lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 16.01.2016, 09:37:35   przez: sewenap
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 50  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(125)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
HybrydXXL
2016-01-16 12:49:41
Ocena: 106(glosow:166)-+
Lewacka gnido nie pisz takich bzdur!!! Przecież PO doprowadziło do upadku górnictwa, by je oddać niemcom, którzy juz zaczęli uruchamiać koncesje na wydobycie i wywóz węgla. Jesteśmy w Europie krajem o jednym z największych wydobyć węgla, a jako jedynie za rządów pO nie dostaliśmy dotacji unijnej na górnictwo. Teraz te mednydy kłamią u szwabów na Polske jak jest źle, bo w końcu ktoś się wziął za porządki. Mamy sytuację jak 60lat temu w afryce - obce kraje wyciągają z Polski ponad 70% kapitału, jest totalny upadek państwa do którego perfidnie i zdradziecko doprowadził rząd porzez ostatnich kila

gangnam10
2016-01-25 15:34:56
Ocena: -1(glosow:1)-+
Kopalni nie należy ratować. Jeżeli są nierentowne to likwidować albo restrukturyzować. Węgiel jest za mało opłacalny i zbyt duże są koszty jego wydobycia. Tylko nie piszcie, że w Niemczech się opłaca bo tam też powoli się je wygasza.

HenryKipper
2016-01-21 16:39:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
STARCZY to jest uwiąd, bałwany. skonczcie najpierw gimnazjum, a potem brac sie za internety

fikanoteran11
2016-01-19 09:46:07
Ocena: 3(glosow:7)-+
Platfusy narobiły syfu przez 8 lat,a "siedemszmat" znaczy "sewenap" winą obarcza następców tej złodziejskiej organizacji przestępczej, to trzeba mieć tupet, albo być pełowskim lemingiem

waders2008
2016-01-18 23:14:10
Ocena: 3(glosow:3)-+
Kazdy kto mieszka na slasku wie o co chodzi, to tez wie ze problem gornictwa to nie sami gornicy i ich wyplaty. A przerost administracji kolesiostwo,przetragi,zlodziejstwo,marnowanie materialów,złe zarządzanie,związki,wysokie podatki i chore przepisy

waders2008
2016-01-18 23:11:19
Ocena: 2(glosow:2)-+
Głównie trudna sytuacja grórnictwa związna jest z bardzo niskimi cenami wegla, ponizej 60 dolarów za tone. A nie jak w 2010-2012 roku gdzie górnictwo wypracowywało po kilka mld zysku. Po drugie jak ktos mówi ze panstwo dopłaca do górnictwa to sie mysli, nie mówie ze nie dopłaca, ale górnictwo rocznie oddaje do budzetu prawie 7 mld zloty. Wiec z kalkulacji wynika ze sie bardzo oplaca. Jak ktos mieszka gdzies tam w srodku lasu i twierdzi ze kopalnie to nierentowne zakłady powinien przyjechac do miast miasteczek gorniczych na sląsk i zobaczyc jak takie duze zakłady wspierają gospodarke.

sinobrody
2016-01-18 19:37:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kamisio85
2016-01-18 15:55:37
Ocena: 7(glosow:7)-+
Autor to dzieciuch, powtarzający tylko tweety Lisa... POwinien we własnym gównie zapi...ać do 67 roku życia jak jego partia wymyśliła..

sambakicikici
2016-01-18 14:26:39
Ocena: 3(glosow:7)-+
Górnicy uważają się za coś lepszego??? A kto im każe grzebać pod ziemią jak krety??? Kiedyś może i byli wartościowi ale teraz??? To zwykły śmierdzący wrzód na dupie, który należy wyciąć...Nic tylko daj, daj i daj...

Kamilg7
2016-01-18 09:17:41
Ocena: -2(glosow:4)-+
Nauczyciele zarabiaja po 6 tys i tez strakuja policja 6 tys zarabia i robi to samo

antylewak
2016-01-23 15:07:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

doman800
2016-01-18 09:11:45
Ocena: 6(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Rick83
2016-01-18 09:37:13
Ocena: -7(glosow:7)-+
Ty głąbie. Deputatow juz nie ma 4 lata. Ta jasne dostają 15 i 16. Masz jakies dane z Prl-u.

kowalskyr2d2
2016-01-18 09:52:43
Ocena: 7(glosow:9)-+
Rick83: O jejku, juz 4 lata nie ma deputatów? To straszne. 95% społeczeństwa nie miało ich nigdy, a osoba ktora ukończyła jakąś śmieszną przyzakładową lub stworzoną dla niego szkołę, jak górnicy, mogla tylko pomarzyć o takich zarobkach. W czym górnik jest lepszy od choćby hutnika?

kowalskyr2d2
2016-01-18 09:58:16
Ocena: 6(glosow:8)-+
Pomijajac ze takie osoby aktualnie nigdzie nie moga znalezc pracy, brak im pozostałych profitów jak np. wcześniejsze emerytury (za co, ktos gornikowi kazał,byc górnikiem?) Górnicy jako grupa spoleczna sa trzymani przez wladze pod jakimś parasolem ochronnym i patrząc na ich postulaty chyba żyją w innym świecie. Szkoda ze kosztem reszty społeczeństwa.

doman800
2016-01-18 12:10:59
Ocena: 4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Rick83
2016-01-18 13:02:14
Ocena: -3(glosow:5)-+
Kto wam broni isc pracowac do kopalni, znajomosci nie trzeba miec. Jak jest tam tak super to droga wolna... 1/3 Polskiego PKB pochodzi ze śląska. Jeszcze jakies glupie pytania ?

doman800
2016-01-18 13:11:08
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

marasbier
2016-01-18 14:24:51
Ocena: 3(glosow:5)-+
Deputatów faktycznie nie ma, jest rekompensata pieniężna za deputat- czyli na jedno wychodzi!

Rick83
2016-01-18 14:49:16
Ocena: -1(glosow:1)-+
Marasbier ty chyba na tvn-ie to widziales. Nie ma ani deputatow wegla ani pienieznych. Przeciez w weglu bylo kopalni wygodniej.

Vlad32
2016-01-18 15:10:47
Ocena: 0(glosow:2)-+
Od 10-15 lat w węglu deputatów górnicy już nie odbierali .. bo polski węgiel był po 600 pln a ruski po 300 :) I nie pie...ol, że nie deputatów bo są. 13stki i 14stki tez są ... tak samo jak wcześniejsze emerytury itd.

yetick
2016-01-18 23:28:15
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Vlad32
2016-01-19 08:36:40
Ocena: 1(glosow:1)-+
yet a skąd wiesz w jakich warunkach my pracujemy ?? Są zawody cięższe od górnictwa - i nikt by im naprawdę tej kasy nie liczył gdyby nie sięgali po nasze :) Mamy podobno gospodarkę wolnorynkową :) 90% zakładów produkcyjnych i firm musi utrzymać się z tego co wypracuje - ale są zawody uprzywilejowane, które żyją z naszej kasy ... i to ludzi denerwuje. Bo jak mój zakład zbankrutuje (mimo że nie pobieramy żadnych pieniędzy państwowych) to nie dostaniemy nic od Państwa oprócz komornika z US i ZUSu którzy jak sępy zlecą się aby zabezpieczyć majątek na poczet możliwych długów wobec Państwa :) Kumasz

M1CLAY19
2016-01-18 00:35:38
Ocena: 2(glosow:2)-+
sewenap- po tym sie cofa.

sebkop
2016-01-17 23:14:33
Ocena: 6(glosow:6)-+
Do upadku górnictwa przyczynili się sami górnicy, za przyzwoleniem rządów panujących po 89r. Zobaczcie jaki procent górników pracuje pod ziemią, w warunkach szkodliwych(większy przelicznik lat pracy, co za tym idzie szybsza emerytura, większe zarobki), częste zjazdy na dół. Zjeżdżają wszyscy,pewnie nawet sekretarka szefa,, bywa na dole", a przynajmniej ma podbijaną kartę, chociaż ponad połowa z nich nawet nie wie jak jest na dole. Szkoda mi jest prawdziwych górników tych co ryzykują życie, ale nie tego bydła, które własną branże wykończyło robiąc przekręty gdzie się da.

yetick
2016-01-18 00:24:05
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Rick83
2016-01-18 09:39:01
Ocena: -1(glosow:3)-+
Wie masz zielonego pojęcia o górnictwie wiec sie nie wypowiadaj.

sebkop
2016-01-18 21:06:36
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ta,może nie pracuje w górnictwie, ale mam takich w rodzinie, prawdziwych górników, nie takich co na górze robią i na górze piszą.

yetick
2016-01-19 01:41:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

maciejos78
2016-01-17 22:02:08
Ocena: 4(glosow:8)-+
Goń się mendo! Zdaje się prominentne mendy rozgrzewające KOD jeszcze nie tak dawno kazały strzelać do protestujących górników i "wygaszać" kopalnie!

antylewak
2016-01-17 22:01:45
Ocena: 3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

antylewak
2016-01-17 22:00:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

magda713
2016-01-17 21:52:01
Ocena: -1(glosow:3)-+
Gó.wno prawda po pierwsze kopalni nie trzeba ratować to Kopacz wam to wmówiła jak PO narzuciło takie podatki to i kopalnia nie uciągnie , a PISiory na pewno kopalni nie zostawią to PO i Petru mówią tylko o prywatyzacji popatrzcie na to realnie a nie na to co mówią żołnierze zniewolenia w TV

mxii
2016-01-17 21:40:50
Ocena: 1(glosow:3)-+
Fakt jest że kopalnie są dotowane przez państwo, czyli nas, bo to prestiżowe projekty, jak kiedyś stocznie. W minionych 25 latach nikt a nikt nie zatroszczył się o modernizacje i polepszenie wydajności tych kopalni, które w innych krajach (UK, DE, itd.) i tak były masowo zamykane, bo cały transfer był nieopłacalny. Każdy kolejny rząd obiecuje górnikom, gruszki na wierzbie, kosztem reszty społeczeństwa. Jak długo?

rafal8
2016-01-17 21:15:49
Ocena: -4(glosow:12)-+
brawo gornicy! nie dajcie sie PISowcom..w kampani obiecali wam góry złote a po wyborach was olali

Crisstov
2016-01-17 21:12:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

marcoo7
2016-01-17 20:25:32
Ocena: -4(glosow:8)-+
Znowu ci? Kolejni niezadowoleni uprzywilejowani...

dj_stefan
2016-01-17 21:07:54
Ocena: -2(glosow:6)-+
Żal Ci dupę ściska. Robię na dole i jakoś nie czuję się uprzywilejowany a pracę mam ciężką i wiem jak bardzo bo wcześniej ganiałem po budowach i tak jakoś mnie tak plecy nie bolały a świeże powietrze to teraz rarytas. Zjedź na 1000m w dół i poganiaj kilka km przekopami a potem tyraj kilka godzin w piekielnych warunkach odpowiedz sobie czy zasłużenie jest to najcięższy zawód przemysłowy w Polsce baranie...

marasbier
2016-01-18 14:27:57
Ocena: -1(glosow:3)-+
to wracaj do budowlanki, roboty jest masa, ale nie za taką kasiorę jak tam masz!

waniasor
2016-01-17 19:39:26
Ocena: -1(glosow:3)-+
Otake Polskę walczyli to kto ma im dać podatnicy, mogą przyjechać do Warszawy ale nie wierzę że posłowie oddadzą im swoje wypłaty bo nie ma co sprzedać żeby im dołożyć , a podatnik ich nie będzie popisał i dawał pieniędzy jak jest wolny rynek niech sprzedają swój węgiel w markecie :-) :-) :-)

yetick
2016-01-17 16:23:09
Ocena: 7(glosow:15)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kapsell
2016-01-17 16:22:25
Ocena: 1(glosow:13)-+
Ale czternastki (!!!) zgarnęli. A co tam dac im osiemnastki albo i dwudziestki - społeczeństwo zapłaci!

dj_stefan
2016-04-04 22:34:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
Zazdrość.

Slowianin14
2016-01-17 15:40:13
Ocena: -2(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gregormon
2016-01-17 15:24:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gregormon
2016-01-17 15:22:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

robcioRR
2016-01-17 14:44:50
Ocena: 10(glosow:28)-+
wymagacie cudow? 8 lat PO niszczylo Polske teraz w kilka miesiecy ma BYC DOBROBYT? na szczescie ludzie nie dadza sie wciagnac w to guwno KOD-PO.

marcinek235
2016-01-17 14:53:31
Ocena: -2(glosow:16)-+
A nasz nowy minister finansów twierdzi , że gospodarka jest w świetnym stanie. To co ten zły Tusk zniszczył i jak.

zdzichu669
2016-01-17 14:32:35
Ocena: 0(glosow:16)-+
lewacki pomiocie, gornicy cie w dupsko wydymaja kilofami

manamanam
2016-01-17 13:25:03
Ocena: -4(glosow:16)-+
I dobrze robią! Przez pazerność ścierwojadów z naszego rządu tysiące ludzi może zostać bez pracy. Nie trzeba żadnych dofinansowań, wystarczy tylko, aby jeb*na Warszawka przestała ciągnąć tyle hajsu z węgla za pierdzenie w stołek, a sytuacja polskich kopalń sama się unormuje.

DkNG
2016-01-17 14:02:15
Ocena: -4(glosow:22)-+
Jakbyś wiedizal o czym mówisz to byś wiedział że ta "Warszawka" dokłada do nierentownych kopalń węgla jełopie... a nierentowne są dlatego że trzesie nimi NSZZ Solidarność, górnicy są przepłacani i leniwi bo wiedzą że i tak ich nikt z pracy nie wywali... panika na Śląsku bo jeden górnik utrzymuje całą rodzine a teraz łolaboga zony tych górników też bedą musiały pójść do pracy a mając w CV zaówd "żona" nic ciekawego nie znajdą ;) zaorać te kopalnie, przejść na atomówki i iść w przyszłość zamiast utrzymywać technologie z XIX wieku

manamanam
2016-01-17 14:13:59
Ocena: 4(glosow:6)-+
Warszawka dokłada, a zabiera do siebie dwa razy więcej. Banda złodziei, zamurować to gówno i zapełnić szambem to wszystko, a ludziom będzie się żyło, jak w raju. Nic dziwnego, że sytuacja w Polsce wygląda, jak wygląda, skoro takie gównomózgi, jak ty chodzą głosować.

marcinek235
2016-01-17 14:31:31
Ocena: -5(glosow:5)-+
To ile konkretnie zabierała i w jaki sposób, tylko proszę o konkrety.

robcioRR
2016-01-17 14:46:15
Ocena: 1(glosow:5)-+
Nie unormuje sie,juz Niemcy nad tym czuwaja.

DkNG
2016-01-17 15:49:30
Ocena: -3(glosow:5)-+
ty manamanam masz jakiś ciężki kompleks prowincjusza chyba... co ma stolica do kopalni w której dyma Twój przepłacany tatuś? "zamurować to gówno i zapełnić szambem a ludziom będzie sie zyło jak w raju"? lecz sie na nogi bo na głowe już za późno...

puszka666
2016-01-17 13:21:23
Ocena: 2(glosow:12)-+
piSS ma już metodę na dotowanie świętych górniczych krów. Chce zmusić państwowe spółki jak PKO i PZU do inwestowania w nierentowne spółki górnicze. Spółki będą miały straty ale górniki będą miały 13-tki i 15-tki i deputaty

r4ggz
2016-01-17 13:16:17
Ocena: 3(glosow:11)-+
witam, sewenap ile dostajesz od wstawki ?

bronkobill
2016-01-17 12:55:20
Ocena: 5(glosow:15)-+
Jak widzę na głównej kolejne wiochy sevenapa i maxicovera to już nie chce mi się dalej oglądać wiochy.Chyba przestanę tu zaglądać.

onet12
2016-01-17 13:02:59
Ocena: 7(glosow:13)-+
Mam tak samo, polityczna tuba po i nowoczesnej, żenada

DkNG
2016-01-17 15:51:40
Ocena: -1(glosow:11)-+
to nie zaglądajcie tu obaj prosta sprawa :) jak przed wyborami był non stop pojazd po platformie i komorowskim to waliliście gruche z radości przed kompem a teraz już be i fu... nikt tu po was tęsknić nie bedzie :)

Arthas1225
2016-01-17 12:26:56
Ocena: 5(glosow:13)-+
Znowu NOWOCZESNY mem ,nie dadzą spokoju ludziom

Pablo93csw
2016-01-17 12:23:28
Ocena: 6(glosow:22)-+
tyle, że to Tusk zrujnował kopalnie chcąc oddać za darmo niemieckim spółkom cioci merkel, wtedy Polska byłaby w 100% gospodarczo sprzedana. Przed wyborami nagle kopacz próbowała "tymczasowo" utrzymać kopalnie żeby dociągnąć do wyborów,a póżniej oddać Niemcom razem z Lasami Państwowym. Peło służyło za stołki w EU, "żeby żyło się lepiej" gospodarce Niemieckiej. 7 lat Polske rujnowali i sprzedawali zasłaniając się "orlikami"

marcinek235
2016-01-17 12:40:39
Ocena: -5(glosow:15)-+
I dla tego za jego czasów górnictwo notowało największe zyski w swojej historii.

DkNG
2016-01-17 15:54:07
Ocena: -5(glosow:7)-+
marcinek daremny twoj trud tu nie licza sie fakty i kwoty tylko hasla o żydo-niemieckich złodziejach i socjalistyczne hasła pseudopatriotów o tym jak to sami sobie genialnie poradzimy pod warunkiem że przepłacany górnik dostanie za swoją nieefektywną prace jeszcze więcej kasy :)

pikar
2016-01-17 12:15:00
Ocena: 1(glosow:15)-+
komentarz usunięty przez moderatora

zaldbag
2016-01-17 12:08:25
Ocena: -9(glosow:29)-+
PiSowi się należy wpi...ol od górników, bo im obiecywał nie wiadomo co. Politycy już dawno powinni im zacząć wyjaśniać, że węgiel jest ustępującym źródłem energii i jego wydobycie musi być zmniejszane (zwłaszcza, że jest coraz droższe). Możemy sobie zaklinać rzeczywistość, że Polska stała, stoi i będzie stała węglem, ale to nieprawda! Cały świat za 50 lat będzie używał już tylko energii jądrowej, odnawialnej i być może jakichś nowych źródeł, ale my nie... Polska to węgiel!

Pablo93csw
2016-01-17 12:27:45
Ocena: 0(glosow:16)-+
kolejny pijany nieuk w niedziele.., kopalnie, które tusk rujnował przez 7 lat i doprowadził do stanu upadku, żeby mieć pretekst do oddania we władanie cioci merkel, a teraz pis miałoby magicznie w 2 miesiące postawić kopalnie na nogi. Sprawdź sobie jakie pensje i premie dostawali pełowskie zarządy spółek węglowych.

marcinek235
2016-01-17 12:33:14
Ocena: -5(glosow:19)-+
I dla tego, za rządów tego Tuska, notowały gigantyczne zyski.

onet12
2016-01-17 13:04:56
Ocena: 4(glosow:8)-+
Marcinek podaj źródło, swoich rewelacji, bo jakos nie chce mi się wierzyć

onet12
2016-01-17 13:16:17
Ocena: 0(glosow:6)-+
Marcinek podaj źródło, swoich rewelacji, bo jakos nie chce mi się wierzyć

marcinek235
2016-01-17 13:21:05
Ocena: -4(glosow:12)-+
Wystarczy prześledzić komunikaty giełdowe takiej JSW sprzed kilku lat czy komunikaty KW.

marcinek235
2016-01-17 13:44:21
Ocena: -1(glosow:5)-+
W 2010 r kopalnie kontrolowane przez państwo wypracowały 1,4 mld zł, rok później to już 2,9 mld, a w 2012 r to kolejne 1,3 mld zł.

zaldbag
2016-01-17 14:00:11
Ocena: 1(glosow:5)-+
Pablo, możesz mi naubliżać ile chcesz, ale to raczej nie spowoduje, że węgiel stanie się paliwem przyszłości. Naprawdę uważasz, że warto dokładać coraz więcej do węgla, który jest coraz droższy (wydobywany z coraz głębszych, kosztowniejszych pokładów) i coraz bardziej archaiczny. Chcesz, żeby Polska była za 30 lat skansenem węglowym? No, ale przynajmniej górnicy będą mieli ładne pensje i wysokie emerytury...

Pablo93csw
2016-01-17 14:17:02
Ocena: 0(glosow:6)-+
oczywiście, że się skończy, ropa też się kiedyś skończy. Tyle, że gdyby tusk oddał kopalnie to natychmiast byśmy stracili swój węgiel, który póki co jest u nas głównym paliwem używanym przez elektrownie i wielu gospodarstwach domowych do ogrzania. Spółki niemieckie jeszcze przez te kilkadziesiąt lat wyciągnęłyby z tego sporoo ojro w prezencie od her tuska.

marcinek235
2016-01-17 14:33:18
Ocena: 1(glosow:7)-+
A co konkretnie wskazuje, że Tuska te kopalnie niszczył i chciał je oddać Niemcom, tylko proszę o konkrety.

sandslash
2016-01-17 14:33:32
Ocena: 1(glosow:5)-+
zaldbag skoro nikt nie chce tych kopalni bo jak to ujales wszyscy beda uzywali energii jadrowej to na jaki h*j w kolejce po nasze kopalnie ustawiali sie jako pierwsi szkopscy inwestorzy ? zrozum.. wszyscy sraja zarem bo ekologia ale gdyby niemcom wpadly w rece nasze koipalnie w calosci uwiez mi ze polityka eko w europie szybko by sie zmienila. zreszta pomysl.. albo raczej doczytaj.. 95% dwutlenku wegla na swiecie emituja do atmosfery... oceany i morza. jesli ktos nie wierzy, minusowac, fakty sa jasne a z du*y ograniczenia dla ludfzi na swiecie przez pseudo wladze to tylko kasa, zadne tam ratow

marcinek235
2016-01-17 14:56:10
Ocena: -3(glosow:5)-+
A ja tam widzę tylko jednego szkopskiego inwestora, ale skoro jest ich więcej to proszę ich wymienić.

klos74
2016-01-19 15:59:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
A mnie naszła taka refleksja, a propo inwestora. Czytałem artykuł o jednej kopalni, gdzie tamtejsze związki (z tej jednej konkretnej kopalni) przyciągnęły inwestora z Czech. Zgodzili się zrezygnować z części przywilei, obniżkę pensji. Wyszli z założenia, że lepiej za mniej, ale pracować, niż do końca walczyć o utrzymanie status quo i doprowadzić do likwidacji. Kopalnia odżyła, ludzie mają pracę. Tylko inne związki nie gadają w tymi ... Kopalnie mogą być rentowne (nie twierdzę że wszystkie), ale zarządzane z głową.

olokaloryfer
2016-01-17 12:08:01
Ocena: -1(glosow:11)-+
ci co bronia górnictwa to pewnie w rodzinie maja górników ze ich tak bronia nie liczac tego ze fryzjer,piekarz,kasjerka, kierowca, i wielu innych musza do nich dopłacac

lolRozsadek2008
2016-01-17 11:32:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

lolRozsadek2008
2016-01-17 11:26:30
Ocena: 8(glosow:14)-+
Admin skasował mój komentarz...w który był link co PIS zrobił już dla górnictwa...cóż pluralizm na tej stronie jest przeolbrzymi.

BOBY102
2016-01-17 11:17:12
Ocena: 4(glosow:18)-+
Wg Ibris dla Onetu, wzrost poparcia dla PiS, wasze srebrniki nie wystarcza by przekupic kogoś więcej niż...

wolk0
2016-01-17 11:07:07
Ocena: 8(glosow:18)-+
komentarz usunięty przez moderatora

nick-16
2016-01-17 10:48:04
Ocena: 9(glosow:13)-+
Bidoki zawsze pierwsze się pchają do protestowajia bo oni tacy biedni, trzynastki, czternastki,Barbórka przedwczesna emerytura. Wymieniać można długo...

HybrydXXL
2016-01-16 12:49:41
Ocena: 106(glosow:166)-+
Lewacka gnido nie pisz takich bzdur!!! Przecież PO doprowadziło do upadku górnictwa, by je oddać niemcom, którzy juz zaczęli uruchamiać koncesje na wydobycie i wywóz węgla. Jesteśmy w Europie krajem o jednym z największych wydobyć węgla, a jako jedynie za rządów pO nie dostaliśmy dotacji unijnej na górnictwo. Teraz te mednydy kłamią u szwabów na Polske jak jest źle, bo w końcu ktoś się wziął za porządki. Mamy sytuację jak 60lat temu w afryce - obce kraje wyciągają z Polski ponad 70% kapitału, jest totalny upadek państwa do którego perfidnie i zdradziecko doprowadził rząd porzez ostatnich kila

marcinek235
2016-01-16 12:56:27
Ocena: -16(glosow:32)-+
I dla tego za jego rządów notowała ta branża największe zyski w swojej historii.

ja1ja
2016-01-16 13:00:41
Ocena: 12(glosow:18)-+
Dokładnie, sklerotyki zapomnieli co mówiła kopaczowa w styczniu 2014r. i zapomnieli że PO rządziła przez ostatnie 8 lat.

irek285
2016-01-17 00:34:22
Ocena: 14(glosow:26)-+
sewenap to PO-wski trol.Nie ma co sie podniecać nim.Wszyscy wiemy jak jest.Że PO sprzedalo Polskę niemcom dlatego teraz tak psiocza na nas że my faszysci itp itd bo co roku wplywa 30mld euro do szwabskiej kieszeni dlatego tak płaczą.Teraz sie to zmienia i tak samo jak PO ŚWINIE KWICZĄ.

anemik123
2016-01-17 11:37:45
Ocena: 5(glosow:9)-+
Nie wiedziałem że ratowanie Polskiego górnictwa to jest sprowadzanie węgla od ruskich , brawo kolego wygrałeś termos z kawą marki turek i nagrodę pocieszenia krem do golenia.

roga82
2016-01-17 11:38:43
Ocena: 8(glosow:10)-+
HybrydXXL nie pisz nieprawdy. Górnictwo w latach 2010-2013 otrzymało 22 mld zł z dotacji budżetowych oraz programu unijnego "Infrastruktura i Środowisko" oraz "Innowacyjna Gospodarka". Problem górnictwa to nie tylko problem rządów poprzedniej ekipy. W tej sprawie nie zrobiło nic PIS w poprzednich latach, ani SLD, a wszystko zaczęło się od rządów AWS. Dostosowanie górnictwa do obecnych realiów jest bolesne i będzie bolesne. A na pewno pompowanie kasy nie jest rozwiązaniem. Pis ma przed sobą trudne zadanie, bo jest to partia "rozdawnicza". Rozdaje 20 mld na 500+ a s

olokaloryfer
2016-01-17 11:49:09
Ocena: 3(glosow:9)-+
hybrydaxxl pewnie ty jestes górnicza gnida co chce zeby inni do niej ze swojej ciezkiej pracy dopłacali

lolRozsadek2008
2016-01-16 12:15:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

muovo
2016-01-16 12:09:16
Ocena: 13(glosow:21)-+
A kiedy górnikom było dobrze? Kiedyś inni zapi@rdalali za śmieszne pieniądze i kombinowali aby dzieciom dać coś pod choinkę czy to czekolade czy pomarańcze a oni po pewexach się nosili. Ludzie kochani wiem bo teściu na górniczej emeryturze i ma więcej prawie 2 razy co mój śp. dziadek który brał udział w 2 wojnie światowej i był kombatantem. Więc o czym tu mowa?

Moonglow
2016-01-17 11:06:13
Ocena: 6(glosow:8)-+
zgadzam się.. mój były teść za kasę z kopalni wybudował samodzielnie wielki dom w górach! bo byla teściowa nigdy nie pracowała! a ich bękart jadal cielęcinki i króliki.. gdzie normalni ludzie w tamtych czasach 30 lat temu głodowali.. nigdy tym szwabskim pomiotom nie dogodzisz.. pazerne gnidy

anemik123
2016-01-17 11:35:16
Ocena: 8(glosow:8)-+
Zapomniałeś dodać że jeszcze były sklepy tylko dla górników , gdzie zwykły śmiertelnik nie wchodził bo po co . Tam dla nich było wszystko .Też mam w rodzinie byłego i obecnego górnika biedy nie mają .

BlackHare
2016-01-17 11:42:00
Ocena: -6(glosow:6)-+
Ach ta kochana polska zawiść :) Mnie jest źle, to tobie tez musi! Ma kasę, pewnie ukradł! itp. itd...

marcinek235
2016-01-17 12:39:37
Ocena: 2(glosow:4)-+
A niby dlaczego z moich podatków mają być utrzymywani. Większość osób nawet słowa by na nich nie powiedziało, gdyby ich pensje pokrywała firma, a nie podatnik.

kuzyn_cosiek
2016-01-17 14:21:46
Ocena: 4(glosow:4)-+
@BlackHare pie.dolisz jak potłuczony. To wujek Gierek w latach swojego panowania w PRL, podzielił Polaków na lepszych i gorszych, wynosząc "fedrowników" na piedestał. Mieli własne osiedla, sklepy do których nikt poza nimi nie miał wstępu, wysokie zarobki, oraz przywileje i dodatki. A wiesz co miała reszta? Biedę i wieczne kombinowanie jak przeżyć.

bierut1
2016-01-16 11:53:36
Ocena: 1(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

ZeuS112
2016-01-17 12:07:15
Ocena: 1(glosow:3)-+
no tak bo cena węgla czy ropy na świecie nie ma z tym nic wspólnego, co nie?

marcinek235
2016-01-17 12:47:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
A ona nie przypadkiem powiedziała, że Piechociński nic nie robił, wiec jak mógł tym rozwalić górnictwo.

bierut1
2016-01-18 15:58:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

klemusek
2016-01-16 11:01:04
Ocena: 12(glosow:12)-+
Od kiedy pamietam im zawsze bylo zle!!!!!

S221
2016-01-16 10:57:43
Ocena: 3(glosow:7)-+
Cena węgla jest powiązana z cena ropy i nic tu nie pomoże. Kopalnie nierentowne trzeba zamykać

JOANNA10061987
2016-01-17 11:12:11
Ocena: -1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

marcinek235
2016-01-17 12:45:06
Ocena: 1(glosow:1)-+
Tak mówił min. wicepremier Mateusz Morawiecki, wprawdzie on mówił o zamykaniu nierentownych szybów, ale jak kopalnia ma funkcjonować bez szybu.

X_J_R
2016-01-16 10:55:16
Ocena: -3(glosow:7)-+
Sewenap, napisz im wprost "taka demonstracja z kilofami" bo tęgie umysły co niektórych tego nie ogarniają i próbuję żenić Petru czy Kijowskiego z Barbórką.

gajcy
2016-01-16 10:37:41
Ocena: 2(glosow:16)-+
Ale ze sewa to meda, rok temu strzelał do górników , a teraz wzywa ich na pomoc w obronie swojego koryta. A jeszcze trzeba dodac słowa bienkowskiej na temat górnictwa. Swe. Trzeba byc miernym by cos takiego robic. Trzeba byc padalcem by strzelać a pozniej błagać o ratunek . :)

luczka01
2016-01-16 10:23:44
Ocena: 7(glosow:19)-+
Górnik z KODem ? Przecież to PO w zeszłym roku wysłało policje na Kopalnie gdzie znowu lano robotników a ty baranie myślisz że oni o tym zapomnieli?

ZeuS112
2016-01-17 12:06:14
Ocena: 1(glosow:3)-+
no to chyba nie do końca było tak, do pokojowo nastawionych ludzi nie trzeba nikogo wysyłać bo pokojowo nastawieni ludzie nie rzucają kostką/kamieniami w budynki czy ludzi, nie niszczą budynków. Jeśli tak wygląda pokojowo nastawiony górnik to ja przyklasnę strzelającym.

luczka01
2016-01-16 10:21:39
Ocena: 4(glosow:12)-+
Jak PO nich na kopalnie szła POlicja i tłukła w zeszłym roku to juz zapomnieli ? Zaden z nich do KOD nie przystanie

bodan
2016-01-16 10:20:59
Ocena: 0(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez moderatora

egon68
2016-01-16 11:50:08
Ocena: 0(glosow:6)-+
czytając twoje teksty to się zastanawiam czy ty w ogóle skończyłeś 6 klas podstawówki,stary komunistyczny laczku.

gajcy
2016-01-16 10:20:00
Ocena: 4(glosow:12)-+
Chce co przypomniec ze jak górnicy protestowali, To twoj KOD do nich strzelał. Zapomniałeś ze pierwszy raz od stanu wojennego strzelano do górników na polecenie PO i dziesiejszej nowoczesnej. Sew .... PO strzelało do górników.....

vacarius
2016-01-16 10:19:21
Ocena: 1(glosow:23)-+
Księża górników udobruchają. Ważne ze kler dostał. A górnicy zawsze byli pobożni bo nawet mają swoją patronkę. Kler powie górnikom ze atak na PIS to jak atak na wiarę i wtedy przyjmą w ciszy i modlitwie zamykanie kopalń.

gajcy
2016-01-16 10:31:49
Ocena: -1(glosow:9)-+
Vac. Ty juz pokazałeś swoja glupote, po co sie wychylasz?. Górników udobruchaly strzały i palowanie za czasow demokratyczej PO, ale dla takiego komunisty jak ty to sa zupełnie dobre metody, przeciez sam je kiedys stosowales.

BB55
2016-01-16 10:03:42
Ocena: -1(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gajcy
2016-01-16 10:21:42
Ocena: 1(glosow:13)-+
Pozyjemy zobaczymy, ale przypomne ci ze to PO strzelało do górników... Wiec moze zastanów sie kto i kiedy trzymał za ryj....

BB55
2016-01-16 10:39:58
Ocena: 2(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

koreperytor12
2016-01-16 10:41:02
Ocena: -2(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gajcy
2016-01-16 10:47:47
Ocena: 2(glosow:6)-+
Bb nie jestemm z pisu tylko ja wole korwina , do górników strzelano , ogladalem w tv co sie działo, i nie pieprz, a jak juz o rzucaniu kamieniami to przypomne ci tylko jak minister Sienkiewicz kazał podpalić budę strażnika pod ambasada rosyjska by miec pretekst do strzelania , tak wiec gdzies sobie przemyślenia , PO i nowoczesna to lewackoliberalna dyktatura ktora została oderwana od koryta. Chamstwo i pycha

marcinek235
2016-01-16 13:01:00
Ocena: 0(glosow:4)-+
Bajek nie opowiadaj, ty nie za PIS-em, a za każdym razem bronisz ich jak fanatyk. A co do strzelania, to zobaczymy jak sobie poradzi nowy rząd, ceny węgla nadal niskie i nic nie wskazuje, by to się zmieniło a KW ledwo zipie i te 209 mln z MON nie starczy.

kuzyn_cosiek
2016-01-17 13:59:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
@korepetytor12 serio? Co zrobicie? A już wiem wyjdziesz z bandą oszołomów, by robić następne blokady dróg i zatruwać życie innym szarym ludziom w tym kraju. Co z tego że jadą do pracy (być może na umowie śmieciowej za śmieszne pieniądze, ale za coś trzeba żyć prawda?), albo do lekarza na wizytę na którą czekali w kolejce pół roku. Co tam górnikom jest źle, to muszą sprawić by innym było jeszcze gorzej prawda?

Guardian1486
2016-01-16 10:00:45
Ocena: 6(glosow:14)-+
Sewenapek a powiesz mi ile razy górnicy za czasów rządów PO byli w Warszawie? Bo ja mogę ci odpowiedzieć od razu. Średnio raz do roku. Wtedy nie wstawiałeś wstawek o biednych górnikach z kilofami? A może przypomnieć ci o strajkach policji, pielegniarek, lekarzy, straży pożarnej, nauczycieli czy straży granicznej, które odbyły się także kilkukrotnie? Gdzie wtedy byliście zasrani "demokraci" z KOD?

Selop
2016-01-16 09:47:40
Ocena: 2(glosow:18)-+
Lewactwo wynajęło takich sevenupów, żeby politykę uprawiali w necie. Boli złodzieji, że odcina się ich od źródełka.

Nightcrawler39
2016-01-16 10:35:38
Ocena: 0(glosow:6)-+
Tak sobie myśl i tak sobie tłumacz
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Taka kreatura 8 lat rządziła Polską
  •  Dla kolegi pytam ...
  •  Mastalerek zmiótł Błaszczaka
  •  Pokaz buty i pogardy.Koleś jest od dobrych 8 lat
Nieostrożny kierowca samochodu wjechał na przejazd kolejowo-drogowy pod opadającą rogatkę.
główna
Dodano: 17.08.2018, 16:53:02   przez: kazia1233
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 44Skomentuj (15) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0