Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Elbing  13-09-28, 18:09 Zgłoś
+ 154 -
Dodano: 2013-09-28, 18:09:21   przez: Elbing
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 154  Zgłoś nadużycie
40
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Chamstwo i debilizm na polskiej drodze
  •  Woreczek niezbędny, ubogacenie
  •  Perfekcyjnie
  •  Gratulujemy Sylwii rozumu.
Ukryj komentarze(39)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
johno
    Ocena: 46 (glosow:54)
2013-09-28 22:47:20
Jakby nie patrzeć, na każdym z tych zdjęć dziewczyny są piękne :)

sobciu21
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-09 09:48:38
co jest w tych sedesach ze sprawiają im tyle przyjemności

Kwasny1942
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-05 19:36:35
taaaa Królowe WC.

NolanR
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-03 00:13:37
Robi klocka jak każdy, nie każdy jednak jest tak słodki :)

mirek-s11
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-10-01 17:39:20
Jak się sra, to głupią minę się ma.

setrocs
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-01 17:05:27
Pewnie Borat Sagdijew robił te foty, to jego hobby :)

ZamknijMordeczke
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-01 16:21:45
cóż z tego, że piękne jak głupie.

kristopherus
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-09-30 23:38:07
komentarz usunięty przez użytkownika

irek285
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-30 19:54:41
fajenmu we wszystkim fajnie!!!

bartekk1992
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-30 18:06:11
mimo wszystko ta na 1 zdjeciu dla mnie najladniejsza :)

cerber111
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-30 15:15:12
te dziewczyny wcale nie są brzydkie, szkoda tylko, że ślepo idą w stronę mody...

marek8686
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-09-30 11:13:59
łądna

RobertK20
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-30 20:23:30
za te łądna plus

marcin1975rm
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-09-30 09:44:02
Dziewczyny piękne, a krajobraz chwilowy.

innynizwszyscy
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-09-30 00:29:34
dupeczki sa nawet ok. A i wystroje tych wnętrz niczego sobie. Takie tam na tronie;D

svc2000
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-09-29 22:36:44
oj tam, oj tan i tak ruchałbym

david.brian.35175
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-09-29 21:26:06
Kocham je wszystkie.

Elbing
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-29 21:29:30
Nr 4 ponoć odwzajemnia uczucie :D

david.brian.35175
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-09-29 21:37:54
Dla niej moge sie zamienic w papier toaletowy ;)

Elbing
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-09-29 21:40:45
Tu już nie będę się bawił w posłańca - sami musicie o tym porozmawiać :P

ruchamcimatke
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-09-29 21:02:03
ruchalbym nr 1 i 3

MINTOR
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-09-30 10:15:08
Ale one by ci nie dały.

ruchamcimatke
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-09-30 14:47:03
wystarczy ze twoja matka mi daje

MINTOR
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-09-30 20:31:56
Ale ja mam dwóch starych. Zonk.

przemek33
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-09-29 20:30:03
Właśnie wychodzi z niej obcy

MINTOR
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-09-29 20:28:38
Co by nie mówić, ładne są.

Gacek1977
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-09-29 20:23:29
Fotka nr 3: Co robi dziewczyna na kiblu jak nie ściągnęła rajstop?

Elbing
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-09-29 20:56:38
Pozuje do słitfoci? :D

andrzej67k
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-29 19:50:08
Fajna kolekcja "sraczowych" zdjęć.

wal_74
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-09-29 19:44:56
a kto zabroni pięknym kobietą walić kloca

szulcik
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-09-29 18:41:23
Fajne dziewczyny ,tylko po chamsku ,ze ktos im wtargnął do ubikacji i fotke psyryknał w czasie załatwiania potrzeb fizjologicznych.

Elbing
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-29 22:42:14
Tylko ew. nr 6 może budzić wątpliwości. Pozostałe przypadki nie posądzałbym o brak przyzwolenia. Wręcz przeciwnie...

HerrSkorzeny
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-09-29 18:18:25
Ale śliczna dziewczyna, szkoda że już dawno nie żyję i nie będę miał okazji skorzystać z takiej latryny.

shark7
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-09-29 17:54:49
Teraz to już inne spojrzenie będę miał na ubikacje, nawet te najbardziej zasr@ne.

x17luty1983
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-09-29 01:19:50
Przy tak ładnych dziewczynach lokalizacja na drugi plan schodzi.

kolonawesolo
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-09-29 00:14:47
wiart we włosach. czyli świeży powiew natury

johno
    Ocena: 46 (glosow:54)
2013-09-28 22:47:20
Jakby nie patrzeć, na każdym z tych zdjęć dziewczyny są piękne :)

Elbing
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-28 23:14:59
W tym był cały zamysł wyboru spośród kilkudziesięciu zbliżonych stylowo zdjęć.

Race225
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-09-28 19:03:51
Osobiście nie zgadzam się z tą hipotezą ;P

Elbing
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-28 19:31:56
I słusznie. Uroda warta jest właściwego wyeksponowania :D


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400