lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
żeby się jej lepiej spało
główna
Dodano: 02.05.2011, 00:00:49   przez: pojara
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 420  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(33)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
ilikethis
2011-06-16 15:54:36
Ocena: 8(glosow:10)-+
Nie wiem co ma znaczyć, ale sytuacja na załączonym zdjęciu jest bardzo tajemnicza i porypana...

umyjmydlo
2017-10-27 22:11:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
co to kur.wa jest oco tu kaman

natalka171
2011-07-06 14:39:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
zajebista jest ta fota brechta na maxa

sandra7982
2011-06-20 15:15:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
wygląda na zgwałconą !

chojnas11
2011-06-18 13:03:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
"a tak sobie zagram..." Kto Ci dzisiaj posunie Tak dokładnie ja. Kto wypieści cycunie... :D :D :D

Rudol
2011-06-17 01:18:40
Ocena: 1(glosow:1)-+
Muzykoterapia - wersja dla mało wymagających

Tensor
2011-06-16 22:14:50
Ocena: 0(glosow:8)-+
idiotyczne zdjęcie ,brak szacunku dla kobiet "Kobieta Cię urodziła więc nie masz prawa żądnej obrażać" 2pac

jotefontour
2011-06-16 21:49:49
Ocena: 1(glosow:1)-+
typowy warszawiak z youtube

west
2011-06-16 21:25:43
Ocena: -1(glosow:1)-+
spij Kochanie, spij... a jesli o zbok jakis to am nadzieje-ze sie obudzila w koncu...

theksc
2011-06-16 20:40:09
Ocena: 1(glosow:1)-+
szkoda laski cokolwiek ta fota oznacza

kamilusia934
2011-06-16 20:28:13
Ocena: 2(glosow:2)-+
Biedna dziewczyna pewnie nawet nie wie że takie zdj jej zrobili. .. ;(

mrrrkvrva
2011-06-16 20:26:48
Ocena: -2(glosow:2)-+
też myślę że to gwałt, a wy się smiejecie. i ja też ;)))))) :DDD ahahhaa :) :) :)

JackCola
2011-06-16 19:54:20
Ocena: -3(glosow:7)-+
Ciężko rozkminić co jest 5 w tym zdj.:D

Hehxd962
2011-06-16 19:39:47
Ocena: -3(glosow:3)-+
Byc może to był gwałt , a my sie wszyscy smiejemy ;ddddd

faza106
2011-06-16 19:22:22
Ocena: 1(glosow:1)-+
nie ogarniam tego zdjecia......

Kurvinox
2011-06-16 19:03:11
Ocena: 2(glosow:2)-+
Uśpił starą balladą :D

kamila16127
2011-06-16 18:46:36
Ocena: 2(glosow:2)-+
Co to k*rwa za pornol ma być ?

Sziii
2011-06-16 17:55:55
Ocena: 2(glosow:4)-+
Zastanawia mnie jedna sprawa: tuż obok posłane łoże, a ona zległa naga niewiasta na podłodze..? Jak do tego doszło? Rozwiążmy tą zagadkę!:D

WredneZuo
2011-06-16 17:47:30
Ocena: 0(glosow:4)-+
Chociaż mógł ją przykryć czymś... Wogóle kto ma takie pomysły na takie zdjęcia? Patologia poziom hard

ilikethis
2011-06-16 15:54:36
Ocena: 8(glosow:10)-+
Nie wiem co ma znaczyć, ale sytuacja na załączonym zdjęciu jest bardzo tajemnicza i porypana...

SantaPL
2011-06-16 13:45:48
Ocena: 2(glosow:4)-+
wszędzie brudne stopy! Fuuu

siuna
2011-06-16 13:08:58
Ocena: -2(glosow:4)-+
"Kto Cie dzisiaj posunie tak dokładnie jak ja... Kto wypieści cycunie i wyrucha za dnia ?..." To bankowo scena z teledysku tej piosenki tak facet też grał na gitarze

marcelloZet
2011-06-16 12:37:28
Ocena: 1(glosow:5)-+
na pedofilię to nie wygląda,ponieważ dziewczyna wygląda na 15+, ale zboczeniec na pewno.. Z takimi rzeczami to na policje się powinno chodzić a nie na wiochę wrzucać..

marcelloZet
2011-06-16 12:33:02
Ocena: 1(glosow:5)-+
to nie jest zabawne.. Naprawdę wygląda jak ofiara gwałtu.. :(

OnaJestSzalona8
2011-06-16 12:27:18
Ocena: -3(glosow:7)-+
Co to, do ch*ja, jest?! Wygląda jakby ją upił i zgwałcił, pedofil jeden ;p

Mandos
2011-06-16 11:30:14
Ocena: 1(glosow:3)-+
Juz dawno przestalem wierzyc w tej kraj i tych ludzi ... Patola musi byc .

rosa1
2011-06-16 11:24:07
Ocena: 3(glosow:7)-+
wyglada na ofiare gwaltu! nic smiesznego!

ufolinka8
2011-06-16 11:22:07
Ocena: 1(glosow:3)-+
to na melanżu... to było na melanżu...

Younm
2011-06-16 11:08:00
Ocena: 0(glosow:2)-+
haha, jakie brudne stopy :P i w ogóle ładny burdel ;/

san293
2011-06-16 10:56:56
Ocena: 0(glosow:4)-+
co za patologia ^^

siwek738
2011-06-16 10:51:33
Ocena: 1(glosow:3)-+
romeo serenade daje ;d

sdfsfdsf
2011-06-16 10:39:52
Ocena: 0(glosow:2)-+
zmeczyla sie biedaczka tancem

agulec25
2011-06-16 10:33:02
Ocena: 2(glosow:4)-+
i jeszcze jej nogi umyj

AVR-A1
2011-05-02 00:32:21
Ocena: 5(glosow:9)-+
Ballada o lekkim zabarwieniu erotycznym
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Nie mam już nadziei
  •   na czym polegał paliwowy faul Obajtka i PiSu
  •  Rodzice będą dumni...
  •  Nie wiem jak nazywa się ta posłanka. Jest fantastyczna
główna
Dodano: 30.06.2018, 16:22:47   przez: Biskup6
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 139Skomentuj (14) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.