Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
deadvlad  13-11-22, 00:35 Zgłoś
+ 589 -
Dodano: 2013-11-22, 00:35:38   przez: deadvlad
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 589  Zgłoś nadużycie
11098
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Bajki uczą.
  •  Rozmowa o pracę
  •  Wykopki
  •  WTF!!! Hahaha. No Comment
Ukryj komentarze(123)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
omen100
    Ocena: 105 (glosow:139)
2013-11-22 01:12:29
Hhaaahhha, to mu sie udalo :)

caleanka
    Ocena: -8 (glosow:8)
2013-11-26 14:35:20
Feministka tez czlowiek i troche kompetencji socjalnej i kultury trzeba miec w stosunku do niej.

NocnyBuszowniK
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-24 18:46:57
komentarz usunięty przez moderatora

lucksky
    Ocena: -8 (glosow:18)
2013-11-24 09:33:08
Nie wiem kto tutaj jest większym wieśniakiem.Kultura nakazuje powiedzieć "dzień dobry" ,gdy wchodzi się do jakiegoś obcego pomieszczenia gdzie są ludzie i płeć ,ani równouprawnienie nie mają tutaj znaczenia.

slyfly
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-11-23 21:36:29
i za to lubię Miśka !!!

matis177
    Ocena: 14 (glosow:14)
2013-11-23 20:24:39
co to gałdełołbie?

wiocho
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-11-23 19:06:02
Wszystko w temacie!!!

LukeTerry
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-11-23 18:21:59
Gdzie tu wiocha? Dobrze jej Koterski powiedział.

motopsycho
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-11-23 15:45:56
szczuka chcę poprostu zaistnieć w ten czy inny sposób więc z tad ten cały bełkot o feminizmie...napewno ma z tego wysoką korzyść materialną i władzę jako taką...bo normalni ludzie sami potrafią współpracować, dzielić sie obowiazkami, szanować itp...feminizm podobnie jak szowinizm to skrzywienia

pawlittooo
    Ocena: -6 (glosow:12)
2013-11-23 14:31:46
Koterski nie ma mózgu. "Cała nauka jak krew w piach"

Franusss
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-11-23 13:08:59
Prawidłowo jej pocisnął to jest onuca i tyle.

szajbiadus
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-11-23 10:48:33
"TO BE" Ku*wa "OR NOT TO BE"

iza69
    Ocena: -8 (glosow:30)
2013-11-23 10:40:33
cięta riposta,zgasił ją? LOL, pokazał że jest durniem. Ten kto wchodzi do pomieszczenia wita innych, niezależnie od płci... gdzie tu riposta, to zwykłe jego buractwo...czym tu się jarać?

martin987
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-11-23 11:36:14
Dokladnie

Anastazja777
    Ocena: 13 (glosow:17)
2013-11-23 12:35:58
Zgadzam się, że tego wymaga kultura. Ale ja też bym JEJ nie powiedziała. Ona może jechać każdego od góry do dołu, a inni z niej lać nie mogą?? Niestety, zgadzam się z Miśkiem w tej sytuacji.

SenJestDlaSlabych
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-11-23 12:44:33
a właśnie że bardzo dobrze jej powiedział, feministki to nic innego jak kretynki...

energyman00
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-11-23 08:52:53
Cięta riposta... Misiek .....

smerfniak11
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-11-23 00:09:14
ha ha ha to musiało boleć ;-)

RobertK20
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-11-22 22:07:17
dobre, ale było

szulcik
    Ocena: 5 (glosow:11)
2013-11-22 21:53:35
No riposta godna najlepszego ... A Koterskiego brałem za przygłapa .. Przepraszam

pabi51
    Ocena: 0 (glosow:10)
2013-11-22 21:31:32
super riposta

hihihi2000
    Ocena: -4 (glosow:22)
2013-11-22 20:49:51
Riposta idioty, bo skoro ktoś wchodzi do pomieszczenia, w którym ktoś jest, to kultura nakazuje powiedzieć 'dzień dobry' osobie wchodzącej, feminizm, płeć itp. nie mają tu nic do rzeczy.

hihihi2000
    Ocena: -4 (glosow:8)
2013-11-22 22:05:56
Jakby ktoś nie zrozumiał, bo zawile napisałem, to wita się ktoś, kto wchodzi.

M1CLAY19
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-11-23 01:06:42
Napisales klarownie. Nawet dla tych co nie mogli wchodzic, bo wczesniej nigdy nie wychodzili z koszyka.

Edzia25
    Ocena: 6 (glosow:16)
2013-11-22 19:30:25
Fajnie że ją zgasił ale i tak jest debilem,gdyby nie tata,pewnie zapirdal@ł by na budowie

RuterFull
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-01-13 21:12:21
raczej nie bo jeszcze by się zakopał...

djmartinezzz
    Ocena: 9 (glosow:15)
2013-11-22 19:23:59
równouprawnienie kończy się wtedy gdy trzeba wnieść 25 kilogramowy worek cekolu na 4 piętro :)

dagmik
    Ocena: -4 (glosow:12)
2013-11-22 19:57:21
komentarz usunięty przez użytkownika

Maskotka_Mafii
    Ocena: 6 (glosow:10)
2013-11-22 20:18:29
W twoim małym mózgu szczupły mężczyzna to mężczyzna słaby? Ograniczona jesteś odrobinę.

dagmik
    Ocena: -4 (glosow:10)
2013-11-22 21:23:07
komentarz usunięty przez użytkownika

shark7
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-11-22 21:36:17
Podobno faceci są lepszymi kucharzami od kobiet, to dlaczego to w większości one spędzają czas przy garach? Wytłumaczy mi ktoś tę sprzeczność?

dagmik
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-11-22 21:52:00
komentarz usunięty przez użytkownika

bezpieczna123
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-11-22 23:34:48
@shark dlatego ze kobietom przypisano taka role nie pytajac czy sie to lubia robic. a facet jak idzie do garow a nie czeka na gotowa miche to znaczy ze gotowanie dla niego to prawdziwa pasja. Kobieta zanim dorosnie to te pasje straci z nudy. Kucharz to nie jedyny zawod, to samo jest z fryzjerami, projektantami mody na przyklad.

rene30
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-11-23 10:01:23
tak masz racje jakoś nie widziałem Feministek w Szpitalu zajmujących się cieżko chorymi czy 1000 metrów pod ziemią kopiących węgiel

dagmik
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-11-24 11:39:29
komentarz usunięty przez użytkownika

moczita
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-11-22 19:03:31
w 5 sekundzie widać bezcenną minę Koterskiego...

MagicalFire
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-11-22 18:31:23
mistrz

faille
    Ocena: -3 (glosow:17)
2013-11-22 18:27:34
Misiek jest GICIOR ! Skasował tępa sukę jednym zdaniem !

fabbien
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-11-22 18:07:11
komentarz usunięty przez użytkownika

Edzia25
    Ocena: -5 (glosow:7)
2013-11-22 19:31:35
Lubiłem,chyba że jesteś gejem,to lubiałeś

Kazimiera_Szczuka
    Ocena: -18 (glosow:24)
2013-11-22 17:39:05
Mężczyźni mnie nienawidzą bo jestem żydówką i feministką,zwłaszcza feministką! Ale czego ja oczekuje po takim prostaku jak Koterski!

Edzia25
    Ocena: 10 (glosow:18)
2013-11-22 19:39:34
Głupia jesteś i tyle i masz ostatni moment żeby wreszcie ktoś porządnie Cię wyruch@ł,bo sama ideologia nie da Ci orgazmu!

Kazimiera_Szczuka
    Ocena: -4 (glosow:14)
2013-11-22 20:21:54
Orgazm jest twoim życiowym celem? Ja mam większe ambicje, i rolę worka na spermę pozostawiam Tobie i innym paniom twego pokroju.

bezpieczna123
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-11-22 20:22:34
no musial byc koterski bo np Marek Kondrat czy sp Gustaw Holoubek by takim chamstwem sie nie popisywai przed kamerami. Pani Szczuka w tych komercyjnych programach zawsze dostaje przyglupow do rozmowy, dla kontrastu czy dla publicznego ponizenia rozmowcow? no musi byc taki cel bo w jakim innym zaprasza sie jednoczesnie koterskigo i Szczuke, skoro wiadomo ze Kazia mowi co mysli a koterski nie mysli jak mowi?

bezpieczna123
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-11-22 20:25:39
@Edzia, jakby od ruchania rozumu przybywalo to pewnie bys juz dawno Platona przeskoczyla. nie znizaj kobiet to roli materacow, mamy od tego facetow.

Edzia25
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-11-22 20:30:35
Nie chodzi tu o orgazm,u mnie w kopalni do pracy potrzebują

bezpieczna123
    Ocena: -5 (glosow:5)
2013-11-23 08:37:33
a dlaczego ty edzia chcesz mowic kobietom gdzie maja pracowac? rozmowa o prawach kobiet zawsze sprowadza sie do obrazania ich i znizania ich roli bez podania zadnych konkretnych argumentow,no moze poza sila fizyczna ktore nie ukrywajm wielu facetom rownies brakuje, jakby z arabami gadac. to juz nawet o prawach zwierzat mowi sie z wiekszym szacunkiem, wspolczuje zonom tych wszystkich "gornikow", zyja z inteligentami ktorych zachwyca pyskowanie koterskiego i jego sloma z butow. zawsze jak mnie ktos pyta dlaczego wyszlam za obcokrajowca o mowie "pokaz mi jedneo polaka a podam ci

RuterFull
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-11-23 09:20:19
W programie najsłabsze ogniwo pokazałaś żeś Pani "klasę". Z całym szacunkiem ale być głupio mądrym?!

tec-pl
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-11-22 17:36:14
bylooo!

KondzioMiszcz
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-11-22 17:13:31
propsy :3 lepiej ripostuje od "nowego" niekrytego :D

shark7
    Ocena: -7 (glosow:23)
2013-11-22 16:32:39
Dżentelmen nie patrzy na kobiety w ten sposób tylko ma po prostu klasę.Riposta po fakcie dokonanym choćby i najbardziej cięta wizerunku już nie poprawi.Kulturę się albo ma albo ripostuje w odpowiedzi na zarzuty o jej braku.

Nasi
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-11-22 17:21:07
no chyba, że cwaniak z góry przewidział ruch biednej feministki, lub jej po prostu nie lubi, chyba, że lubisz się witać z osobami za którymi nie przepadasz zakładając na twarz sztuczny uśmiech i całując ich w pup..Ę ;)

shark7
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-11-22 21:33:53
Ktoś kto zakłada sztuczny uśmiech na twarz jest po prostu fałszywy, z kulturą niewiele ma to wspólnego.Rzeczą która odróżnia nas od zwierząt nie jest inteligencja bo zwierzęta potrafią być mądrzejsze od ludzi i często są ale właśnie kultura.Można kogoś nie lubić ale pewne zasady kultury obowiązują i człowiek z jej pewną dozą w sobie do nich się zastosuje.To nie jest bolesne i nie wymaga wysiłku zarówno fizycznego jak i intelektualnego.Ale jak widać dla niektórych jest to wysiłek nie do sprostania.

jarod22
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-11-22 15:49:40
dobrze że po narkotykach nie wypaliło mu łba do reszty i potrafi jeszcze myśleć, a czasem powiedzieć coś sensownego...

caleanka
    Ocena: -8 (glosow:10)
2013-11-22 16:27:24
Nie powiedzial nic sensownego i nie popieram "cpuna" w debilnym programie.

caleanka
    Ocena: -4 (glosow:14)
2013-11-22 15:19:52
Kazimiera Szczuka, (mimo ze jest wyksztalcona i inteligientna) nie powinna dyskutowac relacji :"kobieta - mezczyzna" lub relacji kobiet heteroseksualnych. Jej inna orientacja seksualna,(podobnie jak wiekszosci feministek)znieksztalca spojzenie na heteroseksualne relacje.

Gregoson
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-11-22 15:49:14
Chyba PROKREACJI, a nie REKREACJI :D :D

caleanka
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-11-22 15:56:58
Masz racje, dziekuje.

bezpieczna123
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-11-22 16:45:42
tak samo jak osby hetroseksualne nie maja prawa mowic o homoseksualnych ale rzeczywistosc mamy inna:)

caleanka
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-11-22 16:54:46
@bezpieczna123 - mam duzy respekt dla Ciebie , ale wypowiedzialas sie pierwsza.

h3h3
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-11-22 19:22:41
Nie mają prawa mówić? No nieźle :p Raczej nie powinny się wypowiadać na temat, o którym nic nie wiedzą. Nie mają prawa mówić brzmi jak zakaz prawny -)

bezpieczna123
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-11-22 15:13:22
domyslam sie ze przeciwnicy feministek i ich dokonan nie posylaja corek do szkol i pracy tylko kaza siedziec w domu i dzieci rodzic ) zeby nie bylo tak jak feministki chcialy.

caleanka
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-11-22 15:28:22
@bezpieczna123 - zle domyslasz sie, natomiast ja mysle ze jestes: "feministka - lezbijka" i nie rozumiesz relacji heteroseksualnych. ( w rodzinach heteroseksualnych zawsze rodzice ksztalcili corki) Hetero seksualne kobiety czuja naturalny pociag do mezczyzn w celu rekreacji i budowania rodziny.

caleanka
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-11-22 15:33:23
Heteroseksualna kobieta chetnie wychowuje dzieci i dba o rodzine, jezeli sa ekonomiczne podstawy do tego, taka jest natura heteroseksualnej kobiety.

bezpieczna123
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-11-22 16:50:51
dziekuje bardzo, jestem szczesliwa mezatka, zamuje sie gotowaniem i sprzataniem w domu ale szlag mnie trafia w pracy ze koles na takim samym stanowisku zarabia wiecej niz ja. ze facet ktory jest wymagajacym szefem zawsze jest widziany jako profesjonalista ale jak kobieta robi to samo to nazywa sie ja wredna szefowa. przykladow jest wiele. z orientacja seksualna ma to tyle wspolnego ile prawdy w tym co o mnie pan powiedzial. nikt nie broni kobietom rodzic (poza pracodawcami ktorzy nie chca placic maciezynskiego), ale szowinizmem jest narzucanie na nie takego obowazku.

bezpieczna123
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-11-22 16:53:23
heteroseksualna kobieta ma prawo wybrac zycie bez dzieci, jak facet tak wybiera to jest ok ale jak kobieta to zaraz lesbijka?cos pan malo o kobietach wie, i z takim podejsciem malo bedzie okazji poznac jakas blizej.

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-11-22 16:57:31
heteroseksualna kobieta nie ma prawa miec dzieci kiedy i ile chcee bo heteroseksualny szef wyrzuci ja z pracy po owrocie z maciezynskiego za straty jakie firma musiala poniesc przez jej urlop i w obawie przed ewentualnymi urlopami chorbowymina dzieci. Heteroseksualne kobiety ktore chca miec dzieci w racy sa postrzegane jako leniwe naciagaczki biednych heteroseksualnych szefow.

informatyk26
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-11-22 17:23:24
Mężczyzna na takim samym stanowisku zarabia więcej bo pracę mężczyzny wyżej wycenia rynek. Nie rodzi dzieci, nie chodzi na urlopy macierzyńskie i wychowawcze, jest bardziej dyspozycyjny, mniej skupiony na rodzinie bardziej na pracy. Dysponuje też większą siłą fizyczną co czasem się przydaje nawet na stanowiskach które formalnie nie wymagają wysiłku fizycznego. Podam przykład: trzeba serwer zamontować w szafie, serwer jest nieporęczny, waży 30 kg i trzeba go precyzyjnie wsunąć w szyny. Kogo wyślesz na montaż kobietę czy mężczyznę ?

dagmik
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-11-22 19:27:42
komentarz usunięty przez użytkownika

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-11-22 20:31:41
czyli zrzucajac ciezar wychowywania dzieci na kobiete mezczyzni zasluguja na lepsze pieniadze w pracy? jak jestescie tacy silni to dajcie sobie rozerwac krocze zeby urodzic dziecko tak jak kobiety to robia! za taki bol i wysilek (wiekszy niz podniesienie serwera) nie maja nic a te co nie maja dzieci i tak mniej zarabiaja choc nie chodza na urlopy maciezynskie. Jakby ktos nie wiedzial to urlop maciezynski to nie wczasy pod grusza arobota przy dziecku 24h na dobe. Poza tym mezczyzni tez maja prawo do urlopu rodzicielskiego i jakos nikt im za to zarobkow nie obnizyl.

bezpieczna123
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-11-22 20:43:36
Bardzo dziwne podejscie do kobiet matek, z jednej strony maja rodzic bo nikt za nie tego nie zrobi i wychowywac bo nikt im nie pomoze a z drugiej strony nie wolno bo to czyni je mniej wartosciowymi. a co jest trudniejsze: zainstalowac serwer czy wychowac porzadnego czlowieka?nie ma w tym logiki zadnej. gdzie miejsce na kompromis? i dlaczego mezczyzni zawsze jako argument przewagi podaja sile fizyczna a nie intelekt? no to akuratnie wiem.

caleanka
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-11-22 20:49:59
@bezpieczna123 - Jest "logika" dziedzina nauki i "kobieca logika", nie maja ze soba nic wspolnego. (nie wspominajac o "feministycznej logice")

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-22 21:36:53
a tak wg tej naukowej logiki umie mi pan odpowiedziec? bo jestem ciekawa jak to teraz w polsce funkcjonuje. mieszkam w kraju w ktorym nie podchodzi sie w ten sposob do kobiet, tu sa szanowane, sa mezczyzni w przedzkolach sa i kobiety na budowie i jest dobrze. dlaczego lepiej zeby w polsce nic w tym temacie sie nie zmienilo? przeciez jak kobiety zaczna lepiej zarabiac to cala rodzina na tym skorzysta.

bezpieczna123
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-11-22 15:01:49
@pawelek a czytales jej recenzje literackie?wiesz co to ksiazka? szczuka jest zla bo nie pokazuje cyckow w tv? feminizm nabral pejoratywmego znaczenia bo ludzie tak przekrecaja. feminizm uznaje roznice miedzy plciami ale nie uznaje dyskryminacjo z tego powodu. lesbijstwo ma sie do tego jak koterski do sztuki.

pawelek897
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-11-22 19:52:02
Co to książka wiem, dużo czytam. Szkoda mi czasu na jej "twórczość". Szczuka i jej cycki w tv? nie, nie dziękuję. A odnośnie feminizmu to mam to w ... głębokim poważaniu.

bezpieczna123
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-11-22 20:48:01
czyli nie znasz jej pracy i tego co potrafi. ale to nie znaczy ze ona soba przez twoja niewiedze nic nie reprezentuje, po prostu nie wiesz co szczuka soba reprezentuje bo moze jeden odcinek najslabszego ogniwa tylko widziales.

thenatoorat
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-11-22 14:24:26
W GAŁDEŁOBIEEEE

piotrek2011m
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-11-22 14:53:07
W gałde łobie łence i nikt mi nie pszypiełdoli

irek285
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-11-22 15:12:51
jestes bardziej uposledzony niz ona.

Sebo30
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-11-22 14:10:45
zgasiło ją bo tylko łbem pomachała

caleanka
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-11-23 08:37:48
Ruchem glowy pokazala politowanie dla prymitywnego czlowieka , ktory chce zaistniec w TV swoim brakiem wychowania.

krisu007
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-11-22 13:43:32
MISIEK !!!!! przeeechhh....jjj z Ciebie !!!! Fajnie, ze Kuba dobrał dwie osoby co dziwnie wymawiają RRRR - trzecim gosciem był Donek ????? bo nie oglądałem tego odcinka..

M1CLAY19
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-11-22 13:07:55
Adminowe konto czy adminowy koles ? Qurwa jak w rzadzie PO. Filmik ,ktory byl wiele razy wstawiony po x kolejny po paru godzinach trafia na glowna.Nayebal tych pkt w czasie nocy az wiesniackie serwery sie mulily.

andrzej67k
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-11-22 13:01:14
Nie lubię ich oboje, ale za szybką odpowiedź ma u mnie plusa.

sebkop
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-11-22 12:55:15
Jak na ćpunka bardzo fajnie ją zgasił.

dagmik
    Ocena: -9 (glosow:15)
2013-11-22 12:44:35
komentarz usunięty przez użytkownika

RuterFull
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-11-22 17:06:25
Tak staż pracy 12 lat w tym trzy ciąże trzy urlopy wychowawcze wiele takich przypadków...

dagmik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-22 19:39:56
komentarz usunięty przez użytkownika

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-22 20:37:06
kobieta po 3 ciazach ma 3 geby do wykarmienia wiec logiczne ze musi wiecej zarobic bo z czego wykarmi? a jak zadna nie bedzie rodzic to podniesiecie im zarobki? wiadomo ze nie. i nie bedzie komu pracowac bo nie bedzie nastepnego pokolenia roboli.

caleanka
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-11-23 14:02:08
@dagmik i @bezpieczna - seks jest jednym z podstawowych instynktow, kobiety obecnie sa na tyle oswiecone ze wiedza jakie konsekwencje z tego wynikaja. Posiadanie dzieci jest swiadoma decyzja, to nie jest ani obowiazek ani prawo. Tylko KK mowi:"Da bog dzieci da i na dzieci".Fizjologicznie kobieta w wieku plodnym jest mniej stabilna psychicznie (cykliczne wachania hormonalne, PMS syndrom)w zwiazku z tym nawe praca umyslowa na tym cierpi.

dagmik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-24 11:28:20
komentarz usunięty przez użytkownika

RuterFull
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-01-13 21:04:01
bezpieczna123@ statystycznie to "1,5 gęby" do wykarmienia bo drugie "1,5 gęby" ma ojciec. Jeśli kogoś uraziłem to przepraszam bardzo ale w moim "staroświeckim" podejściu do życia (wcale nie oznacza to, że zacofanym) chętnie przepuszczam wszystkie Panie "przez drzwi" nawet te co z wyboru (czy własnych nowoczesnych poglądów) nie rodzą "pokolenia roboli"...

mamba1983
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-11-22 12:19:18
Ach Misiu. Uprawnienie jak najbardziej, no bo czasem mezczyzne z makijazem i w lepszym outficie niz moja garderoba z checia bym potraktowala jako kobiete!

CiasnyWiesiek131
    Ocena: 2 (glosow:10)
2013-11-22 12:15:12
nie lubię tego przygłupiego ciapciaka,jego ciepłe gadanie doprowadza aż do mdłości, już nie wspominając o jego wybitnym talencie aktorskim

babus58
    Ocena: 2 (glosow:12)
2013-11-22 12:14:57
Kazimiera Szczuka na pewno jest madrzejsza od Koterskiego.Jesli wchodzisz gdzies to mowisz dzien dobry bez wzgledu na to czy jestes kobieta czy mezczyzna.Jego wypowiedz mozna uznac za chamska i zalosna, na pewno nie smieszna

MOLESTAT
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-11-22 11:51:56
Jak tatus zrobi dziubek to nie ma ch**a we wsi!!

LeSaux
    Ocena: -4 (glosow:24)
2013-11-22 11:38:15
Misiek pomylił feminizm z dobrym wychowaniem. Ale w jego przypadku to akurat nie dziwne.

jacek.jacek
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-11-22 12:04:13
a przepuszczenie pierwszej kobiety w drzwiach to seksizm czy dobre wychowanie ?

krisu007
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-11-22 13:49:04
Jacku przepuszczanie kobiet przodem - zwyczaj z epoki kamienia łupanego. Sprawdzano w ten sposób, czy w jaskini nie ma niedźwiedzia.

LeSaux
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-11-22 16:01:45
Jacek a myślisz, że gdyby zamiast Szczuki siedziała tam inna kobieta to Koterski by się zachował inaczej ? Prostak, nawet z ciętą ripostą, jest prostakiem niezależnie z kim ma akurat do czynienia.

jacek.jacek
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-11-22 18:24:14
dobry sposób na sprawdzenie ale nie przypominam sobie żadnej jaskini z drzwiami

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-22 23:21:42
no z ta jaskinia to ma niby znaczyc ze mezczyzni od poczatku byli tchorzami? dobrze ze tam w tych jaskiniach nie trzaskali tymi drzwiami bo by echo nioslo:)

gnida0000
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-11-22 11:09:45
Dobre.

bierut1
    Ocena: 0 (glosow:10)
2013-11-22 10:52:44
Rzadko a z klasą, a nie często i bez fantazji. Koterski czasem potrafi.

rasti9
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-11-22 10:37:08
Stare ale jare!

C2ShadowMan
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-11-22 10:28:08
Warci siebie, normalnie pasowaliby do jedej izolatki.

witawu
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-11-22 09:50:07
Zabolała moderatora prawda że usunął mój komentarz??? Ten absurd jest w moim archiwum od ponad roku i miał więcej punktów jak ten .Dlaczego mój wtedy admin wywalił ja się pytam???Co wy robicie z tej wiochy???

freedom80
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-11-22 10:25:54
witawu, ta wstawka to już była chyba z 600razy :/

jacek.jacek
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-11-22 12:05:46
wiocha jest jurka 1102 i kjemu podobnych a nie wszystkich to jest właśnie wiocha

witawu
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-22 09:44:59
komentarz usunięty przez moderatora

vacarius
    Ocena: 5 (glosow:9)
2013-11-22 02:29:22
W Holandii całkiem obcy ludzie na ulicy mówią mi dzień dobry. Człowiek całkiem inaczej się czuje przechodząc koło kogoś bez słowa a inaczej przechodząc i witając się. Mijający się ludzie wtedy nie patrzą na siebie z byka tak jak w Polsce. Powinniśmy zaadaptować taki zwyczaj.

deadvlad
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-11-22 03:06:01
nie tylko w Holandii, ale zgadza się, człowiek wtedy przyjaźniej się czuje. tyle, że u nas to by nie przeszło i to z kilku względów - po pierwsze - nie ta kultura. jak ktoś nieznajomy mówi Ci "dzień dobry" to już czujesz, że coś będzie chciał od Ciebie - czy to "szluga kierowniku", czy chociażby "gdzie znajduje się ulica taka, czy taka"... z drugiej strony, mając doświadczenie z polskimi miastami i zabieganymi ludźmi, których mijam chociażby w drodze z pracy, nie wyobrażam sobie, żeby na ulicy każdemu mówić "dzień dobry". musiałbym powtarzać to jak mantr

bezpieczna123
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-11-22 07:23:42
na ulicy w tlumie do wszystkich to rzeczywiscie moze trudno ale w budynku na korytarzu to juz mozna sie wysilic. Choc dla koterskiego to by juz za duzo bylo i nie chodzi o szczuke generalnie koles mysly ze nie musi szanowac nikogo bo tatus i tak robote zalatwi. on co najwyzej swojemu dilerowi dzien dobry powie a nie mijajac kobiete. bezczelny a ze glupi glupiemu zawsze zaimponuje to sie wojewodzki ubawil.

jacek.jacek
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-11-22 12:09:08
bezpieczna 123 prawdziwe równouprawnienie będzie jak 50 % załogi w kopalni na przodku to będą kobiety

caleanka
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-11-22 13:02:22
@jacek.jacek - a w szpitalu pielegniarek, mezczyzn?

bezpieczna123
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-11-22 14:45:17
@jacek. bedzie 100 % kobiet w kopalniach jak tylko 1% mezczyzn nauczy sie rodzic. rownouprawnienie polega na tym ze kazdy ma prawo sam sobie zawod wybrac bez wzgledu na plec. chodzi tez o zrownanie zarobkow,mozliwosci awansu itp.

habadziaba
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-11-23 00:40:45
Bo chodzi o mentalność kraju, tak samo w Niemczech idę na ulicy i jakiś nieznajomych gościu do mnie podchodzi wita się i pyta jak u żony :) w Polsce jak bym tak do kogoś podszedł to bym w ryj dostał.

bezpieczna123
    Ocena: -3 (glosow:21)
2013-11-22 01:14:31
uwielbiam szczuke,nie ma drugiej tak inteligentnej kobiety w polskich mediach. zawsze po jej twazy widac jak z glupim rozmawia i nie cacka sie ze sztucznymi usmieszkami, wali z mostu i na temat.Raz dwa poskladala rutkowskiego u Lisa:) koterski jesli mysli ze nie mowienie "dzien dobry " to rownouprawnienie czy feminizm to zapomina ze maniery dotycza wszystkich bez wzgledu na plec - i to jest rownouprawnienie:)szkoda ze malo kto w polsce wie co to prawdziwy feminizm...

pawelek897
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-11-22 10:37:48
Takie jest woje zdanie na jej temat i je szanuje. Moje natomiast jest odmienne, dla mnie ta kobieta nic sobą nie reprezentuje. Feminizm? na jego temat się nie wypowiem. Równouprawnienie? jak najbardziej powinno być.

tlenowygonzo
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-11-22 12:42:31
A co to jest prawdziwy feminizm? Cokolwiek by to nie byyło w teorii, to w praktyce jest to lesbijstwo:)

caleanka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-22 13:09:36
@bezpieczna123 - obecnie, w wielu krajach europejskich, "feminizm" brzmi jak przeklenstwo i zaden polityk juz go nie wymawia. W Szwecji jest partia "Feministyczna Inicjatywa", ma 0.01% zwolenniczek.

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-22 20:57:04
nie porownuj skandynawii do polski. w norwegii obecnie prawie polowa rzadu to kobiety, premier jest kobieta, najlepsza pani premier w dziejach norwegii rzadzila 12 lat i do dzis ja wszyscy uwialbiaja. w skandynawii nie ma feminizmu bo go nie potrzebujemy.polowa wychowawcow w przedszkolach to mezczyzni, rowniez pielegniarze w szpitalach, sila fizyczna nie decyduje o zarobkach a juz na pewno nie w pracy umyslowej.mezczyzni dostaja urlopy tacierzynskie tak samo jak kobiety. i co? i swiat sie nie zwalalil, maja najwyzszy stanndard zycia w europie.

caleanka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-23 09:44:54
@bezpieczna123 - wlasnie pokazalas dowod "kobiecej logiki", ja pisze o feminizmie, Ty o rownouprawnieniu. To sa dwie rozne sprawy. Na marginesie,w przedszkolach i szkolach jest przwazajaca ilosc kobiet (nauczyciele,opikuni) ze wzgledu na niskie place w calym resorcie, jak rowniez strachu mezczyzn przed posadzeniem o pedofilie, przez zawistne kolezanki w pracy.

omen100
    Ocena: 105 (glosow:139)
2013-11-22 01:12:29
Hhaaahhha, to mu sie udalo :)


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400