lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 09.05.2020, 20:57:07   przez: dywizjon33
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 205  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(56)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
ktoredy3
2020-05-09 22:11:55
Ocena: 74(glosow:100)-+
Obie grupy na eksport... Nie mówię tu o samym homoseksualizmie (każdy niech robi w domu, co chce, o ile nie łamie to prawa), co o pedalstwie parad równości, kart LGBT+ w szkołach itd. Każdy niech robi co chce, ale niech nie próbuje wmawiać innym, że to muszą akceptować. Powinno się go tolerować, czyli potrafić znieść jego istnienie i koegzystować z nim. Tak, jak pewnie kolejne potencjalne komentarze, które krytyczne na ten mój - wiem, że mogą istnieć inne poglądy, nie uważam je za słuszne, jednak jestem w stanie tolerować (ścierpieć), że takie potencjalnie powstaną.

kocurxtr
2020-05-15 19:50:48
Ocena: 3(glosow:3)-+
To jak wybór między dżumą a ebolą...

masiaciongalska
2020-05-14 23:20:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
czarni na Madagaskar

kukens_19
2020-05-12 16:28:28
Ocena: 5(glosow:5)-+
pozbyć sie jednej zarazy i sprowadzić drugą? nieeeee...

bboy135
2020-05-12 12:06:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

myhyhyhy
2020-05-12 06:23:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
Pod warunkiem że nie zaproszą za sobą "księżycowych" w imię tolerancji. Niestety taka tendencja istnieje, pomimo braku w tym choćby cienia logiki.

hatson
2020-05-11 22:42:54
Ocena: 4(glosow:4)-+
Co do tego calego LGBT, to niedawno sobie uswiadomilem, ze przeciez przed laty jezdzilem z racji bliskosci (Szczecin) na Love Parade do Berlina ale jakos wtedy nie gadalo sie o LGBT i nie bylo zadnych spin z tym zwiazanych. Oni sobie, my w odpowiedniej/bezpiecznej odleglosci sobie i wszyscy sie bawili. Teraz ze wszystkiego robi sie pretekst do szczucia jednych na drugich.

P1Z1
2020-05-11 19:11:22
Ocena: 3(glosow:19)-+
I za to kocham Pis ze kolorowa zaraza nie zaleje Polski

Arakiel
2020-05-12 08:24:37
Ocena: -3(glosow:3)-+
Korei Płn też nic nie zalewa, poza bieda, brakiem wolności, internetu itp. A rozdawnictwo tak sie skonczy.

Hugo_Mineta
2020-05-11 19:02:05
Ocena: 9(glosow:15)-+
Wole czarne zaraze od tęczowego kału.

Kt0siek
2020-05-11 17:28:57
Ocena: 4(glosow:4)-+
zamieńmy dżumę na cholerę...

KurdupelToCfel
2020-05-11 16:02:01
Ocena: 15(glosow:17)-+
I na tym właśnie polega problem dzisiejszej polityki. Wiele ludzi posiada podobny światopogląd jak dywizjon33. Myślenie że albo kościół albo tęczowi. Albo PiS albo PO. Do jasnej ciasnej! Są jeszcze inne opcje! IQ i wiedza na poziomie przedszkola.

pijany
2020-05-11 15:15:36
Ocena: 3(glosow:3)-+
Serio???

slodki_kartofelek
2020-05-11 14:20:43
Ocena: 8(glosow:10)-+
Oba pojazdy powinny ulec poważnym wypadkom z dużą liczbą ofiar śmiertelnych sięgającą 100%.

tem101
2020-05-11 14:12:20
Ocena: 8(glosow:8)-+
Zgadzam się połowicznie - tylko z górną połową. Parówy won.

Wiesniak_Krul
2020-05-11 13:05:36
Ocena: 1(glosow:7)-+
W końcu dywizjon przyznał się, że jest ciepłym wafelkiem. Tęczowy Boju, dlaczego tak długo z tym zwlekałeś? Jesteś aktywny czy bierny? Przyjmujesz doustnie? Połykasz czy wypluwasz? XD

slodki_kartofelek
2020-05-11 14:18:31
Ocena: 4(glosow:4)-+
Ma tylko jedną zasadę. NIE LIŻE! :D

arczikrak82
2020-05-11 13:01:41
Ocena: 5(glosow:5)-+
Obie na eksport

ripdanger1918
2020-05-11 12:51:20
Ocena: 3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

inns2
2020-05-11 12:25:00
Ocena: 0(glosow:6)-+
Co złego w tym imporcie? Jest tam jeden homoś i jedna les, ale większość to fajne porozbierane laseczki (i kilku imprezowiczów). Jestem w stanie zaakceptować tych 2 homo ze względu na 90% reszty. Dobry interes zważywszy, że równocześnie na eksport jedzie 13 homo (do tego być może pedofili).

darekw6
2020-05-11 12:09:47
Ocena: 1(glosow:3)-+
Jedno i drugie eksport

tomic1
2020-05-11 11:57:03
Ocena: 5(glosow:5)-+
To jest powód, dla którego nie chodzę na żadne demonstracje i protesty! Bo nawet jak jestem za czymś, to ktoś wyskakuje z czymś innym, czego już w żaden sposób nie mogę poprzeć.

hanss66
2020-05-11 11:54:58
Ocena: 2(glosow:4)-+
Zielony jedzie w złym kierunku.

art-b
2020-05-11 11:52:37
Ocena: 4(glosow:4)-+
Nie wiem co gorsze, dżuma czy cholera.

bitor
2020-05-11 11:14:31
Ocena: 1(glosow:5)-+
Oby 2 pojazdy prosto do PIECA!!

MrJopo
2020-05-11 11:14:04
Ocena: -2(glosow:10)-+
Super, a wszystkie dzieci którymi w sierocińcach opiekują się duchowni, pozwólmy adoptować tęczowej rodzinie, a zamiast koronawirusa bierzmy AIDS.

marcoo7
2020-05-11 11:08:48
Ocena: 3(glosow:9)-+
dywizjon33 to pedryl, uwazajcie na niego.

grabcan
2020-05-11 10:29:52
Ocena: 7(glosow:13)-+
Jaki sens zamieniać czarnych wykolejeńców na tęczowych? Dywizjon,rozumiem że ten autobus pederastów importujesz do siebie na chatę?

mandor2099
2020-05-10 20:18:21
Ocena: 1(glosow:3)-+
To co chciałem napisać już zostało nakreślone.

montesuma
2020-05-10 12:42:44
Ocena: -5(glosow:35)-+
To jak wybór między dżumą a cholerą.

wwwmarek
2020-05-10 11:11:41
Ocena: 4(glosow:10)-+
Pedałów zamiast pedofilów i pedałów? Szkoda benzyny.

jackfromcavan
2020-05-10 10:19:20
Ocena: 2(glosow:6)-+
Dywizjon33 to chyba pedał

luc2233
2020-05-10 04:43:55
Ocena: -3(glosow:7)-+
Zjedz snickersa...

remix7
2020-05-09 22:32:08
Ocena: 2(glosow:14)-+
Z górną częścią się zgadzam, z dolną niekoniecznie.

Kwinto
2020-05-09 22:23:58
Ocena: 6(glosow:22)-+
komentarz usunięty przez moderatora

pibi80
2020-05-10 07:15:05
Ocena: -5(glosow:15)-+
A to my wszyscy wiemy. Nie zauważyłeś, że ta czarna zaraza, to mimo że czarna to jednak cholernie tęczowa? Ty jesteś kryptopedzio.

ogrodnik66
2020-05-10 08:11:01
Ocena: -3(glosow:9)-+
kwinto woli na plebani

ktoredy3
2020-05-09 22:11:55
Ocena: 74(glosow:100)-+
Obie grupy na eksport... Nie mówię tu o samym homoseksualizmie (każdy niech robi w domu, co chce, o ile nie łamie to prawa), co o pedalstwie parad równości, kart LGBT+ w szkołach itd. Każdy niech robi co chce, ale niech nie próbuje wmawiać innym, że to muszą akceptować. Powinno się go tolerować, czyli potrafić znieść jego istnienie i koegzystować z nim. Tak, jak pewnie kolejne potencjalne komentarze, które krytyczne na ten mój - wiem, że mogą istnieć inne poglądy, nie uważam je za słuszne, jednak jestem w stanie tolerować (ścierpieć), że takie potencjalnie powstaną.

zwm667
2020-05-10 08:39:16
Ocena: 8(glosow:12)-+
tia i wyebać w kosmos tak zwaną "poprawność polityczną"

marcoo7
2020-05-11 10:30:37
Ocena: 7(glosow:9)-+
Nie moge Cie zaplusowac, klikam klikam i nic. To jakas peda*ska konspira lewackiej wiochy :)

asmodeusz_1
2020-05-11 10:50:39
Ocena: 6(glosow:8)-+
ktoredy3 - idealnie ujęte. Lewactwo wszelkiej maści mówi o otwartości i tolerancji TYLKO w sytuacji, kiedy ktoś myśli tak samo jak oni. TYLKO ich światopogląd jest właściwy, nie można mieć innego zdania, bo oni wszystko wiedzą najlepiej.

blackjezus666
2020-05-11 18:42:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
A co ty za głupoty gadasz? Tolerować ? Ok , moim zdaniem od jutra wszyscy na ulicy na litere k których spotkam ja i moi koledzy dostaną wpitol:) Jutro losowanie innej litery, oprócz tego wszyscy co nie czochrają bobrów co poniedziałek dostaną 2 razy tylko dlatego że w srodę nie mieli na sobie fioletowej koszulki. Toleruj to:) Nie no na poważnie. Nie można tolerować glupoty. Zwłaszcza gdy jest większością.

ktoredy3
2020-06-26 22:20:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tyle, że to już ingeruje w światopogląd i życie innych. Jakbyś miał kogoś, kto się z tobą zgadza w tych poglądach i uważałby, że musi dostać w twarz za brak fioletowej koszulki, albo sam się uderzysz za to, że zapomniałeś takiej założyć, to spoko. Ale bicie innych za to, że masz swoją ideologię koszulki ingeruje w życie innych i łamie prawo. Więc póki ktoś powie homoseksualiście, że w jego przekonaniu popełnia grzech swoją orientacją, a ten będzie go uważał za zaściankowca, ale potrafią się ścierpieć (mieszkać na tej samej ulicy, czy być w jednej kolejce w sklepie), to mogą koegzystować

ktoredy3
2020-06-26 22:24:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
A jeżeli jeden na drugiego naciska (prawnie kartami LGBT+, czy obiciem twarzy z sebiksami), że ten drugi ma zmienić swoje życie, to w tym momencie kończy się tolerancja. Tolerancja jest na zasadzie, ty wiesz swoje, ja wiem swoje, nie wchodźmy sobie w drogę, to obaj na tym zyskamy.

maalak
2020-05-09 22:01:38
Ocena: 6(glosow:22)-+
No nie do końca się zgodzę... Czarnych należy się pozbyć ale nie zmieniajmy jedynej skrajność na drugą... Nie mam nic do homo,serio jestem nawet za tym by mogli adoptować dzieciaki pod znaczną obserwacją. Ale kufa nie narzucajmy jednej lub drugiej ideologii każdemu na siłę. Chcą wierzyć w wymyślonego Boga niech wierzą na własną rękę i nie wciskają tego na siłę innym , kochają się "inaczej" niech robią to we własnej sypialni ale nie wciskają tego każdemu innemu na siłę. Kufa czy naprawdę musimy przechodzić za w skrajności na skrajność, nie może być nic po środku bez żadnych spin?!

marcoo7
2020-05-11 11:10:46
Ocena: -2(glosow:8)-+
Adoptowanie dzieci przez p3dryli to jest skrajnosc skrajnosci, tfu!

maalak
2020-05-11 12:45:43
Ocena: -2(glosow:2)-+
Nie do końca. Jeśli taka adopcja byłaby pod ścisłą kontrolą to wolałbym by dzieci z patologicznej rodziny w której jest maltretowane fizycznie i psychicznie trafiło do "homo rodziny" w której mogłoby mieć jakiekolwiek lepsze szanse na start w dorosłe życie. No ale pseudo katolicy pełni miłosierdzia do bliźniego mają to w doopie. Z resztą homoseksualizm i pedofilia w kościele wam nie przeszkadza więc w czym problem?

marcoo7
2020-05-11 13:33:29
Ocena: -1(glosow:3)-+
Do mnie tych slow nie kieruj, ja jestem niewierzący, kastrowalbym jedna i druga grupe. Nie ma potrzeby rozszerzac potencjalnych rodzicow adopcyjnych o pedrysi, bo jest mnostwo normalnych zdrowych ludzi, którzy pragna adoptowac dziecko, ale procedura adopcyjna w PL to droga przez meke. Po co sobie wiec zawracac glowe dewiantami i otaczac ich szczegolna kontrol. Miej ze chlopie litosc dla tych biednych dzieci. Mozliwosc wystapienia patologii o ktorej mowisz (alkohol, narkotyki, przemoc) jest taka sama wzrod zwyklych ludzi, jak i wzrod pedrysi. U tych drugich to moze byc nawet trudniej wykryc, bo

marcoo7
2020-05-11 13:36:09
Ocena: -1(glosow:1)-+
bo oni nauczeni sie kamuflowac cale zycie

maalak
2020-05-11 14:11:29
Ocena: 0(glosow:2)-+
Dziwisz się że się kamuflują? Jak na każdym kroku są besztani i prawie linczowani? Muszę jedna rzecz wyjaśnić. Ja toleruje homo, którzy nie narzucają swojej odmienności a nie tych przebierańców oblepionych dildosami na paradach. Takiemu w życiu bym nie pozwolili zbliżyć się do dziecka a tym bardziej adoptować, są też normalni, którzy żyją sobie oo środku nas i mają normalne poglądy o takich właśnie mówię. Każdy ma swoją rację,ja swojej nie narzucam tylko wyrażam opinię.

blackjezus666
2020-05-11 18:49:52
Ocena: -2(glosow:2)-+
Jak ja bym był psycholem to bym pod scisłą obserwacją był świety , potem bym marudził że świętego obserwują i mam tego dość, i w końcu bym miał spokój i mógł robić co chce. Kumasz?

maalak
2020-05-11 19:56:31
Ocena: 0(glosow:2)-+
I właśnie dlatego powinna być ścisła,niezapowiedziana kontrola..aczkolwiek Marco ma rację w tym kraju niestety nie da się tego zrobić. Że wszystkim jesteśmy sto lat za murzynami dzięki jedynej słusznej wiary...

marcoo7
2020-05-12 13:43:55
Ocena: -1(glosow:1)-+
Bardzo dobrze ze sie tego nie da zrobic. Za taki "teczowy postep" to ja dziekuje. Tsks scisla kontrola na dluzsza mete jest niewykonalna. Zaraz pedrysie by krzyczaly ze sa szykanowani, przesladowani, ze to homofobia, rasizm, faszyzm i nieposzanowanie ich wolnosci. Poniekad mieliby racje, albo pelne prawa, albo zadne. Nie ma miejsca na polsrodki. Ja wybieram brak zgody na legalizacje zwiazkow i adopcje dzieci.

gucio68
2020-05-09 21:54:05
Ocena: 7(glosow:21)-+
a te pedaly to chyba do ciebie

gruzawik
2020-05-09 21:47:22
Ocena: 2(glosow:4)-+
no, ale podatną na prawo... jak odwali coś, to idzie kiblować. chciałbym też zobaczyć uczciwe statystyki pedofilii dla obu tych grup. księża i uczciwe... się wyroiło, w obolałym łbie:/

Gordon72
2020-05-09 21:15:05
Ocena: 1(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

faflun55
2020-05-09 21:09:15
Ocena: -5(glosow:15)-+
raczej na odwrót
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Nerwy i strach sprawiły, że Jaki
  •  Nieoczekiwany zwrot akcji w proteście rolników
  •  Jakie to jest polskie
  •  Zgadzam się ze wszystkim co Filiks Magdalena tu powiedziała.
główna
Dodano: 30.06.2018, 16:22:47   przez: Biskup6
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 127Skomentuj (15) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0