Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
klisza08  13-10-22, 21:03 Zgłoś
+ 241 -
Dodano: 2013-10-22, 21:03:12   przez: klisza08
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 241  Zgłoś nadużycie
220
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Wymuszenie
  •  A Polsat jak zwykle w swoim stylu
  •  Chamstwo i debilizm na polskiej drodze
  •  Joanna Senyszyn w 140 znakach pokazała
Ukryj komentarze(150)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
M.Pazdzioch
    Ocena: 8 (glosow:10)
2013-10-27 08:50:03
Podetrzeć se dupę papierem uda się jak go pan nie ukradniesz sakramencki złodzieju!

dr_zygfryd
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-10-28 15:54:16
Napoleon Dynamite! najwspanialszy film pod sloncem!

Piolg
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-28 13:18:31
Jak się nazywa ten film?

F.Kiepski
    Ocena: 2 (glosow:12)
2013-10-27 07:55:51
Internety,cyberprzestrzeń,światłowody i kurde LTE Polsatu, najnowsze technologie mamy a dupe se papierem dalej podcieramy jak nasi ojcowie

M.Pazdzioch
    Ocena: 8 (glosow:10)
2013-10-27 08:50:03
Podetrzeć se dupę papierem uda się jak go pan nie ukradniesz sakramencki złodzieju!

zzziutek
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-10-27 07:32:17
Twoja umiejętność sensownego wypowiadania się już dawno sięgnęła dna. O ile dno istnieje :P "Szał podrywu społeczeństwa cybernetycznego..." Czyli ktoś podrywa społeczeństwo? Ciężka sprawa :)) A może społeczeństwo kogoś podrywa? Jeszcze cięższa sprawa :D

martin987
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-27 01:50:00
skoro on polubil jej a ona jego wiec w czym problem?

grrrabierz
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-10-27 08:28:23
Przecież to oczywiste żal dupę mu ściska, że inni nie mają problemów w nawiązywaniu "relacji" choćby nawet przez internet ;)

Adamus_Papus
    Ocena: -6 (glosow:6)
2013-10-27 00:24:15
komentarz usunięty przez moderatora

martin987
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-10-27 01:51:47
Zal mi ludzi ktorzy dziela sie takim gownem, masz jakies kompleksy?

SuperGL
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-10-27 08:54:58
Ja wczoraj byłem u dziewczyny a wy znowu na ręcznym haha:d

Izenthar
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-26 22:47:48
komentarz usunięty przez moderatora

INRI
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-26 21:39:49
komentarz usunięty przez użytkownika

adamek520
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-10-26 21:17:35
Większość ludzi piszących komentarze ze to nie jest wiochą nie rozumie o co tu chodzi pozdrawiam :)

umcia.umica
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-10-26 20:56:53
to nie nadaje się na wioche -,-

fraaanczeska
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-10-26 20:56:07
komentarz usunięty przez użytkownika

sebkop
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-10-26 19:59:35
Niedługo bez fejszbuka nie będą mogli żyć.

wiejskisplaw
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-10-26 20:46:40
komentarz usunięty przez moderatora

wiejskisplaw
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-10-26 22:46:36
komentarz usunięty przez moderatora

vacarius
    Ocena: -6 (glosow:10)
2013-10-26 19:34:53
Większą wiochą jest poznawać dziewczyny po 5 piwach na jakiś wiejskich dyskotekach niż przez internet.

Nick-T_00
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-10-26 20:35:42
Wiesz, ja swoją żonę poznałem po 0,7 na imprezie. I nie zamieniłbym na żadną inną.

vacarius
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-10-26 21:17:18
Piszesz tak bo pewnie wie ze masz tu konto i zna twój nick.

foytaz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-26 22:02:08
Jeszcze większą wiochą od wiejskich dziewóch po 5 piwach jest siedzenie przed kompem i walenie konia na jakimś portalu xxx, dla takich to kontakty z netu to podstawa i ostateczność zarazem.

vacarius
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-26 22:04:10
Dzięki internetowi nie trzeba pić aby zagadać do dziewczyny.

vacarius
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-26 22:10:48
A dziewczyny które się szlajają po dyskotekach to przeważnie k...y, alkoholiki i palą fajki. Potem będą palić w ciąży. A ja nie pale i bym z taką nie wytrzymał.

foytaz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-26 22:30:38
a kto ci się każe z taką wiązać?

vacarius
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-26 22:46:27
Jeśli miałbym gadać z dziewczyną tylko dla seksu to wolałby to zrobić z prostytutką. Straciłbym mniej czasu, pieniędzy i miał seks dokładnie taki jaki chce i na trzeźwo.

foytaz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-26 23:10:36
Temat wielopłaszczyznowy zdecydowanie nie na wioskę ale generalnie kobiety poznaje się w celach konsumpcyjnych.

malgolina
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-10-26 23:54:39
Faytaz, jeszcze w celach opiekuńczych i służalczych :D

Nick-T_00
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-27 06:33:58
vacarius przestań z siebie robić znawcę kobiet, bo nie masz o nich zielonego pojęcia. Schemat w stylu: "dziewczyny które się szlajają po dyskotekach to przeważnie k...y, alkoholiki i palą fajki. Potem będą palić w ciąży." zasługuje na złotą czcionkę Telexpressu. Nie dziwię się, że nie masz dziewczyny i wolisz walić konia w necie.

SuperGL
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-27 17:38:20
@Nikc-T_00 powiem więcej, on nie lubi kobiet. Woli chłopców.

shark7
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-10-24 20:49:09
Tylko w necie mogę mieć miliardy znajomych, w realu nie miałbym na to czasu.

klisza08
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-10-24 20:54:36
ahhh te lawice ryb w sieci....to rzeczywiscie dla rekina nie lada gratka;-)))

shark7
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-10-24 20:58:25
Istotnie, trudno byłoby się oprzeć temu bogactwu fauny tam lądującemu ;):)

klisza08
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-24 21:22:45
przepraszam -nie mozesz oprzec sie swobodnej dyskusji z nimi czy raczej rozwazasz to w kontekscie konsumpcyjnym?

ferdal
    Ocena: -1 (glosow:11)
2013-10-24 12:22:22
Nie widzę żadnej różnicy czy kogos poznaję w necie czy na ulicy, imprezie itd. zawsze, każdy może kłamać, w necie podoba mi się to że wpierw poznaje osobowość, nie oceniam powierzchowności.

M.Pazdzioch
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-10-27 08:15:45
Farmazony pan opowiadasz, w necie kłamią jak najęci i w ten sposób chcesz pan osobowości poznawać.Gratuluję gimbusie życiowego podejścia,mniej internetu a więcej szkoły gówniarzu

monster0
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-27 09:03:34
@M.Pazdzioch i ty śmiesz pisać o gimbusach i szkole? Jak tak patrzę na to co wypisujesz na tym portalu to widzę, że niedawno skończyłeś gimbazę i szalejesz boś w średniej. Twój profil to jedno wielkie nieporozumienie i tylko debili śmieszy to co piszesz.

bierut1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-24 10:42:37
Reasumując teraz tak naprawdę poważnie to Malgolina najcelniej trafiła(tfuu tfuu nienawidzę dorosłości, kiedyś mogłem wszystko a nie musiałem nic), jakiś początek to jest a co dalej to dalej. Racją jest też że poznaję się pierw kogoś od strony jego prawdziwych myśli i poglądów- ale tylko na portalach gdzie można sprawdzić historię danego osobnika czy osobniczki, nie tylko tą damsko męską.

dedede66
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-10-23 21:53:10
A ja powiem tak. Juz nie odniose sie do absurdalnej sytuacji na obrazku, ale samego zjawiska. Skoro swiat daje nam takie mozliwosci, to czemu mamy z nich nie korzystac i sie ograniczac? Niech kady sobie szuka tej milosci, czy jakiegokolwiek uczucia jak chce. Kiedys waliles kobite maczuga w leb i zaciagales do jaskini, potem rodzice Cie swatali albo poznawales dziewke na potancowce w remizie, a teraz mozesz skorzystac neta. Nic w tym zlego.

sebek110974
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-10-23 23:23:48
przez neta? maczugą?

foytaz
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-10-23 20:33:13
Love Story z netu?, to dobre dla spaślaków i desperatów bo żadna normalna samica czy samiec na takie coś nie pójdzie.

freedom80
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-10-23 20:40:42
heh co bym napisała, ale się powstrzymam :)

klisza08
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-10-23 21:01:06
ja tez;-))

foytaz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-23 21:17:17
de gustibus... ja nie wchodzę w nic czego wcześniej nie dotknąłem i zobaczyłem.

lucy123
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-10-23 22:10:04
Idiota.

malgolina
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-10-23 22:33:03
Foytaz, to jest Twoja teoria, Ty lubisz dotknąć, poczuć, inni lubią umysł, rozmowy, poznanie intelektu. Jeśli po osobistym spotkaniu zapali się iskra pożądania fizycznego, znaczyć będzie,że ludzie się dobrali. Oczywiście że jest ryzyko rozczarowania, ale ono istnieje na każdym etapie poznawania i wspólnego życia, również gdy dwoje ludzi poznało się na dyskotece czy też w pracy.

klisza08
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-10-23 23:11:16
jedna z najglupszych form poznania ,jak dla mnie przynajmniej,jest zlapanie kogos na dyskotece..to chyba dobre tylko dla tych ,ktorzy nie maja zbyt wysokich wymagan dotyczacych intelektu partnera.Choc oczywiscie moga zdarzac sie wyjatki..

sebek110974
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-10-23 23:20:24
malgo nie pasujesz do tego portalu ...do dyskusji o gównie...ja tu utknąłem ale spadam...

foytaz
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-10-23 23:32:16
Jak ja kocham te wziosłe i egzaltowane wypowiedzi:) na usta aż się ciśnie zwięzła riposta ale daruje sobię. Dla mnie ktoś kto szuka szczęścia w sieci jest zerem, któremu anonimowoś, bezosobowość netu dodaje animuszu i pewności siebie brakującej w realu. Jak ktoś nie ma odwagi en face to szkoda na nią czasu i pieniędzy. No comments, a teksty o podrywaniu w dyskotece same się komentują.

malgolina
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-10-23 23:36:06
Kliszo, za moich czasów to właśnie dyskoteka była najlepszym miejscem do poznania fajnych ludzi,tylko ja dorastałam w latach 90-tych ;) A ludzie wtedy chodzili na dyskoteki przede wszystkim potańczyć, wypić piwko i dobrze się bawić. Z przyjaciółką poznawałyśmy ludzi na ulicy, na koncertach,nad jeziorem, i przez wiele lat nasza znajomość z niektórymi osobami trwała, nawet do dziś mamy sporadyczny kontakt, chociażby przez fb.

wolf777
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-10-23 23:39:37
szukam dziewczyny która jest fanatyczka myślenia i ogólnie takie takie :)

malgolina
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-10-23 23:45:04
Foytaz, nie każdy kto w necie z kimś pisze,ogranicza się do tej formy kontaktu,bo w realu brakuje mu odwagi czy pewności siebie. Nie dostrzegasz różnorodności powodów,dla których kontakt z drugą osobą ogranicza się do internetu. Ja nie piszę o ogłoszeniach matrymonialnych, portalach randkowych,a o poznaniu ciekawych ludzi chociażby na przykładzie wioski, rozmowie z nimi, poznawanie po trochu. Prędzej czy później nastąpi konfrontacja jeśli tym osobom na tym zależy. I jeśli po spotkaniu będą chciały kontynuować to dlaczego negować taką formę zawarcia znajomości?

malgolina
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-23 23:47:44
Wilczku, to nie ten portal ;P Poszukaj na wuwuwu.filozofia.peel ;D

foytaz
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-24 07:42:43
Malgo, jeśli szukam kogoś do "pogadania" to wbijam na portale tematyczne vide historycy, twcenter, nissanklub, kibo itp, itd. Tu była wyraźnie mowa o relacji damsko-męskiej więc o co chodzi.?

malgolina
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-24 09:24:43
Foytaz, relacje damsko-męskie kwitną w internecie, takie dziś czasy,że z braku czasu czy też ze względu na sporą odległość, ludzie kontaktują się przez neta, tam szukają towarzystwa, umawiają się na spotkania, rodzą się romanse, miłości, fajne znajomości, są też rozczarowania ;) Ale nie zmieni się faktu,że internet jest dzisiaj narzędziem do poznawania ludzi, a co potem z tego wyjdzie to już inna sprawa ;)

foytaz
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-10-24 09:49:17
Malgo ja nie kwestionuje tego co napisałaś bo wierzę Ci na słowo, że tak właśnie jest. Ja tylko wyrażam swój pogląd na ten temat. Teraz to w ogóle nie wchodzi w rachubę ale jeśli szukałbym "damy" przez net to tylko na noc a nie życie:).

lucy123
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-10-24 12:49:39
To nie chodzi o to że się szuka. Rozmawiając z kimś w necie, gdziekolwiek, z czasem możesz poczuć coś do tej osoby, zainteresowac sie nią bardziej, chcieć poznać w realu. Kiedy do chodzi do spotkania, albo się rozczarujesz, albo zakochasz, albo zostaniecie przyjaciółmi. Opcji jest wiele. Ale nie nazywaj ludzi którzy się poznali w necie albo spaślakami albo nienormalnymi, bo pojęcia nie masz ile jest takich par które żyją ze sobą w realu , razem mieszkają, mają dzieci i nie są ani spaślakami, ani paskudami ani nienormalnymi.

lucy123
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-10-24 12:53:01
Ja poznałam w necie kogoś przez przypadek, zcaeła się rozmowa na ogólne tematy, potem na bardziej osobiste, polubiłam tą osobę i chciałam się spotkać, ona też. Spotkaliśmy się w realu i teraz mieszkamy razem już rok i jest super, tak samo jak na początku. To wychodzi samo. Tak samo jak w realu. A nawet lepiej bo wiem że ta osoba mnie kocha za to kim jestem a nie jak wygladam. A przecież nikt nie chce wzbudzać zainteresowania TYLKO wyglądem.

foytaz
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-10-24 13:59:17
Primo: ja nie kwestionuję dzisiejszej roli netu jako substytutu normalnej realacji opartej na kontakcie bezpośrednim. Secundo: "A nawet lepiej bo wiem że ta osoba mnie kocha za to kim jestem a nie jak wygladam. A przecież nikt nie chce wzbudzać zainteresowania TYLKO wyglądem." to zdanie samo życie weryfikuje więc daruję sobie :). Tertio: mam w d***e poprawność polityczną i jeśli ktoś jest gruby to dla mnie jest spaślakiem a nie z "nadwagą" i basta.

lucy123
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-10-24 14:10:51
Nie chodzi mi o poprawność polityczną, ale o to że nazwałeś tak KAŻDEGO kto "szuka" miłości w necie. Stwierdzenie moje o kochaniu nie za wygląd jest jak najbardziej ok. Chciałbyś mieć dziewczynę która leciałaby na Ciebie tylko dlatego że jesteś przystojny? Chyba nie. Wygląd jest bardzo ważny, ale nie najważniejszy. W necie też mozna się zobaczyć, zdjęcia czy Skype. Dla mnie to bez różnicy gdzie spotkasz miłość, najważniejsze że ją po prostu spotkałeś.

foytaz
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-24 14:15:31
Dla mnie ma, bo miłość z netu od razu kojarzy mi się z Roksa peel. W perspektywie długofalowej wygląd nie jest na podium ale ja nie mógłbym być z kim kto wg mojej własnej subiektywnej oceny jest brzydki. Najpiękniejsze wnętrze oprawione w tandetę jest tak samo beznadziejne jak pustka przyzdobiona super opakowaniem.

dedede66
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-10-24 16:09:29
Co to jest kurva roksa peel?

foytaz
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-10-24 16:38:48
^^^pedał^^^ :)

dedede66
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-10-24 16:51:38
Wiem, wyguglalem. Jaki serwis dla zdesperowanych frajerow i tanich kurew. Wstydzilbym sie przyznac, ze znam cos takiego. Sam jestes, kurva, pedal.

foytaz
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-10-24 18:07:00
Cóż za pełna gorącej wiary postawa młodego zeloty, czyżbyś szedł w alumny? ;)

dedede66
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-10-24 19:21:01
Nie, po prostu uwazam, ze takie portale, jak ten, o ktorym wspomniales, sa dla zalosnych, niedowartosciowanych ciot.

foytaz
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-10-24 19:35:50
No widzisz i tym zdaniem podsumowałeś za mnie tą dyskusję o love stories z netu, thx dede ;)

freedom80
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-24 19:56:58
1:0 dla Foytaza :) chociaż zastanawiam się czy to nie KO :)

dedede66
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-10-24 20:27:07
Free, ryli? Bo z tego co napisal foytaz wychodzi, ze foytaz ma dziwne pojecie milosci. Nie uwazasz? Pisze o niej w kontekscie portalu, na ktorym mozna sobie kurve za pare zeta znalezc.

freedom80
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-10-24 20:31:51
chodziło mi o samą puentę :)) a zgadzam się z tym co wyżej ferdal napisał - nie ma znaczenia gdzie kogoś poznajemy, kłamać można zawsze. Tak samo jako kogoś pokochać czy się przejechać i rozczarować. Miejsce poznania nie ma nic do rzeczy choć oczywiście może pewne rzeczy sugerować :D

dedede66
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-10-24 20:43:44
Ale puenta jest bez sensu. Nie wmowisz mi, ze ktos szuka milosci, przyjazni, czy zwyklego partnera do rozmow na portalu z kurwiarskimi ogloszeniami? Juz Ci tlumacze dlaczego napisalem o tych ciotach. Dlatego, ze dla mnie ruchanie jakiejs sciery, ktora ma codziennie po sto choojuf w dupie, ktora kazdy moze miec jak sypnie paroma groszami, to obraza dla meskosci. ie wiem, czy nizej mozna upasc.

freedom80
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-10-24 20:49:14
deduniu, puenta ma sens jeśli podejdziesz do niej z przymrużeniem oka. Bez spinania się.

foytaz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-24 22:08:32
Przyznam dede, że mnie rozczarował twój brak zrozumienia o co chodzi, Free ma rację nie możesz się tak spinać. Poza tym jeśli przeczytasz ze zrozumieniem to zrozumiesz...chyba.

klisza08
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-10-23 17:49:16
ehhh,gdyby na skutek awarii kazdy mial dostep do priva na wiosce,bylaby chryja nadpoziomowa;-D

kiliy
    Ocena: 8 (glosow:28)
2013-10-23 15:03:24
to nie żadna wiocha umawiać się z kimś przez internet.

klisza08
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-10-23 21:35:11
moze jakies przyklady?Moze masz za soba ciekawe doswiadczenia?

ferdal
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-10-23 21:42:31
Tez tak uważam, to taki dodatkowy dreszczyk emocji

foytaz
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-10-24 12:08:43
@kiliy: 90% ustawek jest tak umawiana.

BoaKrztusiciel
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-10-23 14:36:43
Prawdziwa zabawa zaczyna się na fejsbuczku XD XD XD

dedede66
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-10-23 16:01:30
Taaaaa? Moze opowiesz cos wiecej na ten temat? :P

BoaKrztusiciel
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-10-23 16:09:28
A ma być wersja oficjalna czy bez cenzury? Bo nie wszystko nadaje się dla prasy XD XD XD

dedede66
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-23 16:56:39
Lepiej zadna. Obydwie nie nadaja sie do publikacji iksDE

Milarepy
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-10-23 20:33:16
komentarz usunięty przez moderatora

BoaKrztusiciel
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-23 22:35:18
Dobrze się maskujemy;) Fejsik jednak jest mniej anonimowy niż wiocha, bo ciężej coś ukryć i nawet wirtualni znajomi są bardziej realni.

klisza08
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-10-23 22:59:57
Milarepy-podgladasz ich i podluchujesz?Nieladnie-BARDZO nieladnie...

Milarepy
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-24 20:07:11
komentarz usunięty przez moderatora

klisza08
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-24 20:47:02
przeszly mnie dreszcze.Inwigilujesz swoja ciocie(!?!)A "za dla poczemu"?Mam nadzieje Bratanku ,ze idziesz w dobra strone,bo jak sie okaze ,ze to slepa uliczka ,albo jakas podpucha,ktora Ci ktos wmawia,to bedziesz srodze zawiedziony.A ja nie chce ,zeby czlonkowie mojej rodziny chodzili nadasani;-)))

Milarepy
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-24 20:55:42
komentarz usunięty przez moderatora

klisza08
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-10-24 21:01:11
a przed czym mnie chronisz -jesli wolno spytac?Ja wiem ,ze ociemniala ciotka wzbudza opiekuncze instynkta,ale ja jestem raczej harda jak niewidomy podpulkownik Frank Slade w "Zapachu kobiety"....huaaa;-)))

Milarepy
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-24 21:07:41
komentarz usunięty przez moderatora

klisza08
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-24 21:17:11
polecam-to juz jest klasyka..No i ten Al Pacino?Zagral tam po mistrzowsku.P.S.Dlaczego chcesz mnie chronic przed soba?Nie pamietam ,ze by w naszej rodzinie byly jakies powazniejsze zaburzenia psychiczne...hmmm-Oprocz wujka Antosia,ktory lubil wysiorbywac kakao z kubka swojej drzemiacej babce.Babcia nigdy nie wiedziala ,dlczego szla potem spac jakas taka "niedosyta";-))

lucy123
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-10-23 13:09:09
Się śmiejecie, a wiele miłości, wiele par się zaczęło od takich pierdół. I żyją ze soba w realu już lata. śluby biorą i dzieci mają i szczęśliwi są. Może i głupie ale każde miejsce jest dobre do spotkania miłości. Nawet :>

klisza08
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-10-23 13:18:08
tiaaaa...trzeba zyczyc takim ludziom duzo szczescia i wytrwalosci.I duzo dzieci oczywiscie;-))Ale trzeba tez pamietac ,ze -nigdy nie wiadomo co sie za avkiem/zdjeciem ukrywa....Lucy wszystko rozumiem ,tylko tego Twojego znaczka na koncu-ni w zab..

lucy123
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-10-23 13:33:12
A bo jestem jedną z takich osób :D

tub00sh
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-10-23 13:42:06
Ja też. Zaczęło się niewinnie, rozmowy, żarty, jednak z czasem coraz poważniej i poważniej i proszę! Któż mógł się spodziewać że taka urocza persona kryje się pod tą żółtą, uszatą mordką na avatarze! :P

klisza08
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-10-23 13:43:18
gratuluje..wiem ,ze to sie zdarza..tylko trzeba miec cholerne szczescie ,zeby trafic na swoja druga polowke.To szansa jak 1:1000000..przynajmniej tak mi sie wydaje statystycznie...

lucy123
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-10-23 13:47:21
Eee, nawet pojęcia nie masz ile się tu par porobiło i przenisło w real, ja znam ze sobą cztery a cholera wie ile jest na tyle uzytkowników. Wcale nie trzeba mieć szczescia, trzeba trafić na kogoś kto "szuka" tego samego. Teraz takie czasy, że latwiej w necie poznać niż na ulicy.

klisza08
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-10-23 13:51:37
a ile ma zlamanych serc?Tego nikt nie liczy-vide- Dr Loubitch.Taki szalawila Tub00sh odbil mu Dedede;-)

lucy123
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-10-23 13:52:50
No to owszem, ale to wszystko tak samo jak w realu się kogoś poznaje.

bierut1
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-10-23 13:56:37
Nie do końca jak w realu. Brakuję tej pierwszej iskry która wyzwala reakcję łańcuchową.

lucy123
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-23 14:52:10
Zdziwiłbyś się Bierut, Ja po pierwszej rozmowie czułam mocne je*bnięcie iskry :D Czuje się wszystko tak samo moim zdaniem. A czasem nawet lepiej.

Mundzio84
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-10-23 15:01:08
Ja np. znam stąd taką sytuację, kiedy spotkało się dwoje ludzi, którzy się tu poznali - skończyło się wielkim niepowodzeniem i rozczarowaniem.Bo prawdą jest to, jak powiedziała klisza.Nigdy nie wiadomo, co się za takim avkiem i pięknymi słówkami ukrywa.W niektórych przypadkach życie pokazuje, że można się naprawdę naciąć.

lucy123
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-23 15:04:31
Owszem, czyli tak samo jak w realu, poznając kogoś w restauracji też nie wiemy czy nie mamy do czynienia z psychopatą.

klisza08
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-10-23 15:08:24
plusem jest to ,ze poznajesz kogos od strony jego prawdziwych mysli,pogladow..potem dopiero dochodza inne kwestie...w realu sugerujemy sie aparycja przynajmniej na poczatku....

Mundzio84
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-10-23 15:11:49
Myślę, że w necie jest jednak trudniej kogoś wyczuć, poprzez słowo pisane, albo nawet rozmowę przez telefon, aniżeli poprostu rozmawiając z nim na żywo.Tu się kłania słynna sytuacja z obrazka na kwejku, kiedy ktoś zza monitora pisze ci o sobie różne fajne rzeczy, ty łykasz, a okazuje się, że po drugiej stronie siedzi sobie jakiś stary oblech.

lucy123
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-10-23 15:12:39
No to jest duży plus. Bo czasem ktoś kto nam się nie podoba fizycznie i podeszlibyśmy do niego może okazać sie osobą z którą spędzilibyśmy najlepsze chwile w swoim życiu. A kierowanie się samym wygladem moim zdaniem z góry wyklucza miłość. Bo przecież wygląd zawsze można stracić, wypadek czy inne okoliczności i co wtedy?

lucy123
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-23 15:15:26
Tak Mundziu ale przecież wszystko zaczyna się od reala tak naprawdę, od momentu kiedy spotkamy się na zywo. Wcześniej jest to tylko taki sygnał że ta osoba może być kimś fajnym. Osoba poznana na ulicy tak samo może Ci naopowiadać kłamstw o sobie i wcale nie bedzie Ci łatwiej ich wykryć.

Mundzio84
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-23 15:16:53
Zdarza się też na odwrót.Czyli że osoba, która na pozór wydaje na nam się fajna i jesteśmy nią zainteresowani, po jakimś czasie, pod wpływem jakiśch czynników pokazuje różki, czy okazuje się wręcz niebezpieczna.Takie sytuacje są niestety z życia wzięte.

Mundzio84
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-23 15:18:20
Owszem Lucy, ale mimo wszystko w necie łatwiej ściemniać, niż patrząc drugiej osobie w oczy, a już napewno czasem coś wyjdzie po dłuższym czasie spędzonym ze sobą na żywo.

lucy123
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-10-23 15:25:04
Może i tak. Ja miałam to szczęście i się nie rozczarowałam, wręcz przeciwnie. I znam mnóstwo takich par. I w necie i w realu tak samo sa powodzeni i nie powodzenia, bo nie ważne jak się poznało osobą, tylko jak się ją traktuje.

Mundzio84
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-23 15:28:18
I to właśnie jest dobra puenta tej rozmowy.

bierut1
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-10-23 15:30:06
Prawda Mundzio. Można łatwiej ściemniać. Dziewczyny jak napiszę że jestem bardzo inteligentny, elokwentny, przystojny(to akurat prawda), kocham dzieci, psy i koty, mam poczuciem humoru, dom na mazurach ect. to która mi uwierzy?

lucy123
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-23 15:32:01
Ale takie rzeczy wychodzą przy pierwszej okazji. Ja np zawsze podchodzę z dystansem jak kogoś poznaje, czy to net czy real nigdy nie wierzę w każde słowo, bo niestety ludzi teraz trzeba poznawać z głową.

bierut1
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-10-23 15:40:30
Zapomniałem, mam jeszcze duszę romantyka.

lucy123
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-23 15:47:46
I myślisz że jak powiesz że jesteś romantykiem to dziewczyna tak o w to uwierzy? Rozmawiając z człowiekiem takie rzeczy wychodzą nie rozumiesz. Wszystko wychodzi, każde kłamstwo. To tylko kwestia czasu.

bierut1
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-10-23 16:24:02
No dobra dobra, wiem że kłamstwa wcześniej czy póżniej wychodzą(lepiej żeby wcześniej), nie musiałaś mnie minusami chłostać. Ja mam tylko takie głupawe poczucie humoru, czasem sprawdzam czy ktoś jest pewien swego...a czasem myślę że jestem jeszcze dzieckiem które nauczyło się dorosłości. Takim chłopcem który ma tylko droższe zabawki. Ale staram się być poważny naprawdę. Następnym razem nie będę się zgrywał. Głupota kontrolowana to ekscentryzm i swego rodzaju fantazja- ja w to wierzę.

dedede66
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-10-23 16:50:51
Lucy ma racje. Po co oszukiwac kogos do kogos cos sie czuje albo chociaz chce sie poczuc? Zeby sie potem skompromitowac? Ja jestem np. wysokim, opalonym blondynem o zielonych oczach i bez sladu wlosa na klacie i wcale sie tego nie wstydze.

lucy123
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-23 16:53:13
Dede, nie kłam, każdy wie że jesteś rudy!

dedede66
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-10-23 16:55:32
Ssij mi jaja i krztus sie wlosami :D

mlw1488
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-10-23 17:12:27
Ja bym na to nie poszedl, ale rozumiem ludzi, ktorzy w ten sposob dzialaja. W prawdziwym zyciu, ze wzgledu na miejsce, w ktorym mieszkaja, zyciu jakie prowadza moga nie spotkac kogos im bliskiego.

klisza08
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-10-23 17:26:21
a ile jest nieszczesliwych malzenstw w realu?I oboje sie w nim poznali.Po 7,10,20 latach okazuje sie ,ze juz dalej nie mozna tego ciagnac..Widac ,ze internet,oczywiscie rozsadnie uzywany ,moze przyniesc szanse na wielkie uczucie...to jest loteria...Mundzio-oszustow mozna znalezc wszedzie..A ilu bajerantow poznalam w realu?Tam po prostu szybciej jest wychwycic oszustwo..W necie pewne bajki mozna ciagnac w nieskonczonosc, dopoki ludzie sie nie zobacza .A czasem po prostu komus nie wychodzi po spotkaniu i nie jest to wynik jakiegos klamstwa..Nie zaiskrzylo-i koniec...

Mundzio84
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-10-23 17:56:11
Owszem Kliszo masz rację i w pełni się zgadzam.Ja w swoich wypowiedziach podałem taki bardziej skrajny przykład, bo załóżmy że po takim spotkaniu jedna strona wręcz nienawidzi drugiej, lub jest skrajnie rozczarowana i np. nie chce mieć z tą drugą osobą więcej nic wspólnego, to chyba wtedy w grę wchodzą jeszcze inne czynniki, niż to, że nie zaiskrzyło, prawda?

klisza08
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-10-23 18:16:08
oczywiscie Mundzio-po spotkaniu moze sie okazac ,ze dana osoba to zwykly oszust matrymonialny na przyklad...albo zwykla blachara liczaca na ksiecia z bajki ocenia swojego faceta tylko przez pryzmat zasobnego portfela..przyklady mozna mnozyc..

Mundzio84
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-10-23 18:27:11
Dokładnie, albo zdarzają się też ludzie agresywni, nie potrafiący nad sobą panować, mający jakieś dziwne tajemnice, albo są uwikłani w jakiś rodzaj patologii...Faktycznie jest tych przykładów trochę i myślę, każdy powinien najpierw dokładnie zbadać grunt, zanim w coś zabrnie za daleko i będzie potem żałował.Ludzie są naprawdę różni, ale na szczęście jest też bardzo dużo pozytywnych przykładów, jak np. te, które wymieniła wyżej Lucy.

freedom80
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-10-23 20:24:34
Mundzio, a co z laskami które zamiast na kawę to umawiają się na wspólny weekend z nieznajomym? Bo to wydaje mi się mocno nieroztropne i chyba ci "agresywni" tylko czekają na takie głupie gąski. Wina za pewne niepowodzenia i rozczarowania leży po obu stronach. Bo cóż może sobie pomyśleć facet jeśli kobieta od razu wyrusza na wspólny weekend czyli na wspólną noc.

Mundzio84
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-23 20:40:06
Owszem, takie kobiety można podzielić na kilka grup: naiwne, które uległy czyjemuś wątpliwemu urokowi i dały się podejść, ryzykantki, które lubię spontaniczne przygody z dreszczykiem emocji, oraz kobiety, które bardzo lubią seks i sobie go nie żałują (tu daruję sobie wykład o kwestiach moralnych) i poprostu głupie, które można łatwo urobić, bez żadnych specjalnych umiejętności.Tyle, że nie bardzo rozumiem, co ten przykład ma wspólnego z tematem.

freedom80
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-10-23 20:45:03
Mundziołku, już Ty doskonale wiesz co ma wspólnego.

Mundzio84
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-10-23 20:53:42
Nie wiem.Może zechcesz Mundziołka oświecić, hmmm?

klisza08
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-10-23 21:12:58
tak mmnie ubawiliscie tym owijaniem w bawelne ,ze dalam Wam po plusie:-D

bierut1
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-10-23 11:36:29
Ale lipa, ja nie mam żadnego zdjęcia...ani na facebooku ani na nk. Ja nawet nie mam konta na facebooku ani na nk. Ale bieda, ale nędza. To ja nie istnieję, mnie nie ma i nikt mnie nie polubi. Nie mam nawet avatara na wiosce...jestem nikim.

klisza08
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-10-23 11:42:05
bierut1-do niedawna tez nie mialam konta-nigdzie..a teraz?-nie spie po nocach ,bo mi ciagle cztery litery zawracaja..;-))Sprobuj -czasem stare przyjaznie odzywaja..wielokrotnie wzruszylam sie i usmialam serdecznie...jak bede bardzo wykonczona to sobie zamkne ten kramik -i czesc..Ale warto sprobowac..pomimo przestrog Maxa Kolonko;-))

bierut1
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-10-23 12:28:23
Wiem co daję internet, ale nie można się zatracić(jest tu paru takich). Na te konta nie mam po prostu czasu a i elektronika mnie nie lubi z wzajemnością. Wioskę przeglądam bo mam głupawe poczucie humoru, konto założyłem bo byłe ciekaw co jest za +18 a do pierwszego komentarza wiesz co mnie zmusiło... i tak poszło. Mam za dużo realnych zabawek i je wole...ostatnio jedną rozwaliłem i jestem bardzo, bardzo, bardzo ......... Odbiegłem od tematu.

klisza08
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-10-23 13:02:27
ja mialam podobne obiekcje-zatracenie/strata czasu/niepotrzebne rozgrzebywanie przeszlosci itp.jezeli jednak jestes osoba dobrze zorganizowana,to wszystko da sie pogodzic...co do zepsutych zabawek-wszystko da sie naprawic..trzeba tylko wiedziec jak...

malgolina
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-10-23 13:13:14
Zakleić i na nowo nadmuchać ;D

klisza08
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-10-23 13:19:47
Malgo-przywolalas moje przykre wspomnienia z dziecinstwa,kiedy chlopcy -okrutnicy nadmuchiwali zaby;-)))

bierut1
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-10-23 13:32:23
Oj kobiety, kobiety. Tu się nic nie zaklei ani nadmucha, nie chcę się domyślać czemu przyszło Ci to na myśl jako pierwsze. Klisza wiem jak: trzeba tylko zębatkę atakującą, odbiorczą, obudowę satelit, krzyżak i same satelity. Ewentualnie wkład mostu lub cały most. Rozumiesz teraz?

malgolina
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-10-23 13:32:58
Mnie przypadkiem zdarzało się rozdeptać żabę, tak mi wtedy przykro było... ;)

klisza08
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-10-23 13:41:40
bierut1 z opisu wywnioskowalam ,ze z nudow strzelales z procy do anteny satelitarnej i teraz szukasz czesci na wymiane...Malgo-kiedys bieglam z zabka w raczce.Raczke sciskalam,zeby mi plazina nie uciekla,bo chcialam ja pokazac mamie..Mama zobaczyla po chwili tylko truchelko..Mam trauma do dzis...

bierut1
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-10-23 14:01:18
Klisza jak się domyślisz lub zapytasz kogoś wtajemniczonego to Ci powiem co to. Biedna żaba, a mogła sobie kumkać i przykumkać sobie kogoś- bez netu.

klisza08
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-10-23 17:41:02
z niecierpliwoscia przestepuje z nozki na nozke ,zeby sie dowiedziec..Zaba zostala zlozona na oltarzu mojej wielkiej milosci do zwierzakow...od tego czasu staralam sie i staram byc dla nich najlepsza na swiecie:-)))

klisza08
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-10-23 18:57:19
I co za plaz mnie minusuje?Ja wiem ,ze zemsta jest slodka,ale zrozumcie-milosc potrzebuje jakis ofiar;-D

klisza08
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-10-23 21:07:04
no kuzwa to jade dalej -proba mikrofonu -ekhmmm"Milosc niejedno ma imie".Czekam na dalsze "poparcie" tej tezy.Tylko przed wstawieniem minusa prosze o mala polemike;-)))

bierut1
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-10-24 11:01:23
Domyśl się do czego to służy lub spytaj kogoś kto może to wiedzieć i mi napisz. W przeciwnym wypadku wyjdą Ci odciski na stopach.

klisza08
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-10-25 10:43:30
jestes bardzo tajemniczy,Panie bierut1-czy mozesz dac mi jeszcze jakas podpowiedz?Nie chce pytac dookola,z tego prostego wzgledu,ze nie jestem pewna kompetencji pytanych.Wole zgadywac u zrodla...

bierut1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-25 12:57:53
Tak to wygląda, ale ja tylko czekam na Twoją kapitulację, a wtedy delikatnie zaproponuję transakcję wymiany, bo jak na razie to uprawiam ekshibicjonizm psychiczny a tak na prawdę to ja bardzo wstydliwy jestem. Ale żeby nie było to daleko nie musisz szukać- też jest na benzynę. Nie spiesz się, masz czas do poniedziałku- wczoraj się dowiedziałem że jadę dziś na naprawdę męskie zabawy...

klisza08
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-28 12:18:41
Panie Birut!czy to nie chodzi o woz transmiyjny przerobiony na potrzeby chwili ze starego Stara?

ferdal
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-10-23 10:48:18
Internet jest niezwykle bogatym źródłem doznań i inspiracji, możliwości jakie daje rozwijają wyobraźnie, zbliżają ludzi.

klisza08
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-10-23 10:57:07
trzeba je jednak umiejetnie stosowac...

klisza08
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-10-23 10:44:11
gorzej niz dzieci...

ferdal
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-10-23 10:41:38
:D


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400