lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Bo urzędasy wolą Mercedesy jak polskie Autosany.
główna
Dodano: 20.09.2013, 14:06:06   przez: davidstar
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 373  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(98)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Avalons3
2013-09-20 18:49:57
Ocena: 38(glosow:50)-+
Polską motoryzację, gimbus, a co to polska motoryzacja? Warszawa, Syrena, FSM i FSO 1500 i FSO Polonez. Kpisz sobie. Czesi sprzedali Skodę niemiaszkom i ją mają, my zamiast pchnąć ją GM woleliśmy Koreańczyków, bo dużo więcej związkowcom dawali.

dnsln
2013-09-27 15:47:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
ciekawe, że soaris sobie radzi. Może mieli dupowaty zarząd.....

bingo73
2013-09-27 11:13:35
Ocena: 1(glosow:1)-+
stare firmy padają, bo są żle zarządzane i wykorzytywane. W nowych zarząd dostaje za to co zrobił, w starych za to, że jest. Podobnie z pracownikami - mam etat, to mi się należy, co zakładu to niczyje i mogę zabrać, rękawów nie powyrywam, a przerost zatrudnienia spory. No i wszystkiego pilnują związki, by pracownicy się zbytnio nie przemęczyli. Wiele zakładów padło, na ich bazie powstły nowe i nagle się okazywało, że większa produkcja o połowę, a zatrudnienie to tylko 30% poprzedniego ...

jarrow
2013-09-25 21:36:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie ty;ko urzędasy wolą Mercedesy. Zwykły Jan Kowalski też woli jechać Mercedesem niż klekotem Autosanem zasyfionym brudem.

kovacs
2013-09-24 21:14:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nic dziwnego że upadłośc. Nasza firma zakupiła 6 nowych autosanów Gemini. Autosan powinnien oddać za nie pieniądze i płacić odszkodowanie. Awaria za awarią elektryka siada układ kierowniczy blacha gnije w rocznych autobusach!! POrażka

astbury
2013-09-24 19:38:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
avalons3... do GM chyba sam nie wiesz co piszesz...i co dalej byloby jak z Oplem czy Saabem?

daaaah
2013-09-24 17:29:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

motyl999
2013-09-23 23:39:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

bingo73
2013-09-27 11:16:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
Honker był jednym z najlepszych samochodów terenowych w latach 90, gdy był produkowany przez Tarpana w Poznaniu. i nie był wcale drogim autem. co do obecnego nie wypowiadam się, bo go nie znam wogóle.

Szajba19
2013-09-23 19:53:28
Ocena: 1(glosow:1)-+
Stare ale jare... dziurawe i telepiące się jak galareta ale mimo wszystko szkoda będzie stracić ten widok...

videocop
2013-09-23 15:14:59
Ocena: 1(glosow:1)-+
Czas najwyższy

informatyk26
2013-09-23 14:45:55
Ocena: 3(glosow:3)-+
Ze stocznią było tak że rozwalały ją związki zawodowe z jednej strony a z drugiej nieudolny zarząd dodatkowo jeszcze koniunktura światowa na budowę statków była niekorzystna. Utrzymywać tego dalej nie było żadnego sensu ,była to studnia bez dna. Tak jakbyś miał w rodzinie syna pijaka który wynosi Ci co chwila coś z domu na wódkę. Nie może być tak polski pracownik zapierdziela i połowę pensji oddaje w postaci podatków żeby pan związkowiec ze stoczni miał ciepłą posadkę.

bierut1
2013-09-23 16:38:08
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

cyc1982
2013-09-23 14:12:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
PO - by żyło się lepiej.

zygmunt1952
2013-09-23 13:01:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
I tak się kończą wszystkie legendy w Polsce.Przytoczę jeszcze jeden przykład,przemysł stoczniowy.W samej stoczni Gdańskiej w latach siedemdziesiątych pracowało około 17 tys.ludzi nie licząc małych zakładów kooperujących rozsianych po całym kraju a dzisiaj płakać mi się chce kiedy tam przejeżdżam bo to wygląda jak po wybuchu atomowym.W samym Gdańsku stoczni było 6 zatrudniały około 30 tys.pracowników,dzisiaj trzyma się tylko remontówka ze szczątkową załogą stałą i resztą na umowach śmieciowych.

radeksprinter
2013-09-23 11:46:40
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie dość ze w Sanoku bieda,pracy nie ma to jeszcze AUTOSAN padł pfff

giaur500
2013-09-23 11:10:02
Ocena: 2(glosow:2)-+
Sentyment... takie autosany jak ten do dziś kursuja na podlasiu.

trwam
2013-09-23 09:55:20
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie ma już motoryzacji,przemysłu,nie ma już Polski.Taki stan dzięki Polakom. Ktoś powie że to wina rządu.To ja odpowiem że to wina episkopatu- to oni są odpowiedzialni za wychowanie, ukształtowanie,i uszczęśliwianie ludzi. Teraz pozostało oddać tereny za długi,i będzie ok.No bo kto to będzie spłacał? Sensowne wyjście to oddać kraj pod zarząd EU i powinno być ok.Jeśli nadal będzie po-pis W dalszym ciągu będzie to droga na dno,na koszt obywateli.

bierut1
2013-09-23 09:13:04
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bierut1
2013-09-23 09:29:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

informatyk26
2013-09-23 12:56:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
Stocznie dostały w sumie jakieś 12 mld zł dotacji i dalej były deficytowe. Polski nie stać na rozdawnictwo jeżeli ma się rozwijać. Dlaczego lewaki nie uzbieraliście te kilkaset milionów rocznie między sobą i nie przekazaliście stoczni zamiast czekać aż podatnik zapłaci ?

bierut1
2013-09-23 13:49:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Suawek
2013-09-23 07:49:18
Ocena: 3(glosow:3)-+
Nie urzędasy cycku, tylko związki zawodowe. Dobrze zarządzane firmy jak solaris czy pasa radzą sobie świetnie i sprzedają za granicę.

havier
2013-09-23 14:51:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
PESA Bydgoszcz SA (nie pasa)

lukaszo
2013-09-23 14:52:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ja osobiście uważam, że związki zawodowe to największe zło i degeneracja jaka spotkała niejedną gospodarkę. Nasz kraj potrzebuje rewolucji takiej jaką zafundowała Pani Thatcher. Niestety nasi kochani politycy boją się tego jak ognia i dlatego tylko w roku 2013 nasz rząd (tzn. MY) dopłaci ok. 80 mld zł do zus... "Kariera Nikosia Dyzmy" i komentarz jednego z decydentów: "problemami co z cukrem zrobić będą się już zajmować w następnej kadencji..." nic dodać nic ująć. Potrzebujemy reform dzisiaj i teraz a nie za 2 lata!!!!!!!!!!!

robsen
2013-09-23 02:46:32
Ocena: -4(glosow:4)-+
Tak na chłopski rozum to chyba też wolę mercedesa...

kazrew
2013-09-23 01:11:13
Ocena: -2(glosow:2)-+
Pamiętam te czasy. J.e.b.a.n.y autosan, te wycieczki... do tej pory jak widzę takiego to mam ochotę odbić butelkę...

xDeOx
2013-09-23 00:09:51
Ocena: -3(glosow:3)-+
nawet nie znałem tej firmy i myślałem, że to byle co, ale właśnie wszedłem na stronę i są spoko, fakt faktem, że nie takie ładne jak te merce, ale w sumie są indetnyczne, więc nie rozumiem tego...

radeksprinter
2013-09-22 23:57:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
SANOK MIASTO W KTÓRYM TRADYCJE WYMIERAJĄ

carumus1
2013-09-22 23:42:41
Ocena: 1(glosow:1)-+
Z tego co wiem za czasów komuny gdy Polska miała dobre patenty to zaraz panowie z ZSRR niszczyli patenty np. sytuacja ze Syreną Sport. Sam posiadam Bizona ZO56 i powiem że to jest maszyna nie do zajechania. :) I ten jego ryk aż ciary chodzą po plecach.. to samo co w Autosanach H9-21.

bingo73
2013-09-27 11:06:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
syrena sport to tylko prototyp, jakich wiele powstaje w firmach motoryzacyjnych. a że u nas był nagłośniony, to od razu wszyscy dlaczego go nie robili. z prototypami tak jest, że tylko jeden a kilkunastu wchodzi do produkcji.

jacek291173
2013-09-22 22:51:02
Ocena: -1(glosow:3)-+
Zwyczajnie żal...żwyczajnie przykro mi - polakowi,ze nikomu nie zalezy na tym by przezyl polski produkt...Nie mamy juz nic...

Max74
2013-09-22 20:51:15
Ocena: 17(glosow:17)-+
Jak to jest, że jedna firma w tej samej rzeczywistości sobie radzi całkiem nieźle a inna upada bo niby wina wszystkich tylko nie ich ? Jak to jest, że firmy jak np. Solaris, Pesa, Newag, Solbus, powstałe od zera, bez marki, kadry, doświadczenia potrafią w szybkim tempie zdobyć uznanie a stare firmy mimo całego zaplecza, rozpoznawalności upadają ? To nie kolejne rządy ale związki wykończyły najwięcej firm jak np. Ursusa.

damian.szefo
2013-09-22 21:06:11
Ocena: 0(glosow:2)-+
Mądrego aż miło posłuchać!

gr0t
2013-09-22 21:06:17
Ocena: 0(glosow:2)-+
Z tym Solbusem to taki troszkę żarcik ;) Ani to jakaś renoma - w miejskich wyparty przez Solarisa - dla mnie potęga na skalę Europy, a Solbusa według mnie w autobusach na dłuższe trasy pokonywał... Autosan. Też nie jest najlepiej z Solbusem, w 2010 był już wniosek o upadłość, na szczęście jakoś jeszcze ciągnie.

martin987
2013-09-22 21:10:08
Ocena: 10(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Max74
2013-09-22 21:24:32
Ocena: 4(glosow:4)-+
Solbus, to prawda nie stoi najlepiej, ale to firma nowa, nieznana ale kto wie czy za parę latek nie będzie tak zanana jak np. Solaris, którego wielu ma za firmę obcą, bo nie mieści im się w głowach, że w Polsce może powstać i prosperować taka firma. Przykładów jest zresztą znacznie więcej starych i nowych firm: Fakro, Tymbark, Black Red White, Atlas i wiele innych. Tam gdzie wzięli sprawy w swoje ręce tam jest sukces, a gdzie byle ciągnąc jak najwięcej dla siebie to jest jak w Sanoku.

cavefalcon
2013-09-23 08:32:00
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

tomeczek30
2013-09-23 12:38:35
Ocena: -2(glosow:2)-+
Max74 skoro wiesz jak te firmy powstały to może poszukaj kto jest właścicielem tych firm...bo akurat Black Red White należy do tego dewianta Januszka z Biłgoraja i chyba wiadomo dlaczego ta firma dobrze stoi...myślę że i z tą resztą dobrze prosperujących firm jest podobnie.

Max74
2013-09-23 20:13:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
Z tego co mi wiadomo to Januszek to miał Polmos, a właścicielem BRW jest niejaki Tadziu Chmiela, sąsiad Januszka ale czy ich coś rzeczywiście łączy ? nawet jeśli to co z tego ? Ważne, że jest firma prosperująca, daje zatrudnienie i współtworzy PKB kraju.

onogrzmot
2013-09-23 21:22:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
Solaris powstawal bez kadry? Chyba sie pogielo. Olszewski byl zastepca dyrektora fabryki Neoplana w Berlinie, a w PL zaczynal jako montownia-licencjobiorca tego producenta. Pesa wywodzi sie z pruskich zakladow naprawy taboru, a Newag z austriackich.

Max74
2013-09-23 22:07:29
Ocena: 1(glosow:1)-+
No a ten o zaborach. No i co z tego, że ten był kimś w jakiejś fabryce, a tamte firmy powstały na terenie starych zakładów ? Jasne, że to chyba nie przedszkolaki tworzą autobusy czy tramwaje.

rexurwa
2013-09-22 20:48:04
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

hagen24
2013-09-22 20:42:50
Ocena: 2(glosow:10)-+
Historia Autosanu to historia Sanoka.Fabrykę jeszcze w trzeciej dekadzie XIX w założył Beksiński (pradziadek wielkiego artysty Zdzisława Beksińskiego)oraz Lipiński.W Autosanie pracowały całe pokolenia Sanoczan (podobnie jak w Krośnieńskich Hutach Szkła całe pokolenia Krośnian).Autosany zna każdy, bo oprócz Jelczy były jako MKSy i PKSy w każdym mieście.Niestety z jakiegoś powodu firma upadła.Zły zarząd?A dlaczego inne firmy mają dobry?Nieważne kto zawinił.Ważne że kolejna Polska firma z długą historią już nie istnieje.Żal patrzeć jak Polska się rozsypuje.

sangre666
2013-09-22 20:34:17
Ocena: -4(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

shark7
2013-09-22 20:27:35
Ocena: 8(glosow:8)-+
Głupotą byłoby utrzymywać coś dla legendy.Coś jest nierentowne to upada, proste i logiczne zasady ekonomii.Upadek zakładów to wina zarządzających którzy nie potrafili iść z duchem czasu inwestując w najnowsze technologie i projekty.Na zachodzie odświeżanie modeli wiązało się z gruntownymi zmianami, u nas dokładali lusterko i już była nowa wersja Poloneza.

fezozd
2013-09-22 20:16:19
Ocena: -1(glosow:7)-+
ludzie spójrzcie na to z tej strony, że cąły Polski przemysł motoryzacyjny jest był i będzie do dupy... wszystko na starych podzespołach nic nowości itd itd itd.... było tak z Ursusem, Bizonem, Jelczem, Starem i Autosanem. Zawsze nacisk był na ilość i ch*j z tym, że technologia przestarzała....

carumus1
2013-09-22 23:39:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Steel
2013-09-22 20:05:09
Ocena: 1(glosow:5)-+
Nie ma Autosanu ale za to jest Solaris. "Bo urzędasy wolą Mercedesy jak polskie Autosany." Mercedesy tańsze są ;)

kapselxxx
2013-09-22 19:45:00
Ocena: 0(glosow:14)-+
Tusk z Rostowskim i Nowakiem wykończą ten kraj

pawel1710
2013-09-22 19:38:26
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

zethanon
2013-09-23 06:23:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ty serio myślisz że fabryka produkująca samochody robi do nich części? Już dawno przestało to być opłacalne...

depech2
2013-09-22 19:18:57
Ocena: 5(glosow:13)-+
niemiecki plan Mitteleuropa z czasów I wojny światowej zakładał, że państwa ościenne nie będą konkurowały gospodarczo z niemcami, tylko będą uzupełniały gospodarkę niemiecką. Mam wrażenie, że w czasach Unii Europejskiej ten plan wchodzi w życie.

kowalskyr2d2
2013-09-22 19:12:49
Ocena: 1(glosow:1)-+
Zapewne wolą również Polską, w przeciwieństwie do Autosan dobrze prosperującą, firmę Solaris.

Morti92
2013-09-22 18:56:29
Ocena: 5(glosow:5)-+
Znam Autosan na wylot i powiem wam że robili autobusy w wielu miejscach totalnie niedopracowane. Sprzęgło ciągle się psuje, korozja je "zżera" masowo, nie ważne co by się robiło. Taki przykład - błoto spod kół leci wprost na ramę, na niechronione ważne elementy podwozia, na węże od hamulców. To jakiś absurd. Bo Wystarczyło dodać jakąś osłonę i już byłoby lepiej. W zachodnich pojazdach nie zdarzały się takie wpadki zbyt często. Autosan przez wiele lat nie poprawiał tych błędów produkując autobusy tak samo przez cały czas bez ulepszeń.

notyourbusines
2013-09-22 18:32:45
Ocena: 4(glosow:6)-+
Upadłość to wcale nie koniec. Firma może jeszcze wrócić a tymczasem pozbędą się związków zawodowych które pociągnęły firmę na dno.

wariatos1
2013-09-22 18:12:14
Ocena: 1(glosow:1)-+
...spokojnie, Autosany będę jeszcze wozić pasażerów po Polsce dobre 250 do 300 lat...

reunion1
2013-09-22 17:57:43
Ocena: 1(glosow:9)-+
za to mamy Solarisa w Bolechowie koło Poznania. Firma powstała z niczego i prosperuje. Można ? A że padło żle zarządzane dziadostwo z marną ofertą to trudno nie mój problem.

davidstar
2013-09-22 18:29:02
Ocena: 1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

sebek110874
2013-09-22 18:32:24
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

davidstar
2013-09-22 18:34:48
Ocena: -1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

reunion1
2013-09-22 18:40:34
Ocena: 6(glosow:12)-+
dlaczego? Bo dwadzieścia lat temu twoi rodzice albo ty obalili komunizm który myślał za obywatela. Teraz ku++wa mamy wolnośc i demokracje i każdy niech sam dba o swoja doope. Tego chceliscie obalając komunę prawda? Chyba jednak nie bo widzę że bolszewicka mentalność dobrze się ma w polskim społeczeństwie, państwo da państwo pomyśli za obywatela dosypie kasy marnym firmą ehh.. Ja bynajmniej sobie tego nie życzę. A solaris będzie szedł do przodu wiesz dlaczego? bo państwo mu się nie wpie++ala do zarządzania i jest firmą prywatną, właśnie dlatego

szulcik
2013-09-22 18:41:30
Ocena: 0(glosow:4)-+
Teraz ma powstać prototyp Warszawy ,zdjecia widziałem ,prezentuje sie wspaniale i mam nadzieje ,ze w kncu nasz przemysł tez sie ruszy .. Choc to do konca niewiadomo ,bo znow ktos w łape dostanie ,by niczego nie robić i pomysł prysnie jak mydlana bańka.

sebek110874
2013-09-22 18:51:33
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

davidstar
2013-09-22 18:54:40
Ocena: -3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

puszka666
2013-09-22 21:37:41
Ocena: 1(glosow:1)-+
Davidstar. Nie porównuj ratowania amerykańskich koncernów do polskich realiów. Obywatele mają tu zupełnie różne mentalności, amerykanie wiedzieli, że po kryzysie ich obywatele będą kupować"amerykańskie" samochody, pomimo, że są technologicznie zacofane. Polak natomiast zamiast nowego (np. poloneza) wolał ściągnąć od "niemca" 15 letniego golfa, zamiast Lublina 10 letni "ściągnięty" Sprinter. Podobnie z elektroniką, Amerykanie kupią produkt apple chociaż są już bardziej konkurencyjne technologicznie (np. Samsung)a czy Polak kupi Mantę lub my phone-a? Rząd może pomag

puszka666
2013-09-22 21:38:48
Ocena: 1(glosow:1)-+
pomagać, ale wówczas kiedy to ma sens

Buahahahah
2013-09-22 17:50:56
Ocena: 7(glosow:11)-+
Gdyby te autobusy były dobre to by był na nie popyt. A fakty są takie, że Autosan nie przedstawił oferty na poziomie MANa, Solarisa czy Volvo. Kiedy te firmy stawiały na coraz nowsze nowinki, lepsze wyposażenie, wygląd, klimatyzacje... Autosan jedynie co zmienił to wygląd loga firmy!

Paindemonium
2013-09-22 17:49:12
Ocena: -2(glosow:10)-+
Za Tuska upadną nawet największe firmy. Albo Tuska nie usuniemy albo Tusk usunie nas...

tyran60
2013-09-21 12:25:21
Ocena: 2(glosow:6)-+
Zasada załatwił kolejną Polską markę

Avalons3
2013-09-20 18:49:57
Ocena: 38(glosow:50)-+
Polską motoryzację, gimbus, a co to polska motoryzacja? Warszawa, Syrena, FSM i FSO 1500 i FSO Polonez. Kpisz sobie. Czesi sprzedali Skodę niemiaszkom i ją mają, my zamiast pchnąć ją GM woleliśmy Koreańczyków, bo dużo więcej związkowcom dawali.

reunion1
2013-09-22 18:12:23
Ocena: 9(glosow:9)-+
kredens i polonez były na licencji, kaszel i warszawa tez. Wiec tylko syrena była polska. Wsumie to chyba wstyd się przyznać do tego. A ze związkami masz racje ta bolszewicka zaraza załatwiła kilka innych fabryk

gregory98
2013-09-22 22:25:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
To co wymieniłeś to gówno nie motoryzacja syrenki były "pod nadzorem" ZSRR a prawdziwa motoryzacja to: Podkowa, CWS, Sokół, Niemen, shl, tornado, lech, orlę 350 to była właśnie czysto polska myśl techniczna...

komixxer.z.cs
2013-09-22 22:25:29
Ocena: -3(glosow:3)-+
tak bolszewicka zaraza.. tylko czemu podczas tej zarazy polska motoryzacja w ogóle ruszyła z miejsca? popatrz teraz.. stoimy w miejscu chociaż żyjemy w wolnym państwie gdzie "nikt nie mówi nam jak żyć"

bierut1
2013-09-20 16:32:36
Ocena: -1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bierut1
2013-09-20 16:34:29
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

davidstar
2013-09-20 16:41:31
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

bierut1
2013-09-21 09:23:24
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

dedede66
2013-09-20 16:00:16
Ocena: 3(glosow:7)-+
Ech, jezdzilo sie do szkoly takim sprzetem i siadalo sie z tylu. Byly czasy. Jeszcze nawet teraz lubie sobie wskoczyc do takiego autobusu zamiast do ciasnego, niewygodnego busa. Szkoda, wielka szkoda.

mlw1488
2013-09-20 16:14:07
Ocena: 2(glosow:2)-+
z tylu zawsze siadala klasowa mafia:)

davidstar
2013-09-20 15:36:28
Ocena: -2(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

sebkop
2013-09-20 16:56:14
Ocena: 0(glosow:4)-+
Jeżeli masz 1,60m wzrostu to tak, był wygodny. Konstrukcja przestarzała, bez modyfikacji od lat i tak się dziwie, że do tej pory ta firma przetrwała. Może 10 lat temu jeszcze była szansa, ale znów ją przespaliśmy. Szkoda tylko, że ktoś się zainteresował jak już było za późno.

omen100
2013-09-22 18:00:44
Ocena: 0(glosow:2)-+
160?! Czego ja sie dowiaduje:D

davidstar
2013-09-22 18:11:21
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

sebkop
2013-09-22 20:15:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
@omen100@davidstar^tutaj każdy ma 2metry i 25cm:P

onogrzmot
2013-09-23 21:57:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
Zapomnialem wspomniec o wspaniale dzialajacej "klimatyzacji". Latem, dzieki malutkim lufcikom czlowiek w tym wynalazku smazyl sie jak makrela na patelni. Nawet Wegrzy byli madrzejsi. Ich Ikarus 55 jakos komfortem jazdy nie ustepowal niemieckim MANom. A designem to juz wcale.

dinxik
2013-09-20 15:25:14
Ocena: -3(glosow:7)-+
Pomalutku po cichutku wykończyli polską motoryzację! czy coś polskiego w polsce jest produkowane przez polaków i dla polaków ?

davidstar
2013-09-20 15:31:52
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

sebkop
2013-09-20 17:09:53
Ocena: 3(glosow:3)-+
To już nie motoryzacja, to skansen...

vacarius
2013-09-22 17:54:52
Ocena: -1(glosow:1)-+
Nawet Boga mamy z importu.

adolfoch1
2013-09-22 17:56:37
Ocena: 0(glosow:2)-+
Albo warszawa na licencji zsrr albo fiat od włochów.Polska motoryzacja. O żuku nie wspomnę bo to karykatura była

chlebzsmalcem
2013-09-20 15:24:29
Ocena: 2(glosow:6)-+
Nieee lepiej nadal jezdzic stechnietymi ogorkami , remontowanymi co 10 lat , tak zle i tak zle , Polakowi nie dogodzisz .

davidstar
2013-09-20 15:30:34
Ocena: -1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

onogrzmot
2013-09-23 21:46:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
Biedra to akurat podatki grzecznie placi. Ale wiem, ze na zebranial kolka pryszczatych pisiorkow takich detali nie wspomina sie.

snr3
2013-09-20 15:07:09
Ocena: 1(glosow:1)-+
To chyba te co teraz (jeszcze) jezdza tez na tym podwoziu z 1926r sa zbudowane lol.

zdzira
2013-09-20 15:00:21
Ocena: 0(glosow:6)-+
Jasne! Trzeba wszystkie polskie firmy rozpieprzyć, nie mieć nic swojego, rozwalić gospodarkę doszczętnie, sprzedać nas Germanom i Francuzikom. Mieliśmy świetne samoloty w Mielcu, mieliśmy jedne z najzdrowszych na świecie warzywa i owoce. Teraz wszystko za grubą kasę kupować z zagranicy, zamiast mieć swoje. Nie mówiąc o tym, że transport kolejowy i samochodowy w Polsce to fikcja! Aby dojechać z jednego końca Polski na drugi trzeba się po kilka razy przesiadać!

onogrzmot
2013-09-23 21:50:41
Ocena: 1(glosow:1)-+
Tak, wiem. Jak zdziadoslaw polskezbaw do wladzy dojdzie, to i prom kosmiczny w Mielcu zbuduja. Albo conajmniej samolot pasazerski. Tak na zlosc wszystkim. Warzywa polskie? \kupuj, jesli cie na nie stac. Kolej? Przecie jest pociag Przemysl-Szczecin i Zielona G-Bialystok.

koll2
2013-09-20 14:49:05
Ocena: 4(glosow:4)-+
Jego konstrukcja pozwalała (w przypadku wojny! ) na przewożenie rannych na noszach wkładanych od przodu autobusu.

malgolina
2013-09-20 14:13:04
Ocena: 1(glosow:3)-+
Większy rynek zbytu dla obcych ;)
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Tak to wygląda
  •  Nieoczekiwany zwrot akcji w proteście rolników
  •  Same quot;komplementy" dla pRezydenta Dudy...
  •  Egoistyczne postawy roszczeniowe.
Zobacz jak zareagowali kierowcy. Wielka klasa!
główna
Dodano: 13.06.2018, 02:56:46   przez: zwidi
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 627Skomentuj (54) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0