oj chyba nie !!! Człowieku nie szanujesz zwierzęcia tym bardziej nie będziesz szanował Afrykańczyka bo to dla ciebie istota gorsza jak wilk .

opuncja
2012-02-12 20:31:43
Ocena: -2(glosow:4)-+
Skąd wiesz, że nie kupuje? Bo Ty tego nie robisz? Skąd wiesz, że nie szanuje zwierzęcia? Piszesz po to, żeby pisać? Argumenty, a nie jakieś domysły z sufitu spisane poproszę.

namtacs
2012-02-12 22:29:55
Ocena: -1(glosow:1)-+
Nic mnie tak nie kręci, jak mądra kobieta. Sorry za OT.

drLOUBITCH
2012-02-12 20:11:41
Ocena: 0(glosow:12)-+
I dziwić się, że niektóre gatunki zwierząt zagrożone są wymarciem. Niektórzy ludzie to bydło bez serc i rozumów.

metiu6
2012-02-12 20:11:15
Ocena: -3(glosow:7)-+
outlaws13 "a te dzieci w tej sytuacji nie skupiały sie na zwierzętach tylko na radości i dumie ojca" Człowieku ty naprawdę masz coś nie tak z głową , jak masz jakieś zwierzę to je zabij i tylko nie zapomnij zrobić zdjęcia razem z dziećmi(oczywiście jak je masz !) i tu wstaw to je skomentujemy !!!

outlaws13
2012-02-12 20:19:30
Ocena: 2(glosow:10)-+
Idioto, mam psa, i wiem jak wychowywane są dzieci myśliwych, w jakiej miłości do zwierząt ty komentujesz to co widzisz i nic więcej ci to nie mówi , ja natomiast wiem o czym pisze. Rozumiem że np żołnierz który zabił zamachowca to też bandyta.

opuncja
2012-02-12 20:24:54
Ocena: -2(glosow:4)-+
@metiu6, nie zrozumiałeś wypowiedzi to nie komentuj, co?

outlaws13
2012-02-12 20:25:12
Ocena: 3(glosow:7)-+
W 90% asurdy należy komentować tylko po tym co widać ale w pozostałych 10% albo trzeba myslec, albo mieć wiedze a jeśli sie tego nie posiada to nie komentuje sie. tak jest z absurdami działający mi na emocje a nie na dobre wyczucie smaki itp. Ale jak starzy przytargają wyroby z dziczyzny do domu

outlaws13
2012-02-12 20:27:13
Ocena: 3(glosow:7)-+
to sie wszyscy zachwycają i tacy dumnie że dziczyznę jedli. Myśl logicznie trochę. Te dzieci na fotce by Cie nauczyły miłości do zwierząt

Ubermensch
2012-02-12 20:33:37
Ocena: 5(glosow:11)-+
outlaws13 nie ma co tłumaczyć idyiotą kto to jest myśliwy, jakie ma uprawnienia, skąd tradycje łowieckie, co to gospodarka łowiecka, bo tego nie zrozumieją. Tak jak mówisz ci ludzie unieśli się emocjami i mają się za wielkich obrońców zwierząt.

Vonfluflu
2012-02-12 20:09:58
Ocena: 2(glosow:2)-+
rroryzują ludność oraz gryzą się ze zwierzętami domowymi zarażając je wścieklizną. Ciekawe co być powiedział gdyby Tobie wilki zażarły psa a ty byś musiał przyjąć 30 zastrzyków serum.

Vonfluflu
2012-02-12 20:08:03
Ocena: 3(glosow:3)-+
Po pierwsze to w Polsce wilki są pod ochroną, jednak w takim Czarnobylu gdzie ludzie dawno się wynieśli, wilki miały wolne pole do popisu. W tych kilku dziesięcioleciach wytępiły w pień lisy, zające, sarny oraz inne leśne stwory. Teraz nie mają na co polować to przenoszą się pod granice miast i tero

poczekalnia777
2012-02-12 20:03:26
Ocena: 0(glosow:2)-+
Przypuśćmy że na zdjęciu leżą 4 dziki które wjeb... 8 ha kukurydzy a straty to 12 tyś z tego koło łowieckie oszacowało straty na 5 tyś, i pytam się kto mi kur... odda resztę pieniędzy za to że te jeb... skur... wjeb... mi tę kukurydzę. Nie które zwierzęta trzeba odstrzelać bo by człowieka wjeb....!

deadman33
2012-02-12 19:58:11
Ocena: -3(glosow:5)-+
biedne zwierzątka... leżą na śniegu oby nie dostały wilka :/

Morizanna
2012-02-12 19:54:54
Ocena: 1(glosow:1)-+
zwierząt maleje... Nawet tak liczebnej grupy jaką są gryzonie...

Yorhn
2012-02-12 19:54:43
Ocena: 4(glosow:6)-+
Wielkie mi Halo ! Ile wśród komentujących widzę hipokrytów ! Zabijanie jest złe , biedne zwierzaczki , nie mogę na to patrzeć , chodźmy lepiej do Mcdonalda albo KFC. No w mordę ! Ogarnijcie się !

tazziqi
2012-02-12 19:59:39
Ocena: -3(glosow:5)-+
Mów za siebie, ja na przykład nie chodzę. Mylisz zwierzęta hodowlane, z dzikimi. Myślę, że różnica jest oczywista.

sedziadread
2012-02-12 19:59:48
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

sedziadread
2012-02-12 20:01:07
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Zezol-Czupakabra
2012-02-12 20:04:16
Ocena: 1(glosow:3)-+
Yorhn dobrze gada, polać mu! tazziqi czyli twoim zdaniem lepiej trzymać zwierzęta w niewoli żeby się męczyły przez życie a na koniec zabić i zjeść niż żeby były wolne przed śmiercią?

tazziqi
2012-02-12 20:21:56
Ocena: -2(glosow:2)-+
Zezol-Czupakabra, nie powinno się w niewoli trzymać żadnych zwierząt. Ludzie stworzyli gatunki hodowlane, psy ,rasowe koty, lecz wszystkie mają dzikie korzenie. Niestety jesteśmy mięsożercami.Jednak napiszę jaka jest różnica. Dlaczego większość dzikich zwierząt znajduje się pod ochroną?ponieważ

tazziqi
2012-02-12 20:22:33
Ocena: -1(glosow:1)-+
zagraża im wyginięcie.Ludzie zabijają zwierzęta dla pieniędzy,dla rozrywki,na farmach zabijają ponieważ chcą chronić swoją własność,owce,ziemniaki,zborze.Żadna z przyczyn nie jest poprawna i nie podlega usprawiedliwieniu.Zwierzęta hodowlane są pod kontrolom człowieka,są rozmnażane przez człowieka,

tazziqi
2012-02-12 20:23:13
Ocena: -2(glosow:2)-+
służą jako pokarm i dlatego też wyginięcie im nie grozi ponieważ są niezbędne życie ludziom,w przeciwieństwie do zwierząt dzikich.Niszczymy przyrodę,zabijamy zwierzęta, jesteśmy największą zarazą jaką może nosić ziemia.Dobrze gada?jest tylko zwykłym zjadaczem chleba,którego nie obchodzi nic,poza

tazziqi
2012-02-12 20:23:53
Ocena: -1(glosow:1)-+
poza własną osobą. Nie jesteśmy lepsi od zwierząt.

sedziadread
2012-02-12 20:33:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

tazziqi
2012-02-12 20:56:56
Ocena: -1(glosow:3)-+
Napisałem jasno.Należy szanować naturę.Jeśli zainteresował Cię temat,polecam dokumenty na temat kłusownictwa,sposobie łapania i zabijania zwierząt.Myślistwo jest dozwolone lecz człowiek nie powinien próbować kontrolować natury,nie jest w stanie,uważa się za pana ziemi lecz jest wobec niej bezbronny.

sedziadread
2012-02-12 21:04:59
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Zezol-Czupakabra
2012-02-13 16:40:19
Ocena: -2(glosow:2)-+
No ta ale gdyby człowiek nie kontrolował w miarę otoczenia to i nasz gatunek by wymarł, ludzie przede wszystkim dbają o swoje dobro niż jakiegoś innego gatunku, ale co w tym dziwnego? Każde inne zwierzę też tak robi.

Morizanna
2012-02-12 19:54:09
Ocena: -1(glosow:1)-+
powtórzę, słowa @lucy123 "A jak komuś jest tłoczno to proponuje wziąć na odstrzał co po niektórych ludzi..." Tak to prawda - to ludzi jest za dużo, ludzie żrą za dużo i chcą wszystkiego za dużo. I wciąż argumentują, że plaga, że pozagryzają... A ludzi wciąż rośnie, podczas gdy populacja innych

Morizanna
2012-02-12 19:48:44
Ocena: 0(glosow:2)-+
człowieka.Po za tym nie rozumiem ludzi i ich chciwości. Dla mnie to jest niepojęte, że dla bezużytecznych papierków ludzie są w stanie zabijać bez skrupułów. Ale wy tego nie zrozumiecie, bo gdyby nastąpił nowy porządek rzeczy, wy wciąż myślelibyście, że pieniędzmi da się najeść, wyżyć. I na koniec

kolorowy1986
2012-02-12 19:47:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
głupole te dzieci i tak nic z tego nie wiedza a za pare lat będą dziękować rodzicom że maja sie czym pochwalić przed znajomymi wiec czego sie czepiać ?

Morizanna
2012-02-12 19:44:50
Ocena: 1(glosow:1)-+
Tak czytam wasze komentarze, i coraz bardziej uderza mnie myśl jak mało wiecie... Wilki NIE atakują ludzi. Takich przypadków jest bardzo mało i zwykle odnotowywane są u zwierząt chorych na wściekliznę. Wilk woli łatwą zdobycz. Dla niego łatwiej jest znaleźć jakieś truchło niż przeprowadzać atak na

tazziqi
2012-02-12 19:42:13
Ocena: 2(glosow:4)-+
Piękne zwierzęta, szkoda tylko że martwe. Niszczymy wszystko co nas otacza, a w szczególności naturę, której zawdzięczamy dosłownie wszystko.

sedziadread
2012-02-12 19:38:07
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bernardbeeger
2012-02-12 19:30:44
Ocena: 1(glosow:3)-+
debile!!!!! jak można zabić tak piękne zwierze? dosięgnie ich kiedyś sprawiedliwość...

szyderczyGoblin
2012-02-12 19:22:16
Ocena: 1(glosow:5)-+
Mówią, że człowiek człowiekowi wilkiem... a człowiek zwierzęciu katem...

Staradziffka
2012-02-12 19:24:51
Ocena: -3(glosow:11)-+
Zaraz "znafcy" ci napiszą, że nie jesteś w temacie, to się nie udzielaj.

czarnulka87_21
2012-02-12 19:20:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
..Widocznie Ci którzy są zbulwersowani tym zdjęciem zdają sobie sprawę że nawet zwierzęta mają uczucia i należy im się szacunek....omg

Azalkmar
2012-02-12 19:19:54
Ocena: -2(glosow:8)-+
Ojciec myśliwy i 4 wilki upolował pewnie został królem polowania, Ale osoby które nie polują tego nie zrozumieją i traktują jako wiochę. W czasie jednego pędu zabić 4 wilki to naprawdę wyczyn pomijając to że można tylko strzelać ze sztucera albo shotguna gdyż broń maszynowa jest zakazana...

kokuskus6
2012-02-12 19:32:25
Ocena: 0(glosow:2)-+
No dobrze,ale jak można zabite zwierzęta małym dzieciom pokazywać?!

outlaws13
2012-02-12 19:41:16
Ocena: 4(glosow:8)-+
Normalnie, ty widzisz na fotce fakt, a te dzieci w tej sytuacji nie skupiały sie na zwierzętach tylko na radości i dumie ojca. Nie zrozumiesz bi nnie miałeś styczności z polowaniem. Myśliwy to nie bandyta i wiecej pomaga zwierzętom jak Wy tu tym piskiem.

Azalkmar
2012-02-13 00:00:01
Ocena: 1(glosow:1)-+
A można w taki sposób, że też jako dziecko byłem zabierany na polowania, a co więcej sam chciałem na nie jeździć. Zabija się zwierzęta które niszczą np.(uprawy rolnikom) albo zagrażają życie bo jest ich za dużo i wchodzą do miast i wsi.

czarnulka87_21
2012-02-12 19:18:42
Ocena: 1(glosow:1)-+
Rodzina Adamsów.Sist tak dla małego sprostowania wydaje Ci się że to zachowanie jest normalne no bo przecież każdy pragnie mieć zdjęcie z miejsca takiej masakry prawda jest się z czego cieszyć.Sama bym tej parce walnęła w łeb i stanęła do zdjęcia:)-bo przecież jest się czym pochwalić prawda!

Sist
2012-02-12 19:12:51
Ocena: 0(glosow:4)-+
Czytając niektóre komentarze... przeraża mnie jedna rzecz. To że niektórym łatwo napisać, że wilki są biedne, a ludzie powinni zginąć zamiast nich, tak dla przykładu. To chyba przez anonimowość internetu. Ale proszę: umrzyjcie, zanim dorwiecie broń/władze w celu napawania tego świata.

sedziadread
2012-02-12 19:56:45
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

marusia0000
2012-02-12 19:12:23
Ocena: 1(glosow:1)-+
jakie te wilki musiały być piękne na wolności...

krejz272
2012-02-12 19:09:46
Ocena: 0(glosow:6)-+
taka mała rzecz a cieszy

kamisijo
2012-02-12 19:09:00
Ocena: -2(glosow:6)-+
Jakie tu chamsto?!!!! Gdyby nie myśliwi to dzikie zwierzęta były by plagą!!

rzygamtecza16
2012-02-12 19:22:33
Ocena: 0(glosow:2)-+
ale wilki sa pod ochrona!! nie sa plaga - niebawem beda na wyginieciu!! a poza tym nie pownni miec psychole z tego takiej radosći!! badz co badz zabili zywa istote!!

peziet27
2012-02-12 19:24:01
Ocena: 2(glosow:2)-+
To my jesteśmy plagą, nas ludzi jest już ponad 7 mld, to my zatruwamy środowisko naturalne, to mu zabijamy zwierzęta dla zabawy, to my sprawiamy że ginie co mieś kilka gat zwierząt i roślin, to my niszczymy całkowicie naszą planetę, nasz dom, taka jest prawda

Staradziffka
2012-02-12 19:26:40
Ocena: 4(glosow:6)-+
Myśliwy, a kłusownicy to dwie różne rzeczy.

Ubermensch
2012-02-12 19:05:18
Ocena: 0(glosow:8)-+
Czytając komentarze nasuwa się tylko jeden wniosek: homo homini lupus est.

opuncja
2012-02-12 20:28:32
Ocena: -1(glosow:1)-+
Widzę, że kolega łaciną włada. :) Prawdziwe. Ale czy ten absurd jest idealną reprezentacją? Wątpię.

Ubermensch
2012-02-12 21:17:09
Ocena: 0(glosow:4)-+
Opuncjo wątpia to taka ryba.

endriu110225
2012-02-12 19:00:00
Ocena: -5(glosow:7)-+
powinni je wszystkie wystrzelac.... co do nogi... wilki oczywiście...

peziet27
2012-02-12 19:03:23
Ocena: 3(glosow:3)-+
Jesteś niepełno sprytny czy co ? W czym ci one szkodzą, to człowiek osiedla się na ich terytorium a potem się pluje że dzikie zwierzęta wchodzą, na swój dawny teren. To jest tak jak było w czasie II wojny światowej, Niemcy też nas uważali że powinno się nas unicestwić, też ich popierasz ?

peziet27
2012-02-12 19:05:46
Ocena: 1(glosow:1)-+
Uważasz że jak oni nas zaatakowali to nie powinniśmy się bronić, całkowicie dać się zarżnąć, dla widzimisię jakiegoś obłąkanego człowieka? Weź idź do kibla i zobacz czy czasem w muszli mózgu nie zostawiłeś. Pomyśl o tym co mówisz i jak myślisz, nasza planeta jest dla wszystkich a nie tylko dla nas !

Sabu
2012-02-12 19:09:56
Ocena: 2(glosow:2)-+
ta jasne to jak jeden wilk cie zaatakuje (i tak siedzisz w domu więc wilk cię nie zaatakuje) to najlepiej wybić wszystkie nie pieprz głupot bo tak jak powiedział peziet27 to człowiek osiedla się na terytorium wilków i innych zwierząt

sedziadread
2012-02-12 19:53:21
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

peziet27
2012-02-12 18:58:52
Ocena: 3(glosow:5)-+
I to nie człowiek ma całkowite prawo dożycia na ziemi tylko wszystko co na niej żyje, to nie my jesteś pępkiem świata, bo bez broni w dziczy to wszyscy piszczą i płaczą z lęku przed dzikimi zwierzętami, nikt nikomu nie każe osiedlać się w pobliżu siedlisk drapieżców. Taka jest prawda.

peziet27
2012-02-12 18:51:24
Ocena: 4(glosow:8)-+
Biedne wilki, no cóż, tacy są ludzie, cwaniakują bo mają broń, i jak zastrzeli to myśli że błyszczy, powinno zabronić się polowań. Przyroda sama powinna się rządzić swoimi prawami a nie że my w nią włazimy w buciorach. Tak wilki zjadają inne zwierzęta a czy my tego nie robimy?

Staradziffka
2012-02-12 19:28:42
Ocena: 1(glosow:5)-+
Brawo. Chociaż jest tu jedna normalna osoba tutaj.

aniabania6666
2012-02-12 18:45:14
Ocena: 3(glosow:3)-+
Fajna dyskusja powstała:) Każdy z wypowiadających się ma rację

metiu6
2012-02-12 18:34:46
Ocena: 4(glosow:4)-+
jackassik w pewnym sensie masz rację , tylko że tu chodzi o zachowanie tych ludzi głupie uśmiechy i dzieci patrzące na śmierć zwierząt , a wyraz twarzy tego pana bezcenny po prostu sadystyczny !Zabijając zwierzę trzeba mu oddać szacunek ja tu tego nie widzę i każdy porządny myśliwy powie ci to samo

rusofil
2012-02-12 18:31:25
Ocena: -3(glosow:19)-+
Powinni tych ludzi tak zastrzelić i zrobić sobie fotkę nad ich trupami. Kretyni.

outlaws13
2012-02-12 18:41:38
Ocena: -5(glosow:21)-+
oj, oj, widze że wilczki bardziej kochasz od dzieci. Pozdrawiam

opuncja
2012-02-12 19:02:26
Ocena: -1(glosow:7)-+
Rusofil, kiedyś tak robili... I ja osobiście wolałabym, żeby się to nie powtórzyło.

Sabu
2012-02-12 19:13:35
Ocena: -2(glosow:6)-+
powinni ojcu coś zrobić dzieci i matka nie są winni

rusofilII
2012-02-14 15:56:40
Ocena: -1(glosow:3)-+
outlaws, wilki są piękne i inteligentne, chciałabym takiego wychowywać od szczeniaka. To tylko trochę dziki pies. O, żebyśmy kiedyś się o te dzieci nie pożarli...

Hubiv8
2012-02-12 18:26:37
Ocena: -2(glosow:6)-+
Taki urok polowań, ale nie jest też fajnie jak takie wilki zjadają inne bezbronniejsze zwierzęta:/

Maniek1313
2012-02-12 18:47:10
Ocena: 6(glosow:8)-+
Z tą różnicą że wilki nie zabijają dla przyjemności, zabijają by przeżyć.

cukiereczek16
2012-02-12 18:23:31
Ocena: 0(glosow:2)-+
oj..... ale biedne :(

Made-In-Poland
2012-02-12 18:23:10
Ocena: -2(glosow:4)-+
Wilki są piękne i niezależnie od sytuacji jest mi ich szkoda no ale Outlaws13 ma rację...

Sabu
2012-02-12 19:17:45
Ocena: 3(glosow:5)-+
dużo jest zwierząt które są zagrożone np. niedzwiedzie w Polsce lub Pandy w Chinach a to wszystko przez ludzi tu chodzi o kasę

outlaws13
2012-02-12 18:20:10
Ocena: 1(glosow:19)-+
Jak byście utrzymywali rodzinę z hodowli owiec w górach to byście inaczej pisali. Jacy wszyscy "zieloni" sie zrobili. Zapytam po raz kolejny , Ilu z Was zamiast pisać te litościwe wypociny chociaż raz w życiu dokonało wpłaty np na jakieś schronisko dla psiaków albo coś tam zaniosło?!

outlaws13
2012-02-12 18:22:45
Ocena: 1(glosow:17)-+
Zwierzęta są bardzo ważne ale nie są ważniejsze od istnienia człowieka a w tym pędzie "zielonego" za nie długi czas My będziemy do odstrzału bo jakiś ptaszek będzie ważniejszy. Greenpeace to nie ochrona tylko biznes i to bardzo opłacalny. Nie protestują tam gdzie dostają kase

outlaws13
2012-02-12 18:25:24
Ocena: 0(glosow:14)-+
za odstąpienie od protestu, przykład - autostrada A2-6mln zł i już zwierzątka nie były priorytetem. Opłacalne dla nich i dla wykonawcy. Kary za opóźnienie sa kilka razy wyższe. A Wy jak zwykle dajecie sobą motać słuchając prostej propagandy, zagrywki na Waszych emocjach. Tylko KASA!!!

violon
2012-02-12 18:26:45
Ocena: -2(glosow:8)-+
kolego outlaws, tutaj zupełnie się z tobą zgadzam

outlaws13
2012-02-12 18:28:27
Ocena: -2(glosow:12)-+
Za płacz pod drzewkiem w zależności od ceny negocjowanej z wykonawcą można zarobić nawet 200zł za dobę. W Polsce. I tak wygląda prawdziwa miłość do natury. Wszystko ma przelicznik walutowy, nawet zwierze i nawet człowiek. Pozdrawiam wszystkich naiwnych i nie myślących. Normalnych też:)

outlaws13
2012-02-12 18:31:37
Ocena: -2(glosow:12)-+
Kiedy wy zaczniecie myśleć. tu płaczecie bo zwierzątka, jak by był absurd o psie który zagryzł dziecko to byście tego psa rozerwali albo żywcem palili. Wczoraj ktoś napisał że pod jednym absurdem wyzywacie tego co bije kobietę a jak kobieta biła dziecko to byście ja zabili. I gdzie tu własne zdanie.

outlaws13
2012-02-12 18:45:47
Ocena: 1(glosow:13)-+
ulegacie emocjom i dajecie sobą sterować, zajebisty elektorat, tylko go czymś oczarować i biegnie na ślepo w przekonaniu że w dobrą stronę.:)

Z1mna
2012-02-12 18:13:31
Ocena: 2(glosow:6)-+
Masakra,inaczej tego nie nazwę:(

mariusz1313
2012-02-12 17:57:30
Ocena: 2(glosow:4)-+
ładne wilki.szkoda że martwe!!!!

jackassik
2012-02-12 17:52:02
Ocena: -2(glosow:6)-+
Dokładnie, hipokryzja. To że wilków się nie jada to nie wolno ich zabijać? Krowy, świnie etc to w porządku, masowa rzeź a 2 pary wilków na trofea i skóry to już nie można? Wiochą jest to że to się pojawiło na wiocha.

BlackButler
2012-02-12 18:10:17
Ocena: 4(glosow:4)-+
Jednak jest różnica między zabijaniem zwierząt na jedzenie a dla własnej zachcianki,bo tak to tu można nazwać.Zabił-bo chciał.

Staradziffka
2012-02-12 19:32:18
Ocena: 1(glosow:3)-+
Nie myl pojęć.

Vakashimazu
2012-02-12 17:44:09
Ocena: -2(glosow:10)-+
Klasyczny wylew hipokryzji na wiosce jak widzę. Biedne, łagodne i bezbronne wilki zamordowane przez człowieka barbarzyńcę, jakie to potworne... Co innego masowy ubój drobiu czy wieprza, żresz na co dzień, ale coś mi się nie zdaje, żebyś się przy tym użalał nad losem biednej kury czy krowy. Hipokryzj

T-e-n-s-o-r
2012-02-12 17:46:50
Ocena: 2(glosow:6)-+
Wychowałem się na wsi i powiem wam szczerze, że świnia czy też krowa przywiązuje się do człowieka bardziej, niż pies.

xPogromczynix
2012-02-12 17:40:46
Ocena: -3(glosow:3)-+
Czasem ludzie zachowują się jak zwierzęta.

Morog
2012-02-12 17:36:56
Ocena: -3(glosow:7)-+
jak wilki schrupią wasze dziecko to odrazu zmienicie zdanie

starysatyr
2012-02-12 17:23:13
Ocena: 2(glosow:8)-+
Mam nadzieje ze zdechną na raka w męczarniach.

Hubiv8
2012-02-12 18:19:44
Ocena: -3(glosow:3)-+
Ty idioto chyba sam nie wiesz co piszesz!!!

T-e-n-s-o-r
2012-02-12 17:18:34
Ocena: 5(glosow:11)-+
Tak samo było z Wilkiem Workowatym. Szkodnik, szkodnik, a jak ostatni przedstawiciel gatunku zdechł w zoo to każdy uświadomił sobie do czego doprowadzili.

Matyson
2012-02-12 17:30:32
Ocena: 4(glosow:4)-+
Mylimy myślistwo z kłusownictwem. Wiadomo, że każdy - nawet "szkodnik" jest potrzebny i stanowi istotny element pewnego łańcucha. Jak wystrzelali w sadach wszystkie wróble, to przyszła plaga robactwa, etc. PS.Żubr też jest pod ścisłą ochroną, ale jeśli stado zbytnio się powiększy, to jest odst

magdzioszka
2012-02-12 17:35:33
Ocena: 1(glosow:1)-+
przeciez tu nie chodzi o samo zabicie wilkow tylko fakt zrobienia sobie fotki z dziećmi przy nich.. chore ;/

Staradziffka
2012-02-12 19:38:32
Ocena: 0(glosow:4)-+
A gdy mi sąsiad porysuje auto, lub mi czymś innym zaszkodzi to też mam go zastrzelić i zrobić sobie fotkę nad jego zwłokami?

PaVlo7485
2012-02-12 16:52:44
Ocena: 0(glosow:2)-+
Nic by mnie nie zdziwiło gdyby role na zdjęciu były zamienione

Apo_97
2012-02-12 16:50:48
Ocena: 1(glosow:3)-+
Biedna zwierzaki:(

imie.jak.imie
2012-02-12 16:48:29
Ocena: -1(glosow:3)-+
tragedia poprostu ... beznadziejni ludzie! zeby sie tak k..wa miejsca odwrocily na tym zdjeciu! karma powroci!

grog
2012-02-12 16:31:22
Ocena: -1(glosow:7)-+
moze mu te wilki zjadaly po dwie kozy dziennie? Wolalbym zabic 4 wilki i oszczedzic zycie moim kozom

Matyson
2012-02-12 16:26:33
Ocena: -1(glosow:9)-+
Samo chwalenie się trofeum w postaci upolowanych wilków nie jest dla mnie żadnym absurdem, jedynie te dzieciaki trochę kontrastują z obrazem :| Poza tym, oczywiście oburzenie typowe jak przy zabijaniu karpia na święta. "Ratuj karpia!" xD To jest tak jak rybak chwali się złowioną rybą.

roger1123
2012-02-12 16:20:46
Ocena: -2(glosow:8)-+
i tak doprowadzimy do wyniszczenia przyrody ,najpierw strzelamy do zwierząt a później do siebie......

miodzjo
2012-02-12 16:17:19
Ocena: 0(glosow:16)-+
Od kiedy bycie myśliwym jest wiochą?

cavefalcon
2012-02-12 16:39:09
Ocena: 2(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

miodzjo
2012-02-13 11:10:12
Ocena: 0(glosow:2)-+
A nie słyszałeś o kontrolowanym odstrzale z powodu zbytniego wzrostu populacji, która wyrządza szkody w gospodarstwach? Pretensje możesz mieć do tego co ustanowił takie prawo

espantosa
2012-02-12 16:08:31
Ocena: 1(glosow:11)-+
Można mówić wiele... ale robienie sobie zdjęcia z trupem (nie ważne czy zwierzęcym czy człowieczym) jest po prostu chore. I nie ma co dyskutować. Koniec i kropka. Te dzieci wrosną na takich samych skur*ieli jak ich rodzice. Czekam aż kiedyś zwierzak rozszarpie człowieka i dzieci człowiecze i zrobi

matecky
2012-02-12 16:02:23
Ocena: -1(glosow:7)-+
nie rozumiem krytycznych komentarzy. to nie jest wiocha. takie dzieci jak te będą miały większy szacunek dla zwierząt niż większość idiotów znęcających się nad zwierzakami.

diego665
2012-02-12 15:45:21
Ocena: -1(glosow:5)-+
candyshop sam jesteś chory, jak się nie znasz na łowiectwie to się nie wypowiadaj !!

diego665
2012-02-12 15:40:07
Ocena: -1(glosow:13)-+
Normalna rzecz.. Fajnie zrobić sobie zdjęcie przy pokaźnym trofeum.. Całkiem normalne.

martinleft
2012-02-12 15:18:20
Ocena: -5(glosow:5)-+
One też dla innych zwierząt nie mają litości. Miekkie buły..

magdzioszka
2012-02-12 15:12:29
Ocena: 3(glosow:7)-+
nieistotne czy dozwolone czy nie... robienie sobie zdjęć z dziećmi mając uśmiechnięte gęby przy zabitych stworzeniach jest co najmniej po**bane.

granek_kapusta
2012-02-12 15:22:44
Ocena: -4(glosow:6)-+
idąc twoim tropem, robienie zdjęć wesołym dzieciom które zajadają kotlety też jest po**bane? ludzie od zawsze zajadają mięso, a jednostki typu wegetarianie nie zmienią natury ludzkiej

mati19911
2012-02-12 15:11:09
Ocena: -3(glosow:11)-+
Jakby wam pozagrywaly caly dorobek zycia dzieki ktorego masz na chleb to inaczej byscie gadali ;/

cavefalcon
2012-02-12 16:44:22
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

ujukilkiop
2012-02-12 15:07:22
Ocena: 0(glosow:8)-+
Znajdę cie zabije twoja rodzinę i zrobię sobie z nimi zdjęcie

antasos
2012-02-12 15:03:57
Ocena: -1(glosow:3)-+
PrzygodyMerlina tak, gdyby były głodne to tak, a jak raz spróbują, to zawsze będą zżerać człowieka, bo im łatwiej zdobyć jedzenie tym lepiej, a na pewno łatwiej złapać takiego grzybiarza niż sarne lub jelenia

PrzygodyMerlina
2012-02-12 15:01:29
Ocena: -5(glosow:7)-+
ciekawe czy takie wilki zaatakowały by człowieka ?

matecky
2012-02-12 16:07:49
Ocena: -5(glosow:9)-+
oczywiście, że atakują.

antasos
2012-02-12 15:00:57
Ocena: 0(glosow:2)-+
cd 2. faktyczny to 100m w nocy, 200m w dzień, i do takiego wilka trzeba podejść, od zawietrznej, żeby cię nie wyczuł, nie można używać noktowizora, termowizjera, lasera, tylko maksymalnie luneta

teninny
2012-02-12 15:00:12
Ocena: 4(glosow:10)-+
Niby to jest dozwolone w niektórych krajach, ale dla mnie to są zbyt piękne zwierzęta.

antasos
2012-02-12 14:58:50
Ocena: -1(glosow:1)-+
Cenotaph: "Martin, zamiast pouczać to naucz się myśleć. Tak, porównanie wilka zabijającego na swoim terytorium do gościa strzelającego z flinty z kilkuset metrów jest bardzo dobre." A spróbuj zabić takiego wilka z "flinty" z kilkuset metrów. Skuteczny strzał z DUBELTÓWKI kaliber 12 breneka to 3 km.

boy92
2012-02-12 14:58:12
Ocena: 3(glosow:7)-+
Biedne zwierzątka :(

piotrek2011m
2012-02-12 14:57:22
Ocena: 1(glosow:5)-+
Większość z nas codziennie zabija zwierzęta, tylko że robi to rękoma innych. Co roku w Europie wyrzucamy ponad połowę "produkowanej" żywności, czyli zabijamy dwa razy więcej zwierząt, niż potrzebujemy. Dzieje się tak, bo nie musimy oglądać aktu śmierci i przejmować się nim, tylko kupujemy "produkt".

cavefalcon
2012-02-12 16:48:16
Ocena: -4(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

piotrek2011m
2012-02-12 17:26:11
Ocena: -1(glosow:3)-+
Chodziło mi o każdą niepotrzebną śmierć. Czytaj ze zrozumieniem. Śmierci będzie humanitarnie stopniował, humanista! A dziczyznę w knajpie lubisz?

antasos
2012-02-12 20:49:49
Ocena: 3(glosow:3)-+
Dobra, widać że ta dyskusja nie ma sensu. Większość ludzi z wiochy nie była w lesie oko w oko z wilkiem, na piechotę. Wypowiadają się, choć nie mają choć trochę pojęcia o myślistwie

vere
2012-02-12 14:56:58
Ocena: -1(glosow:7)-+
Autor cymbale, zrozum że w niektórych państwach takie polowanie to część rodzinnej tradycji. Tak jak u nas ojciec idzie z synem na ryby albo postrzelać do bażantów...

antasos
2012-02-12 14:54:18
Ocena: 1(glosow:5)-+
lucy123 Nie chce mi się nawet tego komentować, powiem tylko , że w Polsce wilki są pod ochroną. A jak komuś jest za tłoczno to proponuje wziąć na odstrzał co po niektórych ludzi... Komentarz zbędny nie wnoszący nic nowego do dyskusji

antasos
2012-02-12 14:45:11
Ocena: 2(glosow:4)-+
osobowy. Bierze dokumenty i idzie do radiowozu, po chwili się zatrzymuje, odwraca i biegnie do samochodu zatrzymanego i próbuje wsiąść, szarpie za klamkę, po czym w końcu udaje mu się wejść, zatrzaskując drzwi. Po chwili przebiega cała watacha wilków i otacza samochód. Przez trzy godziny czekali na

antasos
2012-02-12 14:42:08
Ocena: 0(glosow:10)-+
Po pierwsze wilki by nie patrzyły czy jesteś małą, bezbronną dziewczynką, czy uzbrojonym myśliwym, bo po długiej, mroznej zimie, by wieprzyli was razem z butami. Na przykład, na białorusi wilki zeżarły całą rodzinę. Drzwi były lekko uchylone. Inna sytuacja. Policjant z drogówki zatrzymuje samochód o

Zezol-Czupakabra
2012-02-12 18:21:58
Ocena: -2(glosow:6)-+
No ale widzisz, Ci wielce wykształceni i inteligentni ludzie którzy tu przesiadują i komentują nie pomyślą zanim się wypowiedzą tylko od razu obrzucają człowieka gównem.

Staradziffka
2012-02-12 19:42:18
Ocena: -3(glosow:7)-+
Zezol, na razie to tylko ty siejesz tu propagandę, że zabicie wilka to nic złego. No ale jaki ojciec, taki syn. A kłusownictwo jest nielegalne i karane. ;)

Zezol-Czupakabra
2012-02-12 20:07:40
Ocena: -1(glosow:5)-+
A kto tu mówi o kłusownictwie? Są kółka myśliwskie które powołano specjalnie po to żeby między innymi utrzymać odpowiednią liczebność zwierzyny na danym terenie. Ale jeśli o to Ci chodzi to nigdy nawet strzelałem z broni do żywego celu.

metiu6
2012-02-12 14:40:24
Ocena: 1(glosow:7)-+
Zezol-Czupakabra widać jak cię ojciec myśliwy nauczył szacunku do zwierząt !!! A wiocha to w tym zdjęciu jest taka że małe dzieci na to patrzą !!!

Zezol-Czupakabra
2012-02-12 18:15:39
Ocena: -3(glosow:3)-+
Hmmmm?

damian_dik
2012-02-12 14:31:34
Ocena: -5(glosow:11)-+
dokładnie wilki jak i lisy u nas są zaliczane do drapieżników i szkodników wiec ich odstrzał pewnie jest wskazany , zero wiochy

paweleclg
2012-02-12 14:20:51
Ocena: -2(glosow:8)-+
TO Czlowiek wedlug tych co mowia ze zabijanie to zlo... napewno wpier.... mieso jak te wilki... TO wezcie wpier... rośliny... sami sie leczycie lekami ktore sa testowane na zwierzetach (szok) ile zwierzat zginelo przez to... ale to co musi byc zrobione to wiocha?

paweleclg
2012-02-12 14:27:33
Ocena: -2(glosow:4)-+
A i z Tych dzisiejszych dzieci nie robcie niepelnosprawnych... jak matka z ojcem maja w glowie to dziecko widzac zabijanie wilkow nie zabije czlowieka bo tata wytlumaczy... a nie chodzic do pracy a niania zalatwi wszystko co nie??? pozniej ze dziecko sie buntuje i ma ,,ptoki,, w głowie

J3rzU
2012-02-12 15:40:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
sorry, powyższy post nie do tego tematu!

Suchy97
2012-02-12 14:18:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ten pierwszy od prawej ma taką minę "Co jest? Gdzie ja jestem?" (tak jakby jeszcze żył)

Zezol-Czupakabra
2012-02-12 14:13:55
Ocena: 1(glosow:17)-+
Ludzie o co wam chodzi? mój ojciec też jest myśliwym i oni mają podane ile dokładnie czego mogą zabić w danym miesiącu w danej okolicy, jakby tego nie robili to zwierząt było by za wiele i nikomu by na dobre to nie wyszło, ani ludziom ani zwierzętom.

Zezol-Czupakabra
2012-02-12 14:15:07
Ocena: 2(glosow:14)-+
A się uśmiechają bo jeśli on sam je zabił (a nie całe kółko myśliwskie) to jest to naprawdę ale to naprawdę imponujący wynik.

Zezol-Czupakabra
2012-02-12 14:26:24
Ocena: 1(glosow:15)-+
A i jeszcze 1: tak beczycie wszyscy a założę się że wszyscy podczas obiadu gdzie na drugie danie macie schabowego, mielonego albo jakieś inne mięso (tak, było trzeba najpierw zabić byście se zjedli) to już o tym nie myślicie.

koniu36
2012-02-12 14:53:54
Ocena: 0(glosow:8)-+
W nawiązaniu do ostatniej wypowiedzi Zezola - ciekawe, czy lepsze życie ma mój dzik żyjący na wolności, którego ustrzelę celnym strzałem, czy wasze świnie, kury, bydło trzymane w okropnych warunkach, a w jeszcze bardziej bestialski sposób zabijane dla mięsa.

gumisiu14
2012-02-12 15:00:53
Ocena: -3(glosow:15)-+
Panowie podziwiam. W końcu ktoś mówi z sensem. Pozdrawiam małe dziewczynki płaczące za krówkami,pieskami i kotkami.

J3rzU
2012-02-12 15:23:47
Ocena: 4(glosow:6)-+
Tutaj nie chodzi tyle o odstrzał co chwalenie się tym zdjęciem. Wyobraź sobie teraz sytuację, że np. w więzieniu wykonali wyrok śmierci przez rozstrzelanie (ok, taka praca), a teraz pluton egzekucyjny stoi nad ciałem i uśmiechają się pozując do sweet foci, i zapraszają do tego też swoje dzieci.

Maryyyjusz
2012-02-12 14:08:01
Ocena: 0(glosow:14)-+
Kiedyś Mądry człowiek zabijał tylko tyle ile potrzebował do jedzenia dla swojej rodziny.Teraz GŁUPI człowiek zabija dla przyjemności bo uważa sie za Dominujący gatunek. WIOCHA!!!

WD-40
2012-02-12 14:07:58
Ocena: -2(glosow:8)-+
do tych wilków dołożyłbym jeszcze z 200 dzików i saren

Ooolaboga
2012-02-12 14:07:46
Ocena: 0(glosow:8)-+
Mają uciechę...Dzieciątka chyba też nic złego w tym nie widzą, co mnie najbardziej dobija..

Anita_Black_Lady
2012-02-12 14:06:11
Ocena: 1(glosow:9)-+
Wilki nie atakują ludzi bez powodu. Ten pierwszy od prawej jest podobny do psa husky.

lucy123
2012-02-12 14:04:05
Ocena: 6(glosow:20)-+
Nie chce mi się nawet tego komentować, powiem tylko , że w Polsce wilki są pod ochroną. A jak komuś jest za tłoczno to proponuje wziąć na odstrzał co po niektórych ludzi...

Staradziffka
2012-02-12 14:35:57
Ocena: -1(glosow:9)-+
III wojna światowa już niedługo.

Cenotaph
2012-02-12 14:38:37
Ocena: 0(glosow:4)-+
SD, nawet nie wspominaj o tym, bo zobacz jak skala agresji rośnie z wojny na wojnę. Wyobrażasz co by się działo?

Staradziffka
2012-02-12 19:45:57
Ocena: 1(glosow:5)-+
Wiem, co by się działo. Ostatnio o tym czytałam. Przede wszystkim główną bronią będzie broń masowego rażenia. Mam wielką nadzieję, że do tego nie dojdzie, chociaż konflikt między Izraelem, a Iranem ciągle narasta.

cienias89
2012-02-12 14:03:46
Ocena: 6(glosow:8)-+
Powiem wam tak. W tamtym kraju odstrzał wilków jest normą i też w pewien sposób regulowanie ich liczby w celu ochrony gospodarstw itd , autor tej wiochy nie rozumie tego iż wstawiając to pokierował się tylko tym ze rodzinka cieszy z zabitych stworzeń. Proszę następnym razem pomyślcie zanim wstawicie

homarek
2012-02-12 13:58:18
Ocena: 0(glosow:6)-+
jakby ludzie nie ingerowali w przyrodę, natura sama znalazłaby "ujście" dla np. zbyt dużej ilości wilków. Ale nie człowiek, jako istota egoistyczna musi "pomóc" bo przyroda sama nie dałaby rady. Chore...

kiellekstein
2012-02-12 15:02:45
Ocena: 1(glosow:3)-+
Co masz na myśli mówiąc natura?. Jeśli założysz, że jesteś mieszkańcem dorzecza Orinoko to ok. ekosystem jest odpowiednio pojemny by działać samemu. W Europie ze powodu gęstości zaludnienia samoregulacja to utopia. Przetrwały by tylko gatunki kosmopolityczne: dziki, szczury, lisy. Ale już bażanty, z

kiellekstein
2012-02-12 15:06:06
Ocena: 1(glosow:3)-+
zające, kuropatwy, jelenie karpackie, cietrzewie, głuszce, żbiki, rysie czy w/w wilki nie koniecznie. Jeśli wiedzę o naturze czerpie się z Dicovery Chanel lub broszurek WWF`u to nie powinno się wypowiadać na jej temat. Darz Bór :P

paskalinio1989
2012-02-12 13:57:52
Ocena: -2(glosow:8)-+
to jest selekcja matoły

Cichy11
2012-02-12 13:56:26
Ocena: 0(glosow:10)-+
Banda popi*********ch morderców, skrzywiona psychicznie rodzinka!!!!

Staradziffka
2012-02-12 13:55:03
Ocena: -1(glosow:17)-+
Chore sku.ysyny.

Mundzio84
2012-02-12 13:57:55
Ocena: -3(glosow:13)-+
SD - miło mi się zrobiło, widząc, że choć na jeden temat mamy te same poglądy.

Staradziffka
2012-02-12 14:00:24
Ocena: -1(glosow:13)-+
Na temat ochrony zwierząt mam jeszcze bardziej konserwatywne poglądy niż twoje na temat homoseksualistów.

Zezol-Czupakabra
2012-02-12 14:17:47
Ocena: -5(glosow:11)-+
Obydwoje się nie znacie a się udzielacie, ale cóż, na świecie panuje zasada: "nic nie wiem na ten temat więc się po udzielam"

Mundzio84
2012-02-12 14:21:12
Ocena: -2(glosow:8)-+
To może kolega, skoro się zna, zechce nas oświecić?SD - moje poglądy na temat ochrony zwierząt też są o wiele bardziej konserwatywne niż na te na temat homosiów.

Staradziffka
2012-02-12 14:37:56
Ocena: -1(glosow:9)-+
Zezol, znawco skoro jesteś w temacie to się wypowiedz, no chyba, że twój post to prowokacja. Wszak ja z Mundziem wypowiedzieliśmy się tylko na temat swoich poglądów.

J3rzU
2012-02-12 15:33:16
Ocena: 1(glosow:3)-+
@Zezol-Czupakabra zapraszam do dyskusji, bo na razie Twoja wypowiedź jest tak pusta że echo lata. Skoro twierdzisz, że się nie znamy, zatem Ty musisz wiedzieć więcej w temacie. Zapraszam do pochwalenia się swoją wiedzą i argumentami.

Zezol-Czupakabra
2012-02-12 16:11:33
Ocena: -3(glosow:5)-+
Napisałem co uważam wyżej, tu się nie rozpisywałem gdyż uznałem to za bezsensowne, a wiem co nieco (nie mówię że zaraz jakiś ekspert) gdyż ojciec z 2 wujami od lat są myśliwymi a ja od 8 roku życia przez 9 lat jeździłem na nagonki. Więc sorry ale irytuje mnie gdy tacy jak wy nic nie wiedząc wypisuje

Zezol-Czupakabra
2012-02-12 16:15:18
Ocena: -3(glosow:5)-+
cie takie bzdury i obrażacie ludzi którzy pasją pomagają innym (więcej tracą za to niż zarabiają) "chorymi sku.ysynami".

J3rzU
2012-02-12 17:29:26
Ocena: 0(glosow:4)-+
, a teraz pluton egzekucyjny stoi nad ciałem i uśmiechają się pozując do sweet foci, i zapraszają do tego też swoje dzieci. Jeżeli twierdzisz, że to jest normalne, czyli pozowanie z uśmiechem z całą rodziną, to jest to przykre.

Zezol-Czupakabra
2012-02-12 18:17:58
Ocena: -4(glosow:4)-+
Człowiek i wilk to zupełnie dwa inne gatunki, zwierzęta też nawzajem się zabijają, więc nie porównuj polowania do egzekucji.

J3rzU
2012-02-12 19:02:46
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie porównuje tych dwóch rzeczy, tylko tego co później następuje. I jedno (czyli zabicie wilkow dla ochrony ich liczebnosci) i drugie (czyli zabicie czlowieka ktory zagrażał innym) było potrzebne ale po co uśmiechać sie do zdjęcia i pozować? o to mi chodzi.

Zezol-Czupakabra
2012-02-12 19:30:45
Ocena: -3(glosow:3)-+
No cóż, trochę racji może i masz w tym ale jeśli ustrzelił sam na jednym polowaniu 4 wilki to nie dziwota że się cieszy z takiego wyniku, a radość dobrze dzielić z ukochanymi ludźmi nie uważasz?

J3rzU
2012-02-12 22:44:41
Ocena: 2(glosow:2)-+
Znów wrócę do porównania. A gdyby strażnik pochwalił się taką fotką na której się szczerzy do obiektywu bo zastrzelił 4 więźniów? Chodzi o to, że śmierć (słuszna czy nie, zwierzęcia czy człowieka) to jednak śmierć i nie ma tutaj powodu do chwały, dumy i uśmieszków.

Zezol-Czupakabra
2012-02-13 16:44:51
Ocena: -2(glosow:2)-+
Aha ok niech Ci będzie, jeśli uważasz że wilk po zagryzieniu człowieka jest z tego względu przygnębiony, zdołowany i nie może spać po nocach przez wyrzuty sumienia to ok, nie będę dalej ciągnął dyskusji...

J3rzU
2012-02-12 13:52:07
Ocena: 1(glosow:5)-+
mało intelgetnych ludzi z prymitywnym rozrywkami :/

J3rzU
2012-02-12 13:49:38
Ocena: 2(glosow:6)-+
A ja zamieniłbym ich po prostu miejscami - wilki z wyszczerzonymi kłami a u ich stóp zagryziona trójka ta szczęśliwa rodzinka :/ Jak już bonney dobrze napisał, jeżeli trzeba było odstrzelić, ok, trudno, ale nie jest to powód do chwalenia się, a świadczy jedynie o rosnącym kolejnym pokoleniu wyjatkow

Staradziffka
2012-02-12 13:56:29
Ocena: -1(glosow:9)-+
Jestem za! sama bym nawet zniżyła się do tego poziomu i strzeliła sobie "słit fotkę" z zabitą rodzinką.

J3rzU
2012-02-12 14:10:54
Ocena: 1(glosow:5)-+
Zwierzęta zabijają żeby przeżyć. Człowiek jako istota, niby wyjątkowo inteligenta, próbuje, poprzez odstrzelanie, regulować populacje i całą faunę na danym obszarze. Ok, jestem w stanie to zrozumieć, ale już chwalenie się tym jest dla mnie, subtelnie mówiąc, głupotą. Jeszcze te dzieci na tym zdjęciu

Cenotaph
2012-02-12 14:26:38
Ocena: 0(glosow:6)-+
Hmm, mam inne podejście. Po pierwsze człowiek tez jest zwierzęciem i ten świat nie należy tylko do nas, ale powinniśmy go współdzielić z innymi gatunkami. Jednak zdominowaliśmy go i degradujemy go tak naprawdę, coraz więcej terenów niszczymy, ograniczamy tereny łowieckie dla zwierząt jak wilki,....

Cenotaph
2012-02-12 14:29:42
Ocena: -1(glosow:5)-+
a gdy wychodzą między ludzi to zabijamy je tłumacząc to regulacją populacji. Człowiek jest jak szarańcza, wszystko niszczy na swojej drodze i jest jednym z najbardziej destrukcyjnych gatunków. Jedyne w czym tak naprawdę jesteśmy dobrzy, to zabijanie. Wszystkiego i siebie nawzajem.

J3rzU
2012-02-12 15:22:39
Ocena: 1(glosow:3)-+
@Cenotaph Dlatego napisałem, że odstrzeliwanie dla poprawy fauny jeszcze jestem w stanie zrozumieć, chociaż sam bym się w życiu nie odważył. Ale sposób okazywania radości z tego, pstrykania fotek i to jeszcze przy dzieciach uważam za daleko idącą głupotę :/

Cenotaph
2012-02-12 13:48:31
Ocena: 2(glosow:16)-+
Hmmmm, nienawidzę myśliwych i polowań. Nie uznaję zabijania dla przyjemności, a to oni robią.

martineden
2012-02-12 13:57:58
Ocena: -5(glosow:9)-+
Nie uznajesz zabijania dla przyjemności to też musisz nie uznawać wilków, lwów i tygrysów, bo one zabiją dla przyjemności. I wykonują to nawet gdy zaspokoją głód. Polecam żebyś najpierw poczytał trochę książek łowieckich, obejrzał kilka filmów przyrodniczych a potem się wypowiadał. Wilki to urodzeni

martineden
2012-02-12 14:00:40
Ocena: -4(glosow:6)-+
Cd2 ... mordercy. Tak ubolewasz nad ich smiercia polecam wyprawe w Karpaty rumuńskie, one przegryzając Ci gardło nie będą ubolewały

Staradziffka
2012-02-12 14:02:56
Ocena: 2(glosow:8)-+
Martin, i jaki to argument? Psowate, kotowate zabijają żeby przeżyć. A to, co nazywasz zabijaniem dla przyjemności, to chodzi po prostu, że sprowokowane nie uciekną, tylko zaatakują. Proste. Nie znam się zbyt na zoologii, ale chyba jedynym zwierzęciem zabijającym dla przyjemności jest człowiek !

Cenotaph
2012-02-12 14:17:13
Ocena: -3(glosow:7)-+
Martin, zamiast pouczać to naucz się myśleć. Tak, porównanie wilka zabijającego na swoim terytorium do gościa strzelającego z flinty z kilkuset metrów jest bardzo dobre, chyba w Twoim wyimaginowanym świecie. Widziałeś wilka zabijającego dla futra? Dla kłów? Albo ot tak, jako hobby?

koniu36
2012-02-12 14:46:45
Ocena: 2(glosow:2)-+
Cenotaph - strzał z kilkuset metrów.... Jeszcze napisz, że jadąc konno i strzelając z wolnej ręki. Za dużo filmów się naoglądałeś/naoglądałaś.

Cenotaph
2012-02-12 14:51:50
Ocena: -5(glosow:5)-+
Kolejny co nic nie łapie, z konia to Ty chyba spadłeś i na coś twardego. Bolało? Główka cała? Bo coś Ci szwankuje chyba. P.S. Nie oglądam filmów, wolę porządną lekturę, ale czy po takim urazie możesz to zrozumieć? Wątpię, bo i przed nim za bystry nie byłeś. :-)

Ubermensch
2012-02-12 16:06:51
Ocena: 1(glosow:9)-+
Uwielbiam polowania, to element prastarych instynktów. Nie martwcie się o przyrode, gdy zabraknie ludzi na planecie Ziemia przyroda wróci do pierwotnego stanu. Ludzie to epizod w jej dziejach. Nie było nas było życie nie będzie nas a życie na Ziemi dalej będzie.

koniu36
2012-02-12 18:15:20
Ocena: 2(glosow:4)-+
Śmiszny/śmieszna jesteś. Obrażać tylko potrafisz, zamiast polemizować przytaczając przy tym jakieś mocne argumenty. Chcę Cię tylko uświadomić, że strzały z kilkuset metrów jeśli chodzi o myślistwo występują rzadko i strzał z 200m to już jest wyczyn. Dlatego proponuję Ci zmienić Twoją "dobrą" lekturę

koniu36
2012-02-12 18:18:47
Ocena: 0(glosow:2)-+
na coś mądrzejszego, żeby nie pisać bzdur, że strzały oddaje się z kilkuset metrów - to nie pole walki, a myśliwy to nie snajper.

paweleclg
2012-02-12 13:45:59
Ocena: 0(glosow:8)-+
Ja Wolalbym z ojcem isc polowac niz zeby moj ojciec byl zlym politykiem, policjantem lub innym ktory nie robil by dla Ludzi tylko dla siebie. Wilki o ile wiem co jakis czas zabija sie gdy ich liczba wzrosnie za bardzo. wilki nie lubia duzych stad i szukali by swoich terenow blizej ludzi..

liszka91
2012-02-12 13:45:11
Ocena: 1(glosow:3)-+
Wilcze Oko??:((((

bonney
2012-02-12 13:42:39
Ocena: 0(glosow:2)-+
Odstrzał, odstrzałem, ale zabójstwo to nie jest powód do chwalenia się

Brenool
2012-02-12 13:39:17
Ocena: -6(glosow:10)-+
frania3 gdyby ludzie nie ingerowali w przyrode to takich wilkow bylo by tyle ze niewyszla bys z dzieckiem na spacer , dziecinne filozofie z dupy jak ktos niewie po co i jak funkcjonuje myslistwo to niech nie prezentuje tu swoich żałosnych przemyśleń

frania3
2012-02-12 13:41:12
Ocena: 3(glosow:9)-+
Przykro mi ale swojego zdania nie zmienię. To właśnie człowiek wyrządza najwięcej złego...

Matyson
2012-02-12 13:52:54
Ocena: 1(glosow:3)-+
Frania3 - to prawda. W filmie "Ja, robot" sztuczna inteligencja doszła do takich samych wniosków. Jesteśmy rakiem planety Ziemii, odkąd wyleźliśmy z jaskiń i się narozmnażaliśmy. Co do chwalenia się, to myśliwy chwali się zwierzyną, a rybak rybą. I uwaga - kiełbasa jest ze ŚWINEK! (SZOK!)

frania3
2012-02-12 15:08:04
Ocena: 1(glosow:5)-+
Chcesz mi coś zasugerować? Zresztą nieważne, ja i tak zostanę przy swoim. I pewnie Cię to zdziwi ale wiem skąd biorą się parówki, kiełbasy i inne 'smakołyki'. Ja akurat jestem wegetarianką, więc moje sumienie pod tym względem jest czyste.

Matyson
2012-02-12 16:32:26
Ocena: 0(glosow:2)-+
Chcę zasugerować, że źródłem zła na świecie jest człowiek. Powinniśmy więc kolegialnie popełnić samobójstwo, bo jesteśmy wrzodem na zdrowym organizmie, albo wycofać się do jaskiń, wtedy wilki mogą hasać spokojnie i to one będą regulować naszą populację. A parówki akurat są bezmięsne :D

frania3
2012-02-12 16:52:34
Ocena: 2(glosow:2)-+
To co piszesz jest mało zabawne. I mi akurat nie o to chodziło, więc ja Panu za rozmowę podziękuję.

Matyson
2012-02-12 17:20:05
Ocena: -1(glosow:1)-+
To nie jest zabawne. Tak jest. Jesteśmy z definicji ingerencją w przyrodę, bo jest nas od groma, jesteśmy anomalią, zanim człowiek pojawił się na Ziemi wszystko "funkcjonowało poprawnie". Poza tym, gdy jest za dużo wilków, to zjedzą inne ładne, chronione zwierzątka - to jest regulowane. Pozdrawiam.

frania3
2012-02-12 17:26:23
Ocena: 0(glosow:2)-+
"zanim człowiek pojawił się na Ziemi wszystko "funkcjonowało poprawnie"." Z tym się zgadzam.

wielebny125
2012-02-12 13:35:58
Ocena: -9(glosow:17)-+
nie zabitych, tylko upolowanych. Wilki to są szkodniki i trzeba je odlawiać

Sashimiii
2012-02-12 13:44:37
Ocena: 5(glosow:7)-+
Ludzie to najwięksi szkodnicy na Ziemi a jakoś się ich nie "odławia".

Staradziffka
2012-02-12 13:59:12
Ocena: 1(glosow:7)-+
Sam jesteś zapewne szkodnikiem i pasożytem przynajmniej dla swoich rodziców.

frania3
2012-02-12 13:33:11
Ocena: 2(glosow:6)-+
Gdyby ludzie tak nie ingerowali w przyrodę to wszystko działałoby poprawnie. Natura sama się umie obronić ale człowiek tego nie rozumie.

Pirotechnik
2012-02-12 13:26:08
Ocena: -2(glosow:4)-+
dokładnie tak jak mówi Matyson musi być odstrzał żeby wyrównać populację jednego nie niszcząc drugiego...

frania3
2012-02-12 13:25:30
Ocena: 0(glosow:12)-+
Wilki powinny rozszarpać ojca i matkę tych biednych dzieci które są zmuszone na to patrzeć. Nienawidzę takich ludzi.

Matyson
2012-02-12 13:19:44
Ocena: 1(glosow:9)-+
Nie masz pojęcia o czym piszesz. Żubrów tym bardziej nie jest za dużo, ale musi ich być określona ilość na danej przestrzeni, dlatego nadleśnictwa raz na jakiś czas zarządzają odstrzał, a Wy żyjecie chyba w jakimś Disneylandzie o_O

safirax
2012-02-12 13:17:43
Ocena: -1(glosow:7)-+
co za debile niech w leb sobie strzeli jak sie nudzi palant!!!!

iamondine
2012-02-12 13:13:25
Ocena: 3(glosow:9)-+
I właśnie w ten sposób durni rodzice uczą dzieci, że okrucieństwo wobec zwierząt to nic strasznego. Masakra!

ppp013
2012-02-12 13:11:12
Ocena: 0(glosow:4)-+
Niektore gatunki wilkow są na wyginięciu, a do tego w polsce wilki są pod ochroną,wiec nie wiem z czego sie tak cieszą.

Zezol-Czupakabra
2012-02-12 14:19:40
Ocena: -2(glosow:2)-+
A skąd człowieku wiesz ze to Polska?!

Staradziffka
2012-02-12 14:40:38
Ocena: 0(glosow:6)-+
A skąd wiesz, że to nie jest Polska?!

namtacs
2012-02-12 14:57:48
Ocena: 0(glosow:4)-+
Nie pewność, a przypuszczenie. Jako, że w tle stoi typowy amerykański ciągnik, to można przypuszczać, że to gdzieś w Ameryce. Gdyby stał Star 20, można mówić, że to prawdopodobnie w Polsce. Tak więc prawdopodobnie to USA albo Kanada.

Zezol-Czupakabra
2012-02-12 16:17:48
Ocena: -2(glosow:2)-+
Widzę że odpowiedziano za mnie w podobny sposób jak to ja zamierzałem zrobić, dzięki.

haxxa
2012-02-12 13:11:01
Ocena: -2(glosow:10)-+
Chore pojeby.

KMyL
2012-02-12 13:03:50
Ocena: 1(glosow:3)-+
Do wszystkich piejących - wilki to ssaki z rodziny "psowatych" więc słowa "pieski" to taka lekka metafora -.- BTW - żenująca fotka -.-"

i_Lolek
2012-02-12 12:51:21
Ocena: 4(glosow:6)-+
wszędzie gdzie są wilki, są na nie limity odstrzałów. tak że to musiał być odstrzał legalny. samo zrobienie zdjęcia z myśliwskim trofeum jest ok. ale trofeum + małe dzieci, które na to patrzą, to wiocha.

Matyson
2012-02-12 14:00:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
O, i z tym komentarzem się zgadzam :) Dzieci zdecydowanie za małe, żeby to oglądać, ale może to mali Spartanie :P Dawno temu chodzenie z ojcem na polowania było czymś zupełnie normalnym, teraz to "zwyrodnienie" ^^

koza35055
2012-02-12 12:38:46
Ocena: 1(glosow:1)-+
pieski...toś zabłysnął hehehe

GAZDA777
2012-02-12 12:30:49
Ocena: -6(glosow:6)-+
NIE NO KURDE FAJNE PIESKI :()

SubTomix20
2012-02-12 12:29:33
Ocena: 4(glosow:12)-+
Taki z tego faceta kozak że je zastrzelił? Niech walczy bez broni ciekawe kto by tam leżał i podpowiem na pewno nie wilki tylko on i jego benkarty..

namtacs
2012-02-12 12:44:24
Ocena: 0(glosow:14)-+
SubTomcośtam - kolejny bezstresowo wychowany z pokolenia JP bez rozumu. I słownika. Ja nie wiem, czemu ludzie są zbyt tempi, żeby do nich dotarło, że na świecie są rejony, gdzie życie wymaga polowań i odstrzałów.

nk924
2012-02-12 13:00:40
Ocena: 1(glosow:1)-+
Namtacs - przyganiał kocioł garnkowi... "tempi"?

haxxa
2012-02-12 13:12:37
Ocena: -1(glosow:5)-+
Tak, 'życie wymaga'. Chyba raczej potrzeba chorej rozrywki. O czym ty chrzanisz tEMpaku.

namtacs
2012-02-12 14:16:46
Ocena: 1(glosow:5)-+
Racja, mój błąd, powinno być tępy. Na jednym wątku jęczycie, że koleś z rozciętym językiem wymaga tolerancji i są kraje, gdzie się to toleruje. Jak pokazują zabijanie wilków, właśnie z tego tolerancyjnego kraju, to jęczycie, jakie to straszne. Tak samo odstrzela się lisy, żeby nie zagryzały kur̷

namtacs
2012-02-12 14:21:06
Ocena: 3(glosow:5)-+
tak samo trzeba odstrzelać wilki, żeby móc spokojnie prowadzić gospodarstwo. Ale jak się w życiu na wsi nie było, a całą wiedzę czerpie z eko-mądrości w internecie, to takie są potem reakcje.

Zezol-Czupakabra
2012-02-12 14:23:21
Ocena: 2(glosow:6)-+
@namtacs cieszę się że chodź jedną osobę tu znalazłem która co nieco wie na ten temat. A nie tylko beczą jakie to straszne nie wiedząc czemu ludzie polują.

SubTomix20
2012-02-13 01:33:05
Ocena: 1(glosow:1)-+
Pokolenie JP :D? nie mogę ze śmiechu. Tobie się przyda gramatyka tak w nawiasie :) I jeszcze nie słyszałem żeby ktoś jadł wilki może masz murzyńskie programy dokumentalne chłopcze namtacs.

gumisiu14
2012-02-12 12:25:42
Ocena: -7(glosow:11)-+
Tez postrzelałbym sobie,fajnie tam mają a nie w tej je**** polsce

Sashimiii
2012-02-12 13:04:34
Ocena: 5(glosow:9)-+
Ja też bym sobie postrzelała...do ciebie. Tak dla sportu tyle że prawo w tej "je***** polsce" cię chroni, cóż za niefart.

gumisiu14
2012-02-12 13:35:05
Ocena: -5(glosow:7)-+
Myślisz,ze ja nie chciałbym żebyś utopiła się we własnej krwi..chciałbym ale cóż niestety nie da rady

Sashimiii
2012-02-12 13:46:35
Ocena: 1(glosow:3)-+
Tak, przez Internet to każdy może być taki mocny ;) Nie denerwuj się, przecież nie rozpoznam cię na ulicy...

gumisiu14
2012-02-12 15:06:42
Ocena: -2(glosow:4)-+
"Ja też bym sobie postrzelała...do ciebie" właśnie przez internet każdy może być taki mocny xD Jeszcze jedno,jesteś kobietą czy facetem? w profilu masz "mężczyzna" a tutaj piszesz w formie żeńskiej

Sashimiii
2012-02-12 15:43:15
Ocena: 1(glosow:3)-+
Kobietą.

metiu6
2012-02-12 12:22:49
Ocena: 0(glosow:6)-+
Matyson u ciebie nie ma w tym nic dziwnego !!! A dla mnie jest to dziwne i to nawet bardzo dziwne bo żaden odpowiedzialny rodzic nic takiego nie pokaże swoim dzieciom a nawet jak piszesz że się odstrzeliwuję jakąś określoną liczbę zwierząt to stojąc nad tymi zwierzętami trochę powagi nie zaszkodzi !

namtacs
2012-02-12 12:42:21
Ocena: -1(glosow:7)-+
A co, mają je bezstresowo wychowywać? Jak żyją na Alasce, to tak się dzieci powinno uczyć. Od pokoleń tak robią, dla nich to norma. Zabiajnie wilków dla nich oznacza przetrwanie.

Staradziffka
2012-02-12 19:24:11
Ocena: 1(glosow:3)-+
Rozumiem, że rodzinne zdjęcia przy zwłokach wilków to też na pewno dla przetrwania.

koza35055
2012-02-12 12:22:47
Ocena: -6(glosow:12)-+
każdy ma jakaś pasje on lubi polować. Myśliwi regulują to co czasami sama przyroda nie potrafi utrzymać w równowadze. Kuknijcie sobie ile wataha wilków potrzebuje jedzenia, ile zabija jeleni, saren, potem komentujcie a w ogóle to zdj nie powinno tutaj trafić .

Izura
2012-02-12 15:13:39
Ocena: -2(glosow:2)-+
A ile saren zabijają kretyni ze strzelbami? Niech cwaniaczki staną oko w oko z rozwścieczoną lochą broniącą młodych. Ja mam pasje- chętnie powybijam ludzi, porobię im różne brzydkie rzeczy jak odcinanie kawałków ciała- mogę?

Brenool
2012-02-12 12:20:23
Ocena: -4(glosow:10)-+
w nie ktorych krajach jest duzy przyrost wilków i pojedynczy mysliwi dostają przydzielone liczne odstrzały , wilki stanowia problem dla gospodarstw i fauny pasternej coroczny sezonowy odstrzał zgodny z liczba przydzieloną przez zarząd jest jak najbardziej potrzebny

chlopok88
2012-02-12 12:18:43
Ocena: -3(glosow:11)-+
to całkiem normalne... jak jest w niektórych miejscach za dużo wilków to je odstrzeliwują, zeby była równowaga w przyrodzie;o ale PLEBS sie burzy jak nie wiem co;o

Izura
2012-02-12 15:15:43
Ocena: 0(glosow:2)-+
Te, szlachcic, świnie nakarmiłeś? Bo podejrzewam żeś taka szlachta co to swojej ziemi nie ma.

elo3000
2012-02-12 12:13:55
Ocena: 4(glosow:6)-+
szkoda tych wilku bardzo piękne zwierzęta ubolewam nad tym czynem

dog44
2012-02-12 12:11:55
Ocena: -5(glosow:11)-+
autor i inni jemu podobni to chyba z dynią ma coś nie tak. Co tu was tak szokuje? myślistwo było jest i będzie, prawie każdy myśliwy robi sobie zdjęcia. Wielkie oburzenie nagle, a jak wędkarze sobie zdjęcia robią to jest ok? bo co, tam krwi nie widać? rzygam waszą obłudą

Ktosikosik
2012-02-12 12:35:13
Ocena: -1(glosow:7)-+
Zauważ, że nie każdy 'mysliwy' robi sobie całe zdjęcie z rodziną. A z resztą ten kolo na zdj. wygląda na zbyt dużą ciotę. To nie on je zabił :)

rafi519
2012-02-12 12:11:54
Ocena: -5(glosow:9)-+
to jest chore, idiotyczne , patologiczne? Idioci to jest normalne a jak by taki wilk zagryzł Ci dziecko też byś pisał ,że to chore zwykły myśliwy upolowana zwierzyna to jest i uśmiech...

haxxa
2012-02-12 13:15:31
Ocena: -1(glosow:5)-+
Jesteś za głupi żeby się na ten temat wypowiadać

Papierek
2012-02-12 15:50:40
Ocena: 3(glosow:3)-+
Wilki nie atakują ludzi. A swoje dzieci trzeba pilnować...

soulstrader
2012-02-12 12:03:25
Ocena: 5(glosow:9)-+
-Synku a co robi ta martwa pani w przedpokoju? - Chciałem być taki jak ty tato i tez coś zastrzeliłem _ jestem z ciebie dumny

poszept
2012-02-12 11:36:42
Ocena: 2(glosow:8)-+
To jest przykład rodzin zmutowanych.

Matyson
2012-02-12 11:31:27
Ocena: 2(glosow:10)-+
Myśliwy robi fotkę z polowania, co w tym dziwnego? Co roku odstrzeliwuje się określone ilości zwierzyny, nawet żubra, że już o ładnych sarenkach nie wspomnę... Wiochą jest polowanie na zwierzęta umierające powoli w nielegalnych wnykach, zastawianych przez kłusowników...

Ktosikosik
2012-02-12 12:37:09
Ocena: 4(glosow:8)-+
Idąc takim tokiem myslenia ludzi też trzeba by odstrzelić bo mamy przeludnienie planety? Żałosne. Wilków nie jest za dużo, po prostu ludzie kradną im ich terytorium.

bibabalanga
2012-02-12 11:31:14
Ocena: 7(glosow:17)-+
Może to i legalne ale zdjęcie z dziećmi przy trupach to mega patologia. I jeszcze te uśmiechy...

Phoboss
2012-01-14 10:50:46
Ocena: -10(glosow:18)-+
ja też nie widze tu nic dziwnego.

slawek1979
2012-02-12 11:39:30
Ocena: -1(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

aisha666
2012-01-10 10:15:22
Ocena: 6(glosow:8)-+
harry656 --"niekturych"-he he naucz się pisać i dopiero komentuj.... wiocha za taką fotkę i co z tego że to legalne

goldhand
2012-01-10 09:53:49
Ocena: 2(glosow:8)-+
Ameryka,Kanada, Alaska tak się tam żyje. Normalna rzecz.

michalng
2012-01-10 20:10:03
Ocena: 5(glosow:11)-+
Ta. W USA w 48 stanach wprowadzony jest zakaz polowań na wilki. Wolno na nie polować jedynie na Alasce i jedynie "z powietrza" . W 2000 roku mieszkańcy Alaski w referendum przegłosowali przeciwko tym polowaniom. A zdjęcie pochodzi z Rosji . Po "gębach" widać

goldhand
2012-01-10 09:50:31
Ocena: -3(glosow:13)-+
100 % legalne. U nas w kraju jest wiocha.

devjvv
2012-01-09 22:44:05
Ocena: 8(glosow:16)-+
Zwykłe skur*ysyństwo!!!

pcz71
2012-01-09 21:52:09
Ocena: 1(glosow:9)-+
przecież to wilki!!! to nie są psy!!!

lenka84
2012-01-09 21:31:24
Ocena: -3(glosow:13)-+
W Polsce(Bieszczady) odstrzał wilków dozwolony jest do końca listopada czyli do momentu wypasania owiec.I jest to niestety konieczność

kokuskus6
2012-01-09 22:02:33
Ocena: 0(glosow:4)-+
Warto wiedzieć;)

michalng
2012-01-09 23:34:52
Ocena: 4(glosow:10)-+
Bzdury wypisujesz.W Polsce wilk podlega ścisłej ochronie gatunkowej. Proponuje zapoznać się z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 26 września 2001 r. Ministerstwo zgadza się czasem na odstrzał pojedynczych sztuk atakujących owce lub bydło czy wściekłych.

lenka84
2012-01-10 14:37:57
Ocena: -2(glosow:8)-+
dstrzał wilków rozpoczął się w piątek w Bieszczadach i Beskidzie Niskim. Główny konserwator przyrody wydał stosowną zgodę przed miesiącem. Na jej podstawie podkarpacki konserwator ustalił, że myśliwi mogą strzelać do drapieżników w 4 gminach: Olszanicy, Lutowiskach, Czarnej i Dukli. W tym roku wilk

MrOsamaful
2012-01-09 20:12:06
Ocena: 1(glosow:13)-+
Ta a jak by te wilki pogryzły ich dzieci to byłaby znowu wiocha, że czemu ich nie odstrzelili...

kokuskus6
2012-01-09 20:58:52
Ocena: 3(glosow:3)-+
racja....i tak w kółko;p

bruno99
2012-01-09 19:31:38
Ocena: 1(glosow:9)-+
to nie psy ! to wilki ja nie widzę tu wiochy...

aniabania6666
2012-01-09 19:28:46
Ocena: -3(glosow:3)-+
mogą być to haskie

kokuskus6
2012-01-09 19:32:41
Ocena: -1(glosow:3)-+
też tak pomyślałam,ale to chyba wilki jednak! Jednak z czego ta rodzina jest zadowolona i żeby zastrzelić aż 4

kokuskus6
2012-01-09 19:27:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie wnikam w okoliczności sprawy! Tylko dlaczego ta rodzina jest taka zadowolona?

lol500
2012-01-09 19:25:47
Ocena: 0(glosow:2)-+
psy...hahaha!

Orson000
2012-01-09 19:22:56
Ocena: 3(glosow:15)-+
ciekaw jestem co by szanowne jury powiedzialo ,gdyby cala wataha otoczyla was np w bieszczadach podczas wycieczki z rodzina !!!!! nie jestem zwolennikiem bezsensownych polowan ,natomiast jestem za regulowniem populacji!!!!!

ferdal
2012-01-09 19:31:35
Ocena: -1(glosow:13)-+
Populacę można regulować na wiele sposobów bez zabijania każda forma polowania to atawizm a podobno jesteśmy cywilizowani

michalng
2012-01-09 20:05:47
Ocena: 7(glosow:11)-+
Wilki z reguły nie atakują ludzi. W Polsce nie zanotowano ataku wilków na ludzi do II wojny światowej. Jak ktoś wiedzę o wilkach czerpie z bajki czerwonym kapturku to potem takie mądrości wypisuje. Niebezpieczne to są zdziczałe psy które nie boja się ludzi

Ktosikosik
2012-02-12 12:53:00
Ocena: 0(glosow:10)-+
Ehh. Idąc Twoim tokiem myslenia musimy również uregulować populację ludzi. Idziesz pierwszy na odstrzał. Nadal jestes za regulacją populacji? Ich nie jest za dużo. To NAS jest za dużo i kradniemy ICH terytorium :).

antasos
2012-02-12 22:05:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ktosikosik w takim razie polecam obejrzeć mr. Freeman part 4

harry656
2012-01-09 19:17:26
Ocena: 7(glosow:31)-+
to nie psy tylko wilki a w niekturych państwach jest to dozwolone więc ja nie widze tu wiochy

michalng
2012-01-09 19:49:48
Ocena: 9(glosow:17)-+
W niektórych państwach wolno współżyć z bydłem domowym ;-) Co nie zmienia faktu ze to wiocha :P ps. pisanie "niekturych" to wiocha ;-)

aniabania6666
2012-01-09 19:08:03
Ocena: 0(glosow:8)-+
Chamstwo trzeba tępić

candyshop
2012-01-09 19:08:01
Ocena: 5(glosow:29)-+
To jest po prostu chore, nie wiem z czego oni się cieszą....

gumisiu14
2012-02-12 15:46:31
Ocena: -1(glosow:5)-+
O zobacz tak będę jeździł na twoim garbie
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Opinia o Jarosławie Kaczyńskim,
  •  Anżej skończ i wstydu oszczędź
  •  Kiedy domagasz się myślenia u rolnika...
  •  Dla kolegi pytam ...
Ludzie to się bawią. Ukraina.
główna
Dodano: 01.06.2018, 16:24:35   przez: djmaniek12
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 153Skomentuj (21) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0