Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Grube skarpety a na nich... szpile - bardzo elegancko
RIngo  11-06-23, 18:36 Zgłoś
+ 549 -
Dodano: 2011-06-23, 18:36:21   przez: RIngo
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 549  Zgłoś nadużycie
1
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Karny Kut**
  •  Ojciec parodiował #8222;seksowne” fotki swojej córki
  •  Pracowitych powinno się nagradzać...
  •  Hakuna Matata...
Ukryj komentarze(74)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Adix
    Ocena: 10 (glosow:16)
2011-06-27 12:03:16
Nie ma większej wiochy niż na ulicach, w środkach transportu publicznego czy w jakichkolwiek miejscach publicznych gapienie się na innych ludzi o ocenianie jak są ubrani czy w ogóle jak wyglądają, autor/autorka musi być osobą bardzo niedojrzałą.

Foltynka888
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-16 23:09:32
wielkie mi halo!

soldat2i2to8
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-11 22:39:07
łatwiej było skarpety naciągnąć niż stopy ogolić...

AleJajaPL
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-07-03 12:10:28
Bo to ze Śląska

tezmamkonto
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-03 13:12:08
jakieś "ale" do Ślązaków?? To jak kto się ubiera zależy od jego gustu (albo i bezguścia) a nie od tego skąd pochodzi... Poza tym skąd wiesz, że ze Śląska? A po drugie to rozejrzyj się po swojej okolicy, myślę że znajdziesz gorszych idiotów niż tą kobietę która pod szpilki ubrała skarpety...

abdi2800
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-03 02:12:19
Hehe to ogólnie jakiś dziwny tramwaj. Babka w różowym ma założoną spódniczkę i do tego adidasy, na drugi krzesełku babka w białej marynarce wygląda tak jakby nie miała w ogóle butów...buhaha

Back_InBlack
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-01 23:09:27
ostatni babe widziałam co miała różowo niebieski skarpety i czarne lakierki na koturnie... i to 30 stopni skwar ch*jowy a ona w skarpetach wiocha straszna... juz wtedy żałowałam ze jej foty nie pieprznelam bo by była na głownej na bank :)

AgaTaka
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-07-01 21:29:27
może jej zimno jest w stopy, a Wy robicie aferę :D:D

RIngo
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-07-01 19:41:30
ale nie były

kajetanchrumps
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-07-01 11:45:36
To mogły być białe rajstopy...

bassdownlow
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-06-29 18:39:18
hahaha kozacko . ;D

RIngo
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-06-29 11:16:35
Oj tam oj tam.. kobieta założyła w upalny dzień grube skarpety do szpilek, zdjęcie jest - z neta, z telefonu, otrzymane od kogoś - nie ważne. Nie wiem czemu się tak ludzie bulwersujecie, na wiocha.pl nie raz było jeszcze gorsze zdjęcie zrobione komuś na ulicy i było wszystko ok.

aneczka26
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-06-29 10:30:45
nosi sie skarpetki ale do butów na platformie, takie ładne wełniane i zrolowane na kostce ale do krótkich spódnic xd.. Tenser - właśnie teraz skienki w kwiatki to hit, chyba na ulice nie wychodzisz skoro nie wiesz.

Chii
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-06-28 23:01:02
To nie są sandały, więc może do nich założyć nawet białe rajtuzy, gdyż ma białą bluzkę i długie spodnie :). Wieśniaki.

niepatrz
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-06-28 21:42:16
zimno rano było ;))

grana08
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-06-28 20:29:11
Ta stronka schodzi na psy.. Robicie wielki halo, bo babka założyła skarpety do sandałów na obcasie.. oklepany temat. ; //////

emil132
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-06-28 14:06:34
I wstawil to idiota który nie zna się na modzie :)

dirtymaku
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-06-28 12:45:58
A ta w rozowym do spodnicy adidasy...

afafafafaf
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-06-28 12:27:12
to jest właśnie przykład typowej wiochy. niestety : )

KarolynnaPL
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-06-28 11:41:59
Prawdziwa polka!

descarada86
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-28 10:41:18
PS. Serdecznie nie pozdrawiam ;)

descarada86
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-06-28 10:40:27
I żeby nie było nie jestem Panią z fotki:) Tylko dla mnie jest żenujące, żeby czepiać się o każdy szczegół. I tak Wam się nie dogodzi i tak, po normalnym zdjęciu potraficie pojechać jak po łysej kobyle. Ale cóż, wakacje się zaczęły to gówniarzeria szuka sobie zajęcia-robiąc fotki przypadkowym ludzio

jasmin787
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-06-28 19:59:22
Ale to nie jest szczegół. To jest wiocha!

descarada86
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-06-28 10:36:37
@RIngo: Masz rację, to mój ostani raz na tej beznadziejnej stronie. Do czasu to była fajna stronka, dopóki nie pojawiło się tylu niedorozwojów, którzy leczą swoje kompleksy w tym szambie. Bawcie się dobrze. G*wno powinno Was interesować co kto nosi, jego wybór czy versace czy skarpety od chińczyka.

RIngo
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-06-28 10:04:23
Jeżeli komuś coś nie odpowiada, to niech nie wchodzi na wioche - proste :) liczba kciuków w górę mówi sama za siebie

rogul001
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-28 03:47:21
Faceci sandały + skarpety, a kobiety szpilki + skarpety. Jedno i drugie równa się POLSKA.

Gil-Elvgren
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-06-28 00:48:34
haha jaka siara wes babo na wies spowrotem do obory haha

majko
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-06-27 23:39:59
A MOŻE ROZPYCHAŁA BUTY TYMI SKARPETAMI, niektóre laski tak robią.. :P kupiła za ciasne i rozpycha... ale wyjść tak do ludzi? wiocha.

Phantasmagoria
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-06-27 21:43:50
Sprawdziłam w necie i u różnych projektantów faktycznie nosi się skarpety/podkolanówki/stopki.Tylko co z tego,jeśli wygląda to paskudnie ? Modnie nie znaczy ładnie niestety.

PorqueTeVas
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-06-27 20:09:48
po prostu lepsza przyczepność ;p

twardytegidlugi
    Ocena: 8 (glosow:12)
2011-06-27 20:09:27
Wiocha. Do białych skarpet to sandały się nosi

Phantasmagoria
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-06-27 19:53:02
Rozmiar stóp ,pomijając te nieszczęsne skarpety ,każe podejrzewać ,że to wcale kobieta nie jest :p

kalii123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-27 19:48:16
Styl wiejski xD

czapik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-27 19:22:59
każdy ma inny styl

PapierToaletowy
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-06-27 19:21:09
może jechała na jakiś dancing ;d

armbi
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-06-27 18:08:30
Mama?

creazyqloop
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-06-27 17:05:27
Chciała być seksi ... xdd

uprising
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-06-27 16:36:06
mrrr kocica, skary pod kolor bluzeczki :D w ogóle same buty - szpile z czubami to już wieś ;D

nataliaaa1234
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-06-27 16:30:52
przynajmniej pod kolor bluzki

Gusia99
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-06-27 16:04:24
Masakra . I do tego jaka wiocha .

Emilusek
    Ocena: 5 (glosow:7)
2011-06-27 15:56:24
może zimno jej w stopy bo np jest przeziębiona;P

OnaJestSzalona8
    Ocena: 1 (glosow:7)
2011-06-27 15:16:15
Oczywiście zdjęcie jest wiochą, nie dość, że kobieta ma buty z czubami, to jeszcze skarpety, ale wiochą jest też pisanie (cytuję charlize27) - ,,kurcze ale mysmy sie tez z tego smiali ". Jedzie wiochą ^^

sadel93
    Ocena: 5 (glosow:9)
2011-06-27 15:10:52
Polskie geny :D

Lukav
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-06-27 14:50:58
krewna Nelly Rokity

NieNoszeStanikaxd
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-06-27 14:36:14
haha, znam ta kobite :D

Kauczuq
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-06-27 14:22:37
Przećież to Bytom. Gdzieś tam byłam, gdyż kojarzę ta Panią :D

gosik87
    Ocena: 5 (glosow:9)
2011-06-27 13:52:33
Zgadzam się z adixem i innymi, ograniczona gówniarzeria tylko się się naśmiewa z ludzi, z powodu stroju. Wiocha miała być zbiorem absurdów internetu.

RIngo
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-06-28 10:03:04
Nie pasuje to nie wchodź na wioche i tyle

Tensor
    Ocena: 5 (glosow:9)
2011-06-27 13:46:36
gdyby w dzisiejszych czasach kobieta ubrała się w kolorową sukienkę w kwiatki (jak kiedyś się ubierały) to też by została wyśmiana,bo ubrała się "po wiejsku" byłem świadkiem takiego zdarzenia,a więc trzeba zrozumieć drogie dzieci,że nie każda kobieta ubiera się w miniówke

Tensor
    Ocena: 4 (glosow:10)
2011-06-27 13:48:55
a wracając do szpilek... autor musi mieć ograniczony umysł lub jego brak,

mamamia1234
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-06-27 23:10:18
yyy ale o czym ty piszesz skoro motyw w kwiatki to hit tego sezonu.. wiec kobieta w sukience w kwiatki nie jest wysmiewana!!

Kathleenn
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-06-27 13:28:21
szpilki same w sobie też nie za ładne;D

nalesnik1994
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-06-27 13:24:11
lol2.

lyga81
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-06-27 13:14:51
każdy chodzi w tym co mu pasuje. Skoro lubi niech tak nosi a ludziom nic do tego!

chimery
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-06-27 12:56:29
może za duże buty miała? ^.^ Adix, to po co tu wchodzisz? Tak czy siak śmiejesz się pewnie z niektórych ludzi, nieważne skąd, gdzie byli etc.

luckyx333
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-06-27 12:45:36
ja tam nie rozumiem takich ludzi . xd wiocha . :lol:.

Adix
    Ocena: 10 (glosow:16)
2011-06-27 12:03:16
Nie ma większej wiochy niż na ulicach, w środkach transportu publicznego czy w jakichkolwiek miejscach publicznych gapienie się na innych ludzi o ocenianie jak są ubrani czy w ogóle jak wyglądają, autor/autorka musi być osobą bardzo niedojrzałą.

Adix
    Ocena: 9 (glosow:13)
2011-06-27 12:00:31
Nie wydaje mi się,że wy chcielibyście żeby ktoś zrobił wam zdjęcie w tramwaju i wrzucił na tego typu stronę. Tu powinno się dodawać foty z portali społecznościowych, a nie takie, które gdzieś sami komuś zrobimy.

XxMonisiaaaaXx
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-06-27 11:41:52
no każdy ma swój sty... ale tego jeszcze nie widziałam...xD

srututut
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-06-27 11:32:42
Skarpetki można nosić do obcasów! obejrzyjcie sobie sesje w Glamour lub Vouge,a potem mówicie, bo jak na razie to tylko piszecie rzeczy, o którym nie macie pojęcia. Chociaż i tak to nie zmienia faktu, iż ta baba wygląda FATALNIE. i do tego te okropne czółenka. FUJ.

student1234321
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-06-27 11:18:56
1. Skąd wiesz, że to skarpetki, może to rajstopy, grubsze lub o takim odcieniu? 2. Jak nie 1., to może ma chwilowo grzybicę i się tego wstydzi?

RIngo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-28 09:58:29
Wiemy bo widzieliśmy i na żywo wyglądała okropnie!

fucking_great
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-06-27 11:13:33
kobieca odpowiedź na skarpety+sandały:)

jestemzwioski
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-06-23 21:39:06
noo na to czekalam :)

charlize27
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-06-23 20:39:10
wiecej takich zdjec:D pozdrawiamy :):D

descarada86
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-06-28 07:45:02
ale Ty jesteś tępa dziewczyno... A tak swoją drogą Twoja fryzura na tle jej skarpet prezentuje się równie beznadziejnie. Wrzucaj swoje zdjęcia na swój przygłupawy profil na nk a nie obcych ludzi. KTOŚ TU MA KOMPLEKSY :)

RIngo
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-06-23 20:37:08
spoko;-) hehe

charlize27
    Ocena: -3 (glosow:7)
2011-06-23 20:32:10
centralnie obok niej mojemu chlopakowi wystaje but hehe a moja glowa jest pod kasownikiem :D tez siedze:D no cieplo bylo jak nie wiem :D ja to zdjecie wystawilam na nasza klase:D:D:D

RIngo
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-06-23 20:29:39
haha;-D a do tego było tak duszno.. do wczoraj myślałam że to tylko faceci noszą skarpety do klapek;p (ale ten świat mały, a gdzie wy dokładnie siedzicie?;-) )

charlize27
    Ocena: -4 (glosow:6)
2011-06-23 20:28:01
kurcze ale mysmy sie tez z tego smiali takie grube skarpetki do takich butow ona chyba jeszcze miala poduszki na ramionach w bluzce:D

charlize27
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-06-23 20:25:33
kurcze ale mysmy sie tez z tego smiali takie grube skarpetki do takich butow ona chyba jeszcze miala poduszki na ramionach w bluzce:D

RIngo
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-06-23 20:23:43
no dokładnie to był ten tramwaj;-D zdarzenie to miało miejsce wczoraj około godziny 13.30 nie potrafiłam się oprzeć, musiałam zrobić zdjęcie..

charlize27
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-06-23 20:06:55
te skarpetki mialy jeszcze takie dwa kolorowe paski :D

charlize27
    Ocena: 0 (glosow:8)
2011-06-23 20:05:43
to był tramwaj nr 9 kierunek Bytom :D wiem bo bylismy tez w tym tramwaju,ja z moim chlopakiem :D:D:D {siedzimy obok :D}

Bezzye
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-06-23 19:38:09
Na pewno ma polskie korzenie.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400