Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
al00nE  11-06-26, 18:36 Zgłoś
+ 181 -
Dodano: 2011-06-26, 18:36:28   przez: al00nE
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 181  Zgłoś nadużycie
8
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Dron nagrał leśnego śmieciarza (Polska)17
  •  Zakorkowali ulicę, bo robili sobie selfie
  •  To skandal!!! Jak drogi mogą komukolwiek służyć?
  •  Opis poniżej ...
Ukryj komentarze(40)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
al00nE
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-06-26 19:14:14
Koleś to ma być rozmowa na poziomie... Ile Ty masz lat dziecko ? Prawda jest taka że się podniecasz przy tym zdjęciu pewnie już waliłeś. I co mały stanoł Ci już? Podnieciłeś się już wystarczająco że Ci się znudziła? Szukasz nowej ? Pozdro...

wisnia151
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-29 01:40:05
Kobiety zawszę pokazują się od lepszej strony

lsd-pl
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-10 13:47:04
to co to facet jest a wy sie napalacie.widzicie jak mu majty wisza

kirer2
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-10 11:50:04
twarz nie wazna,czego nie robi sie dla ojczyzny:))))))))

MamaMiMowila
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-09 13:53:21
fajna dupa z twarzy

martinoz6
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-09 13:14:52
daltego dupe pokazuje, bo niektórzy to tylko na dupę lecą

dzieci_proboszcza
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-09 13:07:01
Ponczochy ma :)

marcin1975rm
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-09 10:28:26
Wszedłbym.

mirga
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-09 20:35:33
Może to gender jakiś, odwróciłby się a tam wąsy i męska twarz. Ale Ty wszedłbyś

CZYCHACZ
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-09 10:17:01
milutki widoczek

mirga
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-09 07:47:56
A kto by tam jej twarz pamiętał?

leworeczny
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-09 07:29:24
jak sie nie ma ciekawego przodu to sie trzeba pokazac od dupy strony; tudzież fajnej dupy :)

dedede69
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-03-08 21:58:12
komentarz usunięty przez moderatora

Fabek15
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-03-08 21:44:25
Coz zrobic jak sie nie ma czy pochwalic???

fati65
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-03-08 20:10:58
Możesz podac profil na NK ?? TO FEJK JAK WSTAWIAJĄCY al00nE . Wyszukiwanie obrazem odsyła do pięciu stron porno .... o NK nie wspomina ...

wiosenka0
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-08 23:01:15
dokładnie - stronki porno, koleś zabłysnął jak gówno w oborze. Drugi błyskotliwy umysł siedzi w tępym adminie który uj tu robi. Gratulacje dla obu tępych dzid.

wiosenka0
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-03-08 23:03:37
a.. i tak na marginesie dla wszystkich którzy już zużyli paczkę chusteczek na tej fotce - na fotce jest facet przebrany za babeczkę :) smacznego :)) Jak kolega napisał wyżej - odsyłamy do szukania obrazem ;)

fekaliator
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-03-08 19:19:55
Dzisiaj admin ćpie

miemik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-03-08 19:07:59
ryj to dane osobowe :D a dupa to tylko dupa

Bolec1980
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-08 18:44:30
Może twarz tak samo niewyjściowa jak ten zad?

fotoreporter
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-06-27 10:16:32
Tak sie poniżają dziewczyny

krieg8
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-06-27 00:27:01
hehehehe tepe palersony hahaha poprostu juz chlopczyki w drewnianych bucikach nie chce znizac sie do waszego poziomu co zreszta prezentujecie majtkowcy hehehe zakompleksione dzieciaczki. i nie poruchacie laski bo macie za male ptaszki hehehe

al00nE
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-06-26 19:20:52
Widzisz Krieg8 twoje anegnotki są tu nie potrzebne więc spadaj dziecko NEO ;D

karol_723
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-06-26 19:16:51
widać ze miękkie pały wymiękają...co nie krieg8?? a dziewczyny lubią braz a nie w braz pedale

Cipuuunia
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-06-26 19:16:26
kierg8 ; Hapaj dzidę ! bij do lasu !

al00nE
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-06-26 19:14:14
Koleś to ma być rozmowa na poziomie... Ile Ty masz lat dziecko ? Prawda jest taka że się podniecasz przy tym zdjęciu pewnie już waliłeś. I co mały stanoł Ci już? Podnieciłeś się już wystarczająco że Ci się znudziła? Szukasz nowej ? Pozdro...

krieg8
    Ocena: -5 (glosow:5)
2011-06-26 19:12:52
dobra chlopaki. bawcie sie nadal.... ale pamietajcie ze "DZIEWCZYNY LUBIA W BRAZ"

krieg8
    Ocena: -6 (glosow:6)
2011-06-26 19:09:12
przeczytaj w slowniku ZNACZENIE SLOWA :"FEMINIZM". to bierzesz do buzi panom pewnie

Cipuuunia
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-06-26 19:07:36
Jestem Facetem , Dekluuuu ;/

al00nE
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-06-26 19:05:41
Piszesz jak feministka krieg8

krieg8
    Ocena: -5 (glosow:5)
2011-06-26 19:05:27
cipuuuunia---kolejna "inteligetna". a do buzi bierzesz i wanala ty,heeeeeeee?

krieg8
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-06-26 19:03:32
jasne jasne koles hehhe. a moze nie chciala ci dac,co? i teraz jedziesz po niej.

border93
    Ocena: 2 (glosow:8)
2011-06-26 19:02:48
chciala byc sexy;] nie wyszlo;p

Cipuuunia
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-06-26 19:02:10
Sam jesteś polakiem i srasz na siebie .. ;/

al00nE
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-06-26 19:00:39
Kur** kijem bym jej nie tknął . Pisz za siebie . ;// bleeeee wyluzuj koleś ... Jesteś jej chłopakiem , że jej tak bronisz ? xD

krieg8
    Ocena: -5 (glosow:5)
2011-06-26 18:56:04
Nie ze taka stronka tylko Polska mentalnosc niestety. Irytuje mnie to. masz odwage dziewczynie bluzgac to pokaz twarz i powiedz jej ze jest wiesniara jak masz do niej problem. Ale przypuszczam ze gdyby chciala zrobic Ci loda(zakladam ze jestes"meszczyzna")zmienil bys zdanie.napewno bys zmienil

enter69
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-10 20:16:20
naucz się pisać logicznie dziecko... zmień szkołę dla inteligentniejszych bo widzę że ciągle jesteś taki głupi że aż admin powinien Ciebie zbanować za Twoje górlnolotne komentarze...

Cipuuunia
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-06-26 18:53:48
DOKŁADNIE! wchodzisz na stronkę i narzekasz ! ee ? A dupcia niczego sobie ... hahaha

al00nE
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-06-26 18:46:53
krieg8 : Taka stronka...po co wchodzisz i się czepiasz

krieg8
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-06-26 18:42:58
KAROLU co piata szklanka ladna kazda kolezanka hehehe

karol_723
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-06-26 18:40:34
za apetycznie to niewyglada


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400