lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Cała prawda o przecenach... Płacisz jeszcze więcej...
główna
Dodano: 09.02.2013, 18:44:46   przez: nightriders87
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 445  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(49)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
malgolina
2013-05-19 14:30:11
Ocena: 9(glosow:15)-+
A kto zleca wydrukowanie metek ze złą ceną? A czy nie jest tak,że drukując ceny na metkach do wszystkich swoich sklepów w różnych krajach, ustala się ceny jakie mają obowiązywać, ale jednak w Polsce panuje taki dobrobyt, że nasi rodzimi managerowie podwyższają marże, by więcej wyciągnąć od ludzi? W końcu u nas ceny są podobne do zachodnioeuropejskich, więc czemu ma być taniej?

ktoscalkiemobcy
2013-06-15 15:30:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
Pracowałam w takim salonie i po prostu przychodzi źle ocenowany towar i zanim pójdzie on na półki trzeba sprawdzić i zmienić każdą cenę bo w systemie inna wskakuje i inna czasami jest na metce, i to nie jest wina danego salonu bo pracownicy nie mają możliwości zmienić cenę ręcznie w systemie, wszystko wgrywa centrala do wszystkich systemów w Polsce w takich firmowych salonach, taka jest rzeczywistość a nie jakieś oszustwa jak tu piszecie. Przyszedł towar, jego cena była inna na metce i inna w systemie więc sprzedawca musiał go przemetkować, trochę więcej rozumu ludzie...

krzysztofer100
2013-05-31 01:16:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
Przecież to widać, że cena jest doklejona :-) Brawo za spostrzegawczość.

MAKACAKA
2013-05-20 20:06:19
Ocena: 1(glosow:1)-+
a co powiecie na wszechobecne rabaty np. -50%?rabat moze byc 50% a rabat (czyli znizka) jest ujemna to znaczy ze mamy do czynienia z podniesieniem ceny:)

manekh
2013-05-20 15:16:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
pamiętam, że kiedyś w jednym sklepie były nadrukowane ceny niższe, a obok dopisane długopisem i przekreślone wyższe ceny, że niby obniżka:D

Burnes
2013-05-20 14:14:28
Ocena: 1(glosow:1)-+
"Przecena może być też podwyżką cen zgodnie z zasadą przecena = zmiana ceny." źródło - Wikipedia

kalamarnica
2013-05-20 09:29:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
To nie jest tak, ze te ceny naklejane sa specjalnie zeby oszukac klienta. Sa naklejane dlatego poniewaz, niektore towary przychodza z inna cena niz ta, ktora znajduje sie w systemie.

bewaking
2013-05-20 05:39:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
buhahaha ktos sie obudzil, jak to dziala :P cena zakupu przez sklep 100zl, cena sprzedarzy z marza 100% = 199zl, a z marza 200% = 219zl :P ... najlepsza jest koszt produkcji na poziomie 50zl za pare :D

malenka00
2013-05-20 00:40:27
Ocena: 1(glosow:3)-+
Pracowalam w podobnej sieciowce i zal mi tych ludzi ktorzy wstawiaja takie foty. Tak ciezko zrozumiec ze jakis artykul czasami przychodzi do sklepow z bledna cena???!! Na kasie wchodzi cena wyzsza i trzeba przemetkowac. Dlatego jest to zrobione biala metka a nie czerwona, zeby nie rzucalo sie w oczy i nie sugerowalo ze to jest przecena. A Wy myslicie chyba ze ta roznica trafia do kieszeni sprzedawcy.. pssss... pozdrawiam goraco tych ktorych inteligencja nie jest mocna strona i NIGDY sie nie myla.

Nick-T_00
2013-05-20 05:41:50
Ocena: -2(glosow:2)-+
Ton Twojej wypowiedzi świadczy, że to Ty jesteś osobą, która nigdy się nie myli. Tak się składa, że ja kupowałem tam w promocji i promocyjna cena była nadrukowana na normalną.

czarli1987
2013-05-21 11:20:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dokładnie tak jest, prości ludzie, którzy wchodzą do sklepu nie rozumieją, że fabryczna cena też może być błędna - ważne jest to co pojawia się w systemie. Przez takie publikacje Ci ludzie nie odkrywają intrygi sprzedawców tylko sami się ośmieszają. Producent w każdej chwili może obniżyć ale także podwyższyć cenę danego towaru!!!

Crewetka
2013-05-21 12:35:57
Ocena: 0(glosow:2)-+
Figę prawda - w jakim Ty sieciówce pracowałaś? Chyba w Biedronce. Reserved ma swoją stronę internetową, na której są podane ceny obowiązujące we wszystkich sklepach - tyle, że osoby prowadzące sklepy pod ich szyldem często starają sobie dorobić. Już nie jeden raz nadziałam się na podobną sytuację, przykładowo: upatrzyłam marynarkę za 99zł, za tydzień, ucieszona, poszłam tam z pieniędzmi i figa - marynarka nagle "potaniała" do 129 zł. Trzeba sprawdzać takie "promocje", najlepiej z cenami podanymi na stronach internetowych.

Rekin1984
2013-05-20 00:11:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
pracowałam tam kilka lat ... LPP to ich specjalne chwyty. Cropp , House, Reserved i Mohito... Udanych zakupów na promocjach :)

ichi1
2013-05-19 22:13:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
Metki drukowane są odgórnie, kiedy towar przyjeżdża do polskich sklepów nanoszone są korekty w postaci zaklejania cen. Następnie w celu przeceny się je przekleja.

Nick-T_00
2013-05-19 21:42:13
Ocena: 1(glosow:3)-+
Miałem podobną sytuację w tym sklepie. Po oderwaniu promocyjnej ceny okazało się, że normalna cena była niższa. Głupio tak tracić klienta przez kilka złotych...

ivee23
2013-05-19 19:55:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
Pracuję w jednej z sieciówek, w tym roku przysłali nam odpady z lata 2012 jako nową kolekcję, argumentując, ze to kontynuacja. Ceny w tym roku za starą szmatę jest wyższa, niż w 2012 można było kupić na przecenie

C2ShadowMan
2013-05-19 15:36:14
Ocena: 5(glosow:5)-+
wiocha to to, że w tym chorym kraju trzeba nap...ć 2 dni na buty.

bewaking
2013-05-20 05:42:02
Ocena: -3(glosow:3)-+
sranie w banie... jak ci sie nie podoba to nic nierob.... ja buty kupuje raz na cztery miesiace!

Wistblade
2013-05-20 10:31:08
Ocena: 2(glosow:2)-+
@bewaking Biedni rodzice że muszą Ci sponsorować buty co 4 miesiące, gimbusie. Kolejny ledwo od cycka się oderwał i twierdzi że pozjadał wszystkie rozumy. Wyjrzyj za okno i zobacz w jakim kraju żyjesz ew. wychyl lepetyne z mamusinego portfela.

evertos
2013-05-19 14:38:38
Ocena: -1(glosow:1)-+
stare jak swiat ale niezgodne z prawem o ile mi sie wydaje. mozesz skarzyc to jest oszustwo

p_cruz23
2013-05-19 13:45:15
Ocena: 1(glosow:3)-+
Pracuje w tej sieci i pozwólcie, że się wypowiem.. na 99% te buty nigdy nie kosztowały 199,99zł - często towar przychodzi ze złymi metkami (złymi cenami) i po zeskanowaniu musimy zmieniać ceny na takie jakie są w systemie, więc je zaklejamy odpowiednią ceną - sorry, nie nasza wina, że są złe metki - tak więc pierwotną ceną tych butów zapewne była 279,99 zł, a za 199,99zł one nigdy nie były - więc jakby nie było buty są tańsze o 60 zł --> takie są realia :)

malgolina
2013-05-19 14:30:11
Ocena: 9(glosow:15)-+
A kto zleca wydrukowanie metek ze złą ceną? A czy nie jest tak,że drukując ceny na metkach do wszystkich swoich sklepów w różnych krajach, ustala się ceny jakie mają obowiązywać, ale jednak w Polsce panuje taki dobrobyt, że nasi rodzimi managerowie podwyższają marże, by więcej wyciągnąć od ludzi? W końcu u nas ceny są podobne do zachodnioeuropejskich, więc czemu ma być taniej?

heejt
2013-05-19 16:38:20
Ocena: -1(glosow:1)-+
malgolina wez sie zastanow. To jest sieciowka nie prywatny sklep, menadzer bez wiedzy gory nie moze pierdnac w takim sklepie, a za zmiane ceny leci z roboty na zbity pysk. Zle wydrukowane metki zamiast na smieci ida na takie przerobki. Rownie dobrze metki mogly zostac z butow z poprzedniego sezonu i zamiast je niszczyc mozna wykorzystac

malgolina
2013-05-19 18:01:34
Ocena: 0(glosow:2)-+
A może właśnie z góry mają polecenie dodać większą marżę na nasz rynek i tak robią? Mówisz, że źle wydrukowane metki są również dołączane do nowego towaru? Znana marka może sobie na takie coś pozwolić?

heejt
2013-05-19 20:10:59
Ocena: -1(glosow:1)-+
Dlaczego nie mozna by urzyc starszej metki lub zle wydrukowanej zeby np zaoszczedzic albo dla ochrony srodowiska chociazby? Ale po co mieli by nakladac wieksza marze po przez doklejanie nalepki, nie lepiej od razu wydrukowac wieksza cene?

Rekin1984
2013-05-19 23:54:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Rekin1984
2013-05-20 00:06:53
Ocena: -1(glosow:1)-+
ściema!!! Ja też tam pracowałam... Stare rzecz sprzedają po droższych cenach niż jak były nowościami a bydłooo myśli ,że zaoszczędzi... Całe LPP, czyli: Reserved, Cropp ,House i Mohito robi tak samo. Udanych zakupów na promocji :)

malenka00
2013-05-20 00:45:32
Ocena: 1(glosow:1)-+
Wiem o czym mowisz. tez pracowalam w sieciowce. ale bydlo tego nie zrozumie. przepraszam za wyrazenie. ale dla mnie prawdziwa wiocha jest jaki burdel ludzie robili nam na sklepie, rzucali rzeczy na podloge, a pozniej przychodzili do kasy i chcieli znizke bo ubrania brudne...psss... o jest prawdziwa wiocha, a nie pomylka ludzi ktorzy pracuja przy "montowaniu" metek do ubran.

heejt
2013-05-20 09:20:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
czyli jedni ktorrzy tam pracowali mowia ze sciema a drudzy ze prawda. i jak zyc panie premierze?

Plaple
2013-05-19 13:37:39
Ocena: -1(glosow:1)-+
Tak działają sklepy. Początkowo wystawiają produkt za X zł. Potem cenę tego produktu podnoszą do Y zł (cena jest znacząco wyższa od pierwotnej), a następnie cenę Y zamieniają na Z (Z jest zawsze niższe niż Y, ale wyższe niż X). Po takim zabiegu, ludzie kupują produkt ze względu na "promocję", a sieć i tak ma z nich spory dochód.

deathmind
2013-05-19 13:21:18
Ocena: 2(glosow:2)-+
Jak ktoś lubi wydawać to co mu bronić? Ja lubię markowe ciuchy (nie mówię tu o reserved), ale nie jara mnie płacenie 500 zł za koszulę w centrum handlowym, którą mogę dostać w sklepie online za 2/3 ceny, albo za parę miesięcy w jakimś outlecie. Fakt, że to wygoda połazić po CH, przymierzyć itd., ale jeżeli ktoś nie lubi trwonić kasy to można przymierzyć np. dany typ buta w sklepie, a potem online kupić za np. 20-30% mniej właściwy kolor. Koszty utrzymania sklepu w CH są masakryczne i dlatego muszą "dymać" żeby schodziło.

monster0
2013-05-19 13:01:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jest jeszcze często używany taki chwyt, że cenę na jakiś czas się podwyższa, a następnie obniża. Z tym, że ta obniżka mimo, że niższa od ceny podwyższonej jest wyższa niż cena pierwotna. I wilk syty (mowa o 'zadowolonych' klientach) i owca cała (producenci zarabiają więcej)

martin987
2013-05-19 12:52:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

MAKACAKA
2013-05-19 12:00:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
to normalna praktyka kiedys bylem zainteresowany produktem za 29,99 ale nie kupoilem doslownie po 2 dniach w skrzynce byla gazetka promujaca ten wyrob z przecena 49,99 na 39,99.

Dauphne
2013-05-19 11:49:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Dauphne
2013-05-19 11:47:57
Ocena: 3(glosow:3)-+
Jeśli ktoś by pracował choćby w jednym sklepie z odzieżą, albo chociaż bardziej zwracał by uwagę na to co dzieje się na sklepowych półkach to by wiedział, że promocje oznaczane (właśnie w takich, bardziej renomowanych sklepach) są pomarańczową bądź jaskrawą różową metką (!!). Ta białka etykieta oznacza poprawę ceny...błąd druku na metce. Cena 199,99 była najwyraźniej ceną błędną (!!). I gdzie tu wiocha? Wiochę to robi sobie ten kto tu to umieścił. P.S Pracowałam w Reserved stąd wiem co i jak. :)

heejt
2013-05-19 13:16:11
Ocena: 1(glosow:3)-+
3/4 ludzi tu wypowiadajacych sie nie potrafi po sobie zmyc naczyn a mama im scieli lozka o jakiej Ty pracy mowisz? Sami ekonomisci.

jakub1975wawa
2013-05-19 11:28:37
Ocena: -1(glosow:1)-+
Jak ktoś mi rzuca hasłem przeceny wyprzedaż spiesz sie bo wykupiła śmieje sie rajerowi w twarz. On to co wykupiła zobaczą ze schodzi to naprodukuja znowu

Asmodei
2013-05-19 10:59:06
Ocena: 2(glosow:2)-+
Wystarczy napisać ludziom przecena , albo promocja przed nosem i już lecą jak muchy do gówna .... Ale co zrobić , jak konsument sam nie umie ocenić wartości produktu .

ogarnijto
2013-05-19 14:09:33
Ocena: 2(glosow:2)-+
Samsara - dokładnie tak jest :)

Samsara
2013-05-19 10:45:56
Ocena: 5(glosow:11)-+
A wy się dajecie dymać. Dla was wielkie -60% czy -80% nalepione na sklepowej szybie i już myślenie macie wyłączone, lecicie jak ćmy do lampy do sklepu, a tam.... niespodzianka. Marketing nie rządzi się prawami logiki, rządzi się zasadami sprzedaży. Bardzo często jest tak, że jeśli coś nie schodzi z półek, to się ceny podwyższa i robi wielką kampanię, by to opylić za wyższą cenę, zamiast opuścić ceny. Nie starajcie się tego zrozumieć ;-)

Kamilskoczylas1
2013-05-19 10:31:00
Ocena: -3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

marcin1975rm
2013-05-19 10:52:59
Ocena: -1(glosow:1)-+
A tak poza tym to wszystko OK?

lucy123
2013-05-16 15:53:28
Ocena: 2(glosow:4)-+
Nie istnieje coś takiego jak "wyprzedaż" czy "przecena" takie rzeczy są tylko jak zamykaja sklep i chcą sie pozbyć towaru.

ferdal
2013-05-16 15:41:09
Ocena: 4(glosow:6)-+
Nie pierwsza taka wstawka,jak widać proceder regularnie uprawiany w sklepach,ale z księżyca się nie wziął tylko z naiwności i pazerności kupujących,czyli nas wszystkich.

ramirez33
2013-05-16 13:36:02
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Youpidou
2013-02-09 20:45:31
Ocena: 0(glosow:2)-+
Zarobią tylko na ludzkiej głupocie a ludzie jak to lemingi kupią wszystko, przecież w TV mówią promocja i Wielka Wyprzedaż !! Marsz do sklepu, musisz to mieć!! Żenada

drLOUBITCH
2013-02-09 19:21:43
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ach te wszystkie promocje. Tani chwyt marketingowy, pułapka dla naiwniaków. Niestety dajemy się na to nabrać.

ROBI00000000
2013-02-09 19:17:46
Ocena: 1(glosow:1)-+
Słowa promocja i przecena należy unikać jak dżumy...bo można nabić się w butelkę...

cycafka
2013-02-09 18:47:54
Ocena: -1(glosow:3)-+
I tak właśnie nabijają ludzi w butelkę....
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Tylko mnie
  •  Absolwenci Collegium Humanum o sobie
  •  Tak to wygląda
  •  Mam dokładnie tak samo.
Dobry wkręt
główna
Dodano: 05.08.2018, 10:47:41   przez: zetka99zet
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 178Skomentuj (18) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0